antykwariat internetowy listy do marysienki t i ii 10018

- znaleziono 483 produkty w 71 sklepach

Tworzenie stron WWW w praktyce. Wydanie II - Bartosz Danowski - 2837073432

59,00 zł

Tworzenie stron WWW w praktyce. Wydanie II - Bartosz Danowski

Książki & Multimedia > Książki

Opis - Zaprojektuj własną stronę WWW Poznaj język XHTML i technologię CSS Przygotuj elementy graficzne Opublikuj swoją witrynę i efektywnie ją wypromuj! Strony internetowe i technologia ich projektowania bardzo zmieniły się od czasu, gdy internet był jedynie małą siecią łączącą ośrodki akademickie. Ascetyczne i proste dokumenty publikowane na pierwszych witrynach WWW to już zamierzchła przeszłość. Współczesne serwisy internetowe to dzieła sztuki wykorzystujące technologie Ajax i Flash, bazy danych i języki skryptowe. Nadal jednak podstawowym budulcem stron internetowych pozostaje język HTML, dziś noszący nazwę XHTML. Opanowanie zasad korzystania z niego jest niezbędne, aby projektować zarówno proste, jak i niezwykle rozbudowane witryny sieciowe. Dzięki książce "Tworzenie stron WWW w praktyce. Wydanie II" poznasz najnowszą specyfikację języka XHTML i technologii kaskadowych arkuszy stylów, a następnie wykorzystasz swoją wiedzę, bez trudu tworząc własną witrynę WWW. Dowiesz się, jak wygląda struktura dokumentu XHTML, jak umieszczać w nim elementy tekstowe i graficzne oraz jak definiować łącza do innych stron. Nauczysz się formatować tekst za pomocą stylów CSS, projektować strukturę witryny, publikować ją na serwerze i skutecznie pozycjonować w wyszukiwarkach. Przygotowanie narzędzi do pracy Struktura dokumentów XHTML Tekst, łącza, tabele i listy Przygotowanie elementów graficznych i osadzanie ich na stronie Formatowanie strony za pomocą kaskadowych arkuszy stylów Projektowanie struktury witryny WWW Tworzenie mechanizmów nawigacyjnych Korzystanie z szablonów Umieszczanie skryptów na stronach Używanie gotowych modułów dostępnych w sieci Publikowanie witryny Pozycjonowanie w wyszukiwarkach Stwórz własną stronę WWW i wykorzystaj potęgę globalnej sieci! Nazwa - Tworzenie stron WWW w praktyce. Wydanie II Oryginalny tytuł - Web Development Recipes Autor - Bartosz Danowski Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 832461284X Kod EAN - 9788324612840 Wydanie - 2 Rok wydania - 2007 Język - PL Tłumacz - Łukasz Piwko Format - B5 Ilość stron - 384 Ilość elementów - 2 Podatek VAT - 5% Premiera - 2007-12-06

Sklep: InBook.pl

Edukacja dla klasy 1 (PC) - 2848480999

29,95 zł

Edukacja dla klasy 1 (PC)

Komputer > Programy i gry komputerowe

Opis - Edukacja dla klasy 1 (seria Zabawa i Nauka) Pakiet edukacyjny przeznaczony dla dzieci w wieku 6-8 lat. Zawiera aż 19 gier edukacyjnych zebranych w trzy zestawy: Zabawa z matematyką " rozwija zdolności matematyczne Kształtujemy inteligencję " zapewnia wszechstronny rozwój umysłowy Bądź sprytny ? wyzwala spryt i inteligencję Całość tworzy pakiet edukacyjny przekazujący potrzebną wiedzę oraz ćwiczący niezbędne umiejętności. Zabawa z matematyką Zbiór gier rozwijających zdolności matematyczne, pozwalających łatwo wkroczyć w świat matematyki. Bawiąc uczą wykonywać podstawowe działania, porównywać, rozpoznawać figury geometryczne i ich cechy. Kształtują myślenie i rozwijają zainteresowanie matematyką. Zabawa z matematyką to zestaw gier matematycznych który: - Bawi ciekawymi grami w świecie matematyki - Uczy sprawnego myślenia i liczenia - Rozwija zdolności matematyczne Każda gra posiada kilka stopni trudności, co pozwala dopasować wymagania do aktualnych możliwości dziecka! Dodatkowo program zawiera super karty do wydrukowania, zawierające atrakcyjne ćwiczenia związane z tematyką programu. Kształtujemy inteligencję Zestaw gier gwarantujących pełny rozwój umysłowy dzieci. Ćwiczenia umysłu i pamięci wyzwalające drzemiące w dzieciach zdolności. W bezstresowy sposób gry uczą myśleć logicznie i zapamiętywać. Rozwijają potencjał umysłowy, zapewniając harmonijny rozwój. Kształtujemy inteligencję, to gry wyzwalające zdolności: - Zapewniają wszechstronny rozwój umysłowy - Uczą myśleć logicznie i zapamiętywać - Rozwijają potencjał umysłowy Każda gra posiada kilka stopni trudności, co pozwala dopasować wymagania do aktualnych możliwości dziecka! Dodatkowo program zawiera super karty do wydrukowania, zawierające atrakcyjne ćwiczenia związane z tematyką programu. Bądź sprytny Zawiera serię gier uczących myśleć i podejmować trafne decyzje. Wyzwalają spryt i inteligencję, wpływając pozytywnie na rozwój zdolności i umiejętności. Stworzone przez pedagogów praktyków zapewniają wszechstronny rozwój dziecka. Bądź Sprytny to gwarancja pełnego rozwoju: - Bawi kształtując wszechstronne zdolności - Wyzwala spryt i inteligencję - Uczy myśleć i podejmować decyzję Każda gra posiada kilka stopni trudności, co pozwala dopasować wymagania do aktualnych możliwości dziecka! Dodatkowo program zawiera super karty do wydrukowania, zawierające atrakcyjne ćwiczenia związane z tematyką programu. Wymagania sprzętowe: PC z procesorem 800 MHz, system Windows XP/Vista/7/8/10 Nazwa - Edukacja dla klasy 1 Platforma - PC Wydawca - Avalon Kod EAN - 5907595772389 Rok wydania - 2015 Język - polski Podatek VAT - 23% Premiera - 2015-11-19

Sklep: InBook.pl

Módl się i zwyciężaj - Ks. Krystian Wilczyński - 2847771163

3,63 zł

Módl się i zwyciężaj - Ks. Krystian Wilczyński

Książki & Multimedia > Książki

Nazwa - Módl się i zwyciężaj Autor - Ks. Krystian Wilczyński Oprawa - Miękka Wydawca - Emmanuel Kod ISBN - 9788363757625 Kod EAN - 9788363757625 Rok wydania - 2014 Format - 105x145 Ilość stron - 31 Podatek VAT - 5%

Sklep: InBook.pl

Golden Media Spark Triplex II 2xS2+T2/C - 2834736835

399,00 zł

Golden Media Spark Triplex II 2xS2+T2/C Golden Media

Tunery Cyfrowe

Mamy przyjemność zaprezentować Państwu jeden z najnowszych odbiorników firmy Golden Media: Spark-TRIPLEX. Tuner został wyposażony w dwie głowice satelitarne oraz jedną głowicę do odbioru cyfrowej telewizji naziemnej DVB-T (lub kablowej DVB-C) - głowica UNIWERSALNA. Oprogramowanie Spark-TRIPLEX zostało oparte o jądro LINUX`a. Grafika ekranowa i funkcje dostępne z poziomu menu są wiernym odzwierciedleniem układu znanego z odbiorników Spark-RELOADED oraz 990 Spark, które spotkały się z bardzo pozytywnym przyjęciem ze strony użytkowników, co zawdzięczają intuicyjności i prostocie obsługi. Kupując u nas tuner dostajesz wersje skonfigurowana z wgraną listą kanałów i potrzebnymi pluginami - gotowy do odbioru. Dwie głowice tego samego typu (DVB-S/DVB-S2) umożliwiają jednoczesne oglądanie i nagrywanie dowolnych programów z różnych częstotliwości w obrębie jednego lub dwóch satelitów. Odbiornik bez problemu nawiązuje połaczenie bezprzewodowe z siecią Internet po podłączeniu do niego dedykowanego modułu Wi-Fi USB (dostępnego również w naszej ofercie). Po podłaczeniu do Internetu użytkownik ma możliwość korzystania z kilku nowych funkcji odbiornika: PRZEGLĄDARKA INTERNETOWA (Opera)  - umożliwia swobodne przeglądanie zawartości sieci Internet Spark PORTAL - zbiór skrótów do najpopularniejszych serwisów internetowych. Stworzony na potrzeby tunerów z oprogramowaniem Spark. HBB TV - daje możliwość przeglądania szczegółowych informacji na temat nadawanego programu (jeśli nadawca wysyła sygnał do obsługi funkcji HBB TV) DYSK SIECIOWY - tuner bez problemu obsługuje dowolny dysk sieciowy            Spark Triplex współpracuje z modułem Wi-Fi USB Adapter Golden Media, które są dostępne w naszym sklepie Odbiornik wyposażono w procesor STI7162 Dzięki zastosowaniu bardzo wydajnego procesora i rozbudowanego menu Spark TRIPLEX stanowi doskonłe centrum multimedialne dające użykownikowi możliwość nie tylko odbioru różnego rodzaju sygnałów telewizyjnych, ale również pełny dostęp do sieci Internet oraz jest alternatywą dla komputera osobistego w kwestii odwarzacza plików multimedialnych. Specjalnie na potrzeby rodziny tunerów Golden Media Spark został przez nas stworzony serwer ftp, zawierający wszystkie potrzebne do korzystania z tunera pliki. Jest on o tyle niezbędny, że niektóre z nich mają bardzo dużą objętość (>40MB). Dane serwera: IP: 195.244.27.37 login: v91-spark hasło: gmspark Podstawowe parametry odbiornika: W pełni zgodny z MPEG-Fully DVB-S / DVB-S2 HD DVB-S/DVB-S2, DVB-T  Niewyczerpana ilość kanałów (TV oraz Radiowych) Wielojęzyczne wsparcie dla menu systemowego Edytor list kanałów Edytor list ulubionych OSD w formacie True-color Pełna obsługa funkcji PIG oraz EPG Wsparcie dla napisów Teletekst wspierany przez VBI i emulację programową Blokada rodzicielska dla kanału lub wydarzenia Transfer oprogramowania i listy kanałów bezpośrednio z tunera na tuner Wyjście S/PDIF dla cyfrowego strumienia Dolby Wsparcie DiSEqC 1.0, 1.1, 1.2 oraz USALS Wyjście HDMI Złącze USB 2.0 Wyświetlacz LED   Zegar RTC (Real-Time-Clock) Funkcja Time Shift Możliwość nagrywania na dysk zewnętrzny Możliwość nagrywania jednego kanału i uzywania funkcji Time Shift na innym (opcjonalnie) Czytnik kart w systemie CONAX Wyjście FullHD 1080p (przez złącze HDMI) Obsługa następujących formatów plików: AVI, MKV, MPG, TS, WMA, WMV, M2TS, FLV, DAT, ASF, MP3 Obsługa serwisów: YouTube, SHOUTcast Radio, albumu Picasa, Kartina TV, Portal oraz wiele innych Prognoza pogody oraz czytnik kanałów RSS Aktualizacja oprogramowania przez port USB, RS-232 lub Internet Nieograniczone możliwości dzięki wsparciu Plug-in Wiadomości, FAQ oraz instrukcja obsługi dostępne po podłączeniu z Internetem Ściąganie plików z serwerów FTP Oparty na systemie LINUX

Sklep: e-towarownia

Tworzenie stron WWW. Praktyczny kurs. Wydanie II - 2857664860

61,40 zł

Tworzenie stron WWW. Praktyczny kurs. Wydanie II Helion

Tworzenie stron WWW

Własna strona? To nic trudnego! HTML i CSS, czyli dwie niezmienne podstawy dobrej strony WWW Struktura, prezentacja i treść, czyli wyraźny podział elementów witryny Grafika i multimedia, czyli atrakcyjne dodatki do strony internetowej Jak myślisz, czy trudno jest zbudować porządną, interesującą witrynę internetową? Nie wymaga to ani wiedzy tajemnej, ani nadzwyczajnych zdolności. Rozejrzyj się - zobacz, jak wielu ludzi ma własnoręcznie wykonane strony internetowe. W rzeczywistości wystarczy do tego opanowanie dwóch elementów: języka HTML i kaskadowych arkuszy stylów CSS. Oba te filary zostały dokładnie opisane w książce, którą właśnie trzymasz w ręku. Nie musisz się znać na programowaniu, by w krótkim czasie zostać webmasterem. W tym podręczniku znajdziesz zarówno jasne instrukcje, jak i praktyczne ćwiczenia, które pozwolą Ci błyskawicznie nauczyć się tworzenia witryn WWW. Dowiesz się, czym różnią się poszczególne wersje HTML-a, jak używać konkretnych znaczników i opracować strukturę strony. Poznasz typy elementów dodatkowych, takich jak listy, tabele, formularze i animacje, oraz sposoby optymalnego rozmieszczenia ich na stronie. Opanujesz także różne sztuczki związane z formatowaniem tekstu, nadawaniem stylów i podkładaniem tła. Krótko mówiąc, po tej lekturze będziesz gotów na podbój internetu! HTML, XHTML i HTML5 Budowa strony WWW i strona WWW w internecie Struktura HTML i podstawowe znaczniki Listy, tabele, obrazy i odnośniki Multimedia, formularze i elementy interaktywne Różne sposoby wykorzystania tabel Podstawy stylów i własności czcionek Kontrola nad tekstem i jego formatowanie Kolory, przezroczystości i podkłady Marginesy, obrysy i obramowania Wielkości i pozycje elementów witryny Sposoby wyświetlania elementów strony Układ strony generowany przez CSS Pokaż innym, co potrafisz - stwórz własną stronę WWW!

Sklep: Booknet.net.pl

200.000 zł, Ż.P.N.F. II W.Ś. - Konwoje - 2848444449

139,00 zł

200.000 zł, Ż.P.N.F. II W.Ś. - Konwoje

Monety / Monety przed denominacja / 1992

Kategoria: numizmatyka / monety III RP przed denominacją  Awers monety: Wizerunek orła ustalony dla godła Rzeczypospolitej Polskiej, po bokach orła oznaczenie roku emisji: 19-92, pod orłem napis: ZŁ 200 000 ZŁ, w otoku napis: RZECZPOSPOLITA POLSKA. Pod lewą łapą orła znak mennicy MW.  Rewers monety: Na pierwszym planie wizerunek polskiego niszczyciela ochraniającego konwój, poniĹźej stylizowane fale morskie.W otoku napis: ĹťOŁNIERZ POLSKI NA FRONTACH II WOJNY ŚWIATOWEJ.U dołu napis: KONWOJE 1939 - 1945.  Projektant monety: St. Wątróbska - Frindt, B. Chmielewski  W dniu wypowiedzenia nazistowskim Niemcom wojny przez Wielką Brytanię i klika godzin póĹşniej przez Francję, 3 września 1939 roku, na zachodzie przebywały trzy polskie niszczyciele:

Sklep: enumizmatyczny.pl

Synology DS216+II 2x0HDD 1GB Celeron 2x1.6GHz H.265/VC1 AES-NI - 2834724187

1525,99 zł

Synology DS216+II 2x0HDD 1GB Celeron 2x1.6GHz H.265/VC1 AES-NI Synology

Serwery i sieci > Serwery NAS desktop

DiskStation DS216+II, Wydajny serwer NAS zapewniający wysoką dostępność danych i wysokiej jakości transkodowanie wideo Wyposażony w dwurdzeniowy CPU i sprzętowy mechanizm szyfrujący AES-NI, obsługę systemu plików Btrfs i transkodowanie wideo 4K UHD serwer DS216+II jest wydajnym 2-kieszeniowym serwerem NAS przeznaczonym dla małych biur i użytkowników domowych, potrzebujących wydajnego i bezpiecznego rozwiązania pamięci masowej do ochrony i udostępniania danych, a także oglądania wideo transkodowanego na bieżąco. Duża szybkość transferu danych i sprzętowy mechanizm szyfrujący Wyposażony w dwurdzeniowy procesor i sprzętowy moduł szyfrujący AES-NI serwer DS216+II zapewnia niesamowitą szybkość transferu plików

Sklep: ElektroIT

Tworzenie stron WWW w praktyce. Wydanie II - 2823034084

74,34 zł

Tworzenie stron WWW w praktyce. Wydanie II Helion

Informatyka > Webmasterstwo

Zaprojektuj własną stronę WWW Poznaj język XHTML i technologię CSS Przygotuj elementy graficzne Opublikuj swoją witrynę i efektywnie ją wypromuj! Strony internetowe i technologia ich projektowania bardzo zmieniły się od czasu, gdy internet był jedynie małą siecią łączącą ośrodki akademickie. Ascetyczne i proste dokumenty publikowane na pierwszych witrynach WWW to już zamierzchła przeszłość. Współczesne serwisy internetowe to dzieła sztuki wykorzystujące technologie Ajax i Flash, bazy danych i języki skryptowe. Nadal jednak podstawowym budulcem stron internetowych pozostaje język HTML, dziś noszący nazwę XHTML. Opanowanie zasad korzystania z niego jest niezbędne, aby projektować zarówno proste, jak i niezwykle rozbudowane witryny sieciowe. Dzięki książce "Tworzenie stron WWW w praktyce. Wydanie II" poznasz najnowszą specyfikację języka XHTML i technologii kaskadowych arkuszy stylów, a następnie wykorzystasz swoją wiedzę, bez trudu tworząc własną witrynę WWW. Dowiesz się, jak wygląda struktura dokumentu XHTML, jak umieszczać w nim elementy tekstowe i graficzne oraz jak definiować łącza do innych stron. Nauczysz się formatować tekst za pomocą stylów CSS, projektować strukturę witryny, publikować ją na serwerze i skutecznie pozycjonować w wyszukiwarkach. Przygotowanie narzędzi do pracy Struktura dokumentów XHTML Tekst, łącza, tabele i listy Przygotowanie elementów graficznych i osadzanie ich na stronie Formatowanie strony za pomocą kaskadowych arkuszy stylów Projektowanie struktury witryny WWW Tworzenie mechanizmów nawigacyjnych Korzystanie z szablonów Umieszczanie skryptów na stronach Używanie gotowych modułów dostępnych w sieci Publikowanie witryny Pozycjonowanie w wyszukiwarkach Stwórz własną stronę WWW i wykorzystaj potęgę globalnej sieci! Autorzy:Bartosz Danowski ISBN:978-83-246-1284-0 Seria cyklu:Tworzenie stron WWW

Sklep: Księgarnia-Techniczna.com

Etykieta w biznesie. Praktyczny poradnik dobrych manier w pracy. Wydanie II rozszerzone - 2857736467

40,40 zł

Etykieta w biznesie. Praktyczny poradnik dobrych manier w pracy. Wydanie II rozszerzone ebookpoint

Savoir vivrePoradniki. Informatory. SpisyRelacje interpersonalneKadry. Zarządzanie personelem

Kulisy biznesowego savoir-vivre

Sklep: Booknet.net.pl

PASEK ROZRZĄDU REN.LAGUNA II ESPACE 2.2 DCI MOVANO GATES 5573XS - 2847275184

88,45 zł

PASEK ROZRZĄDU REN.LAGUNA II ESPACE 2.2 DCI MOVANO GATES 5573XS

SILNIK / OSPRZĘT > PASKI ROZRZĄDU > GATES

Internetowy katalog produktów firmy GATES: Większe wyzwania dla pasków w wymagających zastosowaniach Obecne dziś na rynku bardzo wyrafinowane silniki pracują w wyższych temperaturach i prędkościach. Średnice kół pasowych są mniejsze dla redukcji przestrzeni pod maską samochodu. Ponadto większość współczesnych silników wyposażona jest w górne wałki rozrządu. Te coraz ostrzejsze warunki pracy stawiają większe wyzwania producentom pasków. Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dla zapewnienia maksymalnej trwałości zaleca się stosowanie wyłącznie pasków, które są zamiennikami i odpowiadają specyfikacji OE. Paski rozrządu Gates są zamiennikiem dla OE Paski rozrządu Gates są produkowane zgodnie z najbardziej restrykcyjnymi wymogami OE i odpowiadają specyfikacjom producentów samochodów z całego świata. Dostarczamy paski rozrządu do nowych silników głównym producentom z Europy, Ameryki, Azji i Ameryki Łacińskiej. Ta ogólnoświatowa grupa klientów korzysta z myśli inżynieryjnej i potencjału produkcyjnego koncernu Gates, jak również z jego wyjątkowego know-how w zakresie projektowania i materiałoznawstwa. Producenci samochodów, którzy stosują paski Gates Oferta produktowa: 1. Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości materiałów oraz przemyślanej konstrukcji paski PowerGrip zapewniają to, czego potrzebujesz. 2. Zestawy rozrządu PowerGrip Kit i PowerGrip Kit Plus firmy Gates Źle funkcjonujący układ rozrządu może spowodować poważne problemy. Wysoko prawdopodobnym jest, że źródło uszkodzenia jednego elementu będzie również oddziaływało na pozostałe komponenty układu. Metodą gwarantującą poprawne i bezpieczne funkcjonowanie jest wymiana pasków rozrządu, kół pasowych luźnych i napinaczy w tym samym czasie. Szerokość oferty zestawów PowerGrip Kit stanowi idealne rozwiązanie. Firma Gates oferuje również rozbudowane zestawy PowerGrip Kit Plus. Zawierają one dodatkowo pierścienie uszczelniające i uszczelki olejowe lub pompy wodne. W zestawach PowerGrip Kit Plus dostarcza się wszystkie elementy, które mogą być niezbędne do wymiany w układzie rozrządu. Wszystkie komponenty są wytwarzane przez dostawców na OE. Pozwala to zapewnić najwyższą jakość kompletu. Zestaw oferowany jest w pudełku z przeznaczeniem do konkretnego zastosowania. Konstrukcja pasków rozrządu PowerGrip Mieszanka Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates są wytwarzane z trwałej mieszanki gumy. Większość pasków stosowanych w nowoczesnych silnikach produkuje się przy użyciu wysoko nasyconego nitrylu (HSN). Do 1985 roku, kiedy to firma Gates wprowadziła do produkcji pierwszy pasek z HSN, podstawowym materiałem był polichloroplen. Konstrukcja HSN wygląda tak samo jak polichloroplenowa, jednakże znacznie przewyższa ona starą konstrukcję pod względem właściwości pracy w wysokich temperaturach, typowych dla współczesnych silników. Paski HSN są warte swojej ceny. Kosztują więcej niż paski wykonane z pilichloroplenu. Wynikająca różnica stanowi mały udział w ogólnych kosztach wymiany paska, a ich zastosowanie jest konieczne dla osiągnięcia zadowalającego okresu użytkowania. Dzisiejsze układy napędowe wymagają zastosowania pasków o wysokiej wytrzymałości. Podobnie jak Gates, producenci samochodów używają konstrukcji HSN w zdecydowanej większości nowoczesnych silników. Paski wykonane z polichloroplenu nie są w stanie zapewnić odpowiedniej trwałości przy obecnych uwarunkowaniach pracy silnika. Nie można zatem stosować wymiennie pasków wyprodukowanych z różnych mieszanek, tj. HSN, ACSM, wysoko-temperaturowego polichloroplenu lub polichloroplenu. Profil zęba odpowiedni profil zęba paska rozrządu zapewnia stałe i odporne na poślizg przeniesienie mocy. W zależności od zastosowania różni się rozmiarem, kształtem i rozstawem. Starsze konstrukcje pasków rozrządu posiadały profil trapezowy. Nowe zastosowania wymogły wprowadzenie profilu krzywoliniowego i krzywoliniowego modyfikowanego. Każdy profil zęba odznacza się odrębną charakterystyką i powinien być właściwie dobrany do konkretnej aplikacji. Nie dopuszcza się stosowania różnych profili zęba zamiennie. Wykrywanie i usuwanie przyczyn uszkodzeń pasków rozrządu Jeżeli pasek uległ uszkodzeniu przedwcześnie, bardzo ważne jest ustalenie przyczyny tego uszkodzenia, aby mogły zostać podjęte właściwe kroki w celu usunięcia usterki. W większości przypadków przyczyną usterki jest jeden z uszkodzonych elementów układu napędu. Jeżeli pasek z jakiegoś powodu musi być zdemontowany, należy założyć w to miejsce nowy pasek. Nigdy nie wolno zakładać paska używanego. Poniższa lista została opracowana przez inżynierów Gates. Pomaga w identyfikacji oraz rozwiązywaniu problemów. Ponad 100 milionów samochodów w Europie wyposażonych jest w pasek rozrządu. Przy dzisiejszych zaawansowanych technicznie konstrukcjach silników, ważniejsze niż kiedykolwiek jest to, aby nasi Klienci mogli polegać na maksymalnej trwałości wysokiej jakości pasków rozrządu. Tak więc Gates dostarcza na samochodowy rynek wtórny paski rozrządu PowerGrip będące odpowiednikami pierwszego montażu (OE) dla praktycznie każdego pojazdu poruszającego się po drogach. Produkowane z trwałych i wzmocnionych mieszanek gumowych (HSN), odpornych na ekstremalne temperatury i zabezpieczających pasek przed smarem, kroplami oleju, wilgocią i wycieraniem; Precyzyjnie profi lowane zęby umożliwiają optymalny kontakt paska i koła pasowego oraz zmniejszają poziom hałasu; Trapezowy, krzywoliniowy lub zmodyfi kowany krzywoliniowy przekrój zębów, w zależności od zastosowania; Spiralnie nawijane kordy, wykonane z włókna szklanego, zapewniają podwyższoną elastyczność i odporność na rozciąganie; Najnowocześniejsze powłoki chroniące pasek przed działaniem metalowych kół zębatych i zmniejszające poziom wytwarzanego hałasu; Pakowane oddzielnie w szczelne pudełka kartonowe, zawierające naklejkę do wpisywania przebiegu oraz informacje z opisem zastosowania paska, ułożenia paska, znaków nastawczych rozrządu i wskazówki montażowe.

Sklep: auto-kemot.pl

PASEK ROZRZĄDU REN.CLIO 1.5DCI KANGOO 1.5DCI MEGANE II GATES 5578XS - 2847275185

106,15 zł

PASEK ROZRZĄDU REN.CLIO 1.5DCI KANGOO 1.5DCI MEGANE II GATES 5578XS

SILNIK / OSPRZĘT > PASKI ROZRZĄDU > GATES

RENAULT LOGAN (LS_) 1.5 dCi (2007.04 - ) - 68 KM / 50 KW Internetowy katalog produktów firmy GATES: Większe wyzwania dla pasków w wymagających zastosowaniach Obecne dziś na rynku bardzo wyrafinowane silniki pracują w wyższych temperaturach i prędkościach. Średnice kół pasowych są mniejsze dla redukcji przestrzeni pod maską samochodu. Ponadto większość współczesnych silników wyposażona jest w górne wałki rozrządu. Te coraz ostrzejsze warunki pracy stawiają większe wyzwania producentom pasków. Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dla zapewnienia maksymalnej trwałości zaleca się stosowanie wyłącznie pasków, które są zamiennikami i odpowiadają specyfikacji OE. Paski rozrządu Gates są zamiennikiem dla OE Paski rozrządu Gates są produkowane zgodnie z najbardziej restrykcyjnymi wymogami OE i odpowiadają specyfikacjom producentów samochodów z całego świata. Dostarczamy paski rozrządu do nowych silników głównym producentom z Europy, Ameryki, Azji i Ameryki Łacińskiej. Ta ogólnoświatowa grupa klientów korzysta z myśli inżynieryjnej i potencjału produkcyjnego koncernu Gates, jak również z jego wyjątkowego know-how w zakresie projektowania i materiałoznawstwa. Producenci samochodów, którzy stosują paski Gates Oferta produktowa: 1. Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości materiałów oraz przemyślanej konstrukcji paski PowerGrip zapewniają to, czego potrzebujesz. 2. Zestawy rozrządu PowerGrip Kit i PowerGrip Kit Plus firmy Gates Źle funkcjonujący układ rozrządu może spowodować poważne problemy. Wysoko prawdopodobnym jest, że źródło uszkodzenia jednego elementu będzie również oddziaływało na pozostałe komponenty układu. Metodą gwarantującą poprawne i bezpieczne funkcjonowanie jest wymiana pasków rozrządu, kół pasowych luźnych i napinaczy w tym samym czasie. Szerokość oferty zestawów PowerGrip Kit stanowi idealne rozwiązanie. Firma Gates oferuje również rozbudowane zestawy PowerGrip Kit Plus. Zawierają one dodatkowo pierścienie uszczelniające i uszczelki olejowe lub pompy wodne. W zestawach PowerGrip Kit Plus dostarcza się wszystkie elementy, które mogą być niezbędne do wymiany w układzie rozrządu. Wszystkie komponenty są wytwarzane przez dostawców na OE. Pozwala to zapewnić najwyższą jakość kompletu. Zestaw oferowany jest w pudełku z przeznaczeniem do konkretnego zastosowania. Konstrukcja pasków rozrządu PowerGrip Mieszanka Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates są wytwarzane z trwałej mieszanki gumy. Większość pasków stosowanych w nowoczesnych silnikach produkuje się przy użyciu wysoko nasyconego nitrylu (HSN). Do 1985 roku, kiedy to firma Gates wprowadziła do produkcji pierwszy pasek z HSN, podstawowym materiałem był polichloroplen. Konstrukcja HSN wygląda tak samo jak polichloroplenowa, jednakże znacznie przewyższa ona starą konstrukcję pod względem właściwości pracy w wysokich temperaturach, typowych dla współczesnych silników. Paski HSN są warte swojej ceny. Kosztują więcej niż paski wykonane z pilichloroplenu. Wynikająca różnica stanowi mały udział w ogólnych kosztach wymiany paska, a ich zastosowanie jest konieczne dla osiągnięcia zadowalającego okresu użytkowania. Dzisiejsze układy napędowe wymagają zastosowania pasków o wysokiej wytrzymałości. Podobnie jak Gates, producenci samochodów używają konstrukcji HSN w zdecydowanej większości nowoczesnych silników. Paski wykonane z polichloroplenu nie są w stanie zapewnić odpowiedniej trwałości przy obecnych uwarunkowaniach pracy silnika. Nie można zatem stosować wymiennie pasków wyprodukowanych z różnych mieszanek, tj. HSN, ACSM, wysoko-temperaturowego polichloroplenu lub polichloroplenu. Profil zęba odpowiedni profil zęba paska rozrządu zapewnia stałe i odporne na poślizg przeniesienie mocy. W zależności od zastosowania różni się rozmiarem, kształtem i rozstawem. Starsze konstrukcje pasków rozrządu posiadały profil trapezowy. Nowe zastosowania wymogły wprowadzenie profilu krzywoliniowego i krzywoliniowego modyfikowanego. Każdy profil zęba odznacza się odrębną charakterystyką i powinien być właściwie dobrany do konkretnej aplikacji. Nie dopuszcza się stosowania różnych profili zęba zamiennie. Wykrywanie i usuwanie przyczyn uszkodzeń pasków rozrządu Jeżeli pasek uległ uszkodzeniu przedwcześnie, bardzo ważne jest ustalenie przyczyny tego uszkodzenia, aby mogły zostać podjęte właściwe kroki w celu usunięcia usterki. W większości przypadków przyczyną usterki jest jeden z uszkodzonych elementów układu napędu. Jeżeli pasek z jakiegoś powodu musi być zdemontowany, należy założyć w to miejsce nowy pasek. Nigdy nie wolno zakładać paska używanego. Poniższa lista została opracowana przez inżynierów Gates. Pomaga w identyfikacji oraz rozwiązywaniu problemów. Ponad 100 milionów samochodów w Europie wyposażonych jest w pasek rozrządu. Przy dzisiejszych zaawansowanych technicznie konstrukcjach silników, ważniejsze niż kiedykolwiek jest to, aby nasi Klienci mogli polegać na maksymalnej trwałości wysokiej jakości pasków rozrządu. Tak więc Gates dostarcza na samochodowy rynek wtórny paski rozrządu PowerGrip będące odpowiednikami pierwszego montażu (OE) dla praktycznie każdego pojazdu poruszającego się po drogach. Produkowane z trwałych i wzmocnionych mieszanek gumowych (HSN), odpornych na ekstremalne temperatury i zabezpieczających pasek przed smarem, kroplami oleju, wilgocią i wycieraniem; Precyzyjnie profi lowane zęby umożliwiają optymalny kontakt paska i koła pasowego oraz zmniejszają poziom hałasu; Trapezowy, krzywoliniowy lub zmodyfi kowany krzywoliniowy przekrój zębów, w zależności od zastosowania; Spiralnie nawijane kordy, wykonane z włókna szklanego, zapewniają podwyższoną elastyczność i odporność na rozciąganie; Najnowocześniejsze powłoki chroniące pasek przed działaniem metalowych kół zębatych i zmniejszające poziom wytwarzanego hałasu; Pakowane oddzielnie w szczelne pudełka kartonowe, zawierające naklejkę do wpisywania przebiegu oraz informacje z opisem zastosowania paska, ułożenia paska, znaków nastawczych rozrządu i wskazówki montażowe.

Sklep: auto-kemot.pl

PASEK ROZRZĄDU RENAULT CLIO II KANGOO THALIA 1.9D 97 GATES 5484XS - 2847275177

94,35 zł

PASEK ROZRZĄDU RENAULT CLIO II KANGOO THALIA 1.9D 97 GATES 5484XS

SILNIK / OSPRZĘT > PASKI ROZRZĄDU > GATES

RENAULT CLIO II/KANGOO/THALIA 1.9D 97 Internetowy katalog produktów firmy GATES: Większe wyzwania dla pasków w wymagających zastosowaniach Obecne dziś na rynku bardzo wyrafinowane silniki pracują w wyższych temperaturach i prędkościach. Średnice kół pasowych są mniejsze dla redukcji przestrzeni pod maską samochodu. Ponadto większość współczesnych silników wyposażona jest w górne wałki rozrządu. Te coraz ostrzejsze warunki pracy stawiają większe wyzwania producentom pasków. Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dla zapewnienia maksymalnej trwałości zaleca się stosowanie wyłącznie pasków, które są zamiennikami i odpowiadają specyfikacji OE. Paski rozrządu Gates są zamiennikiem dla OE Paski rozrządu Gates są produkowane zgodnie z najbardziej restrykcyjnymi wymogami OE i odpowiadają specyfikacjom producentów samochodów z całego świata. Dostarczamy paski rozrządu do nowych silników głównym producentom z Europy, Ameryki, Azji i Ameryki Łacińskiej. Ta ogólnoświatowa grupa klientów korzysta z myśli inżynieryjnej i potencjału produkcyjnego koncernu Gates, jak również z jego wyjątkowego know-how w zakresie projektowania i materiałoznawstwa. Producenci samochodów, którzy stosują paski Gates Oferta produktowa: 1. Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości materiałów oraz przemyślanej konstrukcji paski PowerGrip zapewniają to, czego potrzebujesz. 2. Zestawy rozrządu PowerGrip Kit i PowerGrip Kit Plus firmy Gates Źle funkcjonujący układ rozrządu może spowodować poważne problemy. Wysoko prawdopodobnym jest, że źródło uszkodzenia jednego elementu będzie również oddziaływało na pozostałe komponenty układu. Metodą gwarantującą poprawne i bezpieczne funkcjonowanie jest wymiana pasków rozrządu, kół pasowych luźnych i napinaczy w tym samym czasie. Szerokość oferty zestawów PowerGrip Kit stanowi idealne rozwiązanie. Firma Gates oferuje również rozbudowane zestawy PowerGrip Kit Plus. Zawierają one dodatkowo pierścienie uszczelniające i uszczelki olejowe lub pompy wodne. W zestawach PowerGrip Kit Plus dostarcza się wszystkie elementy, które mogą być niezbędne do wymiany w układzie rozrządu. Wszystkie komponenty są wytwarzane przez dostawców na OE. Pozwala to zapewnić najwyższą jakość kompletu. Zestaw oferowany jest w pudełku z przeznaczeniem do konkretnego zastosowania. Konstrukcja pasków rozrządu PowerGrip Mieszanka Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates są wytwarzane z trwałej mieszanki gumy. Większość pasków stosowanych w nowoczesnych silnikach produkuje się przy użyciu wysoko nasyconego nitrylu (HSN). Do 1985 roku, kiedy to firma Gates wprowadziła do produkcji pierwszy pasek z HSN, podstawowym materiałem był polichloroplen. Konstrukcja HSN wygląda tak samo jak polichloroplenowa, jednakże znacznie przewyższa ona starą konstrukcję pod względem właściwości pracy w wysokich temperaturach, typowych dla współczesnych silników. Paski HSN są warte swojej ceny. Kosztują więcej niż paski wykonane z pilichloroplenu. Wynikająca różnica stanowi mały udział w ogólnych kosztach wymiany paska, a ich zastosowanie jest konieczne dla osiągnięcia zadowalającego okresu użytkowania. Dzisiejsze układy napędowe wymagają zastosowania pasków o wysokiej wytrzymałości. Podobnie jak Gates, producenci samochodów używają konstrukcji HSN w zdecydowanej większości nowoczesnych silników. Paski wykonane z polichloroplenu nie są w stanie zapewnić odpowiedniej trwałości przy obecnych uwarunkowaniach pracy silnika. Nie można zatem stosować wymiennie pasków wyprodukowanych z różnych mieszanek, tj. HSN, ACSM, wysoko-temperaturowego polichloroplenu lub polichloroplenu. Profil zęba odpowiedni profil zęba paska rozrządu zapewnia stałe i odporne na poślizg przeniesienie mocy. W zależności od zastosowania różni się rozmiarem, kształtem i rozstawem. Starsze konstrukcje pasków rozrządu posiadały profil trapezowy. Nowe zastosowania wymogły wprowadzenie profilu krzywoliniowego i krzywoliniowego modyfikowanego. Każdy profil zęba odznacza się odrębną charakterystyką i powinien być właściwie dobrany do konkretnej aplikacji. Nie dopuszcza się stosowania różnych profili zęba zamiennie. Wykrywanie i usuwanie przyczyn uszkodzeń pasków rozrządu Jeżeli pasek uległ uszkodzeniu przedwcześnie, bardzo ważne jest ustalenie przyczyny tego uszkodzenia, aby mogły zostać podjęte właściwe kroki w celu usunięcia usterki. W większości przypadków przyczyną usterki jest jeden z uszkodzonych elementów układu napędu. Jeżeli pasek z jakiegoś powodu musi być zdemontowany, należy założyć w to miejsce nowy pasek. Nigdy nie wolno zakładać paska używanego. Poniższa lista została opracowana przez inżynierów Gates. Pomaga w identyfikacji oraz rozwiązywaniu problemów. Ponad 100 milionów samochodów w Europie wyposażonych jest w pasek rozrządu. Przy dzisiejszych zaawansowanych technicznie konstrukcjach silników, ważniejsze niż kiedykolwiek jest to, aby nasi Klienci mogli polegać na maksymalnej trwałości wysokiej jakości pasków rozrządu. Tak więc Gates dostarcza na samochodowy rynek wtórny paski rozrządu PowerGrip będące odpowiednikami pierwszego montażu (OE) dla praktycznie każdego pojazdu poruszającego się po drogach. Produkowane z trwałych i wzmocnionych mieszanek gumowych (HSN), odpornych na ekstremalne temperatury i zabezpieczających pasek przed smarem, kroplami oleju, wilgocią i wycieraniem; Precyzyjnie profi lowane zęby umożliwiają optymalny kontakt paska i koła pasowego oraz zmniejszają poziom hałasu; Trapezowy, krzywoliniowy lub zmodyfi kowany krzywoliniowy przekrój zębów, w zależności od zastosowania; Spiralnie nawijane kordy, wykonane z włókna szklanego, zapewniają podwyższoną elastyczność i odporność na rozciąganie; Najnowocześniejsze powłoki chroniące pasek przed działaniem metalowych kół zębatych i zmniejszające poziom wytwarzanego hałasu; Pakowane oddzielnie w szczelne pudełka kartonowe, zawierające naklejkę do wpisywania przebiegu oraz informacje z opisem zastosowania paska, ułożenia paska, znaków nastawczych rozrządu i wskazówki montażowe.

Sklep: auto-kemot.pl

PASEK ROZRZĄDU FIAT PUNTO II 1,2 16V/ BRAVO BRAVA-00 MAREA GATES 5503XS - 2847275415

42,46 zł

PASEK ROZRZĄDU FIAT PUNTO II 1,2 16V/ BRAVO BRAVA-00 MAREA GATES 5503XS

SILNIK / OSPRZĘT > PASKI ROZRZĄDU > GATES

FIAT PUNTO II 1,2 16V/ BRAVO/A -00/MAREA Internetowy katalog produktów firmy GATES: Większe wyzwania dla pasków w wymagających zastosowaniach Obecne dziś na rynku bardzo wyrafinowane silniki pracują w wyższych temperaturach i prędkościach. Średnice kół pasowych są mniejsze dla redukcji przestrzeni pod maską samochodu. Ponadto większość współczesnych silników wyposażona jest w górne wałki rozrządu. Te coraz ostrzejsze warunki pracy stawiają większe wyzwania producentom pasków. Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dla zapewnienia maksymalnej trwałości zaleca się stosowanie wyłącznie pasków, które są zamiennikami i odpowiadają specyfikacji OE. Paski rozrządu Gates są zamiennikiem dla OE Paski rozrządu Gates są produkowane zgodnie z najbardziej restrykcyjnymi wymogami OE i odpowiadają specyfikacjom producentów samochodów z całego świata. Dostarczamy paski rozrządu do nowych silników głównym producentom z Europy, Ameryki, Azji i Ameryki Łacińskiej. Ta ogólnoświatowa grupa klientów korzysta z myśli inżynieryjnej i potencjału produkcyjnego koncernu Gates, jak również z jego wyjątkowego know-how w zakresie projektowania i materiałoznawstwa. Producenci samochodów, którzy stosują paski Gates Oferta produktowa: 1. Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości materiałów oraz przemyślanej konstrukcji paski PowerGrip zapewniają to, czego potrzebujesz. 2. Zestawy rozrządu PowerGrip Kit i PowerGrip Kit Plus firmy Gates Źle funkcjonujący układ rozrządu może spowodować poważne problemy. Wysoko prawdopodobnym jest, że źródło uszkodzenia jednego elementu będzie również oddziaływało na pozostałe komponenty układu. Metodą gwarantującą poprawne i bezpieczne funkcjonowanie jest wymiana pasków rozrządu, kół pasowych luźnych i napinaczy w tym samym czasie. Szerokość oferty zestawów PowerGrip Kit stanowi idealne rozwiązanie. Firma Gates oferuje również rozbudowane zestawy PowerGrip Kit Plus. Zawierają one dodatkowo pierścienie uszczelniające i uszczelki olejowe lub pompy wodne. W zestawach PowerGrip Kit Plus dostarcza się wszystkie elementy, które mogą być niezbędne do wymiany w układzie rozrządu. Wszystkie komponenty są wytwarzane przez dostawców na OE. Pozwala to zapewnić najwyższą jakość kompletu. Zestaw oferowany jest w pudełku z przeznaczeniem do konkretnego zastosowania. Konstrukcja pasków rozrządu PowerGrip Mieszanka Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates są wytwarzane z trwałej mieszanki gumy. Większość pasków stosowanych w nowoczesnych silnikach produkuje się przy użyciu wysoko nasyconego nitrylu (HSN). Do 1985 roku, kiedy to firma Gates wprowadziła do produkcji pierwszy pasek z HSN, podstawowym materiałem był polichloroplen. Konstrukcja HSN wygląda tak samo jak polichloroplenowa, jednakże znacznie przewyższa ona starą konstrukcję pod względem właściwości pracy w wysokich temperaturach, typowych dla współczesnych silników. Paski HSN są warte swojej ceny. Kosztują więcej niż paski wykonane z pilichloroplenu. Wynikająca różnica stanowi mały udział w ogólnych kosztach wymiany paska, a ich zastosowanie jest konieczne dla osiągnięcia zadowalającego okresu użytkowania. Dzisiejsze układy napędowe wymagają zastosowania pasków o wysokiej wytrzymałości. Podobnie jak Gates, producenci samochodów używają konstrukcji HSN w zdecydowanej większości nowoczesnych silników. Paski wykonane z polichloroplenu nie są w stanie zapewnić odpowiedniej trwałości przy obecnych uwarunkowaniach pracy silnika. Nie można zatem stosować wymiennie pasków wyprodukowanych z różnych mieszanek, tj. HSN, ACSM, wysoko-temperaturowego polichloroplenu lub polichloroplenu. Profil zęba odpowiedni profil zęba paska rozrządu zapewnia stałe i odporne na poślizg przeniesienie mocy. W zależności od zastosowania różni się rozmiarem, kształtem i rozstawem. Starsze konstrukcje pasków rozrządu posiadały profil trapezowy. Nowe zastosowania wymogły wprowadzenie profilu krzywoliniowego i krzywoliniowego modyfikowanego. Każdy profil zęba odznacza się odrębną charakterystyką i powinien być właściwie dobrany do konkretnej aplikacji. Nie dopuszcza się stosowania różnych profili zęba zamiennie. Wykrywanie i usuwanie przyczyn uszkodzeń pasków rozrządu Jeżeli pasek uległ uszkodzeniu przedwcześnie, bardzo ważne jest ustalenie przyczyny tego uszkodzenia, aby mogły zostać podjęte właściwe kroki w celu usunięcia usterki. W większości przypadków przyczyną usterki jest jeden z uszkodzonych elementów układu napędu. Jeżeli pasek z jakiegoś powodu musi być zdemontowany, należy założyć w to miejsce nowy pasek. Nigdy nie wolno zakładać paska używanego. Poniższa lista została opracowana przez inżynierów Gates. Pomaga w identyfikacji oraz rozwiązywaniu problemów. Ponad 100 milionów samochodów w Europie wyposażonych jest w pasek rozrządu. Przy dzisiejszych zaawansowanych technicznie konstrukcjach silników, ważniejsze niż kiedykolwiek jest to, aby nasi Klienci mogli polegać na maksymalnej trwałości wysokiej jakości pasków rozrządu. Tak więc Gates dostarcza na samochodowy rynek wtórny paski rozrządu PowerGrip będące odpowiednikami pierwszego montażu (OE) dla praktycznie każdego pojazdu poruszającego się po drogach. Produkowane z trwałych i wzmocnionych mieszanek gumowych (HSN), odpornych na ekstremalne temperatury i zabezpieczających pasek przed smarem, kroplami oleju, wilgocią i wycieraniem; Precyzyjnie profi lowane zęby umożliwiają optymalny kontakt paska i koła pasowego oraz zmniejszają poziom hałasu; Trapezowy, krzywoliniowy lub zmodyfi kowany krzywoliniowy przekrój zębów, w zależności od zastosowania; Spiralnie nawijane kordy, wykonane z włókna szklanego, zapewniają podwyższoną elastyczność i odporność na rozciąganie; Najnowocześniejsze powłoki chroniące pasek przed działaniem metalowych kół zębatych i zmniejszające poziom wytwarzanego hałasu; Pakowane oddzielnie w szczelne pudełka kartonowe, zawierające naklejkę do wpisywania przebiegu oraz informacje z opisem zastosowania paska, ułożenia paska, znaków nastawczych rozrządu i wskazówki montażowe.

Sklep: auto-kemot.pl

PASEK ROZRZĄDU FIAT PUNTO II 1,2 16V/ BRAVO BRAVA-00 MAREA GATES 5503XS - 2829730993

42,46 zł

PASEK ROZRZĄDU FIAT PUNTO II 1,2 16V/ BRAVO BRAVA-00 MAREA GATES 5503XS

SILNIK / OSPRZĘT > PASKI ROZRZĄDU > GATES

FIAT PUNTO II 1,2 16V/ BRAVO/A -00/MAREA Internetowy katalog produktów firmy GATES: Większe wyzwania dla pasków w wymagających zastosowaniach Obecne dziś na rynku bardzo wyrafinowane silniki pracują w wyższych temperaturach i prędkościach. Średnice kół pasowych są mniejsze dla redukcji przestrzeni pod maską samochodu. Ponadto większość współczesnych silników wyposażona jest w górne wałki rozrządu. Te coraz ostrzejsze warunki pracy stawiają większe wyzwania producentom pasków. Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dla zapewnienia maksymalnej trwałości zaleca się stosowanie wyłącznie pasków, które są zamiennikami i odpowiadają specyfikacji OE. Paski rozrządu Gates są zamiennikiem dla OE Paski rozrządu Gates są produkowane zgodnie z najbardziej restrykcyjnymi wymogami OE i odpowiadają specyfikacjom producentów samochodów z całego świata. Dostarczamy paski rozrządu do nowych silników głównym producentom z Europy, Ameryki, Azji i Ameryki Łacińskiej. Ta ogólnoświatowa grupa klientów korzysta z myśli inżynieryjnej i potencjału produkcyjnego koncernu Gates, jak również z jego wyjątkowego know-how w zakresie projektowania i materiałoznawstwa. Producenci samochodów, którzy stosują paski Gates Oferta produktowa: 1. Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości materiałów oraz przemyślanej konstrukcji paski PowerGrip zapewniają to, czego potrzebujesz. 2. Zestawy rozrządu PowerGrip Kit i PowerGrip Kit Plus firmy Gates Źle funkcjonujący układ rozrządu może spowodować poważne problemy. Wysoko prawdopodobnym jest, że źródło uszkodzenia jednego elementu będzie również oddziaływało na pozostałe komponenty układu. Metodą gwarantującą poprawne i bezpieczne funkcjonowanie jest wymiana pasków rozrządu, kół pasowych luźnych i napinaczy w tym samym czasie. Szerokość oferty zestawów PowerGrip Kit stanowi idealne rozwiązanie. Firma Gates oferuje również rozbudowane zestawy PowerGrip Kit Plus. Zawierają one dodatkowo pierścienie uszczelniające i uszczelki olejowe lub pompy wodne. W zestawach PowerGrip Kit Plus dostarcza się wszystkie elementy, które mogą być niezbędne do wymiany w układzie rozrządu. Wszystkie komponenty są wytwarzane przez dostawców na OE. Pozwala to zapewnić najwyższą jakość kompletu. Zestaw oferowany jest w pudełku z przeznaczeniem do konkretnego zastosowania. Konstrukcja pasków rozrządu PowerGrip Mieszanka Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates są wytwarzane z trwałej mieszanki gumy. Większość pasków stosowanych w nowoczesnych silnikach produkuje się przy użyciu wysoko nasyconego nitrylu (HSN). Do 1985 roku, kiedy to firma Gates wprowadziła do produkcji pierwszy pasek z HSN, podstawowym materiałem był polichloroplen. Konstrukcja HSN wygląda tak samo jak polichloroplenowa, jednakże znacznie przewyższa ona starą konstrukcję pod względem właściwości pracy w wysokich temperaturach, typowych dla współczesnych silników. Paski HSN są warte swojej ceny. Kosztują więcej niż paski wykonane z pilichloroplenu. Wynikająca różnica stanowi mały udział w ogólnych kosztach wymiany paska, a ich zastosowanie jest konieczne dla osiągnięcia zadowalającego okresu użytkowania. Dzisiejsze układy napędowe wymagają zastosowania pasków o wysokiej wytrzymałości. Podobnie jak Gates, producenci samochodów używają konstrukcji HSN w zdecydowanej większości nowoczesnych silników. Paski wykonane z polichloroplenu nie są w stanie zapewnić odpowiedniej trwałości przy obecnych uwarunkowaniach pracy silnika. Nie można zatem stosować wymiennie pasków wyprodukowanych z różnych mieszanek, tj. HSN, ACSM, wysoko-temperaturowego polichloroplenu lub polichloroplenu. Profil zęba odpowiedni profil zęba paska rozrządu zapewnia stałe i odporne na poślizg przeniesienie mocy. W zależności od zastosowania różni się rozmiarem, kształtem i rozstawem. Starsze konstrukcje pasków rozrządu posiadały profil trapezowy. Nowe zastosowania wymogły wprowadzenie profilu krzywoliniowego i krzywoliniowego modyfikowanego. Każdy profil zęba odznacza się odrębną charakterystyką i powinien być właściwie dobrany do konkretnej aplikacji. Nie dopuszcza się stosowania różnych profili zęba zamiennie. Wykrywanie i usuwanie przyczyn uszkodzeń pasków rozrządu Jeżeli pasek uległ uszkodzeniu przedwcześnie, bardzo ważne jest ustalenie przyczyny tego uszkodzenia, aby mogły zostać podjęte właściwe kroki w celu usunięcia usterki. W większości przypadków przyczyną usterki jest jeden z uszkodzonych elementów układu napędu. Jeżeli pasek z jakiegoś powodu musi być zdemontowany, należy założyć w to miejsce nowy pasek. Nigdy nie wolno zakładać paska używanego. Poniższa lista została opracowana przez inżynierów Gates. Pomaga w identyfikacji oraz rozwiązywaniu problemów. Ponad 100 milionów samochodów w Europie wyposażonych jest w pasek rozrządu. Przy dzisiejszych zaawansowanych technicznie konstrukcjach silników, ważniejsze niż kiedykolwiek jest to, aby nasi Klienci mogli polegać na maksymalnej trwałości wysokiej jakości pasków rozrządu. Tak więc Gates dostarcza na samochodowy rynek wtórny paski rozrządu PowerGrip będące odpowiednikami pierwszego montażu (OE) dla praktycznie każdego pojazdu poruszającego się po drogach. Produkowane z trwałych i wzmocnionych mieszanek gumowych (HSN), odpornych na ekstremalne temperatury i zabezpieczających pasek przed smarem, kroplami oleju, wilgocią i wycieraniem; Precyzyjnie profi lowane zęby umożliwiają optymalny kontakt paska i koła pasowego oraz zmniejszają poziom hałasu; Trapezowy, krzywoliniowy lub zmodyfi kowany krzywoliniowy przekrój zębów, w zależności od zastosowania; Spiralnie nawijane kordy, wykonane z włókna szklanego, zapewniają podwyższoną elastyczność i odporność na rozciąganie; Najnowocześniejsze powłoki chroniące pasek przed działaniem metalowych kół zębatych i zmniejszające poziom wytwarzanego hałasu; Pakowane oddzielnie w szczelne pudełka kartonowe, zawierające naklejkę do wpisywania przebiegu oraz informacje z opisem zastosowania paska, ułożenia paska, znaków nastawczych rozrządu i wskazówki montażowe.

Sklep: Auto-czesci.org

PASEK ROZRZĄDU REN.LAGUNA II ESPACE 2.2 DCI MOVANO GATES 5573XS - 2829730762

88,45 zł

PASEK ROZRZĄDU REN.LAGUNA II ESPACE 2.2 DCI MOVANO GATES 5573XS

SILNIK / OSPRZĘT > PASKI ROZRZĄDU > GATES

Internetowy katalog produktów firmy GATES: Większe wyzwania dla pasków w wymagających zastosowaniach Obecne dziś na rynku bardzo wyrafinowane silniki pracują w wyższych temperaturach i prędkościach. Średnice kół pasowych są mniejsze dla redukcji przestrzeni pod maską samochodu. Ponadto większość współczesnych silników wyposażona jest w górne wałki rozrządu. Te coraz ostrzejsze warunki pracy stawiają większe wyzwania producentom pasków. Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dla zapewnienia maksymalnej trwałości zaleca się stosowanie wyłącznie pasków, które są zamiennikami i odpowiadają specyfikacji OE. Paski rozrządu Gates są zamiennikiem dla OE Paski rozrządu Gates są produkowane zgodnie z najbardziej restrykcyjnymi wymogami OE i odpowiadają specyfikacjom producentów samochodów z całego świata. Dostarczamy paski rozrządu do nowych silników głównym producentom z Europy, Ameryki, Azji i Ameryki Łacińskiej. Ta ogólnoświatowa grupa klientów korzysta z myśli inżynieryjnej i potencjału produkcyjnego koncernu Gates, jak również z jego wyjątkowego know-how w zakresie projektowania i materiałoznawstwa. Producenci samochodów, którzy stosują paski Gates Oferta produktowa: 1. Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates Wysokiej jakości pasek rozrządu zapewnia ciche, pewne i niezawodne działanie kilometr po kilometrze. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości materiałów oraz przemyślanej konstrukcji paski PowerGrip zapewniają to, czego potrzebujesz. 2. Zestawy rozrządu PowerGrip Kit i PowerGrip Kit Plus firmy Gates Źle funkcjonujący układ rozrządu może spowodować poważne problemy. Wysoko prawdopodobnym jest, że źródło uszkodzenia jednego elementu będzie również oddziaływało na pozostałe komponenty układu. Metodą gwarantującą poprawne i bezpieczne funkcjonowanie jest wymiana pasków rozrządu, kół pasowych luźnych i napinaczy w tym samym czasie. Szerokość oferty zestawów PowerGrip Kit stanowi idealne rozwiązanie. Firma Gates oferuje również rozbudowane zestawy PowerGrip Kit Plus. Zawierają one dodatkowo pierścienie uszczelniające i uszczelki olejowe lub pompy wodne. W zestawach PowerGrip Kit Plus dostarcza się wszystkie elementy, które mogą być niezbędne do wymiany w układzie rozrządu. Wszystkie komponenty są wytwarzane przez dostawców na OE. Pozwala to zapewnić najwyższą jakość kompletu. Zestaw oferowany jest w pudełku z przeznaczeniem do konkretnego zastosowania. Konstrukcja pasków rozrządu PowerGrip Mieszanka Paski rozrządu PowerGrip firmy Gates są wytwarzane z trwałej mieszanki gumy. Większość pasków stosowanych w nowoczesnych silnikach produkuje się przy użyciu wysoko nasyconego nitrylu (HSN). Do 1985 roku, kiedy to firma Gates wprowadziła do produkcji pierwszy pasek z HSN, podstawowym materiałem był polichloroplen. Konstrukcja HSN wygląda tak samo jak polichloroplenowa, jednakże znacznie przewyższa ona starą konstrukcję pod względem właściwości pracy w wysokich temperaturach, typowych dla współczesnych silników. Paski HSN są warte swojej ceny. Kosztują więcej niż paski wykonane z pilichloroplenu. Wynikająca różnica stanowi mały udział w ogólnych kosztach wymiany paska, a ich zastosowanie jest konieczne dla osiągnięcia zadowalającego okresu użytkowania. Dzisiejsze układy napędowe wymagają zastosowania pasków o wysokiej wytrzymałości. Podobnie jak Gates, producenci samochodów używają konstrukcji HSN w zdecydowanej większości nowoczesnych silników. Paski wykonane z polichloroplenu nie są w stanie zapewnić odpowiedniej trwałości przy obecnych uwarunkowaniach pracy silnika. Nie można zatem stosować wymiennie pasków wyprodukowanych z różnych mieszanek, tj. HSN, ACSM, wysoko-temperaturowego polichloroplenu lub polichloroplenu. Profil zęba odpowiedni profil zęba paska rozrządu zapewnia stałe i odporne na poślizg przeniesienie mocy. W zależności od zastosowania różni się rozmiarem, kształtem i rozstawem. Starsze konstrukcje pasków rozrządu posiadały profil trapezowy. Nowe zastosowania wymogły wprowadzenie profilu krzywoliniowego i krzywoliniowego modyfikowanego. Każdy profil zęba odznacza się odrębną charakterystyką i powinien być właściwie dobrany do konkretnej aplikacji. Nie dopuszcza się stosowania różnych profili zęba zamiennie. Wykrywanie i usuwanie przyczyn uszkodzeń pasków rozrządu Jeżeli pasek uległ uszkodzeniu przedwcześnie, bardzo ważne jest ustalenie przyczyny tego uszkodzenia, aby mogły zostać podjęte właściwe kroki w celu usunięcia usterki. W większości przypadków przyczyną usterki jest jeden z uszkodzonych elementów układu napędu. Jeżeli pasek z jakiegoś powodu musi być zdemontowany, należy założyć w to miejsce nowy pasek. Nigdy nie wolno zakładać paska używanego. Poniższa lista została opracowana przez inżynierów Gates. Pomaga w identyfikacji oraz rozwiązywaniu problemów. Ponad 100 milionów samochodów w Europie wyposażonych jest w pasek rozrządu. Przy dzisiejszych zaawansowanych technicznie konstrukcjach silników, ważniejsze niż kiedykolwiek jest to, aby nasi Klienci mogli polegać na maksymalnej trwałości wysokiej jakości pasków rozrządu. Tak więc Gates dostarcza na samochodowy rynek wtórny paski rozrządu PowerGrip będące odpowiednikami pierwszego montażu (OE) dla praktycznie każdego pojazdu poruszającego się po drogach. Produkowane z trwałych i wzmocnionych mieszanek gumowych (HSN), odpornych na ekstremalne temperatury i zabezpieczających pasek przed smarem, kroplami oleju, wilgocią i wycieraniem; Precyzyjnie profi lowane zęby umożliwiają optymalny kontakt paska i koła pasowego oraz zmniejszają poziom hałasu; Trapezowy, krzywoliniowy lub zmodyfi kowany krzywoliniowy przekrój zębów, w zależności od zastosowania; Spiralnie nawijane kordy, wykonane z włókna szklanego, zapewniają podwyższoną elastyczność i odporność na rozciąganie; Najnowocześniejsze powłoki chroniące pasek przed działaniem metalowych kół zębatych i zmniejszające poziom wytwarzanego hałasu; Pakowane oddzielnie w szczelne pudełka kartonowe, zawierające naklejkę do wpisywania przebiegu oraz informacje z opisem zastosowania paska, ułożenia paska, znaków nastawczych rozrządu i wskazówki montażowe.

Sklep: Auto-czesci.org

szukaj w Kangoo antykwariat internetowy listy do marysienki t i ii 10018

Sklepy zlokalizowane w miastach: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice

Szukaj w sklepach lub całym serwisie

1. Sklepy z antykwariat internetowy listy do marysienki t i ii 10018

2. Szukaj na wszystkich stronach serwisu

t1=0.066, t2=0, t3=0, t4=0.011, t=0.066

Dla sprzedawców

copyright © 2005-2024 Sklepy24.pl  |  made by Internet Software House DOTCOM RIVER