dla dzieci
- znaleziono 1146278 produktów w 100 sklepach
Czerwony zestaw kuchenny dla dzieci - garnki, small foot - zabawki dla dzieci kuchnia small foot design
Dla dziecka\Zabawki\Kąciki zabaw
Sklep: ZieloneZabawki.pl
Konie, szablony dla dzieci, DJ08818-Djeco - nauka rysowania dla dzieci Djeco
Dla dziecka\Zabawki\Zabawki edukacyjne\Zabawki plastyczne
Sklep: ZieloneZabawki.pl
Lalka dla dzieci pachnąca lawendą, Baby Stella, Śpiący niemowlak, 152380-Manhattan Toy, lalki dla dzieci Manhattan Toy
Dla dziecka\Zabawki\Lalki i akcesoria
Sklep: ZieloneZabawki.pl
Kojec dla dziecka żółty, ochrona dla dzieci
Dom / Pokój dziecięcy / Akcesoria dla niemowląt
Kojec, ochrona dla Twojego dziecka. Zapewnij swojemu dziecku bezpieczeństwo. - stan nowy - 6 ścian, w tym drzwi - wymiary jednego elementu: 67/42cm - antypoślizgowa powierzchnia - waga 15kg - stabilna i mocna konstrukcja- kolor żółty
Sklep: TwojPasaz.pl
Zestaw kuchenny dla dzieci "Josephine", small foot - zabawki dla dzieci kuchnia small foot design
Dla dziecka\Zabawki\Kąciki zabaw
Sklep: ZieloneZabawki.pl
Wesoła myszka - ksylofon dla dzieci z drewnianymi płytkami, 82896-Sevi, instrumenty dla dzieci Sevi
Dla dziecka\Zabawki\Zabawki edukacyjne\Zabawki muzyczne
Sklep: ZieloneZabawki.pl
Żaba łapiąca muchę - gra dla dzieci, GK800-goki, zręcznościowe gry dla dzieci goki
Dla dziecka\Zabawki\Gry dziecięce
Sklep: ZieloneZabawki.pl
W sklepie - gra dla dzieci, Orchard Toys - gry edukacyjne dla dzieci Orchard Toys
Dla dziecka\Zabawki\Gry dziecięce
Sklep: ZieloneZabawki.pl
Kojec dla dziecka Bramka Ochrona dla dzieci
Dom / Pokój dziecięcy / Akcesoria dla niemowląt
Kojec dla dziecka Dane o produkcie: 6 elementów Bramka posiada odpowiednie zabezpieczenia Nóżki kojca są podgumowane Poduszka kojca pokryta jest ceratą Wymiary jednego elementu: 67x42cm Waga 15 kg
Sklep: TwojPasaz.pl
Dres CZERWONE USTA Mama & Dziecko - tu dziecko JADONI
Rozmiar 140-146
Dwuczęściowy zestaw/dres sportowy z KOLEKCJI MAMA SYN, na który składa się bluza z dekoracyjnym, dużym nadrukiem na przodzie oraz spodnie z identycznym ale mniejszym nadrukiem na nogawce. Dekolt bluzy okrągły, na rękawach i u dołu szerokie ściągacze. Fason prosty, klasyczny. W pasie spodni wygodna gumka. Po bokach dwie kieszenie. Na nogawkach ściągacze. Całość wykonana z bardzo przyjemnej i elastycznej - wysokogatunkowej bawełny. Idealnie zaprojektowany - nie krępuje ruchów pozostawiając pełną swobodę. PRODUKT POLSKI - wysoka jakość materiału i wykonania KOLOR: czarny/czerwona aplikacja MATERIAŁ: 92% bawełna 8% elastan Tabela wymiarów znajduje się w galerii zdjęć. Dres dla mamy dostępny w odrębnej ofercie.
Sklep: Kidsbutik
Przyczepka do roweru dla dzieci Wózek do transportu dzieci
Sport i turystyka / Akcesoria rowerowe / Przyczepki do roweru
Przyczepa do roweru dla dzieci - Czerwony wózek do transportu dzieci
Sklep: TwojPasaz.pl
Ciekawskie Dziecko Motoryczna Zabawka Dla Dzieci Masterkidz
Masterkidz
Drewniana zabawka edukacyjna, kt
Sklep: Dziecka-Czar
Kocham Mówić. Powiedz mi co odczuwasz. Ćwiczenia dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, z afazją oraz dla dzieci dwujęzycznych Wydawnictwo Edukacyjne
Literatura > Logopedia
Kocham mówić - Powiedz mi, co odczuwasz... przeznaczone jest do uczenia się niewerbalnych zachowań komunikacyjnych i języka. Kształtowanie prewerbalnej komunikacji jest istotnym elementem budowania w przyszłości porozumiewania się językowego, poznawania i akceptowania reguł społecznych oraz budowania własnej tożsamości.
Sklep: Ksiazki-medyczne.eu
Zmiany stosunków między dziećmi pełnosprawnymi i dziećmi z niepełnosprawnością w klasach integracyjnych Uniwersytet Zielonogórski
PEDAGOGIKA
Idea społecznej integracji osób niepełnosprawnych, po blisko czterdziestoletniej obecności na gruncie polskim, nadal wzbudza wiele emocji, prowokuje do dyskusji, staje się inspiracją do podejmowania różnorodnych działań na rzecz osób niepełnosprawnych. Samo ujęcie istoty społecznej integracji i jej uwarunkowań uległo w tym czasie znacznym przemianom, co wymusiło także nowe spojrzenie na rozwiązania integracyjne w systemie edukacji. Temat pracy zrodził się z koncepcji społecznej integracji, rozumianej jako dynamiczny proces zmian psychospołecznych, dokonujących się w naturalnym środowisku życia osób niepełnosprawnych, w tym szczególnie w ich wzajemnych ustosunkowaniach i zachowaniach z osobami pełnosprawnymi [...]. Zmiany te mają doprowadzić do tego, by osoby niepełnosprawne pozostawały w więziach społecznych z innymi ludźmi, miały poczucie akceptacji przez nich i przynależności do grupy społecznej, którą tworzą, oraz by uczestniczyły podmiotowo w życiu tej grupy, mając możliwość realizowania swoich potrzeb psychicznych, co szczególnie istotne jest w przypadku dzieci. Społeczną integrację dzieci niepełnosprawnych należy więc rozumieć jako swoisty proces kształtowania pozytywnych interakcji psychospołecznych między nimi i pełnosprawnymi rówieśnikami oraz umacniania więzi między tymi dziećmi poprzez wpływanie na sferę ich emocji, przekonań i systemu wartości. Proces społecznej integracji dzieci niepełnosprawnych w środowisku szkolnym może być skuteczny tylko dzięki wzbogaceniu oddziaływań wychowawczych, realizowanych z dziećmi szczególnie na zajęciach pozalekcyjnych, gdyż w toku tradycyjnej lekcji niewiele jest takich sytuacji, które kształtują u dzieci altruizm, prospołeczność i umożliwiają im nawiązywanie swobodnych kontaktów, współistnienie, współdziałanie i współprzeżywanie. Skuteczność procesu społecznej integracji dzieci niepełnosprawnych i pełnosprawnych zależy także od kompetencji wychowawczych uczących je nauczycieli, niezbędnych w kształtowaniu pozytywnych stosunków między tymi dziećmi. Spis Treści: Wstęp Rozdział I. Problematyka pracy w świetle literatury 1.Pojęcie niepełnosprawności i osoby niepełnosprawnej 2.Przemiany w ujęciu istoty i uwarunkowań społecznej integracji osób niepełnosprawnych 3.Społeczna integracja dzieci i młodzieży niepełnosprawnej w polskim systemie edukacji Rozdział II. Metodologiczne podstawy pracy 1.Przedmiot i cele badań 2.Problemy badawcze, hipotezy i zmienne 3.Metoda, techniki i narzędzia badawcze 4.Teren i organizacja badań 5.Charakterystyka badanej grupy Rozdział III. Prezentacja wyników badań 1. Zmiany we wzajemnych relacjach emocjonalnych między dziećmi w klasach integracyjnych 2. Zmiany w rozkładach społecznych pozycji dzieci w grupach klas integracyjnych 3. Zmiany w kompetencjach społecznych dzieci niepełnosprawnych 4. Zmiany w stosunku i zachowaniu się dzieci pełnosprawnych wobec dzieci niepełnosprawnych w klasach integracyjnych 5. Zmiany w kontaktach koleżeńskich dzieci niepełnosprawnych z rówieśnikami pełnosprawnymi z klas integracyjnych 6. Zmiany w gotowości dzieci z klas integracyjnych do altruizmu i prospołecznych zachowań 7. Zmiany w stosunku do szkoły i w samopoczuciu w szkole dzieci niepełnosprawnych z klas integracyjnych . Podsumowanie i wnioski Wskazania do pracy wychowawczej dla nauczycieli uczących w klasach integracyjnych Aneksy Bibliografia Spis tabel i wykresów
Sklep: Księgarnia Techniczna
szukaj w Kangoo dla dzieci
Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice
Szukaj w sklepach lub całym serwisie
1. Sklepy z dla dzieci
2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu
t1=0.28, t2=0, t3=0, t4=0.012, t=0.28