pajm pneumatyka bri style font weight normal font size 10px kompresory oraz peryferia i kompresory

- znaleziono 97 produktów w 1 sklepie

BF2,3SCHU Silnik zaburtowy Honda z gazem w rumplu oraz sprzęgłem.5-letnia gwarancja BF 2,3 SCHU + GRATIS* - 2825623688

3499,00 zł

BF2,3SCHU Silnik zaburtowy Honda z gazem w rumplu oraz sprzęgłem.5-letnia gwarancja BF 2,3 SCHU + GRATIS* Honda_Marine

Sport i rekreacja /bri style=font-weight:normal; font-size: 10px;(łodzie, pontony, silniki zaburtowe)/i

SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 2,3 SCHU z doskonałą 5-letnią opieką gwarancyjną  BF2,3 to najmniejszy oraz najlżejszy, kompaktowy silnik czterosuwowy używany do napędu niewielkich łodzi i pontonów, żaden inny nie jest, aż tak prosty w obsłudze. Jeżeli często zmieniasz łowiska lub po wyprawie chcesz zabrać silnik do domu, chwyć go jedną rękę, przenieś bez wysiłku i włóż do bagażnika samochodu. A kiedy po wyprawie dotrzesz do domu - bądź spokojny, bo możesz mieć najdłuższą gwarancję.  Bezgranicznie prosty Wprowadzili wiele ulepszeń w systemie spalania, tak aby ten mały silnik dysponował większą mocą przy zachowaniu niskiej wagi. W efekcie silnik ma najlepszy stosunek mocy do masy w swojej klasie. Sterujesz bez najmniejszego wysiłku Ustalasz kurs, regulujesz prędkości i kierunek nie odrywając ręki od rumpla sterowego. BF2.3 to najmniejszy i jedyny silnik z dostępnych na rynku z biegiem neutralnym, który załącza się automatycznie po dodaniu gazu. Lżej pod każdym względem BF2.3 jest tak lekki jak kiedyś niewielkie silniki 2-suwowe. Przy zachowaniu niewielkiej wagi oferuje jednak więcej komfortu i jest znacznie prostszy w obsłudze. Wyposażony w zintegrowany zbiornik paliwa o pojemności 1 litra potrafi pracować około godziny na pełnym gazie, a gdy delikatniej obchodzisz się z przepustnicą możesz płynąć nawet ponad dwie godziny na tym jednym zbiorniku paliwa. Główne zalety tego silnika to: Łatwy do przenoszenia dzięki ergonomicznym uchwytom Kolumna obraca się w zakresie 360 stopni - wystarczy przełożyć rumpel i już pływamy do tyłu :) Odporny jak żaden inny na uszkodzenia podczas eksploatacji Wbudowany zbiornik paliwa o pojemności 1 litra Chłodzony powietrzem: ultra-lekki i łatwy w obsłudze Metalowe mocowania do pawęży z możliwością założenia kłódki-zabezpiecza przed chętnymi na cudzą własność Tłumik dolotowy wbudowany w kolumnę zmniejsza hałas Specjalne kilkustopniowe ustawienie do pływania na płytkiej wodzie (trymowania) Manetka gazu umieszczona na rumplu sterowym z możliwością ustawienia przepustnicy gazu w dowolnej pozycji, a automatyczne sprzęgło uruchamia śrubę dopiero po dodaniu gazu Awaryjny wyłącznik zapłonu z linką bezpieczeństwa (tzw. zrywka) 3 łopatkowa śruba z wytrzymałego tworzywa A jeśli zdarzy się przygoda pod ręką masz 2 kliny i zabezpieczenia :) CHCESZ ZOBACZYĆ NIEMOŻLIWE?, OBEJRZYJ TEN FILMIK :)   W skład dostawy wchodzą: - Silnik HONDA - * GRATIS Olej HONDA - Instrukcja po polsku - Podbita gwarancja z polskiej dystrubucji Gwarancja: - Zakup konsumencki do 5 lat - Zakup na firmę do 2 lat - Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek - UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ: - NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ ?  KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA  Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach oraz w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią niezawodnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem nowatorskich rozwiązań technicznych. Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, innowacyjne silniki odrzutowe czy chociażby najbardziej zaawansowany humanoid - ASIMO. Czy będzie niezawodny? Wiele ich silników zaburtowych opiera się na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Solidność tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najlepszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC oraz kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, że te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 przez wiele lat. Honda bardzo długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli urządzeń. Nowe rozwiązania powstają z myślą szerokiego zastosowania, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są bardzo wnikliwie sprawdzane. Stanowi to solidną podstawę niezawodności naszych produktów. Dlaczego właśnie Honda? Całkowicie oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, aby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie rewolucyjne rozwiązania techniczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać wiele sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i komfortowe rozwiązania zapewniające najwyższe osiągi. Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008 oraz Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach ekologicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, że początkowo klienci wybierali silniki zaburtowe Honda głównie ze względu na bezawaryjność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania technologiczne i olbrzymie doświadczenie w budowie ekologicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego szybko nauczyć. Dlatego dzisiaj podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć. Honda to trafny wybór. Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM produkowane są tylko w Japonii, co gwarantuje najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty? Spójrz pod pokrywę naszego silnika, zobacz jak jest wykonany i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i niezawodność, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować doskonałe, ekologiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych dużej mocy, Honda wykorzystuje wiele elementów niezawodnych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów. Błyskotliwe rozwiązania dla naszego środowiska Nowe, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszystkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w przystosowaniu swoich konstrukcji do nowych wymogów i szybkiego rozpoczęcia produkcji ekologicznych silników czterosuwowych . Jak wynika z historii koncernu, Honda posiada ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów. Czym charakteryzują się silniki HONDA? Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin. Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko bardzo modny slogan. W praktyce oznacza zaś bardzo efektywny proces spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa oraz dobre osiągi silników. Najlepszym tego przykładem mogą być silniki BF 225 , BF 150 , BF 90 , BF 60 , czy BF 50 . Aby osiągi tych silników były nie tylko dobre, ale bardzo dobre, Honda stosuje kilka unikalnych, opatentowanych rozwiązań technicznych, takich jak system BLAST zwiększający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje również znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC. Efektem tych prac są bardzo szybkie, ekonomiczne, ciche i ekologiczne silniki do łodzi. O zaawansowaniu tych konstrukcji świadczy to, że silniki te spełniają nie tylko obecnie obowiązujące normy emisji spalin, ale również te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat. To co spotkamy się nad wodą?

Sklep: Pajm.pl

BF60AK1LRTU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 60 AK1 LRTU + GRATIS* - 2846828130

38500,00 zł

BF60AK1LRTU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 60 AK1 LRTU + GRATIS* Honda_Marine

Sport i rekreacja /bri style=font-weight:normal; font-size: 10px;(łodzie, pontony, silniki zaburtowe)/i

SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 60 AK1 LRTU   ( z rozruchem elektrycznym, manetka, power trim & tilt i automatycznym ssaniem, długa kolumna (pawęż 521mm) ) z doskonałą 5-letnią opieką gwarancyjną   Klasa na wodzie... Honda Przedstawia najnowszy silnik zaburtowy BF60, czyli najlepsze przyspieszenie i najniższe zużycie paliwa w swojej klasie W konstrukcji tego silnika zastosowano innowacyjne i opatentowane przez Hondę rozwiązania techniczne stosowane również w innych, swoich modelach takich jak: BLAST oraz ECO-mo. Układ BLAST zapewnia chwilowy przyrost mocy i momentu obrotowego w trakcie  największego obciążenia silnika przy wychodzeniu łodzi w ślizg lub przy dynamicznym przyspieszaniu. Drugi, unikalny układ ECO-mo, wkracza do akcji w momencie mniejszego zapotrzebowania na moc np. gdy łódź jest już w ślizgu lub płynie ze stałą prędkością. Nieobciążony silnik pracuje wtedy na bardzo ubogiej mieszance paliwowo-powietrznej, która wpływa na znaczne zmniejszenie zużycia paliwa. Całość współpracuje z najnowszej generacji układem zapłonu oraz sekwencyjnym wtryskiem paliwa. Jak duże są to oszczędności z całą pewnością zauważysz po całym dniu zabawy na wodzie. Jak istotne dla nas są osiągi tego silnika? Podczas jego projektowania nie pominięto nawet tak z pozoru mało istotnych detali jak kształt przekładni (spodziny), stawiającej niski opór hydrodynamiczny, dużej  płyty kolumny zmniejszającej rozbryzgi wody czy opartej na koncepcji  ograniczenia oporów aerodynamicznych kształtu pokrywy

Sklep: Pajm.pl

BF80ALLRTU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 80 AL LRTU + GRATIS* - 2846828131

39500,00 zł

BF80ALLRTU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 80 AL LRTU + GRATIS* Honda_Marine

Sport i rekreacja /bri style=font-weight:normal; font-size: 10px;(łodzie, pontony, silniki zaburtowe)/i

SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 80 AL LRTU   ( z rozruchem elektrycznym, manetka, power trim & tilt i automatycznym ssaniem, długa kolumna (pawęż 537mm) ) z doskonałą 5-letnią opieką gwarancyjną    Najnowsze modele zostały tak zaprojektowane, aby zapewnić najwyższe osiągi oraz wyznaczyć nową jakość w przedziale silników zaburtowych średniej mocy. Jest to możliwe dzięki połączeniu bardzo lekkiej i kompaktowej konstrukcji silnika, w której zastosowano wiele bardzo zaawansowanych technologii, z których marka Honda jest powszechnie znana. W efekcie tych prac powstały dwa najnowsze modele silników BF 80 i BF100 spełniające oczekiwania najbardziej wymagających użytkowników. Stało się to możliwe dzięki połączeniu najlepszych osiągów maksymalnych, przyspieszenia i elastyczności w całym zakresie obrotów z bardzo niskim poziomem zużycia paliwa. Oprócz pięknego wyglądu BF 80 i BF 100 zostały wyposażone w szereg unikalnych rozwiązań technicznych: BLAST (Boosted Low Speed Torque) Ekskluzywna, unikalna i rewolucyjna technologia BLAST opracowana przez koncern Honda, umożliwia optymalne dopasowanie składu mieszanki paliwowo-powietrznej do aktualnego obciążenia silnika. Dzięki systemowi kontroli regulacji zapłonu możliwe jest znaczne zwiększenie mocy i momentu obrotowego silnika w zakresie niskich obrotów, przy których łódź wchodzi w ślizg oraz rozpędza się do prędkości maksymalnej. Ta opatentowana technologia zastosowana w silnikach czterosuwowych jest znana już z innych modeli silników koncernu. Tym innowacyjnym rozwiązaniem Honda wyznacza wzorcowe kryterium przyspieszenia innym producentom. ECOmo (Economy Controlled Motor) Wprowadzony do produkcji po raz pierwszy w 2008 roku (BF 40 i BF 50) opracowany przez Hondę system Lean Burn Control, dzięki specjalnym czujnikom optymalizuje skład mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. W połączeniu z unikalną technologią Hondy PGM-Fi (wielopunktowy sekwencyjny programowany wtrysk paliwa), rezultatem jest wysoka wydajność spalania wpływająca na znaczne obniżenie zużycia paliwa przy zapewnieniu niskiego poziomu emisji spalin. VTEC (Variable Valve Timing and Lift Electronic Control) Głowica nowego BF100 została wyposażona w opracowany przez koncern Honda system VTEC (zmienne fazy rozrządu oraz układ Lift Electronic Control). Zapewnia on pierwszorzędne przyspieszenie w całym zakresie obrotów silnika oraz błyskawiczne uzyskanie mocy w każdej chwili, gdy tylko zajdzie taka potrzeba. Rozbudowane funkcje, aby zadowolić klienta: Oprócz osiągów, nowe silniki BF80 i BF100 wyposażono w cały szereg udogodnień znacznie podnoszących komfort obsługi i przyjemność użytkowania: Sterowanie łodzią w Trollingu: BF 80 i BF 100 zostały wyposażone w regulator sterowania podczas pływania w trollingu. To rozwiązanie umożliwia precyzyjne, skokowe ustawienie niskiej prędkości pływania co 50 obr./min. Jest to bardzo duża zaleta, którą z pewnością docenią wędkarze oraz sternicy manewrujący w ciasnych portach. Łączność NMEA 2000 : Obydwa silniki zaburtowe są również w pełni zgodne ze standardem NMEA 2000, umożliwiającym uproszczoną łączność z innymi urządzeniami pokładowymi. Po podłączeniu dodatkowych akcesoriów, rozwiązanie to umożliwia sternikowi dostęp do pomocnych informacji dotyczących parametrów pracy silnika oraz innych urządzeń pokładowych. Dzięki wprowadzeniu standardu komunikacji klient ma możliwość zainstalowania szerokiej gamy, zaawansowanych urządzeń elektronicznych, takich jak np. GPS-y, nawigacje i echosondy. Wszystkie obecnie produkowane modele silników zaburtowych Honda począwszy od modelu BF40 do BF250 są w pełni zgodne ze standardem NMEA 2000.     Pakiet* - boczna manetka zdalnego sterowania ze stacyjką + obrotomierz, wskaźnik pozycji trymu,wiązka elektryczna zegarów, śruba aluminiowa Wyjaśnienia dodatkowe: PGM-FI (Programmed Fuel Injection) opracowany przez Hondę system zapłonu i wtrysku paliwa (zarejestrowany znak handlowy firmy Honda). BLAST (Boosted Low Speed Torque) Zapewnia chwilowy wzrost mocy i momentu obrotowego przy największym obciążeniu silnika (np. przy gwałtownym przyspieszaniu lub wychodzeniu łodzi w ślizg). Polega na wzbogaceniu mieszanki paliwowo-powietrznej przy jednoczesnym przyspieszeniu zapłonu aż do wartości maksymalnej, bez przejścia do spalania stukowego. Zapewnia osiągi podobne do silników, w których zastosowano kompresor. ECOmo (Economy Controlled Motor) to tryb, w który przechodzi silnik podczas pracy przy niewielkim obciążeniu (np. płynięcie ze stałą prędkością lub spokojne zwiększanie prędkości łodzi płynącej w ślizgu). Działa odwrotnie niż w przypadku BLAST, tzn. skład mieszanki paliwowo-powietrznej zostaje zubożony do wartości maksymalnej, bez przejścia do spalania stukowego. Rozwiązanie to wpływa na znaczne zmniejszenie  zużycia paliwa. Są to systemy opracowane, produkowane i opatentowane przez Hondę. W skład dostawy wchodzą: - Silnik HONDA - * GRATIS Olej HONDA - Instrukcja po polsku - Podbita gwarancja z polskiej dystrybucji Gwarancja: - Zakup konsumencki do 5 lat - Zakup na firmę do 2 lat - Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek - UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ: - NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ ?  KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA  Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach oraz w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią niezawodnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem nowatorskich rozwiązań technicznych. Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, innowacyjne silniki odrzutowe czy chociażby najbardziej zaawansowany humanoid - ASIMO. Czy będzie niezawodny? Wiele ich silników zaburtowych opiera się na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Solidność tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najlepszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC oraz kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, że te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 przez wiele lat. Honda bardzo długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli urządzeń. Nowe rozwiązania powstają z myślą szerokiego zastosowania, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są bardzo wnikliwie sprawdzane. Stanowi to solidną podstawę niezawodności naszych produktów. Dlaczego właśnie Honda? Całkowicie oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, aby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie rewolucyjne rozwiązania techniczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać wiele sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i komfortowe rozwiązania zapewniające najwyższe osiągi. Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008 oraz Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach ekologicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, że początkowo klienci wybierali silniki zaburtowe Honda głównie ze względu na bezawaryjność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania technologiczne i olbrzymie doświadczenie w budowie ekologicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego szybko nauczyć. Dlatego dzisiaj podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć. Honda to trafny wybór. Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM produkowane są tylko w Japonii, co gwarantuje najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty? Spójrz pod pokrywę naszego silnika, zobacz jak jest wykonany i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i niezawodność, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować doskonałe, ekologiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych dużej mocy, Honda wykorzystuje wiele elementów niezawodnych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów. Błyskotliwe rozwiązania dla naszego środowiska Nowe, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszystkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w przystosowaniu swoich konstrukcji do nowych wymogów i szybkiego rozpoczęcia produkcji ekologicznych silników czterosuwowych . Jak wynika z historii koncernu, Honda posiada ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów. Czym charakteryzują się silniki HONDA? Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin. Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko bardzo modny slogan. W praktyce oznacza zaś bardzo efektywny proces spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa oraz dobre osiągi silników. Najlepszym tego przykładem mogą być silniki BF 225 , BF 150 , BF 90 , BF 60 , czy BF 50 . Aby osiągi tych silników były nie tylko dobre, ale bardzo dobre, Honda stosuje kilka unikalnych, opatentowanych rozwiązań technicznych, takich jak system BLAST zwiększający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje również znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC. Efektem tych prac są bardzo szybkie, ekonomiczne, ciche i ekologiczne silniki do łodzi. O zaawansowaniu tych konstrukcji świadczy to, że silniki te spełniają nie tylko obecnie obowiązujące normy emisji spalin, ale również te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat. To co spotkamy się nad wodą?

Sklep: Pajm.pl

BF100ALLRTU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 100 AL LRTU + GRATIS* - 2846828132

44900,00 zł

BF100ALLRTU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 100 AL LRTU + GRATIS* Honda_Marine

Sport i rekreacja /bri style=font-weight:normal; font-size: 10px;(łodzie, pontony, silniki zaburtowe)/i

SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 100 AL LRTU   ( z rozruchem elektrycznym, manetka, power trim & tilt i automatycznym ssaniem, długa kolumna (pawęż 537mm) ) z doskonałą 5-letnią opieką gwarancyjną    Najnowsze modele zostały tak zaprojektowane, aby zapewnić najwyższe osiągi oraz wyznaczyć nową jakość w przedziale silników zaburtowych średniej mocy. Jest to możliwe dzięki połączeniu bardzo lekkiej i kompaktowej konstrukcji silnika, w której zastosowano wiele bardzo zaawansowanych technologii, z których marka Honda jest powszechnie znana. W efekcie tych prac powstały dwa najnowsze modele silników BF 80 i BF100 spełniające oczekiwania najbardziej wymagających użytkowników. Stało się to możliwe dzięki połączeniu najlepszych osiągów maksymalnych, przyspieszenia i elastyczności w całym zakresie obrotów z bardzo niskim poziomem zużycia paliwa. Oprócz pięknego wyglądu BF 80 i BF 100 zostały wyposażone w szereg unikalnych rozwiązań technicznych: BLAST (Boosted Low Speed Torque) Ekskluzywna, unikalna i rewolucyjna technologia BLAST opracowana przez koncern Honda, umożliwia optymalne dopasowanie składu mieszanki paliwowo-powietrznej do aktualnego obciążenia silnika. Dzięki systemowi kontroli regulacji zapłonu możliwe jest znaczne zwiększenie mocy i momentu obrotowego silnika w zakresie niskich obrotów, przy których łódź wchodzi w ślizg oraz rozpędza się do prędkości maksymalnej. Ta opatentowana technologia zastosowana w silnikach czterosuwowych jest znana już z innych modeli silników koncernu. Tym innowacyjnym rozwiązaniem Honda wyznacza wzorcowe kryterium przyspieszenia innym producentom. ECOmo (Economy Controlled Motor) Wprowadzony do produkcji po raz pierwszy w 2008 roku (BF 40 i BF 50) opracowany przez Hondę system Lean Burn Control, dzięki specjalnym czujnikom optymalizuje skład mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. W połączeniu z unikalną technologią Hondy PGM-Fi (wielopunktowy sekwencyjny programowany wtrysk paliwa), rezultatem jest wysoka wydajność spalania wpływająca na znaczne obniżenie zużycia paliwa przy zapewnieniu niskiego poziomu emisji spalin. VTEC (Variable Valve Timing and Lift Electronic Control) Głowica nowego BF100 została wyposażona w opracowany przez koncern Honda system VTEC (zmienne fazy rozrządu oraz układ Lift Electronic Control). Zapewnia on pierwszorzędne przyspieszenie w całym zakresie obrotów silnika oraz błyskawiczne uzyskanie mocy w każdej chwili, gdy tylko zajdzie taka potrzeba. Rozbudowane funkcje, aby zadowolić klienta: Oprócz osiągów, nowe silniki BF80 i BF100 wyposażono w cały szereg udogodnień znacznie podnoszących komfort obsługi i przyjemność użytkowania: Sterowanie łodzią w Trollingu: BF 80 i BF 100 zostały wyposażone w regulator sterowania podczas pływania w trollingu. To rozwiązanie umożliwia precyzyjne, skokowe ustawienie niskiej prędkości pływania co 50 obr./min. Jest to bardzo duża zaleta, którą z pewnością docenią wędkarze oraz sternicy manewrujący w ciasnych portach. Łączność NMEA 2000 : Obydwa silniki zaburtowe są również w pełni zgodne ze standardem NMEA 2000, umożliwiającym uproszczoną łączność z innymi urządzeniami pokładowymi. Po podłączeniu dodatkowych akcesoriów, rozwiązanie to umożliwia sternikowi dostęp do pomocnych informacji dotyczących parametrów pracy silnika oraz innych urządzeń pokładowych. Dzięki wprowadzeniu standardu komunikacji klient ma możliwość zainstalowania szerokiej gamy, zaawansowanych urządzeń elektronicznych, takich jak np. GPS-y, nawigacje i echosondy. Wszystkie obecnie produkowane modele silników zaburtowych Honda począwszy od modelu BF40 do BF250 są w pełni zgodne ze standardem NMEA 2000.     Pakiet* - boczna manetka zdalnego sterowania ze stacyjką + obrotomierz, wskaźnik pozycji trymu,wiązka elektryczna zegarów, śruba aluminiowa Wyjaśnienia dodatkowe: PGM-FI (Programmed Fuel Injection) opracowany przez Hondę system zapłonu i wtrysku paliwa (zarejestrowany znak handlowy firmy Honda). BLAST (Boosted Low Speed Torque) Zapewnia chwilowy wzrost mocy i momentu obrotowego przy największym obciążeniu silnika (np. przy gwałtownym przyspieszaniu lub wychodzeniu łodzi w ślizg). Polega na wzbogaceniu mieszanki paliwowo-powietrznej przy jednoczesnym przyspieszeniu zapłonu aż do wartości maksymalnej, bez przejścia do spalania stukowego. Zapewnia osiągi podobne do silników, w których zastosowano kompresor. ECOmo (Economy Controlled Motor) to tryb, w który przechodzi silnik podczas pracy przy niewielkim obciążeniu (np. płynięcie ze stałą prędkością lub spokojne zwiększanie prędkości łodzi płynącej w ślizgu). Działa odwrotnie niż w przypadku BLAST, tzn. skład mieszanki paliwowo-powietrznej zostaje zubożony do wartości maksymalnej, bez przejścia do spalania stukowego. Rozwiązanie to wpływa na znaczne zmniejszenie  zużycia paliwa. Są to systemy opracowane, produkowane i opatentowane przez Hondę. W skład dostawy wchodzą: - Silnik HONDA - * GRATIS Olej HONDA - Instrukcja po polsku - Podbita gwarancja z polskiej dystrybucji Gwarancja: - Zakup konsumencki do 5 lat - Zakup na firmę do 2 lat - Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek - UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ: - NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ ?  KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA  Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach oraz w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią niezawodnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem nowatorskich rozwiązań technicznych. Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, innowacyjne silniki odrzutowe czy chociażby najbardziej zaawansowany humanoid - ASIMO. Czy będzie niezawodny? Wiele ich silników zaburtowych opiera się na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Solidność tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najlepszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC oraz kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, że te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 przez wiele lat. Honda bardzo długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli urządzeń. Nowe rozwiązania powstają z myślą szerokiego zastosowania, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są bardzo wnikliwie sprawdzane. Stanowi to solidną podstawę niezawodności naszych produktów. Dlaczego właśnie Honda? Całkowicie oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, aby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie rewolucyjne rozwiązania techniczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać wiele sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i komfortowe rozwiązania zapewniające najwyższe osiągi. Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008 oraz Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach ekologicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, że początkowo klienci wybierali silniki zaburtowe Honda głównie ze względu na bezawaryjność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania technologiczne i olbrzymie doświadczenie w budowie ekologicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego szybko nauczyć. Dlatego dzisiaj podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć. Honda to trafny wybór. Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM produkowane są tylko w Japonii, co gwarantuje najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty? Spójrz pod pokrywę naszego silnika, zobacz jak jest wykonany i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i niezawodność, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować doskonałe, ekologiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych dużej mocy, Honda wykorzystuje wiele elementów niezawodnych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów. Błyskotliwe rozwiązania dla naszego środowiska Nowe, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszystkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w przystosowaniu swoich konstrukcji do nowych wymogów i szybkiego rozpoczęcia produkcji ekologicznych silników czterosuwowych . Jak wynika z historii koncernu, Honda posiada ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów. Czym charakteryzują się silniki HONDA? Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin. Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko bardzo modny slogan. W praktyce oznacza zaś bardzo efektywny proces spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa oraz dobre osiągi silników. Najlepszym tego przykładem mogą być silniki BF 225 , BF 150 , BF 90 , BF 60 , czy BF 50 . Aby osiągi tych silników były nie tylko dobre, ale bardzo dobre, Honda stosuje kilka unikalnych, opatentowanych rozwiązań technicznych, takich jak system BLAST zwiększający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje również znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC. Efektem tych prac są bardzo szybkie, ekonomiczne, ciche i ekologiczne silniki do łodzi. O zaawansowaniu tych konstrukcji świadczy to, że silniki te spełniają nie tylko obecnie obowiązujące normy emisji spalin, ale również te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat. To co spotkamy się nad wodą?

Sklep: Pajm.pl

BF50DK2LRTZ Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 50 DK2 LRTZ + GRATIS* - 2846828129

29900,00 zł

BF50DK2LRTZ Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 50 DK2 LRTZ + GRATIS* Honda_Marine

Sport i rekreacja /bri style=font-weight:normal; font-size: 10px;(łodzie, pontony, silniki zaburtowe)/i

SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 50 DK2 LRTZ   ( z rozruchem elektrycznym, manetka, power trim & tilt i automatycznym ssaniem, długa kolumna (pawęż 521mm) ) z doskonałą 5-letnią opieką gwarancyjną     Poczuj harmonię wśród fal... Kultura pracy, niezawodność, żywotność i najniższe zużycie paliwa, to pytania które z pewnością zadasz szukając silnika do łodzi lub pontonu. Wiedz, że to właśnie BF40 i BF50, oferując te wszystkie zalety cieszą się największa popularnością na naszym rynku. W konstrukcji tych silników zastosowano innowacyjne i opatentowane Hondę rozwiązania techniczne: BLAST oraz ECO-mo. Dodatkowo, żaden inny silnik czterosuwowy tej mocy nie jest aż tak lekki. Cyfrowy zapłon, hemisferyczne komory spalania, oraz specjalny tłumik szmerów ssania powodują, że wszyscy inni konkurenci zostają daleko w tyle. Układ BLAST zapewnia chwilowy przyrost mocy i momentu obrotowego w momencie największego obciążenia silnika przy wychodzeniu łodzi w ślizg. Drugi, unikalny układ ECO-mo wkracza do akcji w momencie mniejszego zapotrzebowania na moc np. gdy łódź jest już w ślizgu lub płynie ze stałą, wybraną prędkością. Nieobciążony silnik pracuje wtedy na bardzo ubogiej mieszance paliwowo-powietrznej, która wpływa na znaczne zmniejszenie zapotrzebowania na paliwo. Jak duże są to oszczędności z całą pewnością zauważysz po całym dniu zabawy na wodzie. Połączenie pracy tych dwóch układów z innymi elementami konstrukcyjnymi i najniższą masę silnika powoduje, że jest to najszybszy, i najbardziej ekonomiczny silnik tej mocy. Duża moc i moment obrotowy nie musi oznaczać dużych gabarytów Najlepszym tego przykładem jest BF 40 i BF 50 oparte są o rzędową konstrukcję 3-cylindrową, znacznie redukującą ciężar tych silników. Zapłon PGM-IG zwiększa moc i eliminuje szarpanie, co ułatwia holowanie ciężarów. Tak więc niezależnie od typu Twojej łodzi - aluminiowej, z włókna szklanego czy łodzi hybrydowej - każde pchnięcie manetki gazu to czysta frajda. Najwyższe prędkości, no cóż! Mimo iż od dawna są punktem odniesienia dla całej klasy 50 KM, silniki Honda BF50 i BF40 zostały w wielu punktach przeprojektowane i udoskonalone dzięki technologii PGM-IG - zaawansowanemu systemowi elektronicznego zapłonu, który optymalizuje regulację poszczególnych czasów silnika zwiększając prędkość i komfort pracy przy jednoczesnym obniżeniu emisji spalin. ZŁA POGODA? NIE DLA NIEGO! Ryby pływają również przy złej pogodzie, a Twój silnik nie? To chyba nie Honda BF50/40, wyposażona w cyfrowy zapłon elektroniczny, niezawodny rozrusznik elektryczny i parę innych unikalnych rozwiązań technicznych. Efekt? Silnik startuje natychmiast i to przy każdej pogodzie! PŁYWASZ BEZ WYSIŁKU Sterowanie takim silnikiem jest teraz prostsze niż kiedykolwiek. Układ czujników gwarantuje optymalny skład mieszanki i bezproblemowe uruchamianie silnika natychmiast po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Wersje z rumplem mają długi uchwyt i łatwo dostępne elementy sterujące zapewniając jeszcze większy poziom komfortu i kontroli nad łodzią.   Zalety Rzędowa 3-cylindrowa konstrukcja silnika - najniższy ciężar w klasie i płynna praca Efektywne spalanie dzięki hemisferycznym komorom spalania Programowany zapłon cyfrowy to precyzja, efektywność i oszczędność Programowany wtrysk paliwa PGM-IG   BLAST - chwilowy przyrost momentu obrotowego - najlepsze przyspieszenie ECO-mo (LEAN-BURN) - najniższe zużycie paliwa Łatwy w obsłudze, integralny separator wody ze wskaźnikiem ilości z układu paliwowego, chroni układ wtryskowy przed uszkodzeniem Rozrusznik elektryczny   Tilt gazowy lub Power Trim/Tilt do wyboru Wielofunkcyjny, wygodny rumpel w wersjach ze sterowaniem ręcznym System elektronicznej kontroli poziomu oleju, temperatury, obrotów maksymalnych oraz kontrola układu wtryskowego monitoruje, alarmuje i zabezpiecza silnik przed uszkodzeniem   Przyłącze do płukania słodką wodą zabezpiecza przed korozją oraz osadzaniem nalotów w układzie chłodzenia Wielopolowy, wydajny układ ładowania akumulatora z regulatorem napięcia 12V17A, do zasilania odbiorników pokładowych Spodzina silnika typu "slim" zmniejsza opór wody i wpływa na znaczne polepszenie osiągów Duża płyta antyrozbryzgowa kolumny silnika ogranicza przedostawanie się wody do części rufowej łodzi       Pakiet* - zbiornik , boczna manetka zdalnego sterowania ze stacyjką + obrotomierz z licznikiem motogodzin , wskaźnik pozycji trymu,ilości paliwa ład. akumulatora, prędkościomierz ,wiązka elektryczna zegarów, śruba aluminiowa Wyjaśnienia dodatkowe: PGM-FI (Programmed Fuel Injection) opracowany przez Hondę system zapłonu i wtrysku paliwa (zarejestrowany znak handlowy firmy Honda). BLAST (Boosted Low Speed Torque) Zapewnia chwilowy wzrost mocy i momentu obrotowego przy największym obciążeniu silnika (np. przy gwałtownym przyspieszaniu lub wychodzeniu łodzi w ślizg). Polega na wzbogaceniu mieszanki paliwowo-powietrznej przy jednoczesnym przyspieszeniu zapłonu aż do wartości maksymalnej, bez przejścia do spalania stukowego. Zapewnia osiągi podobne do silników, w których zastosowano kompresor. ECOmo (Economy Controlled Motor) to tryb, w który przechodzi silnik podczas pracy przy niewielkim obciążeniu (np. płynięcie ze stałą prędkością lub spokojne zwiększanie prędkości łodzi płynącej w ślizgu). Działa odwrotnie niż w przypadku BLAST, tzn. skład mieszanki paliwowo-powietrznej zostaje zubożony do wartości maksymalnej, bez przejścia do spalania stukowego. Rozwiązanie to wpływa na znaczne zmniejszenie  zużycia paliwa. Są to systemy opracowane, produkowane i opatentowane przez Hondę. W skład dostawy wchodzą: - Silnik HONDA - * GRATIS Olej HONDA - Instrukcja po polsku - Podbita gwarancja z polskiej dystrybucji Gwarancja: - Zakup konsumencki do 5 lat - Zakup na firmę do 2 lat - Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek - UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ: - NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ ?  KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA  Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach oraz w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią niezawodnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem nowatorskich rozwiązań technicznych. Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, innowacyjne silniki odrzutowe czy chociażby najbardziej zaawansowany humanoid - ASIMO. Czy będzie niezawodny? Wiele ich silników zaburtowych opiera się na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Solidność tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najlepszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC oraz kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, że te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 przez wiele lat. Honda bardzo długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli urządzeń. Nowe rozwiązania powstają z myślą szerokiego zastosowania, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są bardzo wnikliwie sprawdzane. Stanowi to solidną podstawę niezawodności naszych produktów. Dlaczego właśnie Honda? Całkowicie oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, aby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie rewolucyjne rozwiązania techniczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać wiele sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i komfortowe rozwiązania zapewniające najwyższe osiągi. Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008 oraz Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach ekologicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, że początkowo klienci wybierali silniki zaburtowe Honda głównie ze względu na bezawaryjność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania technologiczne i olbrzymie doświadczenie w budowie ekologicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego szybko nauczyć. Dlatego dzisiaj podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć. Honda to trafny wybór. Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM produkowane są tylko w Japonii, co gwarantuje najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty? Spójrz pod pokrywę naszego silnika, zobacz jak jest wykonany i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i niezawodność, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować doskonałe, ekologiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych dużej mocy, Honda wykorzystuje wiele elementów niezawodnych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów. Błyskotliwe rozwiązania dla naszego środowiska Nowe, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszystkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w przystosowaniu swoich konstrukcji do nowych wymogów i szybkiego rozpoczęcia produkcji ekologicznych silników czterosuwowych . Jak wynika z historii koncernu, Honda posiada ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów. Czym charakteryzują się silniki HONDA? Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin. Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko bardzo modny slogan. W praktyce oznacza zaś bardzo efektywny proces spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa oraz dobre osiągi silników. Najlepszym tego przykładem mogą być silniki BF 225 , BF 150 , BF 90 , BF 60 , czy BF 50 . Aby osiągi tych silników były nie tylko dobre, ale bardzo dobre, Honda stosuje kilka unikalnych, opatentowanych rozwiązań technicznych, takich jak system BLAST zwiększający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje również znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC. Efektem tych prac są bardzo szybkie, ekonomiczne, ciche i ekologiczne silniki do łodzi. O zaawansowaniu tych konstrukcji świadczy to, że silniki te spełniają nie tylko obecnie obowiązujące normy emisji spalin, ale również te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat. To co spotkamy się nad wodą?

Sklep: Pajm.pl

BF50DK2LRTU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 50 DK2 LRTU + GRATIS* - 2846828128

29500,00 zł

BF50DK2LRTU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 50 DK2 LRTU + GRATIS* Honda_Marine

Sport i rekreacja /bri style=font-weight:normal; font-size: 10px;(łodzie, pontony, silniki zaburtowe)/i

SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 50 DK2 LRTU   ( z rozruchem elektrycznym, manetka, power trim & tilt i automatycznym ssaniem, długa kolumna (pawęż 521mm) ) z doskonałą 5-letnią opieką gwarancyjną     Poczuj harmonię wśród fal... Kultura pracy, niezawodność, żywotność i najniższe zużycie paliwa, to pytania które z pewnością zadasz szukając silnika do łodzi lub pontonu. Wiedz, że to właśnie BF40 i BF50, oferując te wszystkie zalety cieszą się największa popularnością na naszym rynku. W konstrukcji tych silników zastosowano innowacyjne i opatentowane Hondę rozwiązania techniczne: BLAST oraz ECO-mo. Dodatkowo, żaden inny silnik czterosuwowy tej mocy nie jest aż tak lekki. Cyfrowy zapłon, hemisferyczne komory spalania, oraz specjalny tłumik szmerów ssania powodują, że wszyscy inni konkurenci zostają daleko w tyle. Układ BLAST zapewnia chwilowy przyrost mocy i momentu obrotowego w momencie największego obciążenia silnika przy wychodzeniu łodzi w ślizg. Drugi, unikalny układ ECO-mo wkracza do akcji w momencie mniejszego zapotrzebowania na moc np. gdy łódź jest już w ślizgu lub płynie ze stałą, wybraną prędkością. Nieobciążony silnik pracuje wtedy na bardzo ubogiej mieszance paliwowo-powietrznej, która wpływa na znaczne zmniejszenie zapotrzebowania na paliwo. Jak duże są to oszczędności z całą pewnością zauważysz po całym dniu zabawy na wodzie. Połączenie pracy tych dwóch układów z innymi elementami konstrukcyjnymi i najniższą masę silnika powoduje, że jest to najszybszy, i najbardziej ekonomiczny silnik tej mocy. Duża moc i moment obrotowy nie musi oznaczać dużych gabarytów Najlepszym tego przykładem jest BF 40 i BF 50 oparte są o rzędową konstrukcję 3-cylindrową, znacznie redukującą ciężar tych silników. Zapłon PGM-IG zwiększa moc i eliminuje szarpanie, co ułatwia holowanie ciężarów. Tak więc niezależnie od typu Twojej łodzi - aluminiowej, z włókna szklanego czy łodzi hybrydowej - każde pchnięcie manetki gazu to czysta frajda. Najwyższe prędkości, no cóż! Mimo iż od dawna są punktem odniesienia dla całej klasy 50 KM, silniki Honda BF50 i BF40 zostały w wielu punktach przeprojektowane i udoskonalone dzięki technologii PGM-IG - zaawansowanemu systemowi elektronicznego zapłonu, który optymalizuje regulację poszczególnych czasów silnika zwiększając prędkość i komfort pracy przy jednoczesnym obniżeniu emisji spalin. ZŁA POGODA? NIE DLA NIEGO! Ryby pływają również przy złej pogodzie, a Twój silnik nie? To chyba nie Honda BF50/40, wyposażona w cyfrowy zapłon elektroniczny, niezawodny rozrusznik elektryczny i parę innych unikalnych rozwiązań technicznych. Efekt? Silnik startuje natychmiast i to przy każdej pogodzie! PŁYWASZ BEZ WYSIŁKU Sterowanie takim silnikiem jest teraz prostsze niż kiedykolwiek. Układ czujników gwarantuje optymalny skład mieszanki i bezproblemowe uruchamianie silnika natychmiast po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Wersje z rumplem mają długi uchwyt i łatwo dostępne elementy sterujące zapewniając jeszcze większy poziom komfortu i kontroli nad łodzią.   Zalety Rzędowa 3-cylindrowa konstrukcja silnika - najniższy ciężar w klasie i płynna praca Efektywne spalanie dzięki hemisferycznym komorom spalania Programowany zapłon cyfrowy to precyzja, efektywność i oszczędność Programowany wtrysk paliwa PGM-IG   BLAST - chwilowy przyrost momentu obrotowego - najlepsze przyspieszenie ECO-mo (LEAN-BURN) - najniższe zużycie paliwa Łatwy w obsłudze, integralny separator wody ze wskaźnikiem ilości z układu paliwowego, chroni układ wtryskowy przed uszkodzeniem Rozrusznik elektryczny   Tilt gazowy lub Power Trim/Tilt do wyboru Wielofunkcyjny, wygodny rumpel w wersjach ze sterowaniem ręcznym System elektronicznej kontroli poziomu oleju, temperatury, obrotów maksymalnych oraz kontrola układu wtryskowego monitoruje, alarmuje i zabezpiecza silnik przed uszkodzeniem   Przyłącze do płukania słodką wodą zabezpiecza przed korozją oraz osadzaniem nalotów w układzie chłodzenia Wielopolowy, wydajny układ ładowania akumulatora z regulatorem napięcia 12V17A, do zasilania odbiorników pokładowych Spodzina silnika typu "slim" zmniejsza opór wody i wpływa na znaczne polepszenie osiągów Duża płyta antyrozbryzgowa kolumny silnika ogranicza przedostawanie się wody do części rufowej łodzi       Pakiet* - zbiornik , boczna manetka zdalnego sterowania ze stacyjką + obrotomierz, wskaźnik pozycji trymu,wiązka elektryczna zegarów, śruba aluminiowa Wyjaśnienia dodatkowe: PGM-FI (Programmed Fuel Injection) opracowany przez Hondę system zapłonu i wtrysku paliwa (zarejestrowany znak handlowy firmy Honda). BLAST (Boosted Low Speed Torque) Zapewnia chwilowy wzrost mocy i momentu obrotowego przy największym obciążeniu silnika (np. przy gwałtownym przyspieszaniu lub wychodzeniu łodzi w ślizg). Polega na wzbogaceniu mieszanki paliwowo-powietrznej przy jednoczesnym przyspieszeniu zapłonu aż do wartości maksymalnej, bez przejścia do spalania stukowego. Zapewnia osiągi podobne do silników, w których zastosowano kompresor. ECOmo (Economy Controlled Motor) to tryb, w który przechodzi silnik podczas pracy przy niewielkim obciążeniu (np. płynięcie ze stałą prędkością lub spokojne zwiększanie prędkości łodzi płynącej w ślizgu). Działa odwrotnie niż w przypadku BLAST, tzn. skład mieszanki paliwowo-powietrznej zostaje zubożony do wartości maksymalnej, bez przejścia do spalania stukowego. Rozwiązanie to wpływa na znaczne zmniejszenie  zużycia paliwa. Są to systemy opracowane, produkowane i opatentowane przez Hondę. W skład dostawy wchodzą: - Silnik HONDA - * GRATIS Olej HONDA - Instrukcja po polsku - Podbita gwarancja z polskiej dystrybucji Gwarancja: - Zakup konsumencki do 5 lat - Zakup na firmę do 2 lat - Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek - UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ: - NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ ?  KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA  Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach oraz w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią niezawodnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem nowatorskich rozwiązań technicznych. Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, innowacyjne silniki odrzutowe czy chociażby najbardziej zaawansowany humanoid - ASIMO. Czy będzie niezawodny? Wiele ich silników zaburtowych opiera się na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Solidność tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najlepszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC oraz kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, że te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 przez wiele lat. Honda bardzo długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli urządzeń. Nowe rozwiązania powstają z myślą szerokiego zastosowania, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są bardzo wnikliwie sprawdzane. Stanowi to solidną podstawę niezawodności naszych produktów. Dlaczego właśnie Honda? Całkowicie oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, aby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie rewolucyjne rozwiązania techniczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać wiele sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i komfortowe rozwiązania zapewniające najwyższe osiągi. Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008 oraz Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach ekologicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, że początkowo klienci wybierali silniki zaburtowe Honda głównie ze względu na bezawaryjność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania technologiczne i olbrzymie doświadczenie w budowie ekologicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego szybko nauczyć. Dlatego dzisiaj podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć. Honda to trafny wybór. Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM produkowane są tylko w Japonii, co gwarantuje najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty? Spójrz pod pokrywę naszego silnika, zobacz jak jest wykonany i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i niezawodność, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować doskonałe, ekologiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych dużej mocy, Honda wykorzystuje wiele elementów niezawodnych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów. Błyskotliwe rozwiązania dla naszego środowiska Nowe, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszystkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w przystosowaniu swoich konstrukcji do nowych wymogów i szybkiego rozpoczęcia produkcji ekologicznych silników czterosuwowych . Jak wynika z historii koncernu, Honda posiada ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów. Czym charakteryzują się silniki HONDA? Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin. Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko bardzo modny slogan. W praktyce oznacza zaś bardzo efektywny proces spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa oraz dobre osiągi silników. Najlepszym tego przykładem mogą być silniki BF 225 , BF 150 , BF 90 , BF 60 , czy BF 50 . Aby osiągi tych silników były nie tylko dobre, ale bardzo dobre, Honda stosuje kilka unikalnych, opatentowanych rozwiązań technicznych, takich jak system BLAST zwiększający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje również znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC. Efektem tych prac są bardzo szybkie, ekonomiczne, ciche i ekologiczne silniki do łodzi. O zaawansowaniu tych konstrukcji świadczy to, że silniki te spełniają nie tylko obecnie obowiązujące normy emisji spalin, ale również te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat. To co spotkamy się nad wodą?

Sklep: Pajm.pl

BF40DK2LRTU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 40 DK2 LRTU + GRATIS* - 2846828127

28900,00 zł

BF40DK2LRTU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 40 DK2 LRTU + GRATIS* Honda_Marine

Sport i rekreacja /bri style=font-weight:normal; font-size: 10px;(łodzie, pontony, silniki zaburtowe)/i

SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 40 DK2 LRTU   ( z rozruchem elektrycznym, manetka, power trim & tilt i automatycznym ssaniem, długa kolumna (pawęż 521mm) ) z doskonałą 5-letnią opieką gwarancyjną     Poczuj harmonię wśród fal... Kultura pracy, niezawodność, żywotność i najniższe zużycie paliwa, to pytania które z pewnością zadasz szukając silnika do łodzi lub pontonu. Wiedz, że to właśnie BF40 i BF50, oferując te wszystkie zalety cieszą się największa popularnością na naszym rynku. W konstrukcji tych silników zastosowano innowacyjne i opatentowane Hondę rozwiązania techniczne: BLAST oraz ECO-mo. Dodatkowo, żaden inny silnik czterosuwowy tej mocy nie jest aż tak lekki. Cyfrowy zapłon, hemisferyczne komory spalania, oraz specjalny tłumik szmerów ssania powodują, że wszyscy inni konkurenci zostają daleko w tyle. Układ BLAST zapewnia chwilowy przyrost mocy i momentu obrotowego w momencie największego obciążenia silnika przy wychodzeniu łodzi w ślizg. Drugi, unikalny układ ECO-mo wkracza do akcji w momencie mniejszego zapotrzebowania na moc np. gdy łódź jest już w ślizgu lub płynie ze stałą, wybraną prędkością. Nieobciążony silnik pracuje wtedy na bardzo ubogiej mieszance paliwowo-powietrznej, która wpływa na znaczne zmniejszenie zapotrzebowania na paliwo. Jak duże są to oszczędności z całą pewnością zauważysz po całym dniu zabawy na wodzie. Połączenie pracy tych dwóch układów z innymi elementami konstrukcyjnymi i najniższą masę silnika powoduje, że jest to najszybszy, i najbardziej ekonomiczny silnik tej mocy. Duża moc i moment obrotowy nie musi oznaczać dużych gabarytów Najlepszym tego przykładem jest BF 40 i BF 50 oparte są o rzędową konstrukcję 3-cylindrową, znacznie redukującą ciężar tych silników. Zapłon PGM-IG zwiększa moc i eliminuje szarpanie, co ułatwia holowanie ciężarów. Tak więc niezależnie od typu Twojej łodzi - aluminiowej, z włókna szklanego czy łodzi hybrydowej - każde pchnięcie manetki gazu to czysta frajda. Najwyższe prędkości, no cóż! Mimo iż od dawna są punktem odniesienia dla całej klasy 50 KM, silniki Honda BF50 i BF40 zostały w wielu punktach przeprojektowane i udoskonalone dzięki technologii PGM-IG - zaawansowanemu systemowi elektronicznego zapłonu, który optymalizuje regulację poszczególnych czasów silnika zwiększając prędkość i komfort pracy przy jednoczesnym obniżeniu emisji spalin. ZŁA POGODA? NIE DLA NIEGO! Ryby pływają również przy złej pogodzie, a Twój silnik nie? To chyba nie Honda BF50/40, wyposażona w cyfrowy zapłon elektroniczny, niezawodny rozrusznik elektryczny i parę innych unikalnych rozwiązań technicznych. Efekt? Silnik startuje natychmiast i to przy każdej pogodzie! PŁYWASZ BEZ WYSIŁKU Sterowanie takim silnikiem jest teraz prostsze niż kiedykolwiek. Układ czujników gwarantuje optymalny skład mieszanki i bezproblemowe uruchamianie silnika natychmiast po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Wersje z rumplem mają długi uchwyt i łatwo dostępne elementy sterujące zapewniając jeszcze większy poziom komfortu i kontroli nad łodzią.   Zalety Rzędowa 3-cylindrowa konstrukcja silnika - najniższy ciężar w klasie i płynna praca Efektywne spalanie dzięki hemisferycznym komorom spalania Programowany zapłon cyfrowy to precyzja, efektywność i oszczędność Programowany wtrysk paliwa PGM-IG BLAST - chwilowy przyrost momentu obrotowego - najlepsze przyspieszenie ECO-mo (LEAN-BURN) - najniższe zużycie paliwa Łatwy w obsłudze, integralny separator wody ze wskaźnikiem ilości z układu paliwowego, chroni układ wtryskowy przed uszkodzeniem Rozrusznik elektryczny Tilt gazowy lub Power Trim/Tilt do wyboru Wielofunkcyjny, wygodny rumpel w wersjach ze sterowaniem ręcznym System elektronicznej kontroli poziomu oleju, temperatury, obrotów maksymalnych oraz kontrola układu wtryskowego monitoruje, alarmuje i zabezpiecza silnik przed uszkodzeniem Przyłącze do płukania słodką wodą zabezpiecza przed korozją oraz osadzaniem nalotów w układzie chłodzenia Wielopolowy, wydajny układ ładowania akumulatora z regulatorem napięcia 12V17A, do zasilania odbiorników pokładowych Spodzina silnika typu "slim" zmniejsza opór wody i wpływa na znaczne polepszenie osiągów Duża płyta antyrozbryzgowa kolumny silnika ogranicza przedostawanie się wody do części rufowej łodzi             Pakiet* - zbiornik , boczna manetka zdalnego sterowania ze stacyjką + obrotomierz, wskaźnik pozycji trymu,wiązka elektryczna zegarów, śruba aluminiowa Wyjaśnienia dodatkowe: PGM-FI (Programmed Fuel Injection) opracowany przez Hondę system zapłonu i wtrysku paliwa (zarejestrowany znak handlowy firmy Honda). BLAST (Boosted Low Speed Torque) Zapewnia chwilowy wzrost mocy i momentu obrotowego przy największym obciążeniu silnika (np. przy gwałtownym przyspieszaniu lub wychodzeniu łodzi w ślizg). Polega na wzbogaceniu mieszanki paliwowo-powietrznej przy jednoczesnym przyspieszeniu zapłonu aż do wartości maksymalnej, bez przejścia do spalania stukowego. Zapewnia osiągi podobne do silników, w których zastosowano kompresor. ECOmo (Economy Controlled Motor) to tryb, w który przechodzi silnik podczas pracy przy niewielkim obciążeniu (np. płynięcie ze stałą prędkością lub spokojne zwiększanie prędkości łodzi płynącej w ślizgu). Działa odwrotnie niż w przypadku BLAST, tzn. skład mieszanki paliwowo-powietrznej zostaje zubożony do wartości maksymalnej, bez przejścia do spalania stukowego. Rozwiązanie to wpływa na znaczne zmniejszenie  zużycia paliwa. Są to systemy opracowane, produkowane i opatentowane przez Hondę. W skład dostawy wchodzą: - Silnik HONDA - * GRATIS Olej HONDA - Instrukcja po polsku - Podbita gwarancja z polskiej dystrybucji Gwarancja: - Zakup konsumencki do 5 lat - Zakup na firmę do 2 lat - Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek - UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ: - NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ ?  KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA  Silniki zaburtowe HondaW ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach oraz w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią niezawodnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem nowatorskich rozwiązań technicznych. Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, innowacyjne silniki odrzutowe czy chociażby najbardziej zaawansowany humanoid - ASIMO. Czy będzie niezawodny? Wiele ich silników zaburtowych opiera się na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Solidność tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najlepszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC oraz kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, że te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 przez wiele lat. Honda bardzo długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli urządzeń. Nowe rozwiązania powstają z myślą szerokiego zastosowania, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są bardzo wnikliwie sprawdzane. Stanowi to solidną podstawę niezawodności naszych produktów. Dlaczego właśnie Honda? Całkowicie oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, aby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie rewolucyjne rozwiązania techniczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać wiele sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i komfortowe rozwiązania zapewniające najwyższe osiągi. Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008 oraz Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach ekologicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, że początkowo klienci wybierali silniki zaburtowe Honda głównie ze względu na bezawaryjność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania technologiczne i olbrzymie doświadczenie w budowie ekologicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego szybko nauczyć. Dlatego dzisiaj podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć. Honda to trafny wybór. Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM produkowane są tylko w Japonii, co gwarantuje najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty? Spójrz pod pokrywę naszego silnika, zobacz jak jest wykonany i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i niezawodność, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować doskonałe, ekologiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych dużej mocy, Honda wykorzystuje wiele elementów niezawodnych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów. Błyskotliwe rozwiązania dla naszego środowiska Nowe, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszystkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w przystosowaniu swoich konstrukcji do nowych wymogów i szybkiego rozpoczęcia produkcji ekologicznych silników czterosuwowych . Jak wynika z historii koncernu, Honda posiada ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów. Czym charakteryzują się silniki HONDA? Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin. Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko bardzo modny slogan. W praktyce oznacza zaś bardzo efektywny proces spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa oraz dobre osiągi silników. Najlepszym tego przykładem mogą być silniki BF 225 , BF 150 , BF 90 , BF 60 , czy BF 50 . Aby osiągi tych silników były nie tylko dobre, ale bardzo dobre, Honda stosuje kilka unikalnych, opatentowanych rozwiązań technicznych, takich jak system BLAST zwiększający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje również znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC. Efektem tych prac są bardzo szybkie, ekonomiczne, ciche i ekologiczne silniki do łodzi. O zaawansowaniu tych konstrukcji świadczy to, że silniki te spełniają nie tylko obecnie obowiązujące normy emisji spalin, ale również te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat. To co spotkamy się nad wodą?

Sklep: Pajm.pl

BF150AK2LCU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 150 AK2 LCU + GRATIS* - 2846828139

64900,00 zł

BF150AK2LCU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 150 AK2 LCU + GRATIS* Honda_Marine

Sport i rekreacja /bri style=font-weight:normal; font-size: 10px;(łodzie, pontony, silniki zaburtowe)/i

SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 150 AK2 LCU   ( 150KM ,   obrót silnika(śmigieł) w lewą stronę , długa kolumna, manetka, ładowanie 40A ) z doskonałą 5-letnią opieką gwarancyjną   JEDEN BF150

Sklep: Pajm.pl

BF150AK2LU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 150 AK2 LU + GRATIS* - 2846828138

64900,00 zł

BF150AK2LU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 150 AK2 LU + GRATIS* Honda_Marine

Sport i rekreacja /bri style=font-weight:normal; font-size: 10px;(łodzie, pontony, silniki zaburtowe)/i

SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 150 AK2 LU   ( 150KM, długa kolumna, manetka, ładowanie 40A ) z doskonałą 5-letnią opieką gwarancyjną   JEDEN BF150

Sklep: Pajm.pl

BF135AK2XCU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 135 AK2 XCU + GRATIS* - 2846828137

58900,00 zł

BF135AK2XCU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 135 AK2 XCU + GRATIS* Honda_Marine

Sport i rekreacja /bri style=font-weight:normal; font-size: 10px;(łodzie, pontony, silniki zaburtowe)/i

SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 135 AK2 XCU   ( 135KM,   obrót silnika(śmigieł) w lewą stronę ,długa kolumna, manetka, ładowanie 40A ) z doskonałą 5-letnią opieką gwarancyjną   JEDEN BF150

Sklep: Pajm.pl

BF135AK2XU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 135 AK2 XU + GRATIS* - 2846828136

49900,00 zł

BF135AK2XU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 135 AK2 XU + GRATIS* Honda_Marine

Sport i rekreacja /bri style=font-weight:normal; font-size: 10px;(łodzie, pontony, silniki zaburtowe)/i

SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 135 AK2 XU   ( 135KM, długa kolumna, manetka, ładowanie 40A ) z doskonałą 5-letnią opieką gwarancyjną   JEDEN BF150

Sklep: Pajm.pl

BF150AK2XCU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 150 AK2 XCU + GRATIS* - 2846828141

64900,00 zł

BF150AK2XCU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 150 AK2 XCU + GRATIS* Honda_Marine

Sport i rekreacja /bri style=font-weight:normal; font-size: 10px;(łodzie, pontony, silniki zaburtowe)/i

SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 150 AK2 XCU   ( 150KM,obrót silnika(śmigieł) w lewą stronę   długa kolumna, manetka, ładowanie 40A ) z doskonałą 5-letnią opieką gwarancyjną   JEDEN BF150

Sklep: Pajm.pl

BF150AK2XU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 150 AK2 XU + GRATIS* - 2846828140

56900,00 zł

BF150AK2XU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 150 AK2 XU + GRATIS* Honda_Marine

Sport i rekreacja /bri style=font-weight:normal; font-size: 10px;(łodzie, pontony, silniki zaburtowe)/i

SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 150 AK2 XU   ( 150KM, długa kolumna, manetka, ładowanie 40A ) z doskonałą 5-letnią opieką gwarancyjną   JEDEN BF150

Sklep: Pajm.pl

BF135AK2LCU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 135 AK2 LCU + GRATIS* - 2846828135

58000,00 zł

BF135AK2LCU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 135 AK2 LCU + GRATIS* Honda_Marine

Sport i rekreacja /bri style=font-weight:normal; font-size: 10px;(łodzie, pontony, silniki zaburtowe)/i

SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 135 AK2 LCU   ( 135KM, obrót silnika(śmigieł) w lewą stronę , długa kolumna, manetka, ładowanie 40A ) z doskonałą 5-letnią opieką gwarancyjną   JEDEN BF150

Sklep: Pajm.pl

BF135AK2LU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 135 AK2 LU + GRATIS* - 2846828134

57000,00 zł

BF135AK2LU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 135 AK2 LU + GRATIS* Honda_Marine

Sport i rekreacja /bri style=font-weight:normal; font-size: 10px;(łodzie, pontony, silniki zaburtowe)/i

SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 135 AK2 LU   ( 135KM, długa kolumna, manetka, ładowanie 40A ) z doskonałą 5-letnią opieką gwarancyjną   JEDEN BF150

Sklep: Pajm.pl

szukaj w Kangoo pajm pneumatyka bri style font weight normal font size 10px kompresory oraz peryferia i kompresory

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z pajm pl pneumatyka bri style font weight normal font size 10px kompresory oraz peryferia i kompresory

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.647, t2=0, t3=0, t4=0.046, t=0.647

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2018 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER