e fun24 dzienniczek ucznia edukacja wczesnoszkolna 68107

- znaleziono 94 produkty w 15 sklepach

Pielęgnujemy ogród. Ilustrowany poradnik. - Jarosław Rak - 2837026510

21,58 zł

Pielęgnujemy ogród. Ilustrowany poradnik. - Jarosław Rak

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Wydanie 2012r. Oprawa twarda. Strony 112. Format 17,5x24,0cm. Czy wiesz, jak skutecznie nawozić, ciąć, okrywać na zimę, podpierać i rozmnażać rośliny ozdobne, by twoja praca nie poszła na marne? "Pielęgnujemy ogród" to nowoczesny poradnik, z którego dowiesz się: - jak zadbać o trawnik, by murawa była gęsta i zielona, - jak ciąć drzewa i krzewy, by bujnie rosły i ładnie wyglądały, - czym skutecznie okrywać rośliny, by przetrwały zimę, - jak prawidłowo podpierać drzewa i krzewy, by nie złamały się na wietrze, - jak szybko przekompostować niepotrzebne resztki ogrodu, - jak robić sadzonki i odkłady, aby rozmnożyć te krzewy i byliny, które lubisz najbardziej. Zostań ekspertem w swoim własnym ogrodzie. Ciesz się urodą zadbanych, pięknie kwitnących roślin. Nazwa - Pielęgnujemy ogród. Ilustrowany poradnik. Autor - Jarosław Rak Oprawa - Twarda Wydawca - Multico Kod ISBN - 9788377632109 Kod EAN - 9788377632109 Rok wydania - 2012 Język - polski Seria wydawnicza - Prace ogrodowe Format - 17.0x23.5cm Ilość stron - 112 Podatek VAT - 5% Premiera - 2012-03-19

Sklep: InBook.pl

Rozmówki polsko-angielskie dla rodziców i opiekunów. Moje dziecko w polskiej szkole - 2835459876

19,99 zł

Rozmówki polsko-angielskie dla rodziców i opiekunów. Moje dziecko w polskiej szkole Linguae Mundi

Polski dla obcokrajowców / Dla odbiorcy angielskojęzycznego

Intensywne migracje ludności w XXI wieku stały się wyzwaniem dla osób i środowisk zaangażowanych w kształcenie językowe cudzoziemców, a także wyzwoliły konieczność dostosowania materiałów i metod nauczania do potrzeb imigrantów. Moje dziecko idzie do szkoły. Rozmówki polsko-angielskie powstały z myślą o rodzicach, których dzieci będą uczęszczały lub już uczęszczają do szkoły podstawowej w Polsce. Stanowią praktyczną pomoc dla tych rodziców i opiekunów, którzy nie posługują się językiem polskim w stopniu umożliwiającym porozumiewanie się w sytuacjach komunikacyjnych związanych z funkcjonowaniem dziecka w placówce edukacyjnej.Publikacja jest pierwszą na rynku wydawniczym pomocą dydaktyczną adresowaną do rodziców cudzoziemców. Odpowiada na ich specyficzne potrzeby językowe, kładąc przy tym szczególny nacisk na elementy realioznawcze. Zawarte w Rozmówkach informacje, dotyczące polskiego systemu edukacji, sposobu pracy szkoły w Polsce czy organizacji roku szkolnego, będą dla adresatów publikacji pomocne w procesie wyrównywania szans edukacyjnych i w procesie integracji.Treści Rozmówek zawierają materiał leksykalny zebrany w oparciu o badanie potrzeb językowych rodziców (imigrantów) dzieci w wieku wczesnoszkolnym oraz o analizę wypowiedzi nauczycieli, którzy pracują z dziećmi cudzoziemskimi w pierwszych klasach szkoły podstawowej. Obie grupy badanych - rodzice i nauczyciele, swoimi odpowiedziami, ocenami i sugestiami dotyczącymi problemów w komunikacji w języku polskim w szkole wpłynęły na treść, zasób leksykalny oraz formę Rozmówek Frazy, które znalazły się w Rozmówkach są oparte na autentycznych materiałach: dokumentacji szkolnej, dzienniczku ucznia, materiałach dotyczących zdrowia dziecka, stronach internetowych szkół, ogłoszeniach, informatorach szkolnych i informatorach kuratorium, ofertach klubów osiedlowych, kin, teatrów i biur turystycznych, publikacjach organizacji rządowych.Taka zawartość Rozmówek może służyć urozmaiceniu i wzbogaceniu kursów języka polskiego ogólnego, a także wspomagać pracę kadry szkolnej i pedagogicznej z rodzicami i dziećmi cudzoziemskimi.Pierwsza część Rozmówek - Świat i Człowiek - zawiera zwroty użyteczne w komunikacji codziennej. Kolejne części - Dziecko i Dom - są węższe tematycznie i obejmują słownictwo związane z dzieckiem. Najobszerniejsze, a jednocześnie najbardziej specjalistyczne, są części poświęcone szkole. Składają się z dwóch dużych całości. Pierwsza zbiera słownictwo z dziedziny szeroko pojętej edukacji, druga zaś określa sytuacje komunikacyjne, w jakich może się znaleźć rodzic lub opiekun w szkole iw środowisku szkoły.Użytkownik Rozmówek znajdzie w nich zarówno pojedyncze słowa, jak i zwroty, wyrażenia, a także całe zdania. Przejrzysta i czytelna prezentacja najbardziej potrzebnych, użytecznych fraz oraz logiczne ich pogrupowanie ułatwiają skuteczną komunikację w języku polskim.Rozmówki zostały przygotowane w czterech wersjach językowych: polsko-angielskiej, polsko-wietnamskiej, polsko-chińskiej i polsko-rosyjskiej.

Sklep: Księgarnia.Poltax.waw.pl

Rozmówki polsko-rosyjskie dla rodziców i opiekunów. Moje dziecko w polskiej szkole [Agnieszka Wiśniewska] - 2835286362

21,00 zł

Rozmówki polsko-rosyjskie dla rodziców i opiekunów. Moje dziecko w polskiej szkole [Agnieszka Wiśniewska] Linguae Mundi

Polski dla obcokrajowców

Intensywne migracje ludności w XXI wieku stały się wyzwaniem dla osób i środowisk zaangażowanych w kształcenie językowe cudzoziemców, a także wyzwoliły konieczność dostosowania materiałów i metod nauczania do potrzeb imigrantów. Moje dziecko idzie do szkoły. Rozmówki polsko-rosyjskie powstały z myślą o rodzicach, których dzieci będą uczęszczały lub już uczęszczają do szkoły podstawowej w Polsce. Stanowią praktyczną pomoc dla tych rodziców i opiekunów, którzy nie posługują się językiem polskim w stopniu umożliwiającym porozumiewanie się w sytuacjach komunikacyjnych związanych z funkcjonowaniem dziecka w placówce edukacyjnej. Publikacja jest pierwszą na rynku wydawniczym pomocą dydaktyczną adresowaną do rodziców cudzoziemców. Odpowiada na ich specyficzne potrzeby językowe, kładąc przy tym szczególny nacisk na elementy realioznawcze. Zawarte w Rozmówkach informacje, dotyczące polskiego systemu edukacji, sposobu pracy szkoły w Polsce czy organizacji roku szkolnego, będą dla adresatów publikacji pomocne w procesie wyrównywania szans edukacyjnych i w procesie integracji. Treści Rozmówek zawierają materiał leksykalny zebrany w oparciu o badanie potrzeb językowych rodziców (imigrantów) dzieci w wieku wczesnoszkolnym oraz o analizę wypowiedzi nauczycieli, którzy pracują z dziećmi cudzoziemskimi w pierwszych klasach szkoły podstawowej. Obie grupy badanych - rodzice i nauczyciele, swoimi odpowiedziami, ocenami i sugestiami dotyczącymi problemów w komunikacji w języku polskim w szkole wpłynęły na treść, zasób leksykalny oraz formę Rozmówek Frazy, które znalazły się w Rozmówkach są oparte na autentycznych materiałach: dokumentacji szkolnej, dzienniczku ucznia, materiałach dotyczących zdrowia dziecka, stronach internetowych szkół, ogłoszeniach, informatorach szkolnych i informatorach kuratorium, ofertach klubów osiedlowych, kin, teatrów i biur turystycznych, publikacjach organizacji rządowych. Taka zawartość Rozmówek może służyć urozmaiceniu i wzbogaceniu kursów języka polskiego ogólnego, a także wspomagać pracę kadry szkolnej i pedagogicznej z rodzicami i dziećmi cudzoziemskimi. Pierwsza część Rozmówek - Świat i Człowiek - zawiera zwroty użyteczne w komunikacji codziennej. Kolejne części - Dziecko i Dom - są węższe tematycznie i obejmują słownictwo związane z dzieckiem. Najobszerniejsze, a jednocześnie najbardziej specjalistyczne, są części poświęcone szkole. Składają się z dwóch dużych całości. Pierwsza zbiera słownictwo z dziedziny szeroko pojętej edukacji, druga zaś określa sytuacje komunikacyjne, wjakich może się znaleźć rodzic lub opiekun w szkole iw środowisku szkoły. Użytkownik Rozmówek znajdzie w nich zarówno pojedyncze słowa, jak i zwroty, wyrażenia, a także całe zdania. Przejrzysta i czytelna prezentacja najbardziej potrzebnych, użytecznych fraz oraz logiczne ich pogrupowanie ułatwiają skuteczną komunikację w języku polskim. Rozmówki zostały przygotowane w czterech wersjach językowych: polsko-angielskiej, polsko-wietnamskiej, polsko-chińskiej i polsko-rosyjskiej.

Sklep: Polishbookstore.pl

Rozmówki polsko-angielskie dla rodziców i opiekunów. Moje dziecko w polskiej szkole [Agnieszka Wiśniewska] - 2835286360

21,00 zł

Rozmówki polsko-angielskie dla rodziców i opiekunów. Moje dziecko w polskiej szkole [Agnieszka Wiśniewska] Linguae Mundi

Polski dla obcokrajowców

Intensywne migracje ludności w XXI wieku stały się wyzwaniem dla osób i środowisk zaangażowanych w kształcenie językowe cudzoziemców, a także wyzwoliły konieczność dostosowania materiałów i metod nauczania do potrzeb imigrantów. Moje dziecko idzie do szkoły. Rozmówki polsko-angielskie powstały z myślą o rodzicach, których dzieci będą uczęszczały lub już uczęszczają do szkoły podstawowej w Polsce. Stanowią praktyczną pomoc dla tych rodziców i opiekunów, którzy nie posługują się językiem polskim w stopniu umożliwiającym porozumiewanie się w sytuacjach komunikacyjnych związanych z funkcjonowaniem dziecka w placówce edukacyjnej. Publikacja jest pierwszą na rynku wydawniczym pomocą dydaktyczną adresowaną do rodziców cudzoziemców. Odpowiada na ich specyficzne potrzeby językowe, kładąc przy tym szczególny nacisk na elementy realioznawcze. Zawarte w Rozmówkach informacje, dotyczące polskiego systemu edukacji, sposobu pracy szkoły w Polsce czy organizacji roku szkolnego, będą dla adresatów publikacji pomocne w procesie wyrównywania szans edukacyjnych i w procesie integracji. Treści Rozmówek zawierają materiał leksykalny zebrany w oparciu o badanie potrzeb językowych rodziców (imigrantów) dzieci w wieku wczesnoszkolnym oraz o analizę wypowiedzi nauczycieli, którzy pracują z dziećmi cudzoziemskimi w pierwszych klasach szkoły podstawowej. Obie grupy badanych - rodzice i nauczyciele, swoimi odpowiedziami, ocenami i sugestiami dotyczącymi problemów w komunikacji w języku polskim w szkole wpłynęły na treść, zasób leksykalny oraz formę Rozmówek Frazy, które znalazły się w Rozmówkach są oparte na autentycznych materiałach: dokumentacji szkolnej, dzienniczku ucznia, materiałach dotyczących zdrowia dziecka, stronach internetowych szkół, ogłoszeniach, informatorach szkolnych i informatorach kuratorium, ofertach klubów osiedlowych, kin, teatrów i biur turystycznych, publikacjach organizacji rządowych. Taka zawartość Rozmówek może służyć urozmaiceniu i wzbogaceniu kursów języka polskiego ogólnego, a także wspomagać pracę kadry szkolnej i pedagogicznej z rodzicami i dziećmi cudzoziemskimi. Pierwsza część Rozmówek - Świat i Człowiek - zawiera zwroty użyteczne w komunikacji codziennej. Kolejne części - Dziecko i Dom - są węższe tematycznie i obejmują słownictwo związane z dzieckiem. Najobszerniejsze, a jednocześnie najbardziej specjalistyczne, są części poświęcone szkole. Składają się z dwóch dużych całości. Pierwsza zbiera słownictwo z dziedziny szeroko pojętej edukacji, druga zaś określa sytuacje komunikacyjne, w jakich może się znaleźć rodzic lub opiekun w szkole iw środowisku szkoły. Użytkownik Rozmówek znajdzie w nich zarówno pojedyncze słowa, jak i zwroty, wyrażenia, a także całe zdania. Przejrzysta i czytelna prezentacja najbardziej potrzebnych, użytecznych fraz oraz logiczne ich pogrupowanie ułatwiają skuteczną komunikację w języku polskim. Rozmówki zostały przygotowane w czterech wersjach językowych: polsko-angielskiej, polsko-wietnamskiej, polsko-chińskiej i polsko-rosyjskiej.

Sklep: Polishbookstore.pl

Rozmówki polsko-chińskie dla rodziców i opiekunów. Moje dziecko w polskiej szkole [Agnieszka Wiśniewska] - 2835286361

21,00 zł

Rozmówki polsko-chińskie dla rodziców i opiekunów. Moje dziecko w polskiej szkole [Agnieszka Wiśniewska] Linguae Mundi

Polski dla obcokrajowców

Intensywne migracje ludności w XXI wieku stały się wyzwaniem dla osób i środowisk zaangażowanych w kształcenie językowe cudzoziemców, a także wyzwoliły konieczność dostosowania materiałów i metod nauczania do potrzeb imigrantów. Moje dziecko idzie do szkoły. Rozmówki polsko-chińskie powstały z myślą o rodzicach, których dzieci będą uczęszczały lub już uczęszczają do szkoły podstawowej w Polsce. Stanowią praktyczną pomoc dla tych rodziców i opiekunów, którzy nie posługują się językiem polskim w stopniu umożliwiającym porozumiewanie się w sytuacjach komunikacyjnych związanych z funkcjonowaniem dziecka w placówce edukacyjnej. Publikacja jest pierwszą na rynku wydawniczym pomocą dydaktyczną adresowaną do rodziców cudzoziemców. Odpowiada na ich specyficzne potrzeby językowe, kładąc przy tym szczególny nacisk na elementy realioznawcze. Zawarte w Rozmówkach informacje, dotyczące polskiego systemu edukacji, sposobu pracy szkoły w Polsce czy organizacji roku szkolnego, będą dla adresatów publikacji pomocne w procesie wyrównywania szans edukacyjnych i w procesie integracji. Treści Rozmówek zawierają materiał leksykalny zebrany w oparciu o badanie potrzeb językowych rodziców (imigrantów) dzieci w wieku wczesnoszkolnym oraz o analizę wypowiedzi nauczycieli, którzy pracują z dziećmi cudzoziemskimi w pierwszych klasach szkoły podstawowej. Obie grupy badanych - rodzice i nauczyciele, swoimi odpowiedziami, ocenami i sugestiami dotyczącymi problemów w komunikacji w języku polskim w szkole wpłynęły na treść, zasób leksykalny oraz formę Rozmówek Frazy, które znalazły się w Rozmówkach są oparte na autentycznych materiałach: dokumentacji szkolnej, dzienniczku ucznia, materiałach dotyczących zdrowia dziecka, stronach internetowych szkół, ogłoszeniach, informatorach szkolnych i informatorach kuratorium, ofertach klubów osiedlowych, kin, teatrów i biur turystycznych, publikacjach organizacji rządowych. Taka zawartość Rozmówek może służyć urozmaiceniu i wzbogaceniu kursów języka polskiego ogólnego, a także wspomagać pracę kadry szkolnej i pedagogicznej z rodzicami i dziećmi cudzoziemskimi. Pierwsza część Rozmówek - Świat i Człowiek - zawiera zwroty użyteczne w komunikacji codziennej. Kolejne części - Dziecko i Dom - są węższe tematycznie i obejmują słownictwo związane z dzieckiem. Najobszerniejsze, a jednocześnie najbardziej specjalistyczne, są części poświęcone szkole. Składają się z dwóch dużych całości. Pierwsza zbiera słownictwo z dziedziny szeroko pojętej edukacji, druga zaś określa sytuacje komunikacyjne, w jakich może się znaleźć rodzic lub opiekun w szkole iw środowisku szkoły. Użytkownik Rozmówek znajdzie w nich zarówno pojedyncze słowa, jak i zwroty, wyrażenia, a także całe zdania. Przejrzysta i czytelna prezentacja najbardziej potrzebnych, użytecznych fraz oraz logiczne ich pogrupowanie ułatwiają skuteczną komunikację w języku polskim. Rozmówki zostały przygotowane w czterech wersjach językowych: polsko-angielskiej, polsko-wietnamskiej, polsko-chińskiej i polsko-rosyjskiej.

Sklep: Polishbookstore.pl

Rozmówki polsko-rosyjskie dla rodziców i opiekunów. Moje dziecko w polskiej szkole - 2835459872

19,99 zł

Rozmówki polsko-rosyjskie dla rodziców i opiekunów. Moje dziecko w polskiej szkole Linguae Mundi

Polski dla obcokrajowców / Dla odbiorcy rosyjskojęzycznego

Intensywne migracje ludności w XXI wieku stały się wyzwaniem dla osób i środowisk zaangażowanych w kształcenie językowe cudzoziemców, a także wyzwoliły konieczność dostosowania materiałów i metod nauczania do potrzeb imigrantów. Moje dziecko idzie do szkoły. Rozmówki polsko-angielskie powstały z myślą o rodzicach, których dzieci będą uczęszczały lub już uczęszczają do szkoły podstawowej w Polsce. Stanowią praktyczną pomoc dla tych rodziców i opiekunów, którzy nie posługują się językiem polskim w stopniu umożliwiającym porozumiewanie się w sytuacjach komunikacyjnych związanych z funkcjonowaniem dziecka w placówce edukacyjnej.Publikacja jest pierwszą na rynku wydawniczym pomocą dydaktyczną adresowaną do rodziców cudzoziemców. Odpowiada na ich specyficzne potrzeby językowe, kładąc przy tym szczególny nacisk na elementy realioznawcze. Zawarte w Rozmówkach informacje, dotyczące polskiego systemu edukacji, sposobu pracy szkoły w Polsce czy organizacji roku szkolnego, będą dla adresatów publikacji pomocne w procesie wyrównywania szans edukacyjnych i w procesie integracji.Treści Rozmówek zawierają materiał leksykalny zebrany w oparciu o badanie potrzeb językowych rodziców (imigrantów) dzieci w wieku wczesnoszkolnym oraz o analizę wypowiedzi nauczycieli, którzy pracują z dziećmi cudzoziemskimi w pierwszych klasach szkoły podstawowej. Obie grupy badanych - rodzice i nauczyciele, swoimi odpowiedziami, ocenami i sugestiami dotyczącymi problemów w komunikacji w języku polskim w szkole wpłynęły na treść, zasób leksykalny oraz formę Rozmówek Frazy, które znalazły się w Rozmówkach są oparte na autentycznych materiałach: dokumentacji szkolnej, dzienniczku ucznia, materiałach dotyczących zdrowia dziecka, stronach internetowych szkół, ogłoszeniach, informatorach szkolnych i informatorach kuratorium, ofertach klubów osiedlowych, kin, teatrów i biur turystycznych, publikacjach organizacji rządowych.Taka zawartość Rozmówek może służyć urozmaiceniu i wzbogaceniu kursów języka polskiego ogólnego, a także wspomagać pracę kadry szkolnej i pedagogicznej z rodzicami i dziećmi cudzoziemskimi.Pierwsza część Rozmówek - Świat i Człowiek - zawiera zwroty użyteczne w komunikacji codziennej. Kolejne części - Dziecko i Dom - są węższe tematycznie i obejmują słownictwo związane z dzieckiem. Najobszerniejsze, a jednocześnie najbardziej specjalistyczne, są części poświęcone szkole. Składają się z dwóch dużych całości. Pierwsza zbiera słownictwo z dziedziny szeroko pojętej edukacji, druga zaś określa sytuacje komunikacyjne, wjakich może się znaleźć rodzic lub opiekun w szkole iw środowisku szkoły.Użytkownik Rozmówek znajdzie w nich zarówno pojedyncze słowa, jak i zwroty, wyrażenia, a także całe zdania. Przejrzysta i czytelna prezentacja najbardziej potrzebnych, użytecznych fraz oraz logiczne ich pogrupowanie ułatwiają skuteczną komunikację w języku polskim.Rozmówki zostały przygotowane w czterech wersjach językowych: polsko-angielskiej, polsko-wietnamskiej, polsko-chińskiej i polsko-rosyjskiej.

Sklep: Księgarnia.Poltax.waw.pl

Rozmówki polsko-chińskie dla rodziców i opiekunów. Moje dziecko w polskiej szkole - 2835459877

19,99 zł

Rozmówki polsko-chińskie dla rodziców i opiekunów. Moje dziecko w polskiej szkole Linguae Mundi

Polski dla obcokrajowców / Do nauczania słownictwa

Intensywne migracje ludności w XXI wieku stały się wyzwaniem dla osób i środowisk zaangażowanych w kształcenie językowe cudzoziemców, a także wyzwoliły konieczność dostosowania materiałów i metod nauczania do potrzeb imigrantów. Moje dziecko idzie do szkoły. Rozmówki polsko-angielskie powstały z myślą o rodzicach, których dzieci będą uczęszczały lub już uczęszczają do szkoły podstawowej w Polsce. Stanowią praktyczną pomoc dla tych rodziców i opiekunów, którzy nie posługują się językiem polskim w stopniu umożliwiającym porozumiewanie się w sytuacjach komunikacyjnych związanych z funkcjonowaniem dziecka w placówce edukacyjnej.Publikacja jest pierwszą na rynku wydawniczym pomocą dydaktyczną adresowaną do rodziców cudzoziemców. Odpowiada na ich specyficzne potrzeby językowe, kładąc przy tym szczególny nacisk na elementy realioznawcze. Zawarte w Rozmówkach informacje, dotyczące polskiego systemu edukacji, sposobu pracy szkoły w Polsce czy organizacji roku szkolnego, będą dla adresatów publikacji pomocne w procesie wyrównywania szans edukacyjnych i w procesie integracji.Treści Rozmówek zawierają materiał leksykalny zebrany w oparciu o badanie potrzeb językowych rodziców (imigrantów) dzieci w wieku wczesnoszkolnym oraz o analizę wypowiedzi nauczycieli, którzy pracują z dziećmi cudzoziemskimi w pierwszych klasach szkoły podstawowej. Obie grupy badanych - rodzice i nauczyciele, swoimi odpowiedziami, ocenami i sugestiami dotyczącymi problemów w komunikacji w języku polskim w szkole wpłynęły na treść, zasób leksykalny oraz formę Rozmówek Frazy, które znalazły się w Rozmówkach są oparte na autentycznych materiałach: dokumentacji szkolnej, dzienniczku ucznia, materiałach dotyczących zdrowia dziecka, stronach internetowych szkół, ogłoszeniach, informatorach szkolnych i informatorach kuratorium, ofertach klubów osiedlowych, kin, teatrów i biur turystycznych, publikacjach organizacji rządowych.Taka zawartość Rozmówek może służyć urozmaiceniu i wzbogaceniu kursów języka polskiego ogólnego, a także wspomagać pracę kadry szkolnej i pedagogicznej z rodzicami i dziećmi cudzoziemskimi.Pierwsza część Rozmówek - Świat i Człowiek - zawiera zwroty użyteczne w komunikacji codziennej. Kolejne części - Dziecko i Dom - są węższe tematycznie i obejmują słownictwo związane z dzieckiem. Najobszerniejsze, a jednocześnie najbardziej specjalistyczne, są części poświęcone szkole. Składają się z dwóch dużych całości. Pierwsza zbiera słownictwo z dziedziny szeroko pojętej edukacji, druga zaś określa sytuacje komunikacyjne, w jakich może się znaleźć rodzic lub opiekun w szkole iw środowisku szkoły.Użytkownik Rozmówek znajdzie w nich zarówno pojedyncze słowa, jak i zwroty, wyrażenia, a także całe zdania. Przejrzysta i czytelna prezentacja najbardziej potrzebnych, użytecznych fraz oraz logiczne ich pogrupowanie ułatwiają skuteczną komunikację w języku polskim.Rozmówki zostały przygotowane w czterech wersjach językowych: polsko-angielskiej, polsko-wietnamskiej, polsko-chińskiej i polsko-rosyjskiej.

Sklep: Księgarnia.Poltax.waw.pl

Rozmówki polsko-wietnamskie dla rodziców i opiekunów. Moje dziecko w polskiej szkole - 2835459878

19,99 zł

Rozmówki polsko-wietnamskie dla rodziców i opiekunów. Moje dziecko w polskiej szkole Linguae Mundi

Polski dla obcokrajowców / Do nauczania słownictwa

Intensywne migracje ludności w XXI wieku stały się wyzwaniem dla osób i środowisk zaangażowanych w kształcenie językowe cudzoziemców, a także wyzwoliły konieczność dostosowania materiałów i metod nauczania do potrzeb imigrantów. Moje dziecko idzie do szkoły. Rozmówki polsko-angielskie powstały z myślą o rodzicach, których dzieci będą uczęszczały lub już uczęszczają do szkoły podstawowej w Polsce. Stanowią praktyczną pomoc dla tych rodziców i opiekunów, którzy nie posługują się językiem polskim w stopniu umożliwiającym porozumiewanie się w sytuacjach komunikacyjnych związanych z funkcjonowaniem dziecka w placówce edukacyjnej.Publikacja jest pierwszą na rynku wydawniczym pomocą dydaktyczną adresowaną do rodziców cudzoziemców. Odpowiada na ich specyficzne potrzeby językowe, kładąc przy tym szczególny nacisk na elementy realioznawcze. Zawarte w Rozmówkach informacje, dotyczące polskiego systemu edukacji, sposobu pracy szkoły w Polsce czy organizacji roku szkolnego, będą dla adresatów publikacji pomocne w procesie wyrównywania szans edukacyjnych i w procesie integracji.Treści Rozmówek zawierają materiał leksykalny zebrany w oparciu o badanie potrzeb językowych rodziców (imigrantów) dzieci w wieku wczesnoszkolnym oraz o analizę wypowiedzi nauczycieli, którzy pracują z dziećmi cudzoziemskimi w pierwszych klasach szkoły podstawowej. Obie grupy badanych - rodzice i nauczyciele, swoimi odpowiedziami, ocenami i sugestiami dotyczącymi problemów w komunikacji w języku polskim w szkole wpłynęły na treść, zasób leksykalny oraz formę Rozmówek Frazy, które znalazły się w Rozmówkach są oparte na autentycznych materiałach: dokumentacji szkolnej, dzienniczku ucznia, materiałach dotyczących zdrowia dziecka, stronach internetowych szkół, ogłoszeniach, informatorach szkolnych i informatorach kuratorium, ofertach klubów osiedlowych, kin, teatrów i biur turystycznych, publikacjach organizacji rządowych.Taka zawartość Rozmówek może służyć urozmaiceniu i wzbogaceniu kursów języka polskiego ogólnego, a także wspomagać pracę kadry szkolnej i pedagogicznej z rodzicami i dziećmi cudzoziemskimi.Pierwsza część Rozmówek - Świat i Człowiek - zawiera zwroty użyteczne w komunikacji codziennej. Kolejne części - Dziecko i Dom - są węższe tematycznie i obejmują słownictwo związane z dzieckiem. Najobszerniejsze, a jednocześnie najbardziej specjalistyczne, są części poświęcone szkole. Składają się z dwóch dużych całości. Pierwsza zbiera słownictwo z dziedziny szeroko pojętej edukacji, druga zaś określa sytuacje komunikacyjne, w jakich może się znaleźć rodzic lub opiekun w szkole iw środowisku szkoły.Użytkownik Rozmówek znajdzie w nich zarówno pojedyncze słowa, jak i zwroty, wyrażenia, a także całe zdania. Przejrzysta i czytelna prezentacja najbardziej potrzebnych, użytecznych fraz oraz logiczne ich pogrupowanie ułatwiają skuteczną komunikację w języku polskim.Rozmówki zostały przygotowane w czterech wersjach językowych: polsko-angielskiej, polsko-wietnamskiej, polsko-chińskiej i polsko-rosyjskiej.

Sklep: Księgarnia.Poltax.waw.pl

Rozmówki polsko-wietnamskie dla rodziców i opiekunów. Moje dziecko w polskiej szkole [Agnieszka Wiśniewska] - 2835286363

21,00 zł

Rozmówki polsko-wietnamskie dla rodziców i opiekunów. Moje dziecko w polskiej szkole [Agnieszka Wiśniewska] Linguae Mundi

Polski dla obcokrajowców

Intensywne migracje ludności w XXI wieku stały się wyzwaniem dla osób i środowisk zaangażowanych w kształcenie językowe cudzoziemców, a także wyzwoliły konieczność dostosowania materiałów i metod nauczania do potrzeb imigrantów. Moje dziecko idzie do szkoły. Rozmówki polsko-wietnamskie powstały z myślą o rodzicach, których dzieci będą uczęszczały lub już uczęszczają do szkoły podstawowej w Polsce. Stanowią praktyczną pomoc dla tych rodziców i opiekunów, którzy nie posługują się językiem polskim w stopniu umożliwiającym porozumiewanie się w sytuacjach komunikacyjnych związanych z funkcjonowaniem dziecka w placówce edukacyjnej. Publikacja jest pierwszą na rynku wydawniczym pomocą dydaktyczną adresowaną do rodziców cudzoziemców. Odpowiada na ich specyficzne potrzeby językowe, kładąc przy tym szczególny nacisk na elementy realioznawcze. Zawarte w Rozmówkach informacje, dotyczące polskiego systemu edukacji, sposobu pracy szkoły w Polsce czy organizacji roku szkolnego, będą dla adresatów publikacji pomocne w procesie wyrównywania szans edukacyjnych i w procesie integracji. Treści Rozmówek zawierają materiał leksykalny zebrany w oparciu o badanie potrzeb językowych rodziców (imigrantów) dzieci w wieku wczesnoszkolnym oraz o analizę wypowiedzi nauczycieli, którzy pracują z dziećmi cudzoziemskimi w pierwszych klasach szkoły podstawowej. Obie grupy badanych - rodzice i nauczyciele, swoimi odpowiedziami, ocenami i sugestiami dotyczącymi problemów w komunikacji w języku polskim w szkole wpłynęły na treść, zasób leksykalny oraz formę Rozmówek Frazy, które znalazły się w Rozmówkach są oparte na autentycznych materiałach: dokumentacji szkolnej, dzienniczku ucznia, materiałach dotyczących zdrowia dziecka, stronach internetowych szkół, ogłoszeniach, informatorach szkolnych i informatorach kuratorium, ofertach klubów osiedlowych, kin, teatrów i biur turystycznych, publikacjach organizacji rządowych. Taka zawartość Rozmówek może służyć urozmaiceniu i wzbogaceniu kursów języka polskiego ogólnego, a także wspomagać pracę kadry szkolnej i pedagogicznej z rodzicami i dziećmi cudzoziemskimi. Pierwsza część Rozmówek - Świat i Człowiek - zawiera zwroty użyteczne w komunikacji codziennej. Kolejne części - Dziecko i Dom - są węższe tematycznie i obejmują słownictwo związane z dzieckiem. Najobszerniejsze, a jednocześnie najbardziej specjalistyczne, są części poświęcone szkole. Składają się z dwóch dużych całości. Pierwsza zbiera słownictwo z dziedziny szeroko pojętej edukacji, druga zaś określa sytuacje komunikacyjne, w jakich może się znaleźć rodzic lub opiekun w szkole iw środowisku szkoły. Użytkownik Rozmówek znajdzie w nich zarówno pojedyncze słowa, jak i zwroty, wyrażenia, a także całe zdania. Przejrzysta i czytelna prezentacja najbardziej potrzebnych, użytecznych fraz oraz logiczne ich pogrupowanie ułatwiają skuteczną komunikację w języku polskim. Rozmówki zostały przygotowane w czterech wersjach językowych: polsko-angielskiej, polsko-wietnamskiej, polsko-chińskiej i polsko-rosyjskiej.

Sklep: Polishbookstore.pl

Język angielski New Hot Spot 1 ćwiczenia SP - Katherine Stannet - 2836980445

42,40 zł

Język angielski New Hot Spot 1 ćwiczenia SP - Katherine Stannet

Książki & Multimedia > Książki

Opis - New Hot Spot to nowe wydanie lubianej przez uczniów i nauczycieli serii, której głównym celem jest rozwijanie umiejętności komunikacji w języku angielskim pod kątem sprawdzianu szóstoklasisty. W New Hot Spot nowy materiał językowy wprowadzany jest w dynamiczny sposób, a prezentacja zagadnień leksykalnych oraz gramatycznych w kontekście ułatwia uczniom ich zapamiętywanie. Dzięki licznym ćwiczeniom rozwijającym wszystkie cztery sprawności językowe uczniowie nie tylko przyswajają nowy materiał, ale także od razu uczą się aktywnie korzystać z niego w różnych sytuacjach. Pomagają im w tym m.in. rewelacyjne filmy animowane, w których bohaterowie podręcznika prezentują język funkcjonalny z kolejnych modułów, oraz Communication Cards, dołączone do Książki ucznia. Nazwa - Język angielski New Hot Spot 1 ćwiczenia SP Autor - Katherine Stannet Oprawa - Miękka Wydawca - Macmillan Kod ISBN - 9788376212579 Kod EAN - 9788376212579 Wydanie - 2 Rok wydania - 2014 Język - polski, angielski Format - 21.0x29.0cm Ilość stron - 120 Ilość elementów - 2 Szkoła - Szkoła podstawowa Typ podręcznika - Podręcznik Przedmiot - Język angielski Podatek VAT - 5% Premiera - 2014-06-06

Sklep: InBook.pl

Eduterapeutica Kompetencje emocjonalno-społeczne Szkoła + KARTY PRACY - 2874203836

1173,00 zł

Eduterapeutica Kompetencje emocjonalno-społeczne Szkoła + KARTY PRACY EISYSTEM

Menu > Pomoce dydaktyczne > Pomoce dydaktyczne dla klas 1-3 > Kompetencje społeczne i religia

Dla kogo? Eduterapeutica Kompetencje społeczno-emocjonalne Szkoła to narzędzie skierowane do nauczycieli i terapeutów , którzy chcą wzbogacić proces nauczania o elementy rozwijające umiejętności społeczne. Sprawdzi się zwłaszcza na zajęciach z uczniami klas wczesnoszkolnych, od 7 do 10 roku życia. Program składa się z 3 modułów : Umiejętność kontroli emocji Wsparcie kompetencji emocjonalno-społecznych Rozwój inteligencji emocjonalnej Zawarte w programie zagadnienia pomogą w rozwoju takich umiejętności jak: Rozumienie emocji Radzenie sobie ze stresem Rozwiązywanie konfliktów Wzmacnianie relacji międzyludzkich Rozwijanie empatii. Program Kompetencje Społeczno-Emocjonalne Szkoła to zestaw materiałów edukacyjnych, który zawiera zarówno ćwiczenia multimedialne, jak i zadania oparte o materiały tradycyjne . Zestaw składa się z 80 interaktywnych ćwiczeń dostępnych na pendrive, 100 kart pracy w wersji wydrukowanej oraz elektronicznej, gry karcianej "Wyobraźnik" oraz poradnika metodycznego, który pomaga nauczycielom w prowadzeniu zajęć z uczniami. Program Kompetencje społeczno-emocjonalne Szkoła skierowany jest przede wszystkim do szkół podstawowych i specjalnych, dla nauczycieli, wychowawców, psychologów i pedagogów do zajęć z zakresu edukacji emocjonalnej. Kliknij tutaj, aby sprawdzić demo   [ikony-produktu-opisy]       Dlaczego warto? Bogaty zestaw narzędzi

Sklep: Arante.pl

BUSLAV - Buslav (Płyta CD) - 2837479177

36,78 zł

BUSLAV - Buslav (Płyta CD)

Książki & Multimedia > Muzyka

Nazwa - BUSLAV Autor - Buslav Wydawca - Warner Music Group Kod EAN - 0190295907600 Rok wydania - 2016 Nośnik - Płyta CD Ilość elementów - 1 Podatek VAT - 23% Premiera - 2016-10-07

Sklep: InBook.pl

Papierowe twarze + KARTY PRACY - 2874475620

39,00 zł

Papierowe twarze + KARTY PRACY ROLF EDUCATION

Menu > Pomysł na prezent > Zabawki rozwojowe

Dla kogo? Papierowe twarze to zabawka przeznaczona głównie dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, która angażuje dzieci w twórcze i kreatywne zajęcia . Dla dzieci w wieku przedszkolnym będzie ona idealnym narzędziem do rozwijania swojej wyobraźni i ekspresji artystycznej . Maluchy mogą eksperymentować z różnymi kolorami i stylami, tworząc własne unikalne portrety. To wspaniała okazja do wyrażania swoich pomysłów i uczestnictwa w procesie twórczym. Zabawkę można wykorzystać także do ćwiczeń orientacji w schemacie ciała oraz utrwalenia nazw części ciała znajdujących się na twarzy. Dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym papierowe twarze mogą stanowić dodatkową zachętę do rozwijania umiejętności graficznych i artystycznych . Dzieci mogą ćwiczyć precyzję rysowania, kolorowania i tworzenia detali na papierze. Tworzenie różnych wyrazów twarzy pozwoli im również zgłębiać wiedzę na temat emocji i różnorodności. Papierowe twarze są łatwe w użyciu i dostosowane do umiejętności i potrzeb dzieci w różnym wieku . Dzięki nim dzieci mogą rozwijać swoje zdolności artystyczne, kreatywność, wyobraźnię i umiejętności manualne. To także doskonała okazja do zabawy i spędzania czasu w sposób twórczy i angażujący. Papierowe twarze mogą być wykorzystywane zarówno w domu, przedszkolu, jak i w szkole, w ramach zajęć plastycznych, wychowania artystycznego czy innych aktywności edukacyjnych . To zabawka, która rozwija dzieci w wielu aspektach i zapewnia im satysfakcję z własnych osiągnięć artystycznych.   [ikony-produktu-opisy]       Dlaczego warto? Rozwój kreatywności i wyobraźni Papierowe twarze to doskonałe narzędzie do rozwijania kreatywności i wyobraźni u dzieci. Dzięki zabawce dzieci mają nieograniczone możliwości tworzenia i eksperymentowania. Mogą one tworzyć unikalne postacie, odgrywać różne role i tworzyć własne historie. Podczas zabawy dzieci mają swobodę wyboru różnych elementów twarzy, takich jak oczy, nos, usta, co rozwija ich zdolności twórcze. Zabawa z papierowymi twarzami rozwija również wyobraźnię dzieci. Poprzez kreowanie postaci i wymyślanie historii, dzieci mają możliwość rozwijania swojego narracyjnego myślenia. Mogą wcielać się w różne role, tworzyć scenariusze i eksplorować różne światy i sytuacje, a także wyrażać swoją osobowość, emocje i pomysły poprzez kreację postaci i ich wyglądu.     Rozwój emocjonalny Poprzez tworzenie postaci i odgrywanie różnych ról, dzieci mogą eksplorować i wyrażać swoje emocje. Zabawa z papierowymi twarzami umożliwia im zrozumienie różnych stanów emocjonalnych, rozwijanie empatii i radzenia sobie z własnymi uczuciami.   Rozwój motoryki małej Poprzez zabawę z papierowymi twarzami dzieci mają możliwość rozwijania swojej motoryki małej. Mogą one dorysowywać lub doklejać z papieru brakujące części ciała, takie jak: oczy, usta, nos, brwi. Zabawa z wykorzystaniem papierowych twarzy rozwija zdolności manualne dzieci, kształtuje sprawność palców i nadgarstków, a także rozwija dokładność oraz umiejętność wykonywania precyzyjnych ruchów.   Rozwój empatii i tolerancji Praca z papierowymi twarzami o różnych kolorach skóry pomaga dzieciom zrozumieć, akceptować i doceniać różnice między ludźmi. Umożliwia im rozwijanie empatii, zdolności do identyfikowania się z innymi, a także promuje szacunek i tolerancję wobec innych kultur i ras. Przy pomocy zabawki dzieci mogą uczyć się o różnorodności rasowej, kulturowej i etnicznej, odkrywając różnice i podobieństwa między ludźmi. To umożliwia im poszerzanie swojej wiedzy, rozwijanie świadomości społecznej i budowanie pozytywnych relacji z innymi. Poprzez zabawę z papierowymi twarzami dzieci uczą się, że każdy człowiek, niezależnie od swojego koloru skóry, zasługuje na równość, szacunek i sprawiedliwość. To zachęca je do przeciwdziałania uprzedzeniom i dyskryminacji, promując wartości równości i sprawiedliwości społecznej.   Pomysły na zabawę Wymyślanie historii

Sklep: Arante.pl

Logopedia Wspomaganie rozwoju dziecka z ryzyka dysleksji - 2857682810

25,00 zł

Logopedia Wspomaganie rozwoju dziecka z ryzyka dysleksji Impuls

MetodykaPedagogika specjalnaSzkoły policealne. Szkoły wyższeFonetyka. Mowa. Wymowa. Dialekty

Współczesna szkoła stawia wysokie wymagania uczniom wstępującym w jej mury. Powszechnie wiadomo, że dziecko może z powodzeniem rozpocząć naukę w klasie I tylko wówczas, gdy istnieje względna równowaga między jego możliwościami a owymi wymaganiami. Niestety, nie wszyscy są w stanie im sprostać, dlatego coraz bardziej widoczne staje się zjawisko tzw. nierównego startu. Przemiany społeczno-gospodarcze, jakie obserwujemy w ostatnich latach, prowadzą do pogłębienia nierówności edukacyjnych. Faktem jest stale wzrastająca liczba uczniów wykazujących trudności w nauce i zachowaniu?Sytuacja ta wskazuje na wciąż aktualną potrzebę propagowania wiedzy z tej dziedziny oraz wymianę doświadczeń pomiędzy wszystkimi, którzy są odpowiedzialni za edukację swoich podopiecznych. Temu również ma służyć niniejsza publikacja. Jej myślą przewodnią jest idea wczesnej diagnozy i pracy korekcyjno-kompensacyjnej podejmowanej wobec dzieci, u których obserwuje się pierwsze symptomy nieharmonijnego rozwoju psychomotorycznego. Bez względu na to, czy podejrzenie ryzyka dysleksji zostanie potwierdzone czy wykluczone w późniejszych badaniach specjalistycznych, podjęcie interwencji terapeutycznej jest jedynym słusznym krokiem. Nie należy się obawiać etykietowania dziecka. Konsekwencje ?przeoczenia? problemu wysoce niekorzystnie rzutują na karierę szkolną.Książka składa się z dwóch części. Pierwsza koncentruje się na teoretycznych aspektach podejmowanej tematyki. Otwiera ją tekst A. Maciarz, będący wprowadzeniem w zjawisko ryzyka dysleksji. Autorka dzieli się w nim dylematami związanymi z tym pojęciem i jego implikacjami dla praktyki oświatowej. Zagadnieniem rozpoznawania ryzyka dysleksji zajęła się A. Nowicka, analizując proces postępowania diagnostycznego. J. Lipińska-Lokś systematyzuje wiedzę na temat zasad i specyfiki pracy terapeutycznej z dziećmi. Artykuł U. Konkol jest natomiast przypomnieniem zadań, jakie ma do wypełnienia placówka przedszkolna wobec podopiecznych przejawiających trudności rozwojowe. Druga część książki ma charakter praktyczny. Stanowi zbiór tekstów poświęconych wybranym metodom pracy terapeutycznej z dziećmi z ryzyka dysleksji. W pierwszym z nich A. Rudzińska-Rogoża, poprzez analizę indywidualnego przypadku, pokazuje możliwości zastosowania teorii integracji sensorycznej J. Ayres w diagnozie i terapii dzieci z ryzyka dysleksji. E. Ćwikła z perspektywy terapeuty opisuje trudne doświadczenia szkolne ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. Kolejny tekst U. Konkol prezentuje przykład optymalnej realizacji zadań związanych ze wspomaganiem rozwoju dzieci w jednym z zielonogórskich przedszkoli. E. Skorupka, akcentując znaczenie ruchu w edukacji dziecka, dzieli się propozycjami zajęć stymulujących motorykę dużą i małą. Rozważania A. Matusiak koncentrują się z kolei wokół muzyki jako znaczącego narzędzia terapeutycznego. Artykuł zawiera interesujące scenariusze zajęć muzykoterapeutycznych. Tekst autorstwa U. Kochanowskiej przedstawia założenia teoretyczne oraz wybrane rozwiązania praktyczne skutecznej, ale wciąż mało znanej metody ? glottodydaktyki przedszkolnej i szkolnej. L. Wiatrowska natomiast wprowadza czytelników w polisensoryczne metody nauki czytania i pisania. Publikację zamyka wykaz wybranej literatury i pomocy terapeutycznych, zarówno dla specjalistów, jak i rodziców.Niniejsza pozycja jest adresowana przede wszystkim do nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, terapeutów pedagogicznych, pedagogów szkolnych oraz studentów kierunków pedagogicznych. Ze względu na jej wymiar praktyczny ? ciekawe propozycje ćwiczeń, gier i zabaw korekcyjno-kompensacyjnych zawartych w konspektach i scenariuszach zajęć ? może być również pomocą dla rodziców, którzy chcą się aktywnie włączyć w oddziaływania profilaktyczno-terapeutyczne wobec własnych pociech.

Sklep: Booknet.net.pl

Wspomaganie rozwoju dziecka z ryzyka dysleksji - 2857604622

25,00 zł

Wspomaganie rozwoju dziecka z ryzyka dysleksji Impuls

MetodykaPedagogika specjalnaSzkoły policealne. Szkoły wyższe

Współczesna szkoła stawia wysokie wymagania uczniom wstępującym w jej mury. Powszechnie wiadomo, że dziecko może z powodzeniem rozpocząć naukę w klasie I tylko wówczas, gdy istnieje względna równowaga między jego możliwościami a owymi wymaganiami. Niestety, nie wszyscy są w stanie im sprostać, dlatego coraz bardziej widoczne staje się zjawisko tzw. nierównego startu. Przemiany społeczno-gospodarcze, jakie obserwujemy w ostatnich latach, prowadzą do pogłębienia nierówności edukacyjnych. Faktem jest stale wzrastająca liczba uczniów wykazujących trudności w nauce i zachowaniu?Sytuacja ta wskazuje na wciąż aktualną potrzebę propagowania wiedzy z tej dziedziny oraz wymianę doświadczeń pomiędzy wszystkimi, którzy są odpowiedzialni za edukację swoich podopiecznych. Temu również ma służyć niniejsza publikacja. Jej myślą przewodnią jest idea wczesnej diagnozy i pracy korekcyjno-kompensacyjnej podejmowanej wobec dzieci, u których obserwuje się pierwsze symptomy nieharmonijnego rozwoju psychomotorycznego. Bez względu na to, czy podejrzenie ryzyka dysleksji zostanie potwierdzone czy wykluczone w późniejszych badaniach specjalistycznych, podjęcie interwencji terapeutycznej jest jedynym słusznym krokiem. Nie należy się obawiać etykietowania dziecka. Konsekwencje ?przeoczenia? problemu wysoce niekorzystnie rzutują na karierę szkolną. Książka składa się z dwóch części. Pierwsza koncentruje się na teoretycznych aspektach podejmowanej tematyki. Otwiera ją tekst A. Maciarz, będący wprowadzeniem w zjawisko ryzyka dysleksji. Autorka dzieli się w nim dylematami związanymi z tym pojęciem i jego implikacjami dla praktyki oświatowej. Zagadnieniem rozpoznawania ryzyka dysleksji zajęła się A. Nowicka, analizując proces postępowania diagnostycznego. J. Lipińska-Lokś systematyzuje wiedzę na temat zasad i specyfiki pracy terapeutycznej z dziećmi. Artykuł U. Konkol jest natomiast przypomnieniem zadań, jakie ma do wypełnienia placówka przedszkolna wobec podopiecznych przejawiających trudności rozwojowe. Druga część książki ma charakter praktyczny. Stanowi zbiór tekstów poświęconych wybranym metodom pracy terapeutycznej z dziećmi z ryzyka dysleksji. W pierwszym z nich A. Rudzińska-Rogoża, poprzez analizę indywidualnego przypadku, pokazuje możliwości zastosowania teorii integracji sensorycznej J. Ayres w diagnozie i terapii dzieci z ryzyka dysleksji. E. Ćwikła z perspektywy terapeuty opisuje trudne doświadczenia szkolne ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. Kolejny tekst U. Konkol prezentuje przykład optymalnej realizacji zadań związanych ze wspomaganiem rozwoju dzieci w jednym z zielonogórskich przedszkoli. E. Skorupka, akcentując znaczenie ruchu w edukacji dziecka, dzieli się propozycjami zajęć stymulujących motorykę dużą i małą. Rozważania A. Matusiak koncentrują się z kolei wokół muzyki jako znaczącego narzędzia terapeutycznego. Artykuł zawiera interesujące scenariusze zajęć muzykoterapeutycznych. Tekst autorstwa U. Kochanowskiej przedstawia założenia teoretyczne oraz wybrane rozwiązania praktyczne skutecznej, ale wciąż mało znanej metody ? glottodydaktyki przedszkolnej i szkolnej. L. Wiatrowska natomiast wprowadza czytelników w polisensoryczne metody nauki czytania i pisania. Publikację zamyka wykaz wybranej literatury i pomocy terapeutycznych, zarówno dla specjalistów, jak i rodziców.Niniejsza pozycja jest adresowana przede wszystkim do nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, terapeutów pedagogicznych, pedagogów szkolnych oraz studentów kierunków pedagogicznych. Ze względu na jej wymiar praktyczny ? ciekawe propozycje ćwiczeń, gier i zabaw korekcyjno-kompensacyjnych zawartych w konspektach i scenariuszach zajęć ? może być również pomocą dla rodziców, którzy chcą się aktywnie włączyć w oddziaływania profilaktyczno-terapeutyczne wobec własnych pociech.

Sklep: Booknet.net.pl

szukaj w Kangoo e fun24 dzienniczek ucznia edukacja wczesnoszkolna 68107

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z e fun24 dzienniczek ucznia edukacja wczesnoszkolna 68107

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.05, t2=0, t3=0, t4=0.013, t=0.05

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2024 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER