hatteria avalon 2
- znaleziono 244 produkty w 64 sklepach
Ćwiczenia: Klasa 2 i 3 SP
Komputer > Programy i gry komputerowe
Opis - Ćwiczenia dla uczniów klas 2 i 3, to multimedialny program edukacyjny zawierający szereg ćwiczeń i zadań przeznaczonych dla dzieci w wieku 7-10 lat. Program został przygotowany przez fachowców praktyków, na co dzień pracujących z dziećmi. Kierowany jest do wszystkich w celu pomocy w sprostaniu obowiązkom szkolnym, kształtowania umiejętności, zapobiegania deficytom, osiągania sukcesów, podnoszenia motywacji do zdobywania wiedzy. Nazwa - Ćwiczenia: Klasa 2 i 3 SP Platforma - PC Wydawca - L.K. Avalon Kod EAN - 5907595771597 Język - polski Nośnik - Płyta CD Podatek VAT - 23%
Sklep: InBook.pl
Mała Akademia - Klasy 2 i 3 SP
Komputer > Programy i gry komputerowe
Opis - Sprawność i bystrość umysłu to najważniejsze cechy niezbędne dla prawidłowego rozwoju dzieci w wieku szkolnym. MAŁA AKADEMIA - KLASY 2 i 3 - jest kolekcją 27 multimedialnych gier i łamigłówek logicznych kształcących umiejętność sprawnego myślenia i podejmowania decyzji. Świeże i oryginalne pomysły gwarantują doskonałą zabawę i pełny rozwój potrzebnych zdolności. Mała Akademia to miejsce, gdzie dzieci bawią się w swoim tempie, bez niepotrzebnego stresu, a efektem zabawy jest wydobycie oraz rozwój możliwości i potencjału intelektualnego. Doświadczenia, zdolności i umiejętności zdobyte podczas zabawy mają wszechstronne zastosowanie i są niezbędne w rozwoju i edukacji. Zadania zostały przygotowane specjalnie dla dzieci w wieku szkolnym. Oto opisy niektórych łamigłówek: Rajd: uczestnicy rajdu są proszeni na linię startową. W drodze czekają na ciebie nieoczekiwane spotkania i niebezpieczne przeszkody. Steruj samochodem za pomocą strzałek, a do trąbienie używaj klawisza spacji. Gra uczy rozpoznawania kierunków, zręczności i szybkości reakcji. Muzyczna minuta: kierowca tego pojazdu jest kompozytorem który porusza się tylko po muzycznych drogach. Codzienne rano wymyśla nową muzyczną trasę, a kolorowe nuty pokazują mu drogę. Zagraj melodyjkę i odkryj, w którym muzycznym kierunku pojazd podąża tym razem. Gra ćwiczy pamięć i umiejętność rozpoznawanie dźwięków i powtarzania usłyszanych sekwencji. Parking: nasz artysta pomalował pojazdy na różne kolory. Staraj się odkryć, którego koloru używał najczęściej. Nasz artysta maluje bardzo szybko, nie będzie więc za dużo czasu na policzenie pojazdów. Gra ćwiczy umiejętność szybkiego liczenia i szacowania. Dożynki: do dożynek zostało już niewiele czasu! Kombajn ciągle jeszcze nie skończył pracy. Pomóż kombajnowi skosić pozostawione poletka zboża, żeby festyn mógł zacząć się o czasie. Gra ćwiczy umiejętność logicznego myślenia i planowania kolejnych posunięć. Wyścigi na polu: grupa kombajnów wyjechała właśnie na pole, żeby zebrać zboże. Gdy pracowały razem w jednym zespole, maszyny pokryły się grubą warstwą pyłu. Wskaż brygadzistę i wyślij maszyny do myjni. Gra ćwiczy umiejętność logicznego myślenia i przewidywania kolejnych posunięć. Zbiory: żniwiarze skosili żyto na polu i zostawili je w snopkach. Twoje zadanie polega na oczyszczeniu pola ze snopków " masz je zbierać przenosząc jeden snopek nad drugim. Postaraj się zebrać tak dużo snopków, jak to tylko jest możliwe. Gra kształtuje zdolność logicznego myślenia, planowania i przewidywania kolejnych ruchów. Szkoła latania: w tej grze czeka cię przygoda w symulatorze lotów! U góry, w lewej części ekranu znajduje się kompas, a po prawej stronie możesz zobaczyć kierunek lotu. Wybieraj i zaznaczaj te elementy " balony, chmury burzowe i samoloty, które lecą w podanym kierunku. Po krótkim treningu bez problemów będziesz się orientować i pilotować bezbłędnie. Gra ćwiczy spostrzegawczość, szybkość reakcji i umiejętność szybkiego rozpoznawania kierunków. Nocny lot: właśnie wyleciał samolot ratunkowy, poszukujący ludzi, którzy się zgubili podczas zbierania grzybów. Poskładaj tak mapę nawigacyjną, aby samolot nie zgubił się na nocnym niebie. Gra ćwiczy dopasowywanie kształtów i wizerunków, rozwija wyobraźnię, wyrabia wytrwałość w dążeniu do celu. Wymagania: komputer typu PC z procesorem 1 GHz, system Windows XP/Vista/7/8/10. Nazwa - Mała Akademia - Klasy 2 i 3 SP Wydawca - Avalon Kod EAN - 5907595772549 Podatek VAT - 23%
Sklep: InBook.pl
Matma Na Wesoło - Pak 2 Programów
Komputer > Programy i gry komputerowe
Opis - Matma na wesoło - pakiet zawiera dwa programy: - Zabawy z liczbami - Liczby, figury, działania Zestaw gier rozwijających zainteresowania i zdolności matematyczne. Pozwalają łatwo wkroczyć w świat matematyki, a następnie odbyć po nim ciekawą edukacyjną podróż. Przeznaczona dla dzieci w wieku 5-10 lat. Poszczególne ćwiczenia pozwalają poznać liczby wielocyfrowe, diagramy, kąty i figury. Uczą sprawnego wykonywania działań, rozpoznawania figur, kątów, rozumienia diagramów. Wszystkie gry są dokładnie omówione, co pozwala dzieciom samodzielnie i bezproblemowo korzystać z programu. Zestaw gier Liczby, figury, działania rozwija: - zainteresowania i zdolności matematyczne - znajomość większych liczb - umiejętność sprawnego liczenia - wiedzę o kątach, figurach geometrycznych i diagramach - sprawność myślenia matematycznego - koncentrację uwagi i pamięć Liczby, figury, działania, to świetna pomoc w nauce matematyki! Każda gra dostępna jest w wielu stopniach trudności. Pozwala to dopasować wymagania do aktualnych umiejętności dziecka. Oprócz gier program zawiera też multimedialne lekcje matematyki, które w atrakcyjny sposób prezentują i tłumaczą zagadnienia związane z tematyką programu. Dzięki nim dzieci z łatwością uczą się, a grając w gry wykorzystują w praktyce nabytą wiedzę i umiejętności. Nazwa - Matma Na Wesoło - Pak 2 Programów Platforma - PC Wydawca - Avalon Kod EAN - 5907595770590 Język - polski Nośnik - Płyta CD Podatek VAT - 23%
Sklep: InBook.pl
Historia fizyki teoretycznej - Wacław Smid
Książki & Multimedia > Książki
Opis - (...) Należy zaraz na wstępie podkreślić fakt, że problematyka odkryć naukowych zawsze stanowiła jakąś tajemnicę. Zawierała elementy pewnego irracjonalizmu. Dość często odwoływano się do takich elementów naszej psychiki jak intuicja, wyobraźnia domysł, a nawet "jasnowidzenie" i szczęśliwy traf. Mówiono wtedy o kreatywności przywoływano, dla objaśnienia tego fenomenu czynniki religijne i mistyczne, które mianowicie powodują, że dane odkrycie po prostu "wyjdzie z podświadomości" badacza i ujrzy światło dzienne na łamach prestiżowych naukowych czasopism. (...) (...)Otóż przedmiotem niniejszych rozważań jest właśnie szeroko pojęty problem odkrycia naukowego w najbardziej bodaj zmatematyzowanej nauce, jaką stanowi dziś fizyka teoretyczna. Zapisuje ona swe wypowiedzi, tj. prawa, wnioski, hipotezy i wszelkie domysły w formie abstrakcyjnej, przy użyciu formuł matematycznych. I właśnie owe fundamentalne formalizmy tej nauki, czyli prawa fizyki stanowią podstawowy materiał do wszelkiego rodzaju analiz z punktu widzenia tego, w jaki sposób zostały odkryte i sformułowane. I nie chodzi tutaj o całe teorie, których w fizyce jest dość dużo, ale o owe elementy, które są kwintesencją, "twardym rdzeniem" tej nauki - prawa fizyki.(...) Nazwa - Historia fizyki teoretycznej Autor - Wacław Smid Oprawa - Miękka Wydawca - Dr Lex Kod ISBN - 9788361448037 Kod EAN - 9788361448037 Rok wydania - 2013 Język - polski Format - 14.7x20.9 Ilość stron - 282 Podatek VAT - 5% Premiera - 2013-02-15
Sklep: InBook.pl
Niewidzialna Republika T.2 Amber
Dla dorosłych
Słowa uznania dla pierwszego tomu Niewidzialnej republiki: Nieprzenikniona, brudna tajemnica, która sprawia, że czytelnicy z zapartym tchem wyczekują kolejnych części. Prawdziwa gratka dla dojrzałych czytelników zamiłowanych w SF. Library Journal Polityczny thriller z podszewką rodem z science fiction. Niemal każdy bohater skrywa tu jakąś tajemnicę. Paste Magazine Konsekwentnie inteligentny, porywający i fascynujący Sequart Na odległym prowincjonalnym księżycu skompromitowany reporter odkrywa pamiętnik opisujący powstanie brutalnego reżimu, spisany przez kobietę wymazaną z kart historii. Teraz tajemnicza bohaterka powraca, by odzyskać swoją własność i swój świat. W tej kontynuacji pierwszego tomu Niewidzialnej republiki, finalisty prestiżowej nagrody Hugo, intryga coraz bardziej się zapętla, w miarę jak poznajemy plany Mai Reveron, odkrywamy sekrety Arthura McBride'a i próbujemy dojść prawdy wraz z Crogerem Babbem, który staje w obliczu wyjątkowo trudnych wyborów moralnych a ich rezultat może odmienić przyszłość Avalonu. Komiks stworzony przez Gabriela Hardmana (Hulk, Kinski, storyboardy do filmów Incepcja i Interstellar) i Corinnę Bechko, bestsellerową autorkę New York Timesa (Heathentown), współscenarzystkę komiksów (Wonder Woman i Lara Croft).
Sklep: ksiegarnia-marki.pl
BIG BANDY I POWSTAŁY ZESPOŁY JAZZOWE 2 CD WYDAWCA
Muzyka
BIG BANDY I POWSTAŁY ZESPOŁY JAZZOWE 2 CD CD1: 1-IN THE MOOD (J. Garland) 2:54 Glenn Miller & his Orchestra 2-STOMPIN'AT THE SAVOY (Sampson-Goodman Weab Razaf) 5:05 Duke Ellington & his Orchestra 3-DISC JOCKEY JUMP (Krupa Mulligan) 3:12 Gene Krupa & his Orchestra 4-ANVIL CHORUS (Verdi) 3:50 Glenn Miller & his Orchestra 5-BROWN BETTY (Ellington Strayhorn)3:08 Duke Ellington & his Orchestra 6-GRANADA (A. Lara) 2:38 Tommy Dorsey & his Orchestra 7-FRENESÍ (Domínguez) 3:05 Artie Shaw & his Orchestra 8-DARK EYES (Trad.) 3:00 Charlie Ventura & his Orchestra 9-JEEP JOCKEY JUMP (Raeburn)2:14 Glenn Miller & his Orchestra 10-GREAT TIMES (Ellington)3:13 Duke Ellington & his Orchestra CD 2: 1-AMERICAN PATROL (F. W. Meacham)3:20 Glen Miller & his Orchestra 2-SNIBOR (Strayhorn)2:48 Duke Ellington & his Orchestra 3-STARBURST (Finckel)2:59 Gene Krupa & his Orchestra 4-LADY DAY (Mundy)3:03 Artie Shaw & his Orchestra 5-FOREVER BLUE (Carter)2:37 Benny Carter & his Orchestra 6-AVALON (Jolson DeSilva Rose)2:48 Charlie Ventura & his Orchestra 7-MISSION TO MOSCOW (M.Powell)2:28 Glenn Miller & his Orchestra 8-BOJANGLES (Webster)2:54 Ben Webster & his Orchestra 9-IN A LITTLE SPANISH TOWN (Wayne Lewis Young)2:43 Tommy Dorsey & his Orchestra 10-HALLELUJAH! (Youmans Robin Grey) 3:38 Glenn Miller & his Orchestra,,,,,,hobby
Sklep: ksiazkitanie.pl
NIEWIDZIALNA REPUBLIKA TOM 2 CORINNA BECHKO WYDAWCA
Książki > Komiksy
NIEWIDZIALNA REPUBLIKA TOM 2 CORINNA BECHKO Słowa uznania dla pierwszego tomu Niewidzialnej republiki : Nieprzenikniona, brudna tajemnica, która sprawia, że czytelnicy z zapartym tchem wyczekują kolejnych części. Prawdziwa gratka dla dojrzałych czytelników zamiłowanych w SF.
Sklep: ksiazkitanie.pl
Faces and Masks: Memory of Fire, Volume 2 Avalon Publishing Group
Książki / Literatura obcojęzyczna
The second volume of Eduardo Galeano's "Memory of Fire" trilogy, "Faces and Masks" is an astonishing Latin American-eye view of the New World in the making. Here is the tangled, cataclysmic history of our hemisphere from the 1700s up to the dawn of our present century, told through characters as resonant and compelling as Simon Bolivar, Toussaint L'Ouverture, and Billy the Kid. With its brilliant and imaginative blend of journalism, scholarship, and political passion, "Faces and Masks" is a panoramic interpretation of the Americas no work of history has previously imagined.
Sklep: Libristo.pl
MILLION SELLERS 2 CD VINTAGE COLLECTION WYDAWCA
Muzyka > Płyty kompaktowe
Lista utworów: CD 1: 1. To know him is to love him - The Teddy Bears 2. Venus - Frankie Avalon 3. Put your head on my shoulder - Paul Anka 4. Fever - Peggy Lee 5. It's all in the game - Tommy Edwards 6. It doesn't matter anymore - Buddy Holly 7. Love letters in the sand - Pat Boone 8. You send me - Sam Cooke 9. (Let me be your) Teddy bear - Elvis Presley 10. Mack the Knife - Bobby Darin 11. Only you - The Platters 12. All I have to do is dream - The Everly Brothers 13. What'd I say - Ray Charles 14. La bamba - Ritchie Valens 15. Sweet little sixteen - Chuck Berry 16. Great balls of fire - Jerry Lee Lewis 17. At the hop - Danny & The Juniors 18. I go ape - Neil Sedaka 19. Poison ivy - The Coasters 20. A teenager in love - Dion & The Belmonts CD 2: 1. Lipstick on your collar - Connie Francis 2. Here comes Summer - Jerry Keller 3. Rawhide - Wray, Link & His Ray Men 4. Peter Gunn - Henry Mancini 5. Tequila - The Champs 6. Personality - Lloyd Price 7. There goes my baby - The Drifters 8. What do you want to make those eyes at me for - Ford, Emile & The Checkmates 9. El Paso - Marty Robbins 10. Patricia - Perez Prado 11. Butterfly - Andy Williams 12. All the way - Andy Williams 13. I loves you Porgy - Nina Simone 14. Four walls - Jim Reeves 15. Magic moments - Perry Como 16. Sixteen tons - Perry Como 17. Chances are - Johnny Mathis 18. Beyond the sea - Bobby Darin 19. Way down yonder in New Orleans - Freddy Cannon 20. Volare - Dean Martin
Sklep: ksiazkitanie.pl
Cartoon Maker PL 1 + 2 multimedialne studio filmów rysunkowych (pakiet) LK Avalon
PROGRAMY->DLA DZIECI
Cartoon Maker PL - multimedialne studio filmów animowanych. Świetny program umożliwiający samodzielne tworzenie filmów animowanych. Bogate biblioteki gotowych animowanych postaci
Sklep: 3Kropki.pl
Edukacja dla klas 2-3 (seria Zabawa i Nauka) LK Avalon
PROGRAMY->EDUKACYJNE->dla uczniów i rodziców->szkoła podstawowa
Pakiet edukacyjny przeznaczony dla dzieci w wieku 7-10 lat. Zawiera aż 19 gier edukacyjnych zebranych w trzy zestawy: Pomysłowość i wyobraźnia
Sklep: 3Kropki.pl
Mała Akademia- Klasy 2 i 3 LK Avalon
PROGRAMY->EDUKACYJNE->dla uczniów i rodziców->szkoła podstawowa
Mała Akademia- Klasy 2 i 3 to zestaw 27 multimedialnych gier i łamigłówek, przygotowanych specjalnie dla dzieci w wieku szkolnym, uczęszczających do klas 2 i 3. Zestaw został oprac
Sklep: 3Kropki.pl
Ćwiczenia dla uczniów - klasa 2 i 3 szkoły podstawowej LK Avalon
PROGRAMY->EDUKACYJNE->dla uczniów i rodziców->szkoła podstawowa
Multimedialny program edukacyjny
Sklep: 3Kropki.pl
Ćwiczenia dla uczniów - klasa 1 i 2 szkoły podstawowej LK Avalon
PROGRAMY->EDUKACYJNE->dla uczniów i rodziców->szkoła podstawowa
Multimedialny program edukacyjny
Sklep: 3Kropki.pl
szukaj w Kangoo hatteria avalon 2
Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice
Szukaj w sklepach lub całym serwisie
1. Sklepy z hatteria avalon 2
2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu
t1=0.041, t2=0, t3=0, t4=0.012, t=0.041