pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. wydanie ii

- znaleziono 792 produkty w 59 sklepach

Core Java Servlets i JavaServer Pages. Tom II. Wydanie II - 2857605395

79,20 zł

Core Java Servlets i JavaServer Pages. Tom II. Wydanie II Helion

JSP i JavaServlet

Kompletny przewodnik po zaawansowanych mechanizmach oraz funkcjach serwletów i JSP. Jak kontrolować działanie aplikacji za pośrednictwem pliku deskryptora? Jakie są możliwości rozbudowy systemu zabezpieczeń? Jak można wykorzystać obsługę zdarzeń? Platforma Java 2 jest najczęściej wykorzystywaną technologią do budowy komercyjnych aplikacji internetowych, dynamicznych witryn WWW oraz aplikacji i usług sieciowych. Jej podstawą są serwlety i strony JSP, które są obsługiwane -- przy użyciu komponentów wbudowanych lub dodatkowych -- na praktycznie wszystkich serwerach WWW, a jednocześnie stanowią połączenie między klientami internetowymi i aplikacjami działającymi na serwerze. Tom II prezentuje zaawansowane narzędzia i techniki służące do tworzenia rozbudowanych i wysoko wydajnych aplikacji. Opisano w nim mechanizmy kontroli działania aplikacji za pomocą pliku web.xml, możliwości rozszerzenia systemu zabezpieczeń metodami deklaratywnymi i programistycznymi, a także sposoby używania filtrów serwletów i JSP. Przedstawiono tu także opis funkcji rzadziej używanych, lecz niezwykle przydatnych podczas tworzenia złożonych programów. Książka "Core Servlets i Java Server Pages. Tom II. Technologie zaawansowane. Wydanie drugie" to wyczerpujący podręcznik dla programistów znających już podstawy technologiczne serwletów i stron JSP, którzy chcą poznać i wykorzystać ich zaawansowane możliwości. Tom I zawiera szczegółowy opis serwletów i stron JSP, w tym nagłówki HTTP, pliki cookie, mechanizm śledzenia sesji, elementy skryptowe JSP, dołączanie plików, architekturę Model-Widok-Kontroler (MVC) i język wyrażeń JSP. Znajdziesz tam także opis formularzy HTML, JDBC oraz najlepsze praktyki projektowania i implementowania aplikacji. Wykorzystaj wszystkie możliwości serwletów i stron JSP, aby tworzyć profesjonalne aplikacje! Deskryptor wdrożenia Zabezpieczenia programistyczne i deklaratywne Filtry serwletów i stron JSP Model i obsługa zdarzeń Własne biblioteki znaczników Platforma Apache Struts

Sklep: Booknet.net.pl

Core Java Servlets i JavaServer Pages. Tom II. Wydanie II - 2823034059

112,14 zł

Core Java Servlets i JavaServer Pages. Tom II. Wydanie II Helion

Informatyka > Webmasterstwo

Kompletny przewodnik po zaawansowanych mechanizmach oraz funkcjach serwletów i JSP. Jak kontrolować działanie aplikacji za pośrednictwem pliku deskryptora? Jakie są możliwości rozbudowy systemu zabezpieczeń? Jak można wykorzystać obsługę zdarzeń? Platforma Java 2 jest najczęściej wykorzystywaną technologią do budowy komercyjnych aplikacji internetowych, dynamicznych witryn WWW oraz aplikacji i usług sieciowych. Jej podstawą są serwlety i strony JSP, które są obsługiwane -- przy użyciu komponentów wbudowanych lub dodatkowych -- na praktycznie wszystkich serwerach WWW, a jednocześnie stanowią połączenie między klientami internetowymi i aplikacjami działającymi na serwerze. Tom II prezentuje zaawansowane narzędzia i techniki służące do tworzenia rozbudowanych i wysoko wydajnych aplikacji. Opisano w nim mechanizmy kontroli działania aplikacji za pomocą pliku web.xml, możliwości rozszerzenia systemu zabezpieczeń metodami deklaratywnymi i programistycznymi, a także sposoby używania filtrów serwletów i JSP. Przedstawiono tu także opis funkcji rzadziej używanych, lecz niezwykle przydatnych podczas tworzenia złożonych programów. Książka "Core Servlets i Java Server Pages. Tom II. Technologie zaawansowane. Wydanie drugie" to wyczerpujący podręcznik dla programistów znających już podstawy technologiczne serwletów i stron JSP, którzy chcą poznać i wykorzystać ich zaawansowane możliwości. Tom I zawiera szczegółowy opis serwletów i stron JSP, w tym nagłówki HTTP, pliki cookie, mechanizm śledzenia sesji, elementy skryptowe JSP, dołączanie plików, architekturę Model-Widok-Kontroler (MVC) i język wyrażeń JSP. Znajdziesz tam także opis formularzy HTML, JDBC oraz najlepsze praktyki projektowania i implementowania aplikacji. Wykorzystaj wszystkie możliwości serwletów i stron JSP, aby tworzyć profesjonalne aplikacje! Deskryptor wdrożenia Zabezpieczenia programistyczne i deklaratywne Filtry serwletów i stron JSP Model i obsługa zdarzeń Własne biblioteki znaczników Platforma Apache Struts Autorzy:Marty Hall, Larry Brown, Yaakov Chaikin ISBN:978-83-246-1726-5 Objętość:632 Seria cyklu:JSP i JavaServlet Tytuł oryginalny:Core Servlets and Javaserver Pages: Advanced Technologies, Vol. 2 (2nd Edition)

Sklep: Księgarnia-Techniczna.com

Core Java Servlets i JavaServer Pages. Tom II. Wydanie II - 2212838736

72,20 zł

Core Java Servlets i JavaServer Pages. Tom II. Wydanie II Helion

Informatyka

Kompletny przewodnik po zaawansowanych mechanizmach oraz funkcjach serwletów i JSP. Jak kontrolować działanie aplikacji za pośrednictwem pliku deskryptora? Jakie są możliwości rozbudowy systemu zabezpieczeń? Jak można wykorzystać obsługę zdarzeń? Platforma Java 2 jest najczęściej wykorzystywaną technologią do budowy komercyjnych aplikacji internetowych, dynamicznych witryn WWW oraz aplikacji i usług sieciowych. Jej podstawą są serwlety i strony JSP, które są obsługiwane

Sklep: Albertus.pl

Responsive Web Design. Projektowanie elastycznych witryn w HTML5 i CSS3. Wydanie II - Ben Frain - 2836925994

31,14 zł

Responsive Web Design. Projektowanie elastycznych witryn w HTML5 i CSS3. Wydanie II - Ben Frain

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Profesjonalnie wykonana strona internetowa powinna działać bez zarzutu nie tylko na komputerze stacjonarnym, lecz także na tablecie czy telefonie. Użytkownicy chcą korzystać z aplikacji sieciowych w każdych warunkach i uruchamiać je na urządzeniach o najprzeróżniejszych rozmiarach czy parametrach. Należy się spodziewać, że wkrótce katalog urządzeń podłączanych do internetu znacznie się poszerzy. W takich warunkach projektant koniecznie musi zadbać o responsywność, aby tworzone przez niego strony internetowe dostosowywały się do zmiennych warunków i zachowywały funkcjonalność. Niniejsza książka stanowi kompletne źródło informacji potrzebnych do napisania responsywnej strony internetowej. Jeśli znasz HTML i CSS , możesz z jej pomocą zbudować taką aplikację. Znajdziesz tu opis wszystkich podstawowych aspektów responsywnych projektów stron i dowiesz się, jak korzystać z najbardziej przydatnych technik w technologiach HTML5 i CSS3 . Co więcej, odkryjesz najlepsze metody pisania i dostarczania kodu, obrazów i plików. Dzięki licznym przykładom i opisom bez trudu dostosujesz swój projekt do wymagań telefonów komórkowych i wielu innych urządzeń. Wydanie drugie uzupełniono o opis prawie wszystkich najnowszych technik i narzędzi potrzebnych do budowy responsywnych aplikacji internetowych. W tej książce znajdziesz: opis elementów potrzebnych do zbudowania responsywnych stron internetowych informacje o zapytaniach medialnych, ich składni i sposobach wykorzystania omówienie projektowania struktury i układów płynnych oraz wykorzystania modelu Flexbox wskazówki co do wykorzystania niezwykłych możliwości CSS3 i HTML5 wytyczne dotyczące grafiki SVG oraz metody obsługi obrazów SVG z poziomu JavaScriptu wyjaśnienie, jak tworzyć przejścia, transformacje i formularze spis dobrych praktyk kodowania responsywnych stron internetowych Responsywne strony internetowe - będą równie piękne nawet po latach! Ben Frain - projektant stron internetowych, starszy programista frontendowy w firmie Bet365. Kiedyś był niedocenionym (i skromnym) aktorem telewizyjnym. Napisał też cztery równie niedocenione (jego zdaniem) scenariusze i wciąż żywi (słabnącą) nadzieję, że w końcu uda mu się sprzedać choćby jeden z nich. W oczekiwaniu na ten piękny dzień pisze książki o tajnikach projektowania stron WWW. Warto przeczytać również jego drugą książkę: Sass i Compass. Praktyczny przewodnik dla projektantów. Nazwa - Responsive Web Design. Projektowanie elastycznych witryn w HTML5 i CSS3. Wydanie II Oryginalny tytuł - Responsive Web Design with HTML5 and CSS3, 2nd Edition Autor - Ben Frain Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788328323438 Kod EAN - 9788328323438 Wydanie - 2 Rok wydania - 2016 Język - PL Tłumacz - Łukasz Piwko Format - 170x230 Ilość stron - 288 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-07-08

Sklep: InBook.pl

Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy - 2857605760

35,10 zł

Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy onepress

Mapy

Rozpocznij działalność handlową w internecie Internet zmienił oblicze działalności handlowej. Sklepy internetowe, tańsze w utrzymaniu od tradycyjnych placówek, zaczęły wyrastać jak grzyby po deszczu. Wiele z nich przetrwało i obecnie przynoszą ogromne zyski, ale inne błyskawicznie upadły. Dlaczego? Co sprawiło, że pomysłodawcy niektórych przedsięwzięć e-commerce dorobili się fortun, a inni stanęli na skraju bankructwa? Źle dobrana oferta? Brak promocji? To tylko niektóre powody. Zakładając sklep internetowy, można popełnić sporo błędów i tym samym zaprzepaścić szansę na odniesienie sukcesu. Dzięki książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy" dowiesz się, jak uniknąć tych błędów i jak czerpać zyski z handlu elektronicznego. Znajdziesz tu wskazówki dotyczące doboru oprogramowania, organizacji sklepu i promowania przedsięwzięcia. Poznasz zasady funkcjonowania programów partnerskich, ustalania strategii cenowych i rozwiązywania problemów logistycznych. Nauczysz się korzystać z najtańszych i wyjątkowo skutecznych form reklamy online. Dowiesz się także, jak promować sklep i pozycjonować go w wyszukiwarkach internetowych. Oprogramowanie sklepu -- rozwiązania gotowe i tworzone na zlecenie klienta Projekt graficzny sklepu internetowego Zasady nawigacji w sklepie internetowym Proces zamawiania produktów Regulamin sklepu Marketing w sklepie internetowym Programy partnerskie Reklamowanie sklepu Płatności i obsługa klienta Wysyłka towaru

Sklep: Booknet.net.pl

Reklama internetowa - 2857620407

34,70 zł

Reklama internetowa Helion

MarketingE-biznes

Stwórz klientowi jego własny świat Widownia reklamowa -- kim są klienci w sieci Nowe formy reklamy internetowej Reklama online -- studium przypadku Dlaczego firmy wydają coraz więcej pieniędzy na reklamę internetową? Reklama w sieci precyzyjnie dociera do klienta i jest tańsza niż reklama tradycyjna. Daje Ci szansę nawiązania obustronnej komunikacji z odbiorcą. Możesz dokładnie zmierzyć jej skuteczność. Czas kontaktu klienta z reklamą online jest praktycznie nieograniczony. Umiejętnie korzystając z tego nowego, potężnego narzędzia, możesz przeprowadzić wszechstronną kampanię nie gorzej niż Bank BPH, Toyota, Nokia i inne opisane tutaj firmy, które odważnie wkroczyły do internetu i wciągnęły klientów w swoją przestrzeń wirtualną. Z tej książki dowiesz się, jak zaplanować i przeprowadzić kampanię w internecie -- niezależną lub wspieraną przez reklamę tradycyjną. Poznasz formy przekazu online, korzyści, jakie przynosi, ale także jego ograniczenia. Dowiesz się, w jaki sposób znane marki i produkty zaistniały najpierw w internecie, a potem w umysłach klientów. Autorka podpowiada: kim są polscy internauci i jak reagują na reklamę w sieci, jak działają nowe narzędzia reklamy internetowej: e-gadżety, flashmob, gry internetowe, jak skonstruować skuteczny przekaz online, jak skutecznie wykorzystać e-mailing, jak określać profil klienta online, jak pozycjonować ofertę firmy w wyszukiwarkach, jak korzystać z różnych typów banerów internetowych.

Sklep: Booknet.net.pl

Marketing internetowy w małej firmie - 2857619999

31,10 zł

Marketing internetowy w małej firmie Helion

MarketingE-biznes

Techniki skutecznej promocji w internecie Internet jest doskonałą "powierzchnią reklamową". Miliony użytkowników codziennie oglądają dziesiątki milionów stron, czytają dziesiątki milionów artykułów i wiadomości e-mailowych. Podstawową zaletą internetu jako nośnika reklamy jest możliwość dotarcia do ściśle określonej grupy docelowej. Wykorzystują to specjaliści od reklamy i marketingu, tworząc kampanie reklamowe oparte często wyłącznie na internecie. Odpowiednio zaprojektowana i wypromowana witryna WWW oraz prawidłowo przeprowadzona kampania mailingowa mogą dziś przynieść większy sukces niż reklama zewnętrzna lub telewizyjna. Książka "Marketing internetowy w małej firmie" to przewodnik dla tych, którzy wybrali internet jako formę promocji swojego przedsięwzięcia i poszukują rad specjalistów. Przedstawia techniki marketingu internetowego stosowane przez wielkie koncerny i przedsiębiorstwa oraz uczy, jak zrealizować skuteczną kampanię reklamową, dysponując niewielkim budżetem. Czytając ją, poznasz kulisy kampanii reklamowych, które odniosły największy sukces i przekonasz się, jak wiele może zyskać Twoja firma, decydując się na taką właśnie formę reklamy. Wybór grupy docelowej i sposoby dotarcia do niej Przygotowywanie treści witryny WWW Organizacja kampanii e-mailowych Budowanie społeczności internetowej -- fora dyskusyjne i konkursy Programy partnerskie Pozycjonowanie witryny w wyszukiwarkach Stosowanie banerów reklamowych Współpraca z wykonawcami witryn WWW Jeśli chcesz przygotować kampanię reklamową w internecie, która odniesie sukces, koniecznie przeczytaj tę książkę.

Sklep: Booknet.net.pl

MARKETING INTERNETOWY W TURYSTYCE ZBIGNIEW ŁUCKI - 2867275593

145,59 zł

MARKETING INTERNETOWY W TURYSTYCE ZBIGNIEW ŁUCKI WYDAWCA

Książki > Książki naukowe i popularnonaukowe > Książki biznesowe > Książki o marketingu

MARKETING INTERNETOWY W TURYSTYCE ZBIGNIEW ŁUCKI Książka ta oferuje właścicielom, menedżerom i marketingowcom obiektów hotelarskich - hoteli, pensjonatów bed and breakfast, domów wypoczynkowych, obiektów agroturystycznych - sprawne narzędzia internetowego marketingu turystycznego i zarządzania dochodami, umożliwiające wyróżnianie się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Narzędzia te są przydatne także dla osób, które starają się uzupełnić swe wykształcenie w omawianej dziedzinie - dla studentów, właścicieli agencji internetowych mających klientów w branży turystyczno-hotelarskiej, konsultantów z dziedziny marketingu internetowego i revenue management. Kompletny poradnik praktyczny, wzbogacony danymi statystycznymi i kolorowymi ilustracjami, prezentujący w szerokim ujęciu wszystkie aspekty marketingu internetowego w turystyce i zarządzania dochodami (revenue management): - tworzenie idealnej witryny internetowej dla obiektu hotelarskiego, - pozycjonowanie się w wyszukiwarkach, - zarządzanie swą reputacją w sieci, - maksymalizacja zysku metodą revenue management.

Sklep: ksiazkitanie.pl

Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi - Joel Comm - 2837030467

24,90 zł

Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi - Joel Comm

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Wsłuchaj się w dźwięk napływających pieniędzy Zamień swoje hobby w zysk! Stwórz własne źródło stałych przychodów! Dowiedz się, jak wyssać z internetu wszystko, co najlepsze! Jeśli poważnie myślisz o tym, żeby zarabiać w sieci, ale nie chcesz spędzać w niej całego życia, przeczytaj tę książkę i zastosuj się do zawartych w niej wskazówek. David Nour, autor bestsellerów Relationship Economics i ConnectAbility Życiowe motto Joela brzmi: osiągaj zyski dzięki swojej pasji. Co więcej, Joel dysponuje sprawdzonymi metodami uzyskiwania powtarzalnych wyników. Postępując zgodnie z jego receptami na zdobywanie przychodów online, wkroczysz na nowy poziom zdecydowania i pewności siebie - zarówno w internecie, jak i życiu osobistym. Gary W. Goldstein, hollywoodzki producent filmowy Wy$y$anie ka$y z $ieci Ty też zacznij zarabiać w sieci! Możliwości są praktycznie nieograniczone. Internet to gigantyczna kopalnia złota, do której wszyscy mamy nieograniczony dostęp. Nie musisz być właścicielem ogromnego koncernu medialnego, by również mieć swój udział w przychodach. Aby zarabiać w sieci, nie potrzebujesz magisterki z informatyki, komunikacji ani fizyki jądrowej. Musisz jedynie wiedzieć, jak to wszystko działa, a następnie znaleźć w sobie cierpliwość i motywację do walki o sukces. Kiedyś, żeby rozpocząć działalność gospodarczą, trzeba było mieć kapitał, kontakty, doświadczenie i apetyt na ryzyko. Dzisiaj wystarczy tylko komputer z dostępem do Internetu. To prawdziwa rewolucja społeczna. To kapitalizm dla mas! Z tej książki dowiesz się, jak to zrobić, żeby zarobić - najłatwiej, najsprawniej i najskuteczniej. Otrzymasz wszelkie praktyczne informacje dotyczące tego, jak założyć internetowy biznes, który będzie zarabiał. Autor podrzuci Ci także kilka kreatywnych pomysłów do wykorzystania we własnej firmie. Ponadto poznasz autentyczne strategie, których skuteczność została dokładnie przetestowana w praktyce. Kilkanaście sposobów zamiany treści w gotówkę. Tworzenie i sprzedaż własnej linii produktów. Strategie reklamowe, brandingu i PR. Nawiązywanie relacji ze stronami partnerskimi i klientami. Informacje o webinariach i innych przydatnych narzędziach internetowych. Wskazówki związane z optymalizacją strony w wyszukiwarkach. Strumień gotówki ogranicza jedynie prędkość łącza... i Twoja wyobraźnia! Joel Comm jest przedsiębiorcą, autorem książek, prelegentem, popularyzatorem mediów społecznościowych oraz twórcą innowacji w zakresie marketingu na platformach mobilnych. Należy do wiodących autorytetów w dziedzinie nowych taktyk marketingowych. Obecnie koncentruje się przede wszystkim na wykorzystaniu serwisów społecznościowych, takich jak Facebook czy Twitter, w budowaniu marki. Jest także twórcą najpopularniejszych aplikacji mobilnych (w tym najgłośniejszej aplikacji na iPhone...a). Od 1995 roku z powodzeniem organizuje najnowocześniejsze przedsięwzięcia internetowe. Jego książki również są bardzo poczytne. Nazwa - Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi Oryginalny tytuł - KaChing: How to Run an Online Business that Pays and Pays Autor - Joel Comm Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788324635573 Kod EAN - 9788324635573 Rok wydania - 2012 Język - PL Tłumacz - Bartosz Sałbut Format - 158x235 Ilość stron - 216 Ilość elementów - 1 Podatek VAT - 5% Premiera - 2012-02-17

Sklep: InBook.pl

Marketing internetowy w turystyce - 2857820970

71,20 zł

Marketing internetowy w turystyce CeDeWu

Marketing. Badania marketingowePodręcznikiInternetTurystyka. Hotelarstwo

JAK ZWIĘKSZYĆ LICZBĘ KLIENTÓW I ZMAKSYMALIZOWAĆ ZYSK SWOJEGO OBIEKTU HOTELARSKIEGO!Książka ta oferuje właścicielom, menedżerom i marketingowcom obiektów hotelarskich - hoteli, pensjonatów bed and breakfast, domów wypoczynkowych, obiektów agroturystycznych - sprawne narzędzia internetowego marketingu turystycznego i zarządzania dochodami, umożliwiające wyróżnianie się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Narzędzia te są przydatne także dla osób, które starają się uzupełnić swe wykształcenie w omawianej dziedzinie - dla studentów, właścicieli agencji internetowych mających klientów w branży turystyczno-hotelarskiej, konsultantów z dziedziny marketingu internetowego i revenue management.Kompletny poradnik praktyczny, wzbogacony danymi statystycznymi i kolorowymi ilustracjami, prezentujący w szerokim ujęciu wszystkie aspekty marketingu internetowego w turystyce i zarządzania dochodami (revenue management):- tworzenie idealnej witryny internetowej dla obiektu hotelarskiego,- pozycjonowanie się w wyszukiwarkach,- zarządzanie swą reputacją w sieci,- maksymalizacja zysku metodą revenue management.

Sklep: Booknet.net.pl

Reklama internetowa - 2823033092

40,95 zł

Reklama internetowa Helion

Informatyka > Podstawy internetu

Z tej książki dowiesz się, jak zaplanować i przeprowadzić kampanię w internecie -- niezależną lub wspieraną przez reklamę tradycyjną. Poznasz formy przekazu online, korzyści, jakie przynosi, ale także jego ograniczenia. Dowiesz się, w jaki sposób znane marki i produkty zaistniały najpierw w internecie, a potem w umysłach klientów. Autorka podpowiada: kim są polscy internauci i jak reagują na reklamę w sieci, jak działają nowe narzędzia reklamy internetowej: e-gadżety, flashmob, gry internetowe, jak skonstruować skuteczny przekaz online, jak skutecznie wykorzystać e-mailing, jak określać profil klienta online, jak pozycjonować ofertę firmy w wyszukiwarkach, jak korzystać z różnych typów banerów internetowych.

Sklep: Księgarnia-Techniczna.com

Marketing internetowy w turystyce - 2848983593

60,61 zł

Marketing internetowy w turystyce CEDEWU

Nauka / Ekonomia, biznes

JAK ZWIĘKSZYĆ LICZBĘ KLIENTÓW I ZMAKSYMALIZOWAĆ ZYSK SWOJEGO OBIEKTU HOTELARSKIEGO! Książka ta oferuje właścicielom, menedżerom i marketingowcom obiektów hotelarskich - hoteli, pensjonatów bed and breakfast, domów wypoczynkowych, obiektów agroturystycznych - sprawne narzędzia internetowego marketingu turystycznego i zarządzania dochodami, umożliwiające wyróżnianie się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Narzędzia te są przydatne także dla osób, które starają się uzupełnić swe wykształcenie w omawianej dziedzinie - dla studentów, właścicieli agencji internetowych mających klientów w branży turystyczno-hotelarskiej, konsultantów z dziedziny marketingu internetowego i revenue management. Kompletny poradnik praktyczny, wzbogacony danymi statystycznymi i kolorowymi ilustracjami, prezentujący w szerokim ujęciu wszystkie aspekty marketingu internetowego w turystyce i zarządzania dochodami (revenue management): - tworzenie idealnej witryny internetowej dla obiektu hotelarskiego, - pozycjonowanie się w wyszukiwarkach, - zarządzanie swą reputacją w sieci, - maksymalizacja zysku metodą revenue management.

Sklep: Literacka.pl

Optymalizacja serwisów internetowych. Tajniki szybkości, skuteczności i wyszukiwarek - 1168560921

64,90 zł

Optymalizacja serwisów internetowych. Tajniki szybkości, skuteczności i wyszukiwarek

Informatyka i Internet

Poznaj sekrety tworzenia popularnych i dochodowych witryn internetowych! Jak poprawić widoczność serwisu w wyszukiwarkach? Jak zoptymalizować płatne kampanie reklamowe? Jak odnieść sukces w Internecie? Celem optymalizacji witryny WWW jest przede wszystkim maksymalizacja przychodów z serwisu i podniesienie komfortu użytkowników. Aby ten cel osiągnąć, trzeba spełnić kilka podstawowych warunków. Po pierwsze należy zadbać o to, aby serwis można było łatwo odszukać w sieci. Po drugie korzystanie z niego nie może sprawiać trudności, a po trzecie powinien on być szybki, atrakcyjny i interaktywny. Krótko mówiąc, dobry serwis musi być funkcjonalny i wydajny. Aby osiągnąć sukces w sieci, należy zatem wybrać właściwe metody i przyjąć skuteczną strategię działania. Jakie to techniki i jak je stosować, dowiesz się właśnie z tej książki. Książka "Optymalizacja serwisów internetowych. Tajniki szybkości, skuteczności i wyszukiwarek" wskaże Ci możliwości tworzenia i optymalizacji serwisu internetowego, pozwalające w znacznym stopniu ograniczyć inwestycje w marketing, a jednocześnie zyskać wielu klientów. Z tego podręcznika dowiesz się, jak zoptymalizować serwis pod kątem wyszukiwarek, na czym polega właściwy dobór słów kluczowych, jak zbudować architekturę CSS i tworzyć ciekawe rozwiązania, opierające się na Ajaksie. Ponadto nauczysz się optymalizować kampanie reklamowe dzięki stosowaniu perswazyjnej treści reklam. Po tej lekturze będziesz umiał stworzyć wydajny, funkcjonalny, a przy tym popularny i dobrze zarabiający serwis internetowy. Optymalizacja pozycji serwisu w wyszukiwarkach Narzędzia do analizowania słów kluczowych Nagłówki przyciągające uwagę Optymalizacja reklam płatnych (PPC) Dobór grupy docelowej i kwalifikowanie odwiedzających Wykorzystanie metryk do ustalenia budżetu Optymalizacja współczynnika konwersjiv Optymalizacja stron WWW Budowanie architektury CSS Tworzenie własnych rozwiązań, opartych na Ajaksie Zaawansowana optymalizacja serwisów WWW Metryki optymalizacji wydajności Optymalizuj serwis i dochody!

Sklep: Planetaksiazki.pl

PHP i MySQL. Wprowadzenie. Wydanie II - Michele Davis, Jon Phillips - 2841356725

69,00 zł

PHP i MySQL. Wprowadzenie. Wydanie II - Michele Davis, Jon Phillips

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Poznaj możliwości nowoczesnych technologii i twórz dynamiczne serwisy internetowe Jak sprawdzić poprawność danych i obsługiwać błędy? Jak zapisywać nazwy użytkowników i hasła w bazie danych? Jak tworzyć zapytania do bazy danych za pomocą funkcji PHP? PHP i MySQL to już standardowe technologie do tworzenia dynamicznych stron internetowych wykorzystujących bazy danych. Istotne jest, że zapewniają one nie tylko interaktywność, ale również wysoki stopień bezpieczeństwa witryn WWW. Ich ogromne możliwości powodują, że wykorzystywane są do tworzenia zarówno prostych aplikacji, jak i skomplikowanych stron internetowych, zaopatrzonych w rozbudowane systemy autoryzacji, na przykład różnego rodzaju sklepy internetowe. Połączenie PHP i MySQL stanowi więc niezastąpione narzędzie do tworzenia dynamicznych witryn, spełniających wymagania zarówno administratorów, jak i użytkowników. Książka "PHP i MySQL. Wprowadzenie. Wydanie II" przedstawia krok po kroku zasady tworzenia serwisów WWW z wykorzystaniem baz danych. W podręczniku na przykładach przedstawiono m.in. sposoby pracy z bazą danych MySQL, serwerem WWW Apache czy językiem PHP i XHTML. Czytając tę książkę, nauczysz się przeprowadzać operacje na danych, zarządzać sesjami i tabelami oraz tworzyć zapytania. "Learning PHP &My SQL" stanowi niezbędny podręcznik zarówno dla początkujących Czytelników, jak i programistów, którzy mieli wcześniej do czynienia z językiem HTML, a teraz chcą tworzyć dynamiczne i bezpieczne strony internetowe. Treść generowana dynamicznie i Internet Podejmowanie decyzji w PHP Funkcje i tablice Pobieranie danych z kilku tabel Praca z bazą danych MySQL Operatory logiczne Współpraca PHP i MySQL Formularze sieciowe XHTML Pliki cookie, sesje i kontrola dostępu Modyfikowanie obiektów MySQL i danych PHP Oto cała, aktualna wiedza, której potrzebujesz, aby tworzyć interaktywne strony WWW. Nazwa - PHP i MySQL. Wprowadzenie. Wydanie II Oryginalny tytuł - Learning PHP & MySQL: Step-by-Step Guide to Creating Database-Driven Web Sites Autor - Michele Davis, Jon Phillips Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788324615285 Kod EAN - 9788324615285 Rok wydania - 2008 Język - PL Tłumacz - Robert Górczyński Format - 168x237 Ilość stron - 424 Podatek VAT - 5% Premiera - 2008-10-31

Sklep: InBook.pl

Head First Servlets & JSP. Edycja polska. Wydanie II (Rusz głową!) - Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates - 2837073189

148,99 zł

Head First Servlets & JSP. Edycja polska. Wydanie II (Rusz głową!) - Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Wykorzystaj innowacyjne metody nauki i zacznij tworzyć dynamiczne aplikacje internetowe! Jak korzystać z technologii JSP? Jak działają serwlety? Jak zastosować wzorzec projektowy MCV? Statyczna strona internetowa dziś już nikogo nie zachwyca. Czas na zmianę! Pora sprawić, aby tworzone przez Ciebie aplikacje stały się wyjątkowo dynamiczne, elastyczne i interaktywne. Poznaj i wykorzystaj w tym celu nowoczesną technologię serwletów i stron JSP. Dzięki niej zbudujesz złożony serwis z zastosowaniem języka Java wplecionego w kod HTML danej strony oraz serwletu, który przetwarza informacje otrzymane z serwera, aby dostarczyć użytkownikowi gotowy obraz witryny. Aby Twoja aplikacja działała idealnie, potrzebujesz jeszcze tylko zabezpieczeń, kontenerów serwletów i modelu MCV. Jak to wszystko złożyć i uruchomić? Tego dowiesz się właśnie z naszego nowatorskiego podręcznika! Książka "Head First Servlets & JSP. Edycja polska. Wydanie II" napisana została w oparciu o innowacyjne metody przekazywania wiedzy, polegające na włączaniu w proces nauki elementów zabawy oraz oddziaływaniu na wiele zmysłów. To pomaga szybko zrozumieć tę technologię i osiągnąć biegłość w tworzeniu dynamicznych stron oraz aplikacji. Z bogato ilustrowanego i napisanego lekkim językiem podręcznika dowiesz się m.in., co to jest serwlet, kontener i protokół HTTP, do czego służą strony JSP oraz jak tworzyć środowisko wdrożeniowe aplikacji i zabezpieczać przesyłane informacje. Architektura aplikacji internetowej nie będzie już miała przed Tobą żadnych tajemnic! Przegląd technologii serwletów i stron JSP Architektura aplikacji internetowej Wdrażanie aplikacji internetowej Strony bezskryptowe Znaczniki niestandardowe Zabezpieczenia serwletów Filtry Korporacyjne wzorce projektowe Protokół HTTPS Książka przygotowuje do najnowszej wersji egzaminu SCWCD z platformy J2EE 1.5! Nazwa - Head First Servlets & JSP. Edycja polska. Wydanie II (Rusz głową!) Oryginalny tytuł - Head First Servlets and JSP, 2 ed. Autor - Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788324618149 Kod EAN - 9788324618149 Rok wydania - 2008 Język - PL Tłumacz - Mikołaj Szczepaniak Format - 200x230 Ilość stron - 924 Podatek VAT - 5% Premiera - 2008-12-17

Sklep: InBook.pl

szukaj w Kangoo pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. wydanie ii

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. wydanie ii

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.052, t2=0, t3=0, t4=0.012, t=0.052

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2024 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER