ponyplum the purple cow
- znaleziono 97 produktów w 17 sklepach
Gra magnetyczna The Purple Cow - Warcaby THE PURPLE COW
Rozrywka / Gry karciane
Ciekawa propozycja dla osĂłb, ktĂłre duĹźo podróşujÄ . Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieĹci siÄ do kaĹźdej torebki. Gra maĹo waĹźy, dziÄki czemu zawsze moĹźemy jÄ mieÄ pod rÄkÄ . Sprawdzi siÄ podczas czekania na wizytÄ u lekarza, w dĹuĹźszej podróşy samochodem czy samolotem. Metalowe pudeĹko sĹuĹźy nam za planszÄ, dziÄki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.KaĹźdy z graczy wybiera po 12 magnesĂłw (czerwonych lub zielonych), ktĂłre ukĹada na czarnych polach w trzech pierwszych rzÄdach. Celem gry jest zbicie wszystkich pionkĂłw przeciwnika albo zablokowanie wszystkich, ktĂłre pozostajÄ na planszy, pozbawiajÄ c przeciwnika moĹźliwoĹci wykonania ruchu. Pionki mogÄ poruszaÄ siÄ o jedno pole do przodu po przekÄ tnej (na ukos) na wolne pola. W jednym ruchu moĹźna wykonaÄ wiÄcej niĹź jedno bicie tym samym pionkiem, przeskakujÄ c przez kolejne pionki (damki) przeciwnika. Bicia sÄ obowiÄ zkowe. Pionek, ktĂłry dojdzie do ostatniego rzÄdu planszy, staje siÄ damkÄ i wtedy ruch przypada dla przeciwnika.Cechy gry magnetycznej Warcaby:maĹa, gra podróşnazapakowana w metalowe pudeĹko, sĹuĹźÄ ce za planszÄiloĹÄ graczy: 2w zestawie znajduje siÄ 28 magnesĂłw imitujÄ cych pionki
Sklep: Literacka.pl
The Purple Cow Gra magnetyczna Szachy The Purple Cow
Gry > Gry podróżne
Klasyczna gra Szachy. Całość zamknięta jest w metalowe pudełko. Dzięki temu, że poszczególne elementy gry są magnesami, grać możemy w każdym miejscu. Elementy gry nie zgubią się, a dodatkowo do grania możemy powrócić w każdym momencie. Zabawka idealnie sprawdzi się podczas podróży samochodem, samolotem. Zasady gry: Grę rozpoczynają białek pionki. Gracze na zmianę wykonują posunięcia swoimi pionkami zgodnie z zasadami ruchu dla danego pionka i jeśli pionek wejdzie na pole zajmowane przez przeciwnika, zbija jego pionek. Szach jest groźbą zbicia króla, która musi być zażegnana przez przeciwnika w następnym posunięciu (króla nie można zbić). Mat, czyli postawienie króla przeciwnika w szachu, przed którym nie ma obrony, kończy partię i oznacza zwycięstwo gracza, którego pionek matuje króla przeciwnika. Remis występuje w przypadku, gdy: gracze uzgodnili taki wynik partii lub gdy na planszy wystąpił pat (jedna ze stron nie może wykonać prawidłowych posunięć, a jej król nie jest szachowany) lub gdy żadna ze stron nie posiada środków niezbędnych do wygranej (choćby teoretycznej) lub gdy powstała tzw. martwa pozycja, czyli żaden z graczy nie jest w stanie dać mata nawet przy najlepszej grze. Partia może zakończyć się remisem (na wniosek jednej ze stron), gdy: identyczna pozycja na planszy pojawiła się trzykrotnie lub gdy jedna ze stron daje wiecznego szacha lub gdy wykonano pięćdziesiąt posunięć bez ruchu pionem i bicia dowolną bierką. Ilość elementów: 32 magnesy
Sklep: Tiapp
The Purple Cow Gra magnetyczna Chińskie warcaby/Trylma The Purple Cow
Gry > Gry podróżne
Klasyczna gra Chińskie warcaby, zw. także Trylma. Całość zamknięta jest w metalowym pudełko. Dzięki temu, że poszczególne elementy gry są magnesami, grać możemy w każdym miejscu. Elementy gry nie zgubią się, a dodatkowo do grania możemy powrócić w każdym momencie. Zabawka idealnie sprawdzi się podczas podróży samochodem, samolotem. Zasady gry: Ilość graczy: 2-4. Gra rozgrywana jest na planszy w kształcie gwiazdy sześcioramiennej . Gra ma wiele wariantów. W podstawowym gracze posiadają po równej liczbę pionków (10 lub 15 w zależności od liczby graczy). Celem gry jest przeprowadzenie swoich pionków do przeciwległego narożnika planszy. Można przesuwać pionek o jedno pole albo przeskakiwać sąsiadujące pionki. Po przeskoczeniu jednego pionka można przeskoczyć kolejny. Nie można zbijać pionków przeciwnika. Wygrywa ten z graczy, który jako pierwszy przeprowadzi wszystkie swoje pionki. Pozostali gracze kontynuują grę, aż wszyscy skończą. Ilość elementów: 28 magnesów
Sklep: Tiapp
The Purple Cow Gra magnetyczna Wisielec The Purple Cow
Gry > Gry podróżne
Klasyczna gra Wisielec. Pierwszy gracz wymyśla słowo, ujawniając za pomocą białych magnesów liczbę tworzących je liter. Drugi z graczy stara się odgadnąć litery słowa. Za każdym razem, gdy mu się to uda, pierwszy gracz wstawia literę w odpowiednie miejsce; w przeciwnym wypadku układa element symbolicznej szubienicy i wiszącej na niej zebry. Jeżeli pierwszy gracz ułoży kompletnego
Sklep: Tiapp
Gra magnetyczna The Purple Cow - Szachy THE PURPLE COW
Rozrywka / Gry karciane
Ciekawa propozycja dla osĂłb, ktĂłre duĹźo podróşujÄ . Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieĹci siÄ do kaĹźdej torebki. Gra maĹo waĹźy, dziÄki czemu zawsze moĹźemy jÄ mieÄ pod rÄkÄ . Sprawdzi siÄ podczas czekania na wizytÄ u lekarza, w dĹuĹźszej podróşy samochodem czy samolotem. Metalowe pudeĹko sĹuĹźy nam za planszÄ, dziÄki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.GrÄ rozpoczynajÄ biaĹek pionki. Gracze na zmianÄ wykonujÄ posuniÄcia swoimi pionkami zgodnie z zasadami ruchu dla danego pionka i jeĹli pionek wejdzie na pole zajmowane przez przeciwnika, zbija jego pionek. Szach jest groĹşbÄ zbicia krĂłla, ktĂłra musi byÄ zaĹźegnana przez przeciwnika w nastÄpnym posuniÄciu (krĂłla nie moĹźna zbiÄ). Mat, czyli postawienie krĂłla przeciwnika w szachu, przed ktĂłrym nie ma obrony, koĹczy partiÄ i oznacza zwyciÄstwo gracza, ktĂłrego pionek matuje krĂłla przeciwnika. Remis wystÄpuje w przypadku, gdy: gracze uzgodnili taki wynik partii lub gdy na planszy wystÄ piĹ pat (jedna ze stron nie moĹźe wykonaÄ prawidĹowych posuniÄÄ, a jej krĂłl nie jest szachowany) lub gdy Ĺźadna ze stron nie posiada ĹrodkĂłw niezbÄdnych do wygranej (choÄby teoretycznej) lub gdy powstaĹa tzw. martwa pozycja, czyli Ĺźaden z graczy nie jest w stanie daÄ mata nawet przy najlepszej grze. Partia moĹźe zakoĹczyÄ siÄ remisem (na wniosek jednej ze stron), gdy: identyczna pozycja na planszy pojawiĹa siÄ trzykrotnie lub gdy jedna ze stron daje wiecznego szacha lub gdy wykonano piÄÄdziesiÄ t posuniÄÄ bez ruchu pionem i bicia dowolnÄ bierkÄ .Cechy gry magnetycznej Szachy:maĹa, gra podróşnazapakowana w metalowe pudeĹko, sĹuĹźÄ ce za planszÄiloĹÄ graczy: 2w zestawie znajduje siÄ 32 magnesĂłw imitujÄ cych pionki
Sklep: Literacka.pl
Gra magnetyczna The Purple Cow - Mastermind/Secret THE PURPLE COW
Rozrywka / Gry logiczne
Ciekawa propozycja dla osĂłb, ktĂłre duĹźo podróşujÄ . Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieĹci siÄ do kaĹźdej torebki. Gra maĹo waĹźy, dziÄki czemu zawsze moĹźemy jÄ mieÄ pod rÄkÄ . Sprawdzi siÄ podczas czekania na wizytÄ u lekarza, w dĹuĹźszej podróşy samochodem czy samolotem. Metalowe pudeĹko sĹuĹźy nam za planszÄ, dziÄki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.Cel: Celem gry jest zĹamanie sekretnego kody przeciwnika (kolor i pozycja kaĹźdego magnesu) w jak najmniejszej iloĹci odgadniÄÄ.Zasady gry: Zaczyna najmĹodszy gracz, ktĂłry jest twĂłrcÄ kodu. NajmĹodszy gracz otrzymuje planszÄ oznaczonÄ "secret code" oraz garĹÄ kolorowych magnesĂłw i ukĹada je tak, Ĺźeby przeciwnik nie mĂłgĹ ich zobaczyÄ. TwĂłrca kodu ukĹada liniÄ z 4 róşnych kolorĂłw magnesĂłw uĹźywajÄ c kombinacji 4 kolorĂłw z 6 dostÄpnych, robiÄ c to w ukryciu przed przeciwnikiem (Ĺamaczem kodu). TwĂłrca kodu ukĹada biaĹe i czarne magnesy na swojej planszy na pustym miejscu. Ĺamacz kodu zaczyna ĹamaÄ (zgadywaÄ) sekretny kod ukĹadajÄ jeden rzÄ d kolorowych magnesĂłw zaczynajÄ c od doĹu planszy oznaczonej "Decoding table". Po kaĹźdym uĹoĹźeniu twĂłrca kodu udziela odpowiedzi Ĺamaczowi kodu, ukĹadajÄ c biaĹe i czarne magnesy obok kolorowego rzÄdu uĹoĹźonego przez Ĺamacza kodu na planszy "Decoding table". TwĂłrca kodu ukĹada biaĹy magnes wskazujÄ c poĹrednie trafienie (tzn. wĹaĹciwy kolor magnesu, ale niewĹaĹciwa pozycja). TwĂłrca kodu ukĹada czarny magnes wskazujÄ c bezpoĹrednie trafienie (tzn. wĹaĹciwy kolor i wĹaĹciwa pozycja). Przy kaĹźdym rzÄdzie, ktĂłry ukĹada Ĺamacz kodu sÄ 4 okienka do ukĹadania biaĹych i czarnych magnesĂłw (np. jeĹli uĹoĹźony kod przez Ĺamacz kodu zawiera 2 poĹrednie odpowiedzi i 1 bezpoĹredniÄ , twĂłrca kodu powinien uĹoĹźyÄ 2 biaĹe magnesy, 1 czarny i 1 okienko pozostawiÄ puste. Sprawdzanie wszystkich odpowiedzi Ĺamacza kodu na planszy "Decoding table" pomoĹźe mu zĹamaÄ kod szybciej. Wygrywa gracz, ktĂłry zĹamie kod w najmniejsze iloĹci odgadniÄÄ. JeĹli Ĺamacz kodu nie zĹamie kodu w 10 ruchach, wygrywa twĂłrca kodu.Cechy gry magnetycznej Mastermind/ Secret code:maĹa, gra podróşnazapakowana w metalowe pudeĹko, sĹuĹźÄ ce za planszÄiloĹÄ graczy: 2w zestawie znajduje siÄ 54 kolorowe magnesy (6 kolorĂłw) oraz 50 magnesĂłw-wskazĂłwek biaĹych i czarnych.
Sklep: Literacka.pl
The Purple Cow Puzzle Mapa świata The Purple Cow
Zabawki/Puzzle i układanki > Puzzle
Puzzle to kreatywna zabawka, która uczy i bawi. Dzięki puzzlom Mapa świata dzieci w przyjemny sposób poznają świat, ze wszystkimi jego urokami. Wiek: 6-99 lat Ilość elementów: 100 Puzzle zamknięte są w metalowym pudełku. Wymiary pudełka: 11 cm Wymiary obrazka po ułożeniu: 35 x 25 cm
Sklep: Adaboo
The Purple Cow Gra magnetyczna Kółko krzyżyk The Purple Cow
Zabawki/Gry > 5 lat+
Klasyczna gra Kółko krzyżyk. Gracze obejmują pola na przemian dążąc do objęcia trzech pól w jednej linii, przy jednoczesnym uniemożliwieniu tego samego przeciwnikowi. Pole może być objęte przez jednego gracza i nie zmienia swego właściciela przez cały przebieg gry. Całość zamknięta jest w metalowe pudełko. Dzięki temu, że poszczególne elementy gry są magnesami, grać możemy w każdym miejscu. Elementy gry nie zgubią się, a dodatkowo do grania możemy powrócić w każdym momencie. Zabawka idealnie sprawdzi się podczas podróży samochodem, samolotem. Ilość elementów: 28 magnesów Wiek: 5-99 lat Wymiary opakowania: 18 x 10,3 x 1 cm
Sklep: Adaboo
The Purple Cow Gra magnetyczna Chińskie warcaby/Trylma The Purple Cow
Zabawki/Gry > 5 lat+
Klasyczna gra Chińskie warcaby, zw. także Trylma. Całość zamknięta jest w metalowym pudełko. Dzięki temu, że poszczególne elementy gry są magnesami, grać możemy w każdym miejscu. Elementy gry nie zgubią się, a dodatkowo do grania możemy powrócić w każdym momencie. Zabawka idealnie sprawdzi się podczas podróży samochodem, samolotem. Zasady gry: Ilość graczy: 2-4. Gra rozgrywana jest na planszy w kształcie gwiazdy sześcioramiennej . Gra ma wiele wariantów. W podstawowym gracze posiadają po równej liczbę pionków (10 lub 15 w zależności od liczby graczy). Celem gry jest przeprowadzenie swoich pionków do przeciwległego narożnika planszy. Można przesuwać pionek o jedno pole albo przeskakiwać sąsiadujące pionki. Po przeskoczeniu jednego pionka można przeskoczyć kolejny. Nie można zbijać pionków przeciwnika. Wygrywa ten z graczy, który jako pierwszy przeprowadzi wszystkie swoje pionki. Pozostali gracze kontynuują grę, aż wszyscy skończą. Ilość elementów: 28 magnesów Wiek: 5-99 lat Wymiary opakowania: 18 x 10,3 x 1 cm
Sklep: Adaboo
The Purple Cow Gra magnetyczna Węże i drabiny The Purple Cow
Zabawki/Gry > 5 lat+
Klasyczna gra Węże i drabiny. Całość zamknięta jest w metalowe pudełko. Dzięki temu, że poszczególne elementy gry są magnesami, grać możemy w każdym miejscu. Elementy gry nie zgubią nam się, a dodatkowo do grania możemy powrócić w każdym momencie. Zabawka idealnie sprawdzi się podczas podróży samochodem, samolotem. Rzuca się kośćmi i porusza tyle pól, ile wypadnie. Jeśli gracz wejdzie na pole z głową węża spada na jego koniec. Jeśli wejdzie na pole u dołu drabiny lub liny wspina się na jej górę. Wygrywa się dochodząc do ostatniego miejsca planszy. Gra jest przeznaczona dla dwóch lub więcej graczy. Wiek: 5-99 lat Wymiary opakowania: 18 x 10,3 x 1 cm
Sklep: Adaboo
The Purple Cow Gra magnetyczna Magiczne słowo The Purple Cow
Zabawki/Gry > 6 lat+
Klasyczna gra Magiczne słowo. Gra przeznaczona jest dla dwóch, trzech lub czterech graczy. Na planszy układa się słowo, za które otrzymuje się punkty. Doskonała gra do ćwiczenia języka angielskiego. Całość zamknięta jest w metalowe pudełko. Dzięki temu, że poszczególne elementy gry są magnesami, grać możemy w każdym miejscu. Elementy gry nie zgubią nam się, a dodatkowo do grania możemy powrócić w każdym momencie. Zabawka idealnie sprawdzi się podczas podróży samochodem, samolotem. Wiek: 7-99 lat Wymiary opakowania: 18 x 10,3 x 1 cm
Sklep: Adaboo
Gra magnetyczna The Purple Cow - Szachy The Purple Cow
Gry / Szachy, warcaby
Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki. Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.Grę rozpoczynają białek pionki. Gracze na zmianę wykonują posunięcia swoimi pionkami zgodnie z zasadami ruchu dla danego pionka i jeśli pionek wejdzie na pole zajmowane przez przeciwnika, zbija jego pionek. Szach jest groźbą zbicia króla, która musi być zażegnana przez przeciwnika w następnym posunięciu (króla nie można zbić). Mat, czyli postawienie króla przeciwnika w szachu, przed którym nie ma obrony, kończy partię i oznacza zwycięstwo gracza, którego pionek matuje króla przeciwnika. Remis występuje w przypadku, gdy: gracze uzgodnili taki wynik partii lub gdy na planszy wystąpił pat (jedna ze stron nie może wykonać prawidłowych posunięć, a jej król nie jest szachowany) lub gdy żadna ze stron nie posiada środków niezbędnych do wygranej (choćby teoretycznej) lub gdy powstała tzw. martwa pozycja, czyli żaden z graczy nie jest w stanie dać mata nawet przy najlepszej grze. Partia może zakończyć się remisem (na wniosek jednej ze stron), gdy: identyczna pozycja na planszy pojawiła się trzykrotnie lub gdy jedna ze stron daje wiecznego szacha lub gdy wykonano pięćdziesiąt posunięć bez ruchu pionem i bicia dowolną bierką.Cechy gry magnetycznej Szachy:mała, gra podróżnazapakowana w metalowe pudełko, służące za planszęilość graczy: 2w zestawie znajduje się 32 magnesów imitujących pionki
Sklep: Booksnet.pl
Gra magnetyczna The Purple Cow - Domino The Purple Cow
Gry / Domino
Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki. Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.Kostki układa się oczkami do spodu. Gracz, który rozpoczyna wybiera jedną kostkę i wykłada go na środek gry, pozostali uczestnicy biorą po jednej kostce i dokładają do kostki leżącej na środku (jeśli pasuje)w taki sposób, aby stykające się pola miały taką samą liczbę oczek lub zachowują do dalszej gry. Jeśli kolejny gracz nie posiada kostki, którą mógłby dołożyć do gry, pobiera kolejną kostkę z puli. Jeśli kostka dalej nie pasuje, dobiera się kolejne, aż do wybrania właściwej. Wygrywa gracz, który pierwszy wyłoży wszystkie posiadane kostki.Cechy gry magnetycznej Domino:mała, gra podróżnazapakowana w metalowe pudełko, służące za planszęilość graczy: 2-4w zestawie znajduje się 28 magnetycznych kostek
Sklep: Booksnet.pl
Gra magnetyczna The Purple Cow - Mastermind/Secret The Purple Cow
Gry / Logiczne
Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki. Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.Cel: Celem gry jest złamanie sekretnego kody przeciwnika (kolor i pozycja każdego magnesu) w jak najmniejszej ilości odgadnięć.Zasady gry: Zaczyna najmłodszy gracz, który jest twórcą kodu. Najmłodszy gracz otrzymuje planszę oznaczoną "secret code" oraz garść kolorowych magnesów i układa je tak, żeby przeciwnik nie mógł ich zobaczyć. Twórca kodu układa linię z 4 różnych kolorów magnesów używając kombinacji 4 kolorów z 6 dostępnych, robiąc to w ukryciu przed przeciwnikiem (łamaczem kodu). Twórca kodu układa białe i czarne magnesy na swojej planszy na pustym miejscu. Łamacz kodu zaczyna łamać (zgadywać) sekretny kod układają jeden rząd kolorowych magnesów zaczynając od dołu planszy oznaczonej "Decoding table". Po każdym ułożeniu twórca kodu udziela odpowiedzi łamaczowi kodu, układając białe i czarne magnesy obok kolorowego rzędu ułożonego przez łamacza kodu na planszy "Decoding table". Twórca kodu układa biały magnes wskazując pośrednie trafienie (tzn. właściwy kolor magnesu, ale niewłaściwa pozycja). Twórca kodu układa czarny magnes wskazując bezpośrednie trafienie (tzn. właściwy kolor i właściwa pozycja). Przy każdym rzędzie, który układa łamacz kodu są 4 okienka do układania białych i czarnych magnesów (np. jeśli ułożony kod przez łamacz kodu zawiera 2 pośrednie odpowiedzi i 1 bezpośrednią, twórca kodu powinien ułożyć 2 białe magnesy, 1 czarny i 1 okienko pozostawić puste. Sprawdzanie wszystkich odpowiedzi łamacza kodu na planszy "Decoding table" pomoże mu złamać kod szybciej. Wygrywa gracz, który złamie kod w najmniejsze ilości odgadnięć. Jeśli łamacz kodu nie złamie kodu w 10 ruchach, wygrywa twórca kodu.Cechy gry magnetycznej Mastermind/ Secret code:mała, gra podróżnazapakowana w metalowe pudełko, służące za planszęilość graczy: 2w zestawie znajduje się 54 kolorowe magnesy (6 kolorów) oraz 50 magnesów-wskazówek białych i czarnych.
Sklep: Booksnet.pl
Gra magnetyczna The Purple Cow - Chińczyk/Ludo The Purple Cow
Gry / Planszowe
Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki. Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.Cel: Być pierwszym graczem, który umieści wszystkie swoje pionki w centrum planszy, w tzw. domu
Sklep: Booksnet.pl
szukaj w Kangoo ponyplum the purple cow
Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice
Szukaj w sklepach lub całym serwisie
1. Sklepy z ponyplum the purple cow
2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu
t1=0.036, t2=0, t3=0, t4=0.016, t=0.037