pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. wydanie ii
- znaleziono 792 produkty w 59 sklepach
Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak się to robi. Wydanie II poprawione i uzupełnione
Informatyka i Internet
Przewodnik po nowoczesnych technikach promocji witryny internetowej Jak wyszukiwarki indeksują strony WWW? Co wpływa na wysoką pozycję strony w wynikach wyszukiwania? W jaki sposób reklamować stronę w sieci? Jak sprawdzać skuteczność pozycjonowania? Współczesny internet to już nie tylko źródło informacji. To także ogromny pasaż handlowy, narzędzie marketingowe i nośnik reklamowy. Na milionach witryn WWW każdy może znaleźć dla siebie coś interesującego. Co sprawia, że wśród tak wielu stron internetowych niektóre odwiedzane są niezwykle często, a inne sporadycznie? Czynników jest wiele, ale jednym z najistotniejszych jest pozycja w wynikach wyszukiwania. Krążący po sieci żart: "Jeśli czegoś nie ma w Google, to nie ma tego wcale" doskonale oddaje istotę sprawy -- wskazuje, jak ważne jest wysokie miejsce w wyszukiwarkach. Co zrobić, aby nasza strona WWW pojawiała się na odpowiedniej pozycji? Czytając książkę "Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak się to robi. Wydanie II poprawione i uzupełnione", dowiesz się, w jaki sposób wpływać na "sposób widzenia" Twojej strony WWW przez wyszukiwarki. Nauczysz się tworzyć i modyfikować kod HTML tak, aby mechanizmy indeksujące prawidłowo rozpoznawały słowa kluczowe, poznasz metody zwiększania ruchu na stronie oraz systemy wymiany łączy. Przeczytasz o tym, jak odbywa się pozycjonowanie w wyszukiwarkach, jak pozyskiwać i analizować statystyki ruchu na stronie oraz jak wykorzystać działające w internecie mechanizmy reklamowe. Metody zarabiania na stronie WWW Zasada działania wyszukiwarki internetowej Projektowanie mechanizmów nawigacyjnych Dobór fraz i słów kluczowych Wykorzystanie hiperłączy Wybór domeny Systemy wymiany łączy Mechanizmy indeksacji witryny w wyszukiwarkach Śledzenie ruchu na stronie Reklama w wyszukiwarkach Zobacz swoją stronę na pierwszym miejscu w wyszukiwarce!
Sklep: Planetaksiazki.pl
Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych Helion
Pozycjonowanie (SEO/SEM)
Stworzenie doskonałego serwisu WWW to dopiero początek drogi. Jej następnym etapem jest sprawienie, aby witryna była często odwiedzana. Nawet najbardziej efektowna i profesjonalnie przygotowana witryna WWW jest bezużyteczna, jeśli użytkownicy internetu nie wiedzą o jej istnieniu. Na popularność witryny mają wpływ różne czynniki -- szata graficzna, treść, łatwość nawigacji i odpowiednie przygotowanie jej struktury tak, aby wyszukiwarki internetowe i użytkownicy mogli odnaleźć ją w gąszczu setek tysięcy innych witryn. Książka "Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych" zawiera informacje przydatne każdemu, kto chce spopularyzować swoją witrynę WWW. Autorka książki, doświadczona projektantka witryn internetowych, przedstawia w niej nie tylko zasady tworzenia stron wyłącznie pod kątem przeszukujących je mechanizmów, ale również pokazuje, co można zrobić, aby osoby, które odwiedziły witrynę, wracały do niej. Zasady projektowania witryn WWW Odpowiednie wykorzystanie słów kluczowych i schematów nawigacyjnych Dobór odpowiedniego przekazu marketingowego dla witryny Właściwe stosowanie JavaScript, Flasha i stylów CSS Sposoby pozycjonowania dynamicznych witryn WWW Zgłaszanie witryn do katalogów i wyszukiwarek Używanie statystyk do oceny popularności witryny Promowanie witryny bez spamowania Jeśli projektujesz witryny internetowe lub zajmujesz się marketingiem, musisz przeczytać tę książkę. Przekonasz się, jak wiele możesz zyskać, odpowiednio wykorzystując zawartą w niej wiedzę. Pobierz plik MP3 i posłuchaj recenzji o książce.
Sklep: Booknet.net.pl
Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Cała prawda Helion
InternetPodręcznikiPozycjonowanie (SEO/SEM)
Poznaj najlepsze praktyki pozycjonowania i bądź zawsze pierwszy! Jak wybrać najlepsze słowa kluczowe? Jak zaprojektować witrynę, aby klienci chcieli z niej korzystać? Jak budować łącza za pośrednictwem katalogu stron internetowych? Prawda o wyszukiwarkach internetowych jest taka, że odnajdą Twoją witrynę albo stronę Twojego konkurenta. Zapewne wiesz, że aby klienci trafili właśnie do Ciebie, musisz szybko wedrzeć się na szczyt w wynikach wyszukiwania. Jedyne, co musisz teraz zrobić, to skorzystać z porad zawartych w tej książce. Nie trać więc czasu i poznaj najlepsze techniki optymalizacji. Poczuj, jak korzystnie i przyjemnie jest zdobyć dobrą pozycję w wyszukiwarce! Książka "Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Cała prawda" stanowi bezcenne źródło wiedzy dla każdego, kto chce zrozumieć mechanizmy wyszukiwania, aby zaznaczyć swoją obecność w Internecie. Dzięki temu podręcznikowi poznasz wszystkie aspekty optymalizacji, takie jak wykorzystanie nowoczesnych technologii, tworzenie metaznaczników, budowa łączy oraz strategie promowania wyjątkowych ofert. Nauczysz się najlepszych, sprawdzonych w praktyce technik pozycjonowania, a Twoja wiedza szybko przełoży się na wymierne zyski. Narzędzia do badania słów kluczowych Systemy zarządzania treścią Nazywanie plików i sporządzanie transkrypcji Budowanie łączy Budowanie treści i struktury witryny Stosowanie strategii PR-owej Wyszukiwarki internetowe Wyszukiwanie uniwersalne i spersonalizowane Zarządzanie procesem pozycjonowania Sposoby optymalizowania witryny Najlepsze sprawdzone techniki optymalizacji do natychmiastowego zastosowania!
Sklep: Booknet.net.pl
Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych
Kultura i rozrywka > Książki i Komiksy > Literatura piękna > Literatura piękna - proza zagraniczna
Tania książka - Poznaj najlepsze praktyki pozycjonowania i bądź zawsze pierwszy! Jak wybrać najlepsze słowa kluczowe?Jak zaprojektować witrynę, aby klienci chcieli z niej korzystać?Jak budować łącza za pośrednictwem katalogu stron internetowych?Prawda o wyszukiwarkach internetowych jest taka, że odnajdą Twoją witrynę albo stronę Twojego konkurenta. Zapewne wiesz, że aby klienci trafili właśnie do Ciebie, musisz szybko wedrzeć się na szczyt w wynikach wyszukiwania. Jedyne, co musisz teraz zrobić, to skorzystać z porad zawartych w tej książce. Nie trać więc czasu i poznaj najlepsze techniki optymalizacji. Poczuj, jak korzystnie i przyjemnie jest zdobyć dobrą pozycję w wyszukiwarce!Książka "Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Cała prawda" stanowi bezcenne źródło wiedzy dla każdego, kto chce zrozumieć mechanizmy wyszukiwania, aby zaznaczyć swoją obecność w Internecie. Dzięki temu podręcznikowi poznasz wszystkie aspekty optymalizacji, takie jak wykorzystanie nowoczesnych technologii, tworzenie metaznaczników, budowa łączy oraz strategie promowania wyjątkowych ofert. Nauczysz się najlepszych, sprawdzonych w praktyce technik pozycjonowania, a Twoja wiedza szybko przełoży się na wymierne zyski.Narzędzia do badania słów kluczowychSystemy zarządzania treściąNazywanie plików i sporządzanie transkrypcjiBudowanie łączyBudowanie treści i struktury witrynyStosowanie strategii PR-owejWyszukiwarki internetoweWyszukiwanie uniwersalne i spersonalizowaneZarządzanie procesem pozycjonowaniaSposoby optymalizowania witrynyPozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych Autor: Rebecca Lieb Książka w bardzo dobrym stanie, Okładka miękka Liczba stron: 288
Sklep: otoksiazka24.pl
Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Cała prawda Helion
Informatyka > Webmasterstwo
Poznaj najlepsze praktyki pozycjonowania i bądź zawsze pierwszy! Jak wybrać najlepsze słowa kluczowe? Jak zaprojektować witrynę, aby klienci chcieli z niej korzystać? Jak budować łącza za pośrednictwem katalogu stron internetowych? Prawda o wyszukiwarkach internetowych jest taka, że odnajdą Twoją witrynę albo stronę Twojego konkurenta. Zapewne wiesz, że aby klienci trafili właśnie do Ciebie, musisz szybko wedrzeć się na szczyt w wynikach wyszukiwania. Jedyne, co musisz teraz zrobić, to skorzystać z porad zawartych w tej książce. Nie trać więc czasu i poznaj najlepsze techniki optymalizacji. Poczuj, jak korzystnie i przyjemnie jest zdobyć dobrą pozycję w wyszukiwarce! Książka "Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Cała prawda" stanowi bezcenne źródło wiedzy dla każdego, kto chce zrozumieć mechanizmy wyszukiwania, aby zaznaczyć swoją obecność w Internecie. Dzięki temu podręcznikowi poznasz wszystkie aspekty optymalizacji, takie jak wykorzystanie nowoczesnych technologii, tworzenie metaznaczników, budowa łączy oraz strategie promowania wyjątkowych ofert. Nauczysz się najlepszych, sprawdzonych w praktyce technik pozycjonowania, a Twoja wiedza szybko przełoży się na wymierne zyski. Narzędzia do badania słów kluczowych Systemy zarządzania treścią Nazywanie plików i sporządzanie transkrypcji Budowanie łączy Budowanie treści i struktury witryny Stosowanie strategii PR-owej Wyszukiwarki internetowe Wyszukiwanie uniwersalne i spersonalizowane Zarządzanie procesem pozycjonowania Sposoby optymalizowania witryny Najlepsze sprawdzone techniki optymalizacji do natychmiastowego zastosowania!
Sklep: Księgarnia-Techniczna.com
Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych helion
Książki techniczne>Informatyka. Cybernetyka. Komputery>Oprogramowanie>Internet
Poznaj najlepsze praktyki pozycjonowania i bądź zawsze pierwszy! Jak wybrać najlepsze słowa kluczowe? Jak zaprojektować witrynę, aby klienci chcieli z niej korzystać? Jak budować łącza za pośrednictwem katalogu stron internetowych?Prawda o wyszukiwarkach internetowych jest taka, że odnajdą Twoją witrynę albo stronę Twojego konkurenta. Zapewne wiesz, że aby klienci trafili właśnie do Ciebie, musisz szybko wedrzeć się na szczyt w wynikach wyszukiwania. Jedyne, co musisz teraz zrobić, to skorzystać z porad zawartych w tej książce. Nie trać więc czasu i poznaj najlepsze techniki optymalizacji. Poczuj, jak korzystnie i przyjemnie jest zdobyć dobrą pozycję w wyszukiwarce!Książka "Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Cała prawda" stanowi bezcenne źródło wiedzy dla każdego, kto chce zrozumieć mechanizmy wyszukiwania, aby zaznaczyć swoją obecność w Internecie. Dzięki temu podręcznikowi poznasz wszystkie aspekty optymalizacji, takie jak wykorzystanie nowoczesnych technologii, tworzenie metaznaczników, budowa łączy oraz strategie promowania wyjątkowych ofert. Nauczysz się najlepszych, sprawdzonych w praktyce technik pozycjonowania, a Twoja wiedza szybko przełoży się na wymierne zyski. Narzędzia do badania słów kluczowych Systemy zarządzania treścią Nazywanie plików i sporządzanie transkrypcji Budowanie łączy Budowanie treści i struktury witryny Stosowanie strategii PR-owej Wyszukiwarki internetowe Wyszukiwanie uniwersalne i spersonalizowane Zarządzanie procesem pozycjonowania Sposoby optymalizowania witrynyNajlepsze sprawdzone techniki optymalizacji do natychmiastowego zastosowania!...
Sklep: Bonusmedia
Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych helion
Książki techniczne>Informatyka. Cybernetyka. Komputery>Oprogramowanie>Internet
Właściwe pozycjonowanie witryn i stron internetowych pod kątem wyszukiwarek jest kluczowe dla popularności naszej witryny wśród użytkowników, a co za tym idzie, ma wpływ na jej rentowność. Każdy użytkownik wpisujący konkretne hasło czy zapytanie do wyszukiwarki jest naszym potencjalnym klientem! Warto także pamiętać o tym, że przemyślana optymalizacja witryny, dokonana jeszcze przed nadaniem jej ostatecznego kształtu, oznacza ogromne oszczędności czasu i pieniędzy. Ponieważ miliony internautów dzięki wyszukiwarkom trafiają na różne witryny, musimy sprawić, aby nasza strona jakoś szczególnie się wyróżniała. Właśnie na tym polega dziś skuteczny marketing firmy."Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych" to książka napisana dla wszystkich tych, którzy chcą tworzyć witryny internetowe spełniające zarówno oczekiwania użytkowników, jak i cele biznesowe. To idealny podręcznik dla projektantów witryn internetowych, programistów, webmasterów, ale też specjalistów od marketingu w internecie. Dzięki lekturze tej książki poznasz wiele skutecznych sposobów na osiąganie jak najwyższej pozycji w wyszukiwarkach. Uzyskasz także praktyczne porady i cenne wskazówki ułatwiające projektowanie oraz budowanie witryn. Najważniejsze zagadnienia omówione w książce to: typy serwisów wyszukujących oraz sposób wyświetlania wyników wyszukiwania; proces skutecznej optymalizacji witryny pod kątem wyszukiwarek; optymalizacja dokumentów nietekstowych (grafiki, plików audio oraz wideo); zgłaszanie witryn do wyszukiwarek i katalogów.Popularna i dochodowa - taka staje się witryna widoczna w internecie!...
Sklep: Bonusmedia
Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Cała prawda Helion
Książki/Informatyka/Informatyka
Sklep: Selkar.pl
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II Helion
Biznes
Zostań prawdziwym e-biznesmenem! Marketing
Sklep: Księgarnia-Techniczna.com
Reklama w wyszukiwarkach internetowych helion
Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Ekonomia>Gospodarka
Poznaj sekrety reklamy w wyszukiwarkach i zwiększaj swoje zyski Jak przekształcić nieciekawy tekst w genialną reklamę? Jak zapewnić sobie czołowe pozycje w popularnych wyszukiwarkach? Jak oceniać swoją pozycję i poprawiać wyniki?Dziś nic nie przyciąga wartościowych użytkowników (czytaj: Twoich klientów) tak skutecznie, jak robią to wyszukiwarki internetowe! Jeśli więc nie zajmujesz wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania dla pożądanych słów kluczowych, oznacza to, że umościli się tam wygodnie Twoi konkurenci. Chcesz wiedzieć, jak się tam dostali, a potem sam zająć najwyższe miejsce w wyszukiwarce, czyli stać się widocznym dla rzeszy nowych klientów? Oto książka dla Ciebie!Książka "Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II" zawiera nietuzinkowe porady i informacje, które pozwolą Ci zdeklasować konkurencję i osiągnąć sukces dzięki odpowiedniemu planowaniu kampanii reklamowej w internecie. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystać łącza sponsorowane i wybrać odpowiednie słowa kluczowe, aby zmaksymalizować zyski. Nauczysz się optymalnie dobierać strony wejściowe na podstawie takich elementów, jak lokalizacja geograficzna lub pora dnia. Na koniec z satysfakcją oddasz niedochodowe kliknięcia swojej konkurencji, a dla siebie zatrzymasz te najcenniejsze! Łącza sponsorowane, płatna indeksacja i umieszczanie w katalogach Miejsce wyszukiwarek w planie medialnym Określanie wartości użytkowników witryny Tworzenie strategii udanej kampanii PPC Wybieranie wyszukiwarek i tworzenie odnośników Wybór słów kluczowych Maksymalizacja tropu wyszukiwania Strony konwersji, oferty i budżet Zarządzanie kampanią Targetowanie kontekstowe z wykorzystaniem słów kluczowych Wzbogacanie wyszukiwarki o analizę zachowańKup miejsce na szczytach wyszukiwarek i zwiększ swoją sprzedaż!...
Sklep: Bonusmedia
Reklama w wyszukiwarkach internetowych helion
Podręczniki szkolne
Poznaj sekrety reklamy w wyszukiwarkach i zwiększaj swoje zyski Jak przekształcić nieciekawy tekst w genialną reklamę? Jak zapewnić sobie czołowe pozycje w popularnych wyszukiwarkach? Jak oceniać swoją pozycję i poprawiać wyniki?Dziś nic nie przyciąga wartościowych użytkowników (czytaj: Twoich klientów) tak skutecznie, jak robią to wyszukiwarki internetowe! Jeśli więc nie zajmujesz wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania dla pożądanych słów kluczowych, oznacza to, że umościli się tam wygodnie Twoi konkurenci. Chcesz wiedzieć, jak się tam dostali, a potem sam zająć najwyższe miejsce w wyszukiwarce, czyli stać się widocznym dla rzeszy nowych klientów? Oto książka dla Ciebie!Książka "Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II" zawiera nietuzinkowe porady i informacje, które pozwolą Ci zdeklasować konkurencję i osiągnąć sukces dzięki odpowiedniemu planowaniu kampanii reklamowej w internecie. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystać łącza sponsorowane i wybrać odpowiednie słowa kluczowe, aby zmaksymalizować zyski. Nauczysz się optymalnie dobierać strony wejściowe na podstawie takich elementów, jak lokalizacja geograficzna lub pora dnia. Na koniec z satysfakcją oddasz niedochodowe kliknięcia swojej konkurencji, a dla siebie zatrzymasz te najcenniejsze! Łącza sponsorowane, płatna indeksacja i umieszczanie w katalogach Miejsce wyszukiwarek w planie medialnym Określanie wartości użytkowników witryny Tworzenie strategii udanej kampanii PPC Wybieranie wyszukiwarek i tworzenie odnośników Wybór słów kluczowych Maksymalizacja tropu wyszukiwania Strony konwersji, oferty i budżet Zarządzanie kampanią Targetowanie kontekstowe z wykorzystaniem słów kluczowych Wzbogacanie wyszukiwarki o analizę zachowańKup miejsce na szczytach wyszukiwarek i zwiększ swoją sprzedaż!...
Sklep: Madbooks.pl
Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Wydanie II. Ćwiczenia praktyczne Helion
Pozycjonowanie (SEO/SEM)
Wejdź na szczyt... listy wyszukiwania! Właśnie stworzyłeś perfekcyjny serwis WWW. Od teraz klienci lub inne osoby do szaleństwa zainteresowane Twoją witryną powinny pchać się do niej drzwiami i oknami... a jednak wcale tego nie robią. Czyżbyś o czymś zapomniał? No jasne - czas zadbać o odpowiednią pozycję Twojej strony, czyli przekonać Google...a do pokazywania jej na początku listy. Ta książka pokaże Ci, jak monitorować i skutecznie zwiększać ruch na stronie WWW. Dowiesz się z niej, jak działają wyszukiwarki (ze szczególnym uwzględnieniem nowych wersji Google...a) i czym należy kierować się przy wybieraniu słów czy całych fraz kluczowych. Zorientujesz się, do czego służy system wymiany linków, co to jest indeksacja witryny i jak zbudować własne zaplecze. Poznasz korzyści płynące z nawiązania współpracy z mediami społecznościowymi, a także najczęściej spotykane zagrożenia dla pozycji Twojego serwisu WWW. Nauczysz się umiejętnie reklamować swoją witrynę i stale zwiększać jej popularność. A najważniejsze, że wszystko to nie zabierze Ci dużo czasu - seria świetnie zaprojektowanych ćwiczeń pozwoli Ci osiągnąć cele praktycznie od ręki! Jak działa Google Słowa i frazy kluczowe Hiperłącza Budowa własnego zaplecza Indeksacja witryny Prezentacja typowych zagrożeń i błędów Reklama w wyszukiwarkach i reklama kontekstowa Śledzenie ruchu na stronie oraz monitoring innych parametrów strony Słownik pojęć Inne sposoby zwiększania popularności witryny Ułatw internautom drogę do Twojego serwisu WWW!
Sklep: Booknet.net.pl
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II onepress
Mapy
>> Możesz kupić książkę w zestawie, w atrakcyjnej cenie: Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II i Kolejna odsłona Zostań prawdziwym e-biznesmenem! Marketing - promocja sklepu, systemy partnerskie, komunikacja z klientem Użyteczność witryny - rozmieszczenie elementów, wyszukiwanie, nawigacja Wybór sklepu - funkcjonalność, modele oprogramowania, logistyka Jeśli poważnie myślisz o otwarciu własnego sklepu, ale boisz się skoczyć od razu na głęboką wodę albo nie chcesz niepotrzebnie utopić góry pieniędzy, idealnym rozwiązaniem dla Ciebie będzie założenie sklepu internetowego. Taki sklep ma niemal same zalety - nie jest drogi w utrzymaniu, pozwala na elastyczne dopasowanie czasu pracy, zapewnia dotarcie do klientów mieszkających w innych rejonach kraju albo nawet na całym świecie. Jest tylko jedno małe "ale" - aby ten biznes przynosił dochody, musisz perfekcyjnie dopracować swoją witrynę, zapewnić jej skuteczną promocję, a ponadto nie nadużywać cierpliwości kupujących z powodu chaotycznej logistyki. Wszelkie aspekty prowadzenia biznesu internetowego, od podstaw aż po najbardziej zaawansowane zagadnienia, znajdziesz w książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II ". Jest to nowa, uzupełniona wersja niezwykle popularnej książki pod tym samym tytułem, wydanej przez Helion w 2006 roku. Dowiesz się z niej, jak wybrać odpowiednią strategię konkurowania, przyciągnąć i zatrzymać klienta, właściwie wykorzystać możliwości pozycjonowania i różnych form reklamy. Nauczysz się analizować dane statystyczne, obliczać koszty i zyski, stosować programy motywacyjne oraz badać poziom zadowolenia konsumentów. Wszystko to pozwoli Ci osiągnąć prawdziwy sukces biznesowy! Strategie konkurencji i zyskiwanie zaufania klienta Pozycjonowanie i reklama w wyszukiwarkach Programy partnerskie, aukcje internetowe, różne formy promocji Public relations i kampanie reklamowe Kompleksowa analiza danych statystycznych i obliczanie zysków Obsługa klienta przed sprzedażą i po niej Grafika i rozmieszczenie elementów witryny Strona główna, strona kategorii, strona produktu Nawigacja, proces zamawiania, koszyk Logowanie, zakładanie konta, wyszukiwanie wśród produktów w sklepie Centrum informacyjne, bezpieczeństwo, logistyka Modele oprogramowania, charakterystyka najważniejszych rozwiązań Prawo w kontekście sklepu internetowego Załóż własny sklep internetowy - rozkręć wielkie źródło dochodów!
Sklep: Booknet.net.pl
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane onepress
MapyPoradniki. Informatory. SpisyMarketing. Badania marketingoweInternet
Sztab doradców ds. e-marketingu: dokona selekcji grupy docelowej i dobierze odpowiednie narzędzia dotarcia do niej pomoże Ci przygotować interesującą treść na Twoją stronę WWW wyjaśni specyfikę programów partnerskich podpowie, jak pozycjonować witrynę w wyszukiwarkach zorganizuje dla Ciebie kampanię e-mailową wprowadzi Cię do społeczności internetowej Genialnie zarządzana mała firma! Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie Internet jest doskonałą powierzchnią reklamową. Wiedzą o tym specjaliści od reklamy i marketingu -- dlatego też często tworzą kampanie reklamowe, oparte wyłącznie na internecie. Odpowiednio zaprojektowana i wypromowana witryna WWW oraz prawidłowo przeprowadzona akcja mailingowa mogą dziś przynieść większy sukces niż stosowanie innych form reklamy. Dodatkowo, by spożytkować siłę internetu dla Twoich celów, nie musisz być rynkowym gigantem ani posiadać olbrzymiego budżetu. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia -- wypłyń na szerokie wody biznesu. Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym. Bezbłędne kierowanie małą firmą. Wykorzystywanie zalet small biznesu. Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa. Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej. Książka jest publikacją odpowiednią dla małych przedsiębiorstw, które istnieją lub zamierzają zaistnieć w internecie. Autor upraszcza, nie spłycając, przytacza praktyczne przykłady, wskazuje kierunki działań w sieci, odpowiednie dla małej firmy. Warto zwrócić uwagę na podkreślenie kwestii doboru grupy docelowej przez małe przedsiębiorstwo, dostosowanie działań sieciowych do tej grupy oraz budowanie społeczności internetowej. W prosty i interesujący sposób autor przedstawił także zagadnienia pozycjonowania witryny WWW oraz komunikowania się z potencjalnym klientem. Wskazuje on, że co-branding jest znaczącym narzędziem w małym przedsiębiorstwie i można go stosować w odniesieniu do wielu partnerów handlowych (programy partnerskie). Liczne przykłady, studia przypadków oraz ćwiczenia pomagają zrozumieć świat internetu, a także dostosować strategię działań małego przedsiębiorstwa do wymogów rynku elektronicznego. dr Agnieszka Dejnaka Niejeden raz słyszałem opinie: "Wyprodukować umie każdy, ale sztuką jest znaleźć klientów i sprzedać produkt". Dzisiaj najdynamiczniej rozwijającą się platformą marketingu i sprzedaży jest internet -- ze swoimi możliwościami w zakresie multimedialnego, interaktywnego i spersonalizowanego przekazu. Polecam tę pozycję moim studentom, jako kompendium wiedzy na temat promocji firmy i jej produktów w sieci. dr Artur Kwasek wykładowca, kierownik Zakładu Systemów Informacyjnych i E-learningu Polish Open University Patron medialny:
Sklep: Booknet.net.pl
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II Onepress
Biznes
>> Możesz kupić książkę w zestawie, w atrakcyjnej cenie: Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II i Kolejna odsłona Zostań prawdziwym e-biznesmenem! Marketing - promocja sklepu, systemy partnerskie, komunikacja z klientem Użyteczność witryny - rozmieszczenie elementów, wyszukiwanie, nawigacja Wybór sklepu - funkcjonalność, modele oprogramowania, logistyka Jeśli poważnie myślisz o otwarciu własnego sklepu, ale boisz się skoczyć od razu na głęboką wodę albo nie chcesz niepotrzebnie utopić góry pieniędzy, idealnym rozwiązaniem dla Ciebie będzie założenie sklepu internetowego. Taki sklep ma niemal same zalety - nie jest drogi w utrzymaniu, pozwala na elastyczne dopasowanie czasu pracy, zapewnia dotarcie do klientów mieszkających w innych rejonach kraju albo nawet na całym świecie. Jest tylko jedno małe "ale" - aby ten biznes przynosił dochody, musisz perfekcyjnie dopracować swoją witrynę, zapewnić jej skuteczną promocję, a ponadto nie nadużywać cierpliwości kupujących z powodu chaotycznej logistyki. Wszelkie aspekty prowadzenia biznesu internetowego, od podstaw aż po najbardziej zaawansowane zagadnienia, znajdziesz w książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II ". Jest to nowa, uzupełniona wersja niezwykle popularnej książki pod tym samym tytułem, wydanej przez Helion w 2006 roku. Dowiesz się z niej, jak wybrać odpowiednią strategię konkurowania, przyciągnąć i zatrzymać klienta, właściwie wykorzystać możliwości pozycjonowania i różnych form reklamy. Nauczysz się analizować dane statystyczne, obliczać koszty i zyski, stosować programy motywacyjne oraz badać poziom zadowolenia konsumentów. Wszystko to pozwoli Ci osiągnąć prawdziwy sukces biznesowy! Strategie konkurencji i zyskiwanie zaufania klienta Pozycjonowanie i reklama w wyszukiwarkach Programy partnerskie, aukcje internetowe, różne formy promocji Public relations i kampanie reklamowe Kompleksowa analiza danych statystycznych i obliczanie zysków Obsługa klienta przed sprzedażą i po niej Grafika i rozmieszczenie elementów witryny Strona główna, strona kategorii, strona produktu Nawigacja, proces zamawiania, koszyk Logowanie, zakładanie konta, wyszukiwanie wśród produktów w sklepie Centrum informacyjne, bezpieczeństwo, logistyka Modele oprogramowania, charakterystyka najważniejszych rozwiązań Prawo w kontekście sklepu internetowego Załóż własny sklep internetowy - rozkręć wielkie źródło dochodów! Autorzy:Wojciech Kyciak Format:158x235 ISBN:978-83-246-2490-4 Objętość:264 Oprawa:miękka Rok wydania:2010-02-19 Seria cyklu:E-biznes
Sklep: Księgarnia-Techniczna.com
szukaj w Kangoo pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. wydanie ii
Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice
Szukaj w sklepach lub całym serwisie
1. Sklepy z pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. wydanie ii
2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu
t1=0.042, t2=0, t3=0, t4=0.012, t=0.042