antykwariat internetowy hispanoameryka i jej cywilizacje 9906
- znaleziono 155 produktów w 17 sklepach
Viaggio in Italia - gra językowa z polską... ELI PUBLISHING (ELI European Language Institute)
Język włoski>Gry i zabawy językowe
Gra językowa Viaggio in Italia - wersja z rozbudowaną instrukcją w języku polskim oraz dodatkową kostką do gry. Viaggio in Italia jest planszową grą językową ukierunkowaną na poznawanie geografii, kultury i historii Włoch oraz zagadnień związanych z gramatyką języka włoskiego, a także włoskich wyrażeń idiomatycznych i słownictwa. Gra stworzona jest z myślą o tych, którzy chcą w miłej i bezstresowej atmosferze pogłębić swoją znajomość języka włoskiego na poziomie A2-B1, jak również dowiedzieć się interesujących rzeczy na temat Włoch i kultury włoskiej. Charakter gry: Gra planszowa Poziom trudności: A2-B1 Jeden z możliwych scenariuszy prowadzenia rozgrywki: Osoba prowadząca rozkłada planszę oraz umieszcza przed sobą wszystkie talie kart. Jeden z graczy (na przykład najmłodszy uczestnik gry) wykonuje rzut kolorową kostką i odpowiada na pytanie odczytane przez prowadzącego z karty o kolorze odpowiadającym kolorowi wylosowanego pola na kostce. Udzielenie poprawnej odpowiedzi upoważnia uczestnika gry do wykonania rzutu drugą kostką i przeskoczenia na planszy o tyle pól, ile wskaże kostka. Wygrywa ten z uczestników gry, który pierwszy dotrze do mety. Gra oferuje możliwość prowadzenia rozgrywki na poziomie A2, lub B1 (przy użyciu oddzielnych zestawów kart), bądź na poziomie mieszanym A2-B1 przy użyciu obu zestawów kart równocześnie. Cele językowe: -prezentacja kultury, historii i geografii Włoch -ćwiczenie poprawnego użycia rodzajników, przymiotników, czasowników, oraz budowania zdań pytających i przeczących -nauka liczebników angielskich powyżej 100 -nauka niektórych wyrażeń idiomatycznych -nauka słownictwa Przedział wiekowy: dzieci od 8 roku życia, młodzież, dorośli Zastosowanie: Gra znajduje zastosowanie zarówno w trakcie zajęć w szkole jak i w warunkach domowych (zabawy z przyjaciółmi i rodziną, lub prywatne lekcje języka włoskiego). Dodatkowe korzyści: Gra Viaggio in Italia doskonali sprawności umysłowe takie jak pamięć, koncentracja i spostrzegawczość, sprzyja skutecznemu zapamiętywaniu oraz uczy aktywności i zdrowej rywalizacji, a jej ludyczny charakter pomaga w nawiązywaniu relacji społecznych z pozostałymi uczestnikami gry oraz wpływa pozytywnie na zredukowanie dystansu pomiędzy uczniem i uczącym. Dodatkowa kostka: Gra wzbogacona została o nowe warianty rozgrywek dzięki zastosowaniu dodatkowej kostki rozszerzającej zakres edukacyjny gry. Rozszerzona instrukcja: Do gry dołączono rozbudowaną instrukcję w języku polskim zawierającą: wprowadzenie metodyczne dla nauczycieli, rodziców oraz samych graczy, rozbudowane scenariusze rozgrywek, propozycje zabaw i ćwiczeń edukacyjnych. Instrukcja w języku polskim to również udogodnienie dla osób nie znających języka obcego w stopniu wystarczającym do zapoznania się z oryginalną, obcojęzyczną wersją instrukcji, a także możliwość samodzielnego pokierowania zabawami językowo-edukacyjnymi z dziećmi lub rówieśnikami. Gra opracowana została w oparciu o kryteria Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego ( Quadro comune europeo di riferimento per la conoscenza delle lingue ) - poziom A2-B1 Więcej informacji na temat gier do nauki języka włoskiego znajdziesz tutaj Zestaw zawiera: -składaną papierową planszę do gry zawierającą 100 pól (w tym niektóre opatrzone zdjęciami), -132 karty podzielone na 6 talii o następujących kolorach i tematyce: -żółty: zagadki i zgadywanki -niebieski: pytania z geografii -pomarańczowy: pytania o słowo niepasujące do pozostałych -fioletowy: wyrażenia idiomatyczne -czerwony: historia i cywilizacja -zielony: gramatyka -dwie składane papierowe kostki do gry (jedna z kolorami, druga z "oczkami") -16-stronicowa broszura metodyczna w języku włoskim z opisem reguł gry, mapką Włoch, dodatkowymi pomysłami dotyczącymi różnych wariantów prowadzenia rozgrywki, a także prezentacją w formie krótkich opisów najciekawszych miejsc we Włoszech wraz z adresami stron internetowych prezentujących interesujące informacje na ich temat, -dodatkową kostkę do gry, -rozbudowaną instrukcję w języku polskim. Format 21,5x14,5 cm Opakowanie: eleganckie kartonowe pudełko, folia ISBN 9788853604651 Wydawnictwo ELI & ET TOI
Sklep: Ettoi.pl
Dojrzewanie w Second Life wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Kultura. Cywilizacja. Etnografia>Antropologia
Książka przedstawia fascynujący i dla wielu osób tajemniczy świat. W jaki sposób można w wirtualnym społeczeństwie zarabiać prawdziwe pieniądze? Czy można się zaprzyjaźnić z innymi awatarami? Niezaznajomiony z tymi zagadnieniami czytelnik może się bardzo wiele nauczyć. Michelle Press, Scientific AmericanTrwałą zaletą książki Boellstorffa jest przedstawienie portretu wirtualnej kultury u progu jej akceptacji przez główny nurt życia. Zastosowane metody badawcze niewątpliwie staną się wzorem dla innych badaczy reprezentujących wyłaniającą się dopiero dziedzinę antropologii wirtualnej. David Robson, NatureTom Boellstorff przez ponad dwa lata prowadził obserwację uczestniczącą mieszkańców Second Life jako awatar
Sklep: Bonusmedia
Ślady Holocaustu w imaginarium kultury polskiej Wydawnictwo Krytyki Politycznej
Bezpieczeństwo publiczne. Przestępczość. ZbrodnieHistoria ŻydówKultura. Cywilizacja. EtnografiaWydawnictwa naukowe i popularno-naukoweHistoria PolskiI...
Książka pokazuje, w jakiś sposób rozmaite znaki dyskursywne, performatywne i wizualne przywołują, choć nie zawsze w sposób oczywisty, skojarzenia z Zagładą. Znaki te manifestują się w wypowiedziach potocznych, artystycznych, naukowych i w różnych mediach ? w słowie mówionym, pisanym, w druku, fotografii, filmie, architekturze czy wielogatunkowych głosach internetowych. Odwołują się nich zarówno kibice piłki nożnej, jak i bywalcy wystaw sztuki współczesnej, zarówno miłośnicy antysemickich dowcipów, jaki i członkowie organizacji walczących z mową nienawiści.Autorzy i autorki książki proponują interpretacyjne podążanie za śladami Zagłady odciśniętymi w polskim zbiorowym imaginarium. Odsłaniają mapę zagadnień, na którą składają się między innymi: kwestia widzialności ludobójstwa, różne sposoby uwikłania Polaków w Zagładę, martyrologiczna rywalizacja z jej ofiarami, problem ?obojętności? świadków i przejmowania mienia ?pożydowskiego?. Pytają również o możliwość reprezentacji doświadczenia Holocaustu i wskazują szereg dylematów związanych z pamięcią o nim, m.in. etyczny wymiar form upamiętniania czy edukacji oraz ?skażenie? polskiej ziemi przez to wydarzenie historyczne.Status śladów Holokaustu pośród wielu innych znaków przeszłości jest w polskiej kulturze szczególny, tak jak szczególnym doświadczeniem była zagłada Żydów, która dokonała się nie tylko w obozach na okupowanych terenach Polski, lecz również na ulicach, placach, kirkutach, w budynkach szkół i szpitali, w mieszkaniach prywatnych, w bramach, lasach i stodołach. Znaki odsyłające do Zagłady mają w kulturze polskiej charakter nie tylko pojęciowy, lecz również materialny, wpisując się w pejzaż miast, miasteczek i krajobraz wiejski.
Sklep: Booknet.net.pl
Pierwsze dni vesper
Beletrystyka>Fantastyka>Horror, literatura grozy
Tak właśnie kończy się świat: nie z hukiem, nie ze skomleniem, tylko z odgłosem rozszarpywanych ciał.Jest piękny, spokojny poranek. Katie, pracująca w dużym mieście jako prokurator, zostaje napadnięta w drodze do pracy. Napastnik jest martwy i chce ją pożreć
Sklep: Bonusmedia
Pierwsze dni VESPER
Literatura popularna / Horror
Tak wĹaĹnie koĹczy siÄ Ĺwiat: nie z hukiem, nie ze skomleniem, tylko z odgĹosem rozszarpywanych ciaĹ. Jest piÄkny, spokojny poranek. Katie, pracujÄ ca w duĹźym mieĹcie jako prokurator, zostaje napadniÄta w drodze do pracy. Napastnik jest martwy i chce jÄ poĹźreÄ⌠W innej dzielnicy Jenni, mĹoda gospodyni domowa, zaglÄ da do sypialni i widzi, jak mÄ Ĺź poĹźera ich maleĹkiego synka⌠Los styka je ze sobÄ akurat w chwili, gdy Jenni ucieka przed swÄ rodzinÄ , zmienionÄ w grupÄ drapieĹźnych zombie. SzczÄĹliwy traf â i szybki refleks Katie â sprawia, Ĺźe obu kobietom udaje siÄ uciec z miasta, w ktĂłrym oĹźywione trupy zaczynajÄ masowo poĹźeraÄ Ĺźywych. Jenni i Katie rozpoczynajÄ swÄ odysejÄ przez Teksas. ChcÄ odnaleĹşÄ najstarszego syna Jenni i ukryÄ siÄ w bezpiecznym miejscu. Ich jedynÄ nadziejÄ staje siÄ ustronne, ufortyfikowane miasteczko. ZnalazĹa w nim schronienie niespeĹna setka rozbitkĂłw â razem broniÄ resztek cywilizacji. WiedzÄ , Ĺźe zombie po nich przyjdÄ . Jednak zanim to siÄ stanie, bÄdÄ ĹźyÄ, kochaÄ⌠a moĹźe nawet siÄ ĹmiaÄ. O Autorce: Rhiannon Frater Autorka cyklu âZmierzch Ĺwiata Ĺźywychâ. ZaczynaĹa od publikowania w internecie, gdzie zyskaĹa popularnoĹÄ i uznanie krytykĂłw. Jej trylogia o Ĺwiecie pustoszonym przez zombie, wydana przez prestiĹźowe wydawnictwo Tor Books, zdobyĹa âDead Letter Awardâ za najlepszÄ powieĹÄ. NapisaĹa teĹź kilka innych ksiÄ Ĺźek i jest aktywna w amerykaĹskim oraz internetowym Ĺrodowisku gotĂłw i fanĂłw horrorĂłw. Mieszka z mÄĹźem w Austin, w stanie Teksas.
Sklep: Literacka.pl
szukaj w Kangoo antykwariat internetowy hispanoameryka i jej cywilizacje 9906
Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice
Szukaj w sklepach lub całym serwisie
1. Sklepy z antykwariat internetowy hispanoameryka i jej cywilizacje 9906
2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu
t1=1.031, t2=0, t3=0, t4=0.014, t=1.031