komplet do rozrzadu
- znaleziono 62 produkty w 6 sklepach
863.590 ELR 863.590 KOMPLET USZCZELEK- AUDI/VW 1.8T 96 ROZRZADU OE 058198217 ELRING USZCZELKI ELRING [947056] ELRING
CZESCI SAMOCHODOWE / CZESCI SILNIKA / ELRING
863.590 ELR 863.590 KOMPLET USZCZELEK- AUDI/VW 1.8T 96- ROZRZADU OE 058198217 ELRING USZCZELKI (PG) (PK) ELRING.
Sklep: kayaba.istore.pl
633.360 ELR 633.360 KOMPLET USZCZELEK- POKRYWY ROZRZADU MERCEDES ACTROS 96 ELRING USZCZELKI ELRING [909281] ELRING
CZESCI SAMOCHODOWE / CZESCI SILNIKA / ELRING
633.360 ELR 633.360 KOMPLET USZCZELEK- POKRYWY ROZRZADU MERCEDES ACTROS 96- ELRING USZCZELKI (PG) (PK) ELRING.
Sklep: kayaba.istore.pl
KOMPLET USZCZELEK AUDI A3 A4 A6 TT 1.8 T 2.4 2.8 96> ROZRZADU OE 058198217 SZT 863.590 Elring
Silniki i Osprzet > Mechanizmy Rozrzadu > Uszcelki rozrzadu
Sklep: megaczesci
KOMPLET USZCZELEK AUDI A6 Allroad 2,7 T 2.8 A8 97 ROZRZADU OE 058198217 SZT 863.590 (1) Elring
Silniki i Osprzet > Mechanizmy Rozrzadu > Uszcelki rozrzadu
Sklep: megaczesci
KOMPLET USZCZELEK SEAT Alhambra Cordoba 1.8 T 97- ROZRZADU OE 058198217 SZT 863.590 (1) (1) Elring
Silniki i Osprzet > Mechanizmy Rozrzadu > Uszcelki rozrzadu
Sklep: megaczesci
KOMPLET USZCZELEK VW POLO 1.8 GTI 05- ROZRZADU OE 058198217 SZT 863.590 (1) (1) (1) (1) (1) (1) (1) (1) Elring
Silniki i Osprzet > Mechanizmy Rozrzadu > Uszcelki rozrzadu
Sklep: megaczesci
KOMPLET USZCZELEK SKODA Octavia Superb 1.8 T 2.8 V6 98- ROZRZADU OE 058198217 SZT 863.590 (1) (1) (1) (1) (1) Elring
Silniki i Osprzet > Mechanizmy Rozrzadu > Uszcelki rozrzadu
Sklep: megaczesci
KOMPLET USZCZELEK SEAT Ibiza III IV EXEO 1.8 T 00- ROZRZADU OE 058198217 SZT 863.590 (1) (1) (1) (1) Elring
Silniki i Osprzet > Mechanizmy Rozrzadu > Uszcelki rozrzadu
Sklep: megaczesci
KOMPLET USZCZELEK SEAT Leon Toledo II 1.8 T 99- ROZRZADU OE 058198217 SZT 863.590 (1) (1) (1) Elring
Silniki i Osprzet > Mechanizmy Rozrzadu > Uszcelki rozrzadu
Sklep: megaczesci
KOMPLET USZCZELEK VW Bora Golf IV Sharan 1.8 T 98- ROZRZADU OE 058198217 SZT 863.590 (1) (1) (1) (1) (1) (1) Elring
Silniki i Osprzet > Mechanizmy Rozrzadu > Uszcelki rozrzadu
Sklep: megaczesci
KOMPLET USZCZELEK Passat New Beetle 1.8 T 2.8 V6 ROZRZADU OE 058198217 SZT 863.590 (1) (1) (1) (1) (1) (1) (1) Elring
Silniki i Osprzet > Mechanizmy Rozrzadu > Uszcelki rozrzadu
Sklep: megaczesci
PASEK ROZRZADU FIAT TEMPRA 1,4/1,6 TIPO UNO 1,4 GATES 5177
SILNIK / OSPRZĘT > PASKI ROZRZĄDU > GATES
CITROËN JUMPY (U6U) 1.6 (1995.10 - 2000.08) - 80 KM / 59 KW JUMPY nadwozie pełne (BS_, BT_, BY_, BZ_) 1.6 (1995.10 - 2000.08) - 80 KM / 59 KW FIAT TEMPRA (159) 1.6 i.e. (159.AJ) (1994.06 - 1996.08) - 87 KM / 63 KW TEMPRA S.W. (159) 1.4 i.e. (159.AC) (1991.03 - 1996.08) - 78 KM / 57 KW TIPO (160) 1.6 (160.AE) (1988.01 - 1991.10) - 83 KM / 61 KW FIORINO nadwozie pełne (146 Uno) 70 i.e. 1.4 (1994.05 - 2001.05) - 67 KM / 49 KW PUNTO (176) 1.4 GT Turbo (1996.09 - 1999.09) - 131 KM / 96 KW SCUDO Combinato (220P) 1.6 (1996.02 - ) - 79 KM / 58 KW DUNA sedan 1.4 (1991.07 - 1996.07) - 69 KM / 51 KW LANCIA PEUGEOT EXPERT nadwozie pełne (222) 1.6 (1996.02 - ) - 79 KM / 58 KW EXPERT platforma / podwozie (223) 1.6 (1996.02 - ) - 79 KM / 58 KW Internetowy katalog produktów firmy GATES: Większe wyzwania dla pasków w wymagających zastosowaniach Obecne dziś na rynku bardzo wyrafinowane silniki pracują w wyższych temperaturach i prędkościach. Średnice kół pasowych są mniejsze dla redukcji przestrzeni pod maską samochodu. Ponadto większość współczesnych silników wyposażona jest w górne wałki rozrządu. Te coraz ostrzejsze warunki pracy stawiają większe wyzwania producentom pasków. Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dla zapewnienia maksymalnej trwałości zaleca się stosowanie wyłącznie pasków, które są zamiennikami i odpowiadają specyfikacji OE. Paski rozrządu Gates są zamiennikiem dla OE Paski rozrządu Gates są produkowane zgodnie z najbardziej restrykcyjnymi wymogami OE i odpowiadają specyfikacjom producentów samochodów z całego świata. Dostarczamy paski rozrządu do nowych silników głównym producentom z Europy, Ameryki, Azji i Ameryki Łacińskiej. Ta ogólnoświatowa grupa klientów korzysta z myśli inżynieryjnej i potencjału produkcyjnego koncernu Gates, jak również z jego wyjątkowego know-how w zakresie projektowania i materiałoznawstwa. Producenci samochodów, którzy stosują paski Gates Oferta produktowa: 1. Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości materiałów oraz przemyślanej konstrukcji paski PowerGrip zapewniają to, czego potrzebujesz. 2. Zestawy rozrządu PowerGrip Kit i PowerGrip Kit Plus firmy Gates Źle funkcjonujący układ rozrządu może spowodować poważne problemy. Wysoko prawdopodobnym jest, że źródło uszkodzenia jednego elementu będzie również oddziaływało na pozostałe komponenty układu. Metodą gwarantującą poprawne i bezpieczne funkcjonowanie jest wymiana pasków rozrządu, kół pasowych luźnych i napinaczy w tym samym czasie. Szerokość oferty zestawów PowerGrip Kit stanowi idealne rozwiązanie. Firma Gates oferuje również rozbudowane zestawy PowerGrip Kit Plus. Zawierają one dodatkowo pierścienie uszczelniające i uszczelki olejowe lub pompy wodne. W zestawach PowerGrip Kit Plus dostarcza się wszystkie elementy, które mogą być niezbędne do wymiany w układzie rozrządu. Wszystkie komponenty są wytwarzane przez dostawców na OE. Pozwala to zapewnić najwyższą jakość kompletu. Zestaw oferowany jest w pudełku z przeznaczeniem do konkretnego zastosowania. Konstrukcja pasków rozrządu PowerGrip Mieszanka Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates są wytwarzane z trwałej mieszanki gumy. Większość pasków stosowanych w nowoczesnych silnikach produkuje się przy użyciu wysoko nasyconego nitrylu (HSN). Do 1985 roku, kiedy to firma Gates wprowadziła do produkcji pierwszy pasek z HSN, podstawowym materiałem był polichloroplen. Konstrukcja HSN wygląda tak samo jak polichloroplenowa, jednakże znacznie przewyższa ona starą konstrukcję pod względem właściwości pracy w wysokich temperaturach, typowych dla współczesnych silników. Paski HSN są warte swojej ceny. Kosztują więcej niż paski wykonane z pilichloroplenu. Wynikająca różnica stanowi mały udział w ogólnych kosztach wymiany paska, a ich zastosowanie jest konieczne dla osiągnięcia zadowalającego okresu użytkowania. Dzisiejsze układy napędowe wymagają zastosowania pasków o wysokiej wytrzymałości. Podobnie jak Gates, producenci samochodów używają konstrukcji HSN w zdecydowanej większości nowoczesnych silników. Paski wykonane z polichloroplenu nie są w stanie zapewnić odpowiedniej trwałości przy obecnych uwarunkowaniach pracy silnika. Nie można zatem stosować wymiennie pasków wyprodukowanych z różnych mieszanek, tj. HSN, ACSM, wysoko-temperaturowego polichloroplenu lub polichloroplenu. Profil zęba odpowiedni profil zęba paska rozrządu zapewnia stałe i odporne na poślizg przeniesienie mocy. W zależności od zastosowania różni się rozmiarem, kształtem i rozstawem. Starsze konstrukcje pasków rozrządu posiadały profil trapezowy. Nowe zastosowania wymogły wprowadzenie profilu krzywoliniowego i krzywoliniowego modyfikowanego. Każdy profil zęba odznacza się odrębną charakterystyką i powinien być właściwie dobrany do konkretnej aplikacji. Nie dopuszcza się stosowania różnych profili zęba zamiennie. Wykrywanie i usuwanie przyczyn uszkodzeń pasków rozrządu Jeżeli pasek uległ uszkodzeniu przedwcześnie, bardzo ważne jest ustalenie przyczyny tego uszkodzenia, aby mogły zostać podjęte właściwe kroki w celu usunięcia usterki. W większości przypadków przyczyną usterki jest jeden z uszkodzonych elementów układu napędu. Jeżeli pasek z jakiegoś powodu musi być zdemontowany, należy założyć w to miejsce nowy pasek. Nigdy nie wolno zakładać paska używanego. Poniższa lista została opracowana przez inżynierów Gates. Pomaga w identyfikacji oraz rozwiązywaniu problemów. Ponad 100 milionów samochodów w Europie wyposażonych jest w pasek rozrządu. Przy dzisiejszych zaawansowanych technicznie konstrukcjach silników, ważniejsze niż kiedykolwiek jest to, aby nasi Klienci mogli polegać na maksymalnej trwałości wysokiej jakości pasków rozrządu. Tak więc Gates dostarcza na samochodowy rynek wtórny paski rozrządu PowerGrip będące odpowiednikami pierwszego montażu (OE) dla praktycznie każdego pojazdu poruszającego się po drogach. Produkowane z trwałych i wzmocnionych mieszanek gumowych (HSN), odpornych na ekstremalne temperatury i zabezpieczających pasek przed smarem, kroplami oleju, wilgocią i wycieraniem; Precyzyjnie profi lowane zęby umożliwiają optymalny kontakt paska i koła pasowego oraz zmniejszają poziom hałasu; Trapezowy, krzywoliniowy lub zmodyfi kowany krzywoliniowy przekrój zębów, w zależności od zastosowania; Spiralnie nawijane kordy, wykonane z włókna szklanego, zapewniają podwyższoną elastyczność i odporność na rozciąganie; Najnowocześniejsze powłoki chroniące pasek przed działaniem metalowych kół zębatych i zmniejszające poziom wytwarzanego hałasu; Pakowane oddzielnie w szczelne pudełka kartonowe, zawierające naklejkę do wpisywania przebiegu oraz informacje z opisem zastosowania paska, ułożenia paska, znaków nastawczych rozrządu i wskazówki montażowe.
Sklep: auto-kemot.pl
PASEK ROZRZADU FSO POLONEZ CITROEN GATES 5049XS
SILNIK / OSPRZĘT > PASKI ROZRZĄDU > GATES
CITROËN JUMPER autobus (230P) 1.9 TD (1994.08 - 2002.04) - 90 KM / 66 KW 1.9 TD 4x4 (1996.08 - 2002.04) - 92 KM / 68 KW XANTIA (X1) 1.9 Turbo D (1994.10 - 1998.01) - 90 KM / 66 KW 1.9 D (1994.06 - 1998.01) - 68 KM / 50 KW 1.9 D (1994.06 - 1998.01) - 69 KM / 51 KW 1.9 SD (1996.02 - 1998.01) - 75 KM / 55 KW ZX (N2) 1.9 D (1994.06 - 1997.06) - 68 KM / 50 KW 1.9 DT (1992.06 - 1994.06) - 92 KM / 68 KW EVASION (22, U6) 1.9 TD (1994.11 - 2002.07) - 90 KM / 66 KW 2.0 TD (1997.05 - 2002.07) - 92 KM / 68 KW BX (XB-_) 1.8 D (1985.10 - 1993.09) - 60 KM / 44 KW XANTIA Break (X1) 1.9 Turbo D (1995.06 - 1998.01) - 90 KM / 66 KW 1.9 SD (1997.04 - 1998.01) - 75 KM / 55 KW JUMPY (U6U) 1.9 TD (1996.04 - ) - 92 KM / 68 KW 1.9 D (1995.10 - 1998.04) - 69 KM / 51 KW 1.9 TD (1995.10 - ) - 90 KM / 66 KW BERLINGO nadwozie pełne (M_) 1.8 D (MBA9A, MCA9A) (1996.07 - ) - 59 KM / 43 KW 1.9 D (1996.07 - ) - 70 KM / 51 KW BERLINGO (MF) 1.9 D (MFDJY) (1996.07 - ) - 68 KM / 50 KW XSARA (N1) 1.9 TD (1997.04 - 2000.09) - 90 KM / 66 KW ZX Break (N2) 1.9 D (1993.10 - 1997.10) - 64 KM / 47 KW 1.9 TD (1993.10 - 1997.10) - 90 KM / 66 KW 1.9 D (1994.06 - 1997.10) - 68 KM / 50 KW FIAT SCUDO Combinato (220P) 1.9 TD (1996.02 - ) - 92 KM / 68 KW 1.9 D (1996.02 - 1998.04) - 69 KM / 51 KW PEUGEOT 806 (221) 1.9 TD (1997.05 - 2002.08) - 92 KM / 68 KW 205 II (20A/C) 1.7 TD (1990.01 - 1998.09) - 78 KM / 57 KW 305 II (581M) 1.8 D (1982.11 - 1988.12) - 60 KM / 44 KW 306 hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.9 D (1993.04 - 1999.05) - 69 KM / 51 KW BOXER autobus (230P) 1.9 TD 4x4 (1996.07 - 2002.04) - 92 KM / 68 KW 1.9 D (1994.03 - 2002.04) - 69 KM / 51 KW 406 (8B) 1.9 TD (1996.01 - 2004.05) - 90 KM / 66 KW 1.9 TD (1996.01 - 2004.05) - 92 KM / 68 KW EXPERT (224) 1.9 TD (1996.02 - ) - 92 KM / 68 KW 1.9 D (1996.02 - ) - 70 KM / 51 KW 1.9 TD (1996.02 - ) - 90 KM / 66 KW J5 platforma / podwozie (290L) 1.9 D (1990.10 - ) - 70 KM / 51 KW 406 Break (8E/F) 1.9 D (1996.10 - 2004.10) - 75 KM / 55 KW 1.9 TD (1996.10 - 2004.10) - 90 KM / 66 KW BOXER nadwozie pełne (230L) 1.9 D (1994.03 - 2002.04) - 69 KM / 51 KW 1.9 TD (1994.03 - 2002.04) - 92 KM / 68 KW PARTNER nadwozie pełne (5) 1.8 D (1996.06 - ) - 58 KM / 43 KW 1.9 D (1996.06 - ) - 69 KM / 51 KW PARTNER Combispace (5F) 1.9 D (1996.06 - ) - 68 KM / 50 KW EXPERT nadwozie pełne (222) 1.9 D (1996.02 - ) - 70 KM / 51 KW 1.9 TD (1996.02 - ) - 90 KM / 66 KW 1.9 TD (1996.02 - ) - 92 KM / 68 KW EXPERT platforma / podwozie (223) 1.9 D (1996.02 - ) - 70 KM / 51 KW 1.9 TD (1996.02 - ) - 90 KM / 66 KW 1.9 TD (1996.02 - ) - 92 KM / 68 KW J5 nadwozie pełne (290L) 1.9 D (1990.10 - ) - 70 KM / 51 KW 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 TD (1997.02 - 2002.04) - 90 KM / 66 KW 1.9 D (1997.03 - 2002.04) - 68 KM / 50 KW 205 nadwozie pełne 1.8 D (1983.02 - 1990.07) - 60 KM / 44 KW ROVER 400 Tourer (XW) 1.8 TD (1993.09 - 1998.11) - 88 KM / 65 KW SUZUKI VITARA (ET, TA) 1.9 D (ET) (1996.08 - 1998.03) - 75 KM / 55 KW VITARA Cabrio (ET, TA) 1.9 D (ET) (1996.08 - 1999.03) - 75 KM / 55 KW Internetowy katalog produktów firmy GATES: Większe wyzwania dla pasków w wymagających zastosowaniach Obecne dziś na rynku bardzo wyrafinowane silniki pracują w wyższych temperaturach i prędkościach. Średnice kół pasowych są mniejsze dla redukcji przestrzeni pod maską samochodu. Ponadto większość współczesnych silników wyposażona jest w górne wałki rozrządu. Te coraz ostrzejsze warunki pracy stawiają większe wyzwania producentom pasków. Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dla zapewnienia maksymalnej trwałości zaleca się stosowanie wyłącznie pasków, które są zamiennikami i odpowiadają specyfikacji OE. Paski rozrządu Gates są zamiennikiem dla OE Paski rozrządu Gates są produkowane zgodnie z najbardziej restrykcyjnymi wymogami OE i odpowiadają specyfikacjom producentów samochodów z całego świata. Dostarczamy paski rozrządu do nowych silników głównym producentom z Europy, Ameryki, Azji i Ameryki Łacińskiej. Ta ogólnoświatowa grupa klientów korzysta z myśli inżynieryjnej i potencjału produkcyjnego koncernu Gates, jak również z jego wyjątkowego know-how w zakresie projektowania i materiałoznawstwa. Producenci samochodów, którzy stosują paski Gates Oferta produktowa: 1. Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości materiałów oraz przemyślanej konstrukcji paski PowerGrip zapewniają to, czego potrzebujesz. 2. Zestawy rozrządu PowerGrip Kit i PowerGrip Kit Plus firmy Gates Źle funkcjonujący układ rozrządu może spowodować poważne problemy. Wysoko prawdopodobnym jest, że źródło uszkodzenia jednego elementu będzie również oddziaływało na pozostałe komponenty układu. Metodą gwarantującą poprawne i bezpieczne funkcjonowanie jest wymiana pasków rozrządu, kół pasowych luźnych i napinaczy w tym samym czasie. Szerokość oferty zestawów PowerGrip Kit stanowi idealne rozwiązanie. Firma Gates oferuje również rozbudowane zestawy PowerGrip Kit Plus. Zawierają one dodatkowo pierścienie uszczelniające i uszczelki olejowe lub pompy wodne. W zestawach PowerGrip Kit Plus dostarcza się wszystkie elementy, które mogą być niezbędne do wymiany w układzie rozrządu. Wszystkie komponenty są wytwarzane przez dostawców na OE. Pozwala to zapewnić najwyższą jakość kompletu. Zestaw oferowany jest w pudełku z przeznaczeniem do konkretnego zastosowania. Konstrukcja pasków rozrządu PowerGrip Mieszanka Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates są wytwarzane z trwałej mieszanki gumy. Większość pasków stosowanych w nowoczesnych silnikach produkuje się przy użyciu wysoko nasyconego nitrylu (HSN). Do 1985 roku, kiedy to firma Gates wprowadziła do produkcji pierwszy pasek z HSN, podstawowym materiałem był polichloroplen. Konstrukcja HSN wygląda tak samo jak polichloroplenowa, jednakże znacznie przewyższa ona starą konstrukcję pod względem właściwości pracy w wysokich temperaturach, typowych dla współczesnych silników. Paski HSN są warte swojej ceny. Kosztują więcej niż paski wykonane z pilichloroplenu. Wynikająca różnica stanowi mały udział w ogólnych kosztach wymiany paska, a ich zastosowanie jest konieczne dla osiągnięcia zadowalającego okresu użytkowania. Dzisiejsze układy napędowe wymagają zastosowania pasków o wysokiej wytrzymałości. Podobnie jak Gates, producenci samochodów używają konstrukcji HSN w zdecydowanej większości nowoczesnych silników. Paski wykonane z polichloroplenu nie są w stanie zapewnić odpowiedniej trwałości przy obecnych uwarunkowaniach pracy silnika. Nie można zatem stosować wymiennie pasków wyprodukowanych z różnych mieszanek, tj. HSN, ACSM, wysoko-temperaturowego polichloroplenu lub polichloroplenu. Profil zęba odpowiedni profil zęba paska rozrządu zapewnia stałe i odporne na poślizg przeniesienie mocy. W zależności od zastosowania różni się rozmiarem, kształtem i rozstawem. Starsze konstrukcje pasków rozrządu posiadały profil trapezowy. Nowe zastosowania wymogły wprowadzenie profilu krzywoliniowego i krzywoliniowego modyfikowanego. Każdy profil zęba odznacza się odrębną charakterystyką i powinien być właściwie dobrany do konkretnej aplikacji. Nie dopuszcza się stosowania różnych profili zęba zamiennie. Wykrywanie i usuwanie przyczyn uszkodzeń pasków rozrządu Jeżeli pasek uległ uszkodzeniu przedwcześnie, bardzo ważne jest ustalenie przyczyny tego uszkodzenia, aby mogły zostać podjęte właściwe kroki w celu usunięcia usterki. W większości przypadków przyczyną usterki jest jeden z uszkodzonych elementów układu napędu. Jeżeli pasek z jakiegoś powodu musi być zdemontowany, należy założyć w to miejsce nowy pasek. Nigdy nie wolno zakładać paska używanego. Poniższa lista została opracowana przez inżynierów Gates. Pomaga w identyfikacji oraz rozwiązywaniu problemów. Ponad 100 milionów samochodów w Europie wyposażonych jest w pasek rozrządu. Przy dzisiejszych zaawansowanych technicznie konstrukcjach silników, ważniejsze niż kiedykolwiek jest to, aby nasi Klienci mogli polegać na maksymalnej trwałości wysokiej jakości pasków rozrządu. Tak więc Gates dostarcza na samochodowy rynek wtórny paski rozrządu PowerGrip będące odpowiednikami pierwszego montażu (OE) dla praktycznie każdego pojazdu poruszającego się po drogach. Produkowane z trwałych i wzmocnionych mieszanek gumowych (HSN), odpornych na ekstremalne temperatury i zabezpieczających pasek przed smarem, kroplami oleju, wilgocią i wycieraniem; Precyzyjnie profi lowane zęby umożliwiają optymalny kontakt paska i koła pasowego oraz zmniejszają poziom hałasu; Trapezowy, krzywoliniowy lub zmodyfi kowany krzywoliniowy przekrój zębów, w zależności od zastosowania; Spiralnie nawijane kordy, wykonane z włókna szklanego, zapewniają podwyższoną elastyczność i odporność na rozciąganie; Najnowocześniejsze powłoki chroniące pasek przed działaniem metalowych kół zębatych i zmniejszające poziom wytwarzanego hałasu; Pakowane oddzielnie w szczelne pudełka kartonowe, zawierające naklejkę do wpisywania przebiegu oraz informacje z opisem zastosowania paska, ułożenia paska, znaków nastawczych rozrządu i wskazówki montażowe.
Sklep: auto-kemot.pl
PASEK ROZRZADU FIAT CNQ/SEICENTO 125X15MM MOT.9042883 GATES 5544XS
SILNIK / OSPRZĘT > PASKI ROZRZĄDU > GATES
FIAT PANDA (141A_) 1100 4x4 (1995.02 - 2004.07) - 54 KM / 40 KW UNO (146A/E) 45 1.0 (146A.ED) (1986.06 - 1993.12) - 50 KM / 37 KW PEUGEOT 206 hatchback (2A/C) 1.4 i (1998.09 - ) - 75 KM / 55 KW 1.6 i (1998.09 - 2000.12) - 89 KM / 65 KW 1.6 16V (2000.12 - ) - 109 KM / 80 KW Internetowy katalog produktów firmy GATES: Większe wyzwania dla pasków w wymagających zastosowaniach Obecne dziś na rynku bardzo wyrafinowane silniki pracują w wyższych temperaturach i prędkościach. Średnice kół pasowych są mniejsze dla redukcji przestrzeni pod maską samochodu. Ponadto większość współczesnych silników wyposażona jest w górne wałki rozrządu. Te coraz ostrzejsze warunki pracy stawiają większe wyzwania producentom pasków. Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dla zapewnienia maksymalnej trwałości zaleca się stosowanie wyłącznie pasków, które są zamiennikami i odpowiadają specyfikacji OE. Paski rozrządu Gates są zamiennikiem dla OE Paski rozrządu Gates są produkowane zgodnie z najbardziej restrykcyjnymi wymogami OE i odpowiadają specyfikacjom producentów samochodów z całego świata. Dostarczamy paski rozrządu do nowych silników głównym producentom z Europy, Ameryki, Azji i Ameryki Łacińskiej. Ta ogólnoświatowa grupa klientów korzysta z myśli inżynieryjnej i potencjału produkcyjnego koncernu Gates, jak również z jego wyjątkowego know-how w zakresie projektowania i materiałoznawstwa. Producenci samochodów, którzy stosują paski Gates Oferta produktowa: 1. Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości materiałów oraz przemyślanej konstrukcji paski PowerGrip zapewniają to, czego potrzebujesz. 2. Zestawy rozrządu PowerGrip Kit i PowerGrip Kit Plus firmy Gates Źle funkcjonujący układ rozrządu może spowodować poważne problemy. Wysoko prawdopodobnym jest, że źródło uszkodzenia jednego elementu będzie również oddziaływało na pozostałe komponenty układu. Metodą gwarantującą poprawne i bezpieczne funkcjonowanie jest wymiana pasków rozrządu, kół pasowych luźnych i napinaczy w tym samym czasie. Szerokość oferty zestawów PowerGrip Kit stanowi idealne rozwiązanie. Firma Gates oferuje również rozbudowane zestawy PowerGrip Kit Plus. Zawierają one dodatkowo pierścienie uszczelniające i uszczelki olejowe lub pompy wodne. W zestawach PowerGrip Kit Plus dostarcza się wszystkie elementy, które mogą być niezbędne do wymiany w układzie rozrządu. Wszystkie komponenty są wytwarzane przez dostawców na OE. Pozwala to zapewnić najwyższą jakość kompletu. Zestaw oferowany jest w pudełku z przeznaczeniem do konkretnego zastosowania. Konstrukcja pasków rozrządu PowerGrip Mieszanka Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates są wytwarzane z trwałej mieszanki gumy. Większość pasków stosowanych w nowoczesnych silnikach produkuje się przy użyciu wysoko nasyconego nitrylu (HSN). Do 1985 roku, kiedy to firma Gates wprowadziła do produkcji pierwszy pasek z HSN, podstawowym materiałem był polichloroplen. Konstrukcja HSN wygląda tak samo jak polichloroplenowa, jednakże znacznie przewyższa ona starą konstrukcję pod względem właściwości pracy w wysokich temperaturach, typowych dla współczesnych silników. Paski HSN są warte swojej ceny. Kosztują więcej niż paski wykonane z pilichloroplenu. Wynikająca różnica stanowi mały udział w ogólnych kosztach wymiany paska, a ich zastosowanie jest konieczne dla osiągnięcia zadowalającego okresu użytkowania. Dzisiejsze układy napędowe wymagają zastosowania pasków o wysokiej wytrzymałości. Podobnie jak Gates, producenci samochodów używają konstrukcji HSN w zdecydowanej większości nowoczesnych silników. Paski wykonane z polichloroplenu nie są w stanie zapewnić odpowiedniej trwałości przy obecnych uwarunkowaniach pracy silnika. Nie można zatem stosować wymiennie pasków wyprodukowanych z różnych mieszanek, tj. HSN, ACSM, wysoko-temperaturowego polichloroplenu lub polichloroplenu. Profil zęba odpowiedni profil zęba paska rozrządu zapewnia stałe i odporne na poślizg przeniesienie mocy. W zależności od zastosowania różni się rozmiarem, kształtem i rozstawem. Starsze konstrukcje pasków rozrządu posiadały profil trapezowy. Nowe zastosowania wymogły wprowadzenie profilu krzywoliniowego i krzywoliniowego modyfikowanego. Każdy profil zęba odznacza się odrębną charakterystyką i powinien być właściwie dobrany do konkretnej aplikacji. Nie dopuszcza się stosowania różnych profili zęba zamiennie. Wykrywanie i usuwanie przyczyn uszkodzeń pasków rozrządu Jeżeli pasek uległ uszkodzeniu przedwcześnie, bardzo ważne jest ustalenie przyczyny tego uszkodzenia, aby mogły zostać podjęte właściwe kroki w celu usunięcia usterki. W większości przypadków przyczyną usterki jest jeden z uszkodzonych elementów układu napędu. Jeżeli pasek z jakiegoś powodu musi być zdemontowany, należy założyć w to miejsce nowy pasek. Nigdy nie wolno zakładać paska używanego. Poniższa lista została opracowana przez inżynierów Gates. Pomaga w identyfikacji oraz rozwiązywaniu problemów. Ponad 100 milionów samochodów w Europie wyposażonych jest w pasek rozrządu. Przy dzisiejszych zaawansowanych technicznie konstrukcjach silników, ważniejsze niż kiedykolwiek jest to, aby nasi Klienci mogli polegać na maksymalnej trwałości wysokiej jakości pasków rozrządu. Tak więc Gates dostarcza na samochodowy rynek wtórny paski rozrządu PowerGrip będące odpowiednikami pierwszego montażu (OE) dla praktycznie każdego pojazdu poruszającego się po drogach. Produkowane z trwałych i wzmocnionych mieszanek gumowych (HSN), odpornych na ekstremalne temperatury i zabezpieczających pasek przed smarem, kroplami oleju, wilgocią i wycieraniem; Precyzyjnie profi lowane zęby umożliwiają optymalny kontakt paska i koła pasowego oraz zmniejszają poziom hałasu; Trapezowy, krzywoliniowy lub zmodyfi kowany krzywoliniowy przekrój zębów, w zależności od zastosowania; Spiralnie nawijane kordy, wykonane z włókna szklanego, zapewniają podwyższoną elastyczność i odporność na rozciąganie; Najnowocześniejsze powłoki chroniące pasek przed działaniem metalowych kół zębatych i zmniejszające poziom wytwarzanego hałasu; Pakowane oddzielnie w szczelne pudełka kartonowe, zawierające naklejkę do wpisywania przebiegu oraz informacje z opisem zastosowania paska, ułożenia paska, znaków nastawczych rozrządu i wskazówki montażowe.
Sklep: auto-kemot.pl
PASEK ROZRZADU FIAT CNQ/SEICENTO 104X15MM OPEL GATES 5030
SILNIK / OSPRZĘT > PASKI ROZRZĄDU > GATES
EDFORD ASTRA VAN kombi 1.3 (1984.09 - 1989.09) - 60 KM / 44 KW 1.3 (1984.09 - 1989.09) - 46 KM / 34 KW ASTRAMAX kombi 1.3 (1985.09 - 1990.06) - 60 KM / 44 KW OPEL KADETT D (31_-34_, 41_-44_) 1.3 S (1979.08 - 1984.08) - 75 KM / 55 KW KADETT E (39_, 49_) 1.3 N (1984.09 - 1989.08) - 60 KM / 44 KW 1.3 S (1984.09 - 1987.08) - 75 KM / 55 KW 1.3 i CAT (1985.09 - 1991.08) - 60 KM / 44 KW KADETT E kabriolet (43B_) 1.3 S (1987.03 - 1993.02) - 75 KM / 55 KW KADETT E kombi (35_, 36_, 45_, 46_) 1.3 N (1984.09 - 1991.08) - 60 KM / 44 KW 1.3 S (1984.09 - 1987.08) - 75 KM / 55 KW 1.3 i CAT (1985.09 - 1991.08) - 60 KM / 44 KW KADETT E hatchback (33_, 34_, 43_, 44_) 1.3 N (1984.09 - 1991.08) - 60 KM / 44 KW 1.3 S (1984.09 - 1987.08) - 75 KM / 55 KW 1.3 i CAT (1985.09 - 1991.08) - 60 KM / 44 KW CORSA A TR (91_, 92_, 96_, 97_) 1.3 (1985.09 - 1987.10) - 60 KM / 44 KW 1.3 S (1982.09 - 1987.10) - 70 KM / 51 KW CORSA A hatchback (93_, 94_, 98_, 99_) 1.3 S (1982.09 - 1989.10) - 70 KM / 51 KW 1.3 i (1986.09 - 1990.09) - 60 KM / 44 KW 1.3 (1985.09 - 1989.10) - 60 KM / 44 KW MANTA B (58_, 59_) 1.3 N (1979.03 - 1980.12) - 60 KM / 44 KW 1.3 S (1981.08 - 1986.08) - 75 KM / 55 KW MANTA B CC (53_, 55_) 1.3 N (1979.03 - 1980.12) - 60 KM / 44 KW 1.3 S (1979.08 - 1986.08) - 75 KM / 55 KW ASCONA B (81_, 86_, 87_, 88_) 1.3 S (1979.08 - 1981.08) - 75 KM / 55 KW 1.3 N (1979.03 - 1981.08) - 60 KM / 44 KW ASCONA C (81_, 86_, 87_, 88_) 1.3 N (1981.09 - 1986.08) - 60 KM / 44 KW 1.3 S (1981.09 - 1988.08) - 75 KM / 55 KW ASCONA C hatchback (84_, 89_) 1.3 N (1981.09 - 1986.08) - 60 KM / 44 KW 1.3 S (1981.09 - 1988.08) - 75 KM / 55 KW CORSA A nadwozie pełne 1.3 (1986.02 - 1989.04) - 60 KM / 44 KW 1.3 (1986.02 - 1989.04) - 69 KM / 51 KW KADETT E Combo (38_, 48_) 1.3 N (1986.01 - 1989.12) - 60 KM / 44 KW 1.3 S (1986.01 - 1989.12) - 75 KM / 55 KW KADETT D kombi (35_, 36_, 45_, 46_) 1.3 N (1979.08 - 1984.08) - 60 KM / 44 KW 1.3 S (1979.08 - 1984.08) - 75 KM / 55 KW VAUXHALL ASTRA Mk II Belmont 1.3 (1985.09 - 1991.08) - 75 KM / 55 KW CAVALIER Mk II 1.3 S (1981.09 - 1988.08) - 75 KM / 55 KW NOVA hatchback 1.3 S (1983.05 - 1989.10) - 70 KM / 51 KW CAVALIER Mk II hatchback 1.3 S (1981.09 - 1988.08) - 75 KM / 55 KW ASTRA Mk II kombi 1.3 (1984.09 - 1991.08) - 75 KM / 55 KW Internetowy katalog produktów firmy GATES: Większe wyzwania dla pasków w wymagających zastosowaniach Obecne dziś na rynku bardzo wyrafinowane silniki pracują w wyższych temperaturach i prędkościach. Średnice kół pasowych są mniejsze dla redukcji przestrzeni pod maską samochodu. Ponadto większość współczesnych silników wyposażona jest w górne wałki rozrządu. Te coraz ostrzejsze warunki pracy stawiają większe wyzwania producentom pasków. Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dla zapewnienia maksymalnej trwałości zaleca się stosowanie wyłącznie pasków, które są zamiennikami i odpowiadają specyfikacji OE. Paski rozrządu Gates są zamiennikiem dla OE Paski rozrządu Gates są produkowane zgodnie z najbardziej restrykcyjnymi wymogami OE i odpowiadają specyfikacjom producentów samochodów z całego świata. Dostarczamy paski rozrządu do nowych silników głównym producentom z Europy, Ameryki, Azji i Ameryki Łacińskiej. Ta ogólnoświatowa grupa klientów korzysta z myśli inżynieryjnej i potencjału produkcyjnego koncernu Gates, jak również z jego wyjątkowego know-how w zakresie projektowania i materiałoznawstwa. Producenci samochodów, którzy stosują paski Gates Oferta produktowa: 1. Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości materiałów oraz przemyślanej konstrukcji paski PowerGrip zapewniają to, czego potrzebujesz. 2. Zestawy rozrządu PowerGrip Kit i PowerGrip Kit Plus firmy Gates Źle funkcjonujący układ rozrządu może spowodować poważne problemy. Wysoko prawdopodobnym jest, że źródło uszkodzenia jednego elementu będzie również oddziaływało na pozostałe komponenty układu. Metodą gwarantującą poprawne i bezpieczne funkcjonowanie jest wymiana pasków rozrządu, kół pasowych luźnych i napinaczy w tym samym czasie. Szerokość oferty zestawów PowerGrip Kit stanowi idealne rozwiązanie. Firma Gates oferuje również rozbudowane zestawy PowerGrip Kit Plus. Zawierają one dodatkowo pierścienie uszczelniające i uszczelki olejowe lub pompy wodne. W zestawach PowerGrip Kit Plus dostarcza się wszystkie elementy, które mogą być niezbędne do wymiany w układzie rozrządu. Wszystkie komponenty są wytwarzane przez dostawców na OE. Pozwala to zapewnić najwyższą jakość kompletu. Zestaw oferowany jest w pudełku z przeznaczeniem do konkretnego zastosowania. Konstrukcja pasków rozrządu PowerGrip Mieszanka Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates są wytwarzane z trwałej mieszanki gumy. Większość pasków stosowanych w nowoczesnych silnikach produkuje się przy użyciu wysoko nasyconego nitrylu (HSN). Do 1985 roku, kiedy to firma Gates wprowadziła do produkcji pierwszy pasek z HSN, podstawowym materiałem był polichloroplen. Konstrukcja HSN wygląda tak samo jak polichloroplenowa, jednakże znacznie przewyższa ona starą konstrukcję pod względem właściwości pracy w wysokich temperaturach, typowych dla współczesnych silników. Paski HSN są warte swojej ceny. Kosztują więcej niż paski wykonane z pilichloroplenu. Wynikająca różnica stanowi mały udział w ogólnych kosztach wymiany paska, a ich zastosowanie jest konieczne dla osiągnięcia zadowalającego okresu użytkowania. Dzisiejsze układy napędowe wymagają zastosowania pasków o wysokiej wytrzymałości. Podobnie jak Gates, producenci samochodów używają konstrukcji HSN w zdecydowanej większości nowoczesnych silników. Paski wykonane z polichloroplenu nie są w stanie zapewnić odpowiedniej trwałości przy obecnych uwarunkowaniach pracy silnika. Nie można zatem stosować wymiennie pasków wyprodukowanych z różnych mieszanek, tj. HSN, ACSM, wysoko-temperaturowego polichloroplenu lub polichloroplenu. Profil zęba odpowiedni profil zęba paska rozrządu zapewnia stałe i odporne na poślizg przeniesienie mocy. W zależności od zastosowania różni się rozmiarem, kształtem i rozstawem. Starsze konstrukcje pasków rozrządu posiadały profil trapezowy. Nowe zastosowania wymogły wprowadzenie profilu krzywoliniowego i krzywoliniowego modyfikowanego. Każdy profil zęba odznacza się odrębną charakterystyką i powinien być właściwie dobrany do konkretnej aplikacji. Nie dopuszcza się stosowania różnych profili zęba zamiennie. Wykrywanie i usuwanie przyczyn uszkodzeń pasków rozrządu Jeżeli pasek uległ uszkodzeniu przedwcześnie, bardzo ważne jest ustalenie przyczyny tego uszkodzenia, aby mogły zostać podjęte właściwe kroki w celu usunięcia usterki. W większości przypadków przyczyną usterki jest jeden z uszkodzonych elementów układu napędu. Jeżeli pasek z jakiegoś powodu musi być zdemontowany, należy założyć w to miejsce nowy pasek. Nigdy nie wolno zakładać paska używanego. Poniższa lista została opracowana przez inżynierów Gates. Pomaga w identyfikacji oraz rozwiązywaniu problemów. Ponad 100 milionów samochodów w Europie wyposażonych jest w pasek rozrządu. Przy dzisiejszych zaawansowanych technicznie konstrukcjach silników, ważniejsze niż kiedykolwiek jest to, aby nasi Klienci mogli polegać na maksymalnej trwałości wysokiej jakości pasków rozrządu. Tak więc Gates dostarcza na samochodowy rynek wtórny paski rozrządu PowerGrip będące odpowiednikami pierwszego montażu (OE) dla praktycznie każdego pojazdu poruszającego się po drogach. Produkowane z trwałych i wzmocnionych mieszanek gumowych (HSN), odpornych na ekstremalne temperatury i zabezpieczających pasek przed smarem, kroplami oleju, wilgocią i wycieraniem; Precyzyjnie profi lowane zęby umożliwiają optymalny kontakt paska i koła pasowego oraz zmniejszają poziom hałasu; Trapezowy, krzywoliniowy lub zmodyfi kowany krzywoliniowy przekrój zębów, w zależności od zastosowania; Spiralnie nawijane kordy, wykonane z włókna szklanego, zapewniają podwyższoną elastyczność i odporność na rozciąganie; Najnowocześniejsze powłoki chroniące pasek przed działaniem metalowych kół zębatych i zmniejszające poziom wytwarzanego hałasu; Pakowane oddzielnie w szczelne pudełka kartonowe, zawierające naklejkę do wpisywania przebiegu oraz informacje z opisem zastosowania paska, ułożenia paska, znaków nastawczych rozrządu i wskazówki montażowe.
Sklep: auto-kemot.pl
szukaj w Kangoo komplet do rozrzadu
Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice
Szukaj w sklepach lub całym serwisie
1. Sklepy z komplet do rozrzadu
2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu
t1=0.04, t2=0, t3=0, t4=0.011, t=0.04