ksiegarnia elpat com metoda 18 struktur wyrazowych struktura 3 4 24436

- znaleziono 26 produktów w 5 sklepach

Visual Basic 2005. Od podstaw - 2823091957

7,50 zł

Visual Basic 2005. Od podstaw Helion

KSIĄŻKI > nauka i technika > Informatyka

Rozpocznij przygodę z programowaniem w Visual Basicu Poznaj podstawy języka Visual Basic Napisz aplikacje dla systemu Windows i urządzeń przenośnych Stwórz usługi sieciowe i aplikacje WWW Visual Basic jest jednym z najpopularniejszych języków programowania, stosunkowo łatwym do opanowania i bardzo uniwersalnym. Za jego pomocą można tworzyć aplikacje dla systemu Windows, aplikacje sieciowe i programy dla urządzeń mobilnych. Integracja Visual Basica z oferowanymi przez platformę .NET klasami bazowymi otworzyła przed programistami nowe możliwości. Obecnie jest to w pełni obiektowy język programowania umożliwiający wykorzystanie ogromnego potencjału tkwiącego w nowoczesnych platformach programistycznych. Dzięki książce "Visual Basic 2005. Od podstaw" poznasz wszystkie zagadnienia niezbędne do tworzenia własnych aplikacji w tym języku. Dowiesz się, na czym polega programowanie obiektowe, jakie są główne elementy języka Visual Basic i jak stosować je w praktyce. Nauczysz się tworzyć okna dialogowe, menu i formularze, łączyć aplikacje z bazami danych, budować aplikacje WWW i usługi sieciowe. Poznasz wszystkie zastosowania Visual Basica. Instalacja Visual Basica 2005 Podstawowe elementy i struktury języka Tworzenie okien dialogowych i formularzy Wyszukiwanie i usuwanie błędów Zasady programowania obiektowego Tworzenie własnych kontrolek Dostęp do baz danych za pomocą ADO.NET Aplikacje WWW Korzystanie z plików XML Zostań profesjonalnym programistą Visual Basic. O autorach (17) Wprowadzenie (19) Dla kogo przeznaczona jest ta książka? (19) Jaki materiał obejmuje ta książka? (20) Co jest potrzebne do pisania programów w języku Visual Basic 2005? (21) Stosowane konwencje (21) Pomoc techniczna (22) Gdzie można znaleźć kod przykładów? (22) Rozdział 1. Wprowadzenie do języka Visual Basic 2005 (23) Programowanie dla systemu Windows i dla systemu DOS (24) Instalacja Visual Basic 2005 (26) Środowisko programistyczne Visual Basic 2005 (29) Ustawianie profilu (30) Menu (30) Paski narzędzi (32) Tworzenie prostej aplikacji (33) Okna środowiska Visual Studio 2005 (34) Okno narzędzi (37) Zmodyfikowana notacja węgierska (40) Edytor kodu (41) Używanie systemu pomocy (45) Podsumowanie (46) Ćwiczenie (47) Ćwiczenie 1. (47) Rozdział 2. Platforma .NET (49) Microsoft i Windows (49) MSN 1.0 (50) Wizja .NET (51) Czy nie przypomina to Javy? (52) Co dalej? (53) Pisanie oprogramowania dla systemu Windows (53) Klasy platformy .NET (55) Wykonywanie kodu (56) Wspólne środowisko uruchomieniowe (57) Ładowanie i wykonywanie kodu (58) Izolacja aplikacji (58) Bezpieczeństwo (59) Współdziałanie (59) Obsługa wyjątków (60) Wspólny system typów i specyfikacja wspólnego języka (60) Podsumowanie (61) Rozdział 3. Pisanie programów (63) Informacje i dane (63) Algorytmy (64) Czym jest język programowania? (65) Zmienne (66) Używanie zmiennych (66) Komentarze i odstępy (69) Komentarze (69) Odstępy (71) Typy danych (71) Używanie liczb (71) Używanie ciągów znaków (79) Używanie dat (88) Zmienne logiczne (94) Przechowywanie zmiennych (95) System dwójkowy (95) Bity i bajty (96) Reprezentowanie wartości (96) Przekształcanie wartości (98) Metody (100) Dlaczego warto używać metod? (100) Tworzenie metod (105) Nazwy metod (107) Zasięg (108) Podsumowanie (110) Ćwiczenia (111) Ćwiczenie 1. (111) Ćwiczenie 2. (111) Rozdział 4. Sterowanie przebiegiem programu (113) Podejmowanie decyzji (113) Instrukcja If (114) Instrukcja Else (116) Obsługa wielu alternatyw za pomocą instrukcji ElseIf (117) Zagnieżdżone instrukcje If (118) Jednowierszowe instrukcje If (118) Operatory porównania (118) Porównywanie ciągów znaków (128) Wyrażenie Select Case (129) Używanie wyrażenia Select Case (130) Używanie wyrażenia Select Case bez uwzględniania wielkości liter (133) Warunki z wieloma wartościami (136) Wyrażenie Case Else (137) Używanie różnych typów danych w wyrażeniach Select Case (138) Pętle (138) Pętle For ... Next (138) Pętla For Each ... Next (143) Pętle Do ... Loop (144) Pętle zagnieżdżone (149) Wczesne wychodzenie z pętli (150) Pętle nieskończone (153) Podsumowanie (154) Ćwiczenia (154) Ćwiczenie 1. (154) Ćwiczenie 2. (155) Rozdział 5. Struktury danych (157) Wprowadzenie do korzystania z tablic (157) Definiowanie i używanie tablic (158) Używanie pętli For Each ... Next (160) Przekazywanie tablic jako parametrów (162) Sortowanie tablic (164) Przechodzenie w odwrotnym kierunku (165) Inicjowanie tablicy (167) Wyliczenia (168) Używanie wyliczeń (168) Określanie stanu (172) Ustawianie niepoprawnych wartości (174) Stałe (174) Używanie stałych (175) Stałe różnych typów (177) Struktury (177) Tworzenie struktur (177) Dodawanie właściwości do struktur (180) Tablice ArrayList (181) Używanie klasy ArrayList (181) Usuwanie elementów z listy ArrayList (185) Wyświetlanie elementów tablic ArrayList (188) Używanie kolekcji (188) Tworzenie kolekcji CustomerCollection (190) Dodawanie właściwości Item (191) Wyszukiwanie elementów za pomocą kolekcji Hashtable (193) Używanie kolekcji Hashtable (193) Usuwanie elementów - metody Remove, RemoveAt i Clear (196) Wrażliwość na wielkość znaków (199) Zaawansowane techniki manipulacji tablicami (200) Tablice dynamiczne (200) Słowo kluczowe Preserve (202) Podsumowanie (203) Ćwiczenia (204) Ćwiczenie 1. (204) Ćwiczenie 2. (204) Rozdział 6. Tworzenie aplikacji dla systemu Windows (205) Reagowanie na zdarzenia (206) Ustawianie zdarzeń przycisku (206) Tworzenie prostych aplikacji (210) Tworzenie formularza (210) Zliczanie liter (212) Zliczanie słów (214) Kod przycisku Pokaż wynik (217) Bardziej złożone aplikacje (218) Aplikacja do edycji tekstu (218) Tworzenie paska narzędzi (219) Tworzenie paska stanu (222) Tworzenie pola edycji (224) Usuwanie zawartości pola edycji (224) Obsługa działania przycisków paska narzędzi (226) Aktywne kontrolki (230) Używanie wielu formularzy (231) Okno z informacjami o programie (232) Podsumowanie (235) Ćwiczenia (236) Ćwiczenie 1. (236) Ćwiczenie 2. (236) Rozdział 7. Okna dialogowe (237) Okno komunikatu (237) Ikony okna komunikatu (238) Przyciski okna komunikatu (238) Ustawianie przycisku domyślnego (239) Inne opcje (240) Składnia metody Show (240) Przykładowe okna komunikatu (242) Kontrolki do obsługi plików (245) Kontrolka OpenFileDialog (246) Właściwości kontrolki OpenFileDialog (247) Metody kontrolki OpenFileDialog (248) Używanie kontrolki OpenFileDialog (248) Kontrolka SaveFileDialog (252) Właściwości kontrolki SaveFileDialog (253) Metody kontrolki SaveFileDialog (254) Używanie kontrolki SaveFileDialog (254) Kontrolka FontDialog (258) Właściwości kontrolki FontDialog (258) Metody kontrolki FontDialog (258) Używanie kontrolki FontDialog (259) Kontrolka ColorDialog (261) Właściwości kontrolki ColorDialog (262) Używanie kontrolki ColorDialog (263) Kontrolka PrintDialog (265) Właściwości kontrolki PrintDialog (265) Używanie kontrolki PrintDialog (266) Klasa PrintDocument (266) Drukowanie dokumentu (266) Kontrolka FolderBrowserDialog (273) Właściwości kontrolki FolderBrowserDialog (273) Używanie kontrolki FolderBrowserDialog (274) Podsumowanie (277) Ćwiczenia (278) Ćwiczenie 1. (278) Ćwiczenie 2. (278) Rozdział 8. Tworzenie menu (279) Właściwości menu (279) Rysunki (280) Klawisze dostępu (280) Klawisze skrótu (280) Znacznik wyboru (280) Okno właściwości (280) Tworzenie menu (282) Projektowanie menu (282) Dodawanie pasków narzędzi i kontrolek (285) Kod obsługujący menu (286) Dodawanie kodu obsługującego menu Widok oraz paski narzędzi (292) Testowanie kodu (293) Menu kontekstowe (295) Tworzenie menu kontekstowego (296) Włączanie i wyłączanie opcji menu oraz przycisków paska narzędzi (299) Podsumowanie (303) Ćwiczenie (304) Ćwiczenie 1. (304) Rozdział 9. Debugowanie i obsługa błędów (305) Główne rodzaje błędów (306) Błędy składni (306) Błędy wykonania (309) Błędy logiczne (309) Debugowanie (311) Tworzenie przykładowego programu (311) Ustawianie punktów przerwania (327) Debugowanie za pomocą okna Watch (334) Używanie okna Locals (337) Obsługa błędów (338) Używanie ustrukturalizowanej obsługi błędów (340) Podsumowanie (341) Ćwiczenia (342) Ćwiczenie 1. (342) Ćwiczenie 2. (342) Rozdział 10. Tworzenie obiektów (343) Wprowadzenie do podejścia obiektowego (343) Hermetyzacja (345) Metody i właściwości (345) Zdarzenia (346) Widoczność (346) Czym jest klasa? (347) Tworzenie klas (348) Powtórne wykorzystanie kodu (349) Projektowanie klasy (350) Stan (351) Działanie (351) Zapisywanie stanu (352) Prawdziwe właściwości (355) Właściwości do odczytu i zapisu (358) Metoda IsMoving (361) Konstruktory (363) Tworzenie konstruktora (363) Dziedziczenie (365) Dodawanie nowych metod i właściwości (367) Dodawanie metody GetPowerToWeightRatio (369) Zmiana ustawień domyślnych (370) Polimorfizm - trudne słowo, łatwe pojęcie (373) Przesłanianie innych metod (374) Dziedziczenie po klasie Object (376) Obiekty i struktury (376) Klasy platformy .NET (377) Przestrzenie nazw (377) Instrukcja Imports (379) Tworzenie własnych przestrzeni nazw (380) Dziedziczenie na platformie .NET (382) Podsumowanie (383) Ćwiczenia (383) Ćwiczenie 1. (383) Ćwiczenie 2. (383) Rozdział 11. Zaawansowane techniki programowania obiektowego (385) Tworzenie przeglądarki ulubionych stron internetowych (385) Skróty internetowe i adresy ulubionych stron (386) Używanie klas (388) Przeglądanie skrótów do ulubionych stron (394) Otwieranie stron (401) Alternatywna przeglądarka ulubionych (403) Dostęp do ulubionych stron za pomocą zasobnika (404) Wyświetlanie listy ulubionych stron (407) Używanie współdzielonych właściwości i metod (410) Używanie procedur współdzielonych (411) Używanie metod współdzielonych (415) Programowanie obiektowe i zarządzanie pamięcią (417) Przywracanie pamięci (418) Zwalnianie zasobów (419) Defragmentacja i kompaktowanie (420) Podsumowanie (420) Ćwiczenie (422) Ćwiczenie 1. (422) Rozdział 12. Tworzenie bibliotek klas (423) Biblioteki klas (424) Tworzenie biblioteki klas (424) Tworzenie biblioteki klas dla projektu Favorites Viewer (426) Aplikacje wielowarstwowe (429) Używanie silnych nazw (430) Podpisywanie podzespołów (431) Wersje podzespołu (433) Rejestrowanie podzespołów (434) Narzędzie Gacutil (434) Dlaczego utworzonego podzespołu nie widać w oknie dialogowym References? (435) Projektowanie bibliotek klas (435) Używanie gotowych bibliotek klas (438) Używanie pliku InternetFavorites.dll (438) Podglądanie klas za pomocą przeglądarki obiektów (439) Podsumowanie (440) Ćwiczenie (440) Ćwiczenie 1. (440) Rozdział 13. Tworzenie własnych kontrolek (441) Kontrolki formularzy Windows (442) Tworzenie i testowanie kontrolek użytkownika (442) Udostępnianie właściwości kontrolek użytkownika (446) Dodawanie właściwości (446) Udostępnianie metod kontrolki użytkownika (448) Udostępnianie zdarzeń kontrolki użytkownika (449) Etap projektowania a czas wykonywania programu (453) Tworzenie biblioteki formularzy (456) Tworzenie biblioteki z formularzem logowania (456) Testowanie biblioteki FormsLibrary (463) Podłączanie zdarzeń (465) Podsumowanie (468) Ćwiczenie (469) Ćwiczenie 1. (469) Rozdział 14. Programowanie grafiki (471) Tworzenie prostego programu Paint (471) Tworzenie projektu z kontrolkami użytkownika (472) Jak działają programy graficzne? (472) Klasa GraphicsItem (474) Ekran i współrzędne klienckie (477) Oczekiwanie na działanie myszy i rysowanie obiektów GraphicsCircle (477) Wywoływanie metody Invalidate (483) Optymalizacja rysowania (484) Wybór kolorów (485) Reagowanie na kliknięcia (491) Obsługa dwóch kolorów (494) Informowanie o wybranych przyciskach (496) Używanie złożonych kolorów (502) Używanie różnych narzędzi (506) Implementacja rysowania pustych kół (506) Rysunki (511) Wyświetlanie rysunków (512) Skalowanie rysunków (513) Zachowywanie proporcji (516) Inne metody klasy Graphics (518) Podsumowanie (519) Rozdział 15. Dostęp do baz danych (521) Czym są bazy danych? (522) Obiekty bazodanowe Microsoft Access (522) Tabele (522) Kwerendy (522) Instrukcja SELECT języka SQL (523) Kwerendy w bazie danych Access (525) Tworzenie kwerendy (525) Komponenty dostępu do danych (529) DataSet (529) DataGridView (530) BindingSource (530) BindingNavigator (530) TableAdapter (531) Wiązanie danych (531) Podsumowanie (538) Ćwiczenia (538) Ćwiczenie 1. (538) Ćwiczenie 2. (538) Rozdział 16. Programowanie baz danych przy użyciu SQL Server i ADO.NET (539) ADO.NET (540) Przestrzenie nazw ADO.NET (540) Klasa SqlConnection (541) Klasa SqlCommand (543) Klasa SqlDataAdapter (546) Klasa DataSet (550) Klasa DataView (551) Klasy ADO.NET w praktyce (554) Przykład zastosowania obiektu DataSet (554) Wiązanie danych (563) Obiekty BindingContext i CurrencyManager (563) Wiązanie kontrolek (564) Podsumowanie (594) Ćwiczenia (595) Ćwiczenie 1. (595) Ćwiczenie 2. (595) Rozdział 17. Formularze WWW (597) Architektura typu uproszczony klient (598) Formularze WWW a formularze Windows (599) Zalety formularzy Windows (599) Zalety formularzy WWW (600) Aplikacje sieciowe - podstawowe elementy (601) Serwery WWW (601) Przeglądarki (601) Hipertekstowy język znaczników (601) Języki VBScript i JavaScript (602) Kaskadowe arkusze stylów (CSS) (602) Technologia Active Server Pages (602) Zalety (603) Specjalne pliki witryn internetowych (603) Tworzenie aplikacji (604) Kontrolki - okno narzędzi (604) Tworzenie aplikacji sieciowych (605) Tworzenie formularzy WWW oraz przetwarzanie po stronie klienta i po stronie serwera (605) Przekazywanie danych i sprawdzanie ich poprawności (610) Projektowanie wyglądu i stylu witryny (615) Używanie kontrolki GridView do tworzenia formularzy WWW sterowanych danymi (625) Określanie lokalizacji witryn internetowych przy użyciu środowiska Visual Studio 2005 (631) Podsumowanie (632) Ćwiczenie (634) Ćwiczenie 1. (634) Rozdział 18. Uwierzytelnianie przy użyciu formularzy (635) Uwierzytelnianie na witrynach internetowych (635) Uwierzytelnianie systemu Windows (636) Uwierzytelnianie przy użyciu formularzy (636) Narzędzie do zarządzania witryną internetową (WAT) (636) Kontrolki służące do logowania (645) Podsumowanie (658) Ćwiczenia (658) Ćwiczenie 1. (658) Ćwiczenie 2. (659) Rozdział 19. Visual Basic 2005 i XML (661) Wprowadzenie do XML (661) Jak wygląda język XML? (663) XML dla początkujących (665) Książka adresowa (665) Tworzenie projektu (665) Klasa SerializableData (666) Wczytywanie plików XML (672) Modyfikowanie danych (675) Wysyłanie poczty elektronicznej (676) Tworzenie listy adresów (677) Pomijanie wybranych składowych (682) Wczytywanie danych adresowych (684) Dodawanie nowych wpisów (685) Poruszanie się po danych (687) Usuwanie adresów (688) Integracja z książką adresową (691) Zasady integracji (691) Wczytywanie książki adresowej w innej aplikacji (693) Podsumowanie (698) Ćwiczenia (698) Ćwiczenie 1. (698) Ćwiczenie 2. (699) Rozdział 20. Usługi WWW i technologia Remoting (701) Czym są usługi WWW? (701) Jak działają usługi WWW? (702) SOAP (703) Tworzenie usług WWW (704) Przykładowa usługa WWW (705) Dodawanie nowych metod (708) Serwer rysunków (710) Tworzenie projektu (710) Zwracanie tablic (712) Zwracanie złożonych informacji (716) Klient usługi PictureService (720) Język WSDL (721) Tworzenie aplikacji klienckiej (721) Dodawanie referencji sieciowych (722) Wyświetlanie listy katalogów (724) Wyświetlanie listy plików i wybór rysunków (727) Technologia Remoting (731) Podsumowanie (738) Ćwiczenia (739) Ćwiczenie 1. (739) Ćwiczenie 2. (739) Rozdział 21. Wdrażanie aplikacji (741) Czym jest wdrażanie? (742) Wdrażanie typu ClickOnce (742) Wdrażanie typu XCOPY (747) Tworzenie aplikacji instalacyjnych przy użyciu Visual Studio 2005 (748) Tworzenie programu instalacyjnego (748) Edytor interfejsu użytkownika (752) Wdrażanie innych rozwiązań (755) Podzespoły prywatne (755) Podzespoły współdzielone (756) Wdrażanie aplikacji dla komputerów stacjonarnych (757) Wdrażanie aplikacji sieciowych (757) Wdrażanie usług WWW (757) Przydatne narzędzia (757) Podsumowanie (758) Ćwiczenia (759) Ćwiczenie 1. (759) Ćwiczenie 2. (759) Rozdział 22. Tworzenie aplikacji dla urządzeń przenośnych (761) Środowisko (761) Wspólne środowisko uruchomieniowe (762) Program ActiveSync (762) Wspólne typy platformy .NET Compact (763) Klasy platformy Compact (764) Tworzenie gry dla systemu Pocket PC (766) Podsumowanie (778) Ćwiczenie (779) Ćwiczenie 1. (779) Dodatek A Co dalej? (781) Zasoby internetowe (782) P2P.Wrox.com (782) Zasoby Microsoftu (782) Inne zasoby (783) Zasoby dostępne bez połączenia (książki) (784) Professional VB .NET, 2nd Edition (784) ASP.NET 2.0 Beta Preview (784) Dodatek B Schemat MSF (787) Cykl tworzenia oprogramowania (788) Schemat MSF (788) Tworzenie wizji (789) Etap planowania (790) Etap pisania kodu (791) Etap testowania (791) Etap wdrażania (792) Zarządzanie kosztami i korzyściami (792) Określanie kryteriów sukcesu projektu przy użyciu schematu MSF (794) Podsumowanie (794) Dodatek C Wprowadzenie do zabezpieczeń (795) Zabezpieczenia oparte na uprawnieniach kodu (CAS) (796) Uprawnienia (797) Zasady zabezpieczeń (798) Dowód (798) Warstwa SSL (798) Szukanie informacji (799) Podsumowanie (800) Dodatek D Rozwiązania (801) Skorowidz (827)

Sklep: Składnica Księgarska

Guma owalna duża (16szt) MILAN - 2846810948

80,23 zł

Guma owalna duża (16szt) MILAN

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Gumka owalna duża 1016 Nazwa - Guma owalna duża (16szt) MILAN Kod EAN - 8414034010164 Wydawca - MILAN Podatek VAT - 23%

Sklep: InBook.pl

Najlepsze hity dla Ciebie - Kids - Różni Wykonawcy (Płyta CD) - 2836968081

46,68 zł

Najlepsze hity dla Ciebie - Kids - Różni Wykonawcy (Płyta CD)

Książki & Multimedia > Muzyka

Opis - Kolejna składanka z serii trzy płytowych wydawnictw, które noszą wspólny tytuł - Najlepsze hity dla ciebie. Tym razem na 3CD znajduje się 60 przebojów dla dzieci. Kolejne wydawnictwa będą się pojawiać w miesięcznych odstępach i będą zawierać konkretne gatunki muzyczne lub klimatyczne np. Najlepsze hity dla ciebie - disco, Najlepsze hity dla ciebie - smooth jazz, Najlepsze hity dla ciebie - filmowe, Najlepsze hity dla ciebie - francuskie. Wyjątkowe 3 CD, które zawierają 60 Najlepszych hitów dla dzieci. Polecamy! Nazwa - Najlepsze hity dla Ciebie - Kids Autor - Różni Wykonawcy Wydawca - Universal Music Kod EAN - 0602547125125 Rok wydania - 2014 Nośnik - Płyta CD Ilość elementów - 3 Podatek VAT - 23% Premiera - 2014-11-14

Sklep: InBook.pl

C# 3.0 dla .NET 3.5. Księga eksperta - 2823033234

156,45 zł

C# 3.0 dla .NET 3.5. Księga eksperta Helion

Informatyka > Programowanie

Kompletne źródło wiedzy na temat C# i .NET! Jak tworzyć interfejs użytkownika? Jak uzyskać dostęp do danych z wykorzystaniem LINQ? Jak wdrażać napisany kod? C# to jeden z głównych języków, który możesz wykorzystać jeżeli chcesz tworzyć rozwiązania dla platformy .NET. Jego Nnajnowsza wersja 3.0 wniosła wprowadziła wiele udoskonaleń nowości takich jak , a wśród nich: typy domniemane, typy anonimowe, uproszczone inicjowanie obiektów oraz nowe słowa kluczowe ułatwiające korzystanie z zapytań SQL. Jednak oprócz tych nowości, w książce znajdziesz również wyczerpujący opis wszystkich elementów języka C# - począwszy od składni, skończywszy na wdrażaniu kodu. Nawiązując do najlepszych tradycji tej serii "Księga eksperta" książka "C# 3.0. Księga eksperta " stanowi kompletne źródło wiedz na temat języka C# oraz platformy .NET w wersji 3.5.Joe Mayo podzielił książkę na dziesięć głównych części. Wśród nich znajdziesz te poświęcone podstawom języka C#. Dowiesz się zatem, co to jest tak naprawdę platforma .NET, poznasz środowisko programistyczne Visual Studio 2008 oraz zaznajomisz się z jego e elementami, składnią, wyrażeniami i instrukcjami języka C#. Część pierwsza tworzy podwaliny Twojej przygody z C# i platformą .NET. Kolejne części zawierają coraz bardziej zaawansowaną wiedzę. Szczególną uwagę warto zwrócić na te poświęcone programowaniu obiektowemu, dostępowi do danych z wykorzystaniem LINQ, tworzeniu interfejsu użytkownika czy też wdrażaniu kodu. Jeżeli jesteś programistą C# lub chcesz rozpocząć przygodę z tym językiem i platformą .NET jest to obowiązkowa pozycja w Twojej biblioteczce! Wprowadzenie do platformy .NET Środowisko programistyczne Visual Studio 2008 Zasady komentowania kodu Operatory języka C# Różnica pomiędzy typami referencyjnymi i wartościowymi Operacje na łańcuchach Tablice oraz typy wyliczane Obiekty w C# Obsługa błędów i sytuacji wyjątkowych Programowanie oparte o zdarzenia Przestrzenie nazw Wykorzystanie klas abstrakcyjnych i interfejsów Zarządzanie czasem życia obiektów Wykorzystanie wyrażeń lambda i drzew wyrażeń Dostęp do danych z wykorzystaniem LINQ Zarządzanie danymi z wykorzystaniem ADO.NET Praca z plikami XML Tworzenie interfejsu użytkownika Tworzenie interfejsu użytkownika opartego o strony internetowe Wykorzystanie ASP.NET Komunikacja sieciowa Projektowanie aplikacji Zasady tworzenia systemów wielowarstwowych Zarządzanie procesami i wątkami Wdrażanie kodu Zabezpieczanie kodu Przygotowywanie pakietów instalacyjnych Twórz zaawansowane rozwiązania wykorzystując najlepsze narzędzia! Wstęp (31) Część I: Podstawy języka C# (37) Rozdział 1. Wprowadzenie do platformy .NET (39) Co to jest .NET (40) Wspólne środowisko uruchomieniowe (CLR) (42) Dlaczego wspólne środowisko uruchomieniowe jest ważne? (42) Możliwości CLR (43) Proces uruchamiania CLR (43) Biblioteka klas platformy .NET (FCL) (46) C# i inne języki platformy .NET (47) Wspólny system typów (CTS) (48) Specyfikacja wspólnego języka (CLS) (49) Podsumowanie (49) Rozdział 2. Wprowadzenie do języka C# i środowiska Visual Studio 2008 (51) Budowanie prostego programu w języku C# (52) Tworzenie projektu w środowisku Visual Studio 2008 (VS2008) (56) Uruchamianie kreatora nowego projektu (57) Rozwiązania i projekty (60) Kodowanie w środowisku VS2008 (60) Budowanie i uruchamianie aplikacji (63) Ustawianie opcji kompilatora (66) Komentowanie kodu (67) Komentarze wielowierszowe (67) Komentarze jednowierszowe (67) Komentarze dokumentacji w standardzie XML (68) Identyfikatory i słowa kluczowe (70) Identyfikatory (70) Słowa kluczowe (71) Konwencje i styl (73) Zmienne i typy (73) Zmienne (73) Typy proste (75) Typ łańcuchowy (79) Przypisanie oznaczone (80) Komunikacja z programami (80) Komunikacja za pomocą ekranu konsoli (81) Komunikacja za pomocą wiersza poleceń (82) Parametry wiersza poleceń w VS2008 (82) Zwracanie wartości z programu (84) Podsumowanie (85) Rozdział 3. Wyrażenia i instrukcje języka C# (87) Operatory języka C# (88) Operatory jednoargumentowe (88) Operatory dwuargumentowe (91) Operatory relacji (93) Operatory logiczne (95) Operatory przypisania (98) Operator trójargumentowy (98) Inne operatory (99) Instrukcje (101) Bloki i zasięg zmiennych (102) Etykiety (103) Priorytet i łączność operatorów (103) Instrukcje wyboru i pętli (104) Instrukcje if (104) Instrukcje switch (106) Pętle w języku C# (109) Instrukcje goto (113) Instrukcje break (114) Instrukcje continue (115) Instrukcje return (116) Podsumowanie (116) Rozdział 4. Typy referencyjne i wartościowe (117) Krótkie wprowadzenie do typów referencyjnych i wartościowych (118) Ujednolicony system typów (119) W jaki sposób działa ujednolicony system typów (119) Użycie typu object w programowaniu ogólnym (120) Wpływ opakowywania i rozpakowywania na wydajność (122) Przydział pamięci dla typu referencyjnego i wartościowego (124) Przydział pamięci dla typu referencyjnego (125) Przydział pamięci dla typu wartościowego (126) Przypisanie dla typu referencyjnego i wartościowego (127) Przypisanie dla typu referencyjnego (127) Przypisanie dla typu wartościowego (130) Więcej różnic między typami referencyjnymi a wartościowymi (131) Różnice dziedziczenia pomiędzy typami referencyjnymi a wartościowymi (132) Różnice konstrukcyjne i finalizacyjne pomiędzy typami referencyjnymi a wartościowymi (132) Rozważania dotyczące rozmiaru obiektów dla typów referencyjnych i wartościowych (133) Typy języka C# i środowiska .NET Framework (134) Zamienniki w języku C# i wspólny system typów (CTS) (134) Użycie typu System.Guid (135) Użycie typu System.DateTime (137) Typy dopuszczające wartości puste (141) Podsumowanie (144) Rozdział 5. Operacje na łańcuchach (145) Typ string języka C# (146) Formatowanie łańcuchów (147) Porównywanie łańcuchów (150) Sprawdzanie warunku równości łańcuchów (151) Łączenie łańcuchów (152) Kopiowanie łańcuchów (153) Sprawdzanie zawartości łańcucha (154) Wyodrębnianie informacji z łańcucha (154) Wyrównywanie i przycinanie wyjściowego łańcucha (156) Modyfikacja zawartości łańcucha (157) Dzielenie i łączenie łańcuchów (159) Operacje na znakach łańcucha (160) Wpływ puli wewnętrznej na obsługę łańcuchów CLR (161) Klasa StringBuilder (163) Metoda Append (163) Metoda AppendFormat (163) Metoda EnsureCapacity (164) Metoda ToString (164) Wyrażenia regularne (165) Podstawowe operacje na wyrażeniach regularnych (165) Więcej wyrażeń regularnych (166) Aplikacja służąca do ćwiczeń z wyrażeniami regularnymi (167) Podsumowanie (170) Rozdział 6. Użycie tablic i typów wyliczeniowych (171) Tablice (172) Tablice jednowymiarowe (173) Tablice wielowymiarowe (175) Tablice postrzępione (176) Klasa System.Array (178) Zakresy tablic (178) Przeszukiwanie i sortowanie (179) Użycie typów wyliczeniowych (180) Struktura System.Enum (184) Przekształcenia między typami wyliczeniowymi, całkowitymi i łańcuchowymi (184) Iteracyjne przetwarzanie elementów typu wyliczeniowego (185) Inne elementy struktury System.Enum (186) Podsumowanie (187) Rozdział 7. Debugowanie aplikacji za pomocą Visual Studio 2008 (189) Krokowe uruchamianie programu (190) Program demonstrujący działanie debugera (190) Ustawianie punktów wstrzymania (191) Kontrola stanu programu (192) Krokowe uruchamianie programu (194) Inne przydatne polecenia ułatwiające debugowanie (195) Użycie debugera w celu odnalezienia błędu w programie (196) Podłączanie do procesów (200) Podsumowanie (203) Część II: Programowanie zorientowane obiektowo w języku C# (205) Rozdział 8. Projektowanie obiektów (207) Elementy obiektu (208) Elementy statyczne i instancyjne (209) Pola (210) Pola stałe (210) Pola readonly (211) Metody (211) Właściwości (212) Deklarowanie właściwości (212) Użycie właściwości (213) Właściwości automatyczne (213) Gotowy fragment kodu dla właściwości w środowisku VS2008 (214) Indeksatory (215) Gdzie mogą zostać użyte typy częściowe? (216) Klasy statyczne (217) Klasa System.Object (217) Sprawdzanie typu obiektu (217) Porównywanie referencji (218) Sprawdzanie równości (218) Uzyskiwanie wartości mieszających (219) Klonowanie obiektów (219) Używanie obiektów jako łańcuchów (220) Podsumowanie (221) Rozdział 9. Implementacja reguł zorientowanych obiektowo (223) Dziedziczenie (224) Klasy bazowe (225) Wywoływanie elementów klasy bazowej (226) Ukrywanie elementów klasy bazowej (227) Obsługa wersji (227) Klasy opieczętowane (230) Hermetyzacja organizacji wewnętrznej obiektu (231) Ukrywanie danych (231) Modyfikatory wspierające hermetyzację (232) Modyfikatory dostępu do obiektów (235) Zawieranie i dziedziczenie (236) Polimorfizm (237) Rozpoznawanie problemów rozwiązywanych przez polimorfizm (238) Rozwiązywanie problemów za pomocą polimorfizmu (241) Właściwości polimorficzne (243) Indeksatory polimorficzne (244) Przesłanianie elementów klasy System.Object (245) Podsumowanie (247) Rozdział 10. Metody kodowania i operatory tworzone przez użytkownika (249) Metody (250) Definiowanie metod (250) Zmienne lokalne (251) Parametry metod (253) Przeciążanie metod (260) Przeciążanie operatorów (262) Przeciążanie operatorów matematycznych dla typów tworzonych przez użytkownika (262) Przeciążanie operatorów logicznych dla typów tworzonych przez użytkownika (265) Inne wskazówki związane z przeciążaniem operatorów (266) Konwersje i przeciążanie operatorów konwersji (268) Konwersje niejawne i jawne (268) Operatory konwersji typów wartościowych stworzonych przez użytkownika (271) Operatory konwersji typów referencyjnych stworzonych przez użytkownika (275) Metody częściowe (276) Metody rozszerzające (278) Podsumowanie (279) Rozdział 11. Obsługa błędów i wyjątków (281) Dlaczego używa się obsługi wyjątków? (282) Składnia procedury obsługi wyjątku: podstawowy blok try/catch (283) Zapewnianie zwalniania zasobów przy użyciu bloków finally (285) Obsługa wyjątków (286) Obsługa różnych typów wyjątków (286) Obsługa i przekazywanie wyjątków (287) Powrót ze stanu wyjątku (290) Tworzenie wyjątków przez użytkownika (293) Instrukcje checked i unchecked (295) Podsumowanie (297) Rozdział 12. Programowanie oparte na zdarzeniach: obiekty delegowane i zdarzenia (299) Udostępnianie delegacji (301) Definiowanie delegacji (301) Tworzenie metod obsługujących delegacje (302) Łączenie delegacji i metod obsługujących (302) Wykonywanie metod poprzez delegacje (303) Delegacje wielozakresowe (303) Sprawdzanie równości delegacji (306) Implementacja wnioskowania delegacji (307) Przypisywanie metod anonimowych (307) Kodowanie zdarzeń (309) Definiowanie procedur obsługi zdarzeń (310) Rejestrowanie zdarzeń (311) Implementacja zdarzeń (312) Uruchamianie zdarzeń (314) Modyfikacja metod zdarzeń Add i Remove (316) Podsumowanie (321) Rozdział 13. Nazewnictwo i organizacja typów w przestrzeniach nazw (323) Dlaczego przestrzenie nazw muszą istnieć? (324) Organizowanie kodu (325) Unikanie konfliktów (325) Dyrektywy przestrzeni nazw (326) Dyrektywa using (326) Dyrektywa alias (327) Tworzenie przestrzeni nazw (329) Składowe przestrzeni nazw (333) Zasięg i widoczność (333) Kwalifikatory związane z synonimem przestrzeni nazw (335) Synonimy zewnętrznych przestrzeni nazw (336) Podsumowanie (338) Rozdział 14. Implementacja klas abstrakcyjnych i interfejsów (339) Klasy abstrakcyjne (340) Różnice między klasami abstrakcyjnymi a interfejsami (343) Implementacja interfejsów (343) Definiowanie typów interfejsów (344) Metody (345) Właściwości (345) Indeksatory (345) Zdarzenia (346) Implementacja niejawna (346) Implementacja interfejsu dla pojedynczej klasy (346) Symulowanie zachowania polimorficznego (350) Implementacja jawna (355) Odwzorowanie interfejsu (361) Dziedziczenie interfejsu (363) Podsumowanie (365) Część III: Używanie zaawansowanych funkcji języka C# (367) Rozdział 15. Zarządzanie czasem życia obiektu (369) Inicjalizacja obiektów (370) Konstruktory instancyjne (371) Przeciążanie konstruktorów (372) Konstruktory domyślne (374) Konstruktory prywatne (374) Dziedziczenie i kolejność konkretyzacji (375) Konstruktory statyczne (379) Inicjalizatory obiektów (380) Finalizacja obiektów (381) Automatyczne zarządzanie pamięcią (382) Przydzielanie pamięci (383) Wewnętrzna organizacja mechanizmu oczyszczania pamięci (384) Optymalizacja mechanizmu oczyszczania pamięci (385) Właściwe zwalnianie zasobów (386) Problemy z finalizatorami (387) Wzorzec Dispose (387) Instrukcja using (389) Współpraca z mechanizmem oczyszczania pamięci (390) Sterowanie obiektami (390) Podsumowanie (392) Rozdział 16. Deklarowanie atrybutów i testowanie kodu za pomocą mechanizmów refleksji (393) Użycie atrybutów (394) Użycie pojedynczego atrybutu (395) Użycie wielu atrybutów (396) Użycie parametrów atrybutów (396) Parametry pozycyjne (397) Parametry nazwane (398) Obiekty docelowe atrybutu (398) Tworzenie własnych atrybutów (400) Atrybut AttributeUsage (400) Użycie mechanizmu refleksji (404) Uzyskiwanie informacji o programie (404) Wykorzystanie refleksji dla atrybutów (410) Dynamiczne aktywowanie kodu (411) Tworzenie pakietów kodu w trakcie działania programu przy użyciu API Reflection.Emit (413) Podsumowanie (417) Rozdział 17. Parametryzowanie typów poprzez szablony klas i tworzenie iteratorów (419) Kolekcje bezszablonowe (420) Korzyści ze stosowania szablonów (421) Problemy rozwiązywane przez stosowanie szablonów (422) Szablony są zorientowane obiektowo (425) Dokonywanie wyboru między tablicami, kolekcjami bezszablonowymi i kolekcjami szablonowymi (426) Tworzenie typów szablonowych (428) Implementacja listy jednokierunkowej za pomocą szablonów (428) Używanie szablonów poza kolekcjami (436) Definiowanie typu za pomocą szablonów (439) Implementacja iteratorów (443) Iterator GetEnumerator (444) Iteratory metod (446) Iteratory właściwości (446) Iteratory indeksatorów (447) Iterator operatora (449) Iteratory jako ciągi wartości (450) Zwalnianie iteratorów (451) Podsumowanie (452) Rozdział 18. Wyrażenia lambda i drzewa wyrażeń (453) Wyrażenia lambda (454) Składnia wyrażeń lambda (454) Użycie wyrażeń lambda (455) Delegacje i wyrażenia lambda (456) Drzewa wyrażeń (461) Przekształcanie wyrażenia lambda na drzewo wyrażeń (461) Przekształcanie drzewa wyrażeń na wyrażenie lambda (462) Podsumowanie (463) Część IV: Dostęp do danych przy użyciu LINQ i platformy .NET (465) Rozdział 19. Dostęp do danych z wykorzystaniem LINQ (467) Technologia LINQ to Objects (469) Podstawowa składnia LINQ (469) Wyodrębnianie projekcji (470) Filtrowanie danych (471) Sortowanie wyników zapytania (472) Grupowanie danych (472) Łączenie danych (472) Tworzenie hierarchii za pomocą grupowania połączeń (473) Wykonywanie zapytań do baz relacyjnych za pomocą technologii LINQ to SQL (474) Definiowanie kontekstu danych DataContext (474) Zapytania przy użyciu DataContext (478) Modyfikacja obiektów DataContext (478) Wywołanie procedur składowanych (480) Użycie funkcji SQL (481) Modyfikowanie bazy danych za pomocą procedur składowanych (481) Modyfikacja logiki obsługi danych poprzez użycie metod częściowych (484) Standardowe operatory zapytań (488) Operatory sortujące (488) Operatory ustawiania (489) Operatory filtrujące (491) Operatory kwantyfikatorów (492) Operatory projekcji (492) Operatory partycjonowania (493) Operatory łączenia (494) Operatory grupowania (495) Operatory generujące (495) Operatory równości (496) Operatory elementarne (497) Operatory konwersji (498) Operator wiązania (498) Operatory agregacji (499) Podsumowanie (500) Rozdział 20. Zarządzanie danymi z wykorzystaniem ADO.NET (501) Architektura ADO.NET (502) Komponenty ADO.NET (502) Tryby otwartego i zamkniętego połączenia (504) Dostawcy danych (505) Wykonywanie połączeń (507) Przeglądanie danych (508) Modyfikacja danych (512) Wstawianie danych (512) Aktualizacja danych (512) Usuwanie danych (513) Wywoływanie procedur składowanych (514) Obsługa danych w trybie autonomicznym (514) Wczytywanie danych do obiektu DataSet (515) Zapisywanie modyfikacji DataSet do bazy danych (516) Użycie LINQ to DataSet (519) Obiekty DataTable jako źródła danych (520) Dostęp do pól przy zachowaniu ścisłej kontroli typów (520) Podsumowanie (521) Rozdział 21. Przetwarzanie danych w formacie XML (523) Przesyłanie strumieniowe danych XML (524) Zapisywanie danych XML (525) Odczytywanie danych XML (527) Użycie XML DOM (528) Odczytywanie dokumentu XML przy użyciu XPathDocument (529) Modyfikacja dokumentu XML przy użyciu XmlDocument (530) Prostszy sposób przetwarzania danych przy wykorzystaniu LINQ to XML (531) Obiekty LINQ to XML (531) Tworzenie dokumentów XML (531) Obsługa przestrzeni nazw dla LINQ to XML (533) Odczytywanie dokumentów XML (534) Wykonywanie zapytań dla dokumentów XML (534) Modyfikacja dokumentów XML (535) Podsumowanie (536) Rozdział 22. Dostęp do danych za pomocą ADO.NET Entity Framework (537) Encje (539) Tworzenie modelu EDM (Entity Data Model) w Visual Studio 2008 (539) Tworzenie zapytań za pomocą Entity SQL (543) Dostęp do encji (543) Wybieranie danych z encji (544) Tworzenie własnych encji (545) Schematy i odwzorowania (546) Dodawanie własnych encji (547) Wykorzystanie implementacji LINQ to Entities (550) Kwerendy do encji (550) Modyfikowanie danych encji (551) Podsumowanie (552) Rozdział 23. Dostęp do danych w sieci za pośrednictwem usług ADO.NET Data Services (555) Dodanie usług ADO.NET Data Services do projektu (556) Dostęp do usług ADO.NET Data Services za pośrednictwem HTTP i URI (558) Wyświetlanie zestawów encji (558) Wybieranie elementów encji (558) Filtrowanie wyników (561) Sortowanie encji (563) Używanie powiązań encji (563) Tworzenie kodu z biblioteką ADO.NET Data Services Client Library (565) Tworzenie projektu klienta (565) Wykonywanie zapytań do encji za pomocą WebDataQuery (565) Dodawanie encji (567) Aktualizacja encji (568) Usuwanie encji (569) Tworzenie zapytań z wykorzystaniem LINQ dla usług danych (569) Wykorzystanie klas wygenerowanych za pomocą narzędzia DataSvcUtil.exe (570) Podsumowanie (571) Część V: Tworzenie interfejsów użytkownika (573) Rozdział 24. Interfejs użytkownika w aplikacjach konsolowych (575) Aplikacja PasswordGenerator (576) Komunikacja programu z użytkownikiem (577) Obsługa z wiersza poleceń (578) Dodawanie koloru i pozycjonowanie elementów w oknie konsoli (579) Podsumowanie (582) Rozdział 25. Tworzenie aplikacji w oparciu o formularze Windows Forms (583) Formularze Windows Forms - informacje podstawowe (584) Tworzenie aplikacji Windows Forms Application w VS2008 (588) Wizualne projektowanie interfejsu w środowisku VS2008 (588) Pliki aplikacji Windows Forms Application (590) Środowisko Windows Forms Designer (590) Kontrolki dostępne w Windows Forms (597) Kontrolki MenuStrip, StatusStrip i ToolStrip (600) Prezentacja danych za pomocą kontrolek DataGrid i DataBind (601) Przygotowanie projektu dla prezentacji danych (602) Wyświetlanie danych za pomocą kontrolki ListBox (603) Wyświetlanie danych za pomocą kontrolki DataGridView (603) Podstawy GDI+ (605) Obiekty Brush, Pen, Graphics - pędzel, ołówek i rysunek (605) Wyświetlanie tekstu i czcionki (606) Pozostałe okna dialogowe (608) Okna modalne i niemodalne (608) Komunikacja między oknami (610) Pozostałe predefiniowane okna dialogowe (612) Podsumowanie (614) Rozdział 26. Tworzenie aplikacji Windows Presentation Foundation (WPF) (615) Język XAML (616) Wprowadzenie do aplikacji WPF (617) Podstawy XAML (618) Kontrolki w XAML (619) Rozmieszczanie elementów w tworzonym oknie (621) Rozmieszczanie kontrolek i określanie ich rozmiarów (621) Powierzchnia Canvas (622) Powierzchnia WrapPanel (623) Powierzchnia StackPanel (623) Powierzchnia UniformGrid (624) Powierzchnia Grid (625) Powierzchnia DockPanel (628) Kontrolki WPF (629) Kontrolka Border (629) Kontrolka Button (630) Kontrolka CheckBox (630) Kontrolka ComboBox (630) Kontrolka ContentControl (630) Kontrolka DockPanel (631) Kontrolka DocumentViewer (631) Kontrolka Ellipse (632) Kontrolka Expander (632) Kontrolka Frame (633) Kontrolka Grid (633) Kontrolka GridSplitter (633) Kontrolka GroupBox (634) Kontrolka Image (634) Kontrolka Label (634) Kontrolka ListBox (635) Kontrolka ListView (635) Kontrolka MediaElement (635) Kontrolka Menu (635) Kontrolka PasswordBox (636) Kontrolka ProgressBar (636) Kontrolka RadioButton (636) Kontrolka Rectangle (637) Kontrolka RichTextBox (637) Kontrolka ScrollBar (637) Kontrolka ScrollViewer (637) Kontrolka Separator (638) Kontrolka Slider (638) Kontrolka StackPanel (639) Kontrolka StatusBar (639) Kontrolka TabControl (639) Kontrolka TextBlock (639) Kontrolka TextBox (640) Kontrolka ToolBar (640) Kontrolka ToolBarPanel (640) Kontrolka ToolBarTray (641) Kontrolka TreeView (641) Kontrolka UniformGrid (641) Kontrolka Viewbox (642) Kontrolka WindowsFormsHost (642) Kontrolka WrapPanel (643) Obsługa zdarzeń (643) Powiązanie kontrolek z danymi (644) Przekazywanie danych (644) Wyświetlanie listy danych (645) Style i formatowanie kontrolek (649) Podsumowanie (651) Część VI: Projektowanie interfejsów użytkownika w oparciu o strony internetowe (653) Rozdział 27. Tworzenie aplikacji sieciowych za pomocą ASP.NET (655) Model aplikacji sieciowej (656) Wysokopoziomowy model aplikacji sieciowej (656) Gdzie znajduje się kod C# aplikacji sieciowej? (657) Skalowalność i zarządzanie stanem (657) Czas reakcji aplikacji (658) Korzyści z zastosowania ASP.NET (659) Tworzenie projektu ASP.NET w VS2008 (660) Strona ASP.NET (661) Elementy formularza (661) Kod ukryty i cykl życia strony (664) Kontrolki (667) Kontrolki serwerowe (667) Kontrolki HTML (669) Zarządzanie stanem (669) Application - globalny stan aplikacji (670) Cache - przechowywanie informacji, które można aktualizować (671) Context - przechowywanie stanu pojedynczego żądania (672) Pliki cookie (672) Session - informacje użytkownika (673) ViewState - informacje o stanie strony (673) Strony wzorcowe i kontrolki użytkownika (674) Nawigacja (678) Rozmieszczenie elementów za pomocą pliku web.sitemap (679) Nawigacja za pomocą kontrolki Menu (680) Implementacja kontrolki TreeView (681) Wykorzystanie ścieżki nawigacji (684) Wykorzystywanie tematów (685) Tworzenie tematu (685) Tworzenie skórek (686) Tworzenie arkuszy stylów (687) Zabezpieczanie witryny (688) Prezentacja danych (691) Tworzenie obiektu biznesowego (691) Przykład powiązania danych (692) Powiązanie danych za pomocą kontrolki ObjectDataSource (693) Podsumowanie (695) Rozdział 28. Wykorzystanie ASP.NET AJAX w aplikacjach sieciowych (697) Czym jest AJAX? (698) Tworzenie witryny z wykorzystaniem ASP.NET AJAX (699) Cykl życia strony AJAX (700) Wykorzystywanie bibliotek skryptowych (701) Kontrolki ASP.NET AJAX (703) Kontrolka UpdatePanel (704) Kontrolka UpdateProgress (705) Kontrolka Timer (706) Dostęp do kontrolek z poziomu kodu JavaScript (707) Kontrolki z identyfikatorami prostymi (707) Kontrolki z identyfikatorami złożonymi (709) Wywołanie usługi sieciowej z użyciem ASP.NET AJAX (714) Za i przeciw wykorzystaniu technologii AJAX z usługami sieciowymi (714) Wykorzystanie technologii AJAX z usługami sieciowymi (715) Podsumowanie (718) Rozdział 29. Tworzenie zaawansowanych aplikacji sieciowych za pomocą Silverlight (721) Z czego składa się Silverlight? (722) Miejsce WPF i XAML w technologii Silverlight (722) Zależności pomiędzy Silverlight a ASP.NET, JavaScript i AJAX (723) Projekty Silverlight w środowisku VS2008 (723) Tworzenie projektu Silverlight (724) Elementy projektu Silverlight (724) Obsługa zdarzeń w aplikacji Silverlight (728) Kod obsługi zdarzenia kontrolki Silverlight (730) Silverlight i źródła danych (731) Prezentacja plików multimedialnych (734) Wykorzystanie kontrolki MediaPlayer w formularzu aplikacji sieciowej (734) Zarządzanie kontrolką MediaElement z poziomu języka C# (736) Animacja elementów interfejsu użytkownika (738) Podsumowanie (740) Część VII: Komunikacja za pomocą technologii dostępnych w .NET (741) Rozdział 30. Technologie komunikacji sieciowej w .NET (743) Implementacja programu z wykorzystaniem gniazd (744) Program serwera (744) Program klienta (747) Implementacja programu z wykorzystaniem protokołu HTTP (751) Transfer plików za pomocą protokołu FTP (753) Umieszczanie plików w serwerze FTP (753) Pobieranie plików z serwera FTP (755) Wysyłanie wiadomości za pomocą protokołu SMTP (757) Sposób na szybkie wysłanie wiadomości e-mail (757) Wysyłanie wiadomości z załącznikami (758) Podsumowanie (758) Rozdział 31. Tworzenie usług dla systemu Windows (761) Tworzenie projektu usługi w VS2008 (762) Kreator Windows Service Wizard (762) Elementy projektu usługi dla Windows (762) Tworzenie kodu usług dla Windows (765) Przesłaniane metody w usługach dla Windows (765) Implementacja metod usługi (767) Konfiguracja usługi (770) Instalowanie usługi w systemie Windows (771) Konfiguracja komponentu ServiceProcessInstaller (771) Konfiguracja komponentu ServiceInstaller (772) Wdrażanie usługi (773) Kontroler komunikacji z usługą (774) Podsumowanie (776) Rozdział 32. Technologia .NET Remoting (777) Podstawy technologii Remoting (778) Serwer w technologii Remoting (779) Klient w technologii Remoting (781) Uruchomienie aplikacji (784) Kanały (788) Zarządzanie życiem obiektów (791) Podsumowanie (793) Rozdział 33. Tworzenie tradycyjnych usług sieciowych ASMX (795) Podstawy usług sieciowych (796) Technologie usług sieciowych (796) Prosta usługa sieciowa (797) Wyświetlanie informacji o usłudze sieciowej (798) Wykorzystywanie usług sieciowych (802) Podsumowanie (807) Rozdział 34. Tworzenie usług sieciowych z wykorzystaniem WCF (809) Tworzenie aplikacji WCF w VS2008 (810) Kontrakt usługi sieciowej (812) Interfejs usługi WCF (812) Deklaracja atrybutu ServiceContract (814) Deklaracja atrybutów OperationsContract (815) Tworzenie kontraktów danych (815) Implementacja logiki usługi sieciowej (817) Konfigurowanie usługi sieciowej (819) Element service (820) Element endpoint (punkt końcowy) (820) Element behavior (821) Wykorzystywanie usługi sieciowej (822) Referencja do usługi (822) Tworzenie kodu aplikacji klienta w celu wywołania usługi sieciowej (823) Podsumowanie (824) Część VIII: Architektura i projektowanie aplikacji (825) Rozdział 35. Kreator klas - Visual Studio 2008 Class Designer (827) Wizualizacja kodu (828) Prezentacja obiektów (828) Prezentacja związków, dziedziczenia i interfejsów (831) Tworzenie modelu obiektowego za pomocą narzędzia Class Designer (834) Podsumowanie (839) Rozdział 36. Wzorce projektowe w C# (841) Przegląd wzorców projektowych (842) Wzorzec Iterator (842) Implementacja interfejsu IEnumerable (843) Implementacja interfejsu IEnumerator (844) Wykorzystanie iteratora (849) Niezwykłe zachowanie pętli foreach (850) Uproszczenie wzorca Iterator z wykorzystaniem iteratorów C# (853) Wzorzec Proxy (854) Przykład wzorca Proxy (855) Użycie obiektu Proxy (857) Wzorzec Template (858) Wykorzystanie wzorca Template w .NET Framework (859) Przykład implementacji wzorca Template (860) Podsumowanie (863) Rozdział 37. Tworzenie systemów wielowarstwowych (865) Problemy związane z technologią RAD (866) Aplikacja RAD w pięć minut (866) Narzędzia RAD a tworzenie wydajnych rozwiązań (867) Architektura wielowarstwowa (869) Architektura aplikacji (869) Architektura wielowarstwowa - podział logiczny (869) Architektura warstwowa - podział fizyczny (871) Podejście do architektury aplikacji (872) Przykłady architektury wielowarstwowej (872) Aplikacje wielowarstwowe, umieszczone w pojedynczych komponentach (873) Aplikacje wielowarstwowe, umieszczone w kilku komponentach (880) Podsumowanie (884) Rozdział 38. Windows Workflow (885) Tworzenie projektu aplikacji przebiegu (886) Tworzenie sekwencji przebiegu (887) Tworzenie przebiegu (887) Kod wygenerowany dla przebiegu (890) Tworzenie przebiegu stanów (891) Model przebiegu stanów wizyty lekarskiej (892) Tworzenie przebiegu stanów (892) Przekazywanie informacji pomiędzy hostem a przebiegiem za pomocą ExternalDataExchangeService (894) Obsługa zdarzeń w przebiegu stanów (899) Podsumowanie (903) Część IX: Przegląd biblioteki .NET Framework Class Library (905) Rozdział 39. Zarządzanie procesami i wątkami (907) Zarządzanie procesami z wykorzystaniem biblioteki .NET (908) Uruchamianie nowego procesu (909) Praca z uruchomionymi procesami (912) Wielowątkowość (914) Tworzenie nowych wątków (914) Uruchomienie wątku - wariant uproszczony (915) Przekazywanie parametrów do wątków (915) Obiekt ThreadPool (916) Synchronizacja wątków (917) Instrukcja lock (917) Klasa Monitor - rzeczywista implementacja instrukcji lock (918) Zachowanie równowagi pomiędzy wątkami zapisu i odczytu (919) Podsumowanie (921) Rozdział 40. Tworzenie różnych wersji językowych aplikacji (923) Pliki zasobów (924) Tworzenie pliku zasobów (924) Zapis do pliku zasobów (927) Odczyt z pliku zasobów (928) Konwersja pliku zasobów (929) Tworzenie zasobów graficznych (931) Ustawienia regionalne (936) Implementacja ustawień dla wielu regionów (937) Wyszukiwanie zasobów (942) Podsumowanie (943) Rozdział 41. Używanie mechanizmu Interop (usługi P/Invoke i COM) oraz tworzenie kodu nienadzorowanego (945) Kod nienadzorowany (946) Znaczenie pojęcia "kod nienadzorowany" (947) Magia wskaźników (947) Operator sizeof() (951) Operator stackalloc (952) Instrukcja fixed (954) Usługa Platform Invoke (957) Komunikacja z komponentami COM w .NET (959) Wczesne wiązanie (959) Późne wiązanie (961) Udostępnianie komponentów środowiska .NET w formie komponentów COM (962) Wprowadzenie do obsługi usług COM+ (964) Transakcje (966) Aktywacja kompilacji JIT (967) Tworzenie puli obiektów (968) Inne usługi (969) Podsumowanie (969) Rozdział 42. Debugowanie aplikacji z wykorzystaniem typów przestrzeni System.Diagnostics (971) Debugowanie w formie podstawowej (973) Debugowanie warunkowe (974) Śledzenie działania programu (977) Tworzenie asercji (979) Wykorzystywanie wbudowanych liczników wydajności (980) Implementacja zegarów (987) Tworzenie własnego licznika wydajności (988) Analiza wydajności na podstawie zebranych próbek (997) Podsumowanie (1005) Część X: Wdrażanie kodu (1007) Rozdział 43. Złożenia i wersjonowanie (1009) Składniki złożenia (1010) Pliki manifestu (1011) Atrybuty (1011) Funkcjonalności złożeń (1013) Identyfikacja (1014) Zakres (1014) Wersjonowanie (1014) Zabezpieczenie (1014) Konfiguracja (1016) Sekcja Startup (1016) Sekcja Runtime (1017) Wdrażanie złożeń (1019) Podsumowanie (1019) Rozdział 44. Zabezpieczanie kodu (1021) Zabezpieczanie dostępu do kodu (1022) Dowody (1022) Uprawnienia (1023) Grupy kodowe (1023) Poziomy zabezpieczeń (1025) Żądania uprawnień (1026) Implementacja zasad bezpieczeństwa (1028) Zabezpieczanie za pomocą ról (1031) Narzędzia związane z systemami zabezpieczeń (1033) Podsumowanie (1033) Rozdział 45. Tworzenie pakietów instalacyjnych w środowisku Visual Studio 2008 (1035) Kreator tworzenia programów instalacyjnych w VS2008 (1036) Dodatkowe ustawienia konfiguracyjne programu instalacyjnego (1039) System plików (1039) Zapisy w rejestrze (1040) Typy plików (1040) Interfejs użytkownika (1040) Warunki instalacji (1042) Akcje niestandardowe (1042) Podsumowanie (1043) Rozdział 46. Wdrażanie aplikacji desktopowych (1045) Wdrożenie aplikacji z wykorzystaniem ClickOnce (1046) Konfigurowanie narzędzia ClickOnce (1049) Podsumowanie (1050) Rozdział 47. Rozpowszechnianie aplikacji sieciowych (1051) Anatomia aplikacji sieciowej (1052) Tworzenie serwera aplikacji sieciowych (1052) Tworzenie katalogu wirtualnego (1054) Wdrażanie aplikacji w serwerze (1055) Publikowanie aplikacji sieciowej bezpośrednio ze środowiska VS2008 (1056) Podsumowanie (1057) Część XI: Dodatki (1059) Dodatek A: Opcje kompilatora (1061) Opcje zaawansowane (1062) Opcje dla złożeń (1063) Dodatek B: System pomocy w .NET Framework (1065) Książka (1066) Indeks (1066) Dokumentacja .NET Framework Class Library (1067) Mechanizmy wyszukiwania (1067) Ulubione strony internetowe (1068) Podsumowanie (1068) Skorowidz (1069)

Sklep: Księgarnia-Techniczna.com

Domain-Driven Design. Zapanuj nad złożonym systemem informatycznym - Eric Evans - 2848482496

62,39 zł

Domain-Driven Design. Zapanuj nad złożonym systemem informatycznym - Eric Evans

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Zmień sposób myślenia o projektowaniu systemów informatycznych! Tworzenie skomplikowanych systemów informatycznych wymaga nowego podejścia. Dotychczas stosowane metody przestają się sprawdzać i generują mnóstwo problemów. Odpowiedzią na nie jest DomainDriven Design , w skrócie DDD . W tym podejściu szczególny nacisk kładzie się na tworzenie obiektów dokładnie odzwierciedlających zachowanie ich odpowiedników istniejących w rzeczywistości. Dzięki temu projektowanie systemu można powierzyć ekspertom z danej branży, którzy niekoniecznie muszą być specjalistami w dziedzinie projektowania architektury systemów informatycznych. Ta książka jest niezwykłym przewodnikiem, który wprowadzi Cię w świat DDD . Sięgnij po nią i poznaj elementy składowe projektu sterowanego modelem oraz cykl życia obiektu dziedziny . W trakcie lektury kolejnych rozdziałów dowiesz się, jak odkrywać pojęcia niejawne , stosować wzorce analityczne oraz wiązać wzorce projektowe z modelem . Ponadto zobaczysz, w jaki sposób utrzymywać integralność modelu , a na sam koniec zaznajomisz się ze strukturami dużej skali oraz łączeniem strategii. Ta książka jest doskonałą lekturą dla wszystkich osób chcących zrozumieć DomainDriven Design oraz zastosować to podejście w praktyce! Dzięki tej książce: zrozumiesz ideę DomainDriven Design nauczysz się tworzyć modele zadbasz o integralność stworzonego modelu uporządkujesz system za pomocą struktur dużej skali rozpoznasz momenty przełomowe w trakcie modelowania oraz na nie zareagujesz wykorzystasz DDD w Twoim projekcie Sprawdź, jak projektować skomplikowane systemy informatyczne! Nazwa - Domain-Driven Design. Zapanuj nad złożonym systemem informatycznym Oryginalny tytuł - Domain-Driven Design: Tackling Complexity in the Heart of Software Autor - Eric Evans Oprawa - Twarda Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788328305250 Kod EAN - 9788328305250 Rok wydania - 2015 Język - PL Tłumacz - Rafał Szpoton Format - 168x237 Ilość stron - 582 Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-07-03

Sklep: InBook.pl

Jezus ociera twoje łzy - o. dr Joseph Vadakkel MCBS - 2836917706

18,84 zł

Jezus ociera twoje łzy - o. dr Joseph Vadakkel MCBS

Książki & Multimedia > Książki

Opis - O. dr Joseph Vadakkel, który jest specjalistą w dziedzinie ewangelizacji, w prezentowanej książce przybliża nam rzeczywistość działającego dziś Boga w świetle Biblii i własnego doświadczenia. Możemy ubogacić się nie tylko jego świadectwem, ale również wejść w osobisty dialog z Bogiem. Ks. dr Sławomir Płusa Moim pragnieniem jest, by książka ta trafiła do Waszych domów, domów Waszych przyjaciół, rodzin tak, by wieść o Jezusie rozeszła się po całym świecie jak cudowny zapach. Wszędzie bowiem możemy nauczać ludzi o Jezusie mówić o Nim tym, którzy być może nie przynależą do Kościoła, nie biorą udziału w rekolekcjach. o. J. Vadakkel O. dr Joseph Vadakkel to obdarzony wyjątkowym charyzmatem rekolekcjonista. Niezwykły dar radości w Duchu Świętym, otwartość i szczery entuzjazm w głoszeniu Bożego Słowa sprawia, że ludzie, słuchając go, otwierają się na spotkanie z Bożą Miłością. Powołaniem o. Josepha jest ukazywanie żywego Chrystusa obecnego w Najświętszym Sakramencie. W ramach tej misji głosi konferencje na całym świecie, zachęcając do pogłębiania wiary, uwielbienia Boga i zawierzenia życiowych kryzysów Jezusowi. Nazwa - Jezus ociera twoje łzy Autor - o. dr Joseph Vadakkel MCBS Oprawa - Miękka Wydawca - Polwen Kod ISBN - 9788375571660 Kod EAN - 9788375571660 Rok wydania - 2016 Format - 12x19 cm Ilość stron - 308 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

JOHANN SEBASTIAN BACH (PL) - RafaŁ Blechacz (Płyta CD) - 2845848027

38,90 zł

JOHANN SEBASTIAN BACH (PL) - RafaŁ Blechacz (Płyta CD)

Książki & Multimedia > Muzyka

Opis - Nowy album Rafała Blechacza, jednego z najwybitniejszych pianistów swojego pokolenia!Ceniony za nagrania Chopina, które przyniosły mu wiele nagród i wyróżnień, uznany za talent, który pojawia się raz na parę dziesięcioleci, Rafał Blechacz prezentuje tym razem nagrania dzieł Jana Sebastiana Bacha. 31 - letni obecnie zwycięzca Konkursu Chopinowskiego z 2005 roku, od wczesnej młodości zafascynowany był muzyką Bacha i w niezwykle naturalny sposób wypracował swój własny styl, który odnajdziemy na tym albumie w dojrzałych interpretacjach dzieł na instrumenty klawiszowe tego kompozytora.Album ukazuje wyjątkową wszechstronność artysty i jego głęboką znajomość dzieł Bacha.Znakomite interpretacje Blechacza wypływają także z jego doświadczeń jako organisty. Młody Rafał

Sklep: InBook.pl

Kolorowanki z kredkami Frozen Fever - 2852420246

11,67 zł

Kolorowanki z kredkami Frozen Fever

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Zawartość: Dwie kolorowanki A4 i A5 (każda po 8 kartek ze szkicami do kolorowania), kredki 4 szt. Nazwa - Kolorowanki z kredkami Frozen Fever Wydawca - Anker Kod ISBN - 5012128450617 Kod EAN - 5012128450617 Rok wydania - 2015 Format - 21x28 cm Ilość stron - 3 Podatek VAT - 23%

Sklep: InBook.pl

Chinese puzzle Angielski kryminał z ćwiczeniami - Praca zbiorowa - 2836920381

12,05 zł

Chinese puzzle Angielski kryminał z ćwiczeniami - Praca zbiorowa

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Senne, nadmorskie miasteczko u południowych wybrzeży Wielkiej Brytanii. Bezdomny Mark przez uchylone drzwi w jednym z domów spostrzega leżące na podłodze ciało starszego mężczyzny Badający sprawę detektywi ze zdumieniem odkrywają tajemnice niepozornych mieszkańców Eastbourne. Tomorrow Never Knows to wyjątkowa książka do nauki języka angielskiego, łącząca lekturę wciągającej historii kryminalnej oraz doskonalenie umiejętności językowych poprzez rozwiązywanie różnorodnych ćwiczeń. Podczas czytania poznasz współczesne angielskie słownictwo i konstrukcje leksykalno-gramatyczne w kontekście, czyli w sposób najbardziej sprzyjający zapamiętywaniu! Angielski Kryminał z ćwiczeniami: - trzymająca w napięciu akcja - tłumaczenia trudnych słówek i zwrotów na marginesach - sprawdzasz znaczenie, nie odrywając się od książki - współczesne angielskie słownictwo na poziomie podstawowym i średnio zaawansowanym (A2-B1) - ponad 80 urozmaiconych ćwiczeń leksykalno-gramatycznych - klucz odpowiedzi oraz praktyczny słowniczek angielsko-polski Nazwa - Chinese puzzle Angielski kryminał z ćwiczeniami Autor - Praca zbiorowa Oprawa - Miękka Wydawca - Edgard Kod ISBN - 9788377887585 Kod EAN - 9788377887585 Rok wydania - 2016 Język - angielski Format - 13.5x19.0cm Ilość stron - 176 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-05-19

Sklep: InBook.pl

Śniegi wojny (Płyta DVD) - 2848487652

32,71 zł

Śniegi wojny (Płyta DVD)

Książki & Multimedia > Filmy Video

Opis - Petter Nass twórca `ELLING`, najlepszego filmu w plebiscycie publiczności Warszawskiego Festiwalu Filmowego, zaprasza na pasjonującą opowieść zainspirowaną prawdziwymi wydarzeniami. Kwiecień 1940 roku, początek II wojny światowej. Na norweskim niebie przypadkowo spotykają się dwa wrogie samoloty: brytyjski i niemiecki. Dochodzi do starcia, w wyniku którego obie załogi nie mogą wrócić do swoich baz i zmuszone są do przetrwania w nieprzyjaznym pustkowiu podczas brutalnej zimy. Muszą walczyć by przeżyć i wrócić do wojny - i znów walczyć ze sobą. Chociaż wojna uczyniła z nich wrogów, wzajemna chęć przetrwania prowadzi do nieprawdopodobnych przyjaźni, a zasady wojny przestają mieć znaczenie. Obok największych gwiazd skandynawskiego kina, w jednej z głównych ról wystąpił Rupert Grint, odtwórca postaci Rona z serii filmów `Harry Potter` oraz David Kross odtwórca roli młodego Micheala Berga w oscarowym dramacie `Lektor`. Nazwa - Śniegi wojny Oryginalny tytuł - Into The White Wydawca - SPI/ Kino Świat Kod EAN - 5906190322067 Rok wydania - 2013 Nośnik - Płyta DVD Podatek VAT - 23% Premiera - 2013-01-17

Sklep: InBook.pl

Szalone oczka Dzika dżungla Naklejkowe przygody - Praca zbiorowa - 2849730571

10,51 zł

Szalone oczka Dzika dżungla Naklejkowe przygody - Praca zbiorowa

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Przygotuj się na wspaniałą zabawę w tajemniczej dżungli! W tej książce znajdziesz zagadki, gry i ponad 250 naklejek, które nie pozwolą na chwilę nudy żadnemu wielbicielowi egzotycznych podróży. W serii także: Wesoła wieś, Zwierzaki. Nazwa - Szalone oczka Dzika dżungla Naklejkowe przygody Autor - Praca zbiorowa Oprawa - Miękka Wydawca - Olesiejuk Kod ISBN - 9788327457578 Kod EAN - 9788327457578 Rok wydania - 2017 Język - polski Seria wydawnicza - Szalone oczka Format - 21.5x27.0cm Ilość stron - 16 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

szukaj w Kangoo ksiegarnia elpat com metoda 18 struktur wyrazowych struktura 3 4 24436

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z ksiegarnia elpat com metoda 18 struktur wyrazowych struktura 3 4 24436

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.045, t2=0, t3=0, t4=0.015, t=0.045

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2024 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER