glosariusz terminologii call center/help desk
- znaleziono 16 produktów w 12 sklepach
Glosariusz terminologii call center/help desk - Kostecki Marian J.
Książki & Multimedia > Książki
Opis - Glosariusz to pierwszy kompletny słownik specjalistycznej terminologii używanej w call centers i help desks. Zawiera 1155 terminów polsko- i anglojęzycznych obejmujących szeroką dziedzinę funkcjonowania call centers i help desks, od haseł związanych z informatyką, telekomunikacją, marketingiem, zarządzaniem ludźmi i przedsięwzięciami, poprzez sprzedaż i reguły zawierania umów, dostarczanie i zamawianie usług, miary efektywności, po hasła dotyczące technologii call center i zasad badań społecznych wykorzystywanych przy ocenie stopnia zadowolenia klientów. Obok haseł stricte związanych z obsługą telefoniczną, jak np. "scenariusz rozmowy" czy "call blending", znajdziemy tu pozycje związane z zarządzaniem ("czas pracy"), z podsumowaniem przepisów prawa pracy odpowiednich dla telefonicznych centrów obsługi ("outsourcing", "koszt produktywnej godziny pracy") oraz technologiami informatycznymi ("baza wiedzy", "zarządzanie wydajnością", "kompresja danych"). Glosariusz, to coś więcej niż słownik terminów. Niektóre pozycje stanowią małą rozprawkę na dany temat, przy czym autor nie stroni od przywoływania osobistych doświadczeń i refleksji. Zwraca uwagę staranność językowa " wszystkie angielskie terminy są trafnie przetłumaczone, a całość po prostu dobrze się czyta. W erze, gdy nie tylko encyklopedie i słowniki, ale i dokumentacje komercyjnych produktów tworzone są przez anonimowych internautów na zasadzie "wiki?, Glosariusz przywodzi na myśl dzieła dawnych rzemieślników, na których podpis mistrza był najlepszą gwarancją jakości. Nazwa - Glosariusz terminologii call center/help desk Autor - Kostecki Marian J. Oprawa - Twarda Wydawca - Wydawnictwo Naukowe PWN Kod ISBN - 9788301153823 Kod EAN - 9788301153823 Wydanie - 1 Rok wydania - 2007 Język - polski Format - 17.1x24.1 Ilość stron - 340 Podatek VAT - 5%
Sklep: InBook.pl
Glosariusz terminologii call center/help desk PWN Wydawnictwo Naukowe
Organizacja i zarządzanieMarketing. Badania marketingoweangielsko-polski, polsko-angielskiEncyklopedie. Leksykony. Słowniki tematyczne
Glosariusz to pierwszy kompletny słownik specjalistycznej terminologii używanej w call centers i help desks. Zawiera 1155 terminów polsko- i anglojęzycznych obejmujących szeroką dziedzinę funkcjonowania call centers i help desks, od haseł związanych z informatyką, telekomunikacją, marketingiem, zarządzaniem ludźmi i przedsięwzięciami, poprzez sprzedaż i reguły zawierania umów, dostarczanie i zamawianie usług, miary efektywności, po hasła dotyczące technologii call center i zasad badań społecznych wykorzystywanych przy ocenie stopnia zadowolenia klientów. Obok haseł stricte związanych z obsługą telefoniczną, jak np. ?scenariusz rozmowy? czy ?call blending?, znajdziemy tu pozycje związane z zarządzaniem (?czas pracy?), z podsumowaniem przepisów prawa pracy odpowiednich dla telefonicznych centrów obsługi (?outsourcing?, ?koszt produktywnej godziny pracy?) oraz technologiami informatycznymi (?baza wiedzy?, ?zarządzanie wydajnością?, ?kompresja danych?).Glosariusz, to coś więcej niż słownik terminów. Niektóre pozycje stanowią małą rozprawkę na dany temat, przy czym autor nie stroni od przywoływania osobistych doświadczeń i refleksji. Zwraca uwagę staranność językowa ? wszystkie angielskie terminy są trafnie przetłumaczone, a całość po prostu dobrze się czyta. W erze, gdy nie tylko encyklopedie i słowniki, ale i dokumentacje komercyjnych produktów tworzone są przez anonimowych internautów na zasadzie ?wiki?, Glosariusz przywodzi na myśl dzieła dawnych rzemieślników, na których podpis mistrza był najlepszą gwarancją jakości.
Sklep: Booknet.net.pl
GLOSARIUSZ TERMINOLOGII CALL CENTER HELP DESK WYDAWCA
Książki
Glosariusz terminologii call center/help desk Glosariusz to pierwszy kompletny słownik specjalistycznej terminologii używanej w call centers i help desks. Zawiera 1155 terminów polsko- i anglojęzycznych obejmujących szeroką dziedzinę funkcjonowania call centers i help desks, od haseł związanych z informatyką, telekomunikacją, marketingiem, zarządzaniem ludźmi i przedsięwzięciami, poprzez sprzedaż i reguły zawierania umów, dostarczanie i zamawianie usług, miary efektywności, po hasła dotyczące technologii call center i zasad badań społecznych wykorzystywanych przy ocenie stopnia zadowolenia klientów. Obok haseł stricte związanych z obsługą telefoniczną, jak np.
Sklep: ksiazkitanie.pl
Glosariusz terminologii call center/help desk. Wydawnictwo Naukowe PWN
Książki / Podręczniki. Ćwiczenia i zadania / Podręczniki akademickie. Skrypty
.
Sklep: Kumiko.pl
Glosariusz terminologii call center/help desk PWN Wydawnictwo Naukowe
Książki/Encyklopedie i słowniki/Nauka języków
Sklep: Selkar.pl
Glosariusz terminologii call center/help desk Wydawnictwo Naukowe PWN
/Podręczniki szkolne - ćwiczenia i zadania/Podręczniki akademickie/
Sklep: Godi.pl
Glosariusz terminologii call center/help desk wydawnictwo naukowe pwn
Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.
Glosariusz to pierwszy kompletny słownik specjalistycznej terminologii używanej w call centers i help desks. Zawiera 1155 terminów polsko- i anglojęzycznych obejmujących szeroką dziedzinę funkcjonowania call centers i help desks, od haseł związanych z informatyką, telekomunikacją, marketingiem, zarządzaniem ludźmi i przedsięwzięciami, poprzez sprzedaż i reguły zawierania umów, dostarczanie i zamawianie usług, miary efektywności, po hasła dotyczące technologii call center i zasad badań społecznych wykorzystywanych przy ocenie stopnia zadowolenia klientów. Obok haseł stricte związanych z obsługą telefoniczną, jak np.
Sklep: Prolibri.pl
Glosariusz terminologii call center/help desk wydawnictwo naukowe pwn
Książki naukowe>Ekonomia>Organizacja i zarządzanie
Glosariusz to pierwszy kompletny słownik specjalistycznej terminologii używanej w call centers i help desks. Zawiera 1155 terminów polsko- i anglojęzycznych obejmujących szeroką dziedzinę funkcjonowania call centers i help desks, od haseł związanych z informatyką, telekomunikacją, marketingiem, zarządzaniem ludźmi i przedsięwzięciami, poprzez sprzedaż i reguły zawierania umów, dostarczanie i zamawianie usług, miary efektywności, po hasła dotyczące technologii call center i zasad badań społecznych wykorzystywanych przy ocenie stopnia zadowolenia klientów. Obok haseł stricte związanych z obsługą telefoniczną, jak np.
Sklep: Madbooks.pl
Glosariusz terminologii call center/help desk WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN
PodrÄczniki akademickie
Glosariusz to pierwszy kompletny sĹownik specjalistycznej terminologii uĹźywanej w call centers i help desks. Zawiera 1155 terminĂłw polsko- i anglojÄzycznych obejmujÄ cych szerokÄ dziedzinÄ funkcjonowania call centers i help desks, od haseĹ zwiÄ zanych z informatykÄ , telekomunikacjÄ , marketingiem, zarzÄ dzaniem ludĹşmi i przedsiÄwziÄciami, poprzez sprzedaĹź i reguĹy zawierania umĂłw, dostarczanie i zamawianie usĹug, miary efektywnoĹci, po hasĹa dotyczÄ ce technologii call center i zasad badaĹ spoĹecznych wykorzystywanych przy ocenie stopnia zadowolenia klientĂłw. Obok haseĹ stricte zwiÄ zanych z obsĹugÄ telefonicznÄ , jak np. âscenariusz rozmowyâ czy âcall blendingâ, znajdziemy tu pozycje zwiÄ zane z zarzÄ dzaniem (âczas pracyâ), z podsumowaniem przepisĂłw prawa pracy odpowiednich dla telefonicznych centrĂłw obsĹugi (âoutsourcingâ, âkoszt produktywnej godziny pracyâ) oraz technologiami informatycznymi (âbaza wiedzyâ, âzarzÄ dzanie wydajnoĹciÄ â, âkompresja danychâ). Glosariusz, to coĹ wiÄcej niĹź sĹownik terminĂłw. NiektĂłre pozycje stanowiÄ maĹÄ rozprawkÄ na dany temat, przy czym autor nie stroni od przywoĹywania osobistych doĹwiadczeĹ i refleksji. Zwraca uwagÄ starannoĹÄ jÄzykowa â wszystkie angielskie terminy sÄ trafnie przetĹumaczone, a caĹoĹÄ po prostu dobrze siÄ czyta. W erze, gdy nie tylko encyklopedie i sĹowniki, ale i dokumentacje komercyjnych produktĂłw tworzone sÄ przez anonimowych internautĂłw na zasadzie âwikiâ, Glosariusz przywodzi na myĹl dzieĹa dawnych rzemieĹlnikĂłw, na ktĂłrych podpis mistrza byĹ najlepszÄ gwarancjÄ jakoĹci.
Sklep: Literacka.pl
Spalona Żywcem Wyd. Kieszonkowe - Souad
Książki & Multimedia > Książki
Opis - Pierwsze na świecie świadectwo ofiary zbrodni honorowej. Miała siedemnaście lat i zakochała się: zhańbiła rodzinę. Więc rodzina wydała na nią wyrok śmierci... Pokochała go pierwszą miłością. Myślała, że się z nią ożeni. Ale ukochany zniknął, a ona odkryła, że jest w ciąży. A w jej świecie to najcięższa zbrodnia... W zapomnianej przez Boga wiosce w Cisjordanii kobiety są warte mniej niż zwierzęta domowe. Tu mężczyzna jest panem życia i śmierci żony, córki, siostry. Brat może bezkarnie zabić siostrę, matka - córkę, kolejną bezużyteczną dziewczynkę, jaka się urodzi. Tu kobiecie odbiera się godność, a nawet życie zgodnie z odwiecznym obyczajem i uświęconą tradycją. A śmierć jest karą dla dziewczyny, która zhańbi rodzinę. Tak jak Souad. Wyrok wydaje jej ojciec. Szwagier dokonuje egzekucji. Oblewa Souad benzyną i podpala... SOUAD przeżyła - cudem, ale rodzina usiłowała zabić ją nawet w szpitalu. Na zawsze jednak pozostanie straszliwie okaleczona - na ciele i duszy. I wciąż musi się ukrywać; dopóki żyje, jej rodzinę okrywa hańba. Spalona żywcem, opublikowana pod pseudonimem szokująca opowieść o piekle, jakim było jej dzieciństwo i młodość, stała się międzynarodowym bestsellerem. Wydana w 37 w krajach książka przerywa tabu milczenia wobec istniejącej nadal w krajach muzułmańskich barbarzyńskiej tradycji. Nieludzkiego obyczaju, prawa mężczyzn, na mocy którego co najmniej pięć tysięcy kobiet pada co roku ofiarą zbrodni honorowej. Nazwa - Spalona Żywcem Wyd. Kieszonkowe Autor - Souad Oprawa - Miękka Wydawca - Amber Kod ISBN - 9788324159406 Kod EAN - 9788324159406 Wydanie - 1 Rok wydania - 2016 Tłumacz - 31182,maria rostworowska; Format - 110 x 175 x 14 Ilość stron - 224 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-06-23
Sklep: InBook.pl
PRO920 Mono DECT Desk Phone, NC
Telefony i akcesoria/Telefony komórkowe
Łatwe w użyciu funkcje obsługi połączeń zapewniają szybkie oswojenie się z produktem Prosta stylistyka bezprzewodowego zestawu słuchawkowego do współpracy z większością znanych systemów telefonii stacjonarnej. Ekonomiczna opcja do użytku w wielu środowiskach biurowych. Łatwa obsługa i wdrożenie sprawiają, że użytkownik szybko nabiera biegłości w obsłudze urządzenia. Dźwięk (słuchawki): Mono Funkcje bluetooth: Nie dotyczy Kolor (wyliczeniowy): Czarny Komunikacja bezprzewodowa: DECT Konstrukcja (słuchawki): Z muszlami nausznymi Kontrola dźwięku: Wyciszanie połączenia Mikrofon: Tak Pozostałe parametry: Konstrukcja: - Sposób noszenia: Pałąk na głowę - Pałąk na głowę to w pełni regulowane akcesorium umożliwiające noszenie zestawu na głowie Głośniki: - Charakterystyka częstotliwościowa: Wąskopasmowe - Głośniki z wąskopasmową charakterystyką częstotliwościową mogą odtwarzać dźwięk w zakresie doskonale nadającym się do korzystania z tradycyjnych linii analogowych Ochrona przed hałasem: - UsOHSA - Normy UE dotyczące hałasu w środowisku pracy - PeakStop - Cyfrowe przetwarzanie sygnału: Tak - Cyfrowe przetwarzanie sygnału (Digital Signal Processing, DSP) to technologia, która cyfrowo optymalizuje głos i muzykę oraz redukuje efekt echa Mikrofon: - Typ mikrofonu: Redukcja szumów - Podnosi jakość rozmów poprzez wyeliminowanie szumów z otoczenia. - Typ wysięgnika: Stały - Sztywny wysięgnik ma stałą długość, która zwykle jest zależna od konstrukcji urządzenia Akumulator i zasilanie: - Czas rozmów: Do 8 godzin Zdalna obsługa połączeń: - Elektroniczny przełącznik widełkowy: Tak - To urządzenie obsługuje elektroniczny przełącznik widełkowy, który umożliwia odbieranie/kończenie połączeń na telefonie stacjonarnym bezpośrednio przy użyciu zestawu słuchawkowego - Jabra PC Suite: Nie Certyfikaty i normy: - Atest Cisco - Atest Unify - Atest Avaya Przeznaczenie (słuchawki): Call center Technologie (słuchawki): Redukcja szumów Złącza: 1 x USB 2.0 Gwarancja: Gwarancja normalna 24 [w miesiącach]
Sklep: Skleptus.pl
Katechizm libertyński - Anonim
Książki & Multimedia > Książki
Opis - Poprzez naturalną skłonność do ulegania rozpuście sztuka uwodzenia i dawania rozkoszy jest wrodzona płci niewieściej. Dzięki poradom i modlitwom zawartym w Katechizmie czytelniczki dokonają jednak szybkich postępów w owej sztuce, czytelnikom zaś otworzą się oczy na sztuczki, którymi są mamieni przez sprytne kobiety. Książka zawiera zmysłowe ilustracje, a także zbiór swawolnych wierszyków do wspólnego czytania w lupanarze i buduarze. Nazwa - Katechizm libertyński Autor - Anonim Oprawa - Miękka Wydawca - słowo/obraz terytoria Kod ISBN - 9788374534017 Kod EAN - 9788374534017 Rok wydania - 2016 Język - polski Tłumacz - 15464,tomasz stróżyński; Format - 9.9x16.7 Ilość stron - 120 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-07-18
Sklep: InBook.pl
Shadow of the Sun Penguin
Literatura faktu
'Only with the greatest of simplifications, for the sake of convenience, can we say Africa. In reality, except as a geographical term, Africa doesn't exist'. Ryszard Kapuscinski has been writing about the people of Africa throughout his career. In a study that avoids the official routes, palaces and big politics, he sets out to create an account of post-colonial Africa seen at once as a whole and as a location that wholly defies generalised explanations. It is both a sustained meditation on the mosaic of peoples and practises we call 'Africa', and an impassioned attempt to come to terms with humanity itself as it struggles to escape from foreign domination, from the intoxications of freedom, from war and from politics as theft. The Beginning: Collision, Ghana 1958 More than anything, one is struck by the light. Light everywhere. Brightness everywhere. Everywhere, the sun. Just yesterday, an autumnal London was drenched in rain. The airplane drenched in rain. A cold, wind, darkness. But here, from the morning
Sklep: Albertus.pl
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz
Literatura popularnonaukowa>Polityka i ekonomia
Dlaczego tylko niektórzy telemarketerzy potrafią zamienić rekord z bazy w regularnego klienta? Ilu klientów jesteś w stanie pozyskać w ciągu 12 minut? Jola Rutowicz i MacGyver, czyli o co naprawdę chodzi klientom? Jak zdobyć trzeci tydzień urlopu (pracując w sprzedaży)? Jak wydzwonić swój sukces? Kiedy Aleksander Bell rejestrował w Urzędzie Patentowym swój wynalazek, nikt nie przypuszczał, że ponad sto lat później stanie się on narzędziem prowadzenia większości interesów. Bo też i komunikacja międzyludzka przy użyciu telefonu nie jest najłatwiejszym zadaniem - nie masz możliwości podeprzeć się mową ciała ani czarującym uśmiechem. Nie dasz także rady przekazać informacji w sposób tak zdystansowany i bezosobowy, jak w przypadku e-maila. Czy wiesz jednak, że te pozorne trudności możesz zmienić w zalety? Zastanawiasz się, jak z dwóch minusów zrobić telefoniczny plus? Pracujesz jako sprzedawca, konsultant lub doradca klienta? Obsługujesz help desk albo infolinię? A może jesteś asystentką działu? Nawet jeśli tylko przez chwilę rozmawiasz z klientami przez telefon, stajesz się "telemarketerem". W żaden sposób nie pomniejsza to wagi Twojej pracy. Wręcz przeciwnie - wyposaża Cię w cały oręż wypracowanych i przetestowanych sposobów zarządzania klientami - zarządzania ich emocjami, bo biznesowe rozmowy telefoniczne polegają na zarządzaniu emocjami Twoich rozmówców. Dzięki tej książce dowiesz się co robić, gdy klient mówi, że kupuje u konkurencji; co robić, gdy klient twierdzi, że Twoje produkty są drogie; co robić, gdy klient nie rozumie, co do niego mówisz; co robić, gdy odbierasz telefon za kolegę; co robić, gdy klient zaczyna Ci ubliżać. To są szczególne momenty rozmów telefonicznych, w których możesz olśnić klienta... i możesz go też zdenerwować. Możesz elegancko załatwić sprawę i poczuć się jak mistrz sprzedaży albo mistrz obsługi klienta... możesz też załamać się psychicznie na resztę dnia. Czasy, kiedy dwadzieścia lat temu moi rodzice kupowali zupełnie niepotrzebne im towary, "bo taki miły pan zadzwonił i nie wypadało mu odmówić", już nie wrócą. Nie sprawdza się też w Polsce amerykańska metoda sprzedaży oparta na zasadzie: jeśli masz siłę rozumianą jako brak wewnętrznych hamulców i wierzysz w sukces, to możesz sprzedać wszystko, zostać milionerem i uczyć innych, jak odnieść sukces podobny do Twojego. Nigdy nie lubiłem amerykańskiej szkoły sprzedaży - siłowej i bez finezji, niepasującej do polskiej wrażliwości ani kultury. Ale nie miałem wyboru, polscy autorzy najczęściej byli epigonami. Dlatego do książki Bartłomieja Stolarczyka "Perswazyjny telemarketing" podszedłem z rezerwą i - wstyd się przyznać - sięgnąłem po nią w bezsenną noc, w wiadomym celu. Już po kilku stronach zapomniałem o śnie. Świat telemarketingu został opisany w sposób tak fascynujący, że momentami miałem wrażenie, iż to najlepsza panorama polskich charakterów i zachowań początku XXI wieku, a nie podręcznik. Liczba rzeczywistych postaw i reakcji wspartych rozsądnymi podpowiedziami, co powinien zrobić w konkretnym przypadku telemarketer, imponuje. Widać, że autor słyszał tysiące rozmów sprzedażowych i znakomicie usystematyzował je w formie 50 konkretnych wskazówek. Użyłem słów "rozsądne podpowiedzi", bo to one stanowią o wartości tej książki jako praktycznego podręcznika. Miłośnicy amerykańskich egzaltacji będą zawiedzeni. A ja wierzę, że kilkadziesiąt tysięcy osób uprawiających telemarketing w Polsce - jeden z najtrudniejszych zawodów świata - po przeczytaniu "Perswazyjnego telemarketingu" Bartłomieja Stolarczyka odniesie sukces. Jedni staną się skuteczniejszymi sprzedawcami, inni odporniejszymi psychicznie ludźmi wchodzącymi na kolejny szczebel kariery. I życzę im odniesienia nie amerykańskiego, lecz prawdziwego sukcesu. Gorąco polecam! Paweł Kruś redaktor naczelny Managera Apteki Dla mnie - właściciela firmy stawiającej na osiąganie celów biznesowych moich klientów - ten poradnik jest zbiorem przydatnych wskazówek. Pokazuje, jak poznawać potrzeby klienta i jak odpowiednio dobierać poszczególne elementy naszej oferty. Wprowadzenie w życie praktycznych porad zawartych w tej książce pozwala nam osiągnąć cel - wejść na najwyższy poziom kompetencji zespołu sprzedażowego. Łukasz Iwanek Internetica, www.internetica.pl "Perswazyjny telemarketer ma plan. (...) Zwykli telemarketerzy panikują przed ważnymi rozmowami. Są niczym ślepe kury, które wściekle dziobią wokół siebie w nadziei, że w pobliżu znajduje się mnóstwo ziaren. Rzucają argumentami, cenami, odmianami produktu jak popadnie. Czasem z tego potoku słów klient wybierze sobie coś, co mu się przyda, i złoży zamówienie - ślepa kura trafia wtedy na ziarno i głośno gdacze zadowolona". Pomyśl, ile razy Twoi telemarketerzy mimo przygotowania dziobali jak ta kura. Ile razy sam byłeś dziobany przez telemarketera? No właśnie... Mnie też nieraz i niejeden telemarketer podziobał i wielokrotnie moja firma stała się ofiarą dziobiącej kury. Ale możesz się przed tym obronić. Właśnie ukazuje się książka z 50 wskazówkami dotyczącymi perswazyjnego telemarketingu, praktycznymi wskazówkami zebranymi na polskim rynku w realiach kryzysu i zmieniającej się rzeczywistości gospodarczej. 50 wskazówek, które poprawią jakość Twojej pracy, jeśli jesteś telemarketerem. 50 wskazówek, które pokażą Ci, jak zarządzać telemarketerami i jak ich kształcić, jeśli jesteś ich szefem. 50 wskazówek, dzięki którym naprawdę zyskasz na współpracy z telemarketerami. Znalezienie skutecznej firmy telemarketingowej nie jest łatwe, wiem coś o tym: każdy produkt, który nie jest standardowy, budzi niechęć albo chociaż obawy. Nie wiem, jak to się dzieje, ale telemarketerzy w Polsce to ludzie, którzy często wstydzą się swojej pracy, którzy traktują tę pracę jako epizod chętnie ukrywany w CV. Jak to się dzieje, że na świecie z pracy w telemarketingu uczyniono sztukę i zbito na niej fortunę, a w Polsce wciąż traktuje się ten temat jako poboczny? Owszem, są jakieś konferencje, niektórzy trenerzy z braku zajęć szkolą również telemarketerów, ale czy można zdobyć naprawdę rzetelną wiedzę na ten temat? Po przeczytaniu "Perswazyjnego telemarketingu" Bartłomieja Stolarczyka wiem, że można, a książka ta jest świetnym wstępem do tego, by zacząć sprzedawać po mistrzowsku. Pomyśl, ile razy miałeś kontakt z nierzetelnym telemarketerem? Ile razy chciałeś odłożyć słuchawkę, zanim usłyszałeś, co telemarketer Ci proponuje? Ile razy musiałeś kogoś zwolnić, bo efekty jego pracy w telemarketingu nie były zadowalające? Ile razy zapłaciłeś za szkolenie z telemarketingu, które nie przyniosło wymiernego efektu? Też byłam w takich sytuacjach, ale teraz już wiem, gdzie popełniłam błędy ja, a gdzie popełnili je telemarketerzy, z którymi miałam kontakt. Książka to zbiór 50 użytecznych wskazówek, które można łatwo przyswoić w trakcie czytania. Wystarczy mieć plan i przestać dziobać na oślep, aby być zadowolonym z tego, co się robi. Jeśli jesteś szefem, właścicielem call center lub telemarketerem, kup "Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz" i zacznij stosować te narzędzia! Agata Rzędowska Firma szkoleniowa VIA AGENDI, www.viaagendi.pl
Sklep: Planetaksiazki.pl
Kalendarz Ofxord 2017/18
Książki & Multimedia > Książki
Nazwa - Kalendarz Ofxord 2017/18 Wydawca - HAMELIN OXFORD Kod ISBN - 3147281947307 Kod EAN - 3147281947307 Podatek VAT - 23%
Sklep: InBook.pl
szukaj w Kangoo glosariusz terminologii call center/help desk
Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice
Szukaj w sklepach lub całym serwisie
1. Sklepy z glosariusz terminologii call center/help desk
2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu
t1=0.065, t2=0, t3=0, t4=0.023, t=0.065