Udane zakupy internetowe Pomoc konsumencka Reklamacja i zwrot towaru Wiadomości konsumenckie

Gustaw podpowiada

Ze względu na brak fizycznego kontaktu z internetowym sprzedawcą, oceniając sklep internetowy i wiarygodności jego oferty zaufajmy naszej intuicji - w przypadku wątpliwości lepiej jest zmienić miejsce zakupów.Gustaw podpowiada jak robić bezpiecznie zakupy w internecie

zobacz więcej podpowiedzi

Wiadomości eCommerce

E-commerce krajowy i transgraniczny – wyzwania branży na polskim i europejskim rynku

Wprowadzenie systemu polubownego rozwiązywania sporów konsumenckich, czy internetowej platformy ODR to kolejne wyzwania, jakie czekają w najbliższym czasie branżę e-commerce. Ich analiza była celem konferencji zorganizowanej przez Europejskie Centrum Konsumenckie (ECK) oraz Trusted Shops 2 października br., podczas której omówiono także zagadnienia praktyczne dotyczące stosowania nowej ustawy o prawach konsumenta w e-commerce – reklamacje, odstąpienie od umowy i zwroty towarów.

Katarzyna Słupek
DI, 03-10-2015

Klient z nowymi prawami. Zakupy będą łatwiejsze [Wyjaśniamy]

Polscy konsumenci dostali pod choinkę wspaniały prezent - sporo nowych, mocniej chroniących ich przepisów. Zakupy mają być jeszcze łatwiejsze i przyjemniejsze.

Jakub Wątor
wyborcza.biz, 30-12-2014

SafeBuy.pl zadba o większą przejrzystość warunków sprzedaży w polskich e-sklepach

Według twórców SafeBuy.pl tradycyjna certyfikacja sklepów internetowych to pracochłonny i kosztowny proces, który tak naprawdę niewiele daje e-konsumentom. Lepszą alternatywą ma być stworzony przez nich kodeks dobrych praktyk.

Liwia Klich
DI, 10-12-2014

zobacz więcej wiadomości

Reklamacja i zwrot towaru

Miejscowość, data

Imię i nazwisko

Adres zamieszkania

Nazwa sprzedawcy

Adres sprzedawcy

REKLAMACJA

W dniu........................... (dzień, miesiąc, rok) nabyłem/am................................. (oznaczenie towaru). W okresie ....................stwierdziałem/am niezgodność towaru/usługi z umową polegającą na ............................................................... (opisać usterkę/niezgodność).

W związku z tym, że (należy wskazać jedną z poniższych przyczyn):

- naprawa albo wymiana towaru są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów,

- sprzedawca nie wymienił rzeczy na wolną od wad lub rzeczy nie naprawił w odpowiednim czasie,

- wymiana lub naprawa narażałaby kupującego na znaczne niedogodności,

zgodnie z art. 8 ust. 4 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176), odstępuję od umowy i żądam zwrotu zapłaconej ceny/żądam obniżenia ceny o ................. zł

Podpis konsumenta

Informacje podane na stronie mogą być nieaktualne lub niekompletne i ich opublikowane nie stanowi doradztwa prawnego.
Dla sprzedawców

copyright © 2005-2024 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER