krainaksiazek learning google adwords and google analytics 20131170
- znaleziono 51 produktów w 12 sklepach
Reklama Google AdWords w praktyce Edgard
Książki ogólne / biznes i ekonomia
Stwórz skuteczną kampanię reklamową w Google AdWords i spraw, by przyniosła realne korzyści. To jest prostsze, niż się wydaje! Poradnik w przejrzysty i przystępny sposób objaśnia zasady korzystania z najpopularniejszego systemu reklamowego w sieci! Dowiesz się, jakich użyć słów kluczowych i jak napisać chwytliwe teksty reklamowe, by liczba kliknięć i konwersji osiągnęła zamierzony poziom. Zoptymalizujesz reklamę i przyciągniesz uwagę potencjalnych klientów, a twoja reklama znajdzie się na wysokich pozycjach wyszukiwania. Poznasz zalety połączenia konta AdWords z Google Analytics i zmierzysz skuteczność reklamy oraz skontrolujesz wydatki. Ponad 40 zrzutów ekranowych ułatwi ci poruszanie się po systemie Google AdWords! Dzięki poradnikowi: - utworzysz swoją pierwszą kampanię reklamową - dobierzesz odpowiednie słowa kluczowe i dowiesz się, jak wybrać rodzaj dopadowania - odkryjesz zalety narzędzia Keyword Insertion Tool - poznasz znaczenie ważnych pojęć, jak konwersja, ROI, CPA, CPM - lepiej określisz i wykorzystasz budżet na reklamę - odkryjesz możliwości Google AdWords, o których prawdopodobnie jeszcze nie słyszałeś O autorze: Dawid Wydra - specjalista Google AdWords z ponad ośmioletnim doświadczeniem w prowadzeniu kampanii w wyszukiwarkach. Prowadzi agencję marketingu online VOLE, ukierunkowaną na prowadzenie skutecznych działań reklamowych oraz testy marketingowe. SPIS TREŚCI: 1. Wprowadzenie do Google AdWords 1.1. Podstawowe informacje o reklamie 1.2. Możliwości reklamy w internecie 1.3. Istotne pojęcia i definicje 1.4. Czym naprawdę jest Google AdWords? 1.5. Koszty reklamy AdWords 1.6. Czekanie na pierwsze wyniki 2. Zakładanie i konfiguracja konta 2.1. Tworzenie nowego konta 2.2. Poruszanie się po koncie AdWords 2.3. Konfiguracja płatności 2.4. Łączenie kont AdWords i Analytics 2.5. Tworzenie i ustawienia kampanii 3. Konfiguracja i śledzenie konwersji na stronie 3.1. Śledzenie skuteczności reklamy 3.2. Określanie wartości konwersji 3.3. Wdrażanie śledzenia konwersji 4. Słowa kluczowe w sieci wyszukiwania 4.1. Wybór odpowiednich słów kluczowych 4.2. Rodzaje dopasowań słów kluczowych 4.3. Wielkość liter, odmiana i błędy w pisowni 4.4. Wykluczające słowa kluczowe 4.5. Podział słów kluczowych na grupy reklam 5. Koszt kliknięcia (CPC) 5.1. Maksymalny i średni koszt kliknięcia 5.2. Ustalanie wartości kliknięcia i maksymalnej stawki CPC 5.3. Dostosowywanie stawek dla urządzeń mobilnych 5.4. Harmonogram wyświetlania 6. Reklamy tekstowe w sieci wyszukiwania 6.1. Wymagania dotyczące reklam tekstowych 6.2. Tworzenie skutecznych reklam 6.3. Narzędzie wstawiania słowa kluczowego 6.4. Wybór trafnej strony docelowej 6.5. Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce 6.6. Rozszerzenia reklam 6.7. Optymalizacja pod kątem urządzeń mobilnych 6.8. Rozpoczęcie wyświetlania reklam 7. Sieć reklamowa i remarketing 7.1. Potencjał sieci reklamowej 7.2. Tworzenie kampanii w sieci reklamowej 7.3. Sposoby kierowania reklam 7.4. Określanie stawek w sieci reklamowej 7.5. Tworzenie reklam graficznych 7.6. Konfiguracja list remarketingowych i korzystanie z nich 8. Śledzenie skuteczności i optymalizacja kampanii 8.1. Istotność statystyczna, testy A/B 8.2. Wynik Jakości słowa kluczowego 8.3. Eksperymenty AdWords 8.4. Analiza słów kluczowych i wyszukiwanych haseł 8.5. Optymalizacja stawek, przyrostowy koszt kliknięcia (ICC) 8.6. Automatyczne określanie stawek 8.7. Śledzenie skuteczności reklam 8.8. Optymalizacja działań w sieci reklamowej 9. Google Analytics jako narzędzie wspomagające 9.1. Raporty przydatne w prowadzeniu kampanii AdWords 9.2. Korzystanie z funkcji "Wymiar dodatkowy" 9.3. Ścieżki wielokanałowe i konwersje wspomagane 9.4. Udział poszczególnych kanałów w konwersji 10. Możliwości, o których warto wiedzieć 10.1. Edytor AdWords 10.2. Remarketing w sieci wyszukiwania 10.3. Kampanie wideo 10.4. Kampanie produktowe i remarketing dynamiczny 10.5. Gdy wszystkie metody zawiodą 10.6. Cenne źródła wiedzy o Google AdWords Zobacz darmowe fragmentyZobacz wszystkie produkty z tej seriiZobacz wszystkie dostępne produkty wydawnictwa EDGARD
Sklep: Księgarnia.Poltax.waw.pl
Twoja firma w Google czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords POLTEXT
Poradniki. Informatory. SpisyMarketing. Badania marketingoweInternet
Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system. Każdy jego użytkownik, bez głębokiej wiedzy technicznej jest w stanie skonfigurować i uruchomić kampanię reklamową dla swojej strony internetowej.Niemniej zanim wyda się pieniądze na reklamę w internecie, warto poznać podstawowe zasady jak najlepszego wykorzystania AdWords i o tym właśnie jest ten poradnik napisany przez młodego i wyjątkowo kompetentnego autora.Za pomocą AdWords możesz dotrzeć do każdego! Zasięg tej reklamy obejmuje 97% internautów. Za pomocą tego systemu reklamowego masz dostęp do każdej grupy wiekowej, do klientów indywidualnych i biznesowych, a swój przekaz reklamowy komunikować możesz na wielu płaszczyznach.Z książki dowiesz się między innymi o tym:- jak rozpocząć swoją przygodę z Google AdWords,- jak dobrać odpowiednią strategię do swojej kampanii,- na co zwrócić uwagę przy tworzeniu kampanii, Damian Sałkowski na co dzień tworzy SENUTO narzędzie do audytu, automatyzacji i wspomagania optymalizacji SEO witryn internetowych. Od kilku lat realizuje projekty z zakresu marketingu internetowego dla dużych i małych przedsiębiorstw, także na rynkach zagranicznych. Autor książek: Analiza SEO w pigułce i Kurs Google Analytics oraz współautor książki Marketing internetowy: Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki. Na Uczelni Łazarskiego prowadził wykłady z marketingu internetowego. Posiadacz certyfikatu specjalisty Google AdWords (Google AdWords Individual Qualification) oraz Google Analytics (Google Analytics Individual Qualification). Mistrz Polski SEO.
Sklep: Booknet.net.pl
Reklama Google AdWords w praktyce - Dawid Wydra
Książki & Multimedia > Książki
Opis - Stwórz skuteczną kampanię reklamową w Google AdWords i spraw, by przyniosła realne korzyści. To jest prostsze, niż się wydaje! Poradnik w przejrzysty i przystępny sposób objaśnia zasady korzystania z najpopularniejszego systemu reklamowego w sieci! Dowiesz się , jakich użyć słów kluczowych i jak napisać chwytliwe teksty reklamowe, by liczba kliknięć i konwersji osiągnęła zamierzony poziom. Zoptymalizujesz reklamę i przyciągniesz uwagę potencjalnych klientów, a twoja reklama znajdzie się na wysokich pozycjach wyszukiwania. Poznasz zalety połączenia konta AdWords z Google Analytics i zmierzysz skuteczność reklamy oraz skontrolujesz wydatki. Ponad 40 zrzutów ekranowych ułatwi ci poruszanie się po systemie Google AdWords! Dzięki poradnikowi: - utworzysz swoją pierwszą kampanię reklamową - dobierzesz odpowiednie słowa kluczowe i dowiesz się, jak wybrać rodzaj dopadowania - odkryjesz zalety narzędzia Keyword Insertion Tool - poznasz znaczenie ważnych pojęć, jak konwersja, ROI, CPA, CPM - lepiej określisz i wykorzystasz budżet na reklamę - odkryjesz możliwości Google AdWords, o których prawdopodobnie jeszcze nie słyszałeś O autorze: Dawid Wydra - specjalista Google AdWords z ponad ośmioletnim doświadczeniem w prowadzeniu kampanii w wyszukiwarkach. Prowadzi agencję marketingu online VOLE, ukierunkowaną na prowadzenie skutecznych działań reklamowych oraz testy marketingowe. Nazwa - Reklama Google AdWords w praktyce Autor - Dawid Wydra Oprawa - Miękka Wydawca - Edgard Kod ISBN - 9788377884140 Kod EAN - 9788377884140 Wydanie - 1 Rok wydania - 2014 Język - polski Seria wydawnicza - samo sedno Format - 14.8x21.0cm Ilość stron - 200 Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-02-27
Sklep: InBook.pl
Reklama Google AdWords w praktyce edgard
Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.
Stwórz skuteczną kampanię reklamową w Google AdWords i spraw, by przyniosła realne korzyści. To jest prostsze, niż się wydaje!Poradnik w przejrzysty i przystępny sposób objaśnia zasady korzystania z najpopularniejszegi systemu reklamowego w sieci! Dowiesz się , jakich użyć słów kluczowych i jak napisać chwytliwe teksty reklamowe, by liczba kliknięć i konwersji osiągnęła zamierzony poziom. Zoptymalizujesz reklamę i przyciągniesz uwagę potencjalnych klientów, a twoja reklama znajdzie się na wysokich pozycjach wyszukiwania. Poznasz zalety połączenia konta AdWords z Google Analytics i zmierzysz skuteczność reklamyoraz skontrolujesz wydatki. Ponad 40 zrzutów ekranowych ułatwi ci poruszanie się po systemie Google AdWords!Dzięi poradnikowi:- utworzysz swoją pierwszą kampanię reklamową- dobierzesz odpowiednie słowa kluczowe i dowiesz się, jak wybrać rodzaj dopadowania- odkryjesz zalety narzędzua Keyword Insertion Tool- poznasz znaczenie ważnych pojęć, jak konwersja, ROI, CPA, CPM- lepiej określisz i wykorzystasz budżet na reklamę- odkryjesz możliwości Google AdWords, o których prawdopodobnie jeszcze nie słyszałeśO autorze:Dawid Wydra - specjalista Google AdWords z ponad ośmioletnim doświadczeniem w prowadzeniu kampanii w wyszukiwarkach. Prowadzi agencję marketingu online VOLE, ukierunkowaną na prowadzenie skutecznych działań reklamowych oraz testy marketingowe....
Sklep: Prolibri.pl
Google AdWords w praktyce PWN Wydawnictwo Naukowe
Marketing. Badania marketingowePodręcznikiInternet
Obszerny przewodnik dla wszystkich, którzy pragną zaistnieć w sieci, dzięki wykorzystaniu najszybciej rozwijającego się i przyszłościowego medium reklamowego ? wyszukiwarki Google. Książka pokazuje, jak krok po kroku przeprowadzić pierwszą kampanię reklamową w Google AdWords, prawidłowo stworzyć przekaz reklamowy i wybrać odpowiednią pulę słów kluczowych. Opisuje również, jak wykorzystać najważniejsze narzędzia Google AdWords, takie jak Google Analytics i Optymalizator Witryny, które wspomagają użytkownika w podejmowaniu optymalnych decyzji dotyczących działań reklamowych w Internecie.Książka przeznaczona jest zarówno dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z marketingiem w wyszukiwarkach, jak i tych, które pragną uporządkować i uzupełnić swoją wiedzę dotyczącą programu AdWords i dostępnych narzędzi Google. Jest przydatna osobom, które same zarządzają kampaniami AdWords, oraz marketerom, którzy zlecają i nadzorują prowadzenie kampanii. Zainteresuje także przedsiębiorców prowadzących własną działalność, poszukujących skutecznego i optymalnego kosztowo sposobu na reklamowanie swojej firmy.
Sklep: Booknet.net.pl
Google AdWords. Skuteczna kampania reklamowa w internecie Helion
Reklama. PromocjaPozycjonowanie (SEO/SEM)PodręcznikiInternetInformatyka. Cybernetyka. Komputery
To rozwiązanie po prostu się sprawdza! Reklama w sieci jeszcze nigdy nie była taka prosta! Wystarczy kilka chwil, aby założyć konto w usłudze Google AdWords i zacząć pozyskiwać nowych klientów dzięki możliwości dotarcia do ponad 80% wszystkich internautów. Zastanawiasz się, czy użytkownicy w ogóle klikają reklamy? Oczywiście! Jedyny warunek - Twój anons nie może drażnić użytkownika. Krótkie reklamy tekstowe, pojawiające się w wyszukiwarce lub w sieci wyszukiwania, są mało inwazyjną, a do tego skuteczną i elastyczną formą promocji! Możesz zorganizować sobie minikampanię za 100 zł lub potężną akcję za nieco większą kwotę. Jeżeli potrzebujesz wsparcia pozwalającego błyskawicznie przejść proces konfiguracji konta i uruchomić kampanię reklamową w systemie Google AdWords, znajdziesz je w tej książce. Dowiesz się, jak dobierać słowa kluczowe i je optymalizować oraz jak skonstruować reklamę czy ustawić parametry jej wyświetlania, aby dotarła do Twoich potencjalnych klientów. Zrozumiesz, jak za pomocą elastycznych opcji ustalania stawek i mechanizmów śledzenia dostępnych na platformie AdWords i w narzędziach typu Google Analytics kontrolować koszty, mierzyć skuteczność reklam i obliczać zwrot z inwestycji na reklamę już po kilku godzinach od uruchomienia kampanii. Autorka tej publikacji, Anastasia Holdren, jako jedna z niewielu na świecie posiada certyfikat Authorized AdWords Seminar Leader, dlatego możesz być pewien, że wiedza, którą przekazuje w tej książce, przybliży Cię do sukcesu! Zacznij przygodę z Google AdWords już dziś. Załóż konto Zasil je środkami finansowymi Skonfiguruj kampanię Przygotuj intrygującą reklamę Zdobądź nowych klientów Stwórz swoją pierwszą kampanię w Google AdWords i dotrzyj do szerokiego grona klientów, którzy Cię szukają! Anastasia Holdren jest prezesem firmy SEM Training, świadczącej usługi z zakresu szkoleń i konsultingu dla reklamodawców korzystających z platformy Google AdWords. Jest posiadaczką certyfikatu Authorized AdWords Seminar Leader. We współpracy z firmą Google prowadziła w 2006 roku pilotażową edycję programu szkoleń Seminars for Success. Od tego czasu pomogła tysiącom reklamodawców z całego świata. Ma piętnaście lat doświadczenia w zarządzaniu projektami z obszaru technologii internetowych i programami marketingu w internecie. Pracowała z wieloma klientami, takimi jak Osram Sylvania, Harvard Business School Executive Education, eMarketer.com, NashvillePost.com, Cannondale, Air Jamaica, the National Federation of Independent Business i TravelCenters of America.
Sklep: Booknet.net.pl
Reklama Google AdWords w praktyce Edgard
Reklama. PromocjaPoradniki. Informatory. SpisyInternet
Stwórz skuteczną kampanię reklamową w Google AdWords i spraw, by przyniosła realne korzyści. To jest prostsze, niż się wydaje!Poradnik w przejrzysty i przystępny sposób objaśnia zasady korzystania z najpopularniejszegi systemu reklamowego w sieci! Dowiesz się , jakich użyć słów kluczowych i jak napisać chwytliwe teksty reklamowe, by liczba kliknięć i konwersji osiągnęła zamierzony poziom. Zoptymalizujesz reklamę i przyciągniesz uwagę potencjalnych klientów, a twoja reklama znajdzie się na wysokich pozycjach wyszukiwania. Poznasz zalety połączenia konta AdWords z Google Analytics i zmierzysz skuteczność reklamyoraz skontrolujesz wydatki. Ponad 40 zrzutów ekranowych ułatwi ci poruszanie się po systemie Google AdWords!Dzięi poradnikowi:- utworzysz swoją pierwszą kampanię reklamową- dobierzesz odpowiednie słowa kluczowe i dowiesz się, jak wybrać rodzaj dopadowania- odkryjesz zalety narzędzua Keyword Insertion Tool- poznasz znaczenie ważnych pojęć, jak konwersja, ROI, CPA, CPM- lepiej określisz i wykorzystasz budżet na reklamę- odkryjesz możliwości Google AdWords, o których prawdopodobnie jeszcze nie słyszałeśO autorze:Dawid Wydra - specjalista Google AdWords z ponad ośmioletnim doświadczeniem w prowadzeniu kampanii w wyszukiwarkach. Prowadzi agencję marketingu online VOLE, ukierunkowaną na prowadzenie skutecznych działań reklamowych oraz testy marketingowe.
Sklep: Booknet.net.pl
Google AdWords. Skuteczna kampania reklamowa w internecie Anastasia Holdren
Informatyka i Internet
To rozwiązanie po prostu się sprawdza! Reklama w sieci jeszcze nigdy nie była taka prosta! Wystarczy kilka chwil, aby założyć konto w usłudze Google AdWords i zacząć pozyskiwać nowych klientów dzięki możliwości dotarcia do ponad 80% wszystkich internautów. Zastanawiasz się, czy użytkownicy w ogóle klikają reklamy? Oczywiście! Jedyny warunek - Twój anons nie może drażnić użytkownika. Krótkie reklamy tekstowe, pojawiające się w wyszukiwarce lub w sieci wyszukiwania, są mało inwazyjną, a do tego skuteczną i elastyczną formą promocji! Możesz zorganizować sobie minikampanię za 100 zł lub potężną akcję za nieco większą kwotę. Jeżeli potrzebujesz wsparcia pozwalającego błyskawicznie przejść proces konfiguracji konta i uruchomić kampanię reklamową w systemie Google AdWords, znajdziesz je w tej książce. Dowiesz się, jak dobierać słowa kluczowe i je optymalizować oraz jak skonstruować reklamę czy ustawić parametry jej wyświetlania, aby dotarła do Twoich potencjalnych klientów. Zrozumiesz, jak za pomocą elastycznych opcji ustalania stawek i mechanizmów śledzenia dostępnych na platformie AdWords i w narzędziach typu Google Analytics kontrolować koszty, mierzyć skuteczność reklam i obliczać zwrot z inwestycji na reklamę już po kilku godzinach od uruchomienia kampanii. Autorka tej publikacji, Anastasia Holdren, jako jedna z niewielu na świecie posiada certyfikat Authorized AdWords Seminar Leader, dlatego możesz być pewien, że wiedza, którą przekazuje w tej książce, przybliży Cię do sukcesu! Zacznij przygodę z Google AdWords już dziś. Załóż konto Zasil je środkami finansowymi Skonfiguruj kampanię Przygotuj intrygującą reklamę Zdobądź nowych klientów Stwórz swoją pierwszą kampanię w Google AdWords i dotrzyj do szerokiego grona klientów, którzy Cię szukają! Anastasia Holdren jest prezesem firmy SEM Training, świadczącej usługi z zakresu szkoleń i konsultingu dla reklamodawców korzystających z platformy Google AdWords. Jest posiadaczką certyfikatu Authorized AdWords Seminar Leader. We współpracy z firmą Google prowadziła w 2006 roku pilotażową edycję programu szkoleń Seminars for Success. Od tego czasu pomogła tysiącom reklamodawców z całego świata. Ma piętnaście lat doświadczenia w zarządzaniu projektami z obszaru technologii internetowych i programami marketingu w internecie. Pracowała z wieloma klientami, takimi jak Osram Sylvania, Harvard Business School Executive Education, eMarketer.com, NashvillePost.com, Cannondale, Air Jamaica, the National Federation of Independent Business i TravelCenters of America.
Sklep: Planetaksiazki.pl
Reklama Google AdWords w praktyce edgard
Książki naukowe>Informatyka>Sieci komputerowe>Internet
Stwórz skuteczną kampanię reklamową w Google AdWords i spraw, by przyniosła realne korzyści. To jest prostsze, niż się wydaje!Poradnik w przejrzysty i przystępny sposób objaśnia zasady korzystania z najpopularniejszegi systemu reklamowego w sieci! Dowiesz się , jakich użyć słów kluczowych i jak napisać chwytliwe teksty reklamowe, by liczba kliknięć i konwersji osiągnęła zamierzony poziom. Zoptymalizujesz reklamę i przyciągniesz uwagę potencjalnych klientów, a twoja reklama znajdzie się na wysokich pozycjach wyszukiwania. Poznasz zalety połączenia konta AdWords z Google Analytics i zmierzysz skuteczność reklamyoraz skontrolujesz wydatki. Ponad 40 zrzutów ekranowych ułatwi ci poruszanie się po systemie Google AdWords!Dzięi poradnikowi:- utworzysz swoją pierwszą kampanię reklamową- dobierzesz odpowiednie słowa kluczowe i dowiesz się, jak wybrać rodzaj dopadowania- odkryjesz zalety narzędzua Keyword Insertion Tool- poznasz znaczenie ważnych pojęć, jak konwersja, ROI, CPA, CPM- lepiej określisz i wykorzystasz budżet na reklamę- odkryjesz możliwości Google AdWords, o których prawdopodobnie jeszcze nie słyszałeśO autorze:Dawid Wydra - specjalista Google AdWords z ponad ośmioletnim doświadczeniem w prowadzeniu kampanii w wyszukiwarkach. Prowadzi agencję marketingu online VOLE, ukierunkowaną na prowadzenie skutecznych działań reklamowych oraz testy marketingowe....
Sklep: Madbooks.pl
Google Analytics dla marketingowców - Martyna Zastrożna
Książki & Multimedia > Książki
Opis - Co i dlaczego klikają ludzie, na których Ci zależy? W świecie tradycyjnego, offline'owego marketingu na zbadanie potrzeb, nawyków i przekonań potencjalnych klientów wydaje się krocie. Organizowane są drogie testy, grupy fokusowe i badania ankietowe, które mają pomóc zajrzeć w umysły Twoich potencjalnych odbiorców. W końcu kampania reklamowa nie poparta solidną analityczną podbudową jest wielce ryzykowna, prawda? W internecie nie musisz uciekać się do tak kosztownych metod - Twoi odbiorcy sami powiedzą Ci, czego potrzebują, w najprostszy i najbardziej wiarygodny sposób - klikając to, co ich interesuje. Dzięki potężnemu, darmowemu narzędziu Google Analytics bez specjalistycznej wiedzy i dużych nakładów czasu możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań nurtujących marketingowców. Między słupkami i wierszami tabel kryją się prawdziwe historie internautów, którzy odwiedzili kiedyś Twoją stronę. Śledząc na bieżąco statystyki, możesz w prosty sposób przetestować skuteczność przyjętej strategii, nieustannie podnosić użyteczność witryny i podejmować mądre decyzje biznesowe. Czy to działa? Zapytaj Amazon.com, który całą swoją potęgę zbudował na analizie i testowaniu nowych rozwiązań! Martyna Zastrożna - entuzjastka marketingu internetowego i web usability. Z nieskrywaną fascynacją przygląda się tabelkom i wykresom w ukochanym Google Analytics. Posiada certyfikaty kwalifikowanego specjalisty Google AdWords oraz Google Analytics IQ. Chętnie dzieli się wiedzą ze studentami Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu i uczestnikami szkoleń (m.in. Enea, Solar, Urząd Miasta Stołecznego Warszawa, Media Expert). Przeczytaj recenzję specjalistów z Future Processing >> Nazwa - Google Analytics dla marketingowców Oryginalny tytuł - GNU Emacs Pocket Reference Autor - Martyna Zastrożna Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788324681006 Kod EAN - 9788324681006 Wydanie - - Rok wydania - 2013 Język - PL Tłumacz - Jacek Smycz Seria wydawnicza - - Format - 140x208 Ilość stron - 176 Podatek VAT - 5% Premiera - 2013-11-07
Sklep: InBook.pl
Google Analytics. Integracja i analiza danych - Daniel Waisberg
Książki & Multimedia > Książki
Opis - Aby podjąć dobrą decyzję o rozwoju firmy, trzeba dysponować dobrymi danymi. Zachowania użytkowników, decyzje, które podejmują, ich sposób korzystania z zasobów sieci to nieprzebrana kopalnia danych marketingowych. Ich zebranie, porównanie z danymi pochodzącymi z innych źródeł, a następnie przeanalizowanie dostarcza cennych informacji. Tymczasem wielu specjalistów wciąż analizuje tylko część danych o zachowaniu użytkowników korzystających z zasobów cyfrowych, nie mogąc uwzględnić wszystkich istotnych czynników. Problem polega na rozproszeniu różnych danych w różnych miejscach i przechowywaniu ich na różne sposoby. Konsekwencją są złe decyzje. Rozwiązaniem tego problemu jest narzędzie Google Analytics , wyjątkowo dobrze nadające się do utworzenia platformy analizy danych. Podobnie książka, którą masz przed sobą, wyjątkowo dobrze przedstawia wszystkie istotne informacje o integrowaniu danych za pomocą tego narzędzia. Odwołując się do praktycznych przykładów, szczegółowo opisano tu metody integracji i analizy danych z takich źródeł, jak AdWords , AdSense , systemy CRM i wiele innych. Autor zawarł tu też liczne wskazówki i porady, bazując na swoim ogromnym doświadczeniu. Dzięki tej książce: zaczniesz udoskonalać integrację danych pochodzących z analizy zachowań klientów i z wielu innych źródeł, będziesz stosował sprawdzone techniki umożliwiające zbieranie czytelnych i dokładnych danych, nauczysz się integrować i importować do Google Analytics wszystkie dane o rynku i klientach, wykorzystasz możliwości analityczne tego narzędzia do uzyskania pełniejszego obrazu zachowań klientów, uzyskasz spójny zestaw informacji wysokiej jakości, dzięki czemu umożliwisz managerom podejmowanie właściwych, racjonalnych decyzji biznesowych. Kluczem do sukcesu jest informacja. Kluczem do informacji jest Google Analytics . Nazwa - Google Analytics. Integracja i analiza danych Oryginalny tytuł - Google Analytics Integrations Autor - Daniel Waisberg Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788328318960 Kod EAN - 9788328318960 Wydanie - 1 Rok wydania - 2016 Język - PL Tłumacz - Andrzej Watrak Format - 170x230 Ilość stron - 232 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-02-26
Sklep: InBook.pl
AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym specjalistą - Marzec Krzysztof, Trzósło Tomasz
Książki & Multimedia > Książki
Opis - Zajmujesz się reklamą w internecie? Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje? Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics? Przyzwyczailiśmy się, że każdy kolejny rok to rok rekordowych wydatków na reklamę w Internecie. Jest taki kawałek tortu - branża SEM - który rozwija się niezwykle dynamicznie i wymaga stałego dokształcania się i doskonalenia umiejętności. Książka omawia najważniejsze branżowe egzaminy z Google AdWords oraz Google Analitycs. Przykłady, ćwiczenia praktyczne oraz opisy funkcji i strategii pozwalają ugruntować wiedzę i rozszerzyć ją, aby z łatwością zdać egzaminy przygotowane przez firmę Google. Jeśli zależy Ci na kolejnym kamieniu milowym swojej kariery, lepszym rozumieniu AdWords lub lepszej kontroli nad wydawanymi środkami, ta książka jest dla Ciebie. Treść pozwoli ugruntować wiedzę potrzebną do zdania następujących egzaminów: Google AdWords poziom podstawowy Google AdWords poziom zaawansowany Zakupy Google poziom zaawansowany Google Analytics poziom zaawansowany Krzysztof Marzec - absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Współwłaściciel agencji DevaGroup. Pracował dla takich marek, jak: DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań. Tomasz Trzósło - Specjalista SEM i analizy danych internetowych. Jeden z certyfikowanych trenerów Google AdWords (od 2013 roku). W branży e-commerce od 2008 roku. Na co dzień prowadzi i optymalizuje kampanie AdWords, analizuje statystyki Google Analytics by zapewnić swoim klientom najwyższy zwrot z inwestycji w reklamę. Prelegent (Internetowe Rewolucje Googla, Digital Day, WordCamp), Szkoleniowiec (Ministerstwo Cyfryzacji RP, Akademia Google Partners , Uniwersytet Shopera, PPNT Gdynia, Altkom Akademia,). Właściciel ROIEXPERTS.pl. Prowadzi wykłady dotyczące e-commerce na Uniwersytecie Jagiellońskim. Nazwa - AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym specjalistą Oryginalny tytuł - On Photography Autor - Marzec Krzysztof, Trzósło Tomasz Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788301189600 Kod EAN - 9788301189600 Rok wydania - 2017 Język - PL Tłumacz - Nowak-Młynikowska Agnieszka Format - 16.5x23.5cm Ilość stron - 288 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-12-20
Sklep: InBook.pl
Google Analytics. Integracja i analiza danych ebookpoint
Bazy danychMarketing. Badania marketingowePodręcznikiInternet
Aby podjąć dobrą decyzję o rozwoju firmy, trzeba dysponować dobrymi danymi. Zachowania użytkowników, decyzje, które podejmują, ich sposób korzystania z zasobów sieci to nieprzebrana kopalnia danych marketingowych. Ich zebranie, porównanie z danymi pochodzącymi z innych źródeł, a następnie przeanalizowanie dostarcza cennych informacji. Tymczasem wielu specjalistów wciąż analizuje tylko część danych o zachowaniu użytkowników korzystających z zasobów cyfrowych, nie mogąc uwzględnić wszystkich istotnych czynników. Problem polega na rozproszeniu różnych danych w różnych miejscach i przechowywaniu ich na różne sposoby. Konsekwencją są złe decyzje. Rozwiązaniem tego problemu jest narzędzie Google Analytics , wyjątkowo dobrze nadające się do utworzenia platformy analizy danych. Podobnie książka, którą masz przed sobą, wyjątkowo dobrze przedstawia wszystkie istotne informacje o integrowaniu danych za pomocą tego narzędzia. Odwołując się do praktycznych przykładów, szczegółowo opisano tu metody integracji i analizy danych z takich źródeł, jak AdWords , AdSense , systemy CRM i wiele innych. Autor zawarł tu też liczne wskazówki i porady, bazując na swoim ogromnym doświadczeniu. Dzięki tej książce: zaczniesz udoskonalać integrację danych pochodzących z analizy zachowań klientów i z wielu innych źródeł, będziesz stosował sprawdzone techniki umożliwiające zbieranie czytelnych i dokładnych danych, nauczysz się integrować i importować do Google Analytics wszystkie dane o rynku i klientach, wykorzystasz możliwości analityczne tego narzędzia do uzyskania pełniejszego obrazu zachowań klientów, uzyskasz spójny zestaw informacji wysokiej jakości, dzięki czemu umożliwisz managerom podejmowanie właściwych, racjonalnych decyzji biznesowych. Kluczem do sukcesu jest informacja. Kluczem do informacji jest Google Analytics .
Sklep: Booknet.net.pl
Google Analytics dla marketingowców onepress
Marketing. Badania marketingowePodręcznikiInternet
Co i dlaczego klikają ludzie, na których Ci zależy? W świecie tradycyjnego, offline
Sklep: Booknet.net.pl

szukaj w Kangoo krainaksiazek learning google adwords and google analytics 20131170
Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice
Szukaj w sklepach lub całym serwisie
1. Sklepy z krainaksiazek pl learning google adwords and google analytics 20131170
2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu
t1=0.047, t2=0, t3=0, t4=0.014, t=0.047
