walka z terroryzmem w unii europejskiej damian szlachter

- znaleziono 662 produkty w 55 sklepach

System euroatlantycki w wielobiegunowym ładzie międzynarodowym - 2857703934

29,90 zł

System euroatlantycki w wielobiegunowym ładzie międzynarodowym ELIPSA

Wojskowość. Wojny. MilitariaPolityka międzynarodowa. DyplomatykaWydawnictwa naukowe i popularno-naukowe

Unia Europejska dryfuje już od wielu lat i koncentruje się na walce z kryzysem finansowym i gospodarczym. Jeśli zaś chce odgrywać istotną rolę w świecie i umocnić pozycję Europy w nowym ładzie międzynarodowym,musi wreszcie przekształcić się z unii gospodarczo-walutowej w silną federację państw narodowych, która obejmie unię walutową, fiskalną, bankową, społeczno-polityczną i wojskową. Europa potrzebuje dziś nowego modelu integracji, a Unia Europejska potrzebuje nowych reform, nowych elit i przywódców politycznych, a także potrzebuje NATO i zacieśnienia współpracy w ramach systemu euroatlantyckiego. Tylko bowiem silna wspólnota transatlantycka, oparta na silnym NATO i prężnej UE, mogą stanowić gwarancję dla bezpieczeństwa Zachodu i jego wysokiej pozycji w wielobiegunowym ładzie międzynarodowym. Dzięki temu Europa nie będzie ani pół peryferią, ani też peryferią w wielobiegunowym ładzie międzynarodowym.Prof. zw. dr hab. Józef M. Fiszer

Sklep: Booknet.net.pl

Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii - 2825046577

39,00 zł

Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii aspra

Historia. Archeologia >Historia krajów, narodów i miejsc

W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. OlędzkiTom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. GajlewiczTom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. GogołekTom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. StępkaTom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. RafalskaTom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. OlędzkiTom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. SzurmińskiTom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. SwachaTom 10

Sklep: Prolibri.pl

Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956 - 2825046722

43,00 zł

Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956 aspra

Historia. Archeologia >Historia krajów, narodów i miejsc

W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. OlędzkiTom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. GajlewiczTom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. GogołekTom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. StępkaTom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. RafalskaTom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. OlędzkiTom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. SzurmińskiTom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. SwachaTom 10

Sklep: Prolibri.pl

Media a rok 1989 - 2825046761

44,00 zł

Media a rok 1989 aspra

Historia. Archeologia >Historia krajów, narodów i miejsc

W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. OlędzkiTom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. GajlewiczTom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. GogołekTom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. StępkaTom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. RafalskaTom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. OlędzkiTom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. SzurmińskiTom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. SwachaTom 10

Sklep: Prolibri.pl

Komunikacja sieciowa - 2844832550

41,70 zł

Komunikacja sieciowa Oficyna Wydawnicza ASPRA

NaukaKsiążkiInformatyka

W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. OlędzkiTom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. GajlewiczTom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. GogołekTom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. StępkaTom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. RafalskaTom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. OlędzkiTom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. SzurmińskiTom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. SwachaTom 10

Sklep: NaszaSzkolna.pl

Etyka w polskim public relations - 2824271401

35,70 zł

Etyka w polskim public relations Oficyna Wydawnicza ASPRA

NaukaHistoria PolskiKsiążkiKultura

W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. OlędzkiTom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. GajlewiczTom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. GogołekTom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. StępkaTom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. RafalskaTom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. OlędzkiTom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. SzurmińskiTom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. SwachaTom 10

Sklep: NaszaSzkolna.pl

Komunikacja sieciowa - 2844814851

49,00 zł

Komunikacja sieciowa aspra

Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Socjologia

W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. OlędzkiTom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. GajlewiczTom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. GogołekTom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. StępkaTom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. RafalskaTom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. OlędzkiTom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. SzurmińskiTom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. SwachaTom 10

Sklep: Prolibri.pl

Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956 - 2857614154

38,70 zł

Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956 Oficyna Wydawnicza ASPRA

Historia i teoria polityki. PolitycyWydawnictwa naukowe i popularno-naukoweKomunikacja społeczna. Media. DziennikarstwoHistoria Polski 1945-1989

W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. OlędzkiTom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. GajlewiczTom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. GogołekTom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. StępkaTom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. RafalskaTom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. OlędzkiTom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. SzurmińskiTom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. SwachaTom 10 ? Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. GackowskiTom 11 ? Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-KorabArtykuły zebrane w tomie ilustrują na wybranych przykładach, jak kształtujący się po 1945 r. aparat represji nowego państwa i ustroju w Polsce służył władzy i jej ideologii, której ważnym celem było zbudowanie nowego społeczeństwa. W tymże społeczeństwie inteligencja nie miała już "podążać za rydwanem kapitału i obsługiwać interesów klas posiadających", ale służyć ludowi. Ta formuła została dopracowana, czy raczej przejęta ze Wschodu na początku lat 50., gdy Polska została poddana bezwzględnej stalinizacji, ale wyłaniała się wcześniej, już w latach 1945-1948, gdy w ofensywnej propagandzie i publicystyce marksistowskiej, i nie tylko, poddano zasadniczej krytyce polską kulturę i historię.Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Sklep: Booknet.net.pl

Wizerunek organizacji Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni Tom 13 - 2825047907

45,00 zł

Wizerunek organizacji Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni Tom 13 aspra

Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.

W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1

Sklep: Prolibri.pl

Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956 - 2843539741

35,79 zł

Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956 ASPRA-JR

Nauka / Historia

W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się: Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka Tom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. Rafalska Tom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki Tom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński Tom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. Swacha Tom 10 – Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski Tom 11 – Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab Artykuły zebrane w tomie ilustrują na wybranych przykładach, jak kształtujący się po 1945 r. aparat represji nowego państwa i ustroju w Polsce służył władzy i jej ideologii, której ważnym celem było zbudowanie nowego społeczeństwa. W tymże społeczeństwie inteligencja nie miała już "podążać za rydwanem kapitału i obsługiwać interesów klas posiadających", ale służyć ludowi. Ta formuła została dopracowana, czy raczej przejęta ze Wschodu na początku lat 50., gdy Polska została poddana bezwzględnej stalinizacji, ale wyłaniała się wcześniej, już w latach 1945-1948, gdy w ofensywnej propagandzie i publicystyce marksistowskiej, i nie tylko, poddano zasadniczej krytyce polską kulturę i historię. Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Sklep: Literacka.pl

Media masowe wobec przemocy i teorroryzmu - 2837080487

30,60 zł

Media masowe wobec przemocy i teorroryzmu Oficyna Wydawnicza ASPRA

NaukaKsiążkiHistoriaPsychologia

W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. OlędzkiTom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. GajlewiczTom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. GogołekTom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. StępkaTom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. RafalskaTom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. OlędzkiTom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. SzurmińskiTom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. SwachaTom 10

Sklep: NaszaSzkolna.pl

Media a rok 1989 - 2824271339

37,40 zł

Media a rok 1989 Oficyna Wydawnicza ASPRA

NaukaHistoria PolskiKsiążkiHistoria

W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. OlędzkiTom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. GajlewiczTom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. GogołekTom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. StępkaTom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. RafalskaTom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. OlędzkiTom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. SzurmińskiTom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. SwachaTom 10

Sklep: NaszaSzkolna.pl

Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956 - 2824271347

36,60 zł

Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956 Oficyna Wydawnicza ASPRA

NaukaHistoria PolskiKsiążkiHistoria

W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. OlędzkiTom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. GajlewiczTom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. GogołekTom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. StępkaTom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. RafalskaTom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. OlędzkiTom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. SzurmińskiTom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. SwachaTom 10

Sklep: NaszaSzkolna.pl

Manipulacja w mediach Media o manipulacji - 2857615981

40,50 zł

Manipulacja w mediach Media o manipulacji Oficyna Wydawnicza ASPRA

Szkoły policealne. Szkoły wyższeWydawnictwa naukowe i popularno-naukoweKomunikacja społeczna. Media. DziennikarstwoPolityka

W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:Tom 1 ? Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. SzurmińskiTom 2 ? Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. OlędzkiTom 3 ? Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. GajlewiczTom 4 ? Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. GogołekTom 5 ? Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. StępkaTom 6 ? Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. RafalskaTom 7 ? Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. OlędzkiTom 8 ? Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. SzurmińskiTom 9 ? Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. SwachaTom 10 ? Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. GackowskiTom 11 ? Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-KorabTom 12 ? Manipulacja w mediach. Media o manipulacji, T. Gackowski, J. DziedzicPublikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Sklep: Booknet.net.pl

Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii - 2843539362

32,47 zł

Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii ASPRA-JR

Sztuka i kultura / Kultura

W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się: Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka Tom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. Rafalska Tom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki Tom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński Tom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. Swacha Tom 10 – Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski Tom 11 – Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Sklep: Literacka.pl

szukaj w Kangoo walka z terroryzmem w unii europejskiej damian szlachter

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z walka z terroryzmem w unii europejskiej damian szlachter

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.054, t2=0, t3=0, t4=0.021, t=0.054

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2021 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER