hatteria avalon 2

- znaleziono 245 produktów w 65 sklepach

Cartoon Maker 1+2. - 2852416013

29,91 zł

Cartoon Maker 1+2. AVALON

Multimedia

.

Sklep: Kumiko.pl

Cartoon Maker 1+2 - 2845237688

39,90 zł

Cartoon Maker 1+2 Avalon

Zabawki. Gry. Art papiernicze. Kalendarze. Varia >Pozostałe

CARTOON MAKER 1+2multimedialne studio filmów rysunkowychDoskonały program umożliwiający samodzielne tworzenie filmów animowanych. Zawiera bogate biblioteki elementów gotowych do wykorzystania:

Sklep: Prolibri.pl

Elity ziemi halickiej i wołyńskiej w czasach Romanowiczów tom 2 - 2857673558

52,50 zł

Elity ziemi halickiej i wołyńskiej w czasach Romanowiczów tom 2 AVALON

Historia średniowieczaBiografieHistoria RosjiWydawnictwa naukowe i popularno-naukowe

Spis treści:WstępCzęść I. Założenia badawczeRozdział 1. Kronika halicko-wołyńska jako źródło do badań prozopografiacznychRozdział 2. Problemy indywidualizacji postaci w narracji KronikiRozdział 3. Struktura biogramówCzęść II. Biogramy elity ziemi wołyńskiej i halickiejZakończenieAneksBibliografiaIndeks osobowyIndeks geograficzny

Sklep: Booknet.net.pl

Co można opowiedzieć ubiorem? T.2 Leksykon strojów Avalon - 2874474165

60,99 zł

Co można opowiedzieć ubiorem? T.2 Leksykon strojów Avalon Avalon

Kultura

Nie habit czyni mnicha. Trochę chyba jednak czyni W szeroko rozumianymkrajobrazie kulturowym bardzo istotną rolę pełni odzienie. Pierwszą i zasadniczą jego funkcją jest np. zabezpieczenie ciała przed warunkami klimatycznymi. Z czasem ubiór zaczął pełnić kolejne funkcje wynikające z przemian kulturowych. Osobną funkcją jaką pełni odzienie, niemal od zawsze, jest jego funkcja semiologiczna. Ubranie wypełnia przestrzeń w pozawerbalnej komunikacji społecznej będąc specyficzną formą przekazu, tak świadomego jak i podświadomego. Do rąk czytelników oddajemy tom pierwszy z dwutomowej publikacji, która stara się być odpowiedzią na pytanie o znaczenie stroju i jego funkcję oraz społeczny przekaz. Jako materiał badawczy wzięto pod uwagę strój zakonny i jego znaczenie semiologiczne oraz odbiór ideowy. Strój zakonny jest nie tylko ubiorem codziennym dla osób zakonnych, ale stanowi także pełniąc rolę symbolu lub znaku formę komunikacji zarówno w obszarze wspólnot jak i w całym społeczeństwie. Oprócz omówienia symbolicznego i historycznego aspektu habitów, ważnym i nowatorskim uzupełnieniem jest leksykon ubiorów zakonnych, w którym pokazane zostały zarówno historyczne jak i współczesne wersje strojów zakonnych, wspólnot pracujących na ziemiach polskich. Analiza zmieniających się trendów i swoista moda zakonna, to nie tylko przemiany w przekazie symbolicznym ale także pomoc w badaniach historycznych i społecznych, podpowiedź w projektach z obszaru sztuki lub dookreśleniu czas powstania portretu albo zdjęcia. Ciekawym dopełnieniem i swoistym artystycznym uzupełnieniem słowa, są zamieszczone w publikacji fotografie pokazujące całą paletę ubiorów zakonnych. We współczesnym krajobrazie kulturowym Europy i świata, stroje zakonne w kościele katolickim odchodzą często do lamusa, znikają z przestrzeni społecznej. Coraz rzadziej na ulicach widać osoby zakonne ubrane w habity. Tym ciekawsze wydają się być zamieszczone w książce portrety zakonników i zakonnic w strojach zakonnych. Czasem w dopełnieniu wnętrz klasztornych, czasem w anturażu przyrody Zawsze jednak jest to przez obiektyw podglądana duchowość Na tle współczesnych przemian kulturowych wydają się być zaklętymi na kliszy fotograficznej śladem historii, która jeszcze nadal jest rzeczywistością

Sklep: ksiegarnia-marki.pl

Mała Akademia - Klasy 2 i 3 SP - 2839113091

39,90 zł

Mała Akademia - Klasy 2 i 3 SP Avalon

Literatura dziecięca i młodzieżowa >Edukacja i rozwój

Sprawność i bystrość umysłu to najważniejsze cechy niezbędne dla prawidłowego rozwoju dzieci w wieku szkolnym. MAŁA AKADEMIA - KLASY 2 i 3 - jest kolekcją 27 multimedialnych gier i łamigłówek logicznych kształcących umiejętność sprawnego myślenia i podejmowania decyzji. Świeże i oryginalne pomysły gwarantują doskonałą zabawę i pełny rozwój potrzebnych zdolności. Mała Akademia to miejsce, gdzie dzieci bawią się w swoim tempie, bez niepotrzebnego stresu, a efektem zabawy jest wydobycie oraz rozwój możliwości i potencjału intelektualnego.Doświadczenia, zdolności i umiejętności zdobyte podczas zabawy mają wszechstronne zastosowanie i są niezbędne w rozwoju i edukacji. Zadania zostały przygotowane specjalnie dla dzieci w wieku szkolnym. Oto opisy niektórych łamigłówek: Rajd: uczestnicy rajdu są proszeni na linię startową. W drodze czekają na ciebie nieoczekiwane spotkania i niebezpieczne przeszkody. Steruj samochodem za pomocą strzałek, a do trąbienie używaj klawisza spacji. Gra uczy rozpoznawania kierunków, zręczności i szybkości reakcji.Muzyczna minuta: kierowca tego pojazdu jest kompozytorem który porusza się tylko po muzycznych drogach. Codzienne rano wymyśla nową muzyczną trasę, a kolorowe nuty pokazują mu drogę. Zagraj melodyjkę i odkryj, w którym muzycznym kierunku pojazd podąża tym razem. Gra ćwiczy pamięć i umiejętność rozpoznawanie dźwięków i powtarzania usłyszanych sekwencji. Parking: nasz artysta pomalował pojazdy na różne kolory. Staraj się odkryć, którego koloru używał najczęściej. Nasz artysta maluje bardzo szybko, nie będzie więc za dużo czasu na policzenie pojazdów. Gra ćwiczy umiejętność szybkiego liczenia i szacowania.Dożynki: do dożynek zostało już niewiele czasu! Kombajn ciągle jeszcze nie skończył pracy. Pomóż kombajnowi skosić pozostawione poletka zboża, żeby festyn mógł zacząć się o czasie. Gra ćwiczy umiejętność logicznego myślenia i planowania kolejnych posunięć.Wyścigi na polu: grupa kombajnów wyjechała właśnie na pole, żeby zebrać zboże. Gdy pracowały razem w jednym zespole, maszyny pokryły się grubą warstwą pyłu. Wskaż brygadzistę i wyślij maszyny do myjni. Gra ćwiczy umiejętność logicznego myślenia i przewidywania kolejnych posunięć.Zbiory: żniwiarze skosili żyto na polu i zostawili je w snopkach. Twoje zadanie polega na oczyszczeniu pola ze snopków

Sklep: Prolibri.pl

Mała Akademia Klasy 2 i 3 SP - 2857780635

44,40 zł

Mała Akademia Klasy 2 i 3 SP AVALON

Gry komputerowe

Mała AkademiaKLASY 2 i 3 SZKOŁY PODSTAWOWEJ7-10 latSprawność i bystrość umysłu to najważniejsze cechy niezbędne dla prawidłowego rozwoju dzieci w wieku szkolnym. MAŁA AKADEMIA - KLASY 2 i 3 - jest kolekcją 27 multimedialnych gier i łamigłówek logicznych kształcących umiejętność sprawnego myślenia i podejmowania decyzji. Świeże i oryginalne pomysły gwarantują doskonałą zabawę i pełny rozwój potrzebnych zdolności. Mała Akademia to miejsce, gdzie dzieci bawią się w swoim tempie, bez niepotrzebnego stresu, a efektem zabawy jest wydobycie oraz rozwój możliwości i potencjału intelektualnego.Doświadczenia, zdolności i umiejętności zdobyte podczas zabawy mają wszechstronne zastosowanie i są niezbędne w rozwoju i edukacji. Zadania zostały przygotowane specjalnie dla dzieci w wieku szkolnym. Oto opisy niektórych łamigłówek: Rajd: uczestnicy rajdu są proszeni na linię startową. W drodze czekają na ciebie nieoczekiwane spotkania i niebezpieczne przeszkody. Steruj samochodem za pomocą strzałek, a do trąbienie używaj klawisza spacji. Gra uczy rozpoznawania kierunków, zręczności i szybkości reakcji.Muzyczna minuta: kierowca tego pojazdu jest kompozytorem który porusza się tylko po muzycznych drogach. Codzienne rano wymyśla nową muzyczną trasę, a kolorowe nuty pokazują mu drogę. Zagraj melodyjkę i odkryj, w którym muzycznym kierunku pojazd podąża tym razem. Gra ćwiczy pamięć i umiejętność rozpoznawanie dźwięków i powtarzania usłyszanych sekwencji. Parking: nasz artysta pomalował pojazdy na różne kolory. Staraj się odkryć, którego koloru używał najczęściej. Nasz artysta maluje bardzo szybko, nie będzie więc za dużo czasu na policzenie pojazdów. Gra ćwiczy umiejętność szybkiego liczenia i szacowania.Dożynki: do dożynek zostało już niewiele czasu! Kombajn ciągle jeszcze nie skończył pracy. Pomóż kombajnowi skosić pozostawione poletka zboża, żeby festyn mógł zacząć się o czasie. Gra ćwiczy umiejętność logicznego myślenia i planowania kolejnych posunięć.Wyścigi na polu: grupa kombajnów wyjechała właśnie na pole, żeby zebrać zboże. Gdy pracowały razem w jednym zespole, maszyny pokryły się grubą warstwą pyłu. Wskaż brygadzistę i wyślij maszyny do myjni. Gra ćwiczy umiejętność logicznego myślenia i przewidywania kolejnych posunięć.Zbiory: żniwiarze skosili żyto na polu i zostawili je w snopkach. Twoje zadanie polega na oczyszczeniu pola ze snopków ? masz je zbierać przenosząc jeden snopek nad drugim. Postaraj się zebrać tak dużo snopków, jak to tylko jest możliwe. Gra kształtuje zdolność logicznego myślenia, planowania i przewidywania kolejnych ruchów.Szkoła latania: w tej grze czeka cię przygoda w symulatorze lotów! U góry, w lewej części ekranu znajduje się kompas, a po prawej stronie możesz zobaczyć kierunek lotu. Wybieraj i zaznaczaj te elementy ? balony, chmury burzowe i samoloty, które lecą w podanym kierunku. Po krótkim treningu bez problemów będziesz się orientować i pilotować bezbłędnie. Gra ćwiczy spostrzegawczość, szybkość reakcji i umiejętność szybkiego rozpoznawania kierunków.Nocny lot: właśnie wyleciał samolot ratunkowy, poszukujący ludzi, którzy się zgubili podczas zbierania grzybów. Poskładaj tak mapę nawigacyjną, aby samolot nie zgubił się na nocnym niebie. Gra ćwiczy dopasowywanie kształtów i wizerunków, rozwija wyobraźnię, wyrabia wytrwałość w dążeniu do celu. Wymagania: komputer typu PC z procesorem 1 GHz, system Windows XP/Vista/7/8/10.

Sklep: Booknet.net.pl

Bolesław II Szczodry. Tragiczne losy wielkiego wojownika 1040/1042-2/3 IV 1081 albo 1082 - 2849230756

25,20 zł

Bolesław II Szczodry. Tragiczne losy wielkiego wojownika 1040/1042-2/3 IV 1081 albo 1082 AVALON

Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Historia. Archeologia

.

Sklep: Kumiko.pl

Mała Akademia - Klasy 2 i 3 SP - 2857797505

35,50 zł

Mała Akademia - Klasy 2 i 3 SP AVALON

Gry komputerowe

Sprawność i bystrość umysłu to najważniejsze cechy niezbędne dla prawidłowego rozwoju dzieci w wieku szkolnym. MAŁA AKADEMIA - KLASY 2 i 3 - jest kolekcją 27 multimedialnych gier i łamigłówek logicznych kształcących umiejętność sprawnego myślenia i podejmowania decyzji. Świeże i oryginalne pomysły gwarantują doskonałą zabawę i pełny rozwój potrzebnych zdolności. Mała Akademia to miejsce, gdzie dzieci bawią się w swoim tempie, bez niepotrzebnego stresu, a efektem zabawy jest wydobycie oraz rozwój możliwości i potencjału intelektualnego.Doświadczenia, zdolności i umiejętności zdobyte podczas zabawy mają wszechstronne zastosowanie i są niezbędne w rozwoju i edukacji. Zadania zostały przygotowane specjalnie dla dzieci w wieku szkolnym. Oto opisy niektórych łamigłówek: Rajd: uczestnicy rajdu są proszeni na linię startową. W drodze czekają na ciebie nieoczekiwane spotkania i niebezpieczne przeszkody. Steruj samochodem za pomocą strzałek, a do trąbienie używaj klawisza spacji. Gra uczy rozpoznawania kierunków, zręczności i szybkości reakcji.Muzyczna minuta: kierowca tego pojazdu jest kompozytorem który porusza się tylko po muzycznych drogach. Codzienne rano wymyśla nową muzyczną trasę, a kolorowe nuty pokazują mu drogę. Zagraj melodyjkę i odkryj, w którym muzycznym kierunku pojazd podąża tym razem. Gra ćwiczy pamięć i umiejętność rozpoznawanie dźwięków i powtarzania usłyszanych sekwencji. Parking: nasz artysta pomalował pojazdy na różne kolory. Staraj się odkryć, którego koloru używał najczęściej. Nasz artysta maluje bardzo szybko, nie będzie więc za dużo czasu na policzenie pojazdów. Gra ćwiczy umiejętność szybkiego liczenia i szacowania.Dożynki: do dożynek zostało już niewiele czasu! Kombajn ciągle jeszcze nie skończył pracy. Pomóż kombajnowi skosić pozostawione poletka zboża, żeby festyn mógł zacząć się o czasie. Gra ćwiczy umiejętność logicznego myślenia i planowania kolejnych posunięć.Wyścigi na polu: grupa kombajnów wyjechała właśnie na pole, żeby zebrać zboże. Gdy pracowały razem w jednym zespole, maszyny pokryły się grubą warstwą pyłu. Wskaż brygadzistę i wyślij maszyny do myjni. Gra ćwiczy umiejętność logicznego myślenia i przewidywania kolejnych posunięć.Zbiory: żniwiarze skosili żyto na polu i zostawili je w snopkach. Twoje zadanie polega na oczyszczeniu pola ze snopków ? masz je zbierać przenosząc jeden snopek nad drugim. Postaraj się zebrać tak dużo snopków, jak to tylko jest możliwe. Gra kształtuje zdolność logicznego myślenia, planowania i przewidywania kolejnych ruchów.Szkoła latania: w tej grze czeka cię przygoda w symulatorze lotów! U góry, w lewej części ekranu znajduje się kompas, a po prawej stronie możesz zobaczyć kierunek lotu. Wybieraj i zaznaczaj te elementy ? balony, chmury burzowe i samoloty, które lecą w podanym kierunku. Po krótkim treningu bez problemów będziesz się orientować i pilotować bezbłędnie. Gra ćwiczy spostrzegawczość, szybkość reakcji i umiejętność szybkiego rozpoznawania kierunków.Nocny lot: właśnie wyleciał samolot ratunkowy, poszukujący ludzi, którzy się zgubili podczas zbierania grzybów. Poskładaj tak mapę nawigacyjną, aby samolot nie zgubił się na nocnym niebie. Gra ćwiczy dopasowywanie kształtów i wizerunków, rozwija wyobraźnię, wyrabia wytrwałość w dążeniu do celu. Wymagania: komputer typu PC z procesorem 1 GHz, system Windows XP/Vista/7/8/10.

Sklep: Booknet.net.pl

Matma Na Wesoło Pakiet 2 programów - 2857780640

26,60 zł

Matma Na Wesoło Pakiet 2 programów AVALON

Gry komputerowe

Matma na wesoło - pakietzawiera dwa programy:- Zabawy z liczbami- Liczby, figury, działaniaZestaw gier rozwijających zainteresowania i zdolności matematyczne. Pozwalają łatwo wkroczyć w świat matematyki, a następnie odbyć po nim ciekawą edukacyjną podróż.Przeznaczona dla dzieci w wieku 5-10 lat. Poszczególne ćwiczenia pozwalają poznać liczby wielocyfrowe, diagramy, kąty i figury. Uczą sprawnego wykonywania działań, rozpoznawania figur, kątów, rozumienia diagramów. Wszystkie gry są dokładnie omówione, co pozwala dzieciom samodzielnie i bezproblemowo korzystać z programu. Zestaw gier Liczby, figury, działania rozwija:- zainteresowania i zdolności matematyczne- znajomość większych liczb- umiejętność sprawnego liczenia- wiedzę o kątach, figurach geometrycznych i diagramach- sprawność myślenia matematycznego- koncentrację uwagi i pamięćLiczby, figury, działania, to świetna pomoc w nauce matematyki!Każda gra dostępna jest w wielu stopniach trudności. Pozwala to dopasować wymagania do aktualnych umiejętności dziecka. Oprócz gier program zawiera też multimedialne lekcje matematyki, które w atrakcyjny sposób prezentują i tłumaczą zagadnienia związane z tematyką programu. Dzięki nim dzieci z łatwością uczą się, a grając w gry wykorzystują w praktyce nabytą wiedzę i umiejętności. Wymagania sprzętowe: komputer z procesorem 1 GHz, system operacyjny Windows XP/Vista/7/8/10.

Sklep: Booknet.net.pl

Cartoon Maker 1+2 - 2857780563

35,50 zł

Cartoon Maker 1+2 AVALON

Książki

CARTOON MAKER 1+2multimedialne studio filmów rysunkowychDoskonały program umożliwiający samodzielne tworzenie filmów animowanych. Zawiera bogate biblioteki elementów gotowych do wykorzystania:?79 teł?300 inspirujących i gotowych do użycia animacji?30 postaci?300 obiektów i elementów dodatkowych gotowych do umieszczenia w filmie?300 efektów dźwiękowych?46 podkładów muzycznychProgram umożliwia podkładanie postaciom głosów nagranych samodzielnie przez dziecko. Rozbudowane, ale proste w obsłudze, funkcje poruszania postaci i obiektów oraz miksera dźwięków pozwalają zrealizować zarówno proste, jak i bardziej skomplikowane i dłuższe filmy. Całość można okrasić efektownymi animacjami, efektami dźwiękowymi oraz ścieżką muzyczną.Gotowe filmy można zgrać w postaci plików AVI, które można następnie odtwarzać na dowolnym komputerze.Dzięki Cartoon Makerowi każde dziecko może poznać radość tworzenia i stać się reżyserem realizującym swoje pierwsze własne filmy. Prosta intuicyjna obsługa, atrakcyjna szata graficzna i łatwość realizacji własnych pomysłów sprawiają, że stanowi on świetną rozrywkę rozbudzającą kreatywność i pomysłowość. Program zawiera też multimedialny samouczek przedstawiający zasady obsługi.

Sklep: Booknet.net.pl

Edukacja dla klas 2-3 - 2857753259

35,50 zł

Edukacja dla klas 2-3 AVALON

Gry komputerowe

Edukacja dla klas 2-3 (seria Zabawa i Nauka)Pakiet edukacyjny przeznaczony dla dzieci w wieku 7-10 lat. Zawiera aż 19 gier edukacyjnych zebranych w trzy zestawy:Pomysłowość i wyobraźnia ? rozwija kreatywność, zdolności i talentyĆwiczymy szybkie myślenie ? uczy szybko i sprawnie myślećSuper gry logiczne ? zwiększają iloraz inteligencjiCałość tworzy pakiet edukacyjny przekazujący potrzebną wiedzę oraz ćwiczący niezbędne umiejętności. Pomysłowość i wyobraźniaZbiór gier rozwijających talenty. Poszczególne gry rozwijają pomysłowość i kreatywność.Wyzwalają, między innymi, zdolności i talenty graficzne oraz muzyczne. Wymagają wytrwałości i koncentracji, wyrabiając te niezbędne w szkole cechy.Pomysłowość i wyobraźnia to ogólnorozwojowe gry dla dzieci:- Wyzwalają kreatywność i wyobraźnię- Rozwijają zdolności i talenty - Uczą koncentracji i wytrwałościKażda gra posiada kilka stopni trudności, co pozwala dopasować wymagania do aktualnych możliwości dziecka!Dodatkowo program zawiera super karty do wydrukowania, zawierające atrakcyjne ćwiczenia związane z tematyką programu. Ćwiczymy szybkie myślenieUczymy sprawnie myśleć, dzięki serii gier ćwiczących spostrzegawczość, refleks i szybkość reakcji. Rozwijają koordynację wzrokowo-ruchową. Ćwiczą szybko myśleć i decydować. Rozwój przez zabawę daje szybkie i trwałe rezultaty.Ćwiczymy szybkie myślenie, to gry kształtujące sprawność umysłu:- Bawią ćwicząc refleks i spostrzegawczość- Uczą szybko i sprawnie myśleć - Rozwijają koordynację wzrokowo-ruchowąKażda gra posiada kilka stopni trudności, co pozwala dopasować wymagania do aktualnych możliwości dziecka!Dodatkowo program zawiera super karty do wydrukowania, zawierające atrakcyjne ćwiczenia związane z tematyką programu. Super gry logiczneZbiór gier rozwijających potencjał intelektualny. Przeznaczone dla dzieci i młodzieży.Gry uczą logicznego myślenia. Wydobywają i rozwijają potencjał umysłowy. Wspomagają logiczne i konstruktywne myślenie. Zwiększają możliwości umysłu, podnoszą iloraz inteligencji. Super gry logiczne to kolekcja gier która:- Bawi super grami rozwijającymi umysł- Uczy logicznego myślenia i działania- Rozwija potencjał intelektualnyKażda gra posiada kilka stopni trudności, co pozwala dopasować wymagania do aktualnych możliwości dziecka!Dodatkowo program zawiera super karty do wydrukowania, zawierające atrakcyjne ćwiczenia związane z tematyką programu. Wymagania sprzętowe: PC z procesorem 800 MHz, system Windows XP/Vista/7/8/10

Sklep: Booknet.net.pl

Bolesław II Szczodry Tragiczne losy wielkiego wojownika 1040/1042 - 2/3 IV 1081 albo 1082 - 2860833656

21,00 zł

Bolesław II Szczodry Tragiczne losy wielkiego wojownika 1040/1042 - 2/3 IV 1081 albo 1082 AVALON

/ Ebooki / Historia Archeologia

Tytuł Bolesław II Szczodry Podtytuł Tragiczne losy wielkiego wojownika 1040/1042 - 2/3 IV 1081 albo 1082 Autor Norbert Delestowicz Język polski Wydawnictwo Avalon ISBN 978-83-7730-340-5 Seria BIOGRAFIE Rok

Sklep: Wieszcz.pl

Griefshire + 2 - 2839739354

229,99 zł

Griefshire + 2 AVALON

Muzyka>Rock

0x0114dfa800000000

Sklep: Gigant.pl

Vinland Saga + 2 - 2844425600

229,99 zł

Vinland Saga + 2 AVALON

Muzyka>Rock

0x0114df8d00000000

Sklep: Gigant.pl

Mała Akademia - Klasy 2 I 3 Sp - 2857236078

28,99 zł

Mała Akademia - Klasy 2 I 3 Sp Avalon

Multimedia>Oprogramowanie>Edukacyjne, językowe, poradniki, mapy

0x008f82c300000000

Sklep: Gigant.pl

szukaj w Kangoo hatteria avalon 2

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

hatteria avalon 2

- znaleziono 1 polecany sklep

 

sklep www.pompa-paliwa.pl

w rejestrze od 2012r.

tel. sms 533215877, Wrocław

Elektryczne pompy paliwa, przepływomierze powietrza, akumulatory i oleje.

mtm motorisierung technik ug - wix grupa affinia - ravenol - varta - c...

opinie:0

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z hatteria avalon 2

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.041, t2=0, t3=0, t4=0.016, t=0.041

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2024 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER