oprogramowanie insert upgrade z nexo do nexo pro wersja 3 stanowiskowa komputerowe

- znaleziono 116 produktów w 24 sklepach

Subiekt nexo - 2833159224

736,77 zł

Subiekt nexo InsERT S.A

Oprogramowanie > Programy biurowe > Sprzedaż

Subiekt nexo to program kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach

Sklep: Vebo.pl

Rachmistrz nexo PRO - 2833159229

736,77 zł

Rachmistrz nexo PRO InsERT S.A

Oprogramowanie > Programy biurowe > Księgowość i finanse

Rachmistrz nexo PRO to program do obsługi uproszczonej księgowości, przeznaczony dla firm rozliczających się w formie księgi przychodów i rozchodów lub ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Sprawdza się zarówno wśród przedsiębiorców samodzielnie dokumentujących swoją działalność, jak i w biurach rachunkowych.   Rachmistrz nexo PRO jest  rozszerzoną wersją Rachmistrza nexo, zapewniającą dużo większą elastyczność. Oprócz  pełnej funkcjonalności standardowego systemu pozwala m.in. tworzyć własne raporty i wydruki, na własny sposób opisywać zdarzenia gospodarcze (np. dodatkowymi transakcjami VAT), dokonywać analizy zapisów według różnorodnych cech z wykorzystaniem tzw. pól własnych, czy też rozliczać rozrachunki ratalnie lub ewidencjonować je według własnych typów. Możliwa jest także realizacja indywidualnych rozwiązań poprzez tzw. punkty rozszerzeń i Sferę dla Rachmistrza nexo.   Rachmistrz nexo PRO jest częścią InsERT nexo PRO

Sklep: Vebo.pl

Rewizor nexo PRO - 2833159227

2704,77 zł

Rewizor nexo PRO InsERT S.A

Oprogramowanie > Programy biurowe > Księgowość i finanse

Rewizor nexo PRO to nowoczesny program do prowadzenia pełnej księgowości w małych i średnich firmach. Doskonale sprawdza się również w biurach rachunkowych.   Rewizor nexo PRO jest rozszerzoną  wersją Rewizora nexo, stworzoną dla tych, którzy potrzebują elastycznego, otwartego systemu finansowo-księgowego. Oprócz pełnej funkcjonalności standardowego programu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań. Pozwala m.in. wykorzystywać wielopoziomowe konta kartotekowe, tworzyć własne raporty i wydruki, na własny sposób opisywać zdarzenia gospodarcze (np. dodatkowymi transakcjami VAT), dokonywać analizy zapisów wg różnorodnych cech wykorzystując tzw. pola własne, czy też rozliczać rozrachunki ratalnie lub ewidencjonować je według własnych typów. Poprzez tzw. punkty rozszerzeń i Sferę dla Rewizora możliwa jest realizacja indywidualnych rozwiązań, dostosowanych do specyfiki firmy.    Rewizor nexo PRO to część InsERT nexo PRO

Sklep: Vebo.pl

Subiekt nexo PRO dodatkowe stanowiska - 2858980871

1099,00 zł

Subiekt nexo PRO dodatkowe stanowiska

Oprogramowanie dla Firmy/Programy InsERT > Linia produktów NEXO

jak kupować licencje  UWAGA Ten produkt umożliwia rozszerzenie liczby stanowisk do Subiekta nexo PRO, jeśli nie posiadają Państwo jeszcze licencji zapraszamy do zakupu pełnej wersji Subiekt nexo PRO  Subiekt nexo PRO to program wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach. Jest to rozszerzona wersja Subiekta nexo - oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań, które spełnią nawet bardzo nietypowe wymagania. Subiekt nexo PRO pozwala na obsługę przedsiębiorstwa wielooddziałowego. Umożliwia zaawansowane nadawanie cen towarom poprzez cenniki główne i dodatkowe. Wyróżnia się rozbudowaną obsługą zamówień - dla wersji PRO stworzono m.in. widoki robocze (Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia, Asortyment na wyczerpaniu, Asortyment na zleceniach), które ułatwiają logistykę zamówień zarówno w przypadku klientów, jak i dostawców. Subiekt nexo PRO charakteryzuje się też większą otwartością i elastycznością. Pozwala np. dodawać pola własne do różnych elementów programu, a także własne raporty i wzorce wydruku. Dzięki Sferze dla Subiekta możliwe jest tworzenie indywidualnych rozwiązań dostosowujących system do specyficznych potrzeb firmy. Najważniejsze możliwości Subiekta nexo PRO: pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych; pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ, korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury, faktura pro forma, faktura sprzedaży z wielu magazynów; rozbudowany system zamówień - każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu; kartoteka asortymentu - towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece; kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM; prowadzenie elastycznej polityki cenowej - możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży; obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup; kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane); współpraca z terminalami płatniczymi różnych operatorów (Elavon, eService, FirstData, PayTel, Polskie ePłatności); rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki); prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe, kompensaty; rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych); automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych; możliwość przypisania wielu adresów odbioru dla jednego kontrahenta i numerów telefonów do adresów dostaw; dostosowanie do obsługi w mechanizmie podzielonej płatności (split-payment); biblioteka dokumentów; Bęben e-Sprawozdawczość JPK_VAT - umożliwia on eksport do biura rachunkowego danych z rejestru VAT sprzedaży w formacie JPK_VAT; Bęben e-Kontrole podatkowe, z poziomu którego można generować pliki kontrolne na potrzeby US, między innymi JPK_VAT, JPK_FA, JPK_MAG czy JPK_WB; pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo PRO i Rewizor nexo PRO; integracja serwisu kontrahentów z bazą adresową GUS/REGON/CEIDG; sprawdzanie statusu aktywności podatnika w serwisach VAT (Portalu Podatkowym Ministerstwa Finansów) i VIES; możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej; obsługa RODO (cele i zgody na przetwarzanie danych; obowiązki informacyjne; ochrona danych; prawo do zapomnienia).   Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO Sfera dla Subiekta nexo - możliwość tworzenia własnych rozwiązań (szczegółowy opis i dokumentacja techniczna w nexo SDK); zaawansowane pola własne do obiektów systemu; definiowanie własnych raportów i wydruków; brak ograniczeń dla plików biblioteki załączników i flag własnych; role użytkowników ułatwiające odpowiednie nadawanie uprawnień; profilowanie dostępu użytkowników do magazynów i oddziałów; definiowanie widoków dla użytkowników; możliwość zdefiniowania wielu dostawców asortymentu z wyróżnionym jednym głównym dostawcą i producentem (każdemu dostawcy można przypisać dla danego asortymentu zarówno zestaw jego indywidualnych symboli, jak i terminy dostawy); obsługa zamienników - prostych zbiorów towarów bądź usług, które na dokumentach można wymienić za pomocą specjalnej funkcji pomiędzy elementami z tego samego zbioru; kosztorysowanie i sprzedaż usług z wykazem materiałów niezbędnych do ich realizacji; precyzja ceny do 6 miejsc po przecinku; możliwość zdefiniowania cenników dodatkowych (dotyczących części cennika głównego, można je ograniczać czasowo); obsługa oddziałów firmy (z każdym oddziałem jest związany cennik główny, który jest domyślny dla każdego wystawianego do niego dokumentu handlowego); sprzedaż z dostaw, rezerwacja dostaw w dokumentach, zakup z rozbiciem przyjęcia na partie, rejestracja rozbieżności w przyjęciach magazynowych; parametr pokazywania lub ukrywania partii asortymentu z przekroczonym terminem ważności; automatyczne numerowanie partii (generowanie automatycznych kodów dostaw) podczas wprowadzania do magazynu; możliwość ukrycia asortymentu na wybranych magazynach przy sprzedaży, wydaniach magazynowych i zamówieniach; wydawanie asortymentu wg HIFO (najdroższe dostawy rozchodowane w pierwszej kolejności); korekta kosztu dostaw; możliwość zbiorczej realizacji wielu zamówień jednym dokumentem; widok roboczy "Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia"; widok roboczy "Asortyment na wyczerpaniu" oraz "Asortyment na zleceniach" do wydajnej i efektywnej pracy z zamówieniami do dostawców; minimalna wymagana kwota do zrealizowania zamówienia od klienta; kontrola kolejności realizacji zamówień ze względu na datę wystawienia zamówień; kompletowanie zamówień czyli rezerwowanie dostaw niezbędnych do zrealizowania zamówienia; rozszerzone możliwości płatności odroczonych - rozbicie na raty; możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony na wiele kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z nich); rozliczenia wielowalutowe (np. EUR - USD); kompensaty wielowalutowe; sesje kasowe - narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie); sesje rozliczeniowe - narzędzie do lepszego zarządzania rozliczeniami; raport "Dostawy przeterminowane" prezentujący asortyment po dacie ważności.   Wymagania systemowe: komputer z procesorem Core2Duo (lub nowszym); 4 GB pamięci operacyjnej RAM; system operacyjny Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016, Windows Server 2019; system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2012, 2014, 2016, 2017 - bezpłatna wersja Microsoft SQL Server, pozwalająca obsłużyć do 10 GB danych, dostarczana jest wraz z systemem.  

Sklep: Exabytes.pl

Subiekt nexo PRO - 2858980869

1329,00 zł

Subiekt nexo PRO

Oprogramowanie dla Firmy/Programy InsERT > Linia produktów NEXO

jak kupować licencje   Subiekt nexo PRO to program wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach. Jest to rozszerzona wersja Subiekta nexo - oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań, które spełnią nawet bardzo nietypowe wymagania. Subiekt nexo PRO pozwala na obsługę przedsiębiorstwa wielooddziałowego. Umożliwia zaawansowane nadawanie cen towarom poprzez cenniki główne i dodatkowe. Wyróżnia się rozbudowaną obsługą zamówień - dla wersji PRO stworzono m.in. widoki robocze (Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia, Asortyment na wyczerpaniu, Asortyment na zleceniach), które ułatwiają logistykę zamówień zarówno w przypadku klientów, jak i dostawców. Subiekt nexo PRO charakteryzuje się też większą otwartością i elastycznością. Pozwala np. dodawać pola własne do różnych elementów programu, a także własne raporty i wzorce wydruku. Dzięki Sferze dla Subiekta możliwe jest tworzenie indywidualnych rozwiązań dostosowujących system do specyficznych potrzeb firmy. Najważniejsze możliwości Subiekta nexo PRO: pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych; pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ, korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury, faktura pro forma, faktura sprzedaży z wielu magazynów; rozbudowany system zamówień - każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu; kartoteka asortymentu - towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece; kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM; prowadzenie elastycznej polityki cenowej - możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży; obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup; kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane); współpraca z terminalami płatniczymi różnych operatorów (Elavon, eService, FirstData, PayTel, Polskie ePłatności); rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki); prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe, kompensaty; rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych); automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych; możliwość przypisania wielu adresów odbioru dla jednego kontrahenta i numerów telefonów do adresów dostaw; dostosowanie do obsługi w mechanizmie podzielonej płatności (split-payment); biblioteka dokumentów; Bęben e-Sprawozdawczość JPK_VAT - umożliwia on eksport do biura rachunkowego danych z rejestru VAT sprzedaży w formacie JPK_VAT; Bęben e-Kontrole podatkowe, z poziomu którego można generować pliki kontrolne na potrzeby US, między innymi JPK_VAT, JPK_FA, JPK_MAG czy JPK_WB; pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo PRO i Rewizor nexo PRO; integracja serwisu kontrahentów z bazą adresową GUS/REGON/CEIDG; sprawdzanie statusu aktywności podatnika w serwisach VAT (Portalu Podatkowym Ministerstwa Finansów) i VIES; możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej; obsługa RODO (cele i zgody na przetwarzanie danych; obowiązki informacyjne; ochrona danych; prawo do zapomnienia).   Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO Sfera dla Subiekta nexo - możliwość tworzenia własnych rozwiązań (szczegółowy opis i dokumentacja techniczna w nexo SDK); zaawansowane pola własne do obiektów systemu; definiowanie własnych raportów i wydruków; brak ograniczeń dla plików biblioteki załączników i flag własnych; role użytkowników ułatwiające odpowiednie nadawanie uprawnień; profilowanie dostępu użytkowników do magazynów i oddziałów; definiowanie widoków dla użytkowników; możliwość zdefiniowania wielu dostawców asortymentu z wyróżnionym jednym głównym dostawcą i producentem (każdemu dostawcy można przypisać dla danego asortymentu zarówno zestaw jego indywidualnych symboli, jak i terminy dostawy); obsługa zamienników - prostych zbiorów towarów bądź usług, które na dokumentach można wymienić za pomocą specjalnej funkcji pomiędzy elementami z tego samego zbioru; kosztorysowanie i sprzedaż usług z wykazem materiałów niezbędnych do ich realizacji; precyzja ceny do 6 miejsc po przecinku; możliwość zdefiniowania cenników dodatkowych (dotyczących części cennika głównego, można je ograniczać czasowo); obsługa oddziałów firmy (z każdym oddziałem jest związany cennik główny, który jest domyślny dla każdego wystawianego do niego dokumentu handlowego); sprzedaż z dostaw, rezerwacja dostaw w dokumentach, zakup z rozbiciem przyjęcia na partie, rejestracja rozbieżności w przyjęciach magazynowych; parametr pokazywania lub ukrywania partii asortymentu z przekroczonym terminem ważności; automatyczne numerowanie partii (generowanie automatycznych kodów dostaw) podczas wprowadzania do magazynu; możliwość ukrycia asortymentu na wybranych magazynach przy sprzedaży, wydaniach magazynowych i zamówieniach; wydawanie asortymentu wg HIFO (najdroższe dostawy rozchodowane w pierwszej kolejności); korekta kosztu dostaw; możliwość zbiorczej realizacji wielu zamówień jednym dokumentem; widok roboczy "Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia"; widok roboczy "Asortyment na wyczerpaniu" oraz "Asortyment na zleceniach" do wydajnej i efektywnej pracy z zamówieniami do dostawców; minimalna wymagana kwota do zrealizowania zamówienia od klienta; kontrola kolejności realizacji zamówień ze względu na datę wystawienia zamówień; kompletowanie zamówień czyli rezerwowanie dostaw niezbędnych do zrealizowania zamówienia; rozszerzone możliwości płatności odroczonych - rozbicie na raty; możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony na wiele kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z nich); rozliczenia wielowalutowe (np. EUR - USD); kompensaty wielowalutowe; sesje kasowe - narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie); sesje rozliczeniowe - narzędzie do lepszego zarządzania rozliczeniami; raport "Dostawy przeterminowane" prezentujący asortyment po dacie ważności.   Wymagania systemowe: komputer z procesorem Core2Duo (lub nowszym); 4 GB pamięci operacyjnej RAM; system operacyjny Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016, Windows Server 2019; system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2012, 2014, 2016, 2017 - bezpłatna wersja Microsoft SQL Server, pozwalająca obsłużyć do 10 GB danych, dostarczana jest wraz z systemem.  

Sklep: Exabytes.pl

InsERT Sfera dla Subiekta GT - 2853384608

607,90 zł

InsERT Sfera dla Subiekta GT INSERT

Oprogramowanie > dla firm > sprzedaż

Subiekt GT Sfera

Sklep: AZEL-POL

Subiekt nexo (system wspomagania sprzedaży) Licencja na 3 stanowiska - 2823203330

1420,00 zł

Subiekt nexo (system wspomagania sprzedaży) Licencja na 3 stanowiska INSERT S.A.

Programy do prowadzenia firmy Insert > Linia Insert NEXO dla firm > Sprzedaż i magazyn

Subiekt nexo to program kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach

Sklep: Rcom

Subiekt nexo dodatkowe stanowiska - 2858980870

549,00 zł

Subiekt nexo dodatkowe stanowiska

Oprogramowanie dla Firmy/Programy InsERT > Linia produktów NEXO

jak kupować licencje UWAGA Ten produkt umożliwia rozszerzenie liczby stanowisk do Subiekta nexo, jeśli nie posiadają Państwo jeszcze licencji zapraszamy do zakupu pełnej wersji Subiekt nexo Subiekt nexo to program kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach - sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych itp. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia i przyspiesza pracę, a bogata funkcjonalność zaspokoi potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców, bez względu na branżę. Subiekt nexo zapewnia obsługę wszystkich typów dokumentów handlowych (szczególną zaletą jest zaawansowany system zamówień) i sprawne zarządzanie gospodarką magazynową. Posiada rozbudowaną część finansową, dzięki której możliwe jest m.in. wykonywanie operacji kasowych, bankowych czy tworzenie raportów kasowych. Bębeny rozliczeniowe umożliwiają ewidencjonowanie rozrachunków, działań windykacyjnych i tabeli kursów walut. Kartotekowa część systemu pozwala prowadzić zaawansowaną ewidencję asortymentu, klientów, urządzeń zewnętrznych, instytucji, wspólników i pracowników. Subiekt to od lat najczęściej wybierana przez polskich przedsiębiorców marka systemu sprzedaży. Subiekt nexo jest kolejną wersją tego popularnego programu. Został zaprojektowany ze szczególną dbałością o wygodę użytkownika, dzięki czemu prowadzenie biznesu staje się prostsze. Subiekt nexo jest częścią InsERT nexo - zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również: Rachmistrz nexo (księga przychodów i rozchodów oraz ewidencja podatku zryczałtowanego), Rewizor nexo (system finansowo-księgowy), Gratyfikant nexo (system kadrowo-płacowy) oraz Gestor nexo (CRM). Najważniejsze możliwości Subiekta nexo: pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych; pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ, korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury, faktura pro forma, faktura sprzedaży z wielu magazynów; rozbudowany system zamówień - każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu; kartoteka asortymentu - towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece; kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM; prowadzenie elastycznej polityki cenowej - możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży; obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup; kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane); współpraca z terminalami płatniczymi różnych operatorów (Elavon, eService, FirstData, PayTel, Polskie ePłatności); rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki); prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe, kompensaty; rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych); automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych; możliwość przypisania wielu adresów odbioru dla jednego kontrahenta i numerów telefonów do adresów dostaw; dostosowanie do obsługi w mechanizmie podzielonej płatności (split-payment); biblioteka dokumentów; Bęben e-Sprawozdawczość JPK_VAT - umożliwia on eksport do biura rachunkowego danych z rejestru VAT sprzedaży w formacie JPK_VAT; Bęben e-Kontrole podatkowe, z poziomu którego można generować pliki kontrolne na potrzeby US, między innymi JPK_VAT, JPK_FA, JPK_MAG czy JPK_WB; pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo i Rewizor nexo; integracja serwisu kontrahentów z bazą adresową GUS/REGON/CEIDG; sprawdzanie statusu aktywności podatnika w serwisach VAT (Portalu Podatkowym Ministerstwa Finansów) i VIES; możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej; obsługa RODO (cele i zgody na przetwarzanie danych; obowiązki informacyjne; ochrona danych; prawo do zapomnienia). Wymagania systemowe komputer z procesorem Core2Duo (lub nowszym); 4 GB pamięci operacyjnej RAM; system operacyjny Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016, Windows Server 2019; system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2012, 2014, 2016, 2017 - bezpłatna wersja Microsoft SQL Server, pozwalająca obsłużyć do 10 GB danych, dostarczana jest wraz z systemem.  

Sklep: Exabytes.pl

Komputer DELL Precision T7820 Xeon Silver 32GB 512GB SSD P2000 DVD vPro Win7P W10P 3YNBD - 2859498855

13797,00 zł

Komputer DELL Precision T7820 Xeon Silver 32GB 512GB SSD P2000 DVD vPro Win7P W10P 3YNBD Dell

Komputery DELL Precision

Pełna moc dzięki Intel Xeon

Najlepsza wydajność

Procesory z rodziny Intel Xeon obsługują analizę dużych ilości danych, zapewniają wzrost wydajności centrów danych i sprawdzoną niezawodność w zakresie dużego obciążenia.

Karta graficzna Nvidia

Najlepsza wydajność 3D

Zastosowanie dodatkowej karty graficznej kompatybilnej z DirectX pozwala na osiągniecie większej wydajności podczas grania w gry, oglądania filmów HD czy pracy w zasobożernych programach graficznych.

Szybki dysk SSD 512 GB

Szybkie uruchamianie aplikacji

Komputer korzysta z najnowszej technologii przechowywania danych. Dzięki dyskowi SSD uruchamianie aplikacji czy kopiowanie danych nigdy nie było tak szybkie. Dyski SSD są bardziej odporniejsze na uszkodzenia mechaniczne, pobiera mniej energii, emituje mniej ciepła i hałasu. Zainstalowany dysk SSD ysponuje pojemnością 512 GB. Taka pojemność spokojnie wystarczy na przechowywanie 125 000 plików muzycznych, 100 000 zdjęć czy nawet 35 godzin filmów.

Niesamowicie szybka pamięć DDR4

Pamięć nowszej generacji

Nowe, szybsze, bardziej energooszczędne! Czwarta generacja pamięci RAM DDR4 to przede wszystkim o ponad połowę wyższa przepustowość i szybkość od poprzednika. To także mniejszy pobór energii.

32 GB pamięci DDR4

Gwarancja wydajności

Więcej pamięci, to większe możliwości i płynniejsze działanie. Komputer wyposażony został w aż 32 GB szybkiej pamięci operacyjnej DDR4. Taka ilość jest zupełnie wystarczająca by móc grać w gry, tworzyć multimedia i używać zaawansowanych programów np. do obróbki grafiki lub wideo.

System Windows 10

Najnowszy system operacyjny

System operacyjny Windows 10 to najnowsza odsłona oprogramowania firmy Microsoft. Łączy elementy Windows 7 i Windows 8. Windows 8 z powodzeniem nadaje się do pracy i zabawy. Dzięki dostępności sklepu z aplikacjami, system można szybko rozbudować jednym kliknięciem o dodatkowe aplikacje.

Napęd DVD-RW

Odtwarzaj filmy i muzykę

Dzięki napędowi optycznemu DVD-RW możemy w komputerze instalować programy z CD i DVD, słuchać płyt audio lub oglądać filmy nagrane na krążkach DVD. Dzięki napędowi możemy również na płytach archiwizować dowolne dane.

Interfejs USB 3.0

Szybkie kopiowanie danych

USB 3.0 to lepsza odsłona tego popularnego interfejsu do przesyłu danych. Pozwala on na przesyłanie danych z maksymalna prędkością 5 Gbit/s. Jest to wynik o 10x lepszy niż w przypadku poprzedniej wersji USB 2.0. Dodatkowo najnowszy standard USB pozwala na większa oszczędność energii i szybsze ładowanie urządzeń przenośnych, takich jak smartfony czy tablety.

Port USB-C

Szybkie kopiowanie danych

USB-C to najnowszy standard komunikacji, który staje się coraz bardziej poplarny. USB 3.1 typ C pozwala na przesył danych z prędkością nawet 10 Gbit/s (2x szybciej niż USB 3.0). Dodatkowo za pomocą tego standardu można przesyłać wideo w rozdzielczości 4K z szybkością 30 kl/s.

Niesamowita jakość obrazu dzięki DisplayPort

Wysoka rozdzielczość

Dzięki zastosowaniu portu DisplayPort komputer może przesyłać obraz o niesamowitej jakości i dokładności. DisplayPort umożliwia komfortowa prace w wyższej rozdzielczości. Port jest kompatybilny z innymi standardami takimi jak HDMI, DVI lub VGA

Certyfikat ISV

Kompatybilność z oprogramowaniem firm trzecich

Niezależnie od używanych aplikacji komputery Dell Precision dają znaczne korzyści dzięki bliskim relacjom firmy Dell z niezależnymi producentami oprogramowania. Stacje robocze Precision z certyfikatami ISV działają niezależnie od oprogramowania, dzięki czemu klienci mogą liczyć na pełną niezawodność.

Dell Precision Optimizer

Optymalna konfiguracja dla oprogramowania

Dell Precision Optimizer to oprogramowanie, które jest fabrycznie instalowane na komputerach serii Precision. Zostało zaprojektowane z myślą poprawy produktywności i automatycznym dynamicznym dostrajaniu wydajności komputera na potrzeby oprogramowania np. AutoCAD, Solidworks.

vPRO

Zdalny dostęp

Technologia przeznaczona do pomocy serwisom komputerowym lub serwisantom. vPro jest pozwala na udostępnianie informacji o komputerze. Umożliwia zdalny dostęp do komputera wliczając monitoring, sterowanie nim, konserwację niezależnie od stanu systemu operacyjnego nawet wtedy, gdy komputer jest wyłączony.

Dodatkowe akcesoria

Klawiatura i mysz w zestawie

Do każdego zakupionego komputera dołączamy dodatkowe akcesoria niezbędne do szybkiego rozpoczęcia pracy. W zestawie z komputerem znajduje się klawiatura i mysz marki Dell.

Gwarancja Next Business Day

Najlepszy serwis gwarancyjny

Gwarancja Next Business Day to najwyższa jakość obsługi gwarancyjnej. Naprawa uszkodzonego sprzętu komputerowe przez autoryzowany serwis następnego dnia roboczego.

Sprzęt Dell jest dostarczany z pakietem usług serwisowych i pomocy technicznej, które zostały przygotowane z myślą o potrzebach klientów.

 

Informacje podstawowe
Typ obudowy komputera Tower
Nazwa rodziny produktów Precision T7820
Procesor
Ilość zainstalowanych procesorów 1 szt.
Maksymalna ilość procesorów 2 szt.
Typ zainstalowanego procesora Intel Xeon /Eight-Core/
Kod procesora Silver 4110
Częstotliwość procesora
  • 2,1 GHz
  • 3 GHz
Pojemność pamięci cache [L3] 11 MB
Technologia Intel vPro Tak
Obsługa pamięci masowych
Ilość zainstalowanych dysków 1 szt.
Pojemność zainstalowanego dysku 512 GB
Typ zainstalowanego dysku SSD M.2
Napędy wbudowane (zainstalowane) DVD±RW
Pamięć
Pojemność zainstalowanej pamięci 32 GB
Maksymalna pojemność pamięci 384 GB
Rodzaj zainstalowanej pamięci DDR4
Typ pamięci ECC
Częstotliwość szyny pamięci 2666 MHz
Ilość banków pamięci 12 szt.
Ilość wolnych banków pamięci 8 szt.
Chipset płyty
Producent chipsetu zainstalowanej płyty głównej Intel
Typ zainstalowanego chipsetu C621
Wbudowane układy
Zintegrowana karta graficzna Nie
Typ zainstalowanej karty graficznej NVIDIA Quadro P2000
Zainstalowana pamięć wideo 5120 MB
Zintegrowana karta dźwiękowa Tak
Typ zintegrowanej karty dźwiękowej Realtek ALC3234
Zintegrowana karta sieciowa Tak
Typ zintegrowanej karty sieciowej 10/100/1000 Mbit/s
Bezprzewodowa karta sieciowa Nie
Bluetooth Nie
Szczegóły płyty
Ilość slotów AGP 0 szt.
Ilość wolnych slotów AGP 0 szt.
Ilość slotów PCI 0 szt.
Ilość wolnych slotów PCI 0 szt.
Ilość slotów PCI-E 1x 0 szt.
Ilość wolnych slotów PCI-E 1x 0 szt.
Ilość slotów PCI-E 4x 0 szt.
Ilość slotów PCI-E 8x 0 szt.
Ilość slotów PCI-E 16x 5 szt.
Ilość wolnych slotów PCI-E 16x 5 szt.
Ilość slotów PCI-X 64-bit/100MHz Non Hot Plug 0 szt.
Ilość slotów PCI-X 64-bit/133MHz Non Hot Plug 0 szt.
Dodatkowe informacje n/t slotów PCI 1x PCIe 32bit/33MHz
Interfejsy / Komunikacja
Interfejsy
  • 8x USB 3.1 Gen 1 Typ A
  • 2x USB 3.1 Typ-C
  • 1 x USB 2.0
  • 1x połączone gniazdo wyjścia słuchawkowego i wejścia mikrofonowego
  • 1 x Serial
  • 1 x RJ-45 (LAN)
  • 2 x PS/2
  • 1 x wyjście liniowe
  • 1 x wejście liniowe
  • 4x DisplayPort
Dodatkowe informacje o portach USB 2.0/3.0/3.1
  • 2x USB 3.1 Gen 1 Typ A (przód)
  • 2x USB 3.1 Typ C (przód)
  • 1 x USB 2.0 (wewnętrzny)
  • 6x USB 3.1 Gen 1 Typ A (tył)
Oprogramowanie
System operacyjny
  • Windows 7 Professional
  • Windows 10 Pro
Oprogramowanie w zestawie McAfee Small Business Security wersja próbna
Parametry techniczne
Moc zasilacza (zasilaczy) 950 Wat
Pozostałe informacje
Dołączone wyposażenie
  • Mysz
  • Klawiatura
Szerokość brak danych
Wysokość brak danych
Głębokość brak danych
Masa netto brak danych
Kolor Czarny
Dodatkowe informacje Microsoft Windows 7 Pro upgrade Microsoft Windows 10 Pro
Dodatkowe informacje o gwarancji 36 months on-site next business day

 

Sklep: DELL 24

Subiekt GT - system sprzedaży - 2836496229

594,00 zł

Subiekt GT - system sprzedaży Insert S.A.

Oprogramowanie > Programy dla firm

Subiekt GT jest propozycją dla sklepów, hurtowni, magazynów oraz działów handlowych małych i średnich firm. Dzięki bogatej funkcjonalności i prostej, intuicyjnej obsłudze program sprawdza się w każdej sytuacji (również w warunkach unijnych). Zastosowane technologie i rozwiązania biznesowe sprawiają, że Subiekt to najczęściej w Polsce wybierany program do wspomagania sprzedaży. Subiekt GT to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego itp. Jego wszechstronność, ergonomia i możliwości konfiguracji czynią go produktem niemal dla każdego. Podstawowe możliwości Subiekta GT: pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych; prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami; prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży w tym ceny walutowe); pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; obsługa płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej; obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz zaliczek i przedpłat; rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi itp.); pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań) w tym rozrachunków wielowalutowych; wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów; rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych); pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów Rachmistrz GT oraz systemem finansowo-księgowym Rewizor GT. Użytkownikom, którzy chcieliby dopasować Subiekta GT do specyficznych potrzeb, polecamy Sferę dla Subiekta GT - dodatek umożliwiający rozbudowę systemu sprzedaży. Funkcjonalność Subiekta GT rozszerzą również specjalne pakiety

Sklep: Softbuy.pl

UNIVERSAL AUDIO APOLLO 16 Interfejs audio FireWire - 2825934774

11999,00 zł

UNIVERSAL AUDIO APOLLO 16 Interfejs audio FireWire UNIVERSAL AUDIO

Studio i Estrada > Interfejsy Audio

Universal Audio Apollo 16 - nowy standard nagrywania w wysokiej rozdzielczości ! Apollo 16 to sztandarowy interfejs audio firmy Universal Audio oferujący najwyższej jakości konwersję sygnałów 24-bity/192 kHz, wyposażony w 16 analogowych wejść i 16 analogowych wyjść - co oznacza dwukrotnie większą ilość analogowych złączy niż w oryginalnym modelu Apollo . Bezkompromisowy interfejs FireWire/z opcją podłączenia przez Thunderbolt zapewnia najwyższą jakość dźwięku i wygodną pracę z wykorzystaniem pokładowego procesora UAD-2 QUAD. Z Apollo 16 ścieżki możesz przetwarzać w czasie rzeczywistym używając klasycznych, emulujących analogowe urządzenia wtyczek UAD - takich, jak Neve, Studer, Manley, Lexicon i innych - na komputerach z systemami Mac i Windows 7.* Profesjonalny zestaw złączy i możliwość łączenia interfejsów w pary (wówczas do dyspozycji mamy 32 x 32 analogowe wejścia i wyjścia), czynią z Apollo 16 nowy standard w dziedzinie rejestracji dźwięków o klasycznym, analogowym charakterze i w wysokiej rozdzielczości. * wymagany system operacyjny Windows 7 64-bity i dobrej jakości adapter z PCIe do FireWire. Thunderbolt tylko dla komputerów Macintosh. Konwersja 24-bity/192 kHz - najwyższy, światowy poziom . Nagrywanie, miksowanie i mastering z wtyczkami UAD - w czasie rzeczywistym. Wyposażony standardowo w procesor UAD-2 QUAD Apollo 16 umożliwia rejestrację z użyciem wtyczek UAD - przy latencji poniżej 2ms. Dźwięki możesz monitorować i przetwarzać z pomocą niesamowitych emulacji klasycznych analogowych urządzeń, takich jak Ampex, Lexicon, Manley, Neve, Roland, SSL, Studer i wielu innych. Co najlepsze, z Apollo 16 przetwarzanie UAD w czasie rzeczywistym jest możliwe także w trakcie miksowania i masteringu, więc osoby zajmujące się produkcją muzyki wtyczki UAD (VST, RTAS, AU) będą miały zawsze pod ręką, na każdym etapie procesu twórczego. Analogowe łącza w układzie 16x16 z opcją rozszerzenia, plus zaawansowane wysyłki . Apollo 16 posiada pokaźną liczbę 16 x 16 analogowych wejść i wyjść, które są dostępne poprzez wygodne złącza DB-25

Sklep: Audiohouse

szukaj w Kangoo oprogramowanie insert upgrade z nexo do nexo pro wersja 3 stanowiskowa komputerowe

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z oprogramowanie insert upgrade z nexo do nexo pro wersja 3 stanowiskowa komputerowe

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.063, t2=0, t3=0, t4=0.016, t=0.063

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2024 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER