gigant liczmany logicus pomoc szkolna dmjhecynnflahoeqeicj

- znaleziono 15 produktów w 11 sklepach

Liczmany logicus - pomoc szkolna - 2845125218

5,41 zł

Liczmany logicus - pomoc szkolna Adamigo

Sklep: aleZabawki.co

Liczmany logicus pomoc szkolna w klasach 0-2 - 2844123085

6,81 zł

Liczmany logicus pomoc szkolna w klasach 0-2 adamigo

Literatura dziecięca i młodzieżowa >Edukacja i rozwój

Sklep: Prolibri.pl

LICZMANY LOGICUS - pomoc szkolna - 2847586750

8,74 zł

LICZMANY LOGICUS - pomoc szkolna PROMATEK

Zabawki / Puzzle

„Liczmany” to pomoc dydaktyczna, która pomaga w przyswojeniu liczb z przedziału od 0 do 9. Zabawa rozwija umiejętności dodawania i odejmowania. Zestaw zawiera estetycznie wykonane plakietki z liczbami i działaniami matematycznymi. Zestaw gry zawiera: - plakietki z cyferkami i działaniami matematycznymi oraz patyczki do liczenia.

Sklep: Literacka.pl

Liczmany logicus pomoc szkolna w klasach 0-2 - 2863055452

6,14 zł

Liczmany logicus pomoc szkolna w klasach 0-2

/Gry i zabawki/Gry planszowe i logiczne/dla dzieci

Sklep: Godi.pl

Liczmany logicus pomoc szkolna w klasach 0-2 - 2873724534

5,99 zł

Liczmany logicus pomoc szkolna w klasach 0-2 ADAMIGO

Pedagogika. Oświata i szkolnictwo

Sklep: Polishbookstore.pl

Liczmany Logicus - Pomoc Szkolna - 2840173310

9,99 zł

Liczmany Logicus - Pomoc Szkolna

Dziecko>Gry i Zabawy>Gry Planszowe i Logiczne>Edukacyjna

"Liczmany" To Pomoc Dydaktyczna, Która Pomaga W Przyswojeniu Liczb Z Przedziału Od 0 Do 9. Zabawa Rozwija Umiejętności Dodawania I Odejmowania. Zestaw Zawiera Estetycznie Wykonane Plakietki Z Liczbami I Działaniami Matematycznymi. Zestaw Gry Zawiera: - Plakietki Z Cyferkami I Działaniami Matematycznymi Oraz Patyczki Do Liczenia.

Sklep: Gigant.pl

Liczmany logicus pomoc szkolna w klasach 0-2. - 2847018329

6,53 zł

Liczmany logicus pomoc szkolna w klasach 0-2. Adamigo

Gry i puzzle / Gry planszowe i logiczne

.

Sklep: Kumiko.pl

Liczmany logicus pomoc szkolna w klasach 0-2 - 2857580338

5,32 zł

Liczmany logicus pomoc szkolna w klasach 0-2 Adamigo

Literatura dziecięca i młodzieżowa, lektury / Gry i zabawy

„Liczmany” to pomoc dydaktyczna, która pomaga w przyswojeniu liczb z przedziału od 0 do 9. Zabawa rozwija umiejętności dodawania i odejmowania. Zestaw zawiera estetycznie wykonane plakietki z liczbami i działaniami matematycznymi. Wiek 5+

Sklep: Literacka.pl

LICZMANY LOGICUS - pomoc szkolna. Układanka edukacyjna - 2847242909

16,08 zł

LICZMANY LOGICUS - pomoc szkolna. Układanka edukacyjna PROMATEK

Książki / Edukacja

.

Sklep: Kumiko.pl

Adamigo Liczmany Logicus - 2865629682

7,99 zł

Adamigo Liczmany Logicus Adamigo

Strefa Dziecka/Artykuły szkolne i piśmiennicze/pomoce szkolne

Liczmany to pomoc dydaktyczna, która pomaga w przyswojeniu liczb z przedziału od 0 do 9. Zabawa rozwija umiejętności dodawania i odejmowania. Zestaw zawiera estetycznie wykonane plakietki z liczbami i działaniami matematycznymi.

Sklep: sklepzbutami

Liczmany Logicus - 2876549683

5,99 zł

Liczmany Logicus adamigo

Artykuły dla dzieci>artykuły szkolne>pomoce szkolne

Liczmany Logicus Liczmany to pomoc dydaktyczna, która pomaga w przyswojeniu liczb z przedziału od 0 do 9.Zabawa rozwija umiejętności dodawania i odejmowania.Zestaw zawiera estetycznie wykonane plakietki z liczbami i działaniami matematycznymi....

Sklep: Fantastyczne-Zakupy.pl

Liczmany Logicus - 2876565291

8,50 zł

Liczmany Logicus Adamigo

Dziecko, zabawki > Artykuły szkolne i piśmiennicze > Pomoce szkolne

Liczmany Logicus Liczmany to pomoc dydaktyczna, która pomaga w przyswojeniu liczb z przedziału od 0 do 9. Zabawa rozwija umiejętności dodawania i odejmowania. Zestaw zawiera estetycznie wykonane plakietki z liczbami i działaniami matematycznymi.

Sklep: OHshop

Adamigo Liczmany Logicus - 2876667971

7,99 zł

Adamigo Liczmany Logicus Adamigo

Strefa Dziecka/Artykuły szkolne i piśmiennicze/pomoce szkolne

Liczmany Logicus Liczmany to pomoc dydaktyczna, która pomaga w przyswojeniu liczb z przedziału od 0 do 9. Zabawa rozwija umiejętności dodawania i odejmowania. Zestaw zawiera estetycznie wykonane plakietki z liczbami i działaniami matematycznymi.

Sklep: sklepzbutami

Logopedyczne zabawy cz.II S, Z, C, DZ (program) - 2850139684

103,94 zł

Logopedyczne zabawy cz.II S, Z, C, DZ (program)

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Ćwiczenia zawarte w programie są pomocne szczególnie przy utrwalaniu głoski w wyrazach (w różnych pozycjach). Program polecany jest dla dzieci posiadających umiejętność czytania. PODPISZ I POWIEDZ ćwiczenia zawarte w programie są pomocne szczególnie przy utrwalaniu głoski w wyrazach (w różnych pozycjach). Program polecany jest dla dzieci posiadających umiejętność czytania. Zadanie dziecka polega na wybieraniu kolejnych liter i układaniu podpisu do pokazanego na ekranie obrazka. Litery układa się przy pomocy kursora myszy (metodą przeciągnij i upuść). Róznica w stosunku do wersji tego programu z "Logopedycznych zabaw . Część I - sz, ż, cz, dż" polega na dodaniu w poziomie średno i dużo zbędnych liter. Podnosi to nieznacznie stopień trudności a przez to atrakcyjności tego programu. Z każdą planszą zintegrowany jest dźwięk informujący o poprawnym, bądź błędnym ułożeniu podpisu pod obrazkiem. W przypadku dobrze ułożonego wyrazu i wzrokowym utrwaleniu jego obrazu graficznego, dziecko proszone jest o powtórzenie jego nazwy (utrwalenie wzorca słuchowego). Następnie ekran komputera zastyga, a terapeuta ma możliwość przeanalizowania obrazka, ponownego wypowiedzenia jego nazwy itd. Jeżeli dziecko w trakcie pracy dostrzeże pomyłkę, może usunąć błędnie wpisaną literę, przenosząc ją w dowolne miejsce na ekranie i uzupełnić kratkę literą poprawną. Przejście do kolejnego ćwiczenia następuje po naciśnięciu przycisku DALEJ. Naciśnięcie przycisku WSTECZ powoduje przejście do poprzedniego zadania. W przypadku źle ułożonego podpisu pod obrazkiem, głos z komputera prosi o ponowne ułożeniu podpisu. Jeżeli dziecko kilkakrotnie źle ułoży podpis pod obrazkiem może skorzystać z przycisku POMOC. Po zakończeniu gry na ekraie pojawia się okienko STATYSTYKA, które infornuje o czasie gry, ilości błędnych lub poprawnych odpowiedzi i korzystaniu z pomocy. W okienku tym znajdują się dwa przyciski: DALEJ pozwala na rozpoczęcie gry od początku, oraz STOP kończy ćwiczenia w danym programie. DOMINO - zadaniem dziecka jest dobieranie obrazków w pary, według ćwiczonych głosek (najmniej dwie głoski np. s-c). CO NIE PASUJE -w programie tym dziecko ma wskazać, który obrazek wśród pokazanych na ekranie, nie pasuje (pod względem wymowy) do pozostałych. PILOT - jest to program dynamiczny, w którym zadaniem dziecka jest dopasowanie nazwy obrazka do pokazanych w dolnej części ekranu liter. NAGRAJ I ODTWÓRZ to bardzo prosty rejestrator dźwięku. Umożliwia nagranie wymowy dziecka i porównanie jego wymowy np. na początku i końcu terapii. Nazwa - Logopedyczne zabawy cz.II S, Z, C, DZ (program) Autor - Praca zbiorowa Wydawca - KOMLOGO Kod EAN - 5900238480030 Podatek VAT - 23%

Sklep: InBook.pl

Pionki do gry 12 szt. - 2843855051

5,41 zł

Pionki do gry 12 szt.

Komputer > Programy i gry komputerowe

Opis - Pionki do gryOpakowanie zawiera 12 sztuk w różnych kolorach. Nazwa - Pionki do gry 12 szt. Marka - Adamigo Kod EAN - 5902410005314 Wydawca - Adamigo Kod producenta - GXP-549277 Podatek VAT - 23%

Sklep: InBook.pl

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z gigant pl liczmany logicus pomoc szkolna dmjhecynnflahoeqeicj

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.662, t2=0, t3=0, t4=0.041, t=0.662

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2018 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER