antykwariat internetowy badania marketingowe metody i techniki 10776
- znaleziono 466 produktów w 42 sklepach
Zaplanuj swój sukces! Biznesplan na start - Anna Szajkowska
Książki & Multimedia > Książki
Opis - Grunt to mieć plan. Biznesplan!Masz pomysł na biznes? Gratulacje! Teraz czas zamienić idee na konkretne zyski. By się solidnie do tego przygotować, musisz stworzyć biznesplan. Weź czystą kartkę papieru albo otwórz nowy dokument na ekranie swojego laptopa. Zacznij od liczb - jeśli jesteś w tym biegły i ten aspekt uważasz za najważniejszy, skup się na planie finansowym. Możesz też zacząć od marketingu: ustalić asortyment, opisać wachlarz usług i skalkulować zróżnicowanie cen. Możesz zaplanować akcje promocyjne, dokonać badania aktualnych cen na rynku czy posłuchać opinii potencjalnych klientów. Wyobraź sobie swoją przyszłą spółkę - co ją charakteryzuje, co widzisz najwyraźniej? Dobrany zespół kreatywnych pracowników, którzy są dla siebie życzliwi? Może zaczniesz od planowania struktury zatrudnienia, klucza doboru pracowników, systemów motywacyjnych? Nie jest łatwo, prawda? Jednak nagroda za trud będzie wielka.Stworzenie biznesplanu pomaga osiągnąć sukces. Dzieje się tak dlatego, że planowanie w biznesie wymaga solidnych przygotowań i przemyśleń. Poszukiwanie rozwiązań wiąże się z uzupełnianiem wiedzy i gromadzeniem informacji. Tworzenie wizji i misji czy strategii marketingowej pobudza kreatywność i prowadzi do rozwijania ciekawych pomysłów. Dzięki analizie danych rynkowych można pogłębić lub zaktualizować wiedzę na temat zmian w popycie, trendach czy standardach. Analiza słabych i mocnych stron uświadamia potrzebę zmian, testuje elastyczność i pomaga zarządzać ryzykiem. Proces pisania biznesplanu stwarza okazję do osobistego rozwoju jego autorów poprzez określanie wartości, zasad i priorytetów oraz stymulowanie umiejętności twórczych, a nawet artystycznych. Zatem - pisanie czas zacząć...Anna Szajkowska - z sukcesem współprowadziła rodzinną firmę i pracowała dla międzynarodowego koncernu paliwowego. Wiedzę i doświadczenia zdobyte w kraju wykorzystała i pogłębiła podczas pobytu w Barcelonie, gdzie współpracowała z przedsiębiorstwami inwestującymi w rozwój na rynku europejskim. W pracy i życiu prywatnym kieruje się filozofią zen, a mądrości Wschodu łączy z pasją trenowania sztuk walki. Interesują ją różnice dotyczące zarządzania, struktury i strategii firm na tle kulturowym. Nazwa - Zaplanuj swój sukces! Biznesplan na start Autor - Anna Szajkowska Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788324648726 Kod EAN - 9788324648726 Rok wydania - 2013 Język - polski Format - 14.0x21.0cm Ilość stron - 128 Podatek VAT - 5% Premiera - 2013-04-05
Sklep: InBook.pl
Marketing usług hotelarskich Wydawnictwo REA
Technikum, Szkoła zawodowa > Turystyka/Hotelarstwo
Książka przedstawia w sposób praktyczny podstawowe wiadomości z marketingu, a ćwiczenia przeznaczone do samodzielnego wykonania umożliwiają uczniom połączenie teorii z praktyką. Nr dopuszczenia MEN 24/2007 Podręcznik składa się z siedmiu rozdziałów:
Sklep: Księgarnia Techniczna
Podstawy marketingu Politechnika Warszawska
MARKETING
Marketing to nie tylko wiedza o technikach i narzędziach oddziaływania na rynek, ale sposób myślenia o firmie. W skrypcie przedstawiono zagadnienia dotyczące obu tych kwestii. Dużo miejsca poświęcono omówieniu narzędzi marketingowego oddziaływania na rynek oraz ich kreowania. Przedstawiona została istota marketingu, jego miejsce i rola w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Spis treści: Przedmowa Rozdział 1. MARKETINGOWA ORIENTACJA PRZEDSIĘBIORSTWA 1. Przedmiot marketingu 2. Przedmarketingowe orientacje przedsiębiorstw 3. Prorynkowe orientacje przedsiębiorstw 4. Marketing strategiczny a marketing operacyjny 5. Marketing mix i jego elementy Pytania Rozdział 2. RYNEK I JEGO PODMIOTY 1. Rodzaje rynku 2. Rynek jako kategoria ekonomiczna 2.1. Popyt i jego determinanty 2.2. Podaż i jej elementy 2.3. Cena równowagi 2.4. Ilościowe określanie rynku 3. Elastyczność popytu na dobra i usługi 3.1. Pojęcie elastyczności 3.2. Cenowa elastyczność popytu 3.3. Dochodowa elastyczność popytu 3.4. Krzyżowa elastyczność popytu 4. Struktura podmiotowa rynku 5. Konsumenci i ich zachowania rynkowe 5.1. Zachowania rynkowe konsumentów 5.2. Racjonalność rynkowych decyzji konsumentów 5.3. Decyzje zakupowe konsumentów 5.4. Wewnętrzne uwarunkowania zachowań rynkowych konsumentów 5.5. Zewnętrzne determinanty zachowań zakupowych konsumentów 6. Rynkowe zachowania przedsiębiorstw 7. Ochrona interesów konsumenta Pytania Rozdział 3. MARKETINGOWE BADANIA RYNKU 1. Badania marketingowe i ich przydatność w procesie zarządzania przedsiębiorstwem 2. Formułowanie potrzeby i celu badania marketingowego 3. Wybór sposobu przeprowadzenia badania 4. Badania wtórne 5. Badania pierwotne 5.1. Badania jakościowe 5.2. Narzędzia badań jakościowych 5.3. Badania ilościowe 5.4. Reprezentatywność wyników badań ilościowych 5.5. Narzędzia badań ilościowych 5.6. Obróbka danych 5.7. Szacowanie budżetu badania 6. Badania a analiza rynku 7. Etyka badań marketingowych 8. System informacji marketingowej 9. Rynek badań marketingowych w Polsce Pytania Rozdział 4. SEGMENTACJA RYNKU 1. Od marketingu masowego do marketingu docelowego 2. Pojęcie segmentacji 3. Przyczyny segmentacji rynku 4. Kryteria i zmienne segmentacyjne 5. Warunki skutecznej segmentacji 6. Wybór rynku docelowego 7. Nisze rynkowe 8. Pozycjonowanie produktu Pytania Rozdział 5. PRODUKT JAKO ELEMENT MARKETINGU MIX 1. Produkt w ujęciu marketingowym 2. Cykl życia produktu 3. Polityka nowego produktu 4. Kształtowanie asortymentu 5. Strategia rynkowa produktu 6. Jakość produktu 7. Analiza portfelowa produktu 8. Opakowanie i jego funkcje marketingowe 9. Usługi związane z produktem 10.Marka i jej pozycjonowanie Pytania Rozdział 6. CENA JAKO ELEMENT MARKETINGU MIX 1. Pojęcie ceny i jej rodzaje 2. Ograniczenia w stanowieniu cen 3. Miejsce ceny w marketingu mix 4. Metody stanowienia cen 5. Różnicowanie cen 6. Przywództwo cenowe 7. Degresywna i progresywna zasada stanowienia cen 8. Marża i prowizja jako elementy cenotwórcze 9. Procedury przetargowe 10. Macierz cena-jakość Pytania Rozdział 7. DYSTRYBUCJA JAKO ELEMENT MARKETINGU MIX 1. Pojęcie mixu dystrybucyjnego 2. Rodzaje dystrybucji 3. Kanały dystrybucji i ich organizacja 4. Rodzaje ogniw dystrybucyjnych 5. Systemy sprzedaży 6. Strategie współpracy w kanałach sprzedaży 7. Wybór kanałów dystrybucji Pytania Rozdział 8. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA JAKO ELEMENT MARKETINGU MIX 1. Proces komunikacji marketingowej 2. Elementy procesu komunikacji 3. Rodzaje mediów 4. Psychologiczny proces zapamiętywania przekazów 5. Model hierarchii reakcji konsumenta 6. Cele reklamy 7. Elementy reklamy 8. Style reklamowe 9. Formy reklamy 10. Agencje i domy reklamowe 11. Brief kampanii reklamowej 12. Planowanie mediów 13. Budżetowanie reklamy 14. Pomiar skuteczności reklamy i promocji 14.1. Metody i przedmiot pomiaru 14.2. Wskaźniki pomiaru kontaktów z reklamą 15. Promocja sprzedaży 16. Marketing bezpośredni 17. Reklama zewnętrzna 18. Public relations 19. Relatywne znaczenie i efektywność narzędzi promocji Pytania Rozdział 9. ZARZĄDZANIE SATYSFAKCJĄ KLIENTA 1. Pojęcie satysfakcji klienta 2. Pomiar satysfakcji klienta 3. Znaczenie badań CSI dla strategii firmy 4. Profesjonalne systemy obsługi klienta 5. Filozofia ECR 6. Zarządzanie relacjami z konsumentem 7. Kategoryzacja klientów - metoda RFM 8. Wartość klienta - metoda LTV 9. Cykl życia klienta - model CLC 10. Programy lojalnościowe Pytania Bibliografia Spis tablic Spis rysunków
Sklep: Księgarnia Techniczna
Muzyczna karuzelka zoo (377122)
Książki & Multimedia > Książki
Nazwa - Muzyczna karuzelka zoo (377122) Wydawca - BAM BAM Kod ISBN - 5902643607033 Kod EAN - 5902643607033 Podatek VAT - 23%
Sklep: InBook.pl
Pamiątka I Komunii Św. Biblia dla dzieci - Dawn Mueller
Książki & Multimedia > Książki
Opis - Najlepiej czytać z najbliższymi!? Biblia dla dzieci - historia naszego zbawienia opowiedziana prostym i mądrym językiem specjalnie dla młodych czytelników. To doskonały prezent, pożyteczna lektura i mądrze spędzony czas. Biblia dla dzieci - historia naszego zbawienia opowiedziana prostym i mądrym językiem specjalnie dla młodych czytelników. To doskonały prezent, pożyteczna lektura i mądrze spędzony czas. Najlepiej czytać z najbliższymi! Nazwa - Pamiątka I Komunii Św. Biblia dla dzieci Oryginalny tytuł - Bible for the young children Autor - Dawn Mueller Oprawa - Twarda Wydawca - Wydawnictwo Diecezjalne Kod ISBN - 5900336014380 Kod EAN - 5900336014380 Rok wydania - 2014 Język - polski Tłumacz - Warzecha-Plaszczyk Monika Format - 17.5x22.5cm Ilość stron - 272 Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-03-23
Sklep: InBook.pl
Myśliwce Aliantów 1939-1945 - Chris Chant
Książki & Multimedia > Książki
Opis - Myśliwiec jest generalnie bronią defensywą, którego możliwości mogą zostać jednak wykorzystane także ofensywnie i dlatego myśliwce z okresu II wojny światowej stały się czynnikiem rozstrzygającym wojny powietrznej, także wspomagając lub osłaniając inne samoloty bojowe podczas ich zadań bojowych, na przykład poprzez bombardowanie celów przemysłowych czy wspomaganie wojsk lądowych. Samoloty poukładano według krajów i w kolejności chronologicznej. Książka przedstawia opis organizacji jednostek, godła samolotów i oznakowanie dywizjonów państw koalicji antyhitlerowskiej. Praca zawiera ponad 200 sylwetek samolotów z pełnym opisem każdego podstawowego typu używanego przez aliantów na Europejskim Teatrze Działań Wojennych w czasie II wojny światowej. Publikacja, przeznaczona dla entuzjastów wojskowości lat 1939-1945, wyczerpująco prezentuje alianckie jednostki myśliwskie II wojny światowej. Nazwa - Myśliwce Aliantów 1939-1945 Autor - Chris Chant Oprawa - Miękka Wydawca - Bellona Kod ISBN - 9788311141247 Kod EAN - 9788311141247 Rok wydania - 2016 Seria wydawnicza - Formacje alianckie Format - 19x24 cm Ilość stron - 192 Podatek VAT - 5%
Sklep: InBook.pl
Marketing i PR w czasie rzeczywistym wolters kluwer
Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Ekonomia>Marketing. Badania marketingowe>Public relations
Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek?Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej?Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji? We współczesnym coraz szybszym świecie liczy się przede wszystkim czas reakcji. David Meerman Scott, autor bestsellera Nowe zasady marketingu i PR, wskazuje, w jakim kierunku ewoluują nowoczesne kampanie marketingowe, wykorzystujące nowe kanały i techniki promocji. W książce Marketing i PR w czasie rzeczywistym autor przedstawia szczegółowo:- metody natychmiastowej komunikacji z mediami i klientami,- przykłady zastosowania narzędzi internetowych do promowania swojej marki,- sposoby wykorzystania zaangażowania klientów przy rozwijaniu nowych produktów,- inspirujące historie wyjątkowo udanych i skutecznych kampanii w sieciach społecznościowych....
Sklep: Bonusmedia
Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach onepress
Książki
Mistrzowskie dzieło najlepszego na świecie specjalisty od marketingu Poznaj najlepsze strategie budowania rentownych firm Opracuj kampanię marketingową z prawdziwego zdarzenia Przeprowadź ocenę skuteczności działań marketingowych Przemiany technologiczne powodują również zmiany na rynku. Klienci zwracają większą uwagę nie tylko na jakość towarów i usług, ale również na promocję, reklamę i obsługę posprzedażową. Dziś marketing to już nie jedna z opcji -- to konieczność. Przedsiębiorstwa, które stosują odpowiednią politykę marketingową, stają się liderami rynku. Jednak stworzenie odpowiedniej strategii marketingowej nie jest łatwym zadaniem -- wybór działań powinien zależeć od wielu czynników powiązanych z rynkiem, sytuacją gospodarczą, docelową grupą klientów i wieloma innymi danymi, które należy wziąć pod uwagę. Warto więc zobaczyć, jak na współczesny marketing spogląda jeden z największych autorytetów w tej dziedzinie -- Philip Kotler. Książka "Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach" to doskonałe omówienie zagadnień związanych z marketingiem i współczesną gospodarką. Autor przedstawia w niej najnowsze koncepcje dotyczące marketingu baz danych, marketingu partnerskiego, marketingu zaawansowanych technologii, marketingu globalnego i marketingu internetowego. Czytając tę książkę, odkryjesz nowe rozwiązania kilku odwiecznych zagadek i poznasz nowatorskie strategie i taktyki gotowe do natychmiastowego zastosowania w odpowiedzi na wyzwania rynków w XXI wieku. Metody marketingowe gwarantujące zwycięstwo na rynku Znalezienie głównych ścieżek rozwoju firmy Techniki budowania marki Analiza rynku Opracowanie miksu marketingowego Zdobywanie lojalnych klientów Zasady planowania marketingowego Techniki oceny efektywności marketingu Marketing elektroniczny Spędź dziś kilka godzin z najlepszym na świecie specjalistą od marketingu, a jutro będziesz mógł poprawić wyniki swojej działalności.
Sklep: Booknet.net.pl
I REMEMBER - Alunageorge (Płyta CD)
Książki & Multimedia > Muzyka
Opis - Długo oczekiwany drugi album AlunaGeorge! Płyta
Sklep: InBook.pl
Casio BGA-180BE-7BDR
Prezenty & Akcesoria > Zegarki
Nazwa - BGA-180BE-7BDR Marka - Casio Kolekcja - Baby-G Płeć - Dla kobiety Mechanizm - Kwarcowy Materiał bransolety / paska - Pasek z tworzywa sztucznego Bransoleta / pasek - Pasek Koperta - Z tworzywa sztucznego Datownik - Kalendarz automatyczny Szkiełko - Mineralne Alarm dźwiękowy - Pięć w trybie dziennym z funkcją drzemki Kod EAN - 4549526154928 Stoper - Cyfrowy Timer - Tak Podświetlenie tarczy - LED Light Klasa wodoszczelności - WR 100 Strefy czasowe - Tak Termometr - Tak Wskaźnik poziomu pływów - Tak Szerokość koperty - 43 Grubość koperty - 16 Gwarancja - 3 lata Podatek VAT - 23% Sugerowana cena detaliczna - 539.00 zł
Sklep: InBook.pl
Zestaw Barbie Mariposa i Baśniowa Księżniczka - Praca zbiorowa
Książki & Multimedia > Książki
Opis - Zestaw książeczek dla dzieci składa się z 4 książeczek do kolorowania z zadaniami oraz kompletu kredek. Doskonały na prezent! Nazwa - Zestaw Barbie Mariposa i Baśniowa Księżniczka Autor - Praca zbiorowa Oprawa - Twarda Wydawca - Ameet Kod ISBN - 5907762000727 Kod EAN - 5907762000727 Rok wydania - 2013 Język - polski Format - 31.0x40.0cm Ilość stron - 64 Podatek VAT - 5% Premiera - 2013-08-30
Sklep: InBook.pl
Brulion A5/80 kartek w kratkę Chaplin
Książki & Multimedia > Książki
Opis - Brulion A5 80 kartkowy Chaplin Nazwa - Brulion A5/80 kartek w kratkę Chaplin Kod EAN - 5903499117103 Wydawca - ZIEMX Podatek VAT - 23%
Sklep: InBook.pl
O przygodach i igraszkach wesołego Patałaszka - Anna Świrszczyńska
Książki & Multimedia > Książki
Opis - Zabawna, wierszowana opowieść o przygodach pomysłowego i odważnego chłopca. Za sprawą magicznego konia z papieru Patałaszek odbył podróż po wielu egzotycznych krajach świata, zdobywając przyjaciół i dokonując niezwykłych czynów. Nazwa - O przygodach i igraszkach wesołego Patałaszka Autor - Anna Świrszczyńska Oprawa - Twarda Wydawca - Wilga Kod ISBN - 9788328011823 Kod EAN - 9788328011823 Wydanie - 1 Rok wydania - 2014 Język - polski Format - 18.5x23.5cm Ilość stron - 80 Podatek VAT - 5% Premiera - 2014-09-18
Sklep: InBook.pl
AngularJS. Pierwsze kroki - Dariusz Kalbarczyk, Arkadiusz Kalbarczyk
Książki & Multimedia > Książki
Opis - Poznaj AngularJS i najnowsze trendy w tworzeniu aplikacji internetowych! Dowiedz się, jak działa AngularJS Naucz się stosować wzorzec MVC w aplikacjach internetowych Poznaj w praktyce nowoczesne sposoby tworzenia aplikacji SPA AngularJS jest frameworkiem MVC napisanym w JavaScripcie . Ta stworzona przez Google'a technologia daje programistom ogromne możliwości, a w ciągu ostatnich dwóch lat dla wielu firm stała się standardem przy tworzeniu aplikacji sieciowych. O jej popularności najlepiej świadczą pojawiające się jak grzyby po deszczu oferty pracy dla programistów AngularJS. Każdy, kto poważnie myśli o tworzeniu aplikacji dla sieci, powinien poznać cechy tego frameworka, jego zalety oraz ograniczenia. Jeśli i Ty chciałbyś rozpocząć przygodę z AngularJS i w pełni korzystać z opcji oferowanych przez JavaScript, sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak szybko i sprawnie tworzyć dynamiczne, łatwe w utrzymaniu aplikacje internetowe działające po stronie klienta. Poznasz praktyczne przykłady, które pomogą Ci zrozumieć prezentowany materiał, a także nauczysz się samodzielnie pisać wydajny kod z wykorzystaniem AngularJS, zaś dzięki podsumowującym każdy rozdział pytaniom kontrolnym skutecznie utrwalisz zdobyte wiadomości. Podstawy AngularJS i środowisko pracy dewelopera Wzorzec MVC w aplikacjach internetowych SPA Modularyzacja i wstrzykiwanie zależności Dyrektywy, filtry i funkcje Sposoby komunikacji z serwerem Dobre praktyki w stosowaniu AngularJS Testowanie aplikacji internetowych Naucz się obsługi nowego frameworka! * Książka opisuje wersję 1.4.x. Nazwa - AngularJS. Pierwsze kroki Oryginalny tytuł - AngularJS Autor - Dariusz Kalbarczyk, Arkadiusz Kalbarczyk Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788328305861 Kod EAN - 9788328305861 Wydanie - 1 Rok wydania - 2015 Język - PL Tłumacz - Robert Górczyński Format - 158x235 Ilość stron - 208 Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-05-29
Sklep: InBook.pl
Błąd w sztuce i niepowodzenie medyczne w polskim systemie prawnym. Prawnoetyczne uwarunkowania zabiegów medycznych - Elżbieta Jęczmionka-Kopińska,...
Książki & Multimedia > Książki
Opis - Celem tekstu było przybliżenie kategorii "błędu sztuki lekarskiej". W toku analizy zaprezentowano ujęcie subiektywne oraz obiektywne tego terminu, a także poglądy kwestionujące zasadność określeń "błąd" i "sztuka". Wykazano również, że ścisła, a przy tym krótka definicja błędu lekarskiego nie jest łatwa i dlatego istnieje ich wiele. Przyjęto, że błąd lekarski jest postępowaniem wbrew powszechnie uznanym zasadom wiedzy lekarskiej, które to postępowanie może polegać na działaniu lub zaniechaniu wbrew takim zasadom wiedzy lekarskiej, które są ogólnie przyjęte i utrwalone w medycynie. Nadto, błędem lekarskim jest szkodliwe dla chorego działanie lub zaniechanie, którego można było uniknąć, stosując się do podstawowych zasad wiedzy lekarskiej. Nazwa - Błąd w sztuce i niepowodzenie medyczne w polskim systemie prawnym. Prawnoetyczne uwarunkowania zabiegów medycznych Autor - Elżbieta Jęczmionka-Kopińska, Anna Dolska Wydawca - Silva Rerum Kod ISBN - 9788364447068 Kod EAN - 9788364447068 Wydanie - 1 Rok wydania - 2013 Język - polski Mechanizm DRM - Watermark Nośnik - PDF Podatek VAT - 23%
Sklep: InBook.pl
szukaj w Kangoo antykwariat internetowy badania marketingowe metody i techniki 10776
Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice
Szukaj w sklepach lub całym serwisie
1. Sklepy z antykwariat internetowy badania marketingowe metody i techniki 10776
2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu
t1=0.047, t2=0, t3=0, t4=0.012, t=0.047