krainaksiazek learning google adwords and google analytics 20131170

- znaleziono 52 produkty w 12 sklepach

Narzędzia Google dla e-commerce - 2858391925

28,44 zł

Narzędzia Google dla e-commerce One Press / Helion

Literatura / Ekonomia i biznes

E-przedsiębiorco! Bądź widoczny w wyszukiwarce!Wyszukiwarka Google deklasuje rywali. W Polsce korzysta z niej około 97% internautów. Właściwie wszyscy. Kogo w niej nie widać, ten nie istnieje. A kto nie potrafi z Google

Sklep: Booksnet.pl

Narzędzia Google dla e-commerce - 2858206749

26,48 zł

Narzędzia Google dla e-commerce HELION

Nauka / Informatyka

E-przedsiębiorco! Bądź widoczny w wyszukiwarce! Wyszukiwarka Google deklasuje rywali. W Polsce korzysta z niej około 97% internautów. Właściwie wszyscy. Kogo w niej nie widać, ten nie istnieje. A kto nie potrafi z Google’em skutecznie współpracować, ten nic nie sprzeda w sieci. Dlaczego? Bo ta wyszukiwarka nie tylko pomaga użytkownikom internetu znaleźć potrzebne informacje, lecz także wskazuje im strony w określonej kolejności. E-przedsiębiorcom oferuje natomiast narzędzia pozwalające skuteczniej docierać z ofertą do potencjalnych klientów, efektywniej monitorować ich zachowania w sieci oraz poprawiać pozycję firmowej witryny w wynikach wyszukiwania. Bez praktycznej umiejętności posługiwania się tymi narzędziami nie sposób planować i prowadzić biznesu online. Google Adwords, Google Analytics i Google Search Console — oto trzy narzędzia, na których skupia się autor tej książki. W swoim praktycznym poradniku w przystępny sposób opisał sposoby budowania kampanii reklamowej AdWords dla sklepów, mierzenia efektów tej kampanii oraz wykorzystywania optymalizacji SEO sklepu internetowego w celu pozyskiwania większego ruchu z bezpłatnych wyników wyszukiwania w Google’u. Co więcej, widać tu praktyczne podejście do optymalizacji strony sklepu. Ta książka przyda się zarówno początkującym e-przedsiębiorcom, jak i praktykom e-commerce. Ci pierwsi będą mogli dzięki niej skonstruować pierwsze skuteczne kampanie, a ci drudzy ugruntują swoją wiedzę i opanują nowe techniki reklamy.

Sklep: Literacka.pl

Google Data Studio - 2878439606

169,33 zł

Google Data Studio Rheinwerk Verlag GmbH

Książki / Literatura obcojęzyczna

So meistern Sie Reports und Dashboards!Konzeption, Datenanbindung und Dashboard-DesignAnwendung von Google Data Studio verständlich erklärtSchrittweise zur Implementierung eigener ConnectorenMit Google Data Studio können Sie Daten aus verschiedenen Marketingkanälen und E-Commerce-Systemen verbereiten und übersichtlich visualisieren. Sascha Kertzel und Sina Mylluks zeigen Ihnen, wie Sie die Plattform einsetzen, Dashboards konzipieren, Berichte und Datenquellen verwalten, im Team arbeiten u. v. m. Nutzen Sie die nahtlose Integration in Google Analytics, Google AdWords oder Search Console und erfahren Sie, wie Sie weitere Datenbanken oder Dienste anbinden.Aus dem Inhalt:Erste Schritte in Google Data StudioDatenquellen verbinden und bearbeitenDaten transformierenPlanung und DatenvisualisierungBerichte erstellen, teilen und verwaltenBerichte in externe Webseiten einbindenFallstudienIm Team arbeitenTipps und Tricks für mehr PerformanceDirekt einsetzbare VorlagenGlossar mit FachbegriffenGalileo Press heißt jetzt Rheinwerk Verlag.

Sklep: Libristo.pl

Google Ads - 2877627602

83,40 zł

Google Ads Books on Demand

Książki / Literatura obcojęzyczna

GOOGLE MARKETING: Von Google Analytics über Google Shopping bis zu Google Adwords - In diesem Ratgeber findest du alles, was du über Google wissen musst.Onlinemarketing in einer digitalen Plattform planen, steuern und perfektionieren. Ein eigenes Unternehmen zu führen, war somit noch nie einfacher. Agenturen haben nun endlich die Möglichkeit, sowohl Marketing als auch Advertising ihrer Webseite in einer einzigen digitalen Plattform zu nutzen, anstatt mit zwei separaten, so, wie es vorher der Fall war. Google bietet ein breites Spektrum an Marketingmöglichkeiten, die alle im Buch aufgegriffen wurden.Du wirst über folgende Themen alles erfahren, was wichtig ist, damit du erfolgreich mit Google starten kannst:Google MarketingGoogle SEMGoogle AnalyticsGoogle Search ConsoleGoogle Shopping & Merchant CenterGoogle Ads & AdsenseGoogle My BusinessDas Buch überzeugt mit:Über 120 SeitenÜber 25 AbbildungenExpertenwissenSchritt-für-Schritt Anleitungen... und vieles mehr!Kauf jetzt dieses Buch und starte noch heute damit, dein Angebot mit Instagram Marketing erfolgreich zu verkaufen und eine authentische Reichweite zu gewinnen.

Sklep: Libristo.pl

Kolorowanka. Bóg jest dobry - Praca zbiorowa - 2845847767

7,49 zł

Kolorowanka. Bóg jest dobry - Praca zbiorowa

Książki & Multimedia > Książki

Opis - W książeczce znalazły się znane sceny biblijne z rysunkami i krótkimi opisami, zachęcającymi do wspólnego czytania i rozmów z rodzicami czy katechetami. Dzięki możliwości pokolorowania każdej ze scen, maluch stworzy swoją własną, indywidualną książkę o Bożej dobroci i miłości. Nazwa - Kolorowanka. Bóg jest dobry Autor - Praca zbiorowa Oprawa - Miękka Wydawca - ZACHEUSZ Kod ISBN - 9788394503369 Kod EAN - 9788394503369 Rok wydania - 2017 Format - 29,7x21 cm Ilość stron - 32 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Nożyczki z nadrukiem moro 13cm - 2836923918

3,36 zł

Nożyczki z nadrukiem moro 13cm

Książki & Multimedia > Książki

Opis - sztywna podkładka na tekturze oblewana wysokoprzezroczystą folią wyposażona w kieszeń do umieszczania notatek Nazwa - Nożyczki z nadrukiem moro 13cm Kod EAN - 5902156032124 Wydawca - PANTA PLAST Podatek VAT - 23%

Sklep: InBook.pl

Predictive Analytics - 2826720527

118,68 zł

Predictive Analytics John Wiley & Sons Inc

Książki / Literatura obcojęzyczna

"Mesmerizing & fascinating..." --The Seattle Post-Intelligencer"The Freakonomics of big data." --Stein Kretsinger, founding executive of Advertising.comAward-winning | Used by over 30 universities | Translated into 9 languagesAn introduction for everyone. In this rich, fascinating -- surprisingly accessible -- introduction, leading expert Eric Siegel reveals how predictive analytics works, and how it affects everyone every day. Rather than a "how to" for hands-on techies, the book serves lay readers and experts alike by covering new case studies and the latest state-of-the-art techniques.Prediction is booming. It reinvents industries and runs the world. Companies, governments, law enforcement, hospitals, and universities are seizing upon the power. These institutions predict whether you're going to click, buy, lie, or die.Why? For good reason: predicting human behavior combats risk, boosts sales, fortifies healthcare, streamlines manufacturing, conquers spam, optimizes social networks, toughens crime fighting, and wins elections.How? Prediction is powered by the world's most potent, flourishing unnatural resource: data. Accumulated in large part as the by-product of routine tasks, data is the unsalted, flavorless residue deposited en masse as organizations churn away. Surprise! This heap of refuse is a gold mine. Big data embodies an extraordinary wealth of experience from which to learn.Predictive Analytics unleashes the power of data. With this technology, the computer literally learns from data how to predict the future behavior of individuals. Perfect prediction is not possible, but putting odds on the future drives millions of decisions more effectively, determining whom to call, mail, investigate, incarcerate, set up on a date, or medicate.In this lucid, captivating introduction -- now in its Revised and Updated edition -- former Columbia University professor and Predictive Analytics World founder Eric Siegel reveals the power and perils of prediction:* What type of mortgage risk Chase Bank predicted before the recession.* Predicting which people will drop out of school, cancel a subscription, or get divorced before they even know it themselves.* Why early retirement predicts a shorter life expectancy and vegetarians miss fewer flights.* Five reasons why organizations predict death -- including one health insurance company.* How U.S. Bank and Obama for America calculated -- and Hillary for America 2016 plans to calculate -- the way to most strongly persuade each individual.* Why the NSA wants all your data: machine learning supercomputers to fight terrorism.* How IBM's Watson computer used predictive modeling to answer questions and beat the human champs on TV's Jeopardy!* How companies ascertain untold, private truths -- how Target figures out you're pregnant and Hewlett-Packard deduces you're about to quit your job.* How judges and parole boards rely on crime-predicting computers to decide how long convicts remain in prison.* 182 examples from Airbnb, the BBC, Citibank, ConEd, Facebook, Ford, Google, the IRS, LinkedIn, Match.com, MTV, Netflix, PayPal, Pfizer, Spotify, Uber, UPS, Wikipedia, and more.How does predictive analytics work? This jam-packed book satisfies by demystifying the intriguing science under the hood. For future hands-on practitioners pursuing a career in the field, it sets a strong foundation, delivers the prerequisite knowledge, and whets your appetite for more.A truly omnipresent science, predictive analytics constantly affects our daily lives. Whether you are a consumer of it -- or consumed by it -- get a handle on the power of Predictive Analytics.

Sklep: Libristo.pl

Monetizing Machine Learning - 2867115059

324,69 zł

Monetizing Machine Learning APress

Książki / Literatura obcojęzyczna

Take your Python machine learning ideas and create serverless web applications accessible by anyone with an Internet connection. Some of the most popular serverless cloud providers are covered in this book-Amazon, Microsoft, Google, and PythonAnywhere.You will work through a series of common Python data science problems in an increasing order of complexity. The practical projects presented in this book are simple, clear, and can be used as templates to jump-start many other types of projects. You will learn to create a web application around numerical or categorical predictions, understand the analysis of text, create powerful and interactive presentations, serve restricted access to data, and leverage web plugins to accept credit card payments and donations. You will get your projects into the hands of the world in no time.Each chapter follows three steps: modeling the right way, designing and developing a local web application, and deploying onto a popular and reliable serverless cloud provider. You can easily jump to or skip particular topics in the book. You also will have access to Jupyter notebooks and code repositories for complete versions of the code covered in the book.What You'll LearnExtend your machine learning models using simple techniques to create compelling and interactive web dashboardsLeverage the Flask web framework for rapid prototyping of your Python models and ideasCreate dynamic content powered by regression coefficients, logistic regressions, gradient boosting machines, Bayesian classifications, and moreHarness the power of TensorFlow by exporting saved models into web applicationsCreate rich web dashboards to handle complex real-time user input with JavaScript and Ajax to yield interactive and tailored contentCreate dashboards with paywalls to offer subscription-based accessAccess API data such as Google Maps, OpenWeather, etc.Apply different approaches to make sense of text data and return customized intelligenceBuild an intuitive and useful recommendation site to add value to users and entice them to keep coming backUtilize the freemium offerings of Google Analytics and analyze the resultsTake your ideas all the way to your customer's plate using the top serverless cloud providers Who This Book Is ForThose with some programming experience with Python, code editing, and access to an interpreter in working order. The book is geared toward entrepreneurs who want to get their ideas onto the web without breaking the bank, small companies without an IT staff, students wanting exposure and training, and for all data science professionals ready to take things to the next level.

Sklep: Libristo.pl

Twoja firma widoczna w internecie Marketing internetowy - 2857745595

31,10 zł

Twoja firma widoczna w internecie Marketing internetowy POLTEXT

Poradniki. Informatory. SpisyMarketing. Badania marketingoweInternet

Ekspansja i rozwój Internetu nieustannie kreują nowatorskie trendy e-marketingowe. Nie wystarczy już tylko zwykła reklama skromnie wkomponowana w treść. Liczą się innowacyjne rozwiązania na długo zapadające w pamięć odbiorcom. Szybko zmieniające się reguły rządzące rynkiem on-line, aktywizują potrzebę zmian w firmach zorientowanych na sukces, gdyż tylko otwarcie na postęp technologiczny, zwiększą szanse na postrzeganie ich jako liderów na internetowym rynku. Ponadto przez swoją innowacyjność wyróżnią się wśród firm konkurencyjnych. Samo pojęcie marketingu internetowego oznacza używanie Internetu w celach reklamowych, prowadzących do sprzedaży dóbr lub usług. Na marketing internetowy składa się reklama "pay per click", reklama banerowa, email marketing, affiliate marketing, reklama interaktywna, optymalizacja stron, blog marketing, buzz marketing, product marketing i blogowanie. W książce znajdują się przykłady wykorzystania w praktyce narzędzi marketingowych wzbogacone o kolorowe screeny. Łukasz Kępiński - partner w agencji reklamowej Central Park. Swoje doświadczenie zdobywał między innymi w K2 -  najbardziej interaktywnej agencji w Polsce na stanowisku Social Media Development Director. Wcześniej żeglował, latał ze szczotką po lodzie, pracował za barem, prowadził pub, aż wreszcie stworzył profil na Facebooku, dzięki któremu organizował czas wolny dla studentów zza granicy. W tym samym czasie zaczął zbierać i animować społeczności wokół różnych niesamowitych idei. Specjalizuje się w Social Media, reklamach na Facebooku i niezliczonej ilości kreatywnych pomysłów, które osiągają po kilkaset tysięcy wyświetleń na Youtube. Choć poglądy Chucka Palahniuka wydają mu się odległe, uwielbia jego książki. Marcin Kordowski - od 2003 r. zajmuje się tematyką marketingu internetowego. Specjalizuje się w obszarze SEO. W dotychczasowej karierze zrealizował kilkaset kampanii dla firm m.in. z branży finansowej, ubezpieczeniowej, budowlanej, farmaceutycznej. Obecnie pełni funkcję Head of SEO w grupie DocPlanner obecnej w 25 krajach, gdzie odpowiada za rozwój portalu znanylekarz.pl na rynku Polskim i rynkach zagranicznych. Swoje doświadczenie zdobywał jako właściciel POSTIN -  agencji SEM, na stanowiskach Dyrektora zarządzającego i SEO Director w K2 Search oraz  SMB and Technology Director i SEO and Technology Director w K2 Media

Sklep: Booknet.net.pl

Wojownik SEO - 1635748252

47,00 zł

Wojownik SEO helion

Książki techniczne>Informatyka. Cybernetyka. Komputery>Oprogramowanie>Internet

Pokonaj konkurencję! Znajdź się na szczycie wyszukiwarki! Zoptymalizuj stronę pod kątem wyszukiwarek Google, Yahoo i Bing Naucz się poszukiwać słów kluczowych, zbuduj mapę witryny i bazę łączy Zobacz, jak analizować swoją witrynę i śledzić postępy jej optymalizacjiZakładając swoją stronę internetową lub e-biznes, świadomie czy nie nagle wkraczamy na pole wielkiej bitwy o pozycję w wyszukiwarkach

Sklep: Bonusmedia

Wojownik SEO. Sztuka osiągania najwyższych pozycji w wyszukiwarkach - 1168561045

64,90 zł

Wojownik SEO. Sztuka osiągania najwyższych pozycji w wyszukiwarkach

Informatyka i Internet

Pokonaj konkurencję! Znajdź się na szczycie wyszukiwarki! Zoptymalizuj stronę pod kątem wyszukiwarek Google, Yahoo i Bing Naucz się poszukiwać słów kluczowych, zbuduj mapę witryny i bazę łączy Zobacz, jak analizować swoją witrynę i śledzić postępy jej optymalizacji Zakładając swoją stronę internetową lub e-biznes, świadomie czy nie nagle wkraczamy na pole wielkiej bitwy o pozycję w wyszukiwarkach... Przychodzi nam walczyć z milionami stron o bezcenną uwagę internautów - a zdobywają ją tylko ci, którym udaje się zająć najwyższą pozycję. Jeśli więc Twoja strona ma przynosić Ci dochody lub inne korzyści, musisz opanować trudną sztukę walki o widoczność w wyszukiwarkach, a zatem poznać mistrzowskie techniki pozycjonowania i optymalizacji swojej witryny. Zostań profesjonalnym SEO wojownikiem, a Twoją bronią niech będzie fachowa wiedza. Tu na szczęście nie liczy się wielkość i siła naszego przeciwnika, tu wygrywa się dobrą strategią i konsekwentną taktyką! Jak triumfalnie wejść na to pole bitwy i szybko nie polec? Właśnie ta książka dostarczy Ci niezbędnej wiedzy na temat wszystkich aspektów pozycjonowania i optymalizacji witryn, dzięki którym osiągniesz przewagę nad swoją konkurencją. Przede wszystkim zrozumiesz, czym w ogóle jest optymalizacja i jakie niesie ze sobą korzyści. Dzięki temu uda Ci się sformalizować ten proces i na bieżąco śledzić jego postępy. Dowiesz się wszystkiego na temat działania najważniejszych obecnie wyszukiwarek, czyli Google, Yahoo! i Binga, oraz poznasz używane przez nie algorytmy. Zobaczysz w akcji i porównasz sobie różne wewnętrzne i zewnętrzne czynniki wpływające na pozycję w wynikach wyszukiwania oraz dowiesz się, jakie pułapki mogą sprawić, że Twoja strona nie zostanie poprawnie zindeksowana przez roboty internetowe. Odkryjesz, jak tworzyć skuteczne pozycjonujące mapy witryn, właściwie poszukiwać słów kluczowych i ustalać je oraz budować efektywną bazę łączy. Poznasz także płatne sposoby na wysoką pozycję swojej strony, takie jak Google AdWords czy Google AdSense. Dzięki tej książce dowiesz się: jak działają wyszukiwarki i jakich algorytmów używają jak działają Google PageRank oraz roboty indeksujące jak tworzyć stronę pod kątem optymalizacji dla wyszukiwarek jakie czynniki wewnętrzne i zewnętrzne mają wpływ na pozycję w rankingu jak przebiega monitorowanie statystyk sieciowych i jak działa format NCSA Common jak korzystać z przydatnych narzędzi dla webmasterów, w tym z Google Analytics kiedy strona zostaje poprawnie zweryfikowana i zindeksowana przez robota czym jest i jak działa protokół REP (Robots Exclusion Protocol) jakie znaczenie dla optymalizacji ma domena i nazwy stron jak tworzyć różne typy map witryn i tekstowe listy adresów URL na czym polegają poszukiwanie słów kluczowych oraz strategia czynników czasu i trendów jak budować skutecznie pozycjonującą bazę łączy jak odszukiwać, analizować i śledzić informacje o konkurencji jak zarządzać treścią witryny pod kątem jej optymalizacji jakie są strategie związane z sieciami społecznościowymi oraz metody automatycznych interakcji z tymi platformami na czym polega marketing w wyszukiwarkach internetowych jak korzystać z możliwości Google AdWords i AdSense Zostań profesjonalnym SEO wojownikiem - opanuj skuteczne strategie pozycjonowania stron!

Sklep: Planetaksiazki.pl

Wojownik SEO - 1897879713

45,47 zł

Wojownik SEO helion

Podręczniki szkolne

Pokonaj konkurencję! Znajdź się na szczycie wyszukiwarki! Zoptymalizuj stronę pod kątem wyszukiwarek Google, Yahoo i Bing Naucz się poszukiwać słów kluczowych, zbuduj mapę witryny i bazę łączy Zobacz, jak analizować swoją witrynę i śledzić postępy jej optymalizacjiZakładając swoją stronę internetową lub e-biznes, świadomie czy nie nagle wkraczamy na pole wielkiej bitwy o pozycję w wyszukiwarkach

Sklep: Madbooks.pl

Wojownik SEO. Sztuka osiągania najwyższych pozycji w wyszukiwarkach - John I. Jerkovic - 2823034004

53,10 zł

Wojownik SEO. Sztuka osiągania najwyższych pozycji w wyszukiwarkach - John I. Jerkovic Helion

Informatyka > Webmasterstwo

  Pokonaj konkurencję! Znajdź się na szczycie wyszukiwarki! Zoptymalizuj stronę pod kątem wyszukiwarek Google, Yahoo i Bing Naucz się poszukiwać słów kluczowych, zbuduj mapę witryny i bazę łączy Zobacz, jak analizować swoją witrynę i śledzić postępy jej optymalizacji Zakładając swoją stronę internetową lub e-biznes, świadomie czy nie nagle wkraczamy na pole wielkiej bitwy o pozycję w wyszukiwarkach... Przychodzi nam walczyć z milionami stron o bezcenną uwagę internautów - a zdobywają ją tylko ci, którym udaje się zająć najwyższą pozycję. Jeśli więc Twoja strona ma przynosić Ci dochody lub inne korzyści, musisz opanować trudną sztukę walki o widoczność w wyszukiwarkach, a zatem poznać mistrzowskie techniki pozycjonowania i optymalizacji swojej witryny. Zostań profesjonalnym SEO wojownikiem, a Twoją bronią niech będzie fachowa wiedza. Tu na szczęście nie liczy się wielkość i siła naszego przeciwnika, tu wygrywa się dobrą strategią i konsekwentną taktyką! Jak triumfalnie wejść na to pole bitwy i szybko nie polec? Właśnie ta książka dostarczy Ci niezbędnej wiedzy na temat wszystkich aspektów pozycjonowania i optymalizacji witryn, dzięki którym osiągniesz przewagę nad swoją konkurencją. Przede wszystkim zrozumiesz, czym w ogóle jest optymalizacja i jakie niesie ze sobą korzyści. Dzięki temu uda Ci się sformalizować ten proces i na bieżąco śledzić jego postępy. Dowiesz się wszystkiego na temat działania najważniejszych obecnie wyszukiwarek, czyli Google, Yahoo! i Binga, oraz poznasz używane przez nie algorytmy. Zobaczysz w akcji i porównasz sobie różne wewnętrzne i zewnętrzne czynniki wpływające na pozycję w wynikach wyszukiwania oraz dowiesz się, jakie pułapki mogą sprawić, że Twoja strona nie zostanie poprawnie zindeksowana przez roboty internetowe. Odkryjesz, jak tworzyć skuteczne pozycjonujące mapy witryn, właściwie poszukiwać słów kluczowych i ustalać je oraz budować efektywną bazę łączy. Poznasz także płatne sposoby na wysoką pozycję swojej strony, takie jak Google AdWords czy Google AdSense. Dzięki tej książce dowiesz się: jak działają wyszukiwarki i jakich algorytmów używają jak działają Google PageRank oraz roboty indeksujące jak tworzyć stronę pod kątem optymalizacji dla wyszukiwarek jakie czynniki wewnętrzne i zewnętrzne mają wpływ na pozycję w rankingu jak przebiega monitorowanie statystyk sieciowych i jak działa format NCSA Common jak korzystać z przydatnych narzędzi dla webmasterów, w tym z Google Analytics kiedy strona zostaje poprawnie zweryfikowana i zindeksowana przez robota czym jest i jak działa protokół REP (Robots Exclusion Protocol) jakie znaczenie dla optymalizacji ma domena i nazwy stron jak tworzyć różne typy map witryn i tekstowe listy adresów URL na czym polegają poszukiwanie słów kluczowych oraz strategia czynników czasu i trendów jak budować skutecznie pozycjonującą bazę łączy jak odszukiwać, analizować i śledzić informacje o konkurencji jak zarządzać treścią witryny pod kątem jej optymalizacji jakie są strategie związane z sieciami społecznościowymi oraz metody automatycznych interakcji z tymi platformami na czym polega marketing w wyszukiwarkach internetowych jak korzystać z możliwości Google AdWords i AdSense   Zostań profesjonalnym SEO wojownikiem - opanuj skuteczne strategie pozycjonowania stron!   Autorzy:John I. Jerkovic ISBN:978-83-246-2771-4 Seria cyklu:Pozycjonowanie (SEO/SEM) Tytuł oryginalny:SEO Warrior

Sklep: Księgarnia-Techniczna.com

Wojownik SEO - 2825124557

59,00 zł

Wojownik SEO helion

Nauki ścisłe >Informatyka

Pokonaj konkurencję! Znajdź się na szczycie wyszukiwarki! Zoptymalizuj stronę pod kątem wyszukiwarek Google, Yahoo i Bing Naucz się poszukiwać słów kluczowych, zbuduj mapę witryny i bazę łączy Zobacz, jak analizować swoją witrynę i śledzić postępy jej optymalizacjiZakładając swoją stronę internetową lub e-biznes, świadomie czy nie nagle wkraczamy na pole wielkiej bitwy o pozycję w wyszukiwarkach

Sklep: Prolibri.pl

Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona - 2825695876

31,10 zł

Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona Helion / One Press / Sensus

MapyInformatyka. Cybernetyka. Komputery

>> Możesz kupić książkę w zestawie, w atrakcyjnej cenie: Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II i Kolejna odsłona Czas rozwinąć własny biznes! Analiza rynku i własnych możliwości -- branża, asortyment, konkurencja Zakładanie sklepu -- oprogramowanie, witryna, oferta Promocja sklepu i jego klienci -- wyszukiwarki, programy partnerskie, kampanie reklamowe Jeśli masz żyłkę do interesów, a posiadanie własnego punktu handlowego wydaje Ci się dobrym sposobem na biznes, na pewno doceniasz możliwości, jakie otwiera przed Tobą możliwość założenia sklepu internetowego. To świetna sprawa -- nie musisz inwestować w drogi lokal przy ruchliwej ulicy, odpowiedni wystrój czy specjalny magazyn. Handel w sieci możesz prowadzić z własnego mieszkania, nie musi on zajmować Ci całego dnia pracy, a to, co wymaga Twojego przemyślenia i starannego opracowania (oprócz wyboru branży i asortymentu), to wygląd i użyteczność witryny oraz jej miejsce w rankingach wyszukiwarek. W książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona" znajdziesz wszystkie informacje dotyczące zakładania i prowadzenia sklepu internetowego -- od pierwszych decyzji biznesowych, przez wybór oprogramowania, tworzenie strony WWW, wykorzystywanie narzędzi promocyjnych i analitycznych, aż po planowanie długofalowych kampanii reklamowych i sposoby skupiania wokół siebie społeczności zadowolonych klientów. Dowiesz się więcej o roli wyszukiwarek, porównywarek i programów partnerskich, nauczysz się tworzyć szum medialny i redukować koszty przesyłek. Poznasz także wszystkie aspekty prawne związane z prowadzaniem działalności handlowej w Internecie! Wybór branży i asortymentu Analiza konkurencji Oprogramowanie sklepowe i witryna WWW Copywriting Wykorzystanie Google Analytics i Google Adwords Wyszukiwarki, porównywarki, programy partnerskie Planowanie kampanii reklamowej Budowanie społeczności wokół sklepu internetowego Newslettery, mailingi i programy motywacyjne Segmentacja klientów i marketing e-mailowy Wysyłka i magazyny Obsługa po sprzedaży Sprzedaż sklepu Już ponad 11 000 polskich webmasterów, e-biznesmenów i przedsiębiorców czerpie swą wiedzę z książki "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy"

Sklep: Booknet.net.pl

szukaj w Kangoo krainaksiazek learning google adwords and google analytics 20131170

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z krainaksiazek learning google adwords and google analytics 20131170

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.032, t2=0, t3=0, t4=0.013, t=0.032

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2024 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER