strategia marketingowa firmy

- znaleziono 4586 produktów w 100 sklepach

SEO JAKO ELEMENT STRATEGII MARKETINGOWEJ TWOJEJ FIRMY - 2860159896

71,88 zł

SEO JAKO ELEMENT STRATEGII MARKETINGOWEJ TWOJEJ FIRMY WYDAWCA

Kultura i rozrywka > Książki i Komiksy > Książki naukowe i popularnonaukowe > Biznes, ekonomia, finanse

SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy  

Sklep: ksiazkitanie.pl

MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz. 1 Stefan Kassay - 2834459086

48,00 zł

MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz. 1 Stefan Kassay Księgarnia Akademicka

AkademickaKsiążki/Polityka i ekonomia

Książka może wzbudzić szczególne zainteresowanie w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, bowiem autor korzysta nie tylko z klasycznych teorii szkoły zachodniej, ale również opiera się na doświadczeniu płynącym z zarządzania przedsiębiorstwem produkcyjno-handlowym na Słowacji i jego strukturami w krajach ościennych oraz Kanadzie i USA, łączy wiedzę teoretyczną z praktyką menedżera oraz obserwacjami, poczynionymi podczas podróży studyjnych w krajach zachodnich.

Sklep: Hatteria.pl

MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz. 2 Stefan Kassay - 2834459087

57,20 zł

MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz. 2 Stefan Kassay Księgarnia Akademicka

AkademickaKsiążki/Polityka i ekonomia

O autorze Prof. dr inż. Śtefan Kassay Dr Sc (1941) założyciel i współzałożyciel kilku firm na Słowacji i za granicą. Rozwijał je z pozycji właściciela i w przedsiębiorcy a równocześnie pełnił w nich funkcje menedżerskie. Aktualnie jest głównym strategiem korporacji I.D.C. Holding S.A. a przy tym specjalistą od kompleksowych problemów gospodarczych. Działalność gospodarczą łączy z pracą naukowo-badawczą i publikacyjną. Jest autorem: 12 wydanych w kraju i 15 za granicą monografii oraz 6 publikacji książkowych i podręczników, 26 samodzielnych prac naukowyth, 132 artykułów fachowych. 264 razy cytowany w pracach innych autorów uczestniczył w 62 zagranicznych i krajowych konferencjach naukowych. Działa w 9 radach redakcyjnych i radach naukowych uniwersytetów. Jest prezesem zarządu i dyrektorem generalnym Międzynarodowej Korporacji Wspierania Przedsiębiorczości S.A. Działalność dydaktyczną prowadzi w Katedrze Inżynierii Przemysłowej na Wydziale Budowy Maszyn Uniwersytetu w Żylinie i na Wydziale Mechatroniki Uniwersytetu Trenczyńskiego w Trenczynie. Jest profesorem wizytującym Instytutu Fraunhofera w Monachium. W USA został zaliczony do 1000 wpływowych liderów świata (1000 Leadersof World Influence) i jest posiadaczem tytułu Międzynarodowy Człowiek Roku 1999/2000 (International Man of the Year), który mu nadał International Biographical Centre Cambridge. O książce: Druga część trylogii Marketingowa strategia firmy typu holdingowego nosi tytuł Strategia działalności gospodarczej i strategia marketingowa i nawiązuje do pierwszej części w formie odrębnej książki. Jej celem jest wyjaśnienie konwergencji rozwoju zarządzania i marketingu, pokazuje "interface" między tymi dyscyplinami, które dzisiaj, przy budowaniu działającej z powodzeniem firmy, nie mogą istnieć oddzielnie. Pojawiła się również potrzeba usystematyzowania strategii działalności gospodarczej w logiczne związki i całości, z bezpośrednim przejściem do metodyki tworzenia strategii marketingowej.

Sklep: Hatteria.pl

MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz.3 Stefan Kassay - 2834459088

57,20 zł

MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz.3 Stefan Kassay Księgarnia Akademicka

AkademickaKsiążki/Polityka i ekonomia

O autorze Prof. dr inż. Śtefan Kassay Dr Sc (1941) założyciel i współzałożyciel kilku firm na Słowacji i za granicą. Rozwijał je z pozycji właściciela i w przedsiębiorcy a równocześnie pełnił w nich funkcje menedżerskie. Aktualnie jest głównym strategiem korporacji I.D.C. Holding S.A. a przy tym specjalistą od kompleksowych problemów gospodarczych. Działalność gospodarczą łączy z pracą naukowo-badawczą i publikacyjną. Jest autorem: 12 wydanych w kraju i 15 za granicą monografii oraz 6 publikacji książkowych i podręczników, 26 samodzielnych prac naukowyth, 132 artykułów fachowych. 264 razy cytowany w pracach innych autorów uczestniczył w 62 zagranicznych i krajowych konferencjach naukowych. Działa w 9 radach redakcyjnych i radach naukowych uniwersytetów. Jest prezesem zarządu i dyrektorem generalnym Międzynarodowej Korporacji Wspierania Przedsiębiorczości S.A. Działalność dydaktyczną prowadzi w Katedrze Inżynierii Przemysłowej na Wydziale Budowy Maszyn Uniwersytetu w Żylinie i na Wydziale Mechatroniki Uniwersytetu Trenczyńskiego w Trenczynie. Jest profesorem wizytującym Instytutu Fraunhofera w Monachium. W USA został zaliczony do 1000 wpływowych liderów świata (1000 Leadersof World Influence) i jest posiadaczem tytułu Międzynarodowy Człowiek Roku 1999/2000 (International Man of the Year), który mu nadał International Biographical Centre Cambridge.

Sklep: Hatteria.pl

Stefan Kassay MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz. 1 - 1168556368

48,00 zł

Stefan Kassay MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz. 1 Księgarnia Akademicka

Literatura popularnonaukowa>Polityka i ekonomia

Książka może wzbudzić szczególne zainteresowanie w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, bowiem autor korzysta nie tylko z klasycznych teorii szkoły zachodniej, ale również opiera się na doświadczeniu płynącym z zarządzania przedsiębiorstwem produkcyjno-handlowym na Słowacji i jego strukturami w krajach ościennych oraz Kanadzie i USA, łączy wiedzę teoretyczną z praktyką menedżera oraz obserwacjami, poczynionymi podczas podróży studyjnych w krajach zachodnich.

Sklep: Planetaksiazki.pl

Stefan Kassay MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz. 2 - 1168556369

57,20 zł

Stefan Kassay MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz. 2 Księgarnia Akademicka

Literatura popularnonaukowa>Polityka i ekonomia

O autorze Prof. dr inż. Śtefan Kassay Dr Sc (1941) założyciel i współzałożyciel kilku firm na Słowacji i za granicą. Rozwijał je z pozycji właściciela i w przedsiębiorcy a równocześnie pełnił w nich funkcje menedżerskie. Aktualnie jest głównym strategiem korporacji I.D.C. Holding S.A. a przy tym specjalistą od kompleksowych problemów gospodarczych. Działalność gospodarczą łączy z pracą naukowo-badawczą i publikacyjną. Jest autorem: 12 wydanych w kraju i 15 za granicą monografii oraz 6 publikacji książkowych i podręczników, 26 samodzielnych prac naukowyth, 132 artykułów fachowych. 264 razy cytowany w pracach innych autorów uczestniczył w 62 zagranicznych i krajowych konferencjach naukowych. Działa w 9 radach redakcyjnych i radach naukowych uniwersytetów. Jest prezesem zarządu i dyrektorem generalnym Międzynarodowej Korporacji Wspierania Przedsiębiorczości S.A. Działalność dydaktyczną prowadzi w Katedrze Inżynierii Przemysłowej na Wydziale Budowy Maszyn Uniwersytetu w Żylinie i na Wydziale Mechatroniki Uniwersytetu Trenczyńskiego w Trenczynie. Jest profesorem wizytującym Instytutu Fraunhofera w Monachium. W USA został zaliczony do 1000 wpływowych liderów świata (1000 Leadersof World Influence) i jest posiadaczem tytułu Międzynarodowy Człowiek Roku 1999/2000 (International Man of the Year), który mu nadał International Biographical Centre Cambridge. O książce: Druga część trylogii Marketingowa strategia firmy typu holdingowego nosi tytuł Strategia działalności gospodarczej i strategia marketingowa i nawiązuje do pierwszej części w formie odrębnej książki. Jej celem jest wyjaśnienie konwergencji rozwoju zarządzania i marketingu, pokazuje "interface" między tymi dyscyplinami, które dzisiaj, przy budowaniu działającej z powodzeniem firmy, nie mogą istnieć oddzielnie. Pojawiła się również potrzeba usystematyzowania strategii działalności gospodarczej w logiczne związki i całości, z bezpośrednim przejściem do metodyki tworzenia strategii marketingowej.

Sklep: Planetaksiazki.pl

Stefan Kassay MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz.3 - 1168556370

57,20 zł

Stefan Kassay MARKETINGOWA STRATEGIA FIRMY TYPU HOLDINGOWEGO cz.3 Księgarnia Akademicka

Literatura popularnonaukowa>Polityka i ekonomia

O autorze Prof. dr inż. Śtefan Kassay Dr Sc (1941) założyciel i współzałożyciel kilku firm na Słowacji i za granicą. Rozwijał je z pozycji właściciela i w przedsiębiorcy a równocześnie pełnił w nich funkcje menedżerskie. Aktualnie jest głównym strategiem korporacji I.D.C. Holding S.A. a przy tym specjalistą od kompleksowych problemów gospodarczych. Działalność gospodarczą łączy z pracą naukowo-badawczą i publikacyjną. Jest autorem: 12 wydanych w kraju i 15 za granicą monografii oraz 6 publikacji książkowych i podręczników, 26 samodzielnych prac naukowyth, 132 artykułów fachowych. 264 razy cytowany w pracach innych autorów uczestniczył w 62 zagranicznych i krajowych konferencjach naukowych. Działa w 9 radach redakcyjnych i radach naukowych uniwersytetów. Jest prezesem zarządu i dyrektorem generalnym Międzynarodowej Korporacji Wspierania Przedsiębiorczości S.A. Działalność dydaktyczną prowadzi w Katedrze Inżynierii Przemysłowej na Wydziale Budowy Maszyn Uniwersytetu w Żylinie i na Wydziale Mechatroniki Uniwersytetu Trenczyńskiego w Trenczynie. Jest profesorem wizytującym Instytutu Fraunhofera w Monachium. W USA został zaliczony do 1000 wpływowych liderów świata (1000 Leadersof World Influence) i jest posiadaczem tytułu Międzynarodowy Człowiek Roku 1999/2000 (International Man of the Year), który mu nadał International Biographical Centre Cambridge.

Sklep: Planetaksiazki.pl

Strategia marketingowa przedsiębiorstwa na przykładzie firmy - 1686865836

47,00 zł

Strategia marketingowa przedsiębiorstwa na przykładzie firmy MK EBOOKI

MARKETING

Tytuł:    Strategia marketingowa przedsiębiorstwa na przykładzie firmy,  Liczba stron:  85,  Wysyłka:   gratis (poczta elektroniczna e-mail),  Język publikacji:   polski,  Literatura:   tak,  Przypisy:  tak,  Format:   publikacja w formacie pliku PDF, do czytania na ekranie monitora za pomocą darmowego oprogramowania Adobe Reader, tekst można również kopiować do dowolnego edytora tekstu, np. Worda. ========================================================================= Opis             Strategia to określona koncepcja systemowego działania (plan działań), polegająca na formułowaniu zbioru długookresowych celów przedsiębiorstwa i ich modyfikacji w zależności od zmian zachodzących w jego otoczeniu, określeniu zasobów i środków niezbędnych do realizacji tych celów oraz sposobów postępowania zapewniających optymalne ich rozmieszczenie i wykorzystanie w celu elastycznego reagowania na wyzwania rynku i zapewnienie przedsiębiorstwu korzystnych warunków egzystencji i rozwoju.             Menedżer przed zbudowaniem dobrej i skutecznej strategii firmy, powinien dokonać dwóch analiz: strategiczną diagnozę otoczenia firmy i strategiczną diagnozę organizacji. Strategiczną analizę otoczenia firma powinna dokonywać co najmniej na trzech poziomach: środowiska, branży i grupy strategicznej.              Analizę środowiska firmy należy rozpocząć od identyfikacji otoczenia dalszego i bliższego. Otoczenie dalsze to takie zmiany, które wpływają na działanie firmy, ale na które firma nie ma wpływu np. zmiany polityczne, regulacje prawne. Otoczenie bliższe to z kolei zmiany, które mają wpływ na firmę, na które firma może mieć również wpływ, tzn. może je zmieniać i kształtować np.: odbiorcy, konkurenci, dostawcy lub lokalna społeczność. W otoczeniu tym toczy się walka konkurencyjna.             Ostatnim etapem przy analizie środowiska jest analiza szans i zagrożeń, czyli ocena trendów i możliwych zdarzeń w wyróżnionych segmentach w kategoriach szans i zagrożeń, jakie potencjalnie tworzą. Efektem analizy szans i zagrożeń jest zbudowanie diagnozy i prognozy relacji między firmą a jej środowiskiem, taki sposób, aby uniknąć zagrożeń i skorzystać z szans. Kolejnym krokiem w analizie strategicznej jest analiza konkurencji w branży. Najbardziej standardowym modelem tej analizy jest tzw. model pięciu sił opracowany przez Portera. Te pięć podstawowych sił to: bariery wejścia, dostawcy, odbiorcy, substytuty, rywalizacja między konkurentami.             Intensywność rywalizacji w ramach branży kształtują następujące zmienne: tempo wzrostu branży, stopień zróżnicowania produktów ( możliwość zbudowania marki ), koszty stałe, liczba i zróżnicowanie konkurentów.             Z punktu widzenia firmy nowo wchodzącej do branży, jak i konkurentów budujących swoją strategię znacznie bardziej istotnym otoczeniem może być konkretna grupa strategiczna niż cała branża. Grupą strategiczną jest zbiór firm stosujących podobne strategie działania. Analizę grupy strategicznej dokonuje się, dla określenia tych zmiennych, które mają decydujący wpływ na powstawanie barier mobilności, a także dla określenia grup dominujących, ważnych i marginalnych w sektorze. Analizę grupy strategicznej dokonuje się również dla sprecyzowania możliwości przesunięć strategicznych firmy w ramach sektora. Firma może wzmocnić pozycję własnej grupy strategicznej, przesunąć się do lepszej grupy strategicznej lub opuszczenie grupy strategicznej i stworzenie nowej grupy.             Uzupełnieniem strategicznej diagnozy otoczenia firmy powinna być strategiczna diagnoza organizacji. Celem strategicznej diagnozy organizacji jest zrozumienie jej potencjału konkurencyjnego teraz i w przyszłości. Tworzywem dla tego potencjału są zasoby i umiejętności, które w porównaniu z konkurencją będą stanowiły o siłach i słabościach firmy na rynku. Analizę organizacji dla małej firmy można dokona za pomocą analizy SWOT.  Jest to model prosty i daje dobry obraz sytuacji organizacji. Analiza SWOT polega na określeniu słabych i silnych stron firmy tzw. otoczenie wewnętrzne oraz zewnętrznych szans i zagrożeń.             Silnymi stronami firmy są przede wszystkim jej unikalne zasoby, umiejętności lub inne aspekty odróżniające ją w pozytywny sposób od konkurentów. Silna strona firmy to specyficzna przewaga, na której można budować strategię, np. lokalizacja, dostęp do tanich źródeł finansowania, patenty, własna technologia, lojalni pracownicy.             Słabymi stronami firmy są wszystkie aspekty jej funkcjonowania, które ograniczają sprawność firmy lub blokują jej rozwój, np. zadłużenie, przestarzała technologia, słaby marketing.             Po przeprowadzaniu strategicznej analizy otoczenia firmy i organizacji firmy, można pomyśleć o zbudowaniu skutecznej strategii rozwojowej firmy. Istotą skutecznej strategii firmy jest, po pierwsze

Sklep: mkebooki.pl

Finansowanie strategii marketingowych - Wojciech Grzegorczyk - 2837071672

19,40 zł

Finansowanie strategii marketingowych - Wojciech Grzegorczyk

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Książka przedstawia problematykę marketingu i finansowania strategii przedsiębiorstwa. Plan marketingowy zawierający najważniejsze cele firmy i środki ich realizacji bez konfrontacji z finansami przedsiębiorstwa oraz źródłami finansowania przedsięwzięć nie może być realizowany w praktyce. Wielkość zasobów, którymi dysponuje firma warunkuje zakres i intensywność działań marketingowych. Natomiast prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powoduje osiąganie przez przedsiębiorstwo zysków, zwiększanie zasobów i umacnianie jego pozycji na rynku. Nazwa - Finansowanie strategii marketingowych Autor - Wojciech Grzegorczyk Oprawa - Miękka Wydawca - Branta Kod ISBN - 8389073323 Kod EAN - 9788389073327 Wydanie - 1 Rok wydania - 2003 Język - polski Format - 14.0x20.0cm Ilość stron - 134 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Jak stworzyć plan marketingowy. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele - 2863202284

26,73 zł

Jak stworzyć plan marketingowy. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele Lingea

Książki / Literatura obcojęzyczna

Ta książka pozwoli ci krok po kroku opracować skuteczny plan marketingowy. Znajdziesz w niej wskazówki, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.Pozycja obowiązkowa dla każdego, komu zależy na rozwoju firmy lub wypromowaniu swojego produktu.

Sklep: Libristo.pl

Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową - 1193480214

89,00 zł

Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową Helion

multimedia > książki

Autor tej niezwykłej książki - Avinash Kaushik, pracownik firmy Google - pokaże Ci krok po kroku, jak opracować skuteczną strategię analizy danych internetowych. Przekonasz się, że wystarczy zaledwie godzina dziennie z Web Analytics, by znacznie poprawić wyniki oglądalności i dochody Twojego serwisu. Dowiesz się między innymi, w jaki sposób zbierać dane do analizy, oraz poznasz dostępne analizy jakościowe. Ponadto zrozumiesz kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych oraz nauczysz się przeprowadzać tę analizę. W kolejnych rozdziałach zapoznasz się także z dostępnymi miarami, analizą w obszarze wyszukiwania, sporządzaniem raportów czy też analizowaniem witryn z nurtu Web 2.0. Po przeczytaniu tej książki podejmowanie decyzji na podstawie dostępnych danych nie będzie dla Ciebie żadnym problemem!

Sklep: Helion.pl

Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową - 2823033576

112,14 zł

Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową Onepress

Biznes

Naucz się myśleć jak użytkownik witryny Poznaj i zastosuj zaawansowane techniki analityczne Wykorzystaj gotowe rozwiązania do pomiaru stron Czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie, ile osób dziennie odwiedza Twój serwis lub blog? Jak długo przebywają w Twoim sklepie i która strona przyciąga najwięcej klientów? Jeżeli jesteś w stanie przytoczyć te dane, z pewnością korzystasz z narzędzi pozwalających na analizę ruchu na Twojej witrynie. Jeżeli jednak nie masz bladego pojęcia, jak interpretować i wykorzystać te informacje, dzięki tej książce również i Ty zaczniesz efektywnie korzystać ze statystyk! Analizy ruchu na stronie oferuje wiele źródeł, jednak dopiero usługa uruchomiona przez Google Analytics w 2005 roku sprawiła, że zaawansowane narzędzia stały się dostępne dla przeciętnego webmastera. Autor tej niezwykłej książki - Avinash Kaushik, pracownik firmy Google - pokaże Ci krok po kroku, jak opracować skuteczną strategię analizy danych internetowych. Przekonasz się, że wystarczy zaledwie godzina dziennie z Web Analytics, by znacznie poprawić wyniki oglądalności i dochody Twojego serwisu. Dowiesz się między innymi, w jaki sposób zbierać dane do analizy, oraz poznasz dostępne analizy jakościowe. Ponadto zrozumiesz kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych oraz nauczysz się przeprowadzać tę analizę. W kolejnych rozdziałach zapoznasz się także z dostępnymi miarami, analizą w obszarze wyszukiwania, sporządzaniem raportów czy też analizowaniem witryn z nurtu Web 2.0. Po przeczytaniu tej książki podejmowanie decyzji na podstawie dostępnych danych nie będzie dla Ciebie żadnym problemem! Historia analiz danych internetowych Analizy zachowania, skutków i doświadczeń Sposoby zbierania danych do analizy Pozyskiwanie danych na temat konkurencyjności Dostępne analizy jakościowe Elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych Najlepsze praktyki w tym zakresie Wybór optymalnego narzędzia do prowadzenia analiz Dostępne miary w analizie danych internetowych Pomiar kosztów oraz zwrotu z inwestycji Ustalanie czytelników serwisu Analiza w obszarze wyszukiwania Analiza skuteczności kampanii PPC Analiza skutków marketingu e-mailowego oraz wielokanałowego Opracowanie skutecznych raportów podsumowujących Zastosowanie procesu DMAIC Analiza stron z nurtu Web 2.0 Mity z obszaru analizy danych internetowych Obliczanie współczynnika konwersji Pozyskiwanie konsultantów oraz ekspertów wewnętrznych Zwiększ popularność swojej witryny dzięki efektywnym analizom danych internetowych! Patron medialny: Autorzy:Avinash Kaushik Format:180x235 ISBN:978-83-246-1880-4 Objętość:496 Oprawa:miękka Rok wydania:2009-03-26 Seria cyklu:E-biznes Tłumacze:Tomasz Walczak Tytuł oryginalny:Web Analytics: An Hour a Day

Sklep: Księgarnia-Techniczna.com

Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową - 2823034051

112,14 zł

Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową Helion

Informatyka > Webmasterstwo

>> Możesz kupić w zestawie: Godzina dziennie z Web Analytics, SEO i e-mail marketingiem Naucz się myśleć jak użytkownik witryny Poznaj i zastosuj zaawansowane techniki analityczne Wykorzystaj gotowe rozwiązania do pomiaru stron Czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie, ile osób dziennie odwiedza Twój serwis lub blog? Jak długo przebywają w Twoim sklepie i która strona przyciąga najwięcej klientów? Jeżeli jesteś w stanie przytoczyć te dane, z pewnością korzystasz z narzędzi pozwalających na analizę ruchu na Twojej witrynie. Jeżeli jednak nie masz bladego pojęcia, jak interpretować i wykorzystać te informacje, dzięki tej książce również i Ty zaczniesz efektywnie korzystać ze statystyk! Analizy ruchu na stronie oferuje wiele źródeł, jednak dopiero usługa uruchomiona przez Google Analytics w 2005 roku sprawiła, że zaawansowane narzędzia stały się dostępne dla przeciętnego webmastera. Autor tej niezwykłej książki - Avinash Kaushik, pracownik firmy Google - pokaże Ci krok po kroku, jak opracować skuteczną strategię analizy danych internetowych. Przekonasz się, że wystarczy zaledwie godzina dziennie z Web Analytics, by znacznie poprawić wyniki oglądalności i dochody Twojego serwisu. Dowiesz się między innymi, w jaki sposób zbierać dane do analizy, oraz poznasz dostępne analizy jakościowe. Ponadto zrozumiesz kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych oraz nauczysz się przeprowadzać tę analizę. W kolejnych rozdziałach zapoznasz się także z dostępnymi miarami, analizą w obszarze wyszukiwania, sporządzaniem raportów czy też analizowaniem witryn z nurtu Web 2.0. Po przeczytaniu tej książki podejmowanie decyzji na podstawie dostępnych danych nie będzie dla Ciebie żadnym problemem! Historia analiz danych internetowych Analizy zachowania, skutków i doświadczeń Sposoby zbierania danych do analizy Pozyskiwanie danych na temat konkurencyjności Dostępne analizy jakościowe Elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych Najlepsze praktyki w tym zakresie Wybór optymalnego narzędzia do prowadzenia analiz Dostępne miary w analizie danych internetowych Pomiar kosztów oraz zwrotu z inwestycji Ustalanie czytelników serwisu Analiza w obszarze wyszukiwania Analiza skuteczności kampanii PPC Analiza skutków marketingu e-mailowego oraz wielokanałowego Opracowanie skutecznych raportów podsumowujących Zastosowanie procesu DMAIC Analiza stron z nurtu Web 2.0 Mity z obszaru analizy danych internetowych Obliczanie współczynnika konwersji Pozyskiwanie konsultantów oraz ekspertów wewnętrznych Zwiększ popularność swojej witryny dzięki efektywnym analizom danych internetowych! Seria cyklu:Pozycjonowanie (SEO/SEM)

Sklep: Księgarnia-Techniczna.com

Analiza i diagnoza strategii rozwoju firmy - 1686865837

47,00 zł

Analiza i diagnoza strategii rozwoju firmy MK EBOOKI

MARKETING

Tytuł:    Analiza i diagnoza strategii rozwoju firmy,  Liczba stron:  90,  Wysyłka:   gratis (poczta elektroniczna e-mail),  Język publikacji:   polski,  Literatura:   tak,  Przypisy:  tak,  Format:   publikacja w formacie pliku PDF, do czytania na ekranie monitora za pomocą darmowego oprogramowania Adobe Reader, tekst można również kopiować do dowolnego edytora tekstu, np. Worda. ========================================================================= Opis             Strategia to określona koncepcja systemowego działania (plan działań), polegająca na formułowaniu zbioru długookresowych celów przedsiębiorstwa i ich modyfikacji w zależności od zmian zachodzących w jego otoczeniu, określeniu zasobów i środków niezbędnych do realizacji tych celów oraz sposobów postępowania zapewniających optymalne ich rozmieszczenie i wykorzystanie w celu elastycznego reagowania na wyzwania rynku i zapewnienie przedsiębiorstwu korzystnych warunków egzystencji i rozwoju.             Menedżer przed zbudowaniem dobrej i skutecznej strategii firmy, powinien dokonać dwóch analiz: strategiczną diagnozę otoczenia firmy i strategiczną diagnozę organizacji.             Strategiczną analizę otoczenia firma powinna dokonywać co najmniej na trzech poziomach: środowiska, branży i grupy strategicznej. Analizę środowiska firmy należy rozpocząć od identyfikacji otoczenia dalszego i bliższego. Otoczenie dalsze to takie zmiany, które wpływają na działanie firmy, ale na które firma nie ma wpływu np. zmiany polityczne, regulacje prawne. Otoczenie bliższe to z kolei zmiany, które mają wpływ na firmę, na które firma może mieć również wpływ, tzn. może je zmieniać i kształtować np.: odbiorcy, konkurenci, dostawcy lub lokalna społeczność. W otoczeniu tym toczy się walka konkurencyjna.             Ostatnim etapem przy analizie środowiska jest analiza szans i zagrożeń, czyli ocena trendów i możliwych zdarzeń w wyróżnionych segmentach w kategoriach szans i zagrożeń, jakie potencjalnie tworzą. Efektem analizy szans i zagrożeń jest zbudowanie diagnozy i prognozy relacji między firmą a jej środowiskiem, taki sposób, aby uniknąć zagrożeń i skorzystać z szans.             Kolejnym krokiem w analizie strategicznej jest analiza konkurencji w branży. Najbardziej standardowym modelem tej analizy jest tzw. model pięciu sił opracowany przez Portera. Te pięć podstawowych sił to: bariery wejścia, dostawcy, odbiorcy, substytuty, rywalizacja między konkurentami.             Intensywność rywalizacji w ramach branży kształtują następujące zmienne: tempo wzrostu branży, stopień zróżnicowania produktów ( możliwość zbudowania marki ), koszty stałe, liczba i zróżnicowanie konkurentów.             Z punktu widzenia firmy nowo wchodzącej do branży, jak i konkurentów budujących swoją strategię znacznie bardziej istotnym otoczeniem może być konkretna grupa strategiczna niż cała branża. Grupą strategiczną jest zbiór firm stosujących podobne strategie działania. Analizę grupy strategicznej dokonuje się, dla określenia tych zmiennych, które mają decydujący wpływ na powstawanie barier mobilności, a także dla określenia grup dominujących, ważnych i marginalnych w sektorze. Analizę grupy strategicznej dokonuje się również dla sprecyzowania możliwości przesunięć strategicznych firmy w ramach sektora. Firma może wzmocnić pozycję własnej grupy strategicznej, przesunąć się do lepszej grupy strategicznej lub opuszczenie grupy strategicznej i stworzenie nowej grupy.             Uzupełnieniem strategicznej diagnozy otoczenia firmy powinna być strategiczna diagnoza organizacji. Celem strategicznej diagnozy organizacji jest zrozumienie jej potencjału konkurencyjnego teraz i w przyszłości. Tworzywem dla tego potencjału są zasoby i umiejętności, które w porównaniu z konkurencją będą stanowiły o siłach i słabościach firmy na rynku. Analizę organizacji dla małej firmy można dokona za pomocą analizy SWOT.  Jest to model prosty i daje dobry obraz sytuacji organizacji. Analiza SWOT polega na określeniu słabych i silnych stron firmy tzw. otoczenie wewnętrzne oraz zewnętrznych szans i zagrożeń.             Silnymi stronami firmy są przede wszystkim jej unikalne zasoby, umiejętności lub inne aspekty odróżniające ją w pozytywny sposób od konkurentów. Silna strona firmy to specyficzna przewaga, na której można budować strategię, np. lokalizacja, dostęp do tanich źródeł finansowania, patenty, własna technologia, lojalni pracownicy.             Słabymi stronami firmy są wszystkie aspekty jej funkcjonowania, które ograniczają sprawność firmy lub blokują jej rozwój, np. zadłużenie, przestarzała technologia, słaby marketing.             Po przeprowadzaniu strategicznej analizy otoczenia firmy i organizacji firmy, można pomyśleć o zbudowaniu skutecznej strategii rozwojowej firmy. Istotą skutecznej strategii firmy jest, po pierwsze

Sklep: mkebooki.pl

Finansowanie strategii marketingowych - 1217768847

16,99 zł

Finansowanie strategii marketingowych Branta Oficyna Wydawnicza Sp. z o.o.

/Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/Finanse/

Sklep: Godi.pl

szukaj w Kangoo strategia marketingowa firmy

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z strategia marketingowa firmy

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.049, t2=0, t3=0, t4=0.012, t=0.049

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2024 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER