programy graficzne

- znaleziono 7331 produktów w 100 sklepach

C-Raster - edytor plików graficznych z funkcjami kalibracji rastrów do programu C-Geo - 2101957222

553,50 zł

C-Raster - edytor plików graficznych z funkcjami kalibracji rastrów do programu C-Geo SOFTLINE

GEODEZJA/Oprogramowanie/C-Geo

Program C-RASTER opracowaliśmy w celu pomocy w obróbce plików rastrowych wczytywanych do programu C-GEO. Posiada on proste narzędzia graficzne, ponadto może być wykorzystywany nie tylko jako wsparcie dla C-GEO, lecz również innych programów, np. GeoInfo, Microstation, Ewmapa, Mikromap. C-RASTER rozpoznaje wszystkie popularne formaty plików graficznych (BMP, JPG, TIFF, PCX itd.), a także pliki zawierające informacje o wpasowaniu plików graficznych, np. CIT (raster wpasowany za pomocą I/RAS dla Microstation), TIFF (razem z TFW - ArcView) i GeoTiff (formaty CIT i GeoTiff są obsługiwane tylko w zakresie odczytu). Najważniejszą funkcją dla użytkowników C-GEO jest możliwość wczytywania i przetwarzania już wpasowanych plików rastrowych RCF (format pliku graficznego wpasowanego w C-GEO). Dzięki temu łatwo dokonać zmian (wyciąć niepotrzebny fragment rysunku, usunąć zanieczyszczenia) na już wpasowanych rastrach bez konieczności ich ponownego wpasowywania. Po wykonaniu tych czynności wystarczy zapisać zmiany w programie C-RASTER, powrócić do pracy w C-GEO, odświeżyć widok mapy i zobaczyć już zmodyfikowany podkład rastrowy. Plik graficzny można także pozyskać bezpośrednio za pomocą skanera, jeżeli taki jest podłączony do komputera i są zainstalowane sterowniki do jego obsługi. Dzięki temu nie ma konieczności wdrażania dodatkowego oprogramowania do skanowania, często nie w polskiej wersji językowej. Za pomocą C-RASTRA można również zmienić parametry graficzne rysunku (np. kontrast, zamiana na odcienie szarości, obrót i inne), wykorzystać dostępną "gumkę", wyciąć prostokątem lub wielobokiem nieregularnym wybrany fragment (np. opis pozaramkowy), wstawić inny rysunek lub jego fragment (np. dołączyć drugi raster z dysku), narysować element graficzny (prostokąt, łuk, łamana, itd.), wprowadzić tekst, wypełnić obszar kolorem lub szrafurą itp. Przy pracy z rysunkami przydaje się także "lupka", która umożliwia oszczędzenie czasu traconego na powiększanie mało widocznych elementów obrazu. Użytkownik może zmienić także format pliku graficznego, np. plik BMP zapisać jako JPG (skompresowany) lub kolorowy jako czarno-biały. Wczytane rysunki można drukować w różnych skalach - w rozmiarze rzeczywistym, dopasowane do strony, wybrany fragment. Transformacja między układami 65 a 2000 (opcja dostępna w menu "Efekty -> Transformacja rastra 65 2000"). W okienku, które pojawia się po wybraniu tej opcji należy ustawić parametry rastra wyjściowego i docelowego. Dodatkowo można określić czy w czasie transformacji uwzględniane mają byc korekty globalne oraz wskazać jaki ma być zastosowany kolor tła. Obsługa rastrów z parametrami wpasowania zapisanymi w plikach:         *.rr - format programu GEO-MAP);         *.dan - format programu Ewmapa. W opcjach dodana została możliwość włączenia tworzenia ww plików przy zapisie rastra na dysk. Mozliwość odczytu i zapisu plików tiff z paletą kolorów.

Sklep: Infopomiar.pl

Szkoła projektowania graficznego. Zasady i praktyka, nowe programy i technologie - Dabner David, Stewart Sandra, Zempol Eric - 2843232733

43,12 zł

Szkoła projektowania graficznego. Zasady i praktyka, nowe programy i technologie - Dabner David, Stewart Sandra, Zempol Eric

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Szkoła projektowania graficznego jest podstawowym kursem dla projektantów tworzących na potrzeby wydawnictw drukowanych, animacji i mediów cyfrowych. Praktyczne rady dotyczące wszystkich aspektów projektowania graficznego od zrozumienia podstaw do opracowania oryginalnej koncepcji i tworzenia udanych projektów. Przykłady z różnych mediów periodyków, książek, gazet, telewizji, stron internetowych i tożsamości korporacyjnej. Ćwiczenia i wskazówki dla studentów oraz przykłady rzeczywistych zamówień. To najnowsze światowe wydanie zawiera konkretne rady, jak dostosować projekt do różnych realizacji. Autorzy dzielą się informacjami na temat technik obrazowania cyfrowego, grafiki filmowej i projektowania dla potrzeb internetu oraz urządzeń z małymi wyświetlaczami. Nazwa - Szkoła projektowania graficznego. Zasady i praktyka, nowe programy i technologie Oryginalny tytuł - On Photography Autor - Dabner David, Stewart Sandra, Zempol Eric Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788321348698 Kod EAN - 9788321348698 Wydanie - 5 Rok wydania - 2015 Język - PL Tłumacz - Zatorska Joanna, Chaniewska Maria Format - 22.0x22.0cm Ilość stron - 208 Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-02-11

Sklep: InBook.pl

Efekty graficzne i animowane dla aplikacji Desktop Java. Tworzenie atrakcyjnych programów - 2857619726

70,30 zł

Efekty graficzne i animowane dla aplikacji Desktop Java. Tworzenie atrakcyjnych programów Helion

Java

Poznaj tajniki tworzenia efektownych, a jednocześnie funkcjonalnych aplikacji, które przyciągają rzesze klientów Jak tworzyć obrazy i wykorzystywać je w aplikacjach? Jak sterować działaniem animacji? Jak korzystać z grafiki pulpitu dla języka Java? Informatyka jest dziedziną, która rozwija się w naprawdę szalonym tempie, a użytkownicy komputerów i konsumenci stawiają coraz większe wymagania wszelkim jej produktom. Oczywiście, to, co atrakcyjne, przyciąga, ale równie istotna jest łatwość korzystania z produktu czy intuicyjność jego użytkowania. Współczesny klient oczekuje takiego właśnie idealnego połączenia. Jak tworzyć funkcjonalne, a jednocześnie efektowne aplikacje? Co powoduje, że klienci są zachwyceni i bawią się, używając aplikacji? O tym właśnie jest książka, którą trzymasz w rękach. W książce "Efekty graficzne i animowane dla aplikacji Desktop Java. Tworzenie atrakcyjnych programów" autorzy w przystępny, a czasami zabawny sposób opisują dostępne technologie do tworzenia bogatych aplikacji. Czytając ją, nauczysz się, jak wykorzystywać grafikę i animację oraz w jakie efekty wyposażyć interfejs użytkownika, aby był naprawdę atrakcyjny. Z tego podręcznika dowiesz się wszystkiego na temat podstawowych mechanizmów języka Java, Swing, Java 2D czy graficznych interfejsów użytkownika (GUI). Poznasz techniki tworzenia aplikacji z bogatym interfejsem użytkownika, którą będziesz mógł wykonać sam, poczynając od szkiców projektu, poprzez implementację różnych elementów, aż do porywającego końcowego efektu! Podstawy grafiki i interfejsów GUI Biblioteki grafiki pulpitu dla języka Java Podstawy renderingu w Swing Java 2D Typy obrazów i ich przetwarzanie Gradienty Animacja Efekty statyczne i dynamiczne Tworzenie własnych efektów Biblioteki - Animated Transitions i Timing Framework Oto Twoje atrakcyjne aplikacje -- wyjątkowe połączenie estetyki i funkcjonalności oraz milionów zadowolonych klientów!

Sklep: Booknet.net.pl

Tablet graficzny Wacom Intuos S (BT) pistacjowy CTL-4100WLE (+ 2 programy*) - 2865459700

389,00 zł

Tablet graficzny Wacom Intuos S (BT) pistacjowy CTL-4100WLE (+ 2 programy*) wacom

Komputery > Akcesoria komputerowe i GSM > Tablety graficzne

Nowa odsłona serii Intuos. Niezależnie od tego, co chciałbyś tworzyć, Twój nowy tablet pomoże Ci odnaleźć nowe sposoby rysowania, malowania i edycji zdjęć. Łatwa konfiguracja i użytkowanie oraz nawet trzy wyjątkowe aplikacje kreatywne w zestawie* (zależnie od wersji). Obsługa Bluetooth w zestawie.

Sklep: Foto - Plus

Tablet graficzny Wacom Intuos S czarny CTL-4100KN (+ 1 program*) - 2865459699

269,00 zł

Tablet graficzny Wacom Intuos S czarny CTL-4100KN (+ 1 program*) wacom

Komputery > Akcesoria komputerowe i GSM > Tablety graficzne

Nowa odsłona serii Intuos. Niezależnie od tego, co chciałbyś tworzyć, Twój nowy tablet pomoże Ci odnaleźć nowe sposoby rysowania, malowania i edycji zdjęć. Łatwa konfiguracja i użytkowanie oraz nawet trzy wyjątkowe aplikacje kreatywne w zestawie* (zależnie od wersji).

Sklep: Foto - Plus

Tablet graficzny Wacom Intuos S (BT) czarny CTL-4100WLK (+ 2 programy*) - 2865459698

389,00 zł

Tablet graficzny Wacom Intuos S (BT) czarny CTL-4100WLK (+ 2 programy*) wacom

Komputery > Akcesoria komputerowe i GSM > Tablety graficzne

Nowa odsłona serii Intuos. Niezależnie od tego, co chciałbyś tworzyć, Twój nowy tablet pomoże Ci odnaleźć nowe sposoby rysowania, malowania i edycji zdjęć. Łatwa konfiguracja i użytkowanie oraz nawet trzy wyjątkowe aplikacje kreatywne w zestawie* (zależnie od wersji). Obsługa Bluetooth w zestawie.

Sklep: Foto - Plus

Tablet graficzny Wacom Intuos M czarny (BT) CTL-6100WLK + 3 programy* - 2865459693

679,00 zł

Tablet graficzny Wacom Intuos M czarny (BT) CTL-6100WLK + 3 programy* wacom

Komputery > Akcesoria komputerowe i GSM > Tablety graficzne

Nowa odsłona serii Intuos. Niezależnie od tego, co chciałbyś tworzyć, Twój nowy tablet pomoże Ci odnaleźć nowe sposoby rysowania, malowania i edycji zdjęć. Łatwa konfiguracja i użytkowanie oraz nawet trzy wyjątkowe aplikacje kreatywne w zestawie* (zależnie od wersji). Obsługa Bluetooth w zestawie.

Sklep: Foto - Plus

Tablet graficzny Wacom Intuos M (BT) CTL-6100WLE (pistacjowy) + 3 programy* - 2865459694

679,00 zł

Tablet graficzny Wacom Intuos M (BT) CTL-6100WLE (pistacjowy) + 3 programy* wacom

Komputery > Akcesoria komputerowe i GSM > Tablety graficzne

Nowa odsłona serii Intuos. Niezależnie od tego, co chciałbyś tworzyć, Twój nowy tablet pomoże Ci odnaleźć nowe sposoby rysowania, malowania i edycji zdjęć. Łatwa konfiguracja i użytkowanie oraz nawet trzy wyjątkowe aplikacje kreatywne w zestawie* (zależnie od wersji). Obsługa Bluetooth w zestawie.

Sklep: Foto - Plus

Szkoła projektowania graficznego. Zasady i praktyka, nowe programy i technologie - 2849783859

43,45 zł

Szkoła projektowania graficznego. Zasady i praktyka, nowe programy i technologie ARKADY

Książki / Dom. Ogród. Hobby. Rekreacja / Dom. Gospodarstwo domowe / Ogród

.

Sklep: Kumiko.pl

GIMP. Domowe studio graficzne. Ćwiczenia - Łukasz Oberlan - 2837073309

16,89 zł

GIMP. Domowe studio graficzne. Ćwiczenia - Łukasz Oberlan

Książki & Multimedia > Książki

Opis - GIMP to zaawansowany program służący do obróbki grafiki bitmapowej pracujący w systemie Linux i na innych platformach opartych na Uniksie (istnieje także wersja dla Windows). Bez wątpienia jest to najlepszy program graficzny dla Linuksa, także osoby pracujące w środowisku Windows powinny zastanowić się nad wyborem GIMP-a: jest to darmowa aplikacja o bardzo dużym potencjale, porównywalnym nawet z Adobe Photoshopem. Kolejne ćwiczenia zawarte w książce "GIMP. Domowe studio graficzne. Ćwiczenia" zaprezentują Ci bogate możliwości programu GIMP. Nauczysz się obrabiać cyfrowe zdjęcia, tworzyć własną grafikę i przygotowywać ilustracje na potrzeby stron WWW. Książka przedstawia: Podstawy pracy z GIMP-em, interfejs użytkownika Modele kolorów, tryby obrazu, palety kolorów Działanie masek, prowadnic i selekcji Kadrowanie obrazu Pracę na warstwach i kanałach Korekcję obrazu Pracę z tekstem i efekty tekstowe Przygotowywanie grafiki do publikacji na stronach WWW Nazwa - GIMP. Domowe studio graficzne. Ćwiczenia Oryginalny tytuł - CVS. Pocket Reference Autor - Łukasz Oberlan Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 8373610111 Kod EAN - 9788373610118 Rok wydania - 2003 Język - PL Tłumacz - Miroslaw Wierciszewski Format - B5 Ilość stron - 116 Podatek VAT - 5% Premiera - 2003-03-03

Sklep: InBook.pl

Graficzny zapis konstrukcji - 2619308645

25,00 zł

Graficzny zapis konstrukcji Politechnika Rzeszowska

MECHANIKA

Niniejszy skrypt zawiera zestaw materiałów (wybranych informacji oraz ćwiczeń repetytoryjnych i sprawdzających) pomocnych w uczeniu się zasad graficznego zapisu modeli geometrycznych obiektów technicznych. Ostateczny efekt takiego zapisu jest tzw. rysunkiem technicznym, na którym z zastosowaniem odpowiednich znaków i symboli graficznych oraz przy użyciu oznaczeń literowo-cyfrowych zanotowane zostają geometryczne, fizyczno-chemiczne, dynamiczne, technologiczne i eksploatacyjne właściwości projektowanych lub inwentaryzowanych obiektów technicznych. Podstawowe zasady sporządzania różnego rodzaju rysunków technicznych objęte są programem nauczania na Wydziale Elektrotechniki i Informatyki Politechniki Rzeszowskiej w ramach przedmiotu ?graficzny zapis konstrukcji".  Kilkusetletnia już historia stosowania rysunków technicznych do zapisywania i przekazywania informacji o projektowanych, wytwarzanych oraz eksploatowanych obiektach inżynierskich upoważnia do stwierdzenia, że tego rodzaju rysunki stanowią bardzo zwięzłą, precyzyjną, a jednocześnie komunikatywną, bo opartą na postrzeganiu wzrokowym, formę porozumiewania się w większości dziedzin techniki. W związku z tym były one i są do dziś jedną z najistotniejszych części każdej dokumentacji technicznej.  Współcześnie procesy projektowania, wytwarzania i użytkowania obiektów inżynierskich są wspomagane technikami komputerowymi. Techniki te umożliwiają m.in. precyzyjne definiowanie numeryczne modeli geometrycznych zapisywanych obiektów oraz, co nas tutaj najbardziej interesuje, przyśpieszenie i poprawę dokładności vvykonywania rysunków technicznych, stwarzając jednocześnie bardzo praktyczne warunki przechowywania zawartych na tych rysunkach informacji w postaci odpowiednich plików danych zapisanych na niewielkich wymiarowo dyskietkach lub płytach CD.    Spis treści :   WSTĘP          1. PODSTAWOWE, ZNORMALIZOWANE ELEMENTY RYSUNKÓW TECHNICZNYCH   1.1. Technika wykonywania rysunków  1.2. Arkusze rysunkowe - PN-86/N-01603, PN-80/N-01612,PN-ISO 7200:1994, PN-ISO 9431:1990, PN-81/Nl-O1128  1.3. Linie rysunkowe- ISO 128-20:1996, PN-ISO 128-23,24:2003  1.4. Pismo technicze - PN-EN ISO 3098-0,2,3,4,5,6:2002    2. PODSTAWY GEOMETRYCZNE STRUKTURALNYCH RYSUNKÓW TECHNICZNYCH OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH   2.1. Wprowadzenie  2.2. Rzutowanie równolegle jako podstawowe przeksztalcenie geometryczne w technicznie uzytecznych odwzorowaniach wykreslnych - MEN ISO 5456-1:2002  2.2.1. Podstawowe wlasciwosci rzutowania równoleglego i prostokatnego  2.2.2. Fizykalna interpretacja rzutu równoleglego figury, widocznosc w rzutowaniu równoleglym  2.3. Metody otrzymywania rysunków strukturalnych - PN-89/N-01605, PN-EN ISO 5456-2,3:2002, PN-EN ISO 10209-2:2001  2.3.1. Metoda Monge'a  2.3.2. Rzutowanie aksonometryczne  2.3.3. Tematy cwiczen rysunkowych i przykladowe ich rozwiazanie  2.4. Glówne formy przedstawien graficznych stosowanych w strukturalnych rysunkach technicznych - PN-89/N-01605, PN-EN ISO 5456:2002, PN-ISO 128-24:2003  2.4.1. Okreslenia podstawowych form przedstawien graficznych  2.4.2. Tematy cwiczen rysunkowych i przykladowe ich rozwiazanie  2.5. Zapis wlasciwosci miarowych obiektu technicznego na jego przedstawieniach graficznych - wymiarowanie obiektu technicznego - PN-ISO 129:1996, PN-ISO 129/Ak:1996  2.5.1. Ogólne zasady wymiarowania  2.5.2. Znormalizowane elementy zapisu właściwości miarowych obiektu na jego przedstawieniu graficznym  2.5.3. Ważniejsze przypadki wymiarowania typowych fragmentów obiektów oraz uproszczenia wymiarowania    3. PODSTAWY POSŁUGIWANIA SIĘ PROGRAMEM AUTOCAD W RYSUNKU TECHNICZNYM 3.1. Wprowadzenie  3.2. Wygląd ekranu w programie AUTOCAD  3.3. Komunikacja z programem  3.3. L Wydawanie poleceń i odczytyvranie odpowiedzi programu  3.3.2. Anulowanie poleceń  3.3.3. Określanie położenie punktów na rysunku  3.3.4. Zmiana zawartości okna graficznego  3.4. Środowisko rysunkowe programu AUTOCAD  3.4. L Obszar modelu i obszar papieru  3.4.2. Układy współrzędnych  3.4.3. Warstwy rysunkowe  3.4.4. Style tekstu  3.4.5. Style wymiarowania  3.4.6. Narzędzia rysowania precyzyjny  3.5. Rozpoczynanie i zapisywanie nowych rysunków oraz praca z rysunkami istniejącymi  3.6. Tworzenie obiektów rysunkowych  3.6.1. Klasyfikacja obiektów rysunkowych AUTOCAD-a  3.62. Obiekty liniowe  3.6.3. Obiekty płaszczyznowe  3.6.4. Obiekty powierzchniowe  3.6.5. Obiekty bryłowe  3.7. Edycja obiektów rysunkowych  3.7.1. Wybieranie obiektów  3.7.2. Zmiana warstwy rysunkowej  3.7.3. Przemieszczanie obiektów  3.7.4. Kopiowanie obiektów  3.7.5. Zmiana wielkości obiektów  3.7.6. Fazowanie i zaokrąglanie obiektów  3.7.7. Usuwanie obiektów  3.8. Sposoby przedstawiania obiektów trójwymiarowych  3.8.1. Rzutowanie  3.8.2. Linie widoczne i niewidoczne  3.8.3. Przekroje  3.9. Wymiarowanie rysunków  3.10. Opisy na rysunkach  3.11. Kreślenie rysunków  3.12. Tematy ćwiczeń wraz z przykładowym rozwiązaniem    4. WYBRANE INFORMACJE 0 TECHNICZNYCH RYSUNKACH MASZYNOWYCH   4.1. Wprowadzenie  4.2. Podstawowe systemy wymiarowania - PN-82/M-01 143  4.3. Tolerowanie wymiarów liniowych i kątowych - PN-ISO 406:1993, PN-88/M-01 142, PN-EN 20286-1:1996, PN-77/M-02136  4.4. Tolerowanie kształtu i położenia - PN-78/M-02137, PN-80/M-02138, PN-88/M-01142, PN-87/M-01145  4.5. Tematy ćwiczeń rysunkowych i przykładowe ich rozwiązanie  4.6. Oznaczenia chropowatości i falistości powierzchni - PN-ISO 1302:1997, PN-87/M-04251, PN-74/M-04255  4.7. Oznaczenia obróbki cieplnej powierzchni i nakładanych na powierzchnie powłok - PN-89/M-01147, PN-89/M-01154  4.8. Oznaczenia graficzne połączeń części mechanicznych i łączników stosowanych w tych połączeniach - PN-81/N-01613, PN-83/N-01635, PN-EN ISO 6410-3:2000, PN-EN 22553:1997, PN-EN 20225:1994  4.9. Rysunki wykonawcze (robocze)  4.10. Rysunki złożeniowe    5. WYBRANE ZAGADNIENIA TECHNICZNEGO RYSUNKU ELEKTRYCZNEGO   5.1. Klasyfikacja oraz zakresy zastosowania podstawowych form przedstawień graficznych w technicznym rysunku elektrycznym ....  5.2. Podstawowe informacje o elektrycznych symbolach graficznych stosowanych w schematach elektrycznych - PN-92/E-01200/02, PN-92/E-01200/03, PN-92/E-01200/05, PN-92/E-01200/06, PN-92/E-01200/07, PN-92/E-01200/08, PN-92/E-01200/09, PN-92/E-0 1200/ 10, PN-92/E-0 1200/11, PN-EN 60617-13:1998, PN-IEC 617-12+A1:1994, PN-89/E-01215, PN-90/E-01242     5.3. Komputerowe wspomaganie graficznego opracowywania projektów branży elektrycznej  5.4. Tematy ćwiczeń rysunkowych i przykładowe ich rozwiązanie    WYBÓR NORM   LITERATURA ŹRÓDŁOWA I UZUPEŁNIAJĄCA

Sklep: Księgarnia Techniczna

Efekty graficzne w asemblerze - 2857605305

25,80 zł

Efekty graficzne w asemblerze Helion

Asembler

Celem książki jest zaznajomienie Czytelników ze sposobami programowania różnych efektów graficznych przy pomocy asemblera. Pierwsze rozdziały książki w skrócie omawiają składnię i rozkazy asemblera, przygotowując Czytelnika do analizy programów zamieszczonych w dalszej częsci książki. Kolejne rozdziały przedstawiają przykłady programów oraz ich dokładne opisy. Znajdują się tu programy wykonujące najprostsze operacje na obrazie i palecie, jak również programy wykorzystujące grafikę wektorową. Ostatnie dwa rozdziały zawierają spis wszystkich funkcji przerwań 10h oraz 21h. Zawierają one wiele procedur przydatnych do pisania włanych programów. Efekty graficzne: ustawianie palety fading rotacja palety shade bobs gwiazdy scroll grafika wektorowa (vector, line, filled vectors, cieniowanie i tekstury) tunel landscape

Sklep: Booknet.net.pl

Tablet graficzny Light 54 Kids - 2823326862

129,00 zł

Tablet graficzny Light 54 Kids Kanvus

Akcesoria PC / akcesoria multimedialne

Kanvus Light 54 Kids to tablet graficzny dzięki, któremu dzieci rozwijają swoją wyobraźnię. W zestawie oprócz kolorowego tabletu z piórkiem znajdziemy również trzy programy. YouPaint to zbiór gotowych rysunków do pokolorowania, za pomocą wirtualnych pędzli i kredek o różnych grubościach i kolorach. Z kolei CyberLink to zestaw edukacyjno-zręcznościowych gier, dzięki którym dzieci mogą rozwijać swoje artystyczne pasje. Ostatnim programem jest MAGIX Photo & Graphic Designer 7 czyli wszechstronny program, który pozwala zaoszczędzić czas podczas kreowania niesamowitej grafiki: uniwersalna edycja zdjęć, zdumiewające możliwości tworzenia ilustracji, profesjonalne szablony projektów i kompleksowy Desktop Publishing

Sklep: technologie.net.pl

Tworzenie nowoczesnych aplikacji graficznych w WPF - Jarosław Cisek - 2837016124

56,13 zł

Tworzenie nowoczesnych aplikacji graficznych w WPF - Jarosław Cisek

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Dobry interfejs graficzny aplikacji Windows? Tylko z WPF! Poznaj metody tworzenia nowoczesnych i spójnych GUI Naucz się korzystać z możliwości WPF i języka XAML Dowiedz się, jak łączyć atrakcyjne interfejsy z logiką programów Windows Presentation Foundation to nowoczesny system graficzny, umożliwiający tworzenie i wyświetlanie atrakcyjnych wizualnie aplikacji okienkowych dla środowiska Windows. Technologia ta powstała w odpowiedzi na stale rosnącą potrzebę dostarczania wysokiej jakości grafiki, której prezentacja opiera się na wykorzystaniu akceleracji sprzętowej i nie wiąże się z dużym obciążeniem zasobów systemowych. Oddzielenie warstwy interfejsu użytkownika od logiki aplikacji umożliwia definiowanie interfejsów przy użyciu deklaratywnego języka XAML. Upraszcza tym samym proces tworzenia przejrzystych i elastycznych GUI. Każdy szanujący się autor programów działających pod kontrolą systemów Windows powinien dobrze opanować WPF , zwłaszcza jeśli ma na celu produkowanie naprawdę interesujących aplikacji okienkowych przy możliwie niewielkim nakładzie sił i środków. Pomoże mu w tym odpowiednie źródło wiedzy, takie jak książka "Tworzenie nowoczesnych aplikacji graficznych w WPF ". W ciekawy i przestępny sposób zostały w niej zaprezentowane najważniejsze informacje na temat korzystania z Windows Presentation Foundation, tworzenia nowoczesnych interfejsów użytkownika, zastosowania języka XAML, a także wyświetlania grafiki i animacji czy obsługi zdarzeń związanych z używaniem różnego rodzaju urządzeń wskazujących. Zasady tworzenia graficznych interfejsów użytkownika Charakterystyka platformy WPF i języka XAML Struktura i typy aplikacji WPF oraz metody ich tworzenia Używanie paneli i zarządzanie układem ich składników Korzystanie z różnego rodzaju kontrolek Definiowanie interfejsów aplikacji systemu Windows 7 Obsługa zdarzeń pochodzących z urządzeń wejściowych Używanie zasobów i wiązanie danych Stosowanie stylów, szablonów, skórek i motywów Prezentacja grafiki 2D, 3D i animacji A wszystko to w oparciu o szereg praktycznych i ciekawych przykładów! Sięgnij po jedną z nielicznych książek poświęconych technologii WPF i twórz nowoczesne aplikacje graficzne! Nazwa - Tworzenie nowoczesnych aplikacji graficznych w WPF Oryginalny tytuł - Business Model Generation: A Handbook for Visionaries, Game Changers, and Challengers Autor - Jarosław Cisek Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788324635009 Kod EAN - 9788324635009 Rok wydania - 2012 Język - PL Tłumacz - Bartosz Sałbut Format - 158x235 Ilość stron - 584 Podatek VAT - 5% Premiera - 2012-12-05

Sklep: InBook.pl

C++. Wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych - Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek - 2837073431

69,00 zł

C++. Wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych - Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Napisz wieloplatformowe programy w C++ Jak korzystać z bibliotek wxWidgets oraz Qt? W jaki sposób implementować obsługę zdarzeń w aplikacjach? Jak budować aplikacje sieciowe i bazodanowe? Okres dominacji jednego systemu operacyjnego i przeznaczonych dla niego rozwiązań powoli odchodzi do historii. Fenomen popularności różnych dystrybucji Linuksa i coraz mocniejsza pozycja komputerów Mac sprawiają, że wiele firm produkujących oprogramowanie decyduje się na tworzenie rozwiązań wieloplatformowych. W przypadku ogromnych korporacji stworzenie zespołów programistycznych pracujących równolegle nad kilkoma wersjami jednej aplikacji dla różnych systemów operacyjnych nie stanowi problemu, ale w mniejszych firmach jest to niemożliwe. Tu z pomocą przychodzą biblioteki pozwalające na tworzenie kodu źródłowego prawidłowo kompilującego się na każdej platformie, na której je zainstalowano. Książka "C++. Wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych" opisuje tworzenie oprogramowania z wykorzystaniem dwóch takich właśnie bibliotek - wxWidgets oraz Qt. Czytając ją, dowiesz się, jak wykorzystać język C++ i środowisko Dev-C++ do pisania programów, z których korzystać będą mogli użytkownicy systemu Windows, Linuksa i Mac OS. Nauczysz się stosować kontrolki i komponenty, budować menu i interfejsy użytkownika, obsługiwać zdarzenia i implementować operacje graficzne. Przeczytasz także o aplikacjach bazodanowych i sieciowych. Każde z zagadnień omówiono zarówno w kontekście biblioteki wxWidgets, jak i biblioteki Qt, dzięki czemu poznasz dwie metody rozwiązywania tych samych zadań programistycznych - by wybrać sobie tę, która bardziej Ci odpowiada. Instalacja środowiska programistycznego i bibliotek Struktura aplikacji i podstawowe komponenty Stosowanie komponentów Obsługa zdarzeń myszy i klawiatury Budowanie menu aplikacji Komunikacja sieciowa Operacje graficzne Połączenia z bazami danych Drukowanie z poziomu aplikacji Dzięki tej książce stworzysz aplikacje, które docenią użytkownicy wszystkich systemów operacyjnych. Nazwa - C++. Wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Oryginalny tytuł - Ruminations on C++ Autor - Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 8324614737 Kod EAN - 9788324614738 Rok wydania - 2008 Język - PL Tłumacz - Jarosław Dobrzański Format - 158x235 Ilość stron - 448 Podatek VAT - 5% Premiera - 2008-06-04

Sklep: InBook.pl

szukaj w Kangoo programy graficzne

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z programy graficzne

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.063, t2=0, t3=0, t4=0.022, t=0.063

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2024 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER