papiera4 gra towarzyska 5 sekund 14776

- znaleziono 93 produkty w 42 sklepach

5 Sekund 2.0 Edycja 2019 TREFL - 2867956231

92,35 zł

5 Sekund 2.0 Edycja 2019 TREFL Trefl

Gry towarzyskie

Gra towarzyska 5 Sekund edycja specjalna 2019 Wszystkie pytania zostały stworzone przez graczy, dla graczy! Dodatkowa pula pustych kart, pozwoli Wam urozmaicić rozgrywkę własnymi pytaniami. Postarajcie się, aby były zaskakujące, zabawne i oryginalne. Gracze ustawiają na środku pudełko z kartami i losują pytanie, na które odpowiada gracz siedzący na Gorącym Krześle. Kiedy usłyszy pytanie, wystartuje czasomierz odmierzający dokładnie 5 sekund przeznaczonych na udzielenie 3 poprawnych odpowiedzi. Zrób to jednocześnie: wymyśl odpowiedzi, kontroluj czas i postaraj się nie skupiać na rozpraszających kulkach przesuwających się po spirali czasomierza. W przypływie adrenaliny możesz nie wiedzieć, czy na pewno udzieliłeś poprawnych odpowiedzi - nie przejmuj się, Twoi przeciwnicy chętnie to ocenią! Jeśli Ci się udało, przesuwasz swój pionek w stronę mety. Jeśli się pomyliłeś albo nie udzieliłeś 3 odpowiedzi, pytanie przechodzi na następnego gracza. Zrobi się gorąco, bo odpowiedzi nie mogą się powtarzać. Wygrywa ten, komu uda się najszybciej przejść planszę. Gracze mogą posłużyć się kartami, dzięki którym zamienią pytanie lub przekażą je przeciwnikowi. Decyzję trzeba podjąć w 5 sekund: grać, czy ryzykować, że przeciwnik odpowie poprawnie? Uważaj w strefie zagrożenia - jeśli tu jesteś, nie możesz być pewien, czy zaraz znajdziesz się na mecie, czy stracisz kolejkę. Pewne jest, że będziesz się świetnie bawić! Wymiary opakowania: 26x26x8cm Wiek: 8+ Liczba graczy: 3-6 W zestawie do gry: 372 karty z pytaniami ( 744 pytania ) 6 kart "Następny"  6 kart "Zmiana" 6 pionków specjalny czasomierz plansza do gry plastikowe pudełko instrukcja

Sklep: ksiegarnia-marki.pl

5 sekund Harry Potter Trefl - 2873816890

102,61 zł

5 sekund Harry Potter Trefl Trefl

Gry towarzyskie

Stajesz właśnie do niesamowitego turnieju, w którym masz szansę nie tylko wykazać się znajomością zaklęć, eliksirów czy znanych w czarodziejskim świecie bohaterów, ale też udowodnić, że umiesz szybko wyczarować poprawne odpowiedzi na nawet najbardziej zaskakujące pytania ze świata Harry'ego Pottera. 5 sekund Harry Potter przypadnie Ci do gustu! Kultowa gra towarzyska to rozgrywka, w której masz tylko 5 sekund, żeby dobrze odpowiedzieć na pytanie. Wylosuj kartę i odliczaj czas za pomocą specjalnego czasomierza. Do dzieła!

Sklep: ksiegarnia-marki.pl

20 sekund challenge 01934 TREFL - 2867736225

88,49 zł

20 sekund challenge 01934 TREFL Trefl

Pozosta

Gra 20 sekund challenge, Trefl Gra 20 sekund challenge to ponad 400 zwariowanych wyzwa

Sklep: CloudProfit

20 sekund challenge - 2871849435

79,99 zł

20 sekund challenge Trefl

Root/Gry Planszowe i Towarzyskie/Gry Imprezowe/5 Sekund

20 sekund challenge, Niesamowita gra towarzyska, która rozśmieszy Was do łez!

Sklep: Xjoy.pl

GRA EDUKACYJNA BYSTRE OCZKO - 2845298761

39,00 zł

GRA EDUKACYJNA BYSTRE OCZKO ADAMIGO

DLA DZIECI / Bilnik Zabawki / Gry / Gry edukacyjne

Gra Bystre Oczko od firmy Adamigo to świetna gra towarzyska dla najmłodszych. Mądra, atrakcyjna graficznie i starannie wykonana gra przeznaczona dla młodszych dzieci. Gra wyrabia spostrzegawczość, refleks, pamięć, ćwiczy analizę wzrokową i słuchową. Naucza rozróżniać kolory i nazywać przedmioty.   Zestaw zawiera 8 różnych gier edukacyjnych dla twojego dziecka. 1. BYSTRE OCZKO: Na stole należy rozłożyć cztery plansze stroną z czerwonym ćwierćkołem, w taki sposób, aby powstała duża plansza, na środku której będzie widniało czerwone koło. Do gry może usiąść od 2 do 8 graczy. Osoba prowadząca losuje po jednym tafelku i umieszcza w środku koła obrazkiem do góry. Gracze szukają na planszy takiego samego obrazka, i to dziecko, które odnajdzie obrazek, podnosi rękę do góry i mówi głośno "MAM". Osoba prowadząca prosi o wskazanie obrazka na planszy. Jeżeli obrazki są identyczne, przekazuje plakietkę dziecku, które pierwsze odnalazło obrazek. gracz który zgromadzi najwięcej tafelków otrzymuje tytuł BYSTREGO OCZKA. 2. SKOJARZENIA: Grę prowadzi się tak samo jak bystre oczko, z tym wyjątkiem, że osoba prowadząca grę, losując tafelek, opisuje znajdujący się na nim przedmiot.Po czym kładzie tafelek rysunkiem do dołu na czerwonym kole. To z dzieci które na podstawie opisu odnajdzie przedmiot na planszy, podnosi rękę i komunikuje "MAM". Jeżeli obrazek i plakietka są identyczne, plakietka przypada dziecku. Gra toczy się do chwili, aż w pudełku zabraknie tafelków. Gracze po obliczeniu swoich tafelków, wyłaniają zwycięzcę gry. 3. BINGO OBRAZKOWE: W grze może brać udział od 2 do 4 graczy. gracze rozkładają przed sobą plansze. Jeden z graczy losuje z pudełka tafelki i umieszcza na stole w taki sposób, aby wszyscy gracze widzieli wylosowany obrazek. To z dzieci, które pierwsze ułoży w dowolnym kierunku cztery plakietki podrząd: pionowo, poziomo lub na skos wygrywa. 4. BINGO SKOJARZENIA:  Gra przebiega podobnie w jak w bingo obrazkowe, z tym wyjątkiem, że po wylosowaniu tafelka prowadzący grę opisuje obrazek. ten z graczy, który odnajdzie obrazek odpowiadający opisowi odwraca tefelek obrazkiem do góry. Jeżeli tafelek odpowiada obrazkowi na planszy gracza, tafelek przypada graczowi. Jeżeli okaże się, że zawodnik mylnie skojarzył obrazek, musi oddać prowadzącemu jeden z tafelków ze swojej planszy. Ten z graczy, któremu pierwszemu uda sie ułożyć cztery tafelki w jednym rzędzie obok siebie lub po ukosie, jest zwycięzcą. 5. BINGO OCZKO: W grze bierze udział od 2 do 4 graczy. Gra przebiega w sposób jak w grze bingo obrazkowe z tym, że zwycięzcą zostaje ten z graczy, który pierwszy zgromadzi na planszy 21 plakietek, czyli oczko. 6. ZGADULA:  W grze bierze udział dziecko lub grupa graczy.  Osoba prowadząca losuje tafelek a następnie opisuje przedmiot lub osobę na nim narysowaną, w taki sposób aby dzieci mogły się zorientować co przedstawia obrazek. Dziecko które odgadnie co znajduję się na tafelku zdobywa tafelek.  Zwycięzcą zostaje dziecko które uzbiera jak największą ilość tafelków. 7. SOKOLE OCZKO: Gra dla 3-4 graczy. Każdy uczestnik gry losuje jedną z plansz z czerwonym ćwierćkołem i kładzie przed sobą na stole, w taki sposób, żeby pozostaje z dzieci widziały również jego planszę. Jedną z plansz umieszcza się na środku, w taki sposób, aby każdy z uczestników gry mógł ja widzieć. Prowadzący losuję tafelek i pokazuje każdemu z graczy. Ale chowa po 5 sekundach. Każdy z graczy szuka tego przedmiotu najpierw u siebie na planszy i jeżeli go nie znajdzie na swojej planszy szuka na planszach u pozostałych grających. Jeżeli znajdzie podnosi rękę i mówi "MAM". W tedy prowadzący udziela głosu graczowi, który się zgłosił i sprawdza, czy odpowiedź jest prawidłowa. Jeżeli odpowiedź jest prawidłowa gracz otrzymuje tafelek od prowadzącego. Jeżeli gracz znajdzie na planszy innego gracza obrazek otrzymuje tafelek oraz zabiera jeden tafelek innemu graczowi.  Gracz który zgromadzi najwięcej tafelków wyrywa. 8. NIBY LOTEK: W grę może grać od 2 do 4 osób.  Każdy z graczy otrzymuje planszę z napisem BINGO. Prowadzący rozdaje po 25 kart. gracze układają karty rysunkami do dołu. Na znak prowadzącego odkrywają swoje karty i szukają odpowiedników na planszy. To z dzieci, które pierwsze znajdzie u siebie 6 rysunków i przykryje je kartami, wygrywa.   ZAWARTOŚĆ: - 4 dwustronne plansze do gry - 210 dwustronnych tafelków o wymiarze 4,2 x 4,2 cm - instrukcja gry.   WIEK: powyżej 3 lat   LICZBA GRACZY: 1-8   WYMIARY: opakowania: 22 x 37 x 5 cm   ZASILANIE: nie dotyczy   UWAGI: Gra nie jest przeznaczona dla dzieci poniżej 3 roku życia zawiera małe elementy które mogą zostać połknięte.

Sklep: bilnikportalhandlowy.com.pl

GRA EDUKACYJNA BYSTRE OCZKO - 2864698865

57,00 zł

GRA EDUKACYJNA BYSTRE OCZKO ADAMIGO

GRY/ PUZZLE

BYSTRE OCZKO Wspania

Sklep: Dziecka-Czar

GRA EDUKACYJNA BYSTRE OCZKO - 2841304756

46,95 zł

GRA EDUKACYJNA BYSTRE OCZKO adamigo

Gry planszowe

Gra Bystre Oczko od firmy Adamigo to świetna gra towarzyska dla najmłodszych.Mądra, atrakcyjna graficznie i starannie wykonana gra przeznaczona dla młodszych dzieci.Gra wyrabia spostrzegawczość, refleks, pamięć, ćwiczy analizę wzrokową i słuchową.Naucza rozróżniać kolory i nazywać przedmioty. Zestaw zawiera 8 różnych gier edukacyjnych dla twojego dziecka.1. BYSTRE OCZKO:Na stole należy rozłożyć cztery plansze stroną z czerwonym ćwierćkołem, w taki sposób, aby powstała duża plansza, na środku której będzie widniało czerwone koło. Do gry może usiąść od 2 do 8 graczy.Osoba prowadząca losuje po jednym tafelku i umieszcza w środku koła obrazkiem do góry. Gracze szukają na planszy takiego samego obrazka, i to dziecko, które odnajdzie obrazek, podnosi rękę do góry i mówi głośno "MAM". Osoba prowadząca prosi o wskazanie obrazka na planszy. Jeżeli obrazki są identyczne, przekazuje plakietkę dziecku, które pierwsze odnalazło obrazek. gracz który zgromadzi najwięcej tafelków otrzymuje tytuł BYSTREGO OCZKA.2. SKOJARZENIA:Grę prowadzi się tak samo jak bystre oczko, z tym wyjątkiem, że osoba prowadząca grę, losując tafelek, opisuje znajdujący się na nim przedmiot.Po czym kładzie tafelek rysunkiem do dołu na czerwonym kole.To z dzieci które na podstawie opisu odnajdzie przedmiot na planszy, podnosi rękę i komunikuje "MAM". Jeżeli obrazek i plakietka są identyczne, plakietka przypada dziecku. Gra toczy się do chwili, aż w pudełku zabraknie tafelków. Gracze po obliczeniu swoich tafelków, wyłaniają zwycięzcę gry.3. BINGO OBRAZKOWE:W grze może brać udział od 2 do 4 graczy. gracze rozkładają przed sobą plansze. Jeden z graczy losuje z pudełka tafelki i umieszcza na stole w taki sposób, aby wszyscy gracze widzieli wylosowany obrazek. To z dzieci, które pierwsze ułoży w dowolnym kierunku cztery plakietki podrząd: pionowo, poziomo lub na skos wygrywa.4. BINGO SKOJARZENIA: Gra przebiega podobnie w jak w bingo obrazkowe, z tym wyjątkiem, że po wylosowaniu tafelka prowadzący grę opisuje obrazek. ten z graczy, który odnajdzie obrazek odpowiadający opisowi odwraca tefelek obrazkiem do góry. Jeżeli tafelek odpowiada obrazkowi na planszy gracza, tafelek przypada graczowi. Jeżeli okaże się, że zawodnik mylnie skojarzył obrazek, musi oddać prowadzącemu jeden z tafelków ze swojej planszy. Ten z graczy, któremu pierwszemu uda sie ułożyć cztery tafelki w jednym rzędzie obok siebie lub po ukosie, jest zwycięzcą.5. BINGO OCZKO:W grze bierze udział od 2 do 4 graczy.Gra przebiega w sposób jak w grze bingo obrazkowe z tym, że zwycięzcą zostaje ten z graczy, który pierwszy zgromadzi na planszy 21 plakietek, czyli oczko.6. ZGADULA: W grze bierze udział dziecko lub grupa graczy. Osoba prowadząca losuje tafelek a następnie opisuje przedmiot lub osobę na nim narysowaną, w taki sposób aby dzieci mogły się zorientować co przedstawia obrazek. Dziecko które odgadnie co znajduję się na tafelku zdobywa tafelek. Zwycięzcą zostaje dziecko które uzbiera jak największą ilość tafelków.7. SOKOLE OCZKO:Gra dla 3-4 graczy.Każdy uczestnik gry losuje jedną z plansz z czerwonym ćwierćkołem i kładzie przed sobą na stole, w taki sposób, żeby pozostaje z dzieci widziały również jego planszę. Jedną z plansz umieszcza się na środku, w taki sposób, aby każdy z uczestników gry mógł ja widzieć.Prowadzący losuję tafelek i pokazuje każdemu z graczy. Ale chowa po 5 sekundach. Każdy z graczy szuka tego przedmiotu najpierw u siebie na planszy i jeżeli go nie znajdzie na swojej planszy szuka na planszach u pozostałych grających. Jeżeli znajdzie podnosi rękę i mówi "MAM". W tedy prowadzący udziela głosu graczowi, który się zgłosił i sprawdza, czy odpowiedź jest prawidłowa.Jeżeli odpowiedź jest prawidłowa gracz otrzymuje tafelek od prowadzącego. Jeżeli gracz znajdzie na planszy innego gracza obrazek otrzymuje tafelek oraz zabiera jeden tafelek innemu graczowi. Gracz który zgromadzi najwięcej tafelków wyrywa.8. NIBY LOTEK:W grę może grać od 2 do 4 osób. Każdy z graczy otrzymuje planszę z napisem BINGO.Prowadzący rozdaje po 25 kart.gracze układają karty rysunkami do dołu. Na znak prowadzącego odkrywają swoje karty i szukają odpowiedników na planszy. To z dzieci, które pierwsze znajdzie u siebie 6 rysunków i przykryje je kartami, wygrywa. ZAWARTOŚĆ:- 4 dwustronne plansze do gry- 210 dwustronnych tafelków o wymiarze 4,2 x 4,2 cm- instrukcja gry. WIEK:powyżej 3 lat LICZBA GRACZY:1-8 WYMIARY:opakowania: 22 x 37 x 5 cm ZASILANIE:nie dotyczy UWAGI:Gra nie jest przeznaczona dla dzieci poniżej 3 roku życia zawiera małe elementy które mogą zostać połknięte....

Sklep: sklep-zabawki-dla-dzieci.pl

GRA EDUKACYJNA BYSTRE OCZKO - 2843999450

40,77 zł

GRA EDUKACYJNA BYSTRE OCZKO ADAMIGO

Zabawki > Gry > Gry edukacyjne

Gra Bystre Oczko od firmy Adamigo to świetna gra towarzyska dla najmłodszych. Mądra, atrakcyjna graficznie i starannie wykonana gra przeznaczona dla młodszych dzieci. Gra wyrabia spostrzegawczość, refleks, pamięć, ćwiczy analizę wzrokową i słuchową. Naucza rozróżniać kolory i nazywać przedmioty.   Zestaw zawiera 8 różnych gier edukacyjnych dla twojego dziecka. 1. BYSTRE OCZKO: Na stole należy rozłożyć cztery plansze stroną z czerwonym ćwierćkołem, w taki sposób, aby powstała duża plansza, na środku której będzie widniało czerwone koło. Do gry może usiąść od 2 do 8 graczy. Osoba prowadząca losuje po jednym tafelku i umieszcza w środku koła obrazkiem do góry. Gracze szukają na planszy takiego samego obrazka, i to dziecko, które odnajdzie obrazek, podnosi rękę do góry i mówi głośno "MAM". Osoba prowadząca prosi o wskazanie obrazka na planszy. Jeżeli obrazki są identyczne, przekazuje plakietkę dziecku, które pierwsze odnalazło obrazek. gracz który zgromadzi najwięcej tafelków otrzymuje tytuł BYSTREGO OCZKA. 2. SKOJARZENIA: Grę prowadzi się tak samo jak bystre oczko, z tym wyjątkiem, że osoba prowadząca grę, losując tafelek, opisuje znajdujący się na nim przedmiot.Po czym kładzie tafelek rysunkiem do dołu na czerwonym kole. To z dzieci które na podstawie opisu odnajdzie przedmiot na planszy, podnosi rękę i komunikuje "MAM". Jeżeli obrazek i plakietka są identyczne, plakietka przypada dziecku. Gra toczy się do chwili, aż w pudełku zabraknie tafelków. Gracze po obliczeniu swoich tafelków, wyłaniają zwycięzcę gry. 3. BINGO OBRAZKOWE: W grze może brać udział od 2 do 4 graczy. gracze rozkładają przed sobą plansze. Jeden z graczy losuje z pudełka tafelki i umieszcza na stole w taki sposób, aby wszyscy gracze widzieli wylosowany obrazek. To z dzieci, które pierwsze ułoży w dowolnym kierunku cztery plakietki podrząd: pionowo, poziomo lub na skos wygrywa. 4. BINGO SKOJARZENIA:  Gra przebiega podobnie w jak w bingo obrazkowe, z tym wyjątkiem, że po wylosowaniu tafelka prowadzący grę opisuje obrazek. ten z graczy, który odnajdzie obrazek odpowiadający opisowi odwraca tefelek obrazkiem do góry. Jeżeli tafelek odpowiada obrazkowi na planszy gracza, tafelek przypada graczowi. Jeżeli okaże się, że zawodnik mylnie skojarzył obrazek, musi oddać prowadzącemu jeden z tafelków ze swojej planszy. Ten z graczy, któremu pierwszemu uda sie ułożyć cztery tafelki w jednym rzędzie obok siebie lub po ukosie, jest zwycięzcą. 5. BINGO OCZKO: W grze bierze udział od 2 do 4 graczy. Gra przebiega w sposób jak w grze bingo obrazkowe z tym, że zwycięzcą zostaje ten z graczy, który pierwszy zgromadzi na planszy 21 plakietek, czyli oczko. 6. ZGADULA:  W grze bierze udział dziecko lub grupa graczy.  Osoba prowadząca losuje tafelek a następnie opisuje przedmiot lub osobę na nim narysowaną, w taki sposób aby dzieci mogły się zorientować co przedstawia obrazek. Dziecko które odgadnie co znajduję się na tafelku zdobywa tafelek.  Zwycięzcą zostaje dziecko które uzbiera jak największą ilość tafelków. 7. SOKOLE OCZKO: Gra dla 3-4 graczy. Każdy uczestnik gry losuje jedną z plansz z czerwonym ćwierćkołem i kładzie przed sobą na stole, w taki sposób, żeby pozostaje z dzieci widziały również jego planszę. Jedną z plansz umieszcza się na środku, w taki sposób, aby każdy z uczestników gry mógł ja widzieć. Prowadzący losuję tafelek i pokazuje każdemu z graczy. Ale chowa po 5 sekundach. Każdy z graczy szuka tego przedmiotu najpierw u siebie na planszy i jeżeli go nie znajdzie na swojej planszy szuka na planszach u pozostałych grających. Jeżeli znajdzie podnosi rękę i mówi "MAM". W tedy prowadzący udziela głosu graczowi, który się zgłosił i sprawdza, czy odpowiedź jest prawidłowa. Jeżeli odpowiedź jest prawidłowa gracz otrzymuje tafelek od prowadzącego. Jeżeli gracz znajdzie na planszy innego gracza obrazek otrzymuje tafelek oraz zabiera jeden tafelek innemu graczowi.  Gracz który zgromadzi najwięcej tafelków wyrywa. 8. NIBY LOTEK: W grę może grać od 2 do 4 osób.  Każdy z graczy otrzymuje planszę z napisem BINGO. Prowadzący rozdaje po 25 kart. gracze układają karty rysunkami do dołu. Na znak prowadzącego odkrywają swoje karty i szukają odpowiedników na planszy. To z dzieci, które pierwsze znajdzie u siebie 6 rysunków i przykryje je kartami, wygrywa.   ZAWARTOŚĆ: - 4 dwustronne plansze do gry - 210 dwustronnych tafelków o wymiarze 4,2 x 4,2 cm - instrukcja gry.   WIEK: powyżej 3 lat   LICZBA GRACZY: 1-8   WYMIARY : opakowania: 22 x 37 x 5 cm   ZASILANIE : nie dotyczy   UWAGI : Gra nie jest przeznaczona dla dzieci poniżej 3 roku życia zawiera małe elementy które mogą zostać połknięte.

Sklep: zabawkidzieci.pl

Matematyka Geometria zbiór zadań Kiełbasa - Andrzej Kiełbasa - 2858092554

16,74 zł

Matematyka Geometria zbiór zadań Kiełbasa - Andrzej Kiełbasa

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Zbiór zawiera 582 zadania z planimetrii i 248 zadań ze stereometrii o bardzo zróżnicowanym stopniu trudności. Zaletą zbioru jest duża liczba zadań stosunkowo prostych, przeznaczonych dla ucznia o przeciętnych zainteresowaniach i uzdolnieniach matematycznych. Poszczególne rozdziały i podrozdziały rozpoczynają się od podania podstawowych definicji, wzorów i twierdzeń.Do wszystkich zadań podano odpowiedzi. Nazwa - Matematyka Geometria zbiór zadań Kiełbasa Autor - Andrzej Kiełbasa Oprawa - Miękka Wydawca - Wydawnictwo 2000 Kod ISBN - 9788392183785 Kod EAN - 9788392183785 Wydanie - 2 Rok wydania - 2009 Format - 16,5 x 23,5 cm Ilość stron - 132 Szkoła - Szkoła średnia Typ podręcznika - Książka pomocnicza Przedmiot - Matematyka Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Pochodne instrumenty kredytowe - Izabela Pruchnicka-Grabias - 2854109292

51,27 zł

Pochodne instrumenty kredytowe - Izabela Pruchnicka-Grabias

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Książka, posiadająca istotne walory praktyczne, jest pierwszą pozycją polskiej autorki w tak kompleksowy sposób analizującą nie tylko istotę funkcjonowania kredytowych instrumentów pochodnych, ale również modele ich wyceny, doskonalenie których autorka słusznie uznaje za kluczowe dla rozwoju tego rynku. Niewątpliwą zaletą opracowania jest mnogość przykładów, przeprowadzających Czytelnika przez kolejne etapy szacowania wartości omawianych struktur i tworzących idealną bazę dla zrozumienia konstrukcji tych złożonych produktów. Prof. zw. dr hab. Janusz Soboń Publikacja stanowi cenne kompendium wiedzy zarówno dla praktyków rynku finansowego, jak i studentów oraz słuchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich, jak również dla pracowników nauki zainteresowanych wdrażaniem metod kwantyfikacji ryzyka kredytowego w praktykę. Prof. nadzw. SGH dr hab. Paweł Niedziółka Nazwa - Pochodne instrumenty kredytowe Autor - Izabela Pruchnicka-Grabias Oprawa - Miękka Wydawca - CeDeWu Kod ISBN - 9788375563733 Kod EAN - 9788375563733 Wydanie - 1 Rok wydania - 2011 Język - polski Format - 16.5x23.0cm Ilość stron - 280 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Między niebem a piekłem - Grzegorz Polaczek - 2854925337

21,12 zł

Między niebem a piekłem - Grzegorz Polaczek

Książki & Multimedia > Książki

Opis - "Między niebem a piekłem" to porywająca opowieść o dwóch banitach zesłanych na Ziemię: diable Seth'ie i aniele Bartłomieju. Przypadkowe spotkanie powoduje, iż ze względu na obopólne korzyści, postanawiają zamieszkać razem. Książka opowiada o wspólnych wysiłkach, które mają doprowadzić ich z powrotem do domu, gdzie nie będą musieli mierzyć się z codziennymi problemami życia na Ziemi. Nazwa - Między niebem a piekłem Autor - Grzegorz Polaczek Oprawa - Miękka Wydawca - Novae Res Kod ISBN - 9788377222300 Kod EAN - 9788377222300 Rok wydania - 2011 Język - polski Format - 12.0x19.5cm Ilość stron - 236 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Niezrównana elegancja - Maria Maccari - 2836937697

53,74 zł

Niezrównana elegancja - Maria Maccari

Książki & Multimedia > Książki

Opis - "Suknia balowa musi przypominać marzenie senne i przeobrażać kobietę w istotę z tego wymiaru" stwierdził kiedyś Christian Dior, dodając iż każda kobieta powinna mieć w szafie przynajmniej jedną suknię balową, gdyż to "znakomicie wpływa na jej morale". Nie ulega wątpliwości, iż posiadanie takiej kreacji potrafi zdziałać cuda dla zdrowia psychicznego również współczesnych kobiet, kilkadziesiąt lat po tym, jak francuski krawiec haute couture przelał te słowa na papier. Kiedy to pisał, suknie wieczorowe wciąż były dla kobiet z towarzystwa symbolem statusu, a przebranie się do kolacji normą de rigueur. Od tego czasu wiele się zmieniło. Jednak ten element garderoby zachował pewien stopień ekskluzywności - gdyż nadal ma w sobie coś z marzenia sennego - a jednocześnie przeszedł swoisty proces "demokratyzacji". "Niezrównana elegancja" to książka o wiecznym pragnieniu piękna i ekskluzywności. Nazwa - Niezrównana elegancja Autor - Maria Maccari Oprawa - Twarda Wydawca - Olesiejuk Kod ISBN - 9788327433954 Kod EAN - 9788327433954 Rok wydania - 2015 Język - polski Format - 25.5x30.0cm Ilość stron - 240 Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-11-21

Sklep: InBook.pl

Przewodnik po metafizyce - Sebastian Tomasz Kołodziejczyk (red.) - 2837041498

47,07 zł

Przewodnik po metafizyce - Sebastian Tomasz Kołodziejczyk (red.)

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Przewodniki po filozofii to pierwsza w Polsce seria książkowa, której celem jest zdanie sprawy z aktualnego stanu badań naukowych w zakresie wszystkich dyscyplin filozoficznych. Każda pozycja w serii jest zbiorem esejów autorstwa czołowych polskich znawców przedmiotu reprezentujących różne ośrodki akademickie. Adresatami serii są zarówno wykładowcy i studenci filozofii, jak i szersze grono miłośników filozofii, stąd obok dbałości o merytoryczną jakość tekstów, redaktorom serii przyświeca troska o ich jasność i przystępność. Oprócz uporządkowanej prezentacji najważniejszych wątków toczonych dziś filozoficznych debat Czytelnik otrzymuje obszerne wskazówki bibliograficzne, z uwzględnieniem najnowszych publikacji na dany temat.Redaktorzy serii: Sebastian Tomasz Kołodziejczyk & Janusz SalamonPrzewodnik po metafizyce to zbiór artykułów prezentujących najnowsze stany badań nad bogatą problematyką metafizyczną we współczesnej filozofii. Niewątpliwą zaletą Przewodnika jest to, że jego Autorzy przekonująco pokazują, iż wiele problemów tradycyjnej filozofii zostało w wieku XX i XXI podjętych i opracowanych na nowo, głównie dzięki temu, że filozofia analityczna potrafiła przezwyciężyć swoje antymetafizyczne nastawienie. Dodatkowo Autorzy umiejętnie łączą tradycję kontynentalną z analityczną, by w ten sposób zaznaczyć unikalną wartość metafizyki jako dyscypliny uniwersalnej.Redaktor tomu: Sebastian Tomasz KołodziejczykKsiążka, którą łaskawy Czytelnik obecnie otrzymuje, jest świadectwem zainteresowań metafizycznych młodszego pokolenia filozofów polskich. Ich inspiracje są różne, łączy ich jednak fascynacja problematyką metafizyczną i rzetelność w jej podejmowaniu. Dzięki różnorodności propozycji książka stanowi dobry przegląd tego, co dziś w filozofii, także polskiej, się dzieje. Przewodniczący Rady Naukowej Serii: Władysław Stróżewski Nazwa - Przewodnik po metafizyce Autor - Sebastian Tomasz Kołodziejczyk (red.) Oprawa - Miękka Wydawca - WAM Kod ISBN - 9788375057485 Kod EAN - 9788375057485 Rok wydania - 2011 Język - polski Seria wydawnicza - Przewodniki po filozofii Format - 15.5x23.0cm Ilość stron - 636 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Big Science 1 SB - Praca zbiorowa - 2858082568

45,50 zł

Big Science 1 SB - Praca zbiorowa

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Explore, learn, and discover science through EnglishWith Big Science you will learn to see and understand the world in new ways. Ask questions, gather information, test your ideas, and record your findings and you will become a scientist in no time! Nazwa - Big Science 1 SB Autor - Praca zbiorowa Wydawca - Pearson Central Europe Kod ISBN - 9781292144351 Kod EAN - 9781292144351 Rok wydania - 2016 Format - 21,5x27,5 cm Ilość stron - 120 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Mój sługa Ezra - Maciej Żytowiecki - 2836958919

22,87 zł

Mój sługa Ezra - Maciej Żytowiecki

Książki & Multimedia > Książki

Opis - akbyście się czuli, gdyby w Waszej głowie ktoś ukrył bombę atomową? Albo coś znacznie bardziej niebezpiecznego? Jesień 1939 roku. Po latach burzliwej kariery chicagowski detektyw Ezra odlicza miesiące pozostałe do upragnionej emerytury. Wciąż tańczy na krawędzi brzytwy, unikając rzeczy gorszych od śmierci, jednak ktoś zna jego tajemnicę i sielanka przy boku Olgi może wkrótce dobiec końca. Komisarz Mills domaga się postępów w sprawie Karla Zuty, jednego z dawnych przybocznych Wielkiego Ala Tymczasem coś kołacze w umyśle Ezry, stalowe pazury drapią ściany czaszki. Głos skrytego przed ludzkim okiem Złego domaga się posłuszeństwa. Od mrocznych zaułków rodem z tradycji powieści noir i hardboiled po najodleglejszą planetę kosmosu. Od bezlitosnych gangsterów po wszechpotężne istoty, dla których życie ludzkie znaczy tyle, co nic. Czy najwredniejszy gliniarz Chicago ma szansę ujść z życiem w pojedynku sił mogących wpłynąć na los świata? Nazwa - Mój sługa Ezra Autor - Maciej Żytowiecki Oprawa - Miękka Wydawca - Oficynka Kod ISBN - 9788364307423 Kod EAN - 9788364307423 Wydanie - 1 Rok wydania - 2015 Język - polski Format - 12.5x19.5cm Ilość stron - 314 Podatek VAT - 5% Premiera - 2017-06-16

Sklep: InBook.pl

szukaj w Kangoo papiera4 gra towarzyska 5 sekund 14776

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z papiera4 gra towarzyska 5 sekund 14776

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.038, t2=0, t3=0, t4=0.015, t=0.038

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2024 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER