ponyplum the purple cow

- znaleziono 97 produktów w 17 sklepach

Gra magnetyczna The Purple Cow - Warcaby - 2856754596

30,49 zł

Gra magnetyczna The Purple Cow - Warcaby THE PURPLE COW

Rozrywka / Gry karciane

Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki. Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.Każdy z graczy wybiera po 12 magnesów (czerwonych lub zielonych), które układa na czarnych polach w trzech pierwszych rzędach. Celem gry jest zbicie wszystkich pionków przeciwnika albo zablokowanie wszystkich, które pozostają na planszy, pozbawiając przeciwnika możliwości wykonania ruchu. Pionki mogą poruszać się o jedno pole do przodu po przekątnej (na ukos) na wolne pola. W jednym ruchu można wykonać więcej niż jedno bicie tym samym pionkiem, przeskakując przez kolejne pionki (damki) przeciwnika. Bicia są obowiązkowe. Pionek, który dojdzie do ostatniego rzędu planszy, staje się damką i wtedy ruch przypada dla przeciwnika.Cechy gry magnetycznej Warcaby:mała, gra podróżnazapakowana w metalowe pudełko, służące za planszęilość graczy: 2w zestawie znajduje się 28 magnesów imitujących pionki

Sklep: Literacka.pl

The Purple Cow Gra magnetyczna Szachy - 2552581482

27,00 zł

The Purple Cow Gra magnetyczna Szachy The Purple Cow

Gry > Gry podróżne

Klasyczna gra Szachy. Całość zamknięta jest w metalowe pudełko. Dzięki temu, że poszczególne elementy gry są magnesami, grać możemy w każdym miejscu. Elementy gry nie zgubią się, a dodatkowo do grania możemy powrócić w każdym momencie. Zabawka idealnie sprawdzi się podczas podróży samochodem, samolotem. Zasady gry: Grę rozpoczynają białek pionki. Gracze na zmianę wykonują posunięcia swoimi pionkami zgodnie z zasadami ruchu dla danego pionka i jeśli pionek wejdzie na pole zajmowane przez przeciwnika, zbija jego pionek. Szach jest groźbą zbicia króla, która musi być zażegnana przez przeciwnika w następnym posunięciu (króla nie można zbić). Mat, czyli postawienie króla przeciwnika w szachu, przed którym nie ma obrony, kończy partię i oznacza zwycięstwo gracza, którego pionek matuje króla przeciwnika. Remis występuje w przypadku, gdy: gracze uzgodnili taki wynik partii lub gdy na planszy wystąpił pat (jedna ze stron nie może wykonać prawidłowych posunięć, a jej król nie jest szachowany) lub gdy żadna ze stron nie posiada środków niezbędnych do wygranej (choćby teoretycznej) lub gdy powstała tzw. martwa pozycja, czyli żaden z graczy nie jest w stanie dać mata nawet przy najlepszej grze. Partia może zakończyć się remisem (na wniosek jednej ze stron), gdy: identyczna pozycja na planszy pojawiła się trzykrotnie lub gdy jedna ze stron daje wiecznego szacha lub gdy wykonano pięćdziesiąt posunięć bez ruchu pionem i bicia dowolną bierką. Ilość elementów: 32 magnesy

Sklep: Tiapp

The Purple Cow Gra magnetyczna Chińskie warcaby/Trylma - 2552581460

27,00 zł

The Purple Cow Gra magnetyczna Chińskie warcaby/Trylma The Purple Cow

Gry > Gry podróżne

Klasyczna gra Chińskie warcaby, zw. także Trylma. Całość zamknięta jest w metalowym pudełko. Dzięki temu, że poszczególne elementy gry są magnesami, grać możemy w każdym miejscu. Elementy gry nie zgubią się, a dodatkowo do grania możemy powrócić w każdym momencie. Zabawka idealnie sprawdzi się podczas podróży samochodem, samolotem. Zasady gry: Ilość graczy: 2-4. Gra rozgrywana jest na planszy w kształcie gwiazdy sześcioramiennej . Gra ma wiele wariantów. W podstawowym gracze posiadają po równej liczbę pionków (10 lub 15 w zależności od liczby graczy). Celem gry jest przeprowadzenie swoich pionków do przeciwległego narożnika planszy. Można przesuwać pionek o jedno pole albo przeskakiwać sąsiadujące pionki. Po przeskoczeniu jednego pionka można przeskoczyć kolejny. Nie można zbijać pionków przeciwnika. Wygrywa ten z graczy, który jako pierwszy przeprowadzi wszystkie swoje pionki. Pozostali gracze kontynuują grę, aż wszyscy skończą. Ilość elementów: 28 magnesów

Sklep: Tiapp

The Purple Cow Gra magnetyczna Wisielec - 2552581323

27,00 zł

The Purple Cow Gra magnetyczna Wisielec The Purple Cow

Gry > Gry podróżne

Klasyczna gra Wisielec. Pierwszy gracz wymyśla słowo, ujawniając za pomocą białych magnesów liczbę tworzących je liter. Drugi z graczy stara się odgadnąć litery słowa. Za każdym razem, gdy mu się to uda, pierwszy gracz wstawia literę w odpowiednie miejsce; w przeciwnym wypadku układa element symbolicznej szubienicy i wiszącej na niej zebry. Jeżeli pierwszy gracz ułoży kompletnego

Sklep: Tiapp

Gra magnetyczna The Purple Cow - Szachy - 2856754595

30,49 zł

Gra magnetyczna The Purple Cow - Szachy THE PURPLE COW

Rozrywka / Gry karciane

Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki. Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.Grę rozpoczynają białek pionki. Gracze na zmianę wykonują posunięcia swoimi pionkami zgodnie z zasadami ruchu dla danego pionka i jeśli pionek wejdzie na pole zajmowane przez przeciwnika, zbija jego pionek. Szach jest groźbą zbicia króla, która musi być zażegnana przez przeciwnika w następnym posunięciu (króla nie można zbić). Mat, czyli postawienie króla przeciwnika w szachu, przed którym nie ma obrony, kończy partię i oznacza zwycięstwo gracza, którego pionek matuje króla przeciwnika. Remis występuje w przypadku, gdy: gracze uzgodnili taki wynik partii lub gdy na planszy wystąpił pat (jedna ze stron nie może wykonać prawidłowych posunięć, a jej król nie jest szachowany) lub gdy żadna ze stron nie posiada środków niezbędnych do wygranej (choćby teoretycznej) lub gdy powstała tzw. martwa pozycja, czyli żaden z graczy nie jest w stanie dać mata nawet przy najlepszej grze. Partia może zakończyć się remisem (na wniosek jednej ze stron), gdy: identyczna pozycja na planszy pojawiła się trzykrotnie lub gdy jedna ze stron daje wiecznego szacha lub gdy wykonano pięćdziesiąt posunięć bez ruchu pionem i bicia dowolną bierką.Cechy gry magnetycznej Szachy:mała, gra podróżnazapakowana w metalowe pudełko, służące za planszęilość graczy: 2w zestawie znajduje się 32 magnesów imitujących pionki

Sklep: Literacka.pl

Gra magnetyczna The Purple Cow - Mastermind/Secret - 2856754597

30,49 zł

Gra magnetyczna The Purple Cow - Mastermind/Secret THE PURPLE COW

Rozrywka / Gry logiczne

Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki. Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.Cel: Celem gry jest złamanie sekretnego kody przeciwnika (kolor i pozycja każdego magnesu) w jak najmniejszej ilości odgadnięć.Zasady gry: Zaczyna najmłodszy gracz, który jest twórcą kodu. Najmłodszy gracz otrzymuje planszę oznaczoną "secret code" oraz garść kolorowych magnesów i układa je tak, żeby przeciwnik nie mógł ich zobaczyć. Twórca kodu układa linię z 4 różnych kolorów magnesów używając kombinacji 4 kolorów z 6 dostępnych, robiąc to w ukryciu przed przeciwnikiem (łamaczem kodu). Twórca kodu układa białe i czarne magnesy na swojej planszy na pustym miejscu. Łamacz kodu zaczyna łamać (zgadywać) sekretny kod układają jeden rząd kolorowych magnesów zaczynając od dołu planszy oznaczonej "Decoding table". Po każdym ułożeniu twórca kodu udziela odpowiedzi łamaczowi kodu, układając białe i czarne magnesy obok kolorowego rzędu ułożonego przez łamacza kodu na planszy "Decoding table". Twórca kodu układa biały magnes wskazując pośrednie trafienie (tzn. właściwy kolor magnesu, ale niewłaściwa pozycja). Twórca kodu układa czarny magnes wskazując bezpośrednie trafienie (tzn. właściwy kolor i właściwa pozycja). Przy każdym rzędzie, który układa łamacz kodu są 4 okienka do układania białych i czarnych magnesów (np. jeśli ułożony kod przez łamacz kodu zawiera 2 pośrednie odpowiedzi i 1 bezpośrednią, twórca kodu powinien ułożyć 2 białe magnesy, 1 czarny i 1 okienko pozostawić puste. Sprawdzanie wszystkich odpowiedzi łamacza kodu na planszy "Decoding table" pomoże mu złamać kod szybciej. Wygrywa gracz, który złamie kod w najmniejsze ilości odgadnięć. Jeśli łamacz kodu nie złamie kodu w 10 ruchach, wygrywa twórca kodu.Cechy gry magnetycznej Mastermind/ Secret code:mała, gra podróżnazapakowana w metalowe pudełko, służące za planszęilość graczy: 2w zestawie znajduje się 54 kolorowe magnesy (6 kolorów) oraz 50 magnesów-wskazówek białych i czarnych.

Sklep: Literacka.pl

The Purple Cow Puzzle Mapa świata - 2833559225

31,59 zł

The Purple Cow Puzzle Mapa świata The Purple Cow

Zabawki/Puzzle i układanki > Puzzle

Puzzle to kreatywna zabawka, która uczy i bawi. Dzięki puzzlom Mapa świata dzieci w przyjemny sposób poznają świat, ze wszystkimi jego urokami. Wiek: 6-99 lat Ilość elementów: 100 Puzzle zamknięte są w metalowym pudełku. Wymiary pudełka: 11 cm Wymiary obrazka po ułożeniu: 35 x 25 cm

Sklep: Adaboo

The Purple Cow Gra magnetyczna Kółko krzyżyk - 2833555621

26,10 zł

The Purple Cow Gra magnetyczna Kółko krzyżyk The Purple Cow

Zabawki/Gry > 5 lat+

Klasyczna gra Kółko krzyżyk. Gracze obejmują pola na przemian dążąc do objęcia trzech pól w jednej linii, przy jednoczesnym uniemożliwieniu tego samego przeciwnikowi. Pole może być objęte przez jednego gracza i nie zmienia swego właściciela przez cały przebieg gry. Całość zamknięta jest w metalowe pudełko. Dzięki temu, że poszczególne elementy gry są magnesami, grać możemy w każdym miejscu. Elementy gry nie zgubią się, a dodatkowo do grania możemy powrócić w każdym momencie. Zabawka idealnie sprawdzi się podczas podróży samochodem, samolotem. Ilość elementów: 28 magnesów Wiek: 5-99 lat Wymiary opakowania: 18 x 10,3 x 1 cm

Sklep: Adaboo

The Purple Cow Gra magnetyczna Chińskie warcaby/Trylma - 2833555623

26,10 zł

The Purple Cow Gra magnetyczna Chińskie warcaby/Trylma The Purple Cow

Zabawki/Gry > 5 lat+

Klasyczna gra Chińskie warcaby, zw. także Trylma. Całość zamknięta jest w metalowym pudełko. Dzięki temu, że poszczególne elementy gry są magnesami, grać możemy w każdym miejscu. Elementy gry nie zgubią się, a dodatkowo do grania możemy powrócić w każdym momencie. Zabawka idealnie sprawdzi się podczas podróży samochodem, samolotem. Zasady gry: Ilość graczy: 2-4. Gra rozgrywana jest na planszy w kształcie gwiazdy sześcioramiennej . Gra ma wiele wariantów. W podstawowym gracze posiadają po równej liczbę pionków (10 lub 15 w zależności od liczby graczy). Celem gry jest przeprowadzenie swoich pionków do przeciwległego narożnika planszy. Można przesuwać pionek o jedno pole albo przeskakiwać sąsiadujące pionki. Po przeskoczeniu jednego pionka można przeskoczyć kolejny. Nie można zbijać pionków przeciwnika. Wygrywa ten z graczy, który jako pierwszy przeprowadzi wszystkie swoje pionki. Pozostali gracze kontynuują grę, aż wszyscy skończą. Ilość elementów: 28 magnesów Wiek: 5-99 lat Wymiary opakowania: 18 x 10,3 x 1 cm

Sklep: Adaboo

The Purple Cow Gra magnetyczna Węże i drabiny - 2833555617

26,10 zł

The Purple Cow Gra magnetyczna Węże i drabiny The Purple Cow

Zabawki/Gry > 5 lat+

Klasyczna gra Węże i drabiny. Całość zamknięta jest w metalowe pudełko. Dzięki temu, że poszczególne elementy gry są magnesami, grać możemy w każdym miejscu. Elementy gry nie zgubią nam się, a dodatkowo do grania możemy powrócić w każdym momencie. Zabawka idealnie sprawdzi się podczas podróży samochodem, samolotem. Rzuca się kośćmi i porusza tyle pól, ile wypadnie. Jeśli gracz wejdzie na pole z głową węża spada na jego koniec. Jeśli wejdzie na pole u dołu drabiny lub liny wspina się na jej górę. Wygrywa się dochodząc do ostatniego miejsca planszy. Gra jest przeznaczona dla dwóch lub więcej graczy. Wiek: 5-99 lat Wymiary opakowania: 18 x 10,3 x 1 cm

Sklep: Adaboo

The Purple Cow Gra magnetyczna Magiczne słowo - 2833555619

26,10 zł

The Purple Cow Gra magnetyczna Magiczne słowo The Purple Cow

Zabawki/Gry > 6 lat+

Klasyczna gra Magiczne słowo. Gra przeznaczona jest dla dwóch, trzech lub czterech graczy. Na planszy układa się słowo, za które otrzymuje się punkty. Doskonała gra do ćwiczenia języka angielskiego. Całość zamknięta jest w metalowe pudełko. Dzięki temu, że poszczególne elementy gry są magnesami, grać możemy w każdym miejscu. Elementy gry nie zgubią nam się, a dodatkowo do grania możemy powrócić w każdym momencie. Zabawka idealnie sprawdzi się podczas podróży samochodem, samolotem. Wiek: 7-99 lat Wymiary opakowania: 18 x 10,3 x 1 cm

Sklep: Adaboo

Gra magnetyczna The Purple Cow - Szachy - 2849723160

30,21 zł

Gra magnetyczna The Purple Cow - Szachy The Purple Cow

Gry / Szachy, warcaby

Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki. Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.Grę rozpoczynają białek pionki. Gracze na zmianę wykonują posunięcia swoimi pionkami zgodnie z zasadami ruchu dla danego pionka i jeśli pionek wejdzie na pole zajmowane przez przeciwnika, zbija jego pionek. Szach jest groźbą zbicia króla, która musi być zażegnana przez przeciwnika w następnym posunięciu (króla nie można zbić). Mat, czyli postawienie króla przeciwnika w szachu, przed którym nie ma obrony, kończy partię i oznacza zwycięstwo gracza, którego pionek matuje króla przeciwnika. Remis występuje w przypadku, gdy: gracze uzgodnili taki wynik partii lub gdy na planszy wystąpił pat (jedna ze stron nie może wykonać prawidłowych posunięć, a jej król nie jest szachowany) lub gdy żadna ze stron nie posiada środków niezbędnych do wygranej (choćby teoretycznej) lub gdy powstała tzw. martwa pozycja, czyli żaden z graczy nie jest w stanie dać mata nawet przy najlepszej grze. Partia może zakończyć się remisem (na wniosek jednej ze stron), gdy: identyczna pozycja na planszy pojawiła się trzykrotnie lub gdy jedna ze stron daje wiecznego szacha lub gdy wykonano pięćdziesiąt posunięć bez ruchu pionem i bicia dowolną bierką.Cechy gry magnetycznej Szachy:mała, gra podróżnazapakowana w metalowe pudełko, służące za planszęilość graczy: 2w zestawie znajduje się 32 magnesów imitujących pionki

Sklep: Booksnet.pl

Gra magnetyczna The Purple Cow - Domino - 2849723159

30,21 zł

Gra magnetyczna The Purple Cow - Domino The Purple Cow

Gry / Domino

Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki. Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.Kostki układa się oczkami do spodu. Gracz, który rozpoczyna wybiera jedną kostkę i wykłada go na środek gry, pozostali uczestnicy biorą po jednej kostce i dokładają do kostki leżącej na środku (jeśli pasuje)w taki sposób, aby stykające się pola miały taką samą liczbę oczek lub zachowują do dalszej gry. Jeśli kolejny gracz nie posiada kostki, którą mógłby dołożyć do gry, pobiera kolejną kostkę z puli. Jeśli kostka dalej nie pasuje, dobiera się kolejne, aż do wybrania właściwej. Wygrywa gracz, który pierwszy wyłoży wszystkie posiadane kostki.Cechy gry magnetycznej Domino:mała, gra podróżnazapakowana w metalowe pudełko, służące za planszęilość graczy: 2-4w zestawie znajduje się 28 magnetycznych kostek

Sklep: Booksnet.pl

Gra magnetyczna The Purple Cow - Mastermind/Secret - 2844650046

30,21 zł

Gra magnetyczna The Purple Cow - Mastermind/Secret The Purple Cow

Gry / Logiczne

Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki. Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.Cel: Celem gry jest złamanie sekretnego kody przeciwnika (kolor i pozycja każdego magnesu) w jak najmniejszej ilości odgadnięć.Zasady gry: Zaczyna najmłodszy gracz, który jest twórcą kodu. Najmłodszy gracz otrzymuje planszę oznaczoną "secret code" oraz garść kolorowych magnesów i układa je tak, żeby przeciwnik nie mógł ich zobaczyć. Twórca kodu układa linię z 4 różnych kolorów magnesów używając kombinacji 4 kolorów z 6 dostępnych, robiąc to w ukryciu przed przeciwnikiem (łamaczem kodu). Twórca kodu układa białe i czarne magnesy na swojej planszy na pustym miejscu. Łamacz kodu zaczyna łamać (zgadywać) sekretny kod układają jeden rząd kolorowych magnesów zaczynając od dołu planszy oznaczonej "Decoding table". Po każdym ułożeniu twórca kodu udziela odpowiedzi łamaczowi kodu, układając białe i czarne magnesy obok kolorowego rzędu ułożonego przez łamacza kodu na planszy "Decoding table". Twórca kodu układa biały magnes wskazując pośrednie trafienie (tzn. właściwy kolor magnesu, ale niewłaściwa pozycja). Twórca kodu układa czarny magnes wskazując bezpośrednie trafienie (tzn. właściwy kolor i właściwa pozycja). Przy każdym rzędzie, który układa łamacz kodu są 4 okienka do układania białych i czarnych magnesów (np. jeśli ułożony kod przez łamacz kodu zawiera 2 pośrednie odpowiedzi i 1 bezpośrednią, twórca kodu powinien ułożyć 2 białe magnesy, 1 czarny i 1 okienko pozostawić puste. Sprawdzanie wszystkich odpowiedzi łamacza kodu na planszy "Decoding table" pomoże mu złamać kod szybciej. Wygrywa gracz, który złamie kod w najmniejsze ilości odgadnięć. Jeśli łamacz kodu nie złamie kodu w 10 ruchach, wygrywa twórca kodu.Cechy gry magnetycznej Mastermind/ Secret code:mała, gra podróżnazapakowana w metalowe pudełko, służące za planszęilość graczy: 2w zestawie znajduje się 54 kolorowe magnesy (6 kolorów) oraz 50 magnesów-wskazówek białych i czarnych.

Sklep: Booksnet.pl

Gra magnetyczna The Purple Cow - Chińczyk/Ludo - 2844650044

30,21 zł

Gra magnetyczna The Purple Cow - Chińczyk/Ludo The Purple Cow

Gry / Planszowe

Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki. Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.Cel: Być pierwszym graczem, który umieści wszystkie swoje pionki w centrum planszy, w tzw. domu

Sklep: Booksnet.pl

szukaj w Kangoo ponyplum the purple cow

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z ponyplum the purple cow

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.036, t2=0, t3=0, t4=0.016, t=0.037

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2024 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER