kontrolki programistyczne telerik

- znaleziono 103 produkty w 17 sklepach

C# 3.0 dla .NET 3.5. Księga eksperta - 2823033234

156,45 zł

C# 3.0 dla .NET 3.5. Księga eksperta Helion

Informatyka > Programowanie

Kompletne źródło wiedzy na temat C# i .NET! Jak tworzyć interfejs użytkownika? Jak uzyskać dostęp do danych z wykorzystaniem LINQ? Jak wdrażać napisany kod? C# to jeden z głównych języków, który możesz wykorzystać jeżeli chcesz tworzyć rozwiązania dla platformy .NET. Jego Nnajnowsza wersja 3.0 wniosła wprowadziła wiele udoskonaleń nowości takich jak , a wśród nich: typy domniemane, typy anonimowe, uproszczone inicjowanie obiektów oraz nowe słowa kluczowe ułatwiające korzystanie z zapytań SQL. Jednak oprócz tych nowości, w książce znajdziesz również wyczerpujący opis wszystkich elementów języka C# - począwszy od składni, skończywszy na wdrażaniu kodu. Nawiązując do najlepszych tradycji tej serii "Księga eksperta" książka "C# 3.0. Księga eksperta " stanowi kompletne źródło wiedz na temat języka C# oraz platformy .NET w wersji 3.5.Joe Mayo podzielił książkę na dziesięć głównych części. Wśród nich znajdziesz te poświęcone podstawom języka C#. Dowiesz się zatem, co to jest tak naprawdę platforma .NET, poznasz środowisko programistyczne Visual Studio 2008 oraz zaznajomisz się z jego e elementami, składnią, wyrażeniami i instrukcjami języka C#. Część pierwsza tworzy podwaliny Twojej przygody z C# i platformą .NET. Kolejne części zawierają coraz bardziej zaawansowaną wiedzę. Szczególną uwagę warto zwrócić na te poświęcone programowaniu obiektowemu, dostępowi do danych z wykorzystaniem LINQ, tworzeniu interfejsu użytkownika czy też wdrażaniu kodu. Jeżeli jesteś programistą C# lub chcesz rozpocząć przygodę z tym językiem i platformą .NET jest to obowiązkowa pozycja w Twojej biblioteczce! Wprowadzenie do platformy .NET Środowisko programistyczne Visual Studio 2008 Zasady komentowania kodu Operatory języka C# Różnica pomiędzy typami referencyjnymi i wartościowymi Operacje na łańcuchach Tablice oraz typy wyliczane Obiekty w C# Obsługa błędów i sytuacji wyjątkowych Programowanie oparte o zdarzenia Przestrzenie nazw Wykorzystanie klas abstrakcyjnych i interfejsów Zarządzanie czasem życia obiektów Wykorzystanie wyrażeń lambda i drzew wyrażeń Dostęp do danych z wykorzystaniem LINQ Zarządzanie danymi z wykorzystaniem ADO.NET Praca z plikami XML Tworzenie interfejsu użytkownika Tworzenie interfejsu użytkownika opartego o strony internetowe Wykorzystanie ASP.NET Komunikacja sieciowa Projektowanie aplikacji Zasady tworzenia systemów wielowarstwowych Zarządzanie procesami i wątkami Wdrażanie kodu Zabezpieczanie kodu Przygotowywanie pakietów instalacyjnych Twórz zaawansowane rozwiązania wykorzystując najlepsze narzędzia! Wstęp (31) Część I: Podstawy języka C# (37) Rozdział 1. Wprowadzenie do platformy .NET (39) Co to jest .NET (40) Wspólne środowisko uruchomieniowe (CLR) (42) Dlaczego wspólne środowisko uruchomieniowe jest ważne? (42) Możliwości CLR (43) Proces uruchamiania CLR (43) Biblioteka klas platformy .NET (FCL) (46) C# i inne języki platformy .NET (47) Wspólny system typów (CTS) (48) Specyfikacja wspólnego języka (CLS) (49) Podsumowanie (49) Rozdział 2. Wprowadzenie do języka C# i środowiska Visual Studio 2008 (51) Budowanie prostego programu w języku C# (52) Tworzenie projektu w środowisku Visual Studio 2008 (VS2008) (56) Uruchamianie kreatora nowego projektu (57) Rozwiązania i projekty (60) Kodowanie w środowisku VS2008 (60) Budowanie i uruchamianie aplikacji (63) Ustawianie opcji kompilatora (66) Komentowanie kodu (67) Komentarze wielowierszowe (67) Komentarze jednowierszowe (67) Komentarze dokumentacji w standardzie XML (68) Identyfikatory i słowa kluczowe (70) Identyfikatory (70) Słowa kluczowe (71) Konwencje i styl (73) Zmienne i typy (73) Zmienne (73) Typy proste (75) Typ łańcuchowy (79) Przypisanie oznaczone (80) Komunikacja z programami (80) Komunikacja za pomocą ekranu konsoli (81) Komunikacja za pomocą wiersza poleceń (82) Parametry wiersza poleceń w VS2008 (82) Zwracanie wartości z programu (84) Podsumowanie (85) Rozdział 3. Wyrażenia i instrukcje języka C# (87) Operatory języka C# (88) Operatory jednoargumentowe (88) Operatory dwuargumentowe (91) Operatory relacji (93) Operatory logiczne (95) Operatory przypisania (98) Operator trójargumentowy (98) Inne operatory (99) Instrukcje (101) Bloki i zasięg zmiennych (102) Etykiety (103) Priorytet i łączność operatorów (103) Instrukcje wyboru i pętli (104) Instrukcje if (104) Instrukcje switch (106) Pętle w języku C# (109) Instrukcje goto (113) Instrukcje break (114) Instrukcje continue (115) Instrukcje return (116) Podsumowanie (116) Rozdział 4. Typy referencyjne i wartościowe (117) Krótkie wprowadzenie do typów referencyjnych i wartościowych (118) Ujednolicony system typów (119) W jaki sposób działa ujednolicony system typów (119) Użycie typu object w programowaniu ogólnym (120) Wpływ opakowywania i rozpakowywania na wydajność (122) Przydział pamięci dla typu referencyjnego i wartościowego (124) Przydział pamięci dla typu referencyjnego (125) Przydział pamięci dla typu wartościowego (126) Przypisanie dla typu referencyjnego i wartościowego (127) Przypisanie dla typu referencyjnego (127) Przypisanie dla typu wartościowego (130) Więcej różnic między typami referencyjnymi a wartościowymi (131) Różnice dziedziczenia pomiędzy typami referencyjnymi a wartościowymi (132) Różnice konstrukcyjne i finalizacyjne pomiędzy typami referencyjnymi a wartościowymi (132) Rozważania dotyczące rozmiaru obiektów dla typów referencyjnych i wartościowych (133) Typy języka C# i środowiska .NET Framework (134) Zamienniki w języku C# i wspólny system typów (CTS) (134) Użycie typu System.Guid (135) Użycie typu System.DateTime (137) Typy dopuszczające wartości puste (141) Podsumowanie (144) Rozdział 5. Operacje na łańcuchach (145) Typ string języka C# (146) Formatowanie łańcuchów (147) Porównywanie łańcuchów (150) Sprawdzanie warunku równości łańcuchów (151) Łączenie łańcuchów (152) Kopiowanie łańcuchów (153) Sprawdzanie zawartości łańcucha (154) Wyodrębnianie informacji z łańcucha (154) Wyrównywanie i przycinanie wyjściowego łańcucha (156) Modyfikacja zawartości łańcucha (157) Dzielenie i łączenie łańcuchów (159) Operacje na znakach łańcucha (160) Wpływ puli wewnętrznej na obsługę łańcuchów CLR (161) Klasa StringBuilder (163) Metoda Append (163) Metoda AppendFormat (163) Metoda EnsureCapacity (164) Metoda ToString (164) Wyrażenia regularne (165) Podstawowe operacje na wyrażeniach regularnych (165) Więcej wyrażeń regularnych (166) Aplikacja służąca do ćwiczeń z wyrażeniami regularnymi (167) Podsumowanie (170) Rozdział 6. Użycie tablic i typów wyliczeniowych (171) Tablice (172) Tablice jednowymiarowe (173) Tablice wielowymiarowe (175) Tablice postrzępione (176) Klasa System.Array (178) Zakresy tablic (178) Przeszukiwanie i sortowanie (179) Użycie typów wyliczeniowych (180) Struktura System.Enum (184) Przekształcenia między typami wyliczeniowymi, całkowitymi i łańcuchowymi (184) Iteracyjne przetwarzanie elementów typu wyliczeniowego (185) Inne elementy struktury System.Enum (186) Podsumowanie (187) Rozdział 7. Debugowanie aplikacji za pomocą Visual Studio 2008 (189) Krokowe uruchamianie programu (190) Program demonstrujący działanie debugera (190) Ustawianie punktów wstrzymania (191) Kontrola stanu programu (192) Krokowe uruchamianie programu (194) Inne przydatne polecenia ułatwiające debugowanie (195) Użycie debugera w celu odnalezienia błędu w programie (196) Podłączanie do procesów (200) Podsumowanie (203) Część II: Programowanie zorientowane obiektowo w języku C# (205) Rozdział 8. Projektowanie obiektów (207) Elementy obiektu (208) Elementy statyczne i instancyjne (209) Pola (210) Pola stałe (210) Pola readonly (211) Metody (211) Właściwości (212) Deklarowanie właściwości (212) Użycie właściwości (213) Właściwości automatyczne (213) Gotowy fragment kodu dla właściwości w środowisku VS2008 (214) Indeksatory (215) Gdzie mogą zostać użyte typy częściowe? (216) Klasy statyczne (217) Klasa System.Object (217) Sprawdzanie typu obiektu (217) Porównywanie referencji (218) Sprawdzanie równości (218) Uzyskiwanie wartości mieszających (219) Klonowanie obiektów (219) Używanie obiektów jako łańcuchów (220) Podsumowanie (221) Rozdział 9. Implementacja reguł zorientowanych obiektowo (223) Dziedziczenie (224) Klasy bazowe (225) Wywoływanie elementów klasy bazowej (226) Ukrywanie elementów klasy bazowej (227) Obsługa wersji (227) Klasy opieczętowane (230) Hermetyzacja organizacji wewnętrznej obiektu (231) Ukrywanie danych (231) Modyfikatory wspierające hermetyzację (232) Modyfikatory dostępu do obiektów (235) Zawieranie i dziedziczenie (236) Polimorfizm (237) Rozpoznawanie problemów rozwiązywanych przez polimorfizm (238) Rozwiązywanie problemów za pomocą polimorfizmu (241) Właściwości polimorficzne (243) Indeksatory polimorficzne (244) Przesłanianie elementów klasy System.Object (245) Podsumowanie (247) Rozdział 10. Metody kodowania i operatory tworzone przez użytkownika (249) Metody (250) Definiowanie metod (250) Zmienne lokalne (251) Parametry metod (253) Przeciążanie metod (260) Przeciążanie operatorów (262) Przeciążanie operatorów matematycznych dla typów tworzonych przez użytkownika (262) Przeciążanie operatorów logicznych dla typów tworzonych przez użytkownika (265) Inne wskazówki związane z przeciążaniem operatorów (266) Konwersje i przeciążanie operatorów konwersji (268) Konwersje niejawne i jawne (268) Operatory konwersji typów wartościowych stworzonych przez użytkownika (271) Operatory konwersji typów referencyjnych stworzonych przez użytkownika (275) Metody częściowe (276) Metody rozszerzające (278) Podsumowanie (279) Rozdział 11. Obsługa błędów i wyjątków (281) Dlaczego używa się obsługi wyjątków? (282) Składnia procedury obsługi wyjątku: podstawowy blok try/catch (283) Zapewnianie zwalniania zasobów przy użyciu bloków finally (285) Obsługa wyjątków (286) Obsługa różnych typów wyjątków (286) Obsługa i przekazywanie wyjątków (287) Powrót ze stanu wyjątku (290) Tworzenie wyjątków przez użytkownika (293) Instrukcje checked i unchecked (295) Podsumowanie (297) Rozdział 12. Programowanie oparte na zdarzeniach: obiekty delegowane i zdarzenia (299) Udostępnianie delegacji (301) Definiowanie delegacji (301) Tworzenie metod obsługujących delegacje (302) Łączenie delegacji i metod obsługujących (302) Wykonywanie metod poprzez delegacje (303) Delegacje wielozakresowe (303) Sprawdzanie równości delegacji (306) Implementacja wnioskowania delegacji (307) Przypisywanie metod anonimowych (307) Kodowanie zdarzeń (309) Definiowanie procedur obsługi zdarzeń (310) Rejestrowanie zdarzeń (311) Implementacja zdarzeń (312) Uruchamianie zdarzeń (314) Modyfikacja metod zdarzeń Add i Remove (316) Podsumowanie (321) Rozdział 13. Nazewnictwo i organizacja typów w przestrzeniach nazw (323) Dlaczego przestrzenie nazw muszą istnieć? (324) Organizowanie kodu (325) Unikanie konfliktów (325) Dyrektywy przestrzeni nazw (326) Dyrektywa using (326) Dyrektywa alias (327) Tworzenie przestrzeni nazw (329) Składowe przestrzeni nazw (333) Zasięg i widoczność (333) Kwalifikatory związane z synonimem przestrzeni nazw (335) Synonimy zewnętrznych przestrzeni nazw (336) Podsumowanie (338) Rozdział 14. Implementacja klas abstrakcyjnych i interfejsów (339) Klasy abstrakcyjne (340) Różnice między klasami abstrakcyjnymi a interfejsami (343) Implementacja interfejsów (343) Definiowanie typów interfejsów (344) Metody (345) Właściwości (345) Indeksatory (345) Zdarzenia (346) Implementacja niejawna (346) Implementacja interfejsu dla pojedynczej klasy (346) Symulowanie zachowania polimorficznego (350) Implementacja jawna (355) Odwzorowanie interfejsu (361) Dziedziczenie interfejsu (363) Podsumowanie (365) Część III: Używanie zaawansowanych funkcji języka C# (367) Rozdział 15. Zarządzanie czasem życia obiektu (369) Inicjalizacja obiektów (370) Konstruktory instancyjne (371) Przeciążanie konstruktorów (372) Konstruktory domyślne (374) Konstruktory prywatne (374) Dziedziczenie i kolejność konkretyzacji (375) Konstruktory statyczne (379) Inicjalizatory obiektów (380) Finalizacja obiektów (381) Automatyczne zarządzanie pamięcią (382) Przydzielanie pamięci (383) Wewnętrzna organizacja mechanizmu oczyszczania pamięci (384) Optymalizacja mechanizmu oczyszczania pamięci (385) Właściwe zwalnianie zasobów (386) Problemy z finalizatorami (387) Wzorzec Dispose (387) Instrukcja using (389) Współpraca z mechanizmem oczyszczania pamięci (390) Sterowanie obiektami (390) Podsumowanie (392) Rozdział 16. Deklarowanie atrybutów i testowanie kodu za pomocą mechanizmów refleksji (393) Użycie atrybutów (394) Użycie pojedynczego atrybutu (395) Użycie wielu atrybutów (396) Użycie parametrów atrybutów (396) Parametry pozycyjne (397) Parametry nazwane (398) Obiekty docelowe atrybutu (398) Tworzenie własnych atrybutów (400) Atrybut AttributeUsage (400) Użycie mechanizmu refleksji (404) Uzyskiwanie informacji o programie (404) Wykorzystanie refleksji dla atrybutów (410) Dynamiczne aktywowanie kodu (411) Tworzenie pakietów kodu w trakcie działania programu przy użyciu API Reflection.Emit (413) Podsumowanie (417) Rozdział 17. Parametryzowanie typów poprzez szablony klas i tworzenie iteratorów (419) Kolekcje bezszablonowe (420) Korzyści ze stosowania szablonów (421) Problemy rozwiązywane przez stosowanie szablonów (422) Szablony są zorientowane obiektowo (425) Dokonywanie wyboru między tablicami, kolekcjami bezszablonowymi i kolekcjami szablonowymi (426) Tworzenie typów szablonowych (428) Implementacja listy jednokierunkowej za pomocą szablonów (428) Używanie szablonów poza kolekcjami (436) Definiowanie typu za pomocą szablonów (439) Implementacja iteratorów (443) Iterator GetEnumerator (444) Iteratory metod (446) Iteratory właściwości (446) Iteratory indeksatorów (447) Iterator operatora (449) Iteratory jako ciągi wartości (450) Zwalnianie iteratorów (451) Podsumowanie (452) Rozdział 18. Wyrażenia lambda i drzewa wyrażeń (453) Wyrażenia lambda (454) Składnia wyrażeń lambda (454) Użycie wyrażeń lambda (455) Delegacje i wyrażenia lambda (456) Drzewa wyrażeń (461) Przekształcanie wyrażenia lambda na drzewo wyrażeń (461) Przekształcanie drzewa wyrażeń na wyrażenie lambda (462) Podsumowanie (463) Część IV: Dostęp do danych przy użyciu LINQ i platformy .NET (465) Rozdział 19. Dostęp do danych z wykorzystaniem LINQ (467) Technologia LINQ to Objects (469) Podstawowa składnia LINQ (469) Wyodrębnianie projekcji (470) Filtrowanie danych (471) Sortowanie wyników zapytania (472) Grupowanie danych (472) Łączenie danych (472) Tworzenie hierarchii za pomocą grupowania połączeń (473) Wykonywanie zapytań do baz relacyjnych za pomocą technologii LINQ to SQL (474) Definiowanie kontekstu danych DataContext (474) Zapytania przy użyciu DataContext (478) Modyfikacja obiektów DataContext (478) Wywołanie procedur składowanych (480) Użycie funkcji SQL (481) Modyfikowanie bazy danych za pomocą procedur składowanych (481) Modyfikacja logiki obsługi danych poprzez użycie metod częściowych (484) Standardowe operatory zapytań (488) Operatory sortujące (488) Operatory ustawiania (489) Operatory filtrujące (491) Operatory kwantyfikatorów (492) Operatory projekcji (492) Operatory partycjonowania (493) Operatory łączenia (494) Operatory grupowania (495) Operatory generujące (495) Operatory równości (496) Operatory elementarne (497) Operatory konwersji (498) Operator wiązania (498) Operatory agregacji (499) Podsumowanie (500) Rozdział 20. Zarządzanie danymi z wykorzystaniem ADO.NET (501) Architektura ADO.NET (502) Komponenty ADO.NET (502) Tryby otwartego i zamkniętego połączenia (504) Dostawcy danych (505) Wykonywanie połączeń (507) Przeglądanie danych (508) Modyfikacja danych (512) Wstawianie danych (512) Aktualizacja danych (512) Usuwanie danych (513) Wywoływanie procedur składowanych (514) Obsługa danych w trybie autonomicznym (514) Wczytywanie danych do obiektu DataSet (515) Zapisywanie modyfikacji DataSet do bazy danych (516) Użycie LINQ to DataSet (519) Obiekty DataTable jako źródła danych (520) Dostęp do pól przy zachowaniu ścisłej kontroli typów (520) Podsumowanie (521) Rozdział 21. Przetwarzanie danych w formacie XML (523) Przesyłanie strumieniowe danych XML (524) Zapisywanie danych XML (525) Odczytywanie danych XML (527) Użycie XML DOM (528) Odczytywanie dokumentu XML przy użyciu XPathDocument (529) Modyfikacja dokumentu XML przy użyciu XmlDocument (530) Prostszy sposób przetwarzania danych przy wykorzystaniu LINQ to XML (531) Obiekty LINQ to XML (531) Tworzenie dokumentów XML (531) Obsługa przestrzeni nazw dla LINQ to XML (533) Odczytywanie dokumentów XML (534) Wykonywanie zapytań dla dokumentów XML (534) Modyfikacja dokumentów XML (535) Podsumowanie (536) Rozdział 22. Dostęp do danych za pomocą ADO.NET Entity Framework (537) Encje (539) Tworzenie modelu EDM (Entity Data Model) w Visual Studio 2008 (539) Tworzenie zapytań za pomocą Entity SQL (543) Dostęp do encji (543) Wybieranie danych z encji (544) Tworzenie własnych encji (545) Schematy i odwzorowania (546) Dodawanie własnych encji (547) Wykorzystanie implementacji LINQ to Entities (550) Kwerendy do encji (550) Modyfikowanie danych encji (551) Podsumowanie (552) Rozdział 23. Dostęp do danych w sieci za pośrednictwem usług ADO.NET Data Services (555) Dodanie usług ADO.NET Data Services do projektu (556) Dostęp do usług ADO.NET Data Services za pośrednictwem HTTP i URI (558) Wyświetlanie zestawów encji (558) Wybieranie elementów encji (558) Filtrowanie wyników (561) Sortowanie encji (563) Używanie powiązań encji (563) Tworzenie kodu z biblioteką ADO.NET Data Services Client Library (565) Tworzenie projektu klienta (565) Wykonywanie zapytań do encji za pomocą WebDataQuery (565) Dodawanie encji (567) Aktualizacja encji (568) Usuwanie encji (569) Tworzenie zapytań z wykorzystaniem LINQ dla usług danych (569) Wykorzystanie klas wygenerowanych za pomocą narzędzia DataSvcUtil.exe (570) Podsumowanie (571) Część V: Tworzenie interfejsów użytkownika (573) Rozdział 24. Interfejs użytkownika w aplikacjach konsolowych (575) Aplikacja PasswordGenerator (576) Komunikacja programu z użytkownikiem (577) Obsługa z wiersza poleceń (578) Dodawanie koloru i pozycjonowanie elementów w oknie konsoli (579) Podsumowanie (582) Rozdział 25. Tworzenie aplikacji w oparciu o formularze Windows Forms (583) Formularze Windows Forms - informacje podstawowe (584) Tworzenie aplikacji Windows Forms Application w VS2008 (588) Wizualne projektowanie interfejsu w środowisku VS2008 (588) Pliki aplikacji Windows Forms Application (590) Środowisko Windows Forms Designer (590) Kontrolki dostępne w Windows Forms (597) Kontrolki MenuStrip, StatusStrip i ToolStrip (600) Prezentacja danych za pomocą kontrolek DataGrid i DataBind (601) Przygotowanie projektu dla prezentacji danych (602) Wyświetlanie danych za pomocą kontrolki ListBox (603) Wyświetlanie danych za pomocą kontrolki DataGridView (603) Podstawy GDI+ (605) Obiekty Brush, Pen, Graphics - pędzel, ołówek i rysunek (605) Wyświetlanie tekstu i czcionki (606) Pozostałe okna dialogowe (608) Okna modalne i niemodalne (608) Komunikacja między oknami (610) Pozostałe predefiniowane okna dialogowe (612) Podsumowanie (614) Rozdział 26. Tworzenie aplikacji Windows Presentation Foundation (WPF) (615) Język XAML (616) Wprowadzenie do aplikacji WPF (617) Podstawy XAML (618) Kontrolki w XAML (619) Rozmieszczanie elementów w tworzonym oknie (621) Rozmieszczanie kontrolek i określanie ich rozmiarów (621) Powierzchnia Canvas (622) Powierzchnia WrapPanel (623) Powierzchnia StackPanel (623) Powierzchnia UniformGrid (624) Powierzchnia Grid (625) Powierzchnia DockPanel (628) Kontrolki WPF (629) Kontrolka Border (629) Kontrolka Button (630) Kontrolka CheckBox (630) Kontrolka ComboBox (630) Kontrolka ContentControl (630) Kontrolka DockPanel (631) Kontrolka DocumentViewer (631) Kontrolka Ellipse (632) Kontrolka Expander (632) Kontrolka Frame (633) Kontrolka Grid (633) Kontrolka GridSplitter (633) Kontrolka GroupBox (634) Kontrolka Image (634) Kontrolka Label (634) Kontrolka ListBox (635) Kontrolka ListView (635) Kontrolka MediaElement (635) Kontrolka Menu (635) Kontrolka PasswordBox (636) Kontrolka ProgressBar (636) Kontrolka RadioButton (636) Kontrolka Rectangle (637) Kontrolka RichTextBox (637) Kontrolka ScrollBar (637) Kontrolka ScrollViewer (637) Kontrolka Separator (638) Kontrolka Slider (638) Kontrolka StackPanel (639) Kontrolka StatusBar (639) Kontrolka TabControl (639) Kontrolka TextBlock (639) Kontrolka TextBox (640) Kontrolka ToolBar (640) Kontrolka ToolBarPanel (640) Kontrolka ToolBarTray (641) Kontrolka TreeView (641) Kontrolka UniformGrid (641) Kontrolka Viewbox (642) Kontrolka WindowsFormsHost (642) Kontrolka WrapPanel (643) Obsługa zdarzeń (643) Powiązanie kontrolek z danymi (644) Przekazywanie danych (644) Wyświetlanie listy danych (645) Style i formatowanie kontrolek (649) Podsumowanie (651) Część VI: Projektowanie interfejsów użytkownika w oparciu o strony internetowe (653) Rozdział 27. Tworzenie aplikacji sieciowych za pomocą ASP.NET (655) Model aplikacji sieciowej (656) Wysokopoziomowy model aplikacji sieciowej (656) Gdzie znajduje się kod C# aplikacji sieciowej? (657) Skalowalność i zarządzanie stanem (657) Czas reakcji aplikacji (658) Korzyści z zastosowania ASP.NET (659) Tworzenie projektu ASP.NET w VS2008 (660) Strona ASP.NET (661) Elementy formularza (661) Kod ukryty i cykl życia strony (664) Kontrolki (667) Kontrolki serwerowe (667) Kontrolki HTML (669) Zarządzanie stanem (669) Application - globalny stan aplikacji (670) Cache - przechowywanie informacji, które można aktualizować (671) Context - przechowywanie stanu pojedynczego żądania (672) Pliki cookie (672) Session - informacje użytkownika (673) ViewState - informacje o stanie strony (673) Strony wzorcowe i kontrolki użytkownika (674) Nawigacja (678) Rozmieszczenie elementów za pomocą pliku web.sitemap (679) Nawigacja za pomocą kontrolki Menu (680) Implementacja kontrolki TreeView (681) Wykorzystanie ścieżki nawigacji (684) Wykorzystywanie tematów (685) Tworzenie tematu (685) Tworzenie skórek (686) Tworzenie arkuszy stylów (687) Zabezpieczanie witryny (688) Prezentacja danych (691) Tworzenie obiektu biznesowego (691) Przykład powiązania danych (692) Powiązanie danych za pomocą kontrolki ObjectDataSource (693) Podsumowanie (695) Rozdział 28. Wykorzystanie ASP.NET AJAX w aplikacjach sieciowych (697) Czym jest AJAX? (698) Tworzenie witryny z wykorzystaniem ASP.NET AJAX (699) Cykl życia strony AJAX (700) Wykorzystywanie bibliotek skryptowych (701) Kontrolki ASP.NET AJAX (703) Kontrolka UpdatePanel (704) Kontrolka UpdateProgress (705) Kontrolka Timer (706) Dostęp do kontrolek z poziomu kodu JavaScript (707) Kontrolki z identyfikatorami prostymi (707) Kontrolki z identyfikatorami złożonymi (709) Wywołanie usługi sieciowej z użyciem ASP.NET AJAX (714) Za i przeciw wykorzystaniu technologii AJAX z usługami sieciowymi (714) Wykorzystanie technologii AJAX z usługami sieciowymi (715) Podsumowanie (718) Rozdział 29. Tworzenie zaawansowanych aplikacji sieciowych za pomocą Silverlight (721) Z czego składa się Silverlight? (722) Miejsce WPF i XAML w technologii Silverlight (722) Zależności pomiędzy Silverlight a ASP.NET, JavaScript i AJAX (723) Projekty Silverlight w środowisku VS2008 (723) Tworzenie projektu Silverlight (724) Elementy projektu Silverlight (724) Obsługa zdarzeń w aplikacji Silverlight (728) Kod obsługi zdarzenia kontrolki Silverlight (730) Silverlight i źródła danych (731) Prezentacja plików multimedialnych (734) Wykorzystanie kontrolki MediaPlayer w formularzu aplikacji sieciowej (734) Zarządzanie kontrolką MediaElement z poziomu języka C# (736) Animacja elementów interfejsu użytkownika (738) Podsumowanie (740) Część VII: Komunikacja za pomocą technologii dostępnych w .NET (741) Rozdział 30. Technologie komunikacji sieciowej w .NET (743) Implementacja programu z wykorzystaniem gniazd (744) Program serwera (744) Program klienta (747) Implementacja programu z wykorzystaniem protokołu HTTP (751) Transfer plików za pomocą protokołu FTP (753) Umieszczanie plików w serwerze FTP (753) Pobieranie plików z serwera FTP (755) Wysyłanie wiadomości za pomocą protokołu SMTP (757) Sposób na szybkie wysłanie wiadomości e-mail (757) Wysyłanie wiadomości z załącznikami (758) Podsumowanie (758) Rozdział 31. Tworzenie usług dla systemu Windows (761) Tworzenie projektu usługi w VS2008 (762) Kreator Windows Service Wizard (762) Elementy projektu usługi dla Windows (762) Tworzenie kodu usług dla Windows (765) Przesłaniane metody w usługach dla Windows (765) Implementacja metod usługi (767) Konfiguracja usługi (770) Instalowanie usługi w systemie Windows (771) Konfiguracja komponentu ServiceProcessInstaller (771) Konfiguracja komponentu ServiceInstaller (772) Wdrażanie usługi (773) Kontroler komunikacji z usługą (774) Podsumowanie (776) Rozdział 32. Technologia .NET Remoting (777) Podstawy technologii Remoting (778) Serwer w technologii Remoting (779) Klient w technologii Remoting (781) Uruchomienie aplikacji (784) Kanały (788) Zarządzanie życiem obiektów (791) Podsumowanie (793) Rozdział 33. Tworzenie tradycyjnych usług sieciowych ASMX (795) Podstawy usług sieciowych (796) Technologie usług sieciowych (796) Prosta usługa sieciowa (797) Wyświetlanie informacji o usłudze sieciowej (798) Wykorzystywanie usług sieciowych (802) Podsumowanie (807) Rozdział 34. Tworzenie usług sieciowych z wykorzystaniem WCF (809) Tworzenie aplikacji WCF w VS2008 (810) Kontrakt usługi sieciowej (812) Interfejs usługi WCF (812) Deklaracja atrybutu ServiceContract (814) Deklaracja atrybutów OperationsContract (815) Tworzenie kontraktów danych (815) Implementacja logiki usługi sieciowej (817) Konfigurowanie usługi sieciowej (819) Element service (820) Element endpoint (punkt końcowy) (820) Element behavior (821) Wykorzystywanie usługi sieciowej (822) Referencja do usługi (822) Tworzenie kodu aplikacji klienta w celu wywołania usługi sieciowej (823) Podsumowanie (824) Część VIII: Architektura i projektowanie aplikacji (825) Rozdział 35. Kreator klas - Visual Studio 2008 Class Designer (827) Wizualizacja kodu (828) Prezentacja obiektów (828) Prezentacja związków, dziedziczenia i interfejsów (831) Tworzenie modelu obiektowego za pomocą narzędzia Class Designer (834) Podsumowanie (839) Rozdział 36. Wzorce projektowe w C# (841) Przegląd wzorców projektowych (842) Wzorzec Iterator (842) Implementacja interfejsu IEnumerable (843) Implementacja interfejsu IEnumerator (844) Wykorzystanie iteratora (849) Niezwykłe zachowanie pętli foreach (850) Uproszczenie wzorca Iterator z wykorzystaniem iteratorów C# (853) Wzorzec Proxy (854) Przykład wzorca Proxy (855) Użycie obiektu Proxy (857) Wzorzec Template (858) Wykorzystanie wzorca Template w .NET Framework (859) Przykład implementacji wzorca Template (860) Podsumowanie (863) Rozdział 37. Tworzenie systemów wielowarstwowych (865) Problemy związane z technologią RAD (866) Aplikacja RAD w pięć minut (866) Narzędzia RAD a tworzenie wydajnych rozwiązań (867) Architektura wielowarstwowa (869) Architektura aplikacji (869) Architektura wielowarstwowa - podział logiczny (869) Architektura warstwowa - podział fizyczny (871) Podejście do architektury aplikacji (872) Przykłady architektury wielowarstwowej (872) Aplikacje wielowarstwowe, umieszczone w pojedynczych komponentach (873) Aplikacje wielowarstwowe, umieszczone w kilku komponentach (880) Podsumowanie (884) Rozdział 38. Windows Workflow (885) Tworzenie projektu aplikacji przebiegu (886) Tworzenie sekwencji przebiegu (887) Tworzenie przebiegu (887) Kod wygenerowany dla przebiegu (890) Tworzenie przebiegu stanów (891) Model przebiegu stanów wizyty lekarskiej (892) Tworzenie przebiegu stanów (892) Przekazywanie informacji pomiędzy hostem a przebiegiem za pomocą ExternalDataExchangeService (894) Obsługa zdarzeń w przebiegu stanów (899) Podsumowanie (903) Część IX: Przegląd biblioteki .NET Framework Class Library (905) Rozdział 39. Zarządzanie procesami i wątkami (907) Zarządzanie procesami z wykorzystaniem biblioteki .NET (908) Uruchamianie nowego procesu (909) Praca z uruchomionymi procesami (912) Wielowątkowość (914) Tworzenie nowych wątków (914) Uruchomienie wątku - wariant uproszczony (915) Przekazywanie parametrów do wątków (915) Obiekt ThreadPool (916) Synchronizacja wątków (917) Instrukcja lock (917) Klasa Monitor - rzeczywista implementacja instrukcji lock (918) Zachowanie równowagi pomiędzy wątkami zapisu i odczytu (919) Podsumowanie (921) Rozdział 40. Tworzenie różnych wersji językowych aplikacji (923) Pliki zasobów (924) Tworzenie pliku zasobów (924) Zapis do pliku zasobów (927) Odczyt z pliku zasobów (928) Konwersja pliku zasobów (929) Tworzenie zasobów graficznych (931) Ustawienia regionalne (936) Implementacja ustawień dla wielu regionów (937) Wyszukiwanie zasobów (942) Podsumowanie (943) Rozdział 41. Używanie mechanizmu Interop (usługi P/Invoke i COM) oraz tworzenie kodu nienadzorowanego (945) Kod nienadzorowany (946) Znaczenie pojęcia "kod nienadzorowany" (947) Magia wskaźników (947) Operator sizeof() (951) Operator stackalloc (952) Instrukcja fixed (954) Usługa Platform Invoke (957) Komunikacja z komponentami COM w .NET (959) Wczesne wiązanie (959) Późne wiązanie (961) Udostępnianie komponentów środowiska .NET w formie komponentów COM (962) Wprowadzenie do obsługi usług COM+ (964) Transakcje (966) Aktywacja kompilacji JIT (967) Tworzenie puli obiektów (968) Inne usługi (969) Podsumowanie (969) Rozdział 42. Debugowanie aplikacji z wykorzystaniem typów przestrzeni System.Diagnostics (971) Debugowanie w formie podstawowej (973) Debugowanie warunkowe (974) Śledzenie działania programu (977) Tworzenie asercji (979) Wykorzystywanie wbudowanych liczników wydajności (980) Implementacja zegarów (987) Tworzenie własnego licznika wydajności (988) Analiza wydajności na podstawie zebranych próbek (997) Podsumowanie (1005) Część X: Wdrażanie kodu (1007) Rozdział 43. Złożenia i wersjonowanie (1009) Składniki złożenia (1010) Pliki manifestu (1011) Atrybuty (1011) Funkcjonalności złożeń (1013) Identyfikacja (1014) Zakres (1014) Wersjonowanie (1014) Zabezpieczenie (1014) Konfiguracja (1016) Sekcja Startup (1016) Sekcja Runtime (1017) Wdrażanie złożeń (1019) Podsumowanie (1019) Rozdział 44. Zabezpieczanie kodu (1021) Zabezpieczanie dostępu do kodu (1022) Dowody (1022) Uprawnienia (1023) Grupy kodowe (1023) Poziomy zabezpieczeń (1025) Żądania uprawnień (1026) Implementacja zasad bezpieczeństwa (1028) Zabezpieczanie za pomocą ról (1031) Narzędzia związane z systemami zabezpieczeń (1033) Podsumowanie (1033) Rozdział 45. Tworzenie pakietów instalacyjnych w środowisku Visual Studio 2008 (1035) Kreator tworzenia programów instalacyjnych w VS2008 (1036) Dodatkowe ustawienia konfiguracyjne programu instalacyjnego (1039) System plików (1039) Zapisy w rejestrze (1040) Typy plików (1040) Interfejs użytkownika (1040) Warunki instalacji (1042) Akcje niestandardowe (1042) Podsumowanie (1043) Rozdział 46. Wdrażanie aplikacji desktopowych (1045) Wdrożenie aplikacji z wykorzystaniem ClickOnce (1046) Konfigurowanie narzędzia ClickOnce (1049) Podsumowanie (1050) Rozdział 47. Rozpowszechnianie aplikacji sieciowych (1051) Anatomia aplikacji sieciowej (1052) Tworzenie serwera aplikacji sieciowych (1052) Tworzenie katalogu wirtualnego (1054) Wdrażanie aplikacji w serwerze (1055) Publikowanie aplikacji sieciowej bezpośrednio ze środowiska VS2008 (1056) Podsumowanie (1057) Część XI: Dodatki (1059) Dodatek A: Opcje kompilatora (1061) Opcje zaawansowane (1062) Opcje dla złożeń (1063) Dodatek B: System pomocy w .NET Framework (1065) Książka (1066) Indeks (1066) Dokumentacja .NET Framework Class Library (1067) Mechanizmy wyszukiwania (1067) Ulubione strony internetowe (1068) Podsumowanie (1068) Skorowidz (1069)

Sklep: Księgarnia-Techniczna.com

ASP.NET 3.5. Programowanie - 2823033989

135,45 zł

ASP.NET 3.5. Programowanie Helion

Informatyka > Webmasterstwo

Kompletne źródło informacji na temat ASP.NET! Jak maksymalnie wykorzystać możliwości Visual Studio? Jakie tajemnice kryje język LINQ? Jak tworzyć bezpieczne aplikacje internetowe? Aplikacje internetowe cieszą się wciąż rosnącą popularnością. Na rynku narzędzi do ich tworzenia można znaleźć wiele rozwiązań, a wśród nich jedno wyjątkowe

Sklep: Księgarnia-Techniczna.com

Visual Basic 2005. Od podstaw - 2823091957

7,50 zł

Visual Basic 2005. Od podstaw Helion

KSIĄŻKI > nauka i technika > Informatyka

Rozpocznij przygodę z programowaniem w Visual Basicu Poznaj podstawy języka Visual Basic Napisz aplikacje dla systemu Windows i urządzeń przenośnych Stwórz usługi sieciowe i aplikacje WWW Visual Basic jest jednym z najpopularniejszych języków programowania, stosunkowo łatwym do opanowania i bardzo uniwersalnym. Za jego pomocą można tworzyć aplikacje dla systemu Windows, aplikacje sieciowe i programy dla urządzeń mobilnych. Integracja Visual Basica z oferowanymi przez platformę .NET klasami bazowymi otworzyła przed programistami nowe możliwości. Obecnie jest to w pełni obiektowy język programowania umożliwiający wykorzystanie ogromnego potencjału tkwiącego w nowoczesnych platformach programistycznych. Dzięki książce "Visual Basic 2005. Od podstaw" poznasz wszystkie zagadnienia niezbędne do tworzenia własnych aplikacji w tym języku. Dowiesz się, na czym polega programowanie obiektowe, jakie są główne elementy języka Visual Basic i jak stosować je w praktyce. Nauczysz się tworzyć okna dialogowe, menu i formularze, łączyć aplikacje z bazami danych, budować aplikacje WWW i usługi sieciowe. Poznasz wszystkie zastosowania Visual Basica. Instalacja Visual Basica 2005 Podstawowe elementy i struktury języka Tworzenie okien dialogowych i formularzy Wyszukiwanie i usuwanie błędów Zasady programowania obiektowego Tworzenie własnych kontrolek Dostęp do baz danych za pomocą ADO.NET Aplikacje WWW Korzystanie z plików XML Zostań profesjonalnym programistą Visual Basic. O autorach (17) Wprowadzenie (19) Dla kogo przeznaczona jest ta książka? (19) Jaki materiał obejmuje ta książka? (20) Co jest potrzebne do pisania programów w języku Visual Basic 2005? (21) Stosowane konwencje (21) Pomoc techniczna (22) Gdzie można znaleźć kod przykładów? (22) Rozdział 1. Wprowadzenie do języka Visual Basic 2005 (23) Programowanie dla systemu Windows i dla systemu DOS (24) Instalacja Visual Basic 2005 (26) Środowisko programistyczne Visual Basic 2005 (29) Ustawianie profilu (30) Menu (30) Paski narzędzi (32) Tworzenie prostej aplikacji (33) Okna środowiska Visual Studio 2005 (34) Okno narzędzi (37) Zmodyfikowana notacja węgierska (40) Edytor kodu (41) Używanie systemu pomocy (45) Podsumowanie (46) Ćwiczenie (47) Ćwiczenie 1. (47) Rozdział 2. Platforma .NET (49) Microsoft i Windows (49) MSN 1.0 (50) Wizja .NET (51) Czy nie przypomina to Javy? (52) Co dalej? (53) Pisanie oprogramowania dla systemu Windows (53) Klasy platformy .NET (55) Wykonywanie kodu (56) Wspólne środowisko uruchomieniowe (57) Ładowanie i wykonywanie kodu (58) Izolacja aplikacji (58) Bezpieczeństwo (59) Współdziałanie (59) Obsługa wyjątków (60) Wspólny system typów i specyfikacja wspólnego języka (60) Podsumowanie (61) Rozdział 3. Pisanie programów (63) Informacje i dane (63) Algorytmy (64) Czym jest język programowania? (65) Zmienne (66) Używanie zmiennych (66) Komentarze i odstępy (69) Komentarze (69) Odstępy (71) Typy danych (71) Używanie liczb (71) Używanie ciągów znaków (79) Używanie dat (88) Zmienne logiczne (94) Przechowywanie zmiennych (95) System dwójkowy (95) Bity i bajty (96) Reprezentowanie wartości (96) Przekształcanie wartości (98) Metody (100) Dlaczego warto używać metod? (100) Tworzenie metod (105) Nazwy metod (107) Zasięg (108) Podsumowanie (110) Ćwiczenia (111) Ćwiczenie 1. (111) Ćwiczenie 2. (111) Rozdział 4. Sterowanie przebiegiem programu (113) Podejmowanie decyzji (113) Instrukcja If (114) Instrukcja Else (116) Obsługa wielu alternatyw za pomocą instrukcji ElseIf (117) Zagnieżdżone instrukcje If (118) Jednowierszowe instrukcje If (118) Operatory porównania (118) Porównywanie ciągów znaków (128) Wyrażenie Select Case (129) Używanie wyrażenia Select Case (130) Używanie wyrażenia Select Case bez uwzględniania wielkości liter (133) Warunki z wieloma wartościami (136) Wyrażenie Case Else (137) Używanie różnych typów danych w wyrażeniach Select Case (138) Pętle (138) Pętle For ... Next (138) Pętla For Each ... Next (143) Pętle Do ... Loop (144) Pętle zagnieżdżone (149) Wczesne wychodzenie z pętli (150) Pętle nieskończone (153) Podsumowanie (154) Ćwiczenia (154) Ćwiczenie 1. (154) Ćwiczenie 2. (155) Rozdział 5. Struktury danych (157) Wprowadzenie do korzystania z tablic (157) Definiowanie i używanie tablic (158) Używanie pętli For Each ... Next (160) Przekazywanie tablic jako parametrów (162) Sortowanie tablic (164) Przechodzenie w odwrotnym kierunku (165) Inicjowanie tablicy (167) Wyliczenia (168) Używanie wyliczeń (168) Określanie stanu (172) Ustawianie niepoprawnych wartości (174) Stałe (174) Używanie stałych (175) Stałe różnych typów (177) Struktury (177) Tworzenie struktur (177) Dodawanie właściwości do struktur (180) Tablice ArrayList (181) Używanie klasy ArrayList (181) Usuwanie elementów z listy ArrayList (185) Wyświetlanie elementów tablic ArrayList (188) Używanie kolekcji (188) Tworzenie kolekcji CustomerCollection (190) Dodawanie właściwości Item (191) Wyszukiwanie elementów za pomocą kolekcji Hashtable (193) Używanie kolekcji Hashtable (193) Usuwanie elementów - metody Remove, RemoveAt i Clear (196) Wrażliwość na wielkość znaków (199) Zaawansowane techniki manipulacji tablicami (200) Tablice dynamiczne (200) Słowo kluczowe Preserve (202) Podsumowanie (203) Ćwiczenia (204) Ćwiczenie 1. (204) Ćwiczenie 2. (204) Rozdział 6. Tworzenie aplikacji dla systemu Windows (205) Reagowanie na zdarzenia (206) Ustawianie zdarzeń przycisku (206) Tworzenie prostych aplikacji (210) Tworzenie formularza (210) Zliczanie liter (212) Zliczanie słów (214) Kod przycisku Pokaż wynik (217) Bardziej złożone aplikacje (218) Aplikacja do edycji tekstu (218) Tworzenie paska narzędzi (219) Tworzenie paska stanu (222) Tworzenie pola edycji (224) Usuwanie zawartości pola edycji (224) Obsługa działania przycisków paska narzędzi (226) Aktywne kontrolki (230) Używanie wielu formularzy (231) Okno z informacjami o programie (232) Podsumowanie (235) Ćwiczenia (236) Ćwiczenie 1. (236) Ćwiczenie 2. (236) Rozdział 7. Okna dialogowe (237) Okno komunikatu (237) Ikony okna komunikatu (238) Przyciski okna komunikatu (238) Ustawianie przycisku domyślnego (239) Inne opcje (240) Składnia metody Show (240) Przykładowe okna komunikatu (242) Kontrolki do obsługi plików (245) Kontrolka OpenFileDialog (246) Właściwości kontrolki OpenFileDialog (247) Metody kontrolki OpenFileDialog (248) Używanie kontrolki OpenFileDialog (248) Kontrolka SaveFileDialog (252) Właściwości kontrolki SaveFileDialog (253) Metody kontrolki SaveFileDialog (254) Używanie kontrolki SaveFileDialog (254) Kontrolka FontDialog (258) Właściwości kontrolki FontDialog (258) Metody kontrolki FontDialog (258) Używanie kontrolki FontDialog (259) Kontrolka ColorDialog (261) Właściwości kontrolki ColorDialog (262) Używanie kontrolki ColorDialog (263) Kontrolka PrintDialog (265) Właściwości kontrolki PrintDialog (265) Używanie kontrolki PrintDialog (266) Klasa PrintDocument (266) Drukowanie dokumentu (266) Kontrolka FolderBrowserDialog (273) Właściwości kontrolki FolderBrowserDialog (273) Używanie kontrolki FolderBrowserDialog (274) Podsumowanie (277) Ćwiczenia (278) Ćwiczenie 1. (278) Ćwiczenie 2. (278) Rozdział 8. Tworzenie menu (279) Właściwości menu (279) Rysunki (280) Klawisze dostępu (280) Klawisze skrótu (280) Znacznik wyboru (280) Okno właściwości (280) Tworzenie menu (282) Projektowanie menu (282) Dodawanie pasków narzędzi i kontrolek (285) Kod obsługujący menu (286) Dodawanie kodu obsługującego menu Widok oraz paski narzędzi (292) Testowanie kodu (293) Menu kontekstowe (295) Tworzenie menu kontekstowego (296) Włączanie i wyłączanie opcji menu oraz przycisków paska narzędzi (299) Podsumowanie (303) Ćwiczenie (304) Ćwiczenie 1. (304) Rozdział 9. Debugowanie i obsługa błędów (305) Główne rodzaje błędów (306) Błędy składni (306) Błędy wykonania (309) Błędy logiczne (309) Debugowanie (311) Tworzenie przykładowego programu (311) Ustawianie punktów przerwania (327) Debugowanie za pomocą okna Watch (334) Używanie okna Locals (337) Obsługa błędów (338) Używanie ustrukturalizowanej obsługi błędów (340) Podsumowanie (341) Ćwiczenia (342) Ćwiczenie 1. (342) Ćwiczenie 2. (342) Rozdział 10. Tworzenie obiektów (343) Wprowadzenie do podejścia obiektowego (343) Hermetyzacja (345) Metody i właściwości (345) Zdarzenia (346) Widoczność (346) Czym jest klasa? (347) Tworzenie klas (348) Powtórne wykorzystanie kodu (349) Projektowanie klasy (350) Stan (351) Działanie (351) Zapisywanie stanu (352) Prawdziwe właściwości (355) Właściwości do odczytu i zapisu (358) Metoda IsMoving (361) Konstruktory (363) Tworzenie konstruktora (363) Dziedziczenie (365) Dodawanie nowych metod i właściwości (367) Dodawanie metody GetPowerToWeightRatio (369) Zmiana ustawień domyślnych (370) Polimorfizm - trudne słowo, łatwe pojęcie (373) Przesłanianie innych metod (374) Dziedziczenie po klasie Object (376) Obiekty i struktury (376) Klasy platformy .NET (377) Przestrzenie nazw (377) Instrukcja Imports (379) Tworzenie własnych przestrzeni nazw (380) Dziedziczenie na platformie .NET (382) Podsumowanie (383) Ćwiczenia (383) Ćwiczenie 1. (383) Ćwiczenie 2. (383) Rozdział 11. Zaawansowane techniki programowania obiektowego (385) Tworzenie przeglądarki ulubionych stron internetowych (385) Skróty internetowe i adresy ulubionych stron (386) Używanie klas (388) Przeglądanie skrótów do ulubionych stron (394) Otwieranie stron (401) Alternatywna przeglądarka ulubionych (403) Dostęp do ulubionych stron za pomocą zasobnika (404) Wyświetlanie listy ulubionych stron (407) Używanie współdzielonych właściwości i metod (410) Używanie procedur współdzielonych (411) Używanie metod współdzielonych (415) Programowanie obiektowe i zarządzanie pamięcią (417) Przywracanie pamięci (418) Zwalnianie zasobów (419) Defragmentacja i kompaktowanie (420) Podsumowanie (420) Ćwiczenie (422) Ćwiczenie 1. (422) Rozdział 12. Tworzenie bibliotek klas (423) Biblioteki klas (424) Tworzenie biblioteki klas (424) Tworzenie biblioteki klas dla projektu Favorites Viewer (426) Aplikacje wielowarstwowe (429) Używanie silnych nazw (430) Podpisywanie podzespołów (431) Wersje podzespołu (433) Rejestrowanie podzespołów (434) Narzędzie Gacutil (434) Dlaczego utworzonego podzespołu nie widać w oknie dialogowym References? (435) Projektowanie bibliotek klas (435) Używanie gotowych bibliotek klas (438) Używanie pliku InternetFavorites.dll (438) Podglądanie klas za pomocą przeglądarki obiektów (439) Podsumowanie (440) Ćwiczenie (440) Ćwiczenie 1. (440) Rozdział 13. Tworzenie własnych kontrolek (441) Kontrolki formularzy Windows (442) Tworzenie i testowanie kontrolek użytkownika (442) Udostępnianie właściwości kontrolek użytkownika (446) Dodawanie właściwości (446) Udostępnianie metod kontrolki użytkownika (448) Udostępnianie zdarzeń kontrolki użytkownika (449) Etap projektowania a czas wykonywania programu (453) Tworzenie biblioteki formularzy (456) Tworzenie biblioteki z formularzem logowania (456) Testowanie biblioteki FormsLibrary (463) Podłączanie zdarzeń (465) Podsumowanie (468) Ćwiczenie (469) Ćwiczenie 1. (469) Rozdział 14. Programowanie grafiki (471) Tworzenie prostego programu Paint (471) Tworzenie projektu z kontrolkami użytkownika (472) Jak działają programy graficzne? (472) Klasa GraphicsItem (474) Ekran i współrzędne klienckie (477) Oczekiwanie na działanie myszy i rysowanie obiektów GraphicsCircle (477) Wywoływanie metody Invalidate (483) Optymalizacja rysowania (484) Wybór kolorów (485) Reagowanie na kliknięcia (491) Obsługa dwóch kolorów (494) Informowanie o wybranych przyciskach (496) Używanie złożonych kolorów (502) Używanie różnych narzędzi (506) Implementacja rysowania pustych kół (506) Rysunki (511) Wyświetlanie rysunków (512) Skalowanie rysunków (513) Zachowywanie proporcji (516) Inne metody klasy Graphics (518) Podsumowanie (519) Rozdział 15. Dostęp do baz danych (521) Czym są bazy danych? (522) Obiekty bazodanowe Microsoft Access (522) Tabele (522) Kwerendy (522) Instrukcja SELECT języka SQL (523) Kwerendy w bazie danych Access (525) Tworzenie kwerendy (525) Komponenty dostępu do danych (529) DataSet (529) DataGridView (530) BindingSource (530) BindingNavigator (530) TableAdapter (531) Wiązanie danych (531) Podsumowanie (538) Ćwiczenia (538) Ćwiczenie 1. (538) Ćwiczenie 2. (538) Rozdział 16. Programowanie baz danych przy użyciu SQL Server i ADO.NET (539) ADO.NET (540) Przestrzenie nazw ADO.NET (540) Klasa SqlConnection (541) Klasa SqlCommand (543) Klasa SqlDataAdapter (546) Klasa DataSet (550) Klasa DataView (551) Klasy ADO.NET w praktyce (554) Przykład zastosowania obiektu DataSet (554) Wiązanie danych (563) Obiekty BindingContext i CurrencyManager (563) Wiązanie kontrolek (564) Podsumowanie (594) Ćwiczenia (595) Ćwiczenie 1. (595) Ćwiczenie 2. (595) Rozdział 17. Formularze WWW (597) Architektura typu uproszczony klient (598) Formularze WWW a formularze Windows (599) Zalety formularzy Windows (599) Zalety formularzy WWW (600) Aplikacje sieciowe - podstawowe elementy (601) Serwery WWW (601) Przeglądarki (601) Hipertekstowy język znaczników (601) Języki VBScript i JavaScript (602) Kaskadowe arkusze stylów (CSS) (602) Technologia Active Server Pages (602) Zalety (603) Specjalne pliki witryn internetowych (603) Tworzenie aplikacji (604) Kontrolki - okno narzędzi (604) Tworzenie aplikacji sieciowych (605) Tworzenie formularzy WWW oraz przetwarzanie po stronie klienta i po stronie serwera (605) Przekazywanie danych i sprawdzanie ich poprawności (610) Projektowanie wyglądu i stylu witryny (615) Używanie kontrolki GridView do tworzenia formularzy WWW sterowanych danymi (625) Określanie lokalizacji witryn internetowych przy użyciu środowiska Visual Studio 2005 (631) Podsumowanie (632) Ćwiczenie (634) Ćwiczenie 1. (634) Rozdział 18. Uwierzytelnianie przy użyciu formularzy (635) Uwierzytelnianie na witrynach internetowych (635) Uwierzytelnianie systemu Windows (636) Uwierzytelnianie przy użyciu formularzy (636) Narzędzie do zarządzania witryną internetową (WAT) (636) Kontrolki służące do logowania (645) Podsumowanie (658) Ćwiczenia (658) Ćwiczenie 1. (658) Ćwiczenie 2. (659) Rozdział 19. Visual Basic 2005 i XML (661) Wprowadzenie do XML (661) Jak wygląda język XML? (663) XML dla początkujących (665) Książka adresowa (665) Tworzenie projektu (665) Klasa SerializableData (666) Wczytywanie plików XML (672) Modyfikowanie danych (675) Wysyłanie poczty elektronicznej (676) Tworzenie listy adresów (677) Pomijanie wybranych składowych (682) Wczytywanie danych adresowych (684) Dodawanie nowych wpisów (685) Poruszanie się po danych (687) Usuwanie adresów (688) Integracja z książką adresową (691) Zasady integracji (691) Wczytywanie książki adresowej w innej aplikacji (693) Podsumowanie (698) Ćwiczenia (698) Ćwiczenie 1. (698) Ćwiczenie 2. (699) Rozdział 20. Usługi WWW i technologia Remoting (701) Czym są usługi WWW? (701) Jak działają usługi WWW? (702) SOAP (703) Tworzenie usług WWW (704) Przykładowa usługa WWW (705) Dodawanie nowych metod (708) Serwer rysunków (710) Tworzenie projektu (710) Zwracanie tablic (712) Zwracanie złożonych informacji (716) Klient usługi PictureService (720) Język WSDL (721) Tworzenie aplikacji klienckiej (721) Dodawanie referencji sieciowych (722) Wyświetlanie listy katalogów (724) Wyświetlanie listy plików i wybór rysunków (727) Technologia Remoting (731) Podsumowanie (738) Ćwiczenia (739) Ćwiczenie 1. (739) Ćwiczenie 2. (739) Rozdział 21. Wdrażanie aplikacji (741) Czym jest wdrażanie? (742) Wdrażanie typu ClickOnce (742) Wdrażanie typu XCOPY (747) Tworzenie aplikacji instalacyjnych przy użyciu Visual Studio 2005 (748) Tworzenie programu instalacyjnego (748) Edytor interfejsu użytkownika (752) Wdrażanie innych rozwiązań (755) Podzespoły prywatne (755) Podzespoły współdzielone (756) Wdrażanie aplikacji dla komputerów stacjonarnych (757) Wdrażanie aplikacji sieciowych (757) Wdrażanie usług WWW (757) Przydatne narzędzia (757) Podsumowanie (758) Ćwiczenia (759) Ćwiczenie 1. (759) Ćwiczenie 2. (759) Rozdział 22. Tworzenie aplikacji dla urządzeń przenośnych (761) Środowisko (761) Wspólne środowisko uruchomieniowe (762) Program ActiveSync (762) Wspólne typy platformy .NET Compact (763) Klasy platformy Compact (764) Tworzenie gry dla systemu Pocket PC (766) Podsumowanie (778) Ćwiczenie (779) Ćwiczenie 1. (779) Dodatek A Co dalej? (781) Zasoby internetowe (782) P2P.Wrox.com (782) Zasoby Microsoftu (782) Inne zasoby (783) Zasoby dostępne bez połączenia (książki) (784) Professional VB .NET, 2nd Edition (784) ASP.NET 2.0 Beta Preview (784) Dodatek B Schemat MSF (787) Cykl tworzenia oprogramowania (788) Schemat MSF (788) Tworzenie wizji (789) Etap planowania (790) Etap pisania kodu (791) Etap testowania (791) Etap wdrażania (792) Zarządzanie kosztami i korzyściami (792) Określanie kryteriów sukcesu projektu przy użyciu schematu MSF (794) Podsumowanie (794) Dodatek C Wprowadzenie do zabezpieczeń (795) Zabezpieczenia oparte na uprawnieniach kodu (CAS) (796) Uprawnienia (797) Zasady zabezpieczeń (798) Dowód (798) Warstwa SSL (798) Szukanie informacji (799) Podsumowanie (800) Dodatek D Rozwiązania (801) Skorowidz (827)

Sklep: Składnica Księgarska

Microsoft Visual Studio 2010. Księga eksperta - Mike Snell, Lars Powers - 2823033266

179,00 zł

Microsoft Visual Studio 2010. Księga eksperta - Mike Snell, Lars Powers Helion

Informatyka > Programowanie

Poznaj środowisko Visual Studio 2010 Professional i naucz się tworzyć mistrzowskie aplikacje Jak wykorzystać technologię ASP.NET do tworzenia profesjonalnych witryn internetowych? Jak tworzyć aplikacje biznesowe oparte na pakiecie Office? Jak kompleksowo testować swój kod, zaprzęgając do pracy Visual Studio? Visual Studio 2010 to najnowsza wersja środowiska programistycznego firmy Microsoft. Każdy programista, który zdecyduje się wykorzystać bogaty zestaw zgromadzonych tu narzędzi, osiągnie maksymalną produktywność w pracy i będzie mógł tworzyć kod działający w systemie Windows oraz w sieci. Dodatkowo będzie mieć do dyspozycji technologię Silverlight i możliwość budowania aplikacji w chmurze, z użyciem platformy Microsoftu

Sklep: Księgarnia-Techniczna.com

Bieganie długodystansowe - Christof Baur, Bernd Thurner - 2836927080

17,78 zł

Bieganie długodystansowe - Christof Baur, Bernd Thurner

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Dla wielu osób motywacją do biegania jest radość i przyjemność z samej możliwości poruszania się, odczuwania siły własnego organizmu oraz możliwość przełamywania jego ograniczeń. Poradnik autorstwa doświadczonych biegaczy pokazuje, w jaki sposób uzyskać optymalne umiejętności i przekształcić je w najwyższą formę. Zapoznaje nas z technikami budowania wytrzymałości i siły motorycznej oraz zasadami odpowiedniego żywienia, które pomogą przyspieszyć regenerujący wypoczynek po treningu i znacznie poprawić wyniki w zawodach. W książce znajdziemy osiem zaawansowanych programów treningowych, będziemy też mogli stworzyć indywidualny program ćwiczeń dostosowany do naszych możliwości. Nazwa - Bieganie długodystansowe Oryginalny tytuł - Laufen bis zum Marathon Autor - Christof Baur, Bernd Thurner Oprawa - Miękka Wydawca - RM Kod ISBN - 9788377735596 Kod EAN - 9788377735596 Wydanie - 3 Rok wydania - 2016 Język - polski Format - 16.0x23.0cm Ilość stron - 160 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-05-25

Sklep: InBook.pl

Swift od podstaw. Praktyczny przewodnik - Paweł Pasternak - 2853079938

23,65 zł

Swift od podstaw. Praktyczny przewodnik - Paweł Pasternak

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Dołącz do programistów języka Swift! Zrozum konstrukcje i składnię Swifta Poznaj środowisko Xcode od podszewki Naucz się korzystać z kontrolek Pisz testy jednostkowe Firma Apple od lat z powodzeniem i świetnym wyczuciem potrzeb klientów działa na rynku elektroniki użytkowej. Pracujący w niej inżynierowie projektują produkty oryginalne, funkcjonalne i wyprzedzające swoją epokę. Ważną składową tego sukcesu jest wysokiej jakości oprogramowanie, które można tworzyć wyłącznie za pomocą wydajnych, wygodnych w użyciu i nowoczesnych narzędzi programistycznych. Przewodnik ten poświęcono językowi Swift, który jest podstawą oprogramowania współpracującego z macOS, iOS, watchOS oraz tvOS. Od chwili wprowadzenia na rynek w 2014 roku Swift doczekał się już trzeciej wersji i powoli wypiera królujący niepodzielnie od lat Objective-C. Jeśli chcesz poznać najnowszą wersję języka Swift oraz środowisko programistyczne Xcode , sięgnij po tę książkę! Opanujesz dzięki niej przejrzystą składnię Swifta, typy danych oraz sposoby deklarowania stałych i zmiennych. Dowiesz się, jak tworzyć instrukcje warunkowe i pętle, jak korzystać z operatorów, funkcji, tablic, słowników, krotek i klas. Poznasz elementy interfejsu użytkownika, nauczysz się zarządzać danymi w swoich aplikacjach i posługiwać się komentarzami. Zrozumiesz także, jak działają narzędzia oferowane przez środowisko Xcode, i zyskasz wiedzę o podstawach pisania testów jednostkowych. Czas na naukę! Podstawowe informacje o języku Swift i środowisku programistycznym Xcode Korzystanie z Playground i wyświetlanie danych na ekranie Proste typy danych oraz używanie zmiennych i stałych Korzystanie z operatorów i tworzenie funkcji Używanie instrukcji warunkowych i różnych rodzajów pętli Posługiwanie się złożonymi typami danych i możliwości obiektowe Korzystanie z kontrolek, obsługa akcji i delegacji Zapisywanie i odczytywanie danych przy użyciu CoreData Tworzenie komentarzy i pisanie testów jednostkowych Wkrocz w świat programowania na platformy Apple! Nazwa - Swift od podstaw. Praktyczny przewodnik Oryginalny tytuł - Rick Sammon's Exploring the Light: Making the Very Best In-Camera Exposures Autor - Paweł Pasternak Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788328334977 Kod EAN - 9788328334977 Rok wydania - 2017 Język - PL Tłumacz - Radosław Brzozowski Format - 158x235 Ilość stron - 176 Podatek VAT - 5% Premiera - 2017-08-04

Sklep: InBook.pl

Excel. Programowanie dla profesjonalistów. Wydanie II - 2823033834

156,45 zł

Excel. Programowanie dla profesjonalistów. Wydanie II Helion

Informatyka > Aplikacje biurowe

Kompendium wiedzy dla programistów Excela! Jak wykorzystać nowy interfejs Excela 2007? Jak sterować innymi aplikacjami z pakietu Microsoft Office? Jak używać Windows API? Excel to

Sklep: Księgarnia-Techniczna.com

Microsoft Visual C++ 2008. Praktyczne przykłady - 2857605873

43,60 zł

Microsoft Visual C++ 2008. Praktyczne przykłady Helion

Visual C++

Poznaj w praktyce środowisko Visual C++ 2008 Dowiedz się, jak korzystać z gotowych komponentów programistycznych Naucz się pisać w C++ aplikacje przeznaczone dla systemu Windows Wiele osób słyszało o języku C++, lecz ogromna większość z nich na samą myśl o bliższym poznaniu go reaguje z podobną rezerwą, jak na pomysł wybrania się na wakacyjny kurs języka mandaryńskiego. Osoby te popełniają jednak niewybaczalny błąd i skutecznie odcinają się od niezwykle interesującego świata nowoczesnego programowania. Na ludzi biegle znających C++ czeka bardzo wiele atrakcyjnych ofert pracy, a niemalejąca popularność systemów Windows sprawia, że najbardziej poszukiwani w tej grupie są specjaliści znający Visual C++, czyli wygodne w użyciu i bardzo rozbudowane środowisko programistyczne firmy Microsoft. Nie trzeba chyba dodawać, że zarabiają oni zwykle znacznie więcej niż najlepsi nawet tłumacze z języka mandaryńskiego... Jeśli chcesz dołączyć do tej programistycznej elity, już dziś sięgnij po odpowiednie źródło wiedzy. Książka "Microsoft Visual C++ 2008. Praktyczne przykłady " umożliwi Ci gładkie rozpoczęcie przygody z Visual C++, prezentując podstawowe informacje na temat języka, opisując środowisko programistyczne, sposób tworzenia aplikacji oraz technikę zarządzania danymi i korzystania z plików. Nauczysz się z niej również właściwego stosowania elementów kontrolnych i komponentów programistycznych. Poznasz metody przetwarzania wielowątkowego, zagadnienia związane z grafiką i łączeniem się z siecią, a ponadto dowiesz się, jak skonstruowany jest kod programu. Na tym jednak nie koniec, bowiem na kilku rozbudowanych i bardzo zróżnicowanych przykładach poznasz też praktyczne zastosowanie całej tej teorii, a wszystko przy użyciu bezpłatnej wersji środowiska programistycznego firmy Microsoft. Podstawowe informacje na temat Visual C++ 2008 Instalacja środowiska programistycznego Elementy składowe aplikacji i sposoby używania kontrolek Zarządzanie danymi i używanie plików Używanie najważniejszych komponentów programistycznych Wykorzystanie elementów graficznych Podstawowy korzystania z wątków Korzystanie z komponentów sieciowych Opis języków C++ i C++/CLI oraz struktury napisanych w nich programów Praktyczne projekty aplikacji opracowanych za pomocą Visual C++ 2008 Nie zwlekaj - już dziś wkrocz w magiczny świat programowania z wykorzystaniem Visual C++ 2008!

Sklep: Booknet.net.pl

C++. Wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych - Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek - 2837073431

69,00 zł

C++. Wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych - Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Napisz wieloplatformowe programy w C++ Jak korzystać z bibliotek wxWidgets oraz Qt? W jaki sposób implementować obsługę zdarzeń w aplikacjach? Jak budować aplikacje sieciowe i bazodanowe? Okres dominacji jednego systemu operacyjnego i przeznaczonych dla niego rozwiązań powoli odchodzi do historii. Fenomen popularności różnych dystrybucji Linuksa i coraz mocniejsza pozycja komputerów Mac sprawiają, że wiele firm produkujących oprogramowanie decyduje się na tworzenie rozwiązań wieloplatformowych. W przypadku ogromnych korporacji stworzenie zespołów programistycznych pracujących równolegle nad kilkoma wersjami jednej aplikacji dla różnych systemów operacyjnych nie stanowi problemu, ale w mniejszych firmach jest to niemożliwe. Tu z pomocą przychodzą biblioteki pozwalające na tworzenie kodu źródłowego prawidłowo kompilującego się na każdej platformie, na której je zainstalowano. Książka "C++. Wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych" opisuje tworzenie oprogramowania z wykorzystaniem dwóch takich właśnie bibliotek - wxWidgets oraz Qt. Czytając ją, dowiesz się, jak wykorzystać język C++ i środowisko Dev-C++ do pisania programów, z których korzystać będą mogli użytkownicy systemu Windows, Linuksa i Mac OS. Nauczysz się stosować kontrolki i komponenty, budować menu i interfejsy użytkownika, obsługiwać zdarzenia i implementować operacje graficzne. Przeczytasz także o aplikacjach bazodanowych i sieciowych. Każde z zagadnień omówiono zarówno w kontekście biblioteki wxWidgets, jak i biblioteki Qt, dzięki czemu poznasz dwie metody rozwiązywania tych samych zadań programistycznych - by wybrać sobie tę, która bardziej Ci odpowiada. Instalacja środowiska programistycznego i bibliotek Struktura aplikacji i podstawowe komponenty Stosowanie komponentów Obsługa zdarzeń myszy i klawiatury Budowanie menu aplikacji Komunikacja sieciowa Operacje graficzne Połączenia z bazami danych Drukowanie z poziomu aplikacji Dzięki tej książce stworzysz aplikacje, które docenią użytkownicy wszystkich systemów operacyjnych. Nazwa - C++. Wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Oryginalny tytuł - Ruminations on C++ Autor - Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 8324614737 Kod EAN - 9788324614738 Rok wydania - 2008 Język - PL Tłumacz - Jarosław Dobrzański Format - 158x235 Ilość stron - 448 Podatek VAT - 5% Premiera - 2008-06-04

Sklep: InBook.pl

Programowanie aplikacji dla urządzeń mobilnych z systemem Windows Mobile - Jacek Matulewski, Bartosz Turowski - 2837049747

59,00 zł

Programowanie aplikacji dla urządzeń mobilnych z systemem Windows Mobile - Jacek Matulewski, Bartosz Turowski

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Zaprojektuj nowe aplikacje dla urządzeń mobilnych Środowisko Visual Studio i szkic projektu Wykorzystanie języka C# i platformy .NET Compact Zastosowanie grafiki trójwymiarowej z mobilnym Direct3D Urządzenia przenośne, począwszy od telefonów komórkowych, a skończywszy na GPS-ach i kieszonkowych odtwarzaczach wideo, są dziś niezwykle popularne. Wiele z nich łączy w sobie tak przeróżne funkcje, że można je nazwać minikomputerami. Nic dziwnego, że pracują pod kontrolą uniwersalnego systemu operacyjnego, zdolnego obsłużyć wiele różnych aplikacji, który bez kłopotu można przenieść z jednego urządzenia na drugie. Podobna kompatybilność samych aplikacji gwarantuje możliwość ich wielokrotnego wykorzystania w różnych typach urządzeń, a użytkownikom zapewnia komfort błyskawicznego opanowania obsługi nowego telefonu czy aparatu fotograficznego. W książce "Programowanie aplikacji dla urządzeń mobilnych i systemu Windows Mobile " omówione zostało projektowanie aplikacji napisanych w języku C# dla urządzeń działających pod kontrolą systemu Windows Mobile. Znajdziesz tu wszystkie aspekty pracy nad takim programem: począwszy od warunków środowiska programistycznego i uruchomieniowego, przez pisanie i testowanie kodu (z wyszczególnieniem elementów właściwych aplikacjom projektowanym dla platformy .NET Compact), aż po przechowywanie danych w plikach XML czy bazie SQL Server Compact. Dowiesz się także nieco więcej o wykorzystywaniu w urządzeniach przenośnych grafiki 3D. Środowisko programistyczne Visual Studio i emulatory Tworzenie, zapisywanie i wczytywanie projektu Uruchomienie aplikacji na rzeczywistym urządzeniu Język C# i praktyka projektowania aplikacji dla platformy .NET Compact Projektowanie kontrolek i kontrolki charakterystyczne dla platformy .NET Compact Studium przypadku - gra Reversi Obsługa podstawowych funkcji telefonu i programu Outlook Detekcja stanu urządzenia przenośnego i dodatkowe funkcje urządzeń przenośnych Przechowywanie danych w SQL Server Compact i plikach XML Grafika trójwymiarowa z mobilnym Direct3D Instalacja Windows Mobile 6 Professional SDK Zagwarantuj uniwersalność swoich aplikacji - buduj je dla systemu Windows Mobile Nazwa - Programowanie aplikacji dla urządzeń mobilnych z systemem Windows Mobile Oryginalny tytuł - Pro Data Backup and Recovery Autor - Jacek Matulewski, Bartosz Turowski Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788324626311 Kod EAN - 9788324626311 Rok wydania - 2010 Język - PL Tłumacz - Grzegorz Kowalczyk, Witold Wrotek Format - 158x235 Ilość stron - 400 Podatek VAT - 5% Premiera - 2010-10-01

Sklep: InBook.pl

ASP.NET 3.5. Programowanie - Jesse Liberty, Dan Maharry, Dan Hurwitz - 2837054315

129,00 zł

ASP.NET 3.5. Programowanie - Jesse Liberty, Dan Maharry, Dan Hurwitz

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Kompletne źródło informacji na temat ASP.NET! Jak maksymalnie wykorzystać możliwości Visual Studio? Jakie tajemnice kryje język LINQ? Jak tworzyć bezpieczne aplikacje internetowe? Aplikacje internetowe cieszą się wciąż rosnącą popularnością. Na rynku narzędzi do ich tworzenia można znaleźć wiele rozwiązań, a wśród nich jedno wyjątkowe - platformę .NET. Pozwala ona na wykorzystanie dowolnego obsługiwanego przez nią języka programowania do tworzenia dynamicznych, interaktywnych i atrakcyjnych rozwiązań internetowych. Wybierając platformę .NET, otrzymasz dostęp do wielu dodatkowych narzędzi i - co najważniejsze - do wiedzy zgromadzonej przez całą używającą jej społeczność. Niezliczona liczba stron, artykułów i osób chętnych do pomocy sprawia, że rozwiązanie nawet najbardziej skomplikowanego problemu staje się łatwiejsze. Dzięki tej książce zdobędziesz wiedzę pozwalającą Ci na swobodne poruszanie się w świecie aplikacji internetowych opartych o .NET. Nauczysz się w maksymalny sposób wykorzystywać możliwości środowiska Visual Studio 2008, poznasz dostępne kontrolki oraz sprawdzisz, do czego może Ci się przydać ADO.NET. Ponadto odkryjesz tajemnice języka LINQ i zasady, których przestrzeganie zapewni bezpieczeństwo Twojej aplikacji. W kolejnych rozdziałach autorzy przedstawią Ci metody tworzenia usług sieciowych, zwiększania wydajności poprzez buforowanie oraz konfiguracji serwera IIS 7.0. Książka ta pozwoli Ci w łatwy sposób wykonać pierwszy krok w świat dynamicznych stron WWW, tworzonych z wykorzystaniem ASP.NET. Praca w zintegrowanym środowisku programistycznym Visual Studio 2008 Podstawowe kontrolki oraz kontrolki pozwalające na dostęp do danych Dostęp do baz danych z wykorzystaniem ADO.NET Zastosowanie języka LINQ Gwarancja poprawności danych Zapewnienie bezpieczeństwa aplikacji internetowej Tworzenie stron wzorcowych Przygotowanie usług sieciowych Protokoły i standardy usług sieciowych Poprawa wydajności poprzez zastosowanie buforowania Konfiguracja serwera IIS 7.0 Debugowanie kodu i śledzenie jego wykonania Wdrażanie aplikacji w środowisku lokalnym i globalnym Przydatne skróty klawiaturowe Poznaj możliwości jednej z najpopularniejszych platform do tworzenia dynamicznych stron WWW! Nazwa - ASP.NET 3.5. Programowanie Oryginalny tytuł - Programming ASP.NET 3.5 Autor - Jesse Liberty, Dan Maharry, Dan Hurwitz Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788324622122 Kod EAN - 9788324622122 Rok wydania - 2010 Język - PL Tłumacz - Robert Górczyński Seria wydawnicza - O'Reilly Format - 168x237 Ilość stron - 1088 Podatek VAT - 5% Premiera - 2010-04-21

Sklep: InBook.pl

Visual Basic 2015 w 24 godziny - James Foxall - 2843434294

56,13 zł

Visual Basic 2015 w 24 godziny - James Foxall

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Zacznij od zaraz! 24 (+ dwie dodatkowe) sprawdzone, jednogodzinne lekcje Visual Basic jest bardzo popularnym językiem programowania wysokiego poziomu rozwijanym przez firmę Microsoft. Jego składnię oparto na języku Basic i unowocześniono, zapewniając przy tym wykorzystanie technologii ActiveX. Visual Basic w wersji 2015 zasadniczo różni się od swoich poprzedników: jest zdecydowanie lepszy, ma większe możliwości, a funkcjonalnością dorównuje takim językom jak C++. Jednak konsekwencją tego rozwoju jest większa złożoność języka. Niniejsza książka ma jeden cel: jak najszybciej nauczyć Cię poprawnego programowania w języku Visual Basic. W ciągu 26 lekcji , z których każda powinna zająć najwyżej godzinę, przyswoisz sobie praktyczne umiejętności pozwalające na samodzielne zbudowanie kompletnej aplikacji. Gruntownie poznasz środowisko programistyczne Visual Studio 2015 i takie elementy interfejsu użytkownika, jak formularze i kontrolki, a także dowiesz się, jak je wykorzystać, aby przygotować atrakcyjną i funkcjonalną aplikację. W książce znajdziesz także liczne przykłady starannie objaśnionego kodu. Dowiedz się, jak: tworzyć w pełni funkcjonalne, bogate aplikacje programować w języku Visual Basic 2015 i wykorzystywać jego możliwości korzystać z obiektów, kolekcji i zdarzeń tworzyć atrakcyjne, funkcjonalne interfejsy użytkownika w pełni wykorzystywać możliwości formularzy, kontrolek, modułów i procedur skutecznie programować bazy danych i zapisywać w nich informacje kodować podejmowanie decyzji stosować techniki programowania obiektowego pracować z grafiką i plikami tekstowymi korzystać z systemu plików i rejestru Windows wysyłać wiadomości e-mail tworzyć przydatne moduły i współdzielone procedury komunikować się z użytkownikiem przeglądać i drukować dokumenty diagnozować kod za pomocą udoskonalonych pułapek rozpowszechniać swoje oprogramowanie sterować aplikacjami Microsoft Office 2016 wzbogacać funkcje formularzy dzięki własnym kontrolkom Poznaj Visual Basic - i programuj dla Windows! Nazwa - Visual Basic 2015 w 24 godziny Oryginalny tytuł - Visual Basic 2015 in 24 Hours, Sams Teach Yourself: Barnes & Noble Special Edition Autor - James Foxall Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788328328747 Kod EAN - 9788328328747 Wydanie - 1 Rok wydania - 2016 Język - PL Tłumacz - Andrzej Watrak Format - 158x235 Ilość stron - 560 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-12-30

Sklep: InBook.pl

ASP.NET. Programowanie - 2857605009

88,10 zł

ASP.NET. Programowanie Helion

.NETASP

ASP.NET to jedna z najpopularniejszych obecnie technologii tworzenia dynamicznych witryn WWW i aplikacji internetowych. Autor tej technologii -- Microsoft -- udostępnił twórcom doskonałe narzędzia programistyczne oraz bogaty zbiór bibliotek i kontrolek. Dzięki możliwościom pakietu Visual Studio 2005 i platformy programistycznej .NET 2.0 przygotowanie nawet najbardziej rozbudowanej aplikacji sieciowej przebiega błyskawicznie. Natomiast za pomocą gotowych elementów można zbudować formularze, zrealizować połączenia z bazą danych i zabezpieczyć aplikację przed nieautoryzowanym dostępem tak łatwo, że programista może skupić się wyłącznie na projektowaniu i tworzeniu logiki aplikacji. Książka "ASP.NET. Programowanie" to podręcznik opisujący zasady tworzenia aplikacji i witryn internetowych przy użyciu języka C# 2.0, środowiska programistycznego Visual Studio 2005 i bibliotek .NET 2.0. Przedstawia środowisko Visual Studio 2005 i szczegółowo omawia koncepcję budowania aplikacji za pomocą kontrolek. Po przeczytaniu tej książki stworzysz witryny internetowe w technologii ASP.NET 2.0, implementując w nich mechanizmy uwierzytelniania i personalizacji, dostępu do baz danych oraz usług sieciowych. Dowiesz się, jak budować własne usługi sieciowe i z nich korzystać, a także jak optymalizować wydajność aplikacji i wdrażać je, posługując się mechanizmami udostępnianymi przez platformę .NET 2.0. Interfejs użytkownika środowiska Visual Studio 2005 Obsługa zdarzeń za pomocą kontrolek Przegląd kontrolek platformy .NET 2.0 Tworzenie szkieletu witryny internetowej Wyszukiwanie błędów w kodzie, ich usuwanie i obsługa Weryfikacja danych z formularzy Dostęp do baz danych za pomocą ADO.NET Uwierzytelnianie użytkowników i personalizacja witryny Mechanizmy nawigacyjne Tworzenie i wykorzystywanie usług sieciowych Wdrażanie aplikacji Stwórz wydajne i bezpieczne witryny internetowe, korzystając z ASP.NET 2.0

Sklep: Booknet.net.pl

ASP.NET 3.5 dla programistów PHP - 1168560896

30,71 zł

ASP.NET 3.5 dla programistów PHP

Informatyka i Internet

Stwórz aplikacje internetowe w technologii ASP.NET 3.5 Poznaj i skonfiguruj środowisko programistyczne Zaprojektuj strukturę aplikacji Połącz aplikację z bazą danych Wyświetl dane na stronach Technologie PHP i ASP.NET mają kilka cech wspólnych -- obie służą do tworzenia aplikacji internetowych, uruchamianych za pośrednictwem przeglądarki internetowej, i generują wynik swojego działania w postaci dokumentów XHTML. Jednak istnieje między nimi jedna istotna różnica -- PHP wykorzystuje rozwiązania open source, a ASP.NET rozwiązania komercyjne, rozwijane przez firmę Microsoft. ASP.NET opiera się na platformie .NET -- uniwersalnym frameworku, pozwalającym na korzystanie z różnych języków programowania w celu tworzenia skalowalnych, szybkich i łatwych do rozwijania aplikacji sieciowych. Nie bez znaczenia jest także środowisko programistyczne -- Visual Studio to doskonałe narzędzie, znacznie przyspieszające i usprawniające proces tworzenia oprogramowania. "ASP.NET 3.5 dla programistów PHP" to wprowadzenie do technologii ASP dla wszystkich twórców aplikacji internetowych, którzy dotychczas korzystali z PHP. Czytając tę książkę, zrozumiesz główne zasady korzystania z platformy .NET i techniki budowania aplikacji sieciowych. Dowiesz się, jak skonfigurować środowisko pracy i zaprojektować strukturę aplikacji. Nauczysz się korzystać z najważniejszych elementów platformy .NET -- kontrolek będących gotowymi "cegiełkami" do budowy stron internetowych ASP. Poznasz podstawowe kontrolki, tworzące interfejs użytkownika i zarządzające sesją, połączysz aplikację z bazą danych i zastosujesz kontrolki do wyświetlenia danych na stronie. Przeczytasz o sprawdzaniu poprawności danych wprowadzanych do formularzy i przypisywaniu ról użytkownikom aplikacji. Znajdziesz tu także informacje o tym, w jaki sposób wykorzystać technologię AJAX do budowy interfejsów użytkownika aplikacji ASP.NET. Porównanie technologii służących do tworzenia aplikacji sieciowych Konfiguracja bazy MS SQL i instalacja narzędzi programistycznych Kontrolki interfejsu użytkownika Zarządzanie sesją i plikami cookie Komunikacja z bazami danych za pomocą ADO.NET Wyświetlanie danych na stronach Weryfikacja poprawności danych z formularzy Obsługa kont użytkowników AJAX w aplikacjach ASP.NET Spróbuj czegoś nowego. Może w ASP.NET 3.5 odnajdziesz to, czego brakowało Ci w PHP?

Sklep: Planetaksiazki.pl

Frameworki JavaScript. Projektowanie interaktywnych i dynamicznych stron WWW - Wojciech Majkowski - 2836975667

25,45 zł

Frameworki JavaScript. Projektowanie interaktywnych i dynamicznych stron WWW - Wojciech Majkowski

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Komponuj zjawiskowe animacje w JavaScripcie! Najlepsze "ściągawki" dla JavaScriptu , czyli wszystko o frameworkach , bibliotekach i platformach programistycznych Zastosowanie gotowych fragmentów kodu - kontrolek, przycisków, galerii fotografii i formularzy kontaktowych Sposoby tworzenia animacji i efektów specjalnych Stworzenie od zera kodu zaawansowanej aplikacji czy strony WWW jest dziś praktycznie niemożliwe - nie mówiąc już o tym, że niepotrzebne i zdecydowanie zbyt czasochłonne. Znacznie lepiej jest skorzystać z fragmentów gotowego kodu o określonym działaniu. W erze dominacji animowanych, interaktywnych i dynamicznych witryn internetowych oraz wymagających użytkowników warto poszerzać swoją wiedzę na temat animacji i efektów możliwych do uzyskania dzięki różnym frameworkom, bibliotekom i platformom programistycznym. W tej książce znajdziesz mnóstwo cennych wiadomości o wykorzystaniu najlepszych, najbardziej innowacyjnych źródeł gotowego kodu dla JavaScriptu. Składa się ona z sześciu rozdziałów - każdy z nich traktuje o wykorzystaniu jednego z tych źródeł w zakresie: transformacji 2D i 3D elementów HTML, sortowania, przeciągania lub przemieszczania elementów HTML wzdłuż osi lub po ścieżce (krzywej) ruchu, a także symulowania ruchu jednostajnego lub zmiennego. Oprócz tego opisano tu sterowanie procesem odtwarzania animacji poprzez kontrolowanie czasu jej trwania i manipulowanie kolejnością wykonywania poszczególnych sekwencji. Jeśli chcesz tworzyć piękne animacje, zacznij czytać już dziś! Projektuj animacje i wizualne efekty specjalne z bibliotekami: CreateJS Dojo Toolkit Script.aculo.us Web 2.0 MooTools GreenSock Animation Platform JavaScript Yahoo! User Interface (YUI) Zostań mistrzem interaktywnych stron WWW! Nazwa - Frameworki JavaScript. Projektowanie interaktywnych i dynamicznych stron WWW Oryginalny tytuł - TY FrontPage 2000 in 21 Days Autor - Wojciech Majkowski Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788324688654 Kod EAN - 9788324688654 Wydanie - 1 Rok wydania - 2014 Język - PL Tłumacz - Grzegorz Kowalczyk Format - 158x235 Ilość stron - 240 Podatek VAT - 5% Premiera - 2014-10-10

Sklep: InBook.pl

szukaj w Kangoo kontrolki programistyczne telerik

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z kontrolki programistyczne telerik

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.072, t2=0, t3=0, t4=0.012, t=0.073

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2024 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER