nakrętki koła

- znaleziono 1447 produktów w 100 sklepach

Nakładka Checkpoint - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 29mm - 29 mm - 2847266412

1,99 zł

Nakładka Checkpoint - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 29mm - 29 mm REDATS

Wyposażenie wulkanizacji>Klucze do kół>Zabezpieczenie kół

Nakładki Checkpoint -  wskaźnik luźnych nakrętek do kół. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Jak to działa? Po dokręceniu nakrętek z właściwym momentem, wystarczy nałożyć palcami nakładki checkpoint na każdą z nakrętek mocujących koło, w taki sposób aby strzałki sąsiadujących nakładek były zwrócone do siebie. Najdrobniejszy ruch nakrętki, sygnalizowany zmianą położenia strzałki, wychwytujemy jednym spojrzeniem na koło. Teraz pozostaje jedynie obejść auto dookoła przed ruszeniem w trasę i mamy pewność, że każda ze szpilek jest właściwie dokręcona. Dodatkowe korzyści ze stosowania nakładek Checkpoint : Nakładki, dzięki specjalnej mieszance polimerów, potrafią sygnalizować różnego rodzaju nieprawidłowości w pracy hamulców, łożysk czy piast, których efektem jest nadzwyczaj wysoka temperatura koncentrująca się w centralnej części koła. Ciepło przenosi się również na śruby mocujące, a następnie nakrętki, a to z kolei powoduje zawijanie się końcówek wskaźnika, co jest łatwe do zaobserwowania i pozwala odpowiednio wcześnie zareagować i uniknąć dalszych uszkodzeń. Dlaczego akurat Checkpoint? Jakość użytego kompozytu i precyzja wykonania wskaźników gwarantują po pierwsze sztywne zamocowanie na nakrętce, uniemożliwiające samoczynny ruch lub wypadnięcia podczas jazdy, a po drugie możliwość wielokrotnego użycia bez bez obawy o wygięcie, poluzowanie czy pęknięcie materiału. Skąd się biorą luzy w nakrętkach / szpilkach? Do najczęstszych przyczyn wymienianych przez inspektorów transportu drogowego należą: zbyt słabe dokręcenie, czyli przy użyciu za małego momentu siły przekręcone szpilki, czyli dokręcanie ze zbyt dużą siłą, tzw. "na zapas" (Popularna wśród niektórych kierowców, a nawet serwisantów metoda faktycznie zmniejsza, a nie zwiększa siłę docisku, poprzez rozciągnięcie nakrętki lub uzwojenia gwintu poza ich nominalną wytrzymałość - szczególnie, gdy jest to czynność powtarzana.) gwałtowna zmiana temperatur, działa to w dwie strony (Na przykład montaż kół odbywał się w ciepłym warsztacie, a następnie pojazd wyjeżdża na parking w mroźny dzień, lub też w nocy był przymrozek, a w dzień panują dużo wyższe temperatury. Pod wpływem "skurczu" lub "rozciągnięciu" materiału siła docisku zostaje utracona.) uszkodzone, zużyte lub zanieczyszczone gwinty, bądź zakrzywione otwory montażowe (Rdza, brud, piasek lub wiórki metalu. Każde zanieczyszczenie, które dostanie się na gwint lub pomiędzy nakrętkę a koło powodują przekłamanie odczytywanego momentu dokręcania, gdyż część z tej siły idzie na pokonanie tarcia, a nie faktyczny docisk nakrętki.) Jak jedna luźna nakrętka może doprowadzić do odpadnięcia koła? Jedna luźna szpilka powoduje efekt domina. Wszystkie siły pionowe, odśrodkowe i boczne oraz wibracje i wstrząsy są w tym momencie rozkładane nierównomierne na pozostałe śruby, a zwłaszcza te sąsiadujące, które teraz poddają się i luzują przy dużo niższych przeciążeniach. Wystarczy tylko kilka luźnych nakrętek, aby doprowadzić do wygięcia lub pęknięcia śrub i tym samym przesunięcia koła względem piasty. Od tego momentu już niewiele potrzeba, aby dodatkowe siły boczne spowodowały zmęczenie materiału trzpieni i nakrętek, co skutkuje gwałtownym odczepieniem się koła. Mnie to nie dotyczy... Choć w Polsce jeszcze nie przeprowadzano dokładnych statystyk wypadków z udziałem pojazdów ciężarowych spowodowanych odpadnięciem kół, to już np. w Ameryce takie badania są powszechne i wskazują, że tygodniowo dochodzi tam do 40-60 niekontrolowanych odłączeń kół , z których 20 powoduje poważne wypadki , a 50% tych przypadków jest spowodowana właśnie luźnymi nakrętkami . Dane te nie pozostawiają żadnych wątpliwości, że brak systematycznej kontroli dokręcenia kół powoduje realne zagrożenie na drodze.

Sklep: Sklep P.H.U. Szczepan

Nakładka Checkpoint - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 30mm - 30 mm - 2847266413

1,99 zł

Nakładka Checkpoint - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 30mm - 30 mm REDATS

Wyposażenie wulkanizacji>Klucze do kół>Zabezpieczenie kół

Nakładki Checkpoint -  wskaźnik luźnych nakrętek do kół. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Jak to działa? Po dokręceniu nakrętek z właściwym momentem, wystarczy nałożyć palcami nakładki checkpoint na każdą z nakrętek mocujących koło, w taki sposób aby strzałki sąsiadujących nakładek były zwrócone do siebie. Najdrobniejszy ruch nakrętki, sygnalizowany zmianą położenia strzałki, wychwytujemy jednym spojrzeniem na koło. Teraz pozostaje jedynie obejść auto dookoła przed ruszeniem w trasę i mamy pewność, że każda ze szpilek jest właściwie dokręcona. Dodatkowe korzyści ze stosowania nakładek Checkpoint : Nakładki, dzięki specjalnej mieszance polimerów, potrafią sygnalizować różnego rodzaju nieprawidłowości w pracy hamulców, łożysk czy piast, których efektem jest nadzwyczaj wysoka temperatura koncentrująca się w centralnej części koła. Ciepło przenosi się również na śruby mocujące, a następnie nakrętki, a to z kolei powoduje zawijanie się końcówek wskaźnika, co jest łatwe do zaobserwowania i pozwala odpowiednio wcześnie zareagować i uniknąć dalszych uszkodzeń. Dlaczego akurat Checkpoint? Jakość użytego kompozytu i precyzja wykonania wskaźników gwarantują po pierwsze sztywne zamocowanie na nakrętce, uniemożliwiające samoczynny ruch lub wypadnięcia podczas jazdy, a po drugie możliwość wielokrotnego użycia bez bez obawy o wygięcie, poluzowanie czy pęknięcie materiału. Skąd się biorą luzy w nakrętkach / szpilkach? Do najczęstszych przyczyn wymienianych przez inspektorów transportu drogowego należą: zbyt słabe dokręcenie, czyli przy użyciu za małego momentu siły przekręcone szpilki, czyli dokręcanie ze zbyt dużą siłą, tzw. "na zapas" (Popularna wśród niektórych kierowców, a nawet serwisantów metoda faktycznie zmniejsza, a nie zwiększa siłę docisku, poprzez rozciągnięcie nakrętki lub uzwojenia gwintu poza ich nominalną wytrzymałość - szczególnie, gdy jest to czynność powtarzana.) gwałtowna zmiana temperatur, działa to w dwie strony (Na przykład montaż kół odbywał się w ciepłym warsztacie, a następnie pojazd wyjeżdża na parking w mroźny dzień, lub też w nocy był przymrozek, a w dzień panują dużo wyższe temperatury. Pod wpływem "skurczu" lub "rozciągnięciu" materiału siła docisku zostaje utracona.) uszkodzone, zużyte lub zanieczyszczone gwinty, bądź zakrzywione otwory montażowe (Rdza, brud, piasek lub wiórki metalu. Każde zanieczyszczenie, które dostanie się na gwint lub pomiędzy nakrętkę a koło powodują przekłamanie odczytywanego momentu dokręcania, gdyż część z tej siły idzie na pokonanie tarcia, a nie faktyczny docisk nakrętki.) Jak jedna luźna nakrętka może doprowadzić do odpadnięcia koła? Jedna luźna szpilka powoduje efekt domina. Wszystkie siły pionowe, odśrodkowe i boczne oraz wibracje i wstrząsy są w tym momencie rozkładane nierównomierne na pozostałe śruby, a zwłaszcza te sąsiadujące, które teraz poddają się i luzują przy dużo niższych przeciążeniach. Wystarczy tylko kilka luźnych nakrętek, aby doprowadzić do wygięcia lub pęknięcia śrub i tym samym przesunięcia koła względem piasty. Od tego momentu już niewiele potrzeba, aby dodatkowe siły boczne spowodowały zmęczenie materiału trzpieni i nakrętek, co skutkuje gwałtownym odczepieniem się koła. Mnie to nie dotyczy... Choć w Polsce jeszcze nie przeprowadzano dokładnych statystyk wypadków z udziałem pojazdów ciężarowych spowodowanych odpadnięciem kół, to już np. w Ameryce takie badania są powszechne i wskazują, że tygodniowo dochodzi tam do 40-60 niekontrolowanych odłączeń kół , z których 20 powoduje poważne wypadki , a 50% tych przypadków jest spowodowana właśnie luźnymi nakrętkami . Dane te nie pozostawiają żadnych wątpliwości, że brak systematycznej kontroli dokręcenia kół powoduje realne zagrożenie na drodze.

Sklep: Sklep P.H.U. Szczepan

Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 24mm - 24 mm - 2847266414

1,99 zł

Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 24mm - 24 mm REDATS

Wyposażenie wulkanizacji>Klucze do kół>Zabezpieczenie kół

Nakładki CHECKTORQUE 

Sklep: Sklep P.H.U. Szczepan

Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 27mm - 27 mm - 2847266415

1,99 zł

Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 27mm - 27 mm REDATS

Wyposażenie wulkanizacji>Klucze do kół>Zabezpieczenie kół

Nakładki CHECKTORQUE 

Sklep: Sklep P.H.U. Szczepan

Nakładka Checkpoint - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 24mm - 24 mm - 2847266410

1,99 zł

Nakładka Checkpoint - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 24mm - 24 mm REDATS

Wyposażenie wulkanizacji>Klucze do kół>Zabezpieczenie kół

Nakładki Checkpoint -  wskaźnik luźnych nakrętek do kół. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Jak to działa? Po dokręceniu nakrętek z właściwym momentem, wystarczy nałożyć palcami nakładki checkpoint na każdą z nakrętek mocujących koło, w taki sposób aby strzałki sąsiadujących nakładek były zwrócone do siebie. Najdrobniejszy ruch nakrętki, sygnalizowany zmianą położenia strzałki, wychwytujemy jednym spojrzeniem na koło. Teraz pozostaje jedynie obejść auto dookoła przed ruszeniem w trasę i mamy pewność, że każda ze szpilek jest właściwie dokręcona. Dodatkowe korzyści ze stosowania nakładek Checkpoint : Nakładki, dzięki specjalnej mieszance polimerów, potrafią sygnalizować różnego rodzaju nieprawidłowości w pracy hamulców, łożysk czy piast, których efektem jest nadzwyczaj wysoka temperatura koncentrująca się w centralnej części koła. Ciepło przenosi się również na śruby mocujące, a następnie nakrętki, a to z kolei powoduje zawijanie się końcówek wskaźnika, co jest łatwe do zaobserwowania i pozwala odpowiednio wcześnie zareagować i uniknąć dalszych uszkodzeń. Dlaczego akurat Checkpoint? Jakość użytego kompozytu i precyzja wykonania wskaźników gwarantują po pierwsze sztywne zamocowanie na nakrętce, uniemożliwiające samoczynny ruch lub wypadnięcia podczas jazdy, a po drugie możliwość wielokrotnego użycia bez bez obawy o wygięcie, poluzowanie czy pęknięcie materiału. Skąd się biorą luzy w nakrętkach / szpilkach? Do najczęstszych przyczyn wymienianych przez inspektorów transportu drogowego należą: zbyt słabe dokręcenie, czyli przy użyciu za małego momentu siły przekręcone szpilki, czyli dokręcanie ze zbyt dużą siłą, tzw. "na zapas" (Popularna wśród niektórych kierowców, a nawet serwisantów metoda faktycznie zmniejsza, a nie zwiększa siłę docisku, poprzez rozciągnięcie nakrętki lub uzwojenia gwintu poza ich nominalną wytrzymałość - szczególnie, gdy jest to czynność powtarzana.) gwałtowna zmiana temperatur, działa to w dwie strony (Na przykład montaż kół odbywał się w ciepłym warsztacie, a następnie pojazd wyjeżdża na parking w mroźny dzień, lub też w nocy był przymrozek, a w dzień panują dużo wyższe temperatury. Pod wpływem "skurczu" lub "rozciągnięciu" materiału siła docisku zostaje utracona.) uszkodzone, zużyte lub zanieczyszczone gwinty, bądź zakrzywione otwory montażowe (Rdza, brud, piasek lub wiórki metalu. Każde zanieczyszczenie, które dostanie się na gwint lub pomiędzy nakrętkę a koło powodują przekłamanie odczytywanego momentu dokręcania, gdyż część z tej siły idzie na pokonanie tarcia, a nie faktyczny docisk nakrętki.) Jak jedna luźna nakrętka może doprowadzić do odpadnięcia koła? Jedna luźna szpilka powoduje efekt domina. Wszystkie siły pionowe, odśrodkowe i boczne oraz wibracje i wstrząsy są w tym momencie rozkładane nierównomierne na pozostałe śruby, a zwłaszcza te sąsiadujące, które teraz poddają się i luzują przy dużo niższych przeciążeniach. Wystarczy tylko kilka luźnych nakrętek, aby doprowadzić do wygięcia lub pęknięcia śrub i tym samym przesunięcia koła względem piasty. Od tego momentu już niewiele potrzeba, aby dodatkowe siły boczne spowodowały zmęczenie materiału trzpieni i nakrętek, co skutkuje gwałtownym odczepieniem się koła. Mnie to nie dotyczy... Choć w Polsce jeszcze nie przeprowadzano dokładnych statystyk wypadków z udziałem pojazdów ciężarowych spowodowanych odpadnięciem kół, to już np. w Ameryce takie badania są powszechne i wskazują, że tygodniowo dochodzi tam do 40-60 niekontrolowanych odłączeń kół , z których 20 powoduje poważne wypadki , a 50% tych przypadków jest spowodowana właśnie luźnymi nakrętkami . Dane te nie pozostawiają żadnych wątpliwości, że brak systematycznej kontroli dokręcenia kół powoduje realne zagrożenie na drodze.

Sklep: Sklep P.H.U. Szczepan

Nakładka Checkpoint - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 27mm - 27 mm - 2847266411

1,99 zł

Nakładka Checkpoint - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 27mm - 27 mm REDATS

Wyposażenie wulkanizacji>Klucze do kół>Zabezpieczenie kół

Nakładki Checkpoint -  wskaźnik luźnych nakrętek do kół. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Jak to działa? Po dokręceniu nakrętek z właściwym momentem, wystarczy nałożyć palcami nakładki checkpoint na każdą z nakrętek mocujących koło, w taki sposób aby strzałki sąsiadujących nakładek były zwrócone do siebie. Najdrobniejszy ruch nakrętki, sygnalizowany zmianą położenia strzałki, wychwytujemy jednym spojrzeniem na koło. Teraz pozostaje jedynie obejść auto dookoła przed ruszeniem w trasę i mamy pewność, że każda ze szpilek jest właściwie dokręcona. Dodatkowe korzyści ze stosowania nakładek Checkpoint : Nakładki, dzięki specjalnej mieszance polimerów, potrafią sygnalizować różnego rodzaju nieprawidłowości w pracy hamulców, łożysk czy piast, których efektem jest nadzwyczaj wysoka temperatura koncentrująca się w centralnej części koła. Ciepło przenosi się również na śruby mocujące, a następnie nakrętki, a to z kolei powoduje zawijanie się końcówek wskaźnika, co jest łatwe do zaobserwowania i pozwala odpowiednio wcześnie zareagować i uniknąć dalszych uszkodzeń. Dlaczego akurat Checkpoint? Jakość użytego kompozytu i precyzja wykonania wskaźników gwarantują po pierwsze sztywne zamocowanie na nakrętce, uniemożliwiające samoczynny ruch lub wypadnięcia podczas jazdy, a po drugie możliwość wielokrotnego użycia bez bez obawy o wygięcie, poluzowanie czy pęknięcie materiału. Skąd się biorą luzy w nakrętkach / szpilkach? Do najczęstszych przyczyn wymienianych przez inspektorów transportu drogowego należą: zbyt słabe dokręcenie, czyli przy użyciu za małego momentu siły przekręcone szpilki, czyli dokręcanie ze zbyt dużą siłą, tzw. "na zapas" (Popularna wśród niektórych kierowców, a nawet serwisantów metoda faktycznie zmniejsza, a nie zwiększa siłę docisku, poprzez rozciągnięcie nakrętki lub uzwojenia gwintu poza ich nominalną wytrzymałość - szczególnie, gdy jest to czynność powtarzana.) gwałtowna zmiana temperatur, działa to w dwie strony (Na przykład montaż kół odbywał się w ciepłym warsztacie, a następnie pojazd wyjeżdża na parking w mroźny dzień, lub też w nocy był przymrozek, a w dzień panują dużo wyższe temperatury. Pod wpływem "skurczu" lub "rozciągnięciu" materiału siła docisku zostaje utracona.) uszkodzone, zużyte lub zanieczyszczone gwinty, bądź zakrzywione otwory montażowe (Rdza, brud, piasek lub wiórki metalu. Każde zanieczyszczenie, które dostanie się na gwint lub pomiędzy nakrętkę a koło powodują przekłamanie odczytywanego momentu dokręcania, gdyż część z tej siły idzie na pokonanie tarcia, a nie faktyczny docisk nakrętki.) Jak jedna luźna nakrętka może doprowadzić do odpadnięcia koła? Jedna luźna szpilka powoduje efekt domina. Wszystkie siły pionowe, odśrodkowe i boczne oraz wibracje i wstrząsy są w tym momencie rozkładane nierównomierne na pozostałe śruby, a zwłaszcza te sąsiadujące, które teraz poddają się i luzują przy dużo niższych przeciążeniach. Wystarczy tylko kilka luźnych nakrętek, aby doprowadzić do wygięcia lub pęknięcia śrub i tym samym przesunięcia koła względem piasty. Od tego momentu już niewiele potrzeba, aby dodatkowe siły boczne spowodowały zmęczenie materiału trzpieni i nakrętek, co skutkuje gwałtownym odczepieniem się koła. Mnie to nie dotyczy... Choć w Polsce jeszcze nie przeprowadzano dokładnych statystyk wypadków z udziałem pojazdów ciężarowych spowodowanych odpadnięciem kół, to już np. w Ameryce takie badania są powszechne i wskazują, że tygodniowo dochodzi tam do 40-60 niekontrolowanych odłączeń kół , z których 20 powoduje poważne wypadki , a 50% tych przypadków jest spowodowana właśnie luźnymi nakrętkami . Dane te nie pozostawiają żadnych wątpliwości, że brak systematycznej kontroli dokręcenia kół powoduje realne zagrożenie na drodze.

Sklep: Sklep P.H.U. Szczepan

Nakładka Dust Cap - wskaźnik luźnej nakrętki do kół na kołpak 32mm - 32 mm - 2847266421

3,90 zł

Nakładka Dust Cap - wskaźnik luźnej nakrętki do kół na kołpak 32mm - 32 mm REDATS

Montażownice>Części do montażownicy>Pozostałe

Nakładki DUST CAP ( CheckPoint ) 

Sklep: Sklep P.H.U. Szczepan

Dust Cap - osłona nakrętki śruby do kół ze wskaźnikiem obrotu 33mm - 33 mm - 2847266422

3,90 zł

Dust Cap - osłona nakrętki śruby do kół ze wskaźnikiem obrotu 33mm - 33 mm REDATS

Montażownice>Części do montażownicy>Pozostałe

Nakładki DUST CAP ( CheckPoint ) 

Sklep: Sklep P.H.U. Szczepan

Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 30mm - 30 mm - 2847266417

1,99 zł

Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 30mm - 30 mm REDATS

Wyposażenie wulkanizacji>Klucze do kół>Zabezpieczenie kół

Nakładki CHECKTORQUE 

Sklep: Sklep P.H.U. Szczepan

Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 29mm - 29 mm - 2847266416

1,99 zł

Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 29mm - 29 mm REDATS

Wyposażenie wulkanizacji>Klucze do kół>Zabezpieczenie kół

Nakładki CHECKTORQUE 

Sklep: Sklep P.H.U. Szczepan

Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 33mm - 33 mm - 2847266625

1,99 zł

Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 33mm - 33 mm REDATS

Wyposażenie wulkanizacji>Klucze do kół>Zabezpieczenie kół

Nakładki CHECKTORQUE 

Sklep: Sklep P.H.U. Szczepan

Dust Cap - osłona nakrętki śruby do kół ze wskaźnikiem obrotu 33mm - 2874968539

3,90 zł

Dust Cap - osłona nakrętki śruby do kół ze wskaźnikiem obrotu 33mm REDATS

Montażownice>Części do montażownicy>Pozostałe

Nakładki DUST CAP ( CheckPoint ) 

Sklep: Sklep P.H.U. Szczepan

Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 24mm - 10 szt - Checktorque \ 24 mm - 2875574750

19,90 zł

Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 24mm - 10 szt - Checktorque \ 24 mm REDATS

Wyposażenie wulkanizacji>Klucze do kół>Zabezpieczenie kół

Nakładki CHECKLINK to połączone wskaźniki luźnych nakrętek do kół Checkpoint z blokadą całkowitego wykręcenia szpilek. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Nakładki kontrolne Checklink to system dwóch wskaźników Checkpoint połączonych elastyczną taśmą, która pod wpływem ruchu jednaj z nakrętek rozciąga się dając wyraźny sygnał o pojawieniu się luzu. Dodatkowym atutem wskaźników Checklink jest blokowanie już poluzowanej nakrętki przed dalszym cofaniem i w ostateczności całkowitym odkręceniem. Jak to działa? Po dokręceniu nakrętek z właściwym momentem, wystarczy nałożyć palcami nakładki Checklink na sąsiadujące nakrętki do kół. Najmniejszy ruch nakrętki, sygnalizowany jest rozciąganiem bądź wygięciem taśmy łączącej, co jest doskonale widoczne. Teraz pozostaje jedynie obejść auto dookoła przed ruszeniem w trasę i mamy pewność, że każda ze szpilek jest właściwie dokręcona. Dodatkowe korzyści ze stosowania Checklink : Nakładki, dzięki specjalnej mieszance polimerów, potrafią sygnalizować różnego rodzaju nieprawidłowości w pracy hamulców, łożysk czy piast, których efektem jest nadzwyczaj wysoka temperatura koncentrująca się w centralnej części koła. Ciepło przenosi się również na śruby mocujące, a następnie nakrętki, a to z kolei powoduje zawijanie się zagięć taśmy łączącej wskaźniki, co jest łatwe do zaobserwowania i pozwala odpowiednio wcześnie zareagować i uniknąć dalszych uszkodzeń. Dlaczego akurat Checklink? Wskaźniki checklink to nie jest zwykły plastik, który możemy spotkać na co dzień. Jest to mieszanka kompozytowa dobrana tak, aby zapewniać zarówno ogromną wytrzymałość i sztywność jak i odporność na różnego rodzaju warunki atmosferyczne bez utraty elastyczności. Dzięki temu nakładki checklink umożliwiają: łatwy montaż na nakrętce dając jednocześnie pewność, że raz założone nie mają prawa same się poluzować lub odpaść podczas jazdy   wielokrotne użycie bez obawy o wygięcie, poluzowanie ząbkowanej obręczy czy pęknięcie materiału. Skąd się biorą luzy w nakrętkach / szpilkach? Do najczęstszych przyczyn wymienianych przez inspektorów transportu drogowego należą: zbyt słabe dokręcenie, czyli przy użyciu za małego momentu siły przekręcone szpilki, czyli dokręcanie ze zbyt dużą siłą, tzw. "na zapas" (Popularna wśród niektórych kierowców, a nawet serwisantów metoda faktycznie zmniejsza, a nie zwiększa siłę docisku, poprzez rozciągnięcie nakrętki lub uzwojenia gwintu poza ich nominalną wytrzymałość - szczególnie, gdy jest to czynność powtarzana.) gwałtowna zmiana temperatur, działa to w dwie strony (Na przykład montaż kół odbywał się w ciepłym warsztacie, a następnie pojazd wyjeżdża na parking w mroźny dzień, lub też w nocy był przymrozek, a w dzień panują dużo wyższe temperatury. Pod wpływem "skurczu" lub "rozciągnięciu" materiału siła docisku zostaje utracona.) uszkodzone, zużyte lub zanieczyszczone gwinty, bądź zakrzywione otwory montażowe (Rdza, brud, piasek lub wiórki metalu. Każde zanieczyszczenie, które dostanie się na gwint lub pomiędzy nakrętkę a koło powodują przekłamanie odczytywanego momentu dokręcania, gdyż część z tej siły idzie na pokonanie tarcia, a nie faktyczny docisk nakrętki.) Jak jedna luźna nakrętka może doprowadzić do odpadnięcia koła? Jedna luźna szpilka powoduje efekt domina. Wszystkie siły pionowe, odśrodkowe i boczne oraz wibracje i wstrząsy są w tym momencie rozkładane nierównomierne na pozostałe śruby, a zwłaszcza te sąsiadujące, które teraz poddają się i luzują przy dużo niższych przeciążeniach. Wystarczy tylko kilka luźnych nakrętek, aby doprowadzić do wygięcia lub pęknięcia śrub i tym samym przesunięcia koła względem piasty. Od tego momentu już niewiele potrzeba, aby dodatkowe siły boczne spowodowały zmęczenie materiału trzpieni i nakrętek, co skutkuje gwałtownym odczepieniem się koła. Mnie to nie dotyczy... Choć w Polsce jeszcze nie przeprowadzano dokładnych statystyk wypadków z udziałem pojazdów ciężarowych spowodowanych odpadnięciem kół, to już np. w Ameryce takie badania są powszechne i wskazują, że tygodniowo dochodzi tam do 40-60 niekontrolowanych odłączeń kół , z których 20 powoduje poważne wypadki , a 50% tych przypadków jest spowodowana właśnie luźnymi nakrętkami . Dane te nie pozostawiają żadnych wątpliwości, że brak systematycznej kontroli dokręcenia kół powoduje realne zagrożenie na drodze.

Sklep: Sklep P.H.U. Szczepan

Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 29mm - 10 szt - Checktorque \ 29 mm - 2875574752

19,90 zł

Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 29mm - 10 szt - Checktorque \ 29 mm REDATS

Wyposażenie wulkanizacji>Klucze do kół>Zabezpieczenie kół

Nakładki CHECKLINK to połączone wskaźniki luźnych nakrętek do kół Checkpoint z blokadą całkowitego wykręcenia szpilek. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Nakładki kontrolne Checklink to system dwóch wskaźników Checkpoint połączonych elastyczną taśmą, która pod wpływem ruchu jednaj z nakrętek rozciąga się dając wyraźny sygnał o pojawieniu się luzu. Dodatkowym atutem wskaźników Checklink jest blokowanie już poluzowanej nakrętki przed dalszym cofaniem i w ostateczności całkowitym odkręceniem. Jak to działa? Po dokręceniu nakrętek z właściwym momentem, wystarczy nałożyć palcami nakładki Checklink na sąsiadujące nakrętki do kół. Najmniejszy ruch nakrętki, sygnalizowany jest rozciąganiem bądź wygięciem taśmy łączącej, co jest doskonale widoczne. Teraz pozostaje jedynie obejść auto dookoła przed ruszeniem w trasę i mamy pewność, że każda ze szpilek jest właściwie dokręcona. Dodatkowe korzyści ze stosowania Checklink : Nakładki, dzięki specjalnej mieszance polimerów, potrafią sygnalizować różnego rodzaju nieprawidłowości w pracy hamulców, łożysk czy piast, których efektem jest nadzwyczaj wysoka temperatura koncentrująca się w centralnej części koła. Ciepło przenosi się również na śruby mocujące, a następnie nakrętki, a to z kolei powoduje zawijanie się zagięć taśmy łączącej wskaźniki, co jest łatwe do zaobserwowania i pozwala odpowiednio wcześnie zareagować i uniknąć dalszych uszkodzeń. Dlaczego akurat Checklink? Wskaźniki checklink to nie jest zwykły plastik, który możemy spotkać na co dzień. Jest to mieszanka kompozytowa dobrana tak, aby zapewniać zarówno ogromną wytrzymałość i sztywność jak i odporność na różnego rodzaju warunki atmosferyczne bez utraty elastyczności. Dzięki temu nakładki checklink umożliwiają: łatwy montaż na nakrętce dając jednocześnie pewność, że raz założone nie mają prawa same się poluzować lub odpaść podczas jazdy   wielokrotne użycie bez obawy o wygięcie, poluzowanie ząbkowanej obręczy czy pęknięcie materiału. Skąd się biorą luzy w nakrętkach / szpilkach? Do najczęstszych przyczyn wymienianych przez inspektorów transportu drogowego należą: zbyt słabe dokręcenie, czyli przy użyciu za małego momentu siły przekręcone szpilki, czyli dokręcanie ze zbyt dużą siłą, tzw. "na zapas" (Popularna wśród niektórych kierowców, a nawet serwisantów metoda faktycznie zmniejsza, a nie zwiększa siłę docisku, poprzez rozciągnięcie nakrętki lub uzwojenia gwintu poza ich nominalną wytrzymałość - szczególnie, gdy jest to czynność powtarzana.) gwałtowna zmiana temperatur, działa to w dwie strony (Na przykład montaż kół odbywał się w ciepłym warsztacie, a następnie pojazd wyjeżdża na parking w mroźny dzień, lub też w nocy był przymrozek, a w dzień panują dużo wyższe temperatury. Pod wpływem "skurczu" lub "rozciągnięciu" materiału siła docisku zostaje utracona.) uszkodzone, zużyte lub zanieczyszczone gwinty, bądź zakrzywione otwory montażowe (Rdza, brud, piasek lub wiórki metalu. Każde zanieczyszczenie, które dostanie się na gwint lub pomiędzy nakrętkę a koło powodują przekłamanie odczytywanego momentu dokręcania, gdyż część z tej siły idzie na pokonanie tarcia, a nie faktyczny docisk nakrętki.) Jak jedna luźna nakrętka może doprowadzić do odpadnięcia koła? Jedna luźna szpilka powoduje efekt domina. Wszystkie siły pionowe, odśrodkowe i boczne oraz wibracje i wstrząsy są w tym momencie rozkładane nierównomierne na pozostałe śruby, a zwłaszcza te sąsiadujące, które teraz poddają się i luzują przy dużo niższych przeciążeniach. Wystarczy tylko kilka luźnych nakrętek, aby doprowadzić do wygięcia lub pęknięcia śrub i tym samym przesunięcia koła względem piasty. Od tego momentu już niewiele potrzeba, aby dodatkowe siły boczne spowodowały zmęczenie materiału trzpieni i nakrętek, co skutkuje gwałtownym odczepieniem się koła. Mnie to nie dotyczy... Choć w Polsce jeszcze nie przeprowadzano dokładnych statystyk wypadków z udziałem pojazdów ciężarowych spowodowanych odpadnięciem kół, to już np. w Ameryce takie badania są powszechne i wskazują, że tygodniowo dochodzi tam do 40-60 niekontrolowanych odłączeń kół , z których 20 powoduje poważne wypadki , a 50% tych przypadków jest spowodowana właśnie luźnymi nakrętkami . Dane te nie pozostawiają żadnych wątpliwości, że brak systematycznej kontroli dokręcenia kół powoduje realne zagrożenie na drodze.

Sklep: Sklep P.H.U. Szczepan

Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 32mm - 32 mm - 2847266624

1,99 zł

Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 32mm - 32 mm REDATS

Wyposażenie wulkanizacji>Klucze do kół>Zabezpieczenie kół

Nakładki CHECKTORQUE 

Sklep: Sklep P.H.U. Szczepan

szukaj w Kangoo nakrętki koła

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

nakrętki koła

- znaleziono 1 polecany sklep

 

sklep Krainadziecka

w rejestrze od 2018r.

tel. 664274808, Żnin

Sklep z art. dla dziecka w różnym wieku

inny - entelo - wydawnictwo-skrzat - russell - milly-mally - levenhuk ...

opinie:1

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z nakrętki koła

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.639, t2=0, t3=0, t4=0.042, t=0.639

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2018 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER